برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا یکی از برترین، سریع ترین و آسان ترین روش های مهاجرتی به این کشور است که هر ساله توسط عده کثیری از افراد برای مهاجرت به این استان استفاده شده و این استان جزو استان های محبوب در کاناداست که بیشتر بخاطر زیبایی های طبیعی و فرصت های بی نظیر خود شناخته می شود.

بین برنامه های مهاجرتی این کشور، برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک یکی از بهترین ها می باشد که به صورت اختصاصی برای مدیران ارشد و کسب و کار یا صاحبان مشاغل طراحی شده است.

دولت این جریان را اداره کرده و هر ساله کارفرمایانی که قصد ایجاد، راه اندازی و مدیریت کسب و کار در این استان را دارند، می توانند به همراه خانواده مهاجرت کرده و اقامت کانادا را به دست آورند. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (مؤسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

اشتغال یکی از بهترین روش های مهاجرتی به کانادا است که به شما کمک کرده تا درآمدهای بالا به دست آورده و از زندگی در این کشور لذت ببرید. با این حال همیشه یافتن شغل مناسب در استان های این کشور آسان نیست و ممکن است برای یافتن کارفرما مجبور شوید مدت زمان زیادی را منتظر بمانید.

برنامه کارآفرینی به شما کمک کرده بدون نیاز به کارفرما اقامت این کشور را به دست آورید. توصیه می کنیم برای آشنایی با دیگر روش های مهاجرتی حتماً به مقاله مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید.

فهرست مطالب
برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

شرایط برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک

هر چند برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا جزو بهترین برنامه های مهاجرتی به این استان است، اما این برنامه دارای برخی الزامات و شرایط خاص است که تنها افراد واجد شرایط می توانند از آن استفاده کنند. امروزه شرایط سنی بین استفاده از این برنامه حداقل بین 22 تا 55 سال است و متقاضیان باید در این رده سنی قرار داشته باشند.

یکی دیگر از شرایط برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک الزامات تحصیلی است به صورت که هر فرد متقاضی باید حداقل دو سال پس از اتمام تحصیلات در دانشگاه درس خوانده و مدرکش حداقل معادل مدرک فوق دیپلم کانادا باشد. تسلط به زبان نیز یکی از موارد بسیار مهم است و داشتن حداقل سطح معیار زبان کانادایی (CLB) 5 به زبان انگلیسی یا فرانسوی الزامی می باشد. 

از طرفی دیگر شما باید برنامه ی تجاری بسیار دقیقی برنامه ریزی کنید و قصد خود را برای زندگی و اشتغال در این استان به صورت کامل شرح دهید.

این طرح تجاری باید توسط یک مقام دولتی نیوبرانزویک، تأیید شود. همچنین دارایی خالص شخصی فرد متقاضی باید حداقل 600000 دلار کانادا باشد که از این مقدار حداقل 300000 دلار آن باید تحت تأثیر بدهی ها یا سایر تعهدات قرار نگیرد.

داشتن تجربه کاری در اخذ اقامت و ایجاد کسب و کار در این استان بسیار مهم است و علاقمندان باید حداقل سه سال از پنج سال تجربه در مدیریت و مالکیت یک کسب و کار (حداقل 33.3% مالیک) داشته و به عنوان مدیر ارشد مجموعه مسئولیت نظارت را بر عهده داشته باشند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ما شما را راهنمایی می کنیم تا با کمترین چالش و هزینه به مقصدتان برسید، هدف ما اطمینان خاطر شماست!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فرآیند درخواست جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

فرآیند درخواست جریان کارآفرینی نیوبرانزویک آسان است و شما باید چندین مرحله را به درستی انجام دهید. در اولین گام باید با استفاده از پورتال آنلاین مهاجرت نیوبرانزویک، درخواست اظهار علاقه یا همان EOL را به صورت الکتریکی ارسال کنید.

پس از آن دولت این استان درخواست های مختلف را بررسی کرده و در بین درخواست ها آن هایی که دارای بهترین شرایط هستند و بالاترین امتیاز را دریافت می کنند، انتخاب می کند.

در گام بعدی مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا نامزدانی که در مرحله پیش بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، باید برخی مدارک و اسناد را برای این دولت ارسال کنند.

در ارائه این مدارک دقت لازم را به خرج دهید زیرا وجود نقص یا کمبود در مدارک می تواند تأثیر بسیار بدی بر روند مهاجرت شما داشته باشد. در این مرحله کارآفرینان باید برای دریافت نامزدی این استان، مبلغ 100000 دلار کانادا و یک توافقنامه عملکرد تجاری امضا شده را ارسال کنند.

فرآیند درخواست جریان کارآفرینی نیوبرانزویک

همچنین شما باید طرح تجاری خود را به خوبی طراحی کرده و سپس ارسال کنید و با توجه به این که این درخواست تأثیر بسیار زیادی بر روند مهاجرت گذاشته توصیه ما این است که تمامی جنبه های مختلف کسب و کار خود را شرح دهید.

در مرحله پنجم از برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا در صورتی که از سمت استان نیوبرانزویک گواهی نامزدی استانی دریافت کردید، باید ظرف شش ماه درخواستی کاملی را جهت اخذ اقامت دائم به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ارسال کنید.

مدارک لازم برای برنامه کارآفرین نیوبرانزویک

مدارک لازم برای برنامه کارآفرین نیوبرانزویک بخش بسیار مهمی از فرآیند استفاده از این برنامه می باشد و شما باید تمامی مدارک را به صورت صحیح و کامل برای دولت این استان ارسال فرمایید. هر چند مدارک با توجه به شرایط متقاضی و همچنین نوع کسب و کار شما متفاوت است، اما برخی از مدارک عمومی برای برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا شامل موارد زیر می شود.

  • یک کپی پاسپورت
  • شناسنامه
  • گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • گواهی تحصیلات خارجی
  • شناسه های ملی
  • رزومه
  • گزارش تأیید سرمایه
  • شناسنامه و اسناد سایر اعضای خانواده

سیستم رتبه بندی برنامه کارآفرین نیوبرانزویک

سیستم رتبه بندی برنامه کارآفرین نیوبرانزویک اصولاً بر مبنای فاکتورهای مانند سن، تجربه کاری، مهارت های زبانی و… تعیین می شود. در صورتی که هر فرد بتواند از بخش های مختلف امتیاز لازم به دست آورد و جمع امتیازهای وی حداقل 65 از 100 شود، واجد شرایط برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا خواهد شد.

امروزه اولین فاکتور از رتبه بندی این برنامه، میزان سن متقاضی می باشد. به صورت کلی شرایط سنی لازم برای درخواست برنامه کارآفرینی نیوبرانزویک، 22 تا 55 سال است اما در این بین افراد بین 35 تا 50 سال می توانند از امتیاز بیشتری بهرمند شوند.

سن امتیاز
22 - 24 5
35 - 55 10
51 - 55 5

امتیاز زبان در سیستم رتبه بندی نیوبرانزویک

مهارت های زبانی نیز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم حین مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا می باشد. امروزه نیوبرانزدیک جزو استان هایی است که هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی در آن به صورت یکسان رواج داشته و هر متقاضی می تواند با تسلط به یکی از این زبان ها به راحتی در این استان زندگی کند.

برای این که بتوانید از طریق این برنامه به کشور کانادا مهاجرت کنید باید حداقل سطح (CLB) 5 را در زبان انگلیسی یا فرانسوی به دست آورید و همچنین در توانایی های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن دارای مهارت داشته باشید. در حال حاضر امتیاز زبان در سیستم رتبه بندی نیوبرانزویک به شرح زیر حساب می شود.

زبان رسمی اول امتیاز
صبحت کردن گوش کردن خواندن نوشتن
CLB سطح 7 یا بالاتر 5 5 5 5
سطح CLB 6 4 4 4 4
سطح CLB 3 3 3 3
زبان رسمی دوم امتیاز
سطح CLB 5 یا بالاتر 5
حداکثر امتیاز 25

در نهایت باید خاطر نشان کرد که متقاضیان برای بهرمندی از نتایج این آزمون باید حتما نتایج و مدارک آزمون های معتبر را ارائه دهند. این آزمون باید توسط یکی از ارائه دهنگان مانند سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی یا برنامه شاخص مهارت زبان انگلیسی کانادا تأیید شود.

امتیاز تحصیلات در رتبه بندی نیوبرانزویک

امتیاز تحصیلات در رتبه بندی نیوبرانزویک نیز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم حین استفاده از این برنامه مهاجرتی می باشد. امروزه هر متقاضی حداقل می تواند از این بخش 25 امتیاز به دست آورد و حداقل شرایط لام برای استفاده از این برنامه مدرک فوق دیپلم است. بیشتری میزان امتیاز در بخش تحصیلات برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا می باشد. امروزه متقاضیانی که دارای مدارک کارشناسی ارشد یا دکترای اخذ شده از دانشگاهی معتبر هستند، می توانند 25 امتیاز به دست آورند.

از طرفی این امتیاز برای متقاضیانی که تنها مدرک لیسانس خود را اخذ کرده اند،  20 امتیاز می باشد. امتیاز برای متقاضیان دارای مدرک دیپلم حداقل 15 است. در نهایت باید گفت که مدارک تحصیلی که در دیگر کشورهای خارجی اخذ شده اند، باید توسط دولت کانادا ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) شده و تاریخ این اعتبار سنجی باید حداقل پنج سال قبل از تاریخ ثبت درخواست برای برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا باشد.

چنانچه فردی تحصیلات خود را در استان نیوبرانزویک کانادا انجام دهد می تواند امتیاز بیشتری به دست آورده و راحت از برنامه کارآفرینی این استان استفاده کند. توصیه می کنیم اطلاعات بیشتر در مورد شرایط، الزامات و قوانین تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشور را در مقاله تحصیل در کانادا مطالعه فرمایید. مطالعه این مقاله شما کمک کرده تا بیشتر با شرایط دانشگاه ها و هزینه ی آن ها آشنا شوید.

امتیاز مالکیت کسب و کار یا تجربه مدیریت ارشد

متقاضیان بر اساس تجربه شغلی قبلی خود و تعداد سال هایی که صاحب یک کسب و کار بودند یا به عنوان مدیر ارشد مالی در یک شرکت کار کرده اند، ارزیابی می شوند. امتیاز این بخش برای متقاضیان حداکثر 20 امتیاز بر اساس مالکیت تجاری یا تجربه مدیریت می باشد.

افراد برای استفاده از برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا باید سه سال از پنج سال قبل در یک کسب و کار با حداقل دو کارمند مشغول به کار باشند و یک سوم مالکیت یک مجموعه را داشته باشید. اطلاعات دقیق تر در مورد امتیاز مالکیت کسب و کار یا تجربه مدیریت ارشد در جدول زیر مشاهده کنید.

تجربه مدیریت ارشد تعداد سال ها امتیاز
صاحب کسب و کار (حداقل 33.3٪) که شخصاً در عملیات روزانه تصمیم گیرنده اصلی شرکت است و حداقل به کار دو نفر نظارت دارد. 10 سال در 10 سال گذشته 12
6-9 سال در 10 سال گذشته 18
3 سال در 5 سال گذشته 15
تجربه مالکیت کسب و کار حداکثر 20 امتیاز
تجربه مدیریت ارشد تعداد سال ها امتیاز
مدیر ارشد، شخصاً به عنوان تصمیم گیرنده اصلی که مسئول نظارت بر حداقل دو نفر است و درگیر عملیات روزانه می باشد. 10 در 10 سال گذشته 12
6-9 سال در 10 سال گذشته 10
5 سال در 5 سال گذشته 5
سابقه مدیریت ارشد حداکثر 12 امتیاز
حداکثر 20 امتیاز
دارای حداقل سطح CLB 5 در زبان انگلیسی یا فرانسوی در هر چهار توانایی زبان 5
حداکثر 5 امتیاز

امتیاز طرح تجاری در رتبه بندی نیوبرانزویک

یکی از فاکتورهای مهم برای استفاده از برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا، طرح تجاری کسب و کاری است که قصد دارید در این استان ایجاد کنید. طرح تجاری باید نحوه عملکرد شما را به صورت کامل توضیح دهد و نشان دهد که شما در مورد کسب و کار خود تحقیقات زیادی را انجام داده اید. جزئیات بیشتر در مورد امتیاز طرح تجاری در رتبه بندی نیوبرانزویک را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

طرح کسب و کار امتیاز
نامزد 10 سال مالکیت تجاری یا تجربه مدیریت ارشد را به همان صنعت و بخش در نیوبرانزویک منتقل می کند. 3
نامزد کسب و کاری را در یک بخش صنعت کلیدی ایجاد یا خریداری خواهد کرد. 3
کسب و کار خارج از فردریکتون، سنت جان و مونکتون واقع شده است. 3
هزینه های واجد شرایط بیشتر از 500000 دلار کانادا 4
هزینه های واجد شرایط بین 351000 دلار کانادا و 499000 دلار کانادا 3
هزینه های واجد شرایط بین 250000 دلار کانادا و 350000 دلار کانادا 2
نامزد، بازار(های) هدف را برای کسب و کار مستقر در نیوبرانزویک شناسایی کرده است.
داوطلب از اساسنامه، مقررات و آیین نامه ها آگاهی دارد.
نامزد منابع تجاری مرتبط را شناسایی کرده است.
2*
(کسب و کاری که) تحقیق، توسعه و تجاری سازی فناوری را افزایش می دهد.
دانش و تخصص را به نیوبرانزویک منتقل می کند.
فعالیت های تجاری جدیدی را به نیوبرانزویک جذب می کند.
نیوبرانزویک را به بازارهای جهانی و زنجیره های ارزش مرتبط می کند.
2*
حداکثر امتیاز 15

امتیاز سازگاری در رتبه بندی نیوبرانزویک

سازگاری در واقع به ارتباط شما با استان نیوبرانزویک کانادا اشاره داشته و این امتیاز با توجه به سابقه شما در این استان، مانند سابقه کاری یا تحصیلی تعیین می شود. امروزه افرادی که پیش از این در این استان زندگی کرده و با آن ارتباط عمیق تری دارند می توانند امتیاز بیشتری در برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا به دست آورند. شما می توانید جزئیات امتیاز سازگاری در رتبه بندی نیوبرانزویک را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

سازگاری امتیاز
یک برنامه تحصیلی تمام وقت حداقل یک ساله را در یک موسسه معتبر پس از متوسطه در نیوبرانزویک پس از سن 17 سالگی و با مجوز تحصیلی معتبر تکمیل کرده باشید. 5
حداقل شش ماه کار تمام وقت مستمر در نیوبرانزویک را تکمیل کرده باشد. 5
دارای حداقل سطح CLB 5 در زبان انگلیسی یا فرانسوی 5
حداکثر امتیاز 5

خرید یک تجارت تاسیس شده در نیوبرانزویک

چنانچه یک کارآفرین قصد خریداری یک کسب و کار از قبل ایجاد شده را در استان نیوبرانزویک داشته باشد، کسب و کار باید حداقل سه سال قبل از تاریخ خرید، توسط همان کارفرما فعال باشد و مالک اصلی کسب و کار نیز باید مقیم یا شهروند دائمی کشور کانادا باشد.

از طرفی خرید یک تجارت تأسیس شده در نیوبرانزویک باید با ارزشی منصفانه در بازار انجام شده و صورت های مالی آن برای دو سال از سه سال قبل به خوبی نشان داده شود. برای استفاده از برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا این کسب و کار باید در چندین سال اخیر به سود خالص ثابت دست یافته باشد و به مدت سه سال گذشته پیش از تاریخ خرید ورشکستی یا کمبود سرمایه را تجربه نکرده باشد.   

عناوین زیر به شما کمک میکند تا انچه را در مورد کانادا نیاز دارید که بدانید ، پیدا کنید

راه اندازی کسب و کار و مدیریت آن در نیوبرانزویک

راه اندازی کسب و کار و مدیریت آن در نیوبرانزویک نیز یکی دیگر از روش های کارآفرینی در این استان می باشد. امروزه هر فرد برای استفاده از برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا باید الزامات و شرایط زیر را رعایت کند.

  • اخذ کلیه مجوزهای لازم از مقامات شهری، استانی یا فدرال
  • پرداخت مالیات بر درآمد مشمول در استان
  • رعایت قوانین استخدام، حقوق بشر و قانون ایمنی و بهداشت شغلی
  • پیروی از کلیه قوانین کانادا در ایجاد، خرید و حفظ تجارت
  • فعالیت کسب و کار به مدت دو سال از تاریخ بازپرداخت و آزاد کردن سپرده 100000 دلار کانادا
  • حضور روزانه در محل کسب و کار
  • مدیریت کسب و کار
  • قبول خطرات و تعیین جهت کسب و کار

کسب و کاری که شما در استان نیوبرانزویک کانادا ایجاد می کنید باید حتماً دو شغل تمام وقت برای ساکنان دائمی یا شهروندان کانادایی در این استان ایجاد کند. این دو شغل به هیچ عنوان نمی توانند برای خود فرد، همسر یا سایر اعضای خانواده وی باشند.

مزایای برنامه کارآفرین نیوبرانزویک

مزایای برنامه کارآفرین نیوبرانزویک

مزایای برنامه کارآفرین نیوبرانزویک بسیار زیاد است و این برنامه هم برای متقاضی و هم برای استان دارای فواید بسیار زیادی می باشد. یکی از مهم ترین مزایای استفاده برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا میزان هزینه های راه اندازی و عملیاتی کم در این استان می باشد.

به طور کلی میزان هزینه ها در این استان کم تر است و نسبت به دیگر استان ها می توانید با هزینه کم تر کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

تمامی جوانان ماهر، با استعداد و با تجربه می توانند به خوبی کسب و کار خود را در نیوبرانزویک توسعه داده و در زمان کوتاه به رشد و درآمدهای بسیار زیادی دست پیدا کنند.

از طرفی نرخ های مالیاتی در این استان پایین است و این موضوع باعث شده تا نیوبرانزویک مورد توجه طیف عظیمی از کارآفرینان قرار گیرد. در نهایت باید گفت که سیستم حمل و نقل و دیگر بخش های رفاهی در این استان به خوبی ایجاد شده است و شما می توانید با زندگی در آن به مرکز کانادا، استان های دریایی و ایالات متحده دسترسی داشته باشید.

سوالات پر تکرار برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا

امروزه شرایط سنی بین استفاده از این برنامه حداقل بین 22 تا 55 سال است و متقاضیان باید در این رده سنی قرار داشته باشند.

امروزه متقاضیانی که دارای مدارک کارشناسی ارشد یا دکترای اخذ شده از دانشگاهی معتبر هستند، می توانند 25 امتیاز به دست آورند.

سازگاری در واقع به ارتباط شما با استان نیوبرانزویک کانادا اشاره داشته و این امتیاز با توجه به سابقه شما در این استان، مانند سابقه کاری یا تحصیلی تعیین می شود.

برای ثبت نام در این برنامه باید با استفاده از پورتال آنلاین مهاجرت نیوبرانزویک، درخواست اظهار علاقه یا همان EOL را به صورت الکتریکی ارسال کنید.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این برنامه میزان هزینه های راه اندازی و عملیاتی کم در این استان می باشد.

اکنون که به صورت کامل با برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک کانادا آشنا شده اید، توصیه می کنیم از طریق دفاتر غرب و مرکزی تهران یا دفتر شیراز با کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید. شما همچنین می توانید با مطالعه مقاله کار در کانادا، با دیگر روش های مهاجرتی از طریق اشتغال و کسب درآمد در این کشور آشنا شوید.

در این قسمت دیدگاه مشتریان ما با پرونده های موفق کانادا را مشاهده می کنید

نمایش ویدیو درباره خانم تنها و پسرش
نمایش ویدیو درباره کیوان کوروش نژاد
نمایش ویدیو درباره v-iliaaboei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه