قيمت خانه برای زندگی در بلاروس

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
قيمت خانه برای زندگی در بلاروس
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

در کشور بلاروس ، علاوه بر یک زیرساخت اجتماعی توسعه یافته ، یک محیط زیست منحصر به فرد و مناسب برای یک زندگی کامل و همچنین تحصیل در بلاروس مهیا است . شما عزیزانی که قصد مهاجرت به بلاروس را دارید ، می توانید در این مطلب از وب سایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در رابطه با قيمت خانه برای زندگی در بلاروس اطلاعاتی بدست آورید .

در رتبه بندی کشورها با استانداردهای زندگی منتشر شده توسط گزارش توسعه انسانی سازمان ملل متحد در سال 2014، بلاروس در میان 187 کشور در رتبه سوم قرار داشت . هزینه های زندگی ، هزینه های مسکن ، هزینه های تحصیل در بلاروس و رویدادهای مختلف فرهنگی پایین تر از اکثر کشورهای غربی و اروپای شرقی است .

هزینه قيمت خانه برای زندگی در بلاروس

هزینه زندگی در بلاروس در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی ، مانند نروژ و سوئیس ، که دو کشور گرانتر از آن هستند ، نسبتا کم است .

در گذشته علیرغم تعداد روزافزون سرمایه گذاران خارجی در بلاروس ، دولت بلاروس اجازه داشتن مالکیت زمین یا خانه را به خارجی ها نمی داد .

فقط بلاروس ها و روس ها مجاز به خرید املاک در کشور بودند ، اما تنها به یک هکتار زمین کشاورزی در طرح های خانگی محدود بود و 255 هکتار زمین های کشاورزی در اطراف و تحت یک خانه خصوصی بود .

به این ترتیب ، مهاجران و شرکت های خارجی ، به جای آن ، می آپارتمان ها و دفاتر اداری را اجاره می کردند . اما در حال حاضر بازار املاک و مستغلات در جمهوری بلاروس به صورت آزادانه برای خارجی ها قابل دسترسی است . شرایط خرید آپارتمان ها و ادارات ساده و قابل درک است .

قيمت خانه برای زندگی در بلاروس مناسب است ، بازار املاک و مستغلات در حال رشد است ، و قوانین حاکم بر کسب اموال هر ساله برای سرمایه گذاران خارجی جذاب تر می شوند .

اتباع خارجی مجاز به اجاره زمین های غیر کشاورزی در بلاروس برای مدت زمان تا 99 سال هستند . در بلاروس متوسط قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 1،359.50 دلار می باشد در حالیکه قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر 1.025.17 دلار می باشد .

حقایقی زندگی در بلاروس

بلاروس که بطور رسمی جمهوری بلاروس نامیده می شود ، یک کشور در اروپای شرقی است که با روسیه ، اوکراین ، لهستان و لتونی هم مرز است .

این کشور چشم انداز وسیعی دارد ، معماری قرن 12 – 17 میلادی و روستاهای دیدنی . بلاروس مقصد بسیار جذاب برای اتباع خارجی که به دنبال یافتن کار هستند ، نمی باشد .

عمدتا به این دلیل که برای آنها فرصت بسیار محدودی وجود دارد و درآمد در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالا نیست .

زبان بلاروس شبیه به روسی است ، و اکثر مردم پیرو مسیحیان ارتدوکس روسیه هستند . علیرغم سقوط کمونیسم ، دولت بلاروس هنوز بسیاری از ناظران را به عنوان یک دیکتاتوری در نظر می گیرد و انتخابات عمومی به عنوان یک شوم مطرح شده است که منجر به دستگیری کاندیداهای مخالف می شود . گام هایی نیز در جهت پیوستن بلاروس به روسیه انجام شده بود ، اما در چند سال گذشته این اقدامات متوقف شده است .

اقتصاد بلاروس همچنان تحت کنترل دولت است . حدود یک چهارم کسانی که مشغول به کار در بلاروس هستند در کارخانه کار می کنند .

حقایقی زندگی در بلاروس

یکی دیگر از بخش های اشتغال بزرگ در کشاورزی است . نرخ بیکاری در بلاروس تنها 1،5 درصد است . پول ملی روبل بلاروس است . با وجود مردمان مهاجر در بلاروس ، جمعیت به دلیل تعداد تولد کم ، سالانه به طور کلی کاهش می یابد .

اکثر خارجی ها در بلاروس ، به غیر از کشورهای همسایه لهستان یا روسیه ، از دیگر جمهوری های سابق شوروی ، به ویژه ارمنستان و گرجستان هستند . در موسسه مهاجرتی به بلاروس تمام این موارد به اطلاع شما خواهد رسید .

قیمت اجاره خانه در بلاروس

اکثر اتباع خارجی که در بلاروس زندگی کار می کنند ، تصمیم می گیرند آپارتمان در پایتخت مینسک بلاروس اجاره کنند . به همین دلیل است که مینسک جایی است که زیرساخت ها و تاسیسات مدرن بیشتر یافت می شود و همچنین مرکز جامعه بین المللی است .

مهاجرین ، مینسک را به خاطر نزدیکی به محل کار خود ، که بیشتر در شهر واقع شده است ، انتخاب می کنند . آپارتمان اجاره ای در مرکز شهر بلاروس هم مثل هر کشور دیگری گران تر از حومه است . قيمت خانه برای زندگی در بلاروس در مورد اجاره به شرح زیر است :

  • آپارتمان ( 1 خوابه ) در مرکز شهر 303.46 دلار
  • آپارتمان ( 1 خوابه ) خارج از مرکز شهر 213.14 دلار
  • آپارتمان ( 3 اتاق خواب ) در مرکز شهر 542.39 دلار
  • آپارتمان (3 اتاق خواب ) خارج از مرکز شهر 378.21 دلار

بهترین شهر بلاروس برای زندگی

پایتخت بلاروس از لحاظ اقتصادی در بلاروس پیشرفته ترین شهر می باشد . مینسک پایتخت و مرکز اصلی دولت بلاروس است . از سال 2013، این شهر دارای جمعیت 2،006،600 بوده است که بیشترین جمعیت آن در کشور است .

این شهر در دامنه های تپه های مینسک قرار دارد و دو رودخانه بزرگ ، Nyamiha و Svislach ، از آن جریان می یابند . دیگر رودخانه های کوچک نیز از این منطقه عبور می کنند . لبه های این شهر شامل جنگل های مخلوط و چوب کاج است .

از لحاظ جمعیت شناختی ، گرودن بهترین شهر در کشور با نرخ نسبتا پایین جرم و جنایت است . علاوه بر این ، دومین شهر دانشجویی با بیشترین تعداد پزشکان به ازای هر فرد است . به هر حال، هر دو شهر راه زیادی برای رشد دارند به طبع بررسی دقیق قيمت خانه برای زندگی در بلاروس در این شرایط اندکی سخت تر است .

مهاجرت به بلاروس

خرید ملک در بلاروس

آیا شما علاقه مند به فرصت خرید ملک در بلاروس هستید تا بتوانید به عنوان یک سرمایه گذار خوب به این کشور مهاجرت کنید .

با کمک کارشناس ما در موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی ، می توانید اطلاعات به روزی در تغییرات قیمت ، قيمت خانه براي زندگي در بلاروس و بهترین مکان برای خرید املاک و مستغلات را داشته باشید .

به طور خلاصه می توان گفت که بازار املاک و مستغلات در بلاروس ، و قیمت آپارتمان ها به شدت بستگی به وضعیت اقتصادی کشور دارد که در سال های اخیر پایدار نبوده است .

اگر با مقامات مهاجرتی در بلاروس مشکلی داشته باشید ، اگر اختلافاتی در زمینه قانون مهاجرت داشته باشید ، کارشناسان حرفه ای ما به شما کمک خواهند کرد تا آن را حل کنید .

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی مفتخر است که به شما در حل مسائل مربوط به مهاجرت در بلاروس کمک کند و حتی مزایا و معایب تحصیل در بلاروس را برایتان شرح دهد .

متخصصین موسسه مهر آفرین رجبی یک تجربه عظیم در زمینه اعمال تصمیمات ادارات مهاجرت دارند . ما تمام رویه ها و قانون ها را می دانیم . شما عزیزان می توانید سوالات خود در رابطه با قيمت خانه برای زندگی در بلاروس را با تماس مستقیم با دفاتر ما در دو شهر تهران و شیراز از مشاورین و کارشناسان حرفه ای جویا گردید . ماموریت ما این است که پاسخگوی نیازهای افراد در جستجوی اطلاعات و خدمات برای مهاجرت و یا کار و زندگی باشیم . اخذ ویزای تحصیلی بلاروس برای شما هم جز خدمات ماست .

Rate this post

4 دیدگاه در “قيمت خانه برای زندگی در بلاروس

  1. امیر گفت:

    سلام من میخوام برم بلاروس هزینه ویزا چقد هست و اجاره خانه یا اتاق برای ۳ ماه

    1. مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      اجاره خانه در بلاروس ( مثلا مینسک ) بین 200 تا 500 دلار در ماه است .
      با تشکر از سوال شما

  2. Arian گفت:

    سلام،لطفا بفرماید که قیمت یک اپارتمان یک خوابه در شهر منسک چند دالر است.تشکر

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بسته به منطقه و متراژ متفاوت است.
      قیمت هر متر مربع خانه در مینسک بین 1100 تا 2000 دلار می باشد.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه