تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

دانشگاه های انگلستان قرن هاست که به پیشرفت دانش پزشکی و عملکرد پرستاری کمک می کنند ، بنابراین اگر می خواهید حرفه ای پررنگ در پرستاری داشته باشید که واقعا بلند پروازانه و دقیقا در آخرین سطح مراقبت باشد ، انگلستان بهترین مکان ممکن برای شروع کار است ، از همین رو مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در ادامه تمام جوانب و نیاز های لازم برای تحصیل رشته پرستاری در انگلستان را ذکر کرده اند.

تحصیل رشته پرستاری در انگلستان به دلیل سابقه طولانی این کشور در رشته های علوم پزشکی ، متقاضیان بسیار از سراسر جهان دارد ، در انگلستان ۹۰ دانشگاه ۵۰۰ دوره پرستاری را در مقاطع و گرایشات مختلف آموزش می دهند و مقطع کارشناسی پرستاری یک دوره سه ساله می باشد.

مدرک پرستاری انگلستان دارای ۴ گرایش بزرگسالان ، کودکان ، ناتوانی یادگیری و سلامت روانی است و حتی قبل از درخواست برای برنامه ، باید تصمیم بگیرید که در کدام یک از شاخه های پرستاری می خواهید تحصیل کنید.

برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان اطلاعات زیادی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید ، ما در مقاله تحصیل در انگلستان تمام این اطلاعات را یکجا به شما تقدیم کرده ایم ، به خواندن مقاله دعوتید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

برخی از دانشگاه ها انعطاف پذیری لازم را برای انتخاب رشته پس از شروع دوره خود ارائه می دهند و به این ترتیب ، درک ترجیحات ، خواسته ها و اهداف خود حتی قبل از شروع تحصیل رشته پرستاری در انگلستان بسیار مهم است ، بنابراین می توانید شاخه ای از پرستاری را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

دانشگاه هایی هستند که دوره هایی با دو گرایش را اجرا می کنند ، که منجر به ثبت نام در دو گرایش پرستاری می شود و برخی از دوره ها فرصتی برای ترکیب دو گرایش پرستاری ارائه می دهند.

هنگام تحصیل پرستاری در انگلستان ، لازم نیست منتظر بمانید تا فارغ التحصیل شوید تا دریابید که مراقبت از مردم چگونه است ، با وجود روابط بسیار عالی بین دانشگاه ها و بیمارستان ها در سراسر انگلستان ، شما می توانید آموزش را تقریبا بلافاصله در محیط بالینی به کار بگیرید و بنابراین از روز اول به نقش حرفه ای خود اطمینان دارید.

دوره های پریمدیکال تحصیل پرستاری در انگلستان

به طور کلی دانشجویان ایرانی برای تحصیل رشته پرستاری در انگلستان ملزم به گذراندن دوره های پیش نیاز یا پریمدیکال می باشند.

دوره های پریمدیکال تحصیل پرستاری در انگلستان الزامی هستند ، به طورکلی دوره های پیش نیاز برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی پریمدیکال نامیده می شود فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا به برنامه تحصیلی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

این برنامه برای دانشجویانی است که مدارک دبیرستان آنها برای ورود مستقیم به مقطع کارشناسی کافی نیست و زبان اصلی آنها انگلیسی نیست و البته برای ثبت نام در این دوره دانشجویان باید دارای سوابق تحصیلی عالی در دوره دبیرستان خود با نمرات عالی باشند که معمولا دانشجویان ایرانی باید حداقل معدل کل 17 داشته باشند.

این دوره ها ترکیبی از کار فشرده دانشگاهی ، آموزش زبان انگلیسی و آموزش مهارت های تحصیلی را ارائه می دهد و با تکمیل موفقیت آمیز این دوره با نمرات خوب ، می توان وارد رشته پرستاری شد.

همچنین برای پذیرفته شدن در دوره های پریمدیکال انگلستان متقاضیان ملزم به شرکت در یک آزمون زبان انگلیسی هستند که با الزامات مهارت زبان انگلیسی حداقل استاندارد برای ویزای ردیف 4 مطابقت دارد و آزمونها و نمرات مورد قبول دانشگاه ها عبارتند از :

  • آیلتس برای UKVI با نمره کلی 5.5 یا بالاتر با حداقل 5.5 در هر جزء ( آیلتس معمولی پذیرفته نمی شود ، شما باید دارای مدرک آیلتس برای گواهی UKVI باشید )
  • LanguageCert بین المللی ESOL SELT – ( گوش دادن ، خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن ) با 40 / 50 در هر جزء

توجه داشته باشید که مدرک زبان انگلیسی شما نباید مربوط به بیش از دو سال از تاریخ شروع برنامه باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای تحصیلی انگلستان را با راهنمایی گام به گام مشاورین شرکت رجبی به راحتی اخذ کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط پذیرش دانشکده پرستاری انگلستان

هر دانشگاهی شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجویان خود دارد و دانشجویان به حداقل دو ، اما به احتمال زیاد به سه سطح A یا معادل سطح سه نیاز دارند و علاوه بر این ، آنها نیاز به پشتیبانی از GCSE مانند انگلیسی ، ریاضی و همچنین دروس زیست شناسی یا زیست شناسی انسانی خواهند داشت و برخی از دانشگاهها همچنین برای کسانی که این الزامات اولیه را برآورده نمی کنند ، یک سال دوره آمادگی ارائه می دهند و اخذ نمرات چشمگیر در زبان انگلیسی و ریاضی در این دوره ها لازم است.

از جمله شرایط پذیرش دانشکده پرستاری انگلستان اینکه بسیاری از دانشگاه ها فرایند مصاحبه با دانشجویان را دارند و دانشجویان باید درک خود را از پرستاری به عنوان یک حرفه و کاری که شامل آن می شود ، نشان دهند.

دانشجویان بین المللی ، باید دوره پرستاری خارج از کشور ( ONP ) را در طول دوره تحصیل پرستاری خود تکمیل کنند و این به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد در پایان تحصیلات خود پرستار مجاز در انگلستان شوند.

شرایط پذیرش دانشکده پرستاری انگلستان

بهترین دانشگاه های پرستاری انگلستان

آیا می دانید اولین دانشکده پرستاری در انگلستان افتتاح شد ؟ در سال ۱۸۶۰ اولین دوره آموزشی پرستاری توسط فلورانس بایتینگل تأسیس شد که امروز بخشی از کالج کینگ لندن است و این بدان معناست که انگلستان طولانی ترین سنت آموزش پزشکی در پرستاری را دارد.

امروزه دانشکده های پرستاری انگلستان در صدر برترین دانشگاه های جهان قرار دارند و از این رو ، کیفیت تحصیلات شما در انگلستان شما را در اولویت ترجیحات کارفرمایان قرار می دهد.

ده مورد از بهترین دانشگاه های پرستاری انگلستان در سال 2023 عبارتند از :

  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه لیورپول
  • دانشگاه ملکه مارگارت موسلبورگ
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه یورک
  • دانشگاه کاونتری
  • دانشگاه متروپولیتن منچستر
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه نورتهمپتون
تحصیل پرستاری در دانشگاه ادینبورگ

تحصیل پرستاری در دانشگاه ادینبورگ

دانشگاه ادینبورگ یک مرکز معروف برای آموزش و تحقیقات در انگلستان است و در سال 1583 تاسیس شد و می توان گفت یکی از قدیمی ترین دانشگاه های انگلستان و از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است و در حال حاضر در رتبه بندی جهانی QS در بین 30 دانشگاه برتر جهان و 5 دانشگاه برتر داخل انگلستان در رشته پرستاری قرار دارد.

بنابراین اگر به دنبال یک دانشگاه فوق العاده برتر برای شرکت در دوره پرستاری هستید ، تحصیل پرستاری در دانشگاه ادینبورگ باید توجه شما را جلب کند.

در این موسسه در مقطع کارشناسی دانشجویان از ایران باید دارای دیپلم متوسطه باشند و در دوره پیش نیاز به مدت یک سال تحصیل کنند و در مقطع ارشد و دکترا دانشجویان با مدارک رشته های مرتبط با پرستاری مانند مامایی نیز می توانند درخواست پذیرش کنند.

دانشجویان ایرانی برای پذیرش باید دارای مدرک لیسانس افتخاری یا مجوز کارشناسی با نمرات بالای 80٪ یا 15 یا بالاتر تا نمره 20 یا بالاتر از 3.5 در مقیاس آلفا 4 باشند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه کاردیف

دانشگاه کاردیف در ارزیابی های مستقل دولتی به عنوان یکی از برجسته ترین دانشگاههای آموزشی و تحقیقاتی انگلستان شناخته شده است ، این دانشگاه در حال حاضر از نظر کیفیت تحقیق در انگلستان در رتبه 5 قرار دارد ، در حالی که رتبه بندی جهانی QS در بین 160 رتبه برتر قرار دارد ، دانشگاه کاردیف همچنین یکی از اعضای گروه معتبر راسل ، یکی از 24 دانشگاه نخبه تحقیقاتی در انگلستان است.

برای تحصیل پرستاری در دانشگاه کاردیف در مقطع کارشناسی در این دانشگاه باید با مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم متوسطه با حداقل معدل 15 برای تحصیل در دوره ی پریمدیکال ثبت نام کرد ، البته در برخی از موارد ممکن است برخی متقاضیان با داشتن فوق دیپلم و یا مدرک کارشناسی از یکی از دانشگاه های معتبر در داخل ایران بتوانند برای پذیرش در دوره کارشناسی اقدام کنند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه لیورپول

دانشکده علوم بهداشت دانشگاه لیورپول برنامه های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای دانشجویان پرستاری خود ارائه می دهد ، این برنامه ها دانشجویان را با مهارت ها و دانش لازم برای مقابله با چالش های پرستاری آماده می کند.

در طول تحصیل پرستاری در دانشگاه لیورپول جلسات عملی در محیط های واقعی پرستاری برگزار می شود و علاوه بر این ، دانشگاه ممکن است شما را به عنوان پرستار در خارج از کشور به عنوان بخشی از برنامه اعزام کند.

در پایان دوره ، شما قادر خواهید بود شغل خود را به عنوان پرستار بدون نیاز به گذراندن یک سال پایه ادامه دهید.

برای پذیرش پرستاری با مدرک دیپلم متوسطه ، متقاضیان باید اپتدا در دوره پیشنیاز به مدت یک سال تحصیل کنند و برای پذیرش با مدرک پیش دانشگاهی با معدل ممتاز و دیپلم بین المللی کارشناسی با حداقل 28 امتیاز یا SAT ، می توانند برای ورود مستقیم به سال اول برنامه های کارشناسی اقدام کنند.

برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد دانشجویان باید دارای مدرک کارشناسی باشند که در صورت داشتن مدرک کارشناسی از یکی از دانشگاه های خصوصی باید حداقل معدل 14 داشت و در صورت داشتن مدرک از دانشگاه دولتی باید حداقل معدل 13 داشت.

هزینه تحصیل پرستاری در انگلستان

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه ادینبورگ

  • هزینه تحصیل کارشناسی پرستاری در دانشگاه ادینبورگ : ۲۸٫۹۵۰ پوند در سال
  • هزینه تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری : ۲۴۰۰۰ پوند در سال
  • هزینه تحصیل کارشناسی ارشد پاره وقت : ۱۰٫۵۷۵ پوند در سال
  • هزینه تحصیل دکترا پرستاری تمام وقت : ۲۱٫۱۵۰ پوند در سال
  • هزینه تحصیل دکترا پرستاری نیمه وقت ( ۶ ساله ) : ۱۰٫۵۷۵ پوند در سال

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه لیورپول

  • هزینه تحصیل کارشناسی پرستاری : ۲۲٫۴۰۰ پوند در سال
  • هزینه تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری : ۱۹٫۹۰۰ پوند در سال

هزینه تحصیل پرستاری در دانشگاه کارادیف

  • هزینه تحصیل کارشناسی پرستاری : ۲۱۶۱۰ پوند در سال

اگر به دنبال تحصیل پرستاری با هزینه های کمتر در خارج از کشور هستید ، مقاله تحصیل رشته پرستاری در ترکیه را بخوانید.

تصمیم گیری شما برای مهاجرت به انضمام اطلاعات و شناخت کافی، نتیجه ای فوق العاده در پی خواهد داشت، مطالب زیر را از دست ندهید

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های انگلستان

برای اینکه بتوانید در مورد آنچه در این برنامه مطالعه خواهید کرد و چارت درسی پرستاری در دانشگاه های انگلستان را داشته باشید ، در زیر آخرین اطلاعات موجود منتشر شده است و با این حال ، لطفا توجه داشته باشید که این چارت درسی ممکن است مربوط به سال ورود شما نباشد ، بلکه مربوط به یک سال تحصیلی متفاوت باشد و شرح مطالب ارائه شده در زیر فقط برای راهنمایی است و نام و محتوای دوره ممکن است به روز شود.

چارت درسی پرستاری در دانشگاه های انگلستان

چارت درسی سال اول رشته پرستاری

سالهای اول و دوم مقدمه ای بر اساس شواهد پرستاری است و شامل دروس زیر می باشد :

  • اناتومی و فیزیولوژی
  • مراقبت های پرستاری
  • سلامت روان
  • نوآوری های فنی در مراقبت های بهداشتی
  • جنبه های جامعه شناختی و روانی مراقبت های بهداشتی
  • رویکردهای تحقیق

علاوه بر دوره های اجباری ، در طول سال اول دو دوره اختیاری نیز از موضوعات سراسر دانشگاه را انتخاب خواهید کرد. 

چارت درسی سال دوم رشته پرستاری

علاوه بر پیشرفت در مطالعات علوم زیستی در مراقبت و تصمیم گیری پرستاری ، جوامع سالم ، حرفه ای گری و شواهد و تحقیقات ، شما همچنین سلامت روان و بهزیستی را مطالعه خواهید کرد.

ساختار درسی سال دوم بر اساس تجربه سال اول با قرارگیری بیشتر در جامعه ، قرار دادن سلامت روان و تجربه جراحی یا سرپایی است.

  • ذهن و بدن: علوم زندگی و مراقبت های پرستاری ۲
  • سلامت روان: علوم زندگی و مراقبت های پرستاری ۲
  • باید برای مقاصد حرفه ای تصویب شود
  • جوامع سالم: جامعه ، فرهنگ و سلامت ۲
  • نوآوری در مراقبت های بهداشتی: جامعه ، فرهنگ و سلامت ۲

چارت درسی سال سوم پرستاری

در سال سوم مهارت های رهبری توسعه داده می شود و درک دانشجو از پایگاه شواهد پرستاری عمیق تر می شود ، همچنین توانایی های تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالینی دانشجو توسعه خواهید یافت.

در سال سوم معمولا دو دوره اختیاری در سالهای سوم و چهارم انتخاب می شود که به شما امکان می دهد برنامه خود را شخصی کرده و دوره های پرستاری را دنبال کنید که به علایق شما نزدیک است ، کسب مهارت همچنان ادامه می یابد و با فرصت های بین حرفه ای بیشتر توسعه می یابد.

  • آسیب شناسی و مراقبت های پرستاری: علوم زندگی و مراقبت های پرستاری ۳
  • پرستاران با نیازهای پیچیده: علوم زندگی و مراقبت های پرستاری
  • فرهنگ و مراقبت های بهداشتی در انگلستان و زمینه بین المللی: جامعه ، فرهنگ و سلامت ۳
  • کار با داده ها برای اطلاع رسانی تحقیقات پرستاری ، بهداشت و مراقبت های اجتماعی: تحقیق

چارت درسی سال چهارم رشته پرستاری

سال آخر به دانشجویان اجازه می دهد تا روی موضوعی دلخواه خود برای تولید پایان نامه کار کنند ، کار پایان نامه با نظارت دقیق دانشگاهی پشتیبانی می شود.

  • پایان نامه
  • تصمیم گیری بالینی : علوم زندگی و مراقبت های پرستاری ۴
  • رهبری و مدیریت در بهداشت و مراقبت های اجتماعی : جامعه ، فرهنگ و سلامت ۴

تمام تلاش ما در شرکت مهاجرتی رجبی ارائه خدمات صادقانه در کنار تجربه منجر بوده است تا به موفقیت پرونده مهاجرتی شما منجر شود. چرا که مسیر مهاجرت به اندازه کافی چالش در راه خود دارد که می توانید سرعت شما را کند کند.

ما اینجاییم تا سرعت طی مسیر مهاجرت را برای شما افزایش دهیم حتما اطلاعات کاملی در این مسیر کسب کنید و پس از تصمیم گیری با ما در ارتباط باشید، همانطور که در ویدیو روبرو نمونه های ویزای کشورهای متخلف را میبینید، ما وعده هایمان را عملی میکنیم.

بورسیه رشته پرستاری در انگلستان

در انگلستان دانشجویان خارجی نیز به عنوان دانشجوی پرستاری ، فرصت خوبی برای دریافت بورسیه رشته پرستاری در انگلستان از دارند ، زیرا بسیاری از دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و حتی دکترا بورسیه تحصیلی ارائه می دهند.

برای مثال دانشکده پرستاری فلورانس نایتینگل ، دانشگاه کوئینز ، دانشگاه سوری تد آدامز و دانشگاه ادینبورگ ، از جمله دانشگاه هایی هستند که بورسیه های پرستاری ارائه می دهند.

علاوه بر این ، لازم به ذکر است که دانشجویان انگلیسی نیز واجد شرایط دریافت کمک مالی حدود ۵۰۰۰ پوند هستند ، البته لازم به ذکر است بسته به دانشگاه ممکن است برای دانشجویان بین المللی صدق نکند و این نشان می دهد که این رشته تحصیلی در انگلستان چقدر مهم است.

در انگلستان برای رشته های علوم پزشکی خصوصا در مقاطع تخصص بورسیه های خوبی در نظر گرفته شده است ، در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان ، بورسیه های جذاب این رشته ها را توضیح داده ایم.

آزمون های ورودی پرستاری در انگلستان

تحصیل پرستاری در انگلستان دارای هیچ آزمون ورودی نمی باشد و دانشجویان بر اساس شرط معدل دوره های تحصیلی قبلی خود و مصاحبه و مهارت زبان انگلیسی خود پذیرش می شوند. پس آزمون های ورودی پرستاری در انگلستان تا حدودی در برنامه ریزی مهاجرت تحصیلی به این کشور جای نمیگیرند.

زبان تحصیل پرستاری در انگلستان

زبان تحصیل پرستاری در انگلستان به زبان انگلیسی است و بسته به دانشگاه برای پذیرش در سال ۲۰۲۱ مدارک زبان انگلیسی زیر با نمرات مشخص شده پذیرفته می شود :

  • آیلتس : مجموع ۶٫۵ ( حداقل ۶٫۰ در هر ماژول )
  • TOEFL-iBT ( شامل نسخه ویژه خانگی ) : مجموع ۹۲ ( حداقل ۲۰ در هر ماژول ).
    بعضی از دانشگاه ها مانند دانشگاه ادینبورک نمره TOEFL MyBest را برای برآوردن الزامات زبان انگلیسی نمی پذیرند.
  • CAE و CPE : مجموع ۱۷۶ ( حداقل ۱۶۹ در هر ماژول )
  • Trinity ISE: ISE II با تمایز در هر چهار جزء

مدرک زبان انگلیسی شما باید نهایتا مروبط به سه سال و نیم سال قبل از تاریخ شروع برنامه ای که برای تحصیل در نظر گرفته اید باشد ، مگر اینکه از IELTS ، TOEFL یا Trinity ISE استفاده کنید ، در این صورت نباید بیش از دو سال باشد.

زبان تحصیل پرستاری در انگلستان

مزایا و معایب تحصیل پرستاری در انگلستان

حقوق و دستمزد ، چشم انداز شغلی و چشم انداز آینده تنها برخی از دلایلی هستند که دانشجویان را برای تحصیل پرستاری در انگلستان ترغیب می کند ، جدا از این دانشگاه های پرستاری در انگلستان جزء بهترین دانشگاه ها در سطح جهان هستند.

فارغ التحصیلان پرستاری بیشترین شغل را در انگلستان دارند زیرا ۹۴ درصد از دانشجویان تنها در شش ماه پس از فارغ التحصیلی شغل پیدا می کنند و در انگلستان کمبود پرستار وجود دارد ، بنابراین شما در کمترین زمان به کار مورد نظر خود می رسید که این نکته مهمترین مورد در بررسی مزایا و معایب تحصیل پرستاری در انگلستان خواهد بود !

زبان تحصیل در دانشگاه های پرستاری در انگلستان به زبان انگلیسی است و برای تحصیل نیز این فرصت را دارید که در دوره های پیش نیاز به سطح زبانی مورد نظر برسید.

از همه مهمتر اینکه برای تحصیل پرستاری نیاز به شرکت در آزمون ورودی نیست و با حداقل معدل ۱۵می توان برای تحصیل درخواست داد.

اما از طرف دیگر دانشگاه های پرستاری در انگلستان دارای شهریه بالایی هستند و هزینه های زندگی در این کشور نیز زیاد است ، البته در خیلی از دانشگاه ها می توان بورسیه تحصیلی دریافت کرد.

بررسی دیگر کشورها برای تحصیل رشته پرستاری را با مطالعه چند مقاله زیر به شما پیشنهاد می کنیم

بازار کار و درآمد پرستاران در انگلستان

آینده شغلی برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری از دانشگاه های انگلستان عالی است و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها در زمینه های مختلف بالینی و اجتماعی و بیمارستانی در زمینه های زیر می توانند مشغول به کار شوند :

  • مراقبت شدید
  • انکولوژی
  • تصادف و اورژانس
  • سازمانهای بخش داوطلبانه

همچنین دانشجویان رشته پرستاری می توانند ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری را انتخاب کرده و حرفه خود را در زمینه هایی مانند موارد زیر گسترش دهند :

  • آموزش عالی
  • پژوهش
  • مدیریت
  • توسعه سیاس

بازار کار و درآمد پرستاران در انگلستان بسته به سطح تحصیلات و سابقه کار متفاوت است ، به طور کلی میزان درآمد پرستاران تازه فارغ التحصیل ۲۵٫۶۵۵ پوند می باشد و متوسط میزان درآمد پرستاران در انگلستان ۳۳٫۳۸۴ پوند در سال می باشد.

ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در تلاشیم تا مطالبی به روز و صحیح درباره تحصیل در رشته های مورد علاقه شما را ارائه دهیم تا راه مهاجرت شما را روشن و هموار کنیم ، با ما از طریق باکس دیدگاه در پایین همین صفحه در ارتباط باشید ، سوالات خود را بپرسید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

دوره های پیش نیاز برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی پریمدیکال نامیده می شود این برنامه برای دانشجویانی است که مدارک دبیرستان آنها برای ورود مستقیم به مقطع کارشناسی کافی نیست و زبان اصلی آنها انگلیسی نیست.

دانشگاه ادینبورگ یک مرکز معروف برای آموزش و تحقیقات در انگلستان است و در سال 1583 تاسیس شد و می توان گفت یکی از قدیمی ترین دانشگاه های انگلستان و از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است و در حال حاضر در رتبه بندی جهانی QS در بین 30 دانشگاه برتر جهان و 5 دانشگاه برتر داخل انگلستان در رشته پرستاری قرار دارد.

هزینه تحصیل کارشناسی پرستاری در دانشگاه ادینبورگ : 28.950 پوند در سال هزینه تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری : 24000 پوند در سال هزینه تحصیل کارشناسی ارشد پاره وقت : 10.575 پوند در سال هزینه تحصیل دکترا پرستاری تمام وقت : 21.150 پوند در سال هزینه تحصیل دکترا پرستاری نیمه وقت ( 6 ساله ) : 10.575 پوند در سال

تحصیل پرستاری در انگلستان دارای هیچ آزمون ورودی نمی باشد و دانشجویان بر اساس شرط معدل دوره های تحصیلی قبلی خود و مصاحبه و مهارت زبان انگلیسی خود پذیرش می شوند.

  • آیلتس : مجموع 6.5 ( حداقل 6.0 در هر ماژول )
  • TOEFL-iBT ( شامل نسخه ویژه خانگی ) : مجموع 92 ( حداقل 20 در هر ماژول ).
  • CAE و CPE : مجموع 176 ( حداقل 169 در هر ماژول )
  • Trinity ISE: ISE II با تمایز در هر چهار جزء

در نهایت می بینید که فرصت ها و جزئیات مربوط به تحصیل رشته پرستاری در انگلستان در هر دانشگاه متفاوت است ، لذا با برقراری ارتباط و اخذ مشاوره از شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز در خصوص کسب اطلاعات دقیق در دانشگاه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل رشته پرستاری در پرتغال را نیز بخوانید تا با تحصیل این رشته با هزینه های کمتر هم آشنا شوید.

دیدگاه های مشتریان شرکت رجبی در مورد پرونده مهاجرت تحصیلی شان را بشنوید و با ما در ارتباط باشید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “تحصیل رشته پرستاری در انگلستان

  1. تحصیل رشته پرستاری در انگلستان سارا گفت:

    سلام و ادب.ممنونم میشم راهنمایی بفرمایین در مورد مقطع دکترا هم این دانشگها ها رو پیشنهاد میفرمایین؟؟؟

    1. تحصیل رشته پرستاری در انگلستان Hamid گفت:

      با سلام

      بله متقاصیان تحصیل در مقطع دکتری در این دانشگاهها الزاما باید ایتلس ۷ داشته باشن و همچنین رزومه علمی پژوهشی قوی توام با داشتن سابقه کار مرتبط

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه