مهاجرت پرستاران به دانمارک

مهاجرت پرستاران به دانمارک
  • داشتن مدرک پرستاری معتبر و ترجمه شده به زبان دانمارکی یا انگلیسی
  • قبولی در آزمون زبان دانمارکی
  • کسب مجوز کار از اداره مهاجرت دانمارک
  • یافتن شغل پرستاری در دانمارک
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز
  • درخواست مجوز کار
  • یافتن شغل پرستاری
  • دریافت ویزا
  • نقل مکان به دانمارک

پرستاران برای کار در دانمارک به ویزای کار نوع XG1 نیاز دارند.

متوسط حقوق سالانه پرستاران در دانمارک حدود 60 هزار دلار است.

  • حقوق و مزایای بالا
  • تعادل خوب بین کار و زندگی
  • سیستم مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا
  • فرصت های پیشرفت شغلی
  • کشوری امن و زیبا برای زندگی

علاوه بر این ، دانمارک برای مهاجران کاملا باز است و در واقع اقدامات قابل توجهی را برای جذب مهاجران ماهر از نقاط مختلف کشور انجام داده است . برای افزایش جریان مهاجرین به دانمارک ، کشور زمان روند ویزا را برای گرین کارت دانمارک را کاهش داده است .

یکی دیگر از عوامل مهم این است که فرصت های شغلی برای مهاجرت به دانمارک فراوان است زیرا اکثر جمعیت بومی نزدیک به سن بازنشستگی از مشاغل خود هستند و نرخ تولد دانمارک برای تولید متخصصان مورد نیاز ماهر کافی نیست.

بررسی شرایط مهاجرت پرستاران به دانمارک

دانمارک اغلب به عنوان یک کشور بسیار محبوب ، با امکانات بسیار عالی در مقایسه با بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان برای مهاجرین شناخته شده است . نظام سلامت ، رفاه و آموزش کشور به مراتب بهتر از هر کشور دیگری است .

برای مهاجرت پرستاران به دانمارک و کار کردن به عنوان یک پرستار خارجی در دانمارک باید یک مجوز دانمارکی داشته باشید . می توانید اطلاعات و فرم های درخواست را در اداره بهداشت و درمان دانمارک www.sst.dk پیدا کنید .

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مجوز مهاجرت پرستاران به دانمارک برای شما صادر می شود یا خیر ، در اسرع وقت پس از دریافت تمام اسناد لازم ، گرفته خواهد شد . به طور معمول می توانید انتظار داشته باشید که ظرف مدت سه ماه از اداره ایمنی و بیماری دانمارک جواب خود را دریافت کنید.

آزمون زبان برای اشتغال در دانمارک

متقاضیان باید در آزمون زبان Prøve i dansk 3 ( آزمون 3 دانمارکی ) شرکت کنند و حداقل امتیاز 7، 7 از 10 را بدست آورند . آزمون زبان در ماه می تا ژوئن و ماه نوامبر تا دسامبر برگزار می شود و شما می توانید امتحان را در از مراکز مختلف زبان در دانمارک انجام دهید .

البته قبل از درخواست مهاجرت پرستاران به دانمارک و ارسال مدارک تحصیلی خود می توانید آزمون زبان را انجام دهید . با این حال ، باید آزمون زبان را کمتر از 12 ماه قبل گذرانده باشید ، مگر اینکه ثابت کنید که در دوره زمانی پس از گذراندن آزمون زبان ، دائما در دانمارک اقامت داشته اید .

زمانی که در آزمون زبان با نمرات مورد پذیرش موفق شدید ، می توانید به منظور اهداف آموزشی (evaluationeringsansættelse ) کار کنید . این استخدام به منظور ارزیابی مهارت های بالینی و مهارت های ارتباطی متقاضی است . پس از گذراندن آزمون زبان دانمارکی ، کمتر از 12 ماه بعد از آزمون زبان باید به این منظور مشغول به کار شوید .

مهاجرت پرستاران به دانمارک

رضایت کاری پرستاران در دانمارک

مانند اکثر کارهای دیگر دانمارک ، سلسله مراتب زیادی در بیمارستان های دانمارک وجود ندارد . در دانمارک ، همه یکسان در نظر گرفته می شوند . برای مثال یک پرستار ، یک دکتر ، یا یک بیمار ، با نام خودش خطاب می شود.

در دانمارک ، حذف عنوان شما نشانه ای از بی احترامی نیست ؛ این در واقع تنها عنصر فرهنگی است . حتی در دوران تحصیل ، دانش آموزان را با نام های خود می خوانند . این یک تفاوت فرهنگی ظریف است که راه زیادی برای ایجاد برابری اجتماعی دارد.

از شرایط خوب مهاجرت پرستاران به دانمارک این که پرستاران شش هفته در سال می توانند مرخصی بگیرند . پرستاری شغلی است که بسیار آسان نیست و فشار زیادی وجود دارد که همراه با موقعیت است و دانمارک ها این را درک می کنند .

فراتر از روزهای مرخصی ، مدیران بیمارستان در مورد زندگی شخصی نیز درک بسیار بالایی دارند . آنها اغلب به اهمیت زمان کارکنان خود در خارج از بیمارستان توجه می کنند و براساس برنامه های شخصی آن ها برنامه ریزی می کنند.

در بسیاری از کشورها مانند آمریکا ، پرستاران و پزشکان مسئول تمیز کردن و نگهداری یونیفرم های شخصی خود هستند . در دانمارک ایده آوردن لباس هایی که در معرض باکتری ها و مسمومیت ها در خارج از یک محیط استریل قرار دارند ، ناخوشایند است و تمام یونیفرم ها در بیمارستان تمیز شسته و استریل می شوند.

کارکنان لباس خود را تحویل می دهند و لباس های استریل شده را در محل کار خود دریافت می کنند . نه تنها این برای جامعه ایمن تر است ، بلکه باعث می شود که متخصصان پزشکی نیز نگران نباشند که هر روز لباس تمیز داشته باشند.

رضایت کاری پرستاران در دانمارک

گرین کارت دانمارک

دانمارک انواع مختلفی از ویزا را ارائه می دهد و قوانین آن برای ملیت های کشور های مختلف متفاوت است . به عنوان مثال ، شهروندان کشورهای شمال اروپا ، سوئیس ، لیختن اشتاین و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون هیچ مجوزی در کشور کار کنند.

اما ، ملیت های آسیایی نیاز به معیارهای خاصی برای کار در دانمارک دارند . بیشتر متخصصان ماهر برای گرین کارت دانمارک درخواست می دهند . این کارت اجازه اقامت 3 ساله را می دهد و می توانید استخدام شوید.

بهترین چیز در مورد این طرح این است که نیازی به پیشنهاد شغلی قبلی نیست و این را قانون کار دانمارک و قرارداد های کاری مشخص می کند . اگر امتیازات کافی براساس سن ، تحصیلات دانشگاهی ، سازگاری و تجربه کاری کسب کنید ، می توانید برای گرین کارت دانمارک درخواست بدهید.

البته باید به این نکته دقت شود که در سال 2018 این شیوه مهاجر پذیری و ورود به کشور دانمارک بسته شده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم مجدداً امکان پذیر خواهد شد یا خیر.

گرین کارت دانمارک

خدمات مهاجرت به دانمارک

جدا از آلمان ، دانمارک تنها کشور اروپایی است که مهاجران واجد شرایط از کشورهای در حال توسعه مانند هند و چین و غیره را قبول می کند . اگر قصد اقامت در اروپا را دارید ، دانمارک همچون دروازه ای این مسیر را میسر ساخته است.

اخذ گرین کارت دانمارک رویای بسیاری از مهاجران است . محیط کسب و کار پر جنب و جوش و زندگی حرفه ای متعادل باعث شده است که دانمارک یک مقصد مطلوب برای نیروهای متخصص مورد نیاز دانمارک باشد.

موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی متقاضیان را با تخصص فراگیر در تمام زمینه های مهاجرت دانمارک و مشاوره موثر در هر کجا که مشتریان ما کسب و کار خود را انجام می دهند ، پشتیبانی می کند.

خدمات موسسه برای مهاجرت پرستاران به دانمارک

شرکت ما همچنان به گسترش حضور و نفوذ بین المللی خود برای برآورده ساختن نیازهای قانونی مشتریان خود در سراسر جهان ، به ویژه در بازارهای تجاری نوظهور و یا رشد بالا تلاش می نماید.

خدمات و مشاوره ما با بالاترین استانداردها از طریق کارشناسانی که از لحاظ قانونی مجرب اند و تخصص خاص در قوانین مهاجرت بسیاری از کشورهای جهان دارند ، ارائه داده می شود . همین امر به ما یک مزیت منحصر برای برآورده ساخت نیازهای مهاجرتی و کمک به رسیدن اهداف شما می دهد.

دعوت می کنیم مقاله موسسه مهاجرتی در تهران و موسسه مهاجرتی در شیراز را مرورکنید تا بدانید خدمات مهاجرتی ما در هلدینگ بزرگ حقوقی مهاجرتی رجبی چگونه ارائه می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما در دو شهر تهران و شیراز در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *