سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان یکی از بزرگترین راه های ورود به حوزه یورو برای سرمایه داران جهان است ، در این مقاله همراه ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) باشید تا شما را با انگلستان ، یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و گسترش کسب و کار بیشتر و بهتر آشنا نماییم.

انگلستان همواره یکی از کشورهای مهم و تصمیم گیرنده در حوزه یورو بوده و هست ، با اینکه این کشور از اتحادیه اروپا خارج شده اما هنوز هم یک کشور بسیار مهم وتاثیرگذار در اروپا به شمار می رود و خروج آنان از این اتحادیه تاثیر منفی بر روادید و معاملات اقتصادی و سیاسی آن ها با دیگر کشورها نداشته است.

می توان گفت که پس از ادامه تحصیلات در دانشگاه ، سرمایه گذاری و به ثبت رساندن شرکت بیش ترین درخواست را برای اخذ اقامت و زندگی در این کشور دارد ، انگلستان کشوری مدرن و بسیار پیشرفته و توسعه یافته می باشد پس طبیعی است که میزان در خواست و تقاضا برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت از این طریق زیاد باشد.

دولت این کشور در طی سال های گذشته با به وجود آوردن نظام سیاسی و اقتصادی مناسب و همچنین نظام بانکی بزرگ و معتبر در جهان ، با ایجاد روادید و معاملات بازرگانی خرد و کلان با دیگر کشورهای صنعتی و صاحب نام در جهان توانسته تا بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت های خارجی را به سرمایه گذاری در این کشور جذب نماید.

اما پیش از هر تصمیمی باید شرایط حاکم بر بازار کار این کشور را بشناسید که مطالعه مقاله کار در انگلستان در این راه کمک شایانی به شما خواهد کرد.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان

انواع شرکت ها در انگلستان

قبل از سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان لازم است تا با انواع شرکت هایی که در این کشور وجود دارند و در حال فعالیت می باشند آشنا شوید تا بر اساس نیازها ، مزایا و معایب هر کدام از آن ها ، نسبت به انتخاب هرکدام برای به ثبت رساندن شرکت خود در آن دسته اقدام نمایید ، انواع شرکت ها در کشور انگلستان به صورت های زیر می باشد:

انواع شرکت ها در انگلستان

شرکت سهامی عام

در این نوع از شرکت ها باید حداقل دو نفر مدیر و یک نفر سهامدار وجود داشته باشند ، همچنین در این نوع شرکت‌ها ، صاحبان سهام باید سهام خود را فروخته و در واقع مالکیت مقداری از سهام خود را به دیگران منتقل کنند ، در این نوع شرکت اگر گردش مالی بیش از ۱ میلیون پوند باشد صورت حساب های مالی بازرسی می شوند ، ثبت شرکت های سهامی عام در این کشور خیلی سریع انجام می پذیرد و هیچ گونه محددیتی برای فعالیت درتمام نقاط جهان ندارد.

شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود

در این روش افراد می توانند شرکت خود را به صورت خصوصی به ثبت برسانند ، تمامی شرکت های که به این صورت به ثبت می رسند در نوع تجارت و اجناسی که مورد معامله قرار می دهند هیچ گونه محدودیتی ندارند ، از مزایای به ثبت رساندن شرکت به این روش می توان به امکان همکاری با سایر شرکت ها در هر جای جهان و این که در این روش می توان با داشتن تنها یک سهام دار و مدیر نیز شرکت را به راحتی به ثبت رساند.

شرکت با مسئولیت محدود

این نوع شرکت اصول و ضوابطی یکسان با شرکت های سهامی خاص با مسئولیت محدود دارد ، می توان گفت که فقط از نظر نوع اسم گذاری شرکت این دو نوع با هم متفاوت هستند که اسم های انتخابی نشان از تفاوت آنان می باشد.

همچنین باید در نظر داشت که ثبت هر کدام از شرکت ها در کشور انگلستان زمان خاصی را در بر می گیرد که با هم متفاوت است ، معمولا یکی از دلایل ثبت رساندن شرکت ها به روش مسئولیت محدود این است که این شرکت ها برای سهامداران خود از نظر مالیاتی سودمند می باشند.

شرکت مسئولیت محدود با گارانتی

این نوع شرکت همانطور که از نام آن مشخص است نهادی خصوصی می باشد که دارایی های مالی شرکت نمی تواند بین اعضای آن توزیع شود ، اما منظور از گارانتی بودن این است که شرکت به اعضای آن متعلق نیست و اعضای آن قادر نمی باشند ارزش آن را به غیر انتقال دهند ، این نوع شرکت مرتبط با ارگان ها و نهادهای غیر انتفاعی و موسسات خیریه می باشد مانند بباشگاه های ورزشی و انواع موسساتی که قادر به عضو گیری می باشند ، ذکر این موضوع لازم است که این نوع شرکت به نسبت دیگر شرکت ها به سرعت به ثبت می رسد و زمان بسار کمتری را برای به ثبت رساندن آن لازم دارید.

سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان

همانطور که از اسم این نوع سرمایه گذاری مشخص است ، شخص متقاضی باید ثابت کند که مبلغ دو میلیون پوند در موسسات مالی در انگلستان به او تعلق دارد ، این مبلغ می تواند هر گونه دارائی اعم از املاک و مستغلات یا دیگر دارائی ها باشد.

سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان

البته این دارائی ها می تواند تحت نام همسر فرد متقاضی نیز باشد ، همچنین اگر فردی بتواند دو میلیون پوند از یکی از بانک های کشور انگلیس نیز وام دریافت نماید ، می تواند تحت این نوع سرمایه گذاری وارد این کشور شود.

تحت این ویزا خانواده شخص درخواست کننده نیز می توانند اقامت دریافت نموده و وارد این کشور شوند ، اما توجه داشته باشید که این نوع ویزا مدتی است که از سوی این کشور به حالت تعلیق درآمده و غیر فعال شده است ، اما امکان دارد در آینده باز هم برای جذب پول و سرمایه این نوع سرمایه گذاری و اخذ ویزا را مجددا اجرایی نمایند.

سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی انگلستان

این نوع سرمایه گذاری برای افرادی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا هستند و قصد سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در کشور انگلستان را دارند مناسب می باشد ، در این نوع سرمایه گذاری مهم است که شما بتوانید یک طرح ناب و نو را برای این کشور ارائه نمایید و به آنان اثبات کنید که این طرح برای آنان بسیار مفید و مناسب می باشد.

برای دریافت این ویزا شما با سرمایه گذاری به مبلغ ۵۰ هزار پوند در یک طرح جدید و پر ابتکار در کسب و کار این کشور که جدید و نو می باشد اقدام می نمایید.

یکی دیگر از موارد مهم و قابل توجه نیز این است که افراد باید بتوانند هزینه های طرحی که ارائه می کنند را تامین نمایند ، در این نوع سرمایه گذاری نیز افراد متقاضی می توانند ویزای اقامتی برای خود و خانواده خودشان را به دست آورند ، این نوع سرمایه گذاری را در اصل برای دانشجویانی که از دانشگاه های این کشور موفق به اخذ مدرک شده اند و قصد دارند که وارد بازار کار شوند و کسب و کار خود را راه بیندازند ارائه شده است که حالا مورد توجه همه گروه از مردم برای سرمایه گذاری قرار گرفته است ، متقاضیان با این نوع سرمایه گذاری در ابتدا موفق به اخذ اقامت ۲ ساله در این کشور می شوند که در ادامه می تواند به اقامت دائم و شهروندی این کشور ختم شود.

سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان

برای سرمایه گذاری در این روش شخص متقاضی باید ثابت کند که ۲۰۰ هزار پوند سرمایه را در بانک ها و یا به هر نوعی در این کشور دارا می باشد ، تمامی شرایط و قوانین در این روش سرمایه گذاری مانند روش دو میلیون پوند سرمایه گذاری می باشد و فقط در مقدار سرمایه گذاری با یکدیگر تفاوت دارند.

سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار پوندی انگلستان

بعد از انجام مراحل سرمایه گذاری ، ویزایی به مدت ۴ سال به فرد و خانواده او که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال او می باشد اعطا می گردد و در ادامه تمدید و می تواند به اقامت دائم و اخذ پاسپورت نیز برای آنان منتهی گردد.

باید توجه داشته باشید که شرایط این سرمایه گذاری نیز مانند سرمایه گذاری دو میلیون پوندی از سال ۲۰۱۹ از طرف دولت انگلستان به حالت تعلیق درآمده است و اجرایی نمی باشد ، البته امکان این که در اینده باز هم بتوان از این طریق اقدام کرد وجود دارد.

بهترین سرمایه گذاری در انگلستان

راه ها و روش های زیادی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان وجود دارد که با توجه به اقتصاد خوب این کشور می توان به خرید اوراق قرضه ، بازار بورس و غیره اشاره کرد ، همچنین خرید ملک در این کشور یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری می باشد که از امنیت خوبی در حفظ سرمایه و پول شما برخوردار است اما میزان رشد و سود زیادی را در بر نمی گیرد ، اما این کشور به تازگی در زمینه استارتاپ ها و ایده های نو و خلاقانه خدمات و امکانات خوبی را به افراد ارائه می دهد.

بهترین سرمایه گذاری در انگلستان

متقاضیان می توانند با ارائه یک ایده جدید و مبتکرانه از اقامت در این کشور برخوردار شوند و همچنین از مزایایی نظیر وام های بانگی با بهره کم در جهت ایجاد و راه اندازی شغل و کسب و کار خود نیز استفاده ببرند ، در اینجا ما شا را با بعضی از بهترین سرمایه گذاری ها در این کشور اشنا می نماییم.

سهام

یکی از انواع سرمایه گذاری در انگلستان خرید و فروش سهام است که می‌تواند به رشد ارزش سرمایه گذاری اصلی شما در بلندمدت و میان ‌مدت کمک کند ، اگر شما صاحب سهام باشید ، می‌توانید از سود سهام نیز که درواقع بخشی از سود یک شرکت است و به سهامداران آن پرداخت می‌شود استفاده و بهره ببرید.

البته ممکن است ارزش سهام درزمانی پایین‌تر از قیمتی باشد که برای آن‌ها پرداخت می‌کنید ، زیرا قیمت‌ها می‌توانند به‌روز متغیر باشند ، سهام معمولاً مناسب سرمایه‌گذاران بلندمدت است و از لحاظ تاریخی بازده بیشتری را نسبت به سایر دارایی‌ها به بار می‌آورند.

خرید ملک

املاک و مستغلات به‌عنوان روشی دیگر برای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می‌گردد ، زیرا قیمت خانه‌ها و سایر املاک می‌تواند طی مدت‌زمانی متوسط و بلندمدت به‌طور قابل‌توجهی بالا رود ، بااین‌حال دقیقاً مانند سهام ، دارایی نیز می‌تواند در ارزش کاهش یابد و خطر ضرر را به همراه داشته باشد ، اما در بازار املاک در انگلستان میزان افت و ضرر بسیار کم می باشد و پس از گذشت مدتی از خرید ملک معمولا با افزایش قیمت رو به رو می شوند.

سرمایه گذاری نقدی در بانک ها

سرمایه گذاری ‌های نقدی شامل حساب ‌های بانکی روزمره ، حساب‌های پس‌انداز با بهره بالا و سپرده‌های کوتاه ‌مدت و طولانی‌ مدت است ، این‌ نوع از حساب‌ها معمولاً کمترین بازدهی بالقوه انواع سرمایه گذاری در انگلستان را دارا می باشند.

درحالی‌که این حساب‌ها هیچ فرصتی برای رشد سرمایه به طور کلان و قابل توجهی ندارند ، ولی می‌توانند درآمدزایی منظم داشته باشند و نقش مهمی در کاهش ریسک در سرمایه گذاری ها را ایفا کنند ، بهره ثابت بهترین نوع سرمایه گذاری در این نوع سرمایه گذاری می باشد که معمولا وقتی دولت بانک ها از سرمایه‌گذاران وجهی پول نقد را اخذ می کنند و در ازای آن‌ نرخ بهره را به سرمایه گذاران پرداخت می‌کنند.

اوراق قرضه

اوراق قرضه به‌طور کلی بازده و سود پایین‌تر و همچنین ریسک پایین‌تری نسبت به سهام یا سرمایه گذاری در بانک ها را به سرمایه گذاران ارائه می‌دهند ، سرمایه گذاران همچنین می توانند مانند پول نقد ، نسبتاً سریع این اوراق را فروخته و نقد نمایند.

در تمامی روش‌های سرمایه گذاری باید توجه داشته باشید که در صورت عدم کسب اطلاعات لازم و کافی و عدم توجه به شرایط مالی و نیاز سرمایه گذار به نوع سرمایه گذاری متناسب با بودجه و هزینه خود ممکن است باعث ضرر رساندن و یا از بین رفتن کل سرمایه آن ها شود.

از دیگر کشور ها برای سرمایه گذاری لهستان است ، آخرین رتبه جهانی بهترین برای سرمایه گذاری نشان می دهد که لهستان در مکان پنجم قرار دارد و فقط چین ، آلمان ، انگلیس و هند در پیش رو دارد ؛ خوب است مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لهستان را نیز مرور کنید.

مبلغ مورد نیاز سرمایه گذاری در انگلستان

افرادی که خواهان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان هستند حداقل باید مبلغ ۲۰۰ هزار پوند را در شرکت خود در این کشور سرمایه گذاری نمایند یا نسبت به خرید یک شرکت اماده یا بیزنسی مشغول به کار به مبلغی حداقل ۲۰۰ هزار پوند یا بالاتر اقدام نمایند.

مبلغ مورد نیاز سرمایه گذاری در انگلستان

دولت برای دانشجویانی که در حال تحصیل در این کشور می باشند و بعد از پایان آن نیز قصد اقامت در این کشور را دارند اجازه می دهد تا با ارائه یک طرح جامع و نو که دارای پتانسیل و آینده ای درخشان باشد با سرمایه گذاری حداقل ۶۵ هزار پوند شرکت خود را ثبت و کسب کار خود را راه اندازی نموده و در کنار آن اقامت خود را تمدید نمایند.

برای دریافت اطلاعات جامع در خصوص چگونگی تحصیل در انگلستان ، مقاله تحصیل در انگلستان را مرور کنید ، انواع بورسیه تحصیل را در آن مقاله توضیح داده ایم.

سرمایه گذاری در املاک

علاوه بر ثبت شرکت متقاضیان می توانند در زمینه املاک و مستغلات نیز در این کشور سرمایه گذاری نمایند ، سرمایه گذاری در این بخش می تواند شما را در طولانی مدت به سود های زیاد و مناسبی برساند اما بهتر است قبل از اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور ، شهرها و مناطق آن را به خوبی بشناسید تا بتوانید به بهترین انتخاب با بالاترین سودآوری برسید.

قیمت املاک در شهر های بزرگ این کشور گران تر از شهر های کوچک است و گران ترین املاک را شهر لندن در این کشور دارا می باشد ، اما به طور متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در انگلستان حدود ۳۶ پوند است ، شما برای خرید خانه در لندن پایتخت انگلیس باید حداقل ۳۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار پوند سرمایه داشته باشید ، همچنین خرید خانه در منچستر ، لیورپول ، بیرمنگام و نیوکاسل نیز می تواند تا ۴۰۰ هزار پوند هزینه در بر داشته باشد.

اما شهرهای دربی ، شفیلد و سوانزی به طور مثال می توانند مقصد خوبی برای خرید ملک باشند ، چون هم قیمت املاک در این شهر ها از شهر های بزرگ و اصلی در این کشور بسیار ارزان تر است و همچنین بازار خرید و فروش و رشد قیمت در این شهر ها بسیار مناسب و بالا می باشد.

اخذ نمایندگی و شعبه

برای کسانی که در ابتدای مهاجرت خود قصد ایجاد یک کسب و کار را دارند یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری گرفتن شعب و یا نمایندگی برند ها و محصولات دیگر کارخانجات و شرکت ها می باشد ، افراد در این روش نیاز به سرمایه بسیار کمتری برای راه اندازی کار خود نسبت به تاسیس و ثبت شرکت خود دارند ، همچنین دیگر نیاز به بازار یابی و تبلیغات در این روش نمی باشد.

می توان گفت که تنها هزینه ای که افراد باید انجام دهند هزینه ملک و یا مغازه برای شعبه جدید و حقوق افرادی است که به استخدام خود در می اورند ، سپس در مقابل فروش اجناس و یا ارائه خدمات درصدی از مبلغ دریافتی را به شرکت مادر پرداخت می کنند ، در این نوع سرمایه گذاری اگر از یک برند و یا کمپانی موفق و معتبر بتوانید اخذ شعبه یا نمایندگی کنید از سرمایه گذاری خود و به سود رسیدن بیزنس خود می توانید مطمئن باشید.

مزایای سرمایه گذاری در انگلستان

کشور انگلستان امروزه در جایگاهی قرار گرفته است که می تواند با شرایط و مزایایی که در خود جای داده است زمینه سرمایه گذاری های موفق و بزرگی را برای هر فرد خارجی به وجود آورد.

این کشور با قرار گرفتن در جمع ۵ اقتصاد اول جهان و برخوردار بودن از روابط محکم و دوستانه با کشور ها و شرکت ها وکارخانجات سطح اول دنیا می توان آینده هر شغل و سرمایه گذاری را در خود تضمین نماید ، سیستم اقتصادی این کشور دارای یک محیط کسب و کار آزاد است که این موضوع اساس جذب فعالان اقتصادی را به خوبی فراهم می آورد.

کشور انگلستان نسبت به افراد خارجی که قصد سرمایه گذاری و به ثبت رساندن شرکت و یا ایجاد یک شعبه از بیزنس خود را در این کشور دارند از قوانین سخت و پیچیده استفاده نمی کند و سرمایه گذاران خارجی می توانند به راحتی در این کشور سرمایه گذاری کنند و شکت خود را به ثبت برسانند.

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در انگلستان اخذ اقامت و ویزا پس از سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد که به فرد متقاضی و خانواده او داده می شود.

بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری

با توجه به این که کشور انگلستان از شهرهای زیادی تشکیل شده و هرکدام در زمینه های خاص اقتصادی فعالیت عمده دارند همچنین شرایط سرمایه گذاری ، اقامت ، تحصیل ، مسکن و غیره در هر کدام متفاوت می باشد پس افراد باید بر اساس هدف و نوع سرمایه گذاری و میزان ودجه خود و بعضی عوامل دیگر نسبت به انتخاب شهر مورد نظر اقدام به عمل آورند.

بهترین شهرهای انگلستان برای سرمایه گذاری

البته قوانین ثبت شرکت در تمام شهرهای این کشور یکسان است ، در نتیجه ثبت شرکت در شهری مانند لندن تفاوت چندانی با تاسیس شرکت در یک شهر کوچک ندارد ، در ادامه این مقاله ما شما را با بهترین شهرهای این کشور برای سرمایه گذاری و مزایا و معایب هر کدام از این شهر ها آشنا می نماییم:

لندن

شهر لندن به عنوان پایتخت این کشور یکی از مهمترین مراکز مالی در دنیا است و اکثر بانک ها ، برندها ، رستوران ها و غیره از سراسر دنیا در این شهر شعبه خود را دارا می باشند ، این شهر پر جنب و جوش و چند فرهنگی و مملو از مهاجرانی از سر تا سر نقاط جهان می باشد ، لندن را شهری بزرگ با فرصت های شغلی بی پایان، می دانند ، شهری منتخب برای راه اندازی کسب و کار در این کشور.

شهرر لندن به دلیل تراکم بالای جمعیتی و پر مشغله بودن و به نوعی بیزنسی بودن این شهر از یکی از بهترین وسایل نقلیه درون شهری برخوردار می باشد ، مترو این شهر دارای مسیرهای حرکتی فراوان و ایستگاه های زیادی در تمام نقاط شهر است ، هچنین ساعت فعالیت و به حرکت در امدن آن به قدری دقیق است که خود انگلیسی ها می گویند می شوند با مترو ساعتتان را به دقیق ترین حالت تنظیم نمود.

توجه داشته باشید که همین رونق و وجود فراوان شرکت ها و اداره جات و کارخانه جات و به نوعی بیزنسی بودن این شهر باعث مهاجرت زیاد به این شهر و در نتیجه گران بودن ملک چه اجاره و چه قیمت خرید و فروش نسبت به شهر های دیگر این کشور شده است.

بیرمنگام

بیرمنگام را دومین شهر انگلستان می دانند که در مرکز این کشور واقع شده است ، این شهر را مرکز صنعت انگلستان می دانند که رونق اقتصادی بالایی را در مقابل قیمت های مناسب دارا می باشد ، این شهر در موقعیت‌های شغلی ، فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت ، تفریحات شبانه و ارائه مسکن ارزان قیمت مقصد اصلی مهاجران به این کشور است ، در این شهر می توان با داشتن یک کار اداری به اندازه شهر لندن کسب درآمد کرد و به میزان یک چهارم در مخارج کمتر نسبت به این شهر هزینه نمود.

این شهر از اولین شهرهای انگلستان است که برای سرمایه گذاری در زمینه املاک به سرمایه گذران خارجی معرفی می گردد ، این شهر نزدیک به ۵ سال است که رشد در این بازار را به طور متناوب تجربه می کند و هنوز هم این رشد متوقف نشده و ادامه دار می باشد.

منچستر

شهر منچستر نیز مانند شهر بیرمنگام اقتصاد خود را از طریق تولید و صنعت رشد داده است ، این شهر یکی دیگر از مشهورترین شهرهای انگلستان است که بکی از مهاجر پذیرترین شهرهای این کشور تلقی می گی شود ، از این رو رشد جمعیت منچستر نسبت به شهرهای دیگر انگلستان سرعت بیشتری دارد ، همچنین این شهر در سال های طولانی و متمادی قطب صنعت ریسندگی در جهان بوده است.

همچنین این شهر برای کسانی که قصد راه اندازی بیزنس هایی را دارند که نیازمند نیرو می باشد بسیار مناسب است ، زیرا این شهر به نسبت دیگر شهر های انگلستان بیش ترین نیروی جوان و تحصیل کرده را دارا است.

هزینه های ثبت شرکت در انگلستان

هزینه ها همواره در هر زمینه ای که باشند برای افرادی که قصد مهاجرت دارند از اهمیت زیادی برخوردارند ، برای ثبت شرکت نیز باید هزینه هایی را پرداخت نمود ، در انگلستان هزینه ثبت شرکت بر اساس تعداد سهامداران و شرکا ، نوع شرکت و سرمایه اولیه متفاوت است ، سرمایه اولیه می تواند از چن هزار پوند تا چند میلیون پوند حتی متغیر باشد که این بسته به خود سرمایه گذاران متفاوت است.

نکته حائز اهمیت این است که هزینه سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان از بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی پایین تر است به طوری که برای این کار فقط لازم به پرداخت هزینه هایی در اداره ثبت شرکت های این کشور و در صورت نیاز وکیل می باشید که حداکثر ۵ هزار پوند می باشد ، اما مبلغی را که باید به عنوان سرمایه اولیه برای شرکت خود در نظر داشته باشید حداقل باید ۵۰ هزار پوند باشد.

خوب است بدانید کانادا دهمین اقتصاد بزرگ جهان ، به مهاجرین این امکان را می دهد تا تجارت و کسب و کار خود را با حداقل هزینه ممکن آغاز کنند ؛ مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا را بخوانید.

مراحل ثبت شرکت در انگلستان

ثیت شرکت در این کشور بر خلاف تصر اکثر مردم امری ساده است و زمان زیادی را از افراد نمی گیرد که همین یکی از مزیت های سرمایه گذاری در این کشور می باشد که به آن اشاره کردیم ، برای ثبت یک شرکت در انگلستان شما باید مراحل زیر را طی نمایید:

مراحل ثبت شرکت در انگلستان
  • تعیین نام شرکت که این نام می بایست جدید باشد و قبلا به ثبت نرسیده باشد که پس از انجام استعلام های قانونی و در صورت موافقت با آن ثبت نام شرکت انجام می گیرد
  • مشخص نمودن نوع شرکت
  • تعیین میزان سرمایه شرکت
  • تعیین نمودن اعضای شرکت و انتخاب مدیران و معاونان
  • فراهم کردن اسناد و اساسنامه شرکت
  • تعیین آدرس رسمی و دفتر شرکت
  • ارائه طرح تجاری شرکت توسط بخش اقتصادی وزارت اقتصاد و بازرگانی این کشور بررسی می‌گردد
  • ارائه تمامی مدارک به مرجع ثبت شرکت و در صورت موافقت اخذ موافقت نامه و به ثبت رسیدن شرکت

علاوه بر مراحل بالا متقاضی باید مدارک زیر را نیز برای اخذ اقامت و ثبت شرکت خود تهیه نماید :

  • پاسپورت
  • کارت شناسایی و ترجمه آن ( شناسنامه و کارت ملی )
  • گواهی عدم سو پیشینه و سابقه کیفری
  • مدارک ثبت شرکت و راه اندازی یک کسب و کار معتبر و مدارک پرداخت مالیات آن

همچنین اگر شخص متقاضی در کشور نباشد می تواند از طریق یک وکیل یا نماینده قانونی تمام مراحل را طی نماید.

مالیات شرکت ها در انگلستان

آیا پس از ثبت شرکت باید به دولت انگلستان مالیات پرداخت کنیم ؟ این سوالی است که اکثر افرادی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان را دارند با آن مواجه هستند.

مالیات شرکت ها در انگلستان

باید گفت که این موضوع بستگی به نوع کار و زمینه ای که شرکت شما در آن فعالیت میکند دارد.

اخذ کد مالیاتی نیز می تواند در میزان پرداخت مالیات تاثیر گذار باشد ، البته طبق قوانین جدید به محض ثبت شرکت ، متقاضی باید ظرف ۳ ماه ، در سازمان مالیات کشور فعالیت خود را ثبت نموده و کد مالیاتی دریافت کند.

با استفاده از این کد شما میتوانید از کلیه نقاط اروپا بدون پرداخت مالیات محصول و کالایی را به مقصد انگلستان خریداری نمایید و آن را وارد این کشور نمایید.

همچنین این کد در هنگام واردات کالا به انگلستان باعث خواهد شد از پرداخت مالیات معاف شوید به صورت کلی کلیه شرکتهایی که فعالیت اقتصادی آنها در انگلستان کمتر از ۸۳ هزار پوند در سال باشد از پرداخت مالیات معاف هستند.

نرخ مالیات دریافتی از شرکت ها در این کشور ۲۳ درصد و میزان مالیات بر فروش اجناس نیز ۲۰ درصد می باشد که از خیلی کشورهای دیگر در جهان میزان کمتر و به صرفه تری می باشد ، مسئله مالیات همواره پیچیده و پر از پیچ و خم های زیادی می باشد که بهتر است با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و به طور کامل از این موضوع اطلاع کسب نمایید.

خرید شرکت آماده در انگلستان

خرید بیزینس یا شرکت های آماده و مشغول به کار در انگلستان را می توان یکی از شیوه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان عنوان کرد که در اینجا با این روش بیشتر و بهتر آشنا خواهیم شد.

در این روش بسیار مهم است که شما با توانایی و مهارت های خود برای اداره بیزنس ها و شرکت ها آشنایی کامل را داشته باشد و در کنار آن بدانید در چه زمینه هایی علاقه مند به فعالیت هستید همچنین باید بهترین بیزنس ها و کسب و کار های فعال و درامد زا در این کشور را در زمان اقدام شناسایی نمایید.

در این روش مهاجرتی نیز مانند تمامی روش ها معایب و مزایایی در مسر راه متقاضیان قرار میگیرد که به مه ترین آن ها اشاره می کنیم ، شما با خذید یک بیزنس آماده قادر خواهید بود تا از وجود نیروهای متخصص و کاردان که در حال کار هستند استفاده نمایید.

همچنین وجود مشتریان ثابت ، درآمد مطمئن و اعتبار قبلی شرکت نزد بازاریان و مشتریان را می توان مهم ترین مزیت این روش دانست ، در کنار این مزایا باید بدانید که این روش معمولا نیاز به بودجه بسیار بالایی دارد و در این کشور معمولا بیش تر بیزنس ها و شرکت های کم بازده را برای فروش و واگذاری قرار می دهند و اینکه برای خرید یک بیزنس آماده باید زمان بیشتری را نسبت به ثبت یک شرکت جدید صرف نمایید.

شما در ترکیه هم می توانید در عرض چند روز و حتی بدون حضور خودتان شرکت بخرید ، تجارت با شرکت های سراسر اروپا ، آفریقا و خاورمیانه به آسانی در ترکیه قابل انجام است ، بنابراین مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را حتما مرور کنید.

شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در انگلستان

متقاضیان لازم است برای آشنایی دقیق با کشوری که قصد سرمایه گذاری در آن را دارند با برخی شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری همچون نرخ مصادره اموال ، نرخ کنترل فساد ، نرخ بیکاری ، میزان تورم و غیره آشنایی کامل را کسب کنند و آن ها را مورد ارزیابی دقیق قرار دهد ، در ادامه ما شما را با برخی از مهم ترین شاخص های مهم و تاثیر گذار بر اقتصاد و کسب و کار در انگلستان آشنا می کنیم.

شاخص های اقتصادی برای ثبت شرکت در انگلستان

نرخ بیکاری

متوسط نرخ بیکاری انگلیس در بازه زمانی ۱۹۷۱ تا ۲۰۲۱ معادل ۶،۸۲ درصد بوده که بالاترین رقم ثبت شده مربوط به فوریه ۱۹۸۴ با ۱۲ درصد و کمترین تورم ثبت شده نیز مربوط به نوامبر ۱۹۷۳ با ۳،۴ درصد بوده است.

نرخ بیکاری طی یک ده گذشته در این کشور آمار قابل قبولی بوده است با اینکه طی یک سال گذشته بیماری کرونا و عواقب آن باز میزانی بر بیکاری در این کشور افزوده است اما با این حال نرخ بیکاری این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی در وضعیت بهتری قرار دارد به گونه ای این کشور پس از ژاپن پایین ترین نرخ بیکاری را در بین هفت کشور صنعتی دارد.

نرخ تورم

این کشور در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ یک رکود اقتصادی بزرگ را تجربه کرد به گونه ای که سال ۲۰۱۱ رتبه پنجم را با رتبه دوازدهم در میزان درآمد خانوار در جهان به دلیل کاهش ارزش پوند تجربه کرد ، اما چیزی که جلب است اینکه حتی با چنین تجربه سنگینی باز میزان تورم در این کشور زیا دستخوش تغییر نمی شود و همیشه حدود ۲،۵ درصد باقی می ماند.

این خود نشان دهنده اقتصاد قوی و تضمین سرمایه گذاری در این کشور می باشد که هیچ گاه میزان تورم در این کشور به قدری نخواهد بود که سرمایه شما را با سقوط در برابر تورم هرچزی مواجه نماید و شما می توانید با خیالی آسوده در این کشور سرمایه گذاری خود را انجام دهید.

نرخ بهره بانکی

یکی دیگر از عواملمهم و تاثیر گذار برای کسانی که قصد ایجاد شغل و تاسیس شکت و یا کسب و کار خاصی را دارند میزان نرخ بهره بانک ها برای وام های دریافتی می باشد ، میزان نرخ بهره بانکی در انگلستان در حدود ۰،۷۵ درصد می باشد که با توجه به رشد اقتصادی این کشور و افزایش حقوق سالینه میزان خوب و قابل قبولی می باشد و وام گیرندگان را کمتر با خطر ورشکستگی و عدم توان پرداخت اقساط وام خود قرار می دهد.

هزینه مسکن

بعد از مسئله کار و درآمد و اخذ ویزا ، تهیه مسکن مهم ترین دغدغه مهاجران برای مهاجرت به کشوری دیگر است ، در این کشور منزل را می توان به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت اجاره کرد که در حالت کوتاه مدت هزینه اجاره تقریبا دو برابر اجاره بلند مدت برای هر شب اقامت می باشد.

البته اجاره کوتاه مدت برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار میگیرد و چندان روش اجاره ای مرسوم در انگلستان نمی باشد.

ولی باید بدانید که به طور کل قیمت اجاره ماهیانه بسته به منطقه متفاوت است ، مثلا در مناطق بالا شهر لندن حدود ۱۷۰۰ پوند در ماه است که از میانگین کشور که ۱۰۰۰ پوند می باشد بسیار بیشتر است ، در شهر لندن حداقل اجاره همان ۱۰۰۰ پوند به طور متوسط می باشد ، همچنین برای اجاره یک آپارتمان مبله باید ۲۰ درصد اجاره بیش تری بپردازید.

شاخص های اقتصادی در کشور کوچک اسلوامی نشان می دهد که این کشور مکانی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و زندگی است ، اگر با سرمایه گذاری در این کشور امن آشنا نیستید ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلواکی را حتما بخوانید.

بهترین شهرهای انگلستان برای ثبت شرکت

از ان جا که ثبت شرکت نیز یکی از موارد و زیر شاخه ای سرمایه گذاری در کشور انگلستان می باشد شهرهای لندن ، بیرمنگام و منچستر که قبلا به آن ها اشاره کردیم می توانند باز هم بهترین شهر ها برای ثبت شرکت و شروع کار شرکت های تازه تاسیس باشند.

باید توجه داشت که این سه شهر جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده اند ، که این موضوع باعث می شود که شهروندان این شهر نیازمند خدمات ، کالا ، پشتیبانی و بسیاری موارد دیگر باشند که زمینه را برای ایجاد شرکت ها و بیزنس های جدید و رقابتی به وجود می آورد.

با اینکه در این شهر ها باید هزینه های بیشتری را برای گردش کار و بیزنس خود پرداخت نمایید اما در مقابل درآمد بیشتری نیز کسب می کنید ، که با یک مدیریت خوب و ایده پردازی مناسب می توان درآمدو سود حاصله را در این شهر ها به حداکثر رساند.

علاوه بر شهر هایی که به آن ها اشاره کردیم شهرهایی نظیر کمبریج ، نیوکاسل ، لیورپول ، بریستول و بسیاری شهرهای دیگر می توانند برای ثبت شرکت و ایجاد یک شرکت جدید و ایجاد کسب و کار محیط بسیار مناسبی را به کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند ارائه نمایند ، باید توجه کنید که سطح زندگی و درآمد در اکثر شهر های انگلستان بسیار خوب می باشد و شرایط و خواسته های افراد است که بیشترین نقش را در انتخاب شهر بازی می کند.

طرح تجاری برای ثبت شرکت در انگلستان

بر اساس قوانین انگلستان افراد متقاضی ثبت شرکت در این کشور باید حتما برای شرکت و بیزنس خود طرح تجاری یا بیزنس پلن ارائه کنند ، این طرح تجاری باید حتما مورد قبول دولت این کشور قرار گیرد ، طرح های تجاری که متقاضیان ارائه می کنند باید از پتانسیل لازم و نوآوری کافی در جهت پیشرفت و تاثیر گذاری مثبت و سود آوری در اقتصاد این کشور برخوردار باشند.

طرح تجاری برای ثبت شرکت در انگلستان

از آن جا که بیزنس پلن ها از نظر دولت این کشور برای ثبت شرکت بسیار مهم می باشند بسیاری از افراد نسبت به خرید این طرح ها اقدام می نمایند یا اگر خود افراد ایده ها و طرح های جدید و بسیار مناسب را در نظر خود دارند باز نوشتن بیزینس پلن خود را به افراد ماهر و دارای تخصص در نوشتار این گونه مطالب می سپرند تا خطر رد شدن را به حداقل برسانند.

شما می توانید جهت تهیه یک بیزنس پلن مناسب و دقیق برای ثبت شرکت خود در انگلستان به کارشناسان با تجربه ما در موسسه مهاجرتی رجبی مراجعه نمایید.

اخذ اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

افرادی که قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان را دارند بر اساس نوع و مبلغ سرمایه گذاری خود قادر خواهند بود اقامت و تابعیت این کشور را از راه های مختلفی دریافت نمایند ، این راه و روش ها همواره دچار تغییرات ریز و کوچکی می شوند و افراد باید قبل از هرگونه اقدامی نسبت به این تغییرات آگاهی های کامل را کسب نمایند.

مشاوران ما در موسسه مهاجرتی رجبی همواره آماده بوده تا اطلاعات لازم را درباره بهترین ، سریع ترین و ارزان ترین راه های سرمایه گذاری و اخذ ویزا و اقامت در این کشور را در اختیار شما قرار دهند.

متقاضیان می توانند پس از به ثبت رسیدن شرکت و موافقت با شروع بیزنس خود برای اخذ اقامت و ویزا اقدام کنند ، در ابتدای کار دولت انگلستان به این افراد ویزای اقامتی ۳ ساله را می دهد و در صورتی که پس از ۳ سال همچنان شرکت و بیزنس آن ها فعال بوده باشه و مالیات خود را تمام و کمال پرداخت کرده باشند این اقامت و ویزا دو بار به مدت یکسال تمدید می شود و اجازه ۵ سال اقامت به آن ها داده می شود.

همچنین پس از ۵ سال اقامت در این کشور در صورتی که شرکت پا برجا باشد افراد می توانند نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور و بعد از آن اخذ پاسپورت و شهروندی انگلستان اقدام به عمل آورند.

سرمایه گذاری در مناطق ویژه انگلستان

انگلستان را می توان به نوعی یک منطقه ویژه برای سرمایه گذاری نامید که تمام شهرهای آن پتانسیل لازم برای ایجاد یک بیزنس جدید و سرمایه گذاری موفق را دارا می باشند ، اما در همین کشور اقتصادی نیز بعضی شهر ها هستند که روند رو به رشد تری را در پیش گرفته اند ، همین شهر ها بستری مناسب برای سرمایه گذاری و عرضه محصولات و خدمات می باشند.

دربی

این شهر در قلب انگلستان قرار گرفته و جدا کننده شمال و جنوب این کشور است ، فاصله این شهر تا پایتخت کمتر از یک ساعت است که باعث شده رفت و آمد از لندن به این شهر زیاد باشد و سرعت رشد و پیشرفت زیادی را نسبت به دیگر شهر های این کشور داشته باشد.

به طوری که این فاصله کم باعث تاسیس ۱۶ دانشگاه در این شهر شده و نزدیک به ۵۰ درصد از جمعیت این شهر را جوانان زیر ۳۵ سال تشکیل دهند که نیروی کاری پر انرزی ، تحصیل کرده و متخصص را در این شهر گرد هم آورده است.

این شهر یکی از شهر های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش املاک می باشد و رشد قیمت املاک در این شهر از سال ۲۰۱۶ اغاز شده و کماکان ادامه دارد و طبق گفته کارشناسان روند رو به رشد در بازار املاک این شهر تا سال ۲۰۵۰ ادامه خواهد داشت.

ناتیگهام

ناتینگهام مرکز پزشکی ایالت کوئینز است ، وجود یک بیمارستان فوق حرفه ای در منطقه و یکی از بزرگترین بیمارستانهای آموزشی در کشور که با بیش از ۶۰۰۰ کادر پزشکی شاغل در آن ، این شهر را یکی از قطب های پزشکی کشور انگلستان کرده است.

همین امر باعث جذب افراد بسییاری برای درمان ، تحصیل و کار در این شهر شده است و همانطور که میدانیم افزایش جمعیت برابر است با تقاضای بیشتر کالا و خدمات که زمینه فعالیت و ایجاد شغل و سرمایه گذاری را افزایش می دهد.

لیدز

لیدز طی یک دهه گذشته به یک شهر کلیدی برای سرمایه گذارانی که خواهان سرمایه گذاری های مطمئن و پر سود هستند تبدیل شده است ، در این شهر ۷۳ هزار خانوار در حال زندگی هستند که طبق پیش بینی کارشناسان این کشور طی ۵ سال اینده ۱۴ درصد رشد خواهد داشت که این امار نشان دهنده بازار بزرگی است که انتظار سرمایه گذاران زیادی را در این شهر را می کشد.

از نظر اقتصادی ، لیدز یکی از سریع ترینشهر های رو به رشد در این کشور است و در حال حاضر با چندین شهردیگر در اروپا رقابت می نماید ، بر اساس آمار این شهر به تنهایی ۱۵ درصد از کسانی که شهر لندن را ترک می کنند به خود جذب می نماید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در انگلستان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان دارای مزیت ها و معایبی می باشد ، در انتهای کلام ما شما را به طور خلاصه با مهم ترین مزایای ثبت شکت و سرمایه گذاری در این کشور آشنا می کنیم.

مزایا و معایب ثبت شرکت در انگلستان
  • میتوانید حتی اگر در این کشور بیزنسی ندارید شرکت خود را ثبت نمائید
  • رشد اقتصادی بسیار مطلوب ، نرخ تورم پایین و تعادل میان قدرت خرید و درآمد افراد
  • سرعت بسیار بالا و هزینه فوق العاده کم در ثبت شرکت
  • حضور در بازار جهانی و امکان فعالیت و معاملات بین المللی
  • ارزشمند بودن ارز پوند در سطح جهانی
  • عدم نیاز به سکونت و یا اقامت در انگلستان برای مدیریت شرکت و بیزنس خود
  • دسترسی به نیروی کار متخصص و ماهر در این کشور
  • برای ثبت شرکت در ابتدا لازم نیست که حتما به این کشور سفر کنید

معایب

همانطور که به شما عرض کردیم مزایای اقامت و سرمای گذاری در انگلستان بیش تر از معایب ان است اما این گونه نیز نمی باشد که هیچ گونه مشکل و عیبی را نیز شامل نشود ، به بعضی معایب که شما ممکن است در این حین با آن ها مواجه شوید اشاره ای میکنیم :

  • هزینه زندگی و سرمایه گذاری در این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر اروپایی بالاتر است.
  • هم اکنون شرایط برای ایرانیان جهت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور بسیار سخت شده است.
  • اب و هموای معمولا شرجی و بارانی که برای ما مساعد نیست.
  • خروج این کشور از اتحادیه اروپا تا حدودی بر اقتصاد و روابط سیاسی این کشور تاثیر گذاشته که ممکن اس در اینده بر اقتصاد و معاملات این کشور نیز تاثیر بگذارد.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان

شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) برترین موسسه ارائه دهنده مشاوره غیر حضوری ایران در دو سال اخیر ، مفتخر است راهنمای شما در مسیر مهاجرت قانونی باشد ، ما را از خواسته ها  شرایط خود آگاه کنید تا به روز ترین و دقیق ترین اطلاعات را دریافت نمایید ؛ یکی از راحت ترین راه های ارتباطی بخش دیدگاه در پایان هر مقاله است که روزانه توسط کارشناسان تخصصی ما پاسخ دهی می شود.

آیا با سرمایه گذاری دو میلیون پوندی در انگلستان می توانم خانواده ام را به هم همراه خود به انگلستان ببرم؟

تحت این ویزا خانواده شخص درخواست کننده نیز می توانند اقامت دریافت نموده و وارد این کشور شوند ، اما توجه داشته باشید که این نوع ویزا مدتی است که از سوی این کشور به حالت تعلیق درآمده و غیر فعال شده است ، اما امکان دارد در آینده باز هم برای جذب پول و سرمایه این نوع سرمایه گذاری و اخذ ویزا را مجددا اجرایی نمایند.

سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی انگلستان مخصوص چه کسانی است؟

این نوع سرمایه گذاری را در اصل برای دانشجویانی که از دانشگاه های این کشور موفق به اخذ مدرک شده اند و قصد دارند که وارد بازار کار شوند و کسب و کار خود را راه بیندازند ارائه شده است که حالا مورد توجه همه گروه از مردم برای سرمایه گذاری قرار گرفته است ، متقاضیان با این نوع سرمایه گذاری در ابتدا موفق به اخذ اقامت 2 ساله در این کشور می شوند که در ادامه می تواند به اقامت دائم و شهروندی این کشور ختم شود.

آیا با خرید ملک در انگلستان احتمال ضرر و زیان وحود دارد؟

در بازار املاک در انگلستان میزان افت و ضرر بسیار کم می باشد و پس از گذشت مدتی از خرید ملک معمولا با افزایش قیمت رو به رو می شوند.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان چقدر است؟

افرادی که خواهان ثبت شرکت و سرمایه گذاری در انگلستان هستند حداقل باید مبلغ 200 هزار پوند را در شرکت خود در این کشور سرمایه گذاری نمایند یا نسبت به خرید یک شرکت اماده یا بیزنسی مشغول به کار به مبلغی حداقل 200 هزار پوند یا بالاتر اقدام نمایند.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در انگلستان چقدر است؟

به طور متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در انگلستان حدود 36 پوند است ، شما برای خرید خانه در لندن پایتخت انگلیس باید حداقل 350 هزار تا 500 هزار پوند سرمایه داشته باشید ، همچنین خرید خانه در منچستر ، لیورپول ، بیرمنگام و نیوکاسل نیز می تواند تا 400 هزار پوند هزینه در بر داشته باشد.

نرخ مالیات شرکت ها در انگلستان چقدر است؟

نرخ مالیات دریافتی از شرکت ها در این کشور 23 درصد و میزان مالیات بر فروش اجناس نیز 20 درصد می باشد که از خیلی کشورهای دیگر در جهان میزان کمتر و به صرفه تری می باشد

مبلغ اجاره آپارتمان برای دفتر کار در انگلستان چقدر است؟

به طور کل قیمت اجاره ماهیانه بسته به منطقه متفاوت است ، مثلا در مناطق بالا شهر لندن حدود 1700 پوند در ماه است که از میانگین کشور که 1000 پوند می باشد بسیار بیشتر است ، در شهر لندن حداقل اجاره همان 1000 پوند به طور متوسط می باشد ، همچنین برای اجاره یک آپارتمان مبله باید 20 درصد اجاره بیش تری بپردازید.

روند دریافت اقامت دائم انگلستان از طریق ثبت شرکت چگونه است؟

متقاضیان می توانند پس از به ثبت رسیدن شرکت و موافقت با شروع بیزنس خود برای اخذ اقامت و ویزا اقدام کنند ، در ابتدای کار دولت انگلستان به این افراد ویزای اقامتی 3 ساله را می دهد و در صورتی که پس از 3 سال همچنان شرکت و بیزنس آن ها فعال بوده باشه و مالیات خود را تمام و کمال پرداخت کرده باشند این اقامت و ویزا دو بار به مدت یکسال تمدید می شود و اجازه 5 سال اقامت به آن ها داده می شود. همچنین پس از 5 سال اقامت در این کشور در صورتی که شرکت پا برجا باشد افراد می توانند نسبت به اخذ اقامت دائم این کشور و بعد از آن اخذ پاسپورت و شهروندی انگلستان اقدام به عمل آورند.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان نیازمند مشاوره و کسب تجربه می باشد ، شما می توانید برای سرمایه گذاری موفق و پر رونق در کشور انگلستان با کارشناسان و مشاوران ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل و فرمایید و از اطلاعات و تجارب مشاوران دفاتر تهران و شیراز نهایت بهره را ببرید ، همچنین می توانید با مطالعه سایر مقالات سایت ، بهترین راه ها را برای مهاجرت انتخاب کنید ؛ پیشنهاد ما مطالعه مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا است ، اسپانیا با طبیعتی شگفت انگیز و شرایط خوب آب و هوایی ، اقتصادی و رفاهی همواره محل خوبی برای زندگی بوده است.

5/5 - (111 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه