مهاجرت پرستاران به دانمارک

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
مهاجرت پرستاران به دانمارک
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

فناوری اطلاعات ، ارتباطات ، مدیریت و مراقبت های بهداشتی ، برخی از زمینه هایی هستند که در آن فرصت های شغلی به راحتی برای ویزای کار دانمارک قابل دسترسی است . اما در این مطلب از وبسایت موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در خصوص مهاجرت پرستاران به دانمارک مطالبی را برای راهنمایی این دسته از متقاضیان تقدیم داشته ایم .

علاوه بر این ، دانمارک برای مهاجران کاملا باز است و در واقع اقدامات قابل توجهی را برای جذب مهاجران ماهر از نقاط مختلف کشور انجام داده است . برای افزایش جریان مهاجرین به دانمارک ، کشور زمان روند ویزا را برای گرین کارت دانمارک را کاهش داده است .

یکی دیگر از عوامل مهم این است که فرصت های شغلی برای مهاجرت به دانمارک فراوان است زیرا اکثر جمعیت بومی نزدیک به سن بازنشستگی از مشاغل خود هستند و نرخ تولد دانمارک برای تولید متخصصان مورد نیاز ماهر کافی نیست .

بررسی شرایط مهاجرت پرستاران به دانمارک

دانمارک اغلب به عنوان یک کشور بسیار محبوب ، با امکانات بسیار عالی در مقایسه با بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان برای مهاجرین شناخته شده است . نظام سلامت ، رفاه و آموزش کشور به مراتب بهتر از هر کشور دیگری است .

برای مهاجرت پرستاران به دانمارک و کار کردن به عنوان یک پرستار خارجی در دانمارک باید یک مجوز دانمارکی داشته باشید . می توانید اطلاعات و فرم های درخواست را در اداره بهداشت و درمان دانمارک www.sst.dk پیدا کنید .

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مجوز مهاجرت پرستاران به دانمارک برای شما صادر می شود یا خیر ، در اسرع وقت پس از دریافت تمام اسناد لازم ، گرفته خواهد شد . به طور معمول می توانید انتظار داشته باشید که ظرف مدت سه ماه از اداره ایمنی و بیماری دانمارک جواب خود را دریافت کنید .

آزمون زبان برای اشتغال در دانمارک

متقاضیان باید در آزمون زبان Prøve i dansk 3 ( آزمون 3 دانمارکی ) شرکت کنند و حداقل امتیاز 7، 7 از 10 را بدست آورند . آزمون زبان در ماه می تا ژوئن و ماه نوامبر تا دسامبر برگزار می شود و شما می توانید امتحان را در از مراکز مختلف زبان در دانمارک انجام دهید .

البته قبل از درخواست مهاجرت پرستاران به دانمارک و ارسال مدارک تحصیلی خود می توانید آزمون زبان را انجام دهید . با این حال ، باید آزمون زبان را کمتر از 12 ماه قبل گذرانده باشید ، مگر اینکه ثابت کنید که در دوره زمانی پس از گذراندن آزمون زبان ، دائما در دانمارک اقامت داشته اید .

آزمون زبان برای اشتغال در دانمارک

زمانی که در آزمون زبان با نمرات مورد پذیرش موفق شدید ، می توانید به منظور اهداف آموزشی (evaluationeringsansættelse ) کار کنید . این استخدام به منظور ارزیابی مهارت های بالینی و مهارت های ارتباطی متقاضی است . پس از گذراندن آزمون زبان دانمارکی ، کمتر از 12 ماه بعد از آزمون زبان باید به این منظور مشغول به کار شوید .

رضایت کاری پرستاران در دانمارک

مانند اکثر کارهای دیگر دانمارک ، سلسله مراتب زیادی در بیمارستان های دانمارک وجود ندارد . در دانمارک ، همه یکسان در نظر گرفته می شوند . برای مثال یک پرستار ، یک دکتر ، یا یک بیمار ، با نام خودش خطاب می شود .

در دانمارک ، حذف عنوان شما نشانه ای از بی احترامی نیست ؛ این در واقع تنها عنصر فرهنگی است . حتی در دوران تحصیل ، دانش آموزان را با نام های خود می خوانند . این یک تفاوت فرهنگی ظریف است که راه زیادی برای ایجاد برابری اجتماعی دارد .

از شرایط خوب مهاجرت پرستاران به دانمارک این که پرستاران شش هفته در سال می توانند مرخصی بگیرند . پرستاری شغلی است که بسیار آسان نیست و فشار زیادی وجود دارد که همراه با موقعیت است و دانمارک ها این را درک می کنند .

فراتر از روزهای مرخصی ، مدیران بیمارستان در مورد زندگی شخصی نیز درک بسیار بالایی دارند . آنها اغلب به اهمیت زمان کارکنان خود در خارج از بیمارستان توجه می کنند و براساس برنامه های شخصی آن ها برنامه ریزی می کنند .

در بسیاری از کشورها مانند آمریکا ، پرستاران و پزشکان مسئول تمیز کردن و نگهداری یونیفرم های شخصی خود هستند . در دانمارک ایده آوردن لباس هایی که در معرض باکتری ها و مسمومیت ها در خارج از یک محیط استریل قرار دارند ، ناخوشایند است و تمام یونیفرم ها در بیمارستان تمیز شسته و استریل می شوند .

کارکنان لباس خود را تحویل می دهند و لباس های استریل شده را در محل کار خود دریافت می کنند . نه تنها این برای جامعه ایمن تر است ، بلکه باعث می شود که متخصصان پزشکی نیز نگران نباشند که هر روز لباس تمیز داشته باشند .

گرین کارت دانمارک

دانمارک انواع مختلفی از ویزا را ارائه می دهد و قوانین آن برای ملیت های کشور های مختلف متفاوت است . به عنوان مثال ، شهروندان کشورهای شمال اروپا ، سوئیس ، لیختن اشتاین و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون هیچ مجوزی در کشور کار کنند .

اما ، ملیت های آسیایی نیاز به معیارهای خاصی برای کار در دانمارک دارند . بیشتر متخصصان ماهر برای گرین کارت دانمارک درخواست می دهند . این کارت اجازه اقامت 3 ساله را می دهد و می توانید استخدام شوید .

بهترین چیز در مورد این طرح این است که نیازی به پیشنهاد شغلی قبلی نیست و این را قانون کار دانمارک و قرارداد های کاری مشخص می کند . اگر امتیازات کافی براساس سن ، تحصیلات دانشگاهی ، سازگاری و تجربه کاری کسب کنید ، می توانید برای گرین کارت دانمارک درخواست بدهید .

البته باید به این نکته دقت شود که در سال 2018 این شیوه مهاجر پذیری و ورود به کشور دانمارک بسته شده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم مجدداً امکان پذیر خواهد شد یا خیر .

خدمات مهاجرت به دانمارک

جدا از آلمان ، دانمارک تنها کشور اروپایی است که مهاجران واجد شرایط از کشورهای در حال توسعه مانند هند و چین و غیره را قبول می کند . اگر قصد اقامت در اروپا را دارید ، دانمارک همچون دروازه ای این مسیر را میسر ساخته است .

اخذ گرین کارت دانمارک رویای بسیاری از مهاجران است . محیط کسب و کار پر جنب و جوش و زندگی حرفه ای متعادل باعث شده است که دانمارک یک مقصد مطلوب برای نیروهای متخصص مورد نیاز دانمارک باشد .

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی منقاضیان را با تخصص فراگیر در تمام زمینه های مهاجرت دانمارک و مشاوره موثر در هر کجا که مشتریان ما کسب و کار خود را انجام می دهند ، پشتیبانی می کند .

خدمات موسسه برای مهاجرت پرستاران به دانمارک

شرکت ما همچنان به گسترش حضور و نفوذ بین المللی خود برای برآورده ساختن نیازهای قانونی مشتریان خود در سراسر جهان ، به ویژه در بازارهای تجاری نوظهور و یا رشد بالا تلاش می نماید .

خدمات و مشاوره ما با بالاترین استانداردها از طریق کارشناسانی که از لحاظ قانونی مجرب اند و تخصص خاص در قوانین مهاجرت بسیاری از کشورهای جهان دارند ، ارائه داده می شود . همین امر به ما یک مزیت منحصر برای برآورده ساخت نیازهای مهاجرتی و کمک به رسیدن اهداف شما می دهد .

در نهایت خدمات مهاجرت موسسه مهر آفرین رجبی می تواند به شما در برنامه مهاجرت پرستاران به دانمارک کمک کند . خدمات حرفه ای موسسه مهاجرتی به دانمارک دلیل بسیاری از داستان های موفقیت مهاجرت به مقصد مورد علاقه بوده است . مدیران ما دارای مهارت ها و دانش های لازم برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه شما هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما در دو شهر تهران و شیراز در ارتباط باشید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه