مهاجرت پرستاران به انگلستان

مهاجرت پرستاران به انگلستان

پرستاران می‌توانند از طریق ویزای کار ماهر (General Skilled Migration visa) یا ویزای اسپانسری کارفرما (Employer Sponsored visa) برای مهاجرت به انگلستان اقدام کنند. نوع ویزای مورد نیاز به شرایط و سابقه کاری هر فرد بستگی دارد.

برای مهاجرت به انگلستان به عنوان پرستار، باید دارای مدرک لیسانس پرستاری از دانشگاهی مورد تایید انگلستان باشید. همچنین باید در آزمون زبان انگلیسی مانند ایلتس یا آیلتس شرکت و نمره قابل قبولی کسب کنید.

علاوه بر این، باید سابقه کار مرتبط داشته باشید و از سلامت کامل جسمانی و روانی برخوردار باشید.

مراحل مهاجرت به انگلستان به عنوان پرستار شامل موارد زیر است:

  • انتخاب نوع ویزای مناسب
  • جمع آوری مدارک مورد نیاز
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • پرداخت هزینه‌های مربوطه
  • شرکت در معاینات پزشکی و مصاحبه
  • دریافت ویزا

بهترین زمان برای مهاجرت پرستاران به انگلستان زمانی است که تقاضا برای پرستار در این کشور بالا باشد.

معمولاً در اواخر سال و اوایل سال جدید میلادی تقاضا برای پرستار در انگلستان افزایش می‌یابد.

میانگین حقوق سالانه یک پرستار ثبت‌نام‌شده در انگلستان حدود 55,000 پوند است.

البته حقوق پرستاران با توجه به سابقه کار، تخصص و محل کار آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

در حال حاضر، بیش از 10,000 پرستار از کشورهای مختلف در سیستم بهداشت و درمان انگلستان مشغول به کار هستند. این تعداد نشان‌دهنده تقاضای بالای این کشور برای پرستاران ماهر و باتجربه است. مهاجرت پرستاران به انگلستان را در این مقاله بررسی می کنیم.

اقدام برای مهاجرت به انگلستان یکی از تصمیم های جذاب برای بسیاری از افراد است . کار کردن در خدمات بهداشت ملی انگلستان ( NHS ) به عنوان یک پرستار خارجی مزایای بسیاری دارد. شما نه تنها در یکی از سیستم های پیشرو در زمینه مراقبت های بهداشتی در جهان کار می کنید ، بلکه به شما نیز مراقبت های با کیفیت بالا که به صورت رایگان برای هرکسی در انگلستان قابل دسترسی است را ارائه می دهد.

بررسی مهاجرت پرستاران به انگلستان

افرادی که مایل به کار در انگلیس به عنوان یک پرستار باشد باید در شورای پرستاری و مامایی ( NMC ) ثبت نام کند.

در صورتی پرستاران آموزش دیده خارج از انگلستان و EEA می توانند درخواست ثبت نام در NMC را داشته باشند که استانداردهای لازم را داشته باشند . NMC آموزش در کشور متقاضی را با الزامات مورد نیاز در انگلستان مقایسه می کند.

ثبت نام در NMC حق کار در انگلیس را ارائه نمی دهد . الزامات ثبت نام برای پرستارانی که در انگلستان و EEA آموزش دیده اند با افرادی که در خارج از انگلستان و EEA آموزش دیده اند ، متفاوت است. قطعا تحصیل رشته پرستاری در انگلستان کمک شایانی به روند کار در این حرفه خواهد کرد؛ مقاله لینک شده را بخوانید تا هزینه های تحصیل پرستاری را بدانید.

مهاجرت پرستاران به انگلستان

فرآیند پرستاران تحصیل کرده خارج از EEA انگلستان

از اکتبر 2014 ، تنها راه ثبت نام برای همه پرستاران آموزش دیده در خارج از انگلستان و EEA در NMC، از طریق یک فرایند درخواست دو مرحله ای است .

  • قسمت اول – یک آزمون چند گزینه ای مبتنی بر کامپیوتر است که در بسیاری از کشورها در سراسر جهان برای متقاضیان برگزار می شود .
  • قسمت دوم – معاینه بالینی منظم عملی (OSCE ) که همیشه در انگلستان برگزار خواهد شد .

پرستاران آموزش دیده در خارج از انگلستان نیز باید استانداردهای زبان انگلیسی را که توسط NMC تعریف شده است ، برآورده سازند :

  • با تکمیل موفقیت آمیز یک آزمون زبان مانند سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی (IELTS ) سطح 7 و یا آزمون انگلیسی حرفه ای ( OET ) در سطح B .
  • از طریق شواهدی نشان دهد برنامه پرستاری قبل از ثبت نام آنها به زبان انگلیسی تدریس شده و متقاضی مورد آزمون قرار گرفته و حداقل 50 درصد از این برنامه شامل تعامل بالینی با استفاده از زبان انگلیسی بوده است.

همچنین پرستاران آموزش دیده در خارج از کشور که دارای قرارداد هستند و دارای مجوز شغلی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده اند و مدت سه سال در اروپا / EEA فعالیت کرده اند ، از طریق مسیر اتحادیه اروپا می توانند ، ثبت نام به عمل آورند .

مهاجرت پرستاران به انگلستان

پرستاران آموزش دیده در EEA

پرستاران آموزش دیده در EEA نیز باید قبل از اینکه بتوانند ثبت نام کنند ، استانداردهای NMC را داشته باشند . NMC آموزش در کشور متقاضی را با الزامات انگلستان مقایسه کنید . پس از شناخت صلاحیت و قبل از ثبت نام، تمام متقاضیان باید مدرکی ارائه دهند که نشان دهنده دانش لازم به زبان انگلیسی باشد .

ارتباطات به عنوان گفتار ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن تعریف شده است . پرستاران که در EEA کارآموزی می کنند و از کشور های عضو EEA نیستند ، می توانند از یک یا هر دو قسمت فرایند درخواست در بالا استفاده کنند .

مزایای مهاجرت پرستاران به انگلستان

مزایای مهاجرت پرستاران به انگلستان

افرادی که در NHS به عنوان یک پرستار خارجی کار می کنند ، یک قرارداد سه ساله خواهند داشت که امنیت مالی بلند مدت برای مهاجرت و زندگی در انگلستان را تضمین می کند .

همچنین ، این قراردادها اغلب تمدید می شوند . هر پرستاری که در NHS کار می کند ، هفته کاری استاندارد 37.5 ساعت دارد که نشان دهنده تعادل کار و زندگی سالم است.

با این حال ، اگر بخواهند اضافه کاری داشته باشند ، برای هر ساعت کار اضافه ، حقوقشان افزایش میابد . اگر یک پرستار تصمیم به کار در روزهای تعطیل داشته باشد ، 60٪ بیشتر حقوق خواهند داشت ، در حالی که کسانی که شب ها و روزهای شنبه ها را انتخاب می کنند 30٪ بیشتر می گیرند .

پس از شش ماه تجربه در NHS شما همچنین می توانید با ثبت نام در یک سازمان استخدام برای کسب تجربه جدید و حقوق بیشتر ثبت نام کنید.

ویزای Tier 2 ( عمومی ) انگلیس

مهاجرت پرستاران به انگلستان را بررسی می کنیم . به عنوان یک پرستار خارجی ( از خارج از منطقه اقتصادی اروپا ( EEA ) و سوئیس ) که در انگلستان ثبت نام کرده اید و در کشور خود شغل تخصصی دارید می توانید درخواست کنید که برای کار به انگلستان بروید.  شما می توانید درخواست ویزا را از 3 ماه قبل از تاریخ سفر به انگلستان درخواست کنید.

با این نوع ویزا می توانید حداکثر 5 سال و 14 روز و یا مدت زمان تعیین شده در گواهی حمایتی به اضافه یک ماه بیشتر در انگلستان اقامت داشته باشید.

اقامت شما باید 14 روز قبل از تاریخ شروع در گواهی آغاز شود . همچنین می توانید تقاضا برای تمدید این ویزا را تا 5 سال دیگر ، تا زمانی که مدت کل اقامت شما بیش از 6 سال نشود را داشته باشید.

خدمات موسسه مهاجرتی به انگلستان

کار در انگلستان به متقاضیان امکانات فراوان می دهد ، ضمن اینکه می توانید آخر هفته ها به سراسر اروپا سفر کنید.

اگر به دنبال فرصت های شگفت انگیز سفر و کار هستید ، با کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی چندین سال است که خدمات مشاوره حقوقی اجازه کار و ویزا را به ایرانیان عزیز عرضه داشته . کارشناسان مهاجرت ما خدمات مهاجرت ، اجازه کار و مشاوره ویزای تحصیلی انگلستان ، تاسیس نمایندگی را برای طیف وسیعی از کشورها از جمله انگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، کانادا، نیوزلند و کشورهای دیگر انجام می دهند.

کارشناسان و مشاوران ما در موسسه رجبی بسته به نیاز ها و شرایط مختلفی که ممکن است برای هر فرد وجود داشته باشد ، مسیر های مختلفی را پیشنهاد می دهند تا درنهایت برترین شیوه مهاجرتی انتخاب شود.

خدمات موسسه مهاجرتی به انگلستان

اگر سوالی دارید که با اطلاعات و خدمات موجود در این وب سایت به آن پاسخ داده نشده است ، لطفا با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص مهاجرت پرستاران به انگلستان  می باشند .

عنوان موسسه مهاجرتی در تهران را بخوانید و با خدمات ما بیشتر آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *