اجاره مغازه در انگلستان

اجاره مغازه در انگلستان یکی از شیوه های آغاز کسب و کار در این کشور است ، هنگامی که شروع به جستجوی ملک تجاری برای کسب و کار خود می کنید ، باید بدانید که هدف شما از اجاره مغازه، راه اندازی چه شغلی و فروش چه نوع اجناسی است.

اجاره مغازه در انگلستان

مشاور مهاجرتی

هزینه اجاره ملک تجاری در شهر لندن حدود 1000 تا 1200 پوند برای هر فوت مربع و  سایر شهر های این کشور اغلب حدود 200 پوند برای هر فوت مربع است.

  • استفاده از وب سایت های اجاره و خرید ملک مانند  Rightmove،   Zoopla و OnTheMarket
  • بررسی صفحات روزنامه های محلی
  • تماس با آژانس های مسکن

بین 3 تا 25 سال و برای همه انواع املاک تجاری قابل استفاده می باشد ، قراردادهای اجاره بلند مدت ، کل ساختمان ها یا واحد های خاص در یک سایت را شامل می شود.

مرحله 1: ملک تجاری مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید.
مرحله 2: هزینه ها را در نظر بگیرید.
مرحله 3: برای یک قرارداد اجاره تجاری مذاکره کنید.
مرحله 4: قراردادها را مبادله کنید و معامله را تکمیل کنید.

بله ، 250 تا 450 پوند برای جستجو و هزینه قرارداد در نظر بگیرید.

برای اجاره مغازه در انگلستان، مهم است که در مورد استراتژی کسب و کار خود فکر کنید؛ آیا به یک فضای بزرگ به شکل یک انبار یا یک فضای اداری اتاق برای کار نیاز دارید ؟  آیا رشد تجارت خود را در آینده نزدیک پیش بینی می کنید؟

اگر چنین است، باید فضایی را اجاره کنید که به شما امکان گسترش کار را بدهد تا در آینده نزدیک مجبور به نقل امکان به محل دیگری نباشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان را هم در کنار این محتوا بخوانید تا با انواع سرمایه گذاری ها و چگونگی رسیدن به اقامت از این طریق آشنا شوید ، حتی شرایط خرید شرکت آماده که مزایای زیادی هم دارد را در مقاله برایتان شرح داده ایم.

چه نوع ملک تجاری برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

هنگام اجاره یک مغازه در انگلستان باید تمام هزینه های پنهانی که ممکن است با آن مواجه شوید را در نظر بگیرید و قیمت ثابتی برای هزینه های قانونی خود در نظر نظر بگیرید ، باید درک تقریبی از میزان هزینه ها داشته باشید.

قبل از انتخاب ملک تجاری باید سبک فضای کسب و کار و امکانات رفاهی مورد نیاز شرکت را بررسی کنیم ، در ادامه  با برخی از رایج ترین انواع املاک تجاری که امروزه برای اجاره در انگلستان موجود است آشنا می شویم تا بدانید چه نوع ملک تجاری برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

 فضای اداری

فضای اداری سنتی هنوز برای بسیاری از مشاغل یک ضرورت است ، با فضای اختصاصی میز و اتاق های جلسه ، دفاتر یک انتخاب مناسب برای استارت آپ ها و شرکت های در حال رشد هستند.

فضای استودیویی

به طور معمول، فضای استودیویی محیط هنری و خلاقانه تری را ارائه می دهد که دفاتر سنتی فاقد آن هستند، با این وجود ، امروزه فضای استودیویی تمام مزایای یک استودیوی جمع و جور با امکانات کامل خدماتی را که در یک دفتر شرکتی انتظار دارید را ارائه می دهد.

فضای کارگاهی

کارگاه‌ ها بستر مناسبی برای پرورش استعداد های عملی هستند  اگر کسب‌ و کار شما عملی است ، با جستجوی یک کارگاه عملی در انگلستان در نزدیکی ایستگاه ‌های مترو و راه‌ آهن و جاده ‌های اصلی شهر بهترین خدمات را خواهید داشت.

فضای کار مشترک

این یک سبک کاری قرن بیست و یکمی برای مشاغل و کارآفرینانی است که به فضای اداری معمولی نیاز ندارند اما مایل به کار در خانه هم نیستند ؛ در عوض ، همکاران به صورت مشترک، به میز کار  دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند به هر اندازه که نیاز دارند از آن استفاده کنند ، آنها همچنین فرصتی برای ایجاد شبکه و تعامل با همکاران خود دارند که می تواند منجر به روابط کاری سودمند و متقابل شود. 

ملاک های انتخاب مغازه برای اجاره در انگلستان

درست مانند زمانی که در حال خرید خانه هستید ، موقعیت مکانی، یکی از مهم ترین عوامل در پیدا کردن مکان برای کسب و کار شما است ، قبل از شروع جستجوی ملک تجاری ، باید اطمینان حاصل کنید که تحقیقات کاملی در مورد منطقه انجام داده اید زیرا ممکن است تا پنج سال در قرارداد خود باقی بمانید.
هنگام انتخاب ملک تجاری برای سرمایه گذاری در انگلستان باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  •  حمل و نقل : فرودگاه ، قطار ، اتوبوس و جاده
  •  هزینه حمل بار
  •  امکانات پارکینگ و محدودیت ها
  • مکانات تحویل بار
  • نزدیکی به مشتریان و کارکنان
  • امکانات محلی : کافه ها و مغازه ها برای کارکنان
  •  تجهیزات و وسایل

شما همچنین باید وضعیت تاسیسات مغازه را بررسی کنید ، همانند وقتی که خانه ای را اجاره می کنید ، برای مثال مسائل مربوط به رطوبت ، ترک و لوله کشی و سایر نقص ها را بررسی کنید و با صاحب ملک در میان بگذارید.

ملاک های انتخاب مغازه برای اجاره در انگلستان

مراحل اجاره مغازه در انگلستان

مرحله 1: ملک تجاری مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید.

مرحله 2: هزینه ها را در نظر بگیرید.

مرحله 3: برای یک قرارداد اجاره تجاری مذاکره کنید.

مرحله 4: قراردادها را مبادله کنید و معامله را تکمیل کنید.

اهمیت مشاهده محل قبل از امضا قرار داد اجاره مغازه در انگلستان

اهمیت مشاهده محل قبل از امضا قرار داد اجاره مغازه در انگلستان

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که یک مالک کسب‌ و کار می‌تواند در هنگام انتخاب فضای تجاری جدید مرتکب شود این است که قرارداد را امضا کند بدون اینکه از مغازه دیدن کرده باشد.

صاحبان ملک، اغلب برای اهداف بازاریابی از واحد های خالی عکس می گیرند در حالی که آن ها ایده معقولی از مفهوم فضا، امکانات و نور طبیعی در دسترس را ارائه نمی دهند.

همیشه بهتر است شخصاً از فضا بازدید کنید و مطمئن شوید که از آنچه ارائه می شود راضی هستید.

انواع قرارداد های اجاره در انگلستان

  • قرارداد های اجاره بلند مدت : این معمولاً بین 3 تا 25 سال طول می کشد و برای همه انواع املاک تجاری قابل استفاده است ، قراردادهای اجاره بلند مدت می تواند کل ساختمان ها یا واحد های خاص در یک سایت را پوشش دهد اگر فضای تجاری بخشی از یک ساختمان باشد صاحبخانه تعمیر و نگهداری سازه و نمای بیرونی مرکز را بر عهده می گیرد.

شما به عنوان یک مستاجر ، از طریق هزینه های خدمات در هزینه های چنین تعمیراتی مشارکت مالی خواهید داشت.

  •  قرارداد های اجاره کوتاه مدت :یکی از انواع قراردادهای اجاره در انگلستان ، اجاره کوتاه مدت است ؛ اجاره های کوتاه مدت که معمولا بین سه ماه تا سه سال به طول می انجامد ، برای انواع فضا های تجاری نیز قابل اجرا هستند.

مانند قراردادهای بلند مدت، مالک به تعمیر و نگهداری ملک ادامه می دهد ؛ با این حال ، به عنوان یک مستاجر کوتاه مدت ، تعهدات شما محدود است و هیچ هزینه خدماتی پرداخت نمی شود.

بر اساس شرایط قرارداد اجاره کوتاه مدت ، مالک موظف به بیمه کردن واحد نیست ، همچنین معمول است که قراردادهای کوتاه مدت شامل یک بند باشد که هر یک از طرفین را قادر می سازد قرارداد را از تاریخ مشخصی فسخ کنند.

انواع قرارداد های اجاره در انگلستان

روش های یافتن مغازه در انگلستان

  • استفاده از وب سایت های اجاره و خرید ملک مانند Rightmove، Zoopla و OnTheMarket
  •  بررسی صفحات روزنامه های محلی
  •  تماس با آژانس های مسکن

هزینه اجاره مغازه در انگلستان

هزینه اجاره مغازه در انگلستان به فاکتور های متعددی بستگی دارد که شامل شهر مورد نظر ، منطقه ، متراژ ملک و غیره می باشد.

به طور قطع هزینه ملک تجاری در شهر لندن بیشتر از سایر شهر های این کشور است و حدود 1000 تا 1200 پوند در برای هر فوت مربع است در حالی که در سایر شهر های این کشور اغلب حدود 200 پوند برای هر فوت مربع است.

توجه داشته باشید که هزینه های دیگری برای اجاره یک مغازه برای شما وجود خواهد داشت که شامل 250 تا 450 پوند برای جستجو و هزینه قرارداد می باشد.

اگر میخواهید در انگلستان مغازه اجاره کرده و کار کنید ، باید علاوه بر تحقیق در خصوص مغازه ، در باره قوانین کاری این کشور هم کسب اطلاع کنید؛ مقاله کار در انگلستان را بخوانید و با مشاغل مورد نیاز و بازار های کاری انگلستان و همچنین قوانین بیمه ، بازنشستگی ، حداقل و متوسط حقوق کارگران آشنا شوید.

هزینه اجاره مغازه در انگلستان

در این مقاله مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی یکی از فاکتور های موثر برای آغاز کار و سرمایه گذاری یعنی اجاره مغازه در انگلستان را بررسی کردند و موارد کلی در این زمینه را بیان نمودند ، هنگام تماس با دفاتر موسسه در شیراز و تهران می توانید از جزئیات دقیق تر مطلع شوید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به انگلستان را مطالعه کنید ، شاید راه های بهتری با توجه به شرایط شما برای مهاجرت به کشور انگلستان وجود داشته باشد.

اجاره مغازه در سایر کشورهای اروپایی چه شرایطی دارد؟ مقالات زیر را مرور کنید.

6 دیدگاه در “اجاره مغازه در انگلستان

  1. اجاره مغازه در انگلستان Mojtaba گفت:

    سلام من ۲۵ سالمه و زبان انگلیسیم فول هست من میخوام یک مشاور املاک در لندن اجاره کنم چقدر سرمای لازم هست ۵سال سابقه دارم

    1. اجاره مغازه در انگلستان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای راه اندازی بیزنس در انگلستان باید حداقل ٢٠٠ هزار پوند سرمایه داشته باشید که با بخشی از این مبلغ بیزنس تان را راه اندازی کنید.

      با تشکر از سوال شما

  2. اجاره مغازه در انگلستان سمیه گفت:

    سلام ، من در زمینه ی فست فود کمی سابق ی کار دارم اما در این زمینه هیچ گونه مدرک بین المللی ای دریافت نکرده ام و قصد دارم که به یکی از کشورهای اروپا مهاجرت کنم . آیا امکانش هست که یه مغازه عادی و نه در حد رستوران راه اندازی کنم ؟ یا جایی مربوط مشغول به کار بشم ؟ آیا لازم است گواهی ای کسب کنم و در هر دو صورت به چه مقدار هزینه نیاز دارم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. اجاره مغازه در انگلستان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در کشورهای اروپای مرکزی چون لهستان شرایط راه اندازی بیزنس مناسب است و حداقل به 40 هزار یورو مورد نیاز است.

      با تشکر از سوال شما

  3. اجاره مغازه در انگلستان رضا گفت:

    ایا با اجاره مغازه میشود ویزای اقامت یا ویزا کار دریافت کرد

    1. اجاره مغازه در انگلستان Hamid گفت:

      با سلام

      باید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت اقدام کنید که اقامت کاری بگیرید و بعد توی بیزینسی که میخواین فعالبت کنید مبلغ سرمایه گذاری هم از 400 هزار پوند به بالاست.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3/5 - (2 امتیاز)
منو
خانه