مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از محبوب ترین مقصدهای مهاجرت در جهان می تواند آینده روشنی را برایتان رقم زده و هر آنچه را که از زندگی در یک کشور پیشرفته می خواهید در اختیارتان قرار دهد.

 

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا را می توان با اختلاف یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجرین دانست که هر ایالت قوانین خاص خود را برای مهاجرت دارد و هر فردی که این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می کند ، در آن ماندگار شده و به اقامت دائم دست می یابد.

در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به بررسی روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت ، پس با ما همراه باشید تا بتوانید ضمن اطلاع از کلیه شرایط خود به بهترین شیوه ممکن دست یابید.

کانادا این امکان را به مهاجرین می دهند تا بتوانند طعم یک زندگی شیرین و بدون از هرگونه تبعیض نژادی و یا قومی ، مذهبی را تجربه کرده و به هرآنچه که از زندگی در یک کشور پیشرفته توقع دارند ، برسند . البته هر یک از شهرهای این کشور می تواند برای مقصد خاصی مناسب باشد ، از این رو توصیه می کنیم ضمن مطالعه این عنوان تا انتها حتما نگاهی به عنوان تحصیل در کانادا داشته باشید تا یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور را به صورت دقیق بشناسید.

در باکس فهرست مطالب می توانید عناوین مهم در خصوص مقاله مهاجرت به کانادا را ببینید و در صورت نیاز بر روی آن ها کلیک کرده و یا آن ها را لمس کنید.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت به کانادا

در فیلم اطلاعات کلی و بسیار مفید در خصوص مهاجرت به کانادا توسط مدیریت محترم مجموعه جناب آقای حسن رجبی برای شما توضیح داده شده است، می توانید فیلم را دیده و سپس مقاله را مطالعه نمایید تا ذهنیت مناسبی در انتخاب این کشور داشته باشید.

پادکست مهاجرت به کانادا

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

روش های قانونی مهاجرت به کانادا را از ما بخواهید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی
مشاوره تلفنی مهاجرت به کانادا

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت به کانادا

کانادا چندین برنامه مهاجرتی قانونی دارد و شما بسته به آنچه که از زندگی در این کشور دنبال می کنید ، می توانید برای یکی از بهترین برنامه های مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط خود درخواست دهید ، به طور قطع بدترین و پر خطر ترین گزینه موجود برای افراد خواهان مهاجرت به این کشور پناهندگی است.

پناهندگی به هیچ عنوان جزو روش های قانونی مهاجرت به کانادا دسته بندی نشده و توصیه می شود به هیچ عنوان به سراغ آن نرفته و مسیرهای قانونی و آسان را بررسی کنید .

در هر روش شما می توانید با فراهم نمودن مجموعه ای از مدارک و دریافت تاییدیه از سوی سفارت به صورت قانونی پا به خاک کشور کانادا گذاشته و مهاجرت آسانی را برای خود رقم بزنید . هر یک از روش های مهاجرت به کانادا قوانین خاص خود را دارد که خوب است جهت اطلاع از جزئیات حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

روش های قانونی مهاجرت به کانادا

هنگام ارسال درخواست ، دولت کانادا اسناد مختلفی را برای تأیید تجربه کاری ، تحصیلات ، هویت و سوابق جنایی و پزشکی شما درخواست می کند ، انواع مدارک مورد نیاز به برنامه ای که برای آن درخواست می دهید بستگی دارد.

افرادی که توان مالی مناسب دارند ، می توانند از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنند و اگر شما در بین افراد با تمکن مالی بالا نیستید اما از تجربه کاری عالی برخوردار هستید ، می توانید از ویزای کار استفاده کرده و برای زندگی و مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

چنانچه تجربه کاری مناسبی نیز ندارید و در حال تحصیل در دبیرستان یا در دانشگاه می باشید ، می توانید برای ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های جهان اقدام نموده و پس از آن به اقامت برسید ؛ حتی این امکان نیز برایتان وجود دارد که با خرید زمین های کشاورزی و یا ازدواج با یکی از شهروندان این کشور به مجوز اقامت موقت و پس از آن به مجوز اقامت دائم و حتی شهروندی کانادا دست یابید.

اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل

Canada Residency through Education

اخذ اقامت کانادا از طریق تحصیل

برنامه تحصیل در دانشگاه های کانادا بسیار ساده است و افراد علاقمند به ادامه تحصیل می توانند یکی از رشته های موجود در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و یا دکتری را انتخاب کرده و برای پذیرش اقدام کنند ، فارغ التحصیلان این مقاطع تحصیلی می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود برای یافتن کار در این کشور اقدام کنند که البته لازم به ذکر است که مجوز اقامت دانشجویان 90 روز پس از پایان دوره تحصیل آن ها در کانادا منقضی می گردد.

پس از اتمام دوره تحصیل ، فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا بایستی مجوز PGWP و یا مجوز کار دریافت کنند که نیازمند عقد قرارداد با یک کارفرمای مقیم این کشور است . پردازش درخواست مجوز کار می تواند بین 80 تا 180 روز طول بکشد و در حالی که منتظر PGWP خود هستید ، می توانید در کانادا کار کنید ، مشروط بر اینکه قبل از تاریخ انقضای مجوز دانشجویی خود درخواست داده باشید ، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از پردرخواست ترین روش های مهاجرت به این کشور است که سالانه تعداد قابل توجهی مهاجر را به این کشور وارد می سازد.

البته تحصیل در این کشور در تمامی مقاطع و دوره ها امکان پذیر است که می توان به تحصیل در مدارس کانادا به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن اشاره کرد . از این رو حتما با کلیک بر روی این عنوان از جزئیات مربوطه مطلع شوید.

دوره تحصیلی طول دوره
تحصیل در مدارس 12 سال
تحصیل در دانشگاه ها مقاطع کارشناسی ف کارشناسی ارشد و دکترا
دوره های آموزشی زبان و یا یک حرفه خاص

توصیه می شود تا حتما با مطالعه مقالات زیر روش مهاجرت تحصیلی را به صورت جدی بررسی کنید:

اخذ اقامت کانادا از طریق کار

اخذ اقامت کانادا از طریق کار

برای آمدن به کانادا به عنوان یک نیروی کار خارجی باید مجوز کار دریافت کنید که انواع مختلفی را شامل می شود ، اگر شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستید ، باید از اداره مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) یا یک دفتر ویزای کانادا مجوز کار دریافت کنید . اخذ اقامت کانادا از طریق کار می تواند شما را به آسانی به یک شهروند این کشور مبدل سازد.

جهت دریافت این مجوز کاری باید از یک کارفرمای مقیم این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرده و موفق به امضای قرارداد با او شوید . البته کار به عنوان یکی از روش های قانونی مهاجرت به کانادا روش مراحل متعددی دارد که با کلیک بر روی عنوان کار در کانادا به خوی از آنها مطلع خواهید شد . برای برخی از کارگران نیز مجوزهای کار ویژه وجود دارد ، به عنوان مثال برنامه های مجوز کار ویژه ای برای افراد تجاری و کارگران کشاورزی وجود دارد و اگر می خواهید بر اساس مهارت ها و تجربه کاری خود به عنوان یک مقیم دائم به کانادا بیایید ، ببینید آیا واجد شرایط درخواست به عنوان یک کارگر ماهر هستید یا خیر.

کارگران ماهر بر اساس تحصیلات ، تجربه کاری ، دانش انگلیسی و یا فرانسوی و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می شوند ، از 1 ژانویه 2015، تکمیل پروفایل اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

کانادا چند نوع ویزای سرمایه گذاری مختلف را به عنوان گزینه ای برای مهاجرت به کانادا ارائه می دهد ، به عنوان مثال برنامه سرمایه گذار مهاجر (IIP) با هدف افراد تجاری با تجربه است که می توانند با سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا به "رشد و رونق بلندمدت این کشور کمک کنند."

در واقع 12 برنامه مختلف برای سرمایه گذاری و مهاجرت به کانادا وجود دارد که هر یک همه الزامات خاص خود را برای ورود افراد خارجی وضع نموده است ، ویزای سرمایه گذاری را می توان مناسب افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در این کشور دانست که می توانند هم در بخش های دولتی و هم خصوصی به تجارت بپردازند.

با توجه به روشی که در مسیر اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری انتخاب می کنید ، هزینه موردنیاز می تواند از 100 تا 800 هزار دلار این کشور متفاوت باشد که هر یک شرایط و الزامات خود را دارد و در مقابل امکانات منحصر بفردی را در اختیارتان قرار می دهد.

مهاجرت به کانادا
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

بهترین روش مهاجرت به کانادا از ما جویا شوید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت به کانادا

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت

اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت

کانادا به دلیل در دسترس بودن فناوری و حمایت های مختلف توسط دولت ، کشوری پر فرصت است که با قوانینی ساده می توان به تجارتی موفق و پرسود در آن رسید . اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور یک فرآیند یکپارچه و ساده است که به شما امکان می دهد تا بدون داشتن شهروندی شرکت خود را در یکی از شهرهای این کشور افتتاح کنید.

البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در هنگام تاسیس شرکت باید حتما یکی از اتباع این کشور به عنوان مدیر حضور داشته باشد که در بسیاری از موارد می تواند راهگشا و کمک حال شما عزیزان نیز باشد . کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ضمن جمع آوری تمامی اطلاعات موردنیاز شما در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا در عنوانی جداگانه ، تمامی جزئیات و مراحل لازم را با ارائه مشاوره در اختیارتان قرار خواهند داد.

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا

استخدام یک وکیل مهاجرت به کانادا نه تنها می‌تواند شما را در رسیدگی به مشکلاتی که پیش می‌آید راهنمایی کند ، بلکه می‌تواند مسائل را قبل از ایجاد آنها پیش‌بینی کرده و از آن‌ ها پیشگیری نماید ، زیرا ممکن است اداره مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا یا یک دولت استانی درخواست شما را به دلیل ناقص بودن بازگرداند . البته خوب است دقت داشته باشید که وکیل مهاجرت به کانادا به صورت قانونی در داخل کشورمان وجود نداشته و افراد صرفا به دلیل فعالیت در این حوزه خود را وکیل معرفی می کنند.

چنانچه تمایل به استخدام وکیل در طول فرآیند مهاجرت به کانادا دارید ، باید به یک فرد در داخل این کشور اعتماد کرده و انجام امور خود را به او بسپارید که نیازمند تحقیق بسیار می باشد ، از طریق دریافت مشاوره و راهنمایی مشاورین ما خیال خود را به صورت کلی از تمامی این مراحل آسوده سازید . تصمیم به مهاجرت قانونی به کانادا و ساختن زندگی این نیاز به قدرت روحیه ، شجاعت و تمایل برای سازگاری با یک کشور جدید با همه چالش ها و فرصت های آن دارد و فرآیند مهاجرت به طور طبیعی نیازمند اسناد و مدارک زیادی ، موانع بوروکراتیک و ملاحظات لازم برای سیاست می باشد که باید با دقت انجام شود.

در حالی که برخی از مهاجران با امید به بهترین ‌ها مهاجرت به کشور کانادا را انتخاب و به تنهایی پیش می‌روند ،در برخی ازمراحل دچار مشکل می شوند ، از این رو حضور وکلای مهاجرت کانادایی در درک و ترکیب قوانین مهاجرت کانادا می تواند روند را برای شما آسان سازد.

موسسه مهاجرتی به کانادا

موسسه مهاجرتی به کانادا

موسسه مهاجرتی به کانادا موسسه ای قانونی است که مجاز به انجام فعالیت در زمینه مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای جهان می باشد که به علاقمندان کمک کرده تا بتوانند ضمن انتخاب بهترین شیوه به اقامت این کشور دست یافته و شرایط مناسبی را در این کشور داشته باشند ؛ شرکت مهاجرتی رجبی به عنوان بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی ، سالانه به افراد بسیاری در زمینه های قانونی مهاجرت به کانادا و سایر نقاط جهان مشاوره رایگان داده و علاوه بر آن بستری مناسب برای مهاجرت ایمن به کشور مقصد را برای علاقمندان مهاجرت فراهم می کند.

مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان بوده و با توجه به پرونده تان مهاجرتی آسان و بی دغدغه را برایتان رقم خواهند زد . همچنین می توانید از بخش دیدگاه ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید . مطالعه عنوان قیمت خانه برای زندگی در کانادا نیز می تواند شما را با یکی از چالش های پیش رو در این کشور آشنا سازد ، مطالعه آن را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به کانادا

برای سرمایه گذاری در دولت ، باید 150000 تا 800000 دلار کانادا به دولت کانادا ارائه دهید ؛ پس از مدتی دولت اقامت دائم را به شما ارائه می دهد ، به منظور واجد شرایط بودن برای ویزای سرمایه گذار برای افتتاح یک تجارت ، باید مدرکی مبنی بر 350000 تا 800000 دلار کانادا ارائه دهید.

خیر ف حضور یک وکیل مهاجرت در این مسیر الزامی نبوده اما می تواند مراحل را آسانتر سازد ، مشاورین معتبر موسسه مهاجرتی رجبی نیز می توانند همچون یک وکیل در این مسیر همراه شما باشند.

پس از اتمام دوره تحصیل خود فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا بایستی مجوز PGWP دریافت کنند ، مجوز کار پس از فارغ التحصیلی به دانشجویانی که از یکی از مؤسسات تحصیلات تکمیلی کانادا فارغ التحصیل شده اند اجازه می دهد تا تجربه کاری ارزشمندی در کانادا کسب کنند.

ثبت شرکت در این کشور نیازمند مراحل مختلفی است ، اما به عنوان یکی از اصلی ترین ها شما باید حتما یک شریک مقیم این کشور نیز داشته باشید.

شرایط مهاجرت به کانادا می تواند برای هر فرد متفاوت باشد ، اما مهاجرت تحصیلی به کانادا را می توان یکی از آسان ترین روش ها دانست.

پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با مشاوران ما از روش های مهاجرت به برخی از کشورهای ایده آل اروپایی نیز مطلع شوید.

در پایان نیز تجربه دریافت ویزای کانادا و سایر کشورهای مطرح در جهان در موسسه رجبی را نیز از کلاینت های ما بشنوید:

10 دیدگاه در “مهاجرت به کانادا

  1. مهاجرت به کانادا هادی موسوی گفت:

    درود مهندس مکانیک و سر مهندس کشتی های اقیانوس پیما هستم ۱۴ سال سابقه کار دارم و متاهل و یک فرزند ۶ ساله دارم
    برای اقامت استرالیا یا کانادا میخواستم بدونم

    1. مهاجرت به کانادا مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت از طریق سیستم اسکیل ورکر از بهترین روشهای مهاجرت به این دو کشور هستند .
      اسکیل ورکر یک سیستم امتیاز بندی است که بر اساس فاکتورهای سن ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار ، مدرک زبان و…. به شما امتیازی تعلق میگیرد که در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت کشور مقصد را گرفته و مهاجرت کنید و صورت تمایل وارد بازار کار شوید . برای بررسی امتیازات میتوانید با قسمت مشاوره در ارتباط باشید .
      برای مهاجر تحصیلی نیز باید سن و گپ تحصیلی شما بررسی شود .
      با تشکر از سوال شما

  2. مهاجرت به کانادا میکاییل گفت:

    سلام
    برای کسی که پزشکی عمومیش رو گرفته و علاقه مند به کار و گذراندن دوره رزیدنسی در کانادا هست پروسه چجوری هستش از طریق موسسه؟

    1. مهاجرت به کانادا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای مهاجرت به کانادا می بایست از طریق سیستم‌امتیاز بندی اکسپرس انتری اپلای کنید .
      طبق این سیستم سن ،تحصیلات،سابقه کار ، مدرک زبان و غیره بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت دایم کانادا را گرفته و‌بعد از شرکت در دوره و ازمون های لازم ادامه تحصیل بدهید یا وارد بازار کار شوید .

      با تشکر از سوال شما

  3. مهاجرت به کانادا علی گفت:

    سلام وقت بخیرببخشیدپسرم مدرک لیسانس حسابرای ازدانشگاه علمی کاربردی بامدل ۱۶نیم داردمدت ۲سال خدمت حسابداربود وحدود۶ماه که ازخدمت سربازی امده سن۲۵سال ایابرای کاردرکانادامیتوانداقدام کندالبته سابقه کارچندانی نداردباتشکرازراهنمایی شما

    1. مهاجرت به کانادا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند . در این سیستم سن، مدرک تحصیلی ،سابقه کاری ،مدرک زبان و…. مورد بررسی قرار می‌گیرند و هر کدام امتیازی را دارند . در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند. با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد. بنابراین بهتر است مهاجرت تحصیلی به کانادا یا کشور های دیگر را انجام داده و در کنار تحصیل وارد بازار کار شوند.

      با تشکر از سوال شما

  4. مهاجرت به کانادا Ali گفت:

    سلا م وقت بخیر خسته نباشیدببخشدپسرم ۲۵سال داردوبامدرک لیسانس حسابداری ازدانشگاه علمی کاربردی بامدل ۱۶/۵دارددوسال خدمت سربازی حسابداربوده درحال حاظرمدت ۶ماه میباشدکه ازخدمت سربازی امده ولی بیکارمیباشد ایابرای مهاجرت به کانادامیتوانداقدام کندباتشکرازشما

    1. مهاجرت به کانادا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌توانند برای ویزای تحصیلی کانادا اپلای کنند.

      با تشکر از سوال شما

  5. مهاجرت به کانادا علی گفت:

    سلام وقت بخیرببخشیدپسرم مدرک لیسانس حسابرای ازدانشگاه علمی کاربردی بامدل ۱۶نیم داردمدت ۲سال خدمت حسابداربود وحدود۶ماه که ازخدمت سربازی امده سن۴۵سال ایابرای کاردرکانادامیتوانداقدام کندالبته سابقه کارچندانی ندارد

    1. مهاجرت به کانادا مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند . در این سیستم سن، مدرک تحصیلی ،سابقه کاری ،مدرک زبان و…. مورد بررسی قرار می‌گیرند و هر کدام امتیازی را دارند . در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند. با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد. بنابراین بهتر است مهاجرت تحصیلی به کانادا یا کشور های دیگر را انجام داده و در کنار تحصیل وارد بازار کار شوند.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (404 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه