مهاجرت پرستاران به انگلستان

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
مهاجرت پرستاران به انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

اقدام برای مهاجرت کاری به انگلستان یکی از تصمیم های جذاب برای بسیاری از افراد است . کار کردن در خدمات بهداشت ملی انگلستان ( NHS ) به عنوان یک پرستار خارجی مزایای بسیاری دارد . شما نه تنها در یکی از سیستم های پیشرو در زمینه مراقبت های بهداشتی در جهان کار می کنید ، بلکه به شما نیز مراقبت های با کیفیت بالا که به صورت رایگان برای هرکسی در انگلستان قابل دسترسی است را ارائه می دهد . بنابراین مشاوران موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در این مطلب ، اطلاعات مفیدی در زمینه مهاجرت پرستاران به انگلستان ارائه داده اند . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره تماس های ارائه شده در ارتباط باشید .

بررسی مهاجرت پرستاران به انگلستان

هر کسی که مایل به کار در انگلیس به عنوان یک پرستار باشد باید در شورای پرستاری و مامایی ( NMC ) ثبت نام کند . در صورتی پرستاران آموزش دیده خارج از انگلستان و EEA می توانند درخواست ثبت نام در NMC را داشته باشند که استانداردهای لازم را داشته باشند . NMC آموزش در کشور متقاضی را با الزامات مورد نیاز در انگلستان مقایسه می کند .

ثبت نام در NMC حق کار در انگلیس را ارائه نمی دهد . الزامات ثبت نام برای پرستارانی که در انگلستان و EEA آموزش دیده اند با افرادی که در خارج از انگلستان و EEA آموزش دیده اند ، متفاوت است . قطعا تحصیل در انگلستان در رشته پرستاری کمک شایانی به جذب کاری دارد . بهترین شهر انگلستان برای تحصیل هم در مقاله ای در همین سایت معرفی شده است .

فرآیند پرستاران تحصیل کرده از خارج از EEA انگلستان

از اکتبر 2014 ، تنها راه ثبت نام برای همه پرستاران آموزش دیده در خارج از انگلستان و EEA در NMC، از طریق یک فرایند درخواست دو مرحله ای است .

  • قسمت اول – یک آزمون چند گزینه ای مبتنی بر کامپیوتر است که در بسیاری از کشورها در سراسر جهان برای متقاضیان برگزار می شود .
  • قسمت دوم – معاینه بالینی منظم عملی (OSCE ) که همیشه در انگلستان برگزار خواهد شد .

پرستاران آموزش دیده در خارج از انگلستان نیز باید استانداردهای زبان انگلیسی را که توسط NMC تعریف شده است ، برآورده سازند :

  • با تکمیل موفقیت آمیز یک آزمون زبان مانند سیستم آزمون زبان انگلیسی بین المللی (IELTS ) سطح 7 و یا آزمون انگلیسی حرفه ای ( OET ) در سطح B .
  • از طریق شواهدی نشان دهد برنامه پرستاری قبل از ثبت نام آنها به زبان انگلیسی تدریس شده و متقاضی مورد آزمون قرار گرفته و حداقل 50 درصد از این برنامه شامل تعامل بالینی با استفاده از زبان انگلیسی بوده است .

پرستاران آموزش دیده در خارج از کشور که دارای حقوق بنیادین قرارداد هستند و دارای مجوز شغلی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده اند و مدت سه سال در اروپا / EEA فعالیت کرده اند ، از طریق مسیر اتحادیه اروپا می توانند ، ثبت نام به عمل آورند .

پرستاران آموزش دیده در EEA

پرستاران آموزش دیده در EEA نیز باید قبل از اینکه بتوانند ثبت نام کنند ، استانداردهای NMC را داشته باشند . NMC آموزش در کشور متقاضی را با الزامات انگلستان مقایسه کنید . پس از شناخت صلاحیت و قبل از ثبت نام، تمام متقاضیان باید مدرکی ارائه دهند که نشان دهنده دانش لازم به زبان انگلیسی باشد .

ارتباطات به عنوان گفتار ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن تعریف شده است . پرستاران که در EEA کارآموزی می کنند و از کشور های عضو EEA نیستند ، می توانند از یک یا هر دو قسمت فرایند درخواست در بالا استفاده کنند .

مزایای مهاجرت پرستاران به انگلستان

افرادی که در NHS به عنوان یک پرستار خارجی کار می کنند ، یک قرارداد سه ساله خواهند داشت که امنیت مالی بلند مدت برای مهاجرت و زندگی در انگلستان را تضمین می کند .

همچنین ، این قراردادها اغلب تمدید می شوند . هر پرستاری که در NHS کار می کند ، هفته کاری استاندارد 37.5 ساعت دارد که نشان دهنده تعادل کار و زندگی سالم است .

مزایای مهاجرت پرستاران به انگلستان

با این حال ، اگر بخواهند اضافه کاری داشته باشند ، برای هر ساعت کار اضافه ، حقوقشان افزایش میابد . اگر یک پرستار تصمیم به کار در روزهای تعطیل داشته باشد ، آنها 60٪ بیشتر حقوق خواهند داشت ، در حالی که کسانی که شب ها و روزهای شنبه ها را انتخاب می کنند 30٪ بیشتر می گیرند .

پس از شش ماه تجربه در NHS شما همچنین می توانید با ثبت نام در یک سازمان استخدام برای کسب تجربه جدید و حقوق بیشتر ثبت نام کنید .

پرستاران و ویزای بازدید کننده کسب و کار در انگلستان

پرستار واجد شرایط می تواند به عنوان یک بازرگان کسب و کار به انگلستان برای انجام آزمایش بالینی مبتنی بر هدف (OSCE ) سفر کند . شما باید :

  • از خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) باشید .
  • 18 به بالا سن داشته باشید .
  • به عنوان یک پرستار در کشور خودتان حقوق داشته باشید و قادر به حمایت مالی سفر خود باشید .

ویزای Tier 2 ( عمومی ) انگلیس

مهاجرت پرستاران به انگلستان را بررسی می کنیم . به عنوان یک پرستار خارجی ( از خارج از منطقه اقتصادی اروپا ( EEA ) و سوئیس ) که در انگلستان به عنوان یک پرستار ثبت نام کرده اید که شغل تخصصی دارید ( به عنوان مثال گواهی حمایتی از طرف حامی مالی مجاز ) می توانید درخواست کنید که برای کار به انگلستان بروید .

کار شما در انگلستان باید به کار سازمان حمایت کننده مربوط باشد . شما می توانید درخواست ویزا را از 3 ماه قبل از تاریخ سفر به انگلستان درخواست کنید .

با این نوع ویزا می توانید حداکثر 5 سال و 14 روز و یا مدت زمان تعیین شده در گواهی حمایتی به اضافه یک ماه بیشتر در انگلستان اقامت داشته باشید .

اقامت شما باید پس از 14 روز قبل از تاریخ شروع در گواهی حامی شما آغاز شود . شما می توانید تقاضا برای تمدید این ویزا را تا 5 سال دیگر ، تا زمانی که مدت کل اقامت شما بیش از 6 سال نیست را داشته باشید .

خدمات موسسه مهاجرتی به انگلستان

کار در خارج از کشور در انگلستان به متقاضیان امکانات فراوان می دهد ، ضمن اینکه می توانید در آخر هفته ها به سراسر اروپا سفر می کند یا در یکی از شرکت های بزرگ در جهان کار کنید .

فرصت های شغلی در انگلستان افق حرفه ای شخص را گسترش می دهد . اگر به دنبال فرصت های شگفت انگیز سفر و کار هستید ، با کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در تماس باشید .

خدمات موسسه مهاجرتی به انگلستان

موسسه حقوقی مهر آفرین رجبی چندین سال است که خدمات مشاوره حقوقی اجازه کار و ویزا را به ایرانیان عزیز عرضه داشته . کارشناسان مهاجرت ما خدمات مهاجرت ، اجازه کار و مشاوره ویزای تحصیلی انگلستان ، تاسیس نمایندگی را برای طیف وسیعی از کشورها از جمله انگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، کانادا، نیوزلند و کشورهای دیگر انجام می دهند .

کارشناسان و مشاوران ما در موسسه مهر آفرین رجبی به نیاز ها و شرایط مختلفی که ممکن است برای هر فرد وجود داشته باشد ، آگاهی دارند .

در طی چندین سال کار در صنعت مهاجرت انگلستان ، به خدماتی که ارائه می دهیم و نحوه انجام آن کاملا آگاه هستیم و پتانسیل تغییر زندگی افراد را داریم .

اگر سوالی دارید که با اطلاعات و خدمات موجود در این وب سایت به آن پاسخ داده نشده است ، لطفا با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما پاسخگوی کلیه سوالات شما در خصوص مهاجرت پرستاران به انگلستان و همچنین هزینه های تحصیل در انگلستان می باشند .

5/5 - (1 امتیاز)

22 دیدگاه در “مهاجرت پرستاران به انگلستان

  1. غزل گفت:

    سلام
    شرایط قبولی در پرستاری کشور آلمان چیه؟
    و هزینه اش چقدره؟ و اگه پذیرش کاری بشیم نیاز به سرمایه اولیه برای زندگی در اونجا داره؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      تحصیل در کشور آلمان در رشته پرستاری مقطع بچلر به زبان آلمانی و در مقطع مستر به زبان آلمانی و انگلیسی امکان پذیر است.
      شما می بایست مدرک زبان مورد نیاز را ارائه بدهید. ( آیلتس 6.5 یا مدرک b2 زبان آلمانی)
      هزینه تحصیل در هر دانشگاهی متفاوت است ولی به صورت کلی در اکثر دانشگاه ها تحصیل تقریبا رایگان است و ترمی 200 300 یورو نهایتا باید هزینه بپردازید. ضمنا معدل و شرایط سنی شما باید مناسب باشد.

      در رابطه با سوال دوم شما اگر منظور تان داشتن جاب آفر است، می بایست مبلغ 5000 یورو تمکن مالی برای جبران هزینه های زندگی چندم ماه ارائه بدهید.

      با تشکر از سوال شما

  2. مرصاد گفت:

    سلام.میخواستم بدونم میشه به طور هم زمان تو انگلستان و تو یک شهری مثل لندن با دو تا بیمارستان قرارداد بست؟در این صورت مالیات افزایش پیدا میکنه؟
    مرسی

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      عقد قرارداد با دو بيمارستان بستگى به ساعات كارى شما در بيمارستانها دارد
      و ماليات بر أساس درامد شما ميباشد نه تعداد قرارداد كارى

      با تشکر از سوال شما

  3. شادى گفت:

    سلام من پرستار هستم ٢٥ ساله با ٥ سال سابقه كارى غير از داشتن ايلس ٧ به بالا چه مدارك ديگرى بايد كسب كنم ؟
    و بعد از اون از چه مرحله اى بايد شروع كنم براى اخذ ويزاى كار؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      شما براى مهاجرت كارى به كشور انگلستان نياز به دعوتنامه كارى از اين كشور داريد
      بدون داشتن دعوتنامه مهاجرتتان به اين كشور امكان پذير نيست
      مهاجرت كارى پرستاران بدون دعوتنامه به كشور هاى المان سوئد و دانمارك انجام ميشود

      با تشکر از سوال شما

  4. pourya گفت:

    با سلام
    من پرستار هستم با ٣سال سابقه كار. همه ميگن الان موقعيت براي مهاجرت پرستار به آلمان خيلي راحت و خوبه. من زبان آلماني صفرم، ولي IELTS= 7.5 دارم. ميتونم با اين مدرك واسه آلمان اقدام كنم؟
    ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      شما گرفتن ویزای کاری المان باشد شما باید مدرک زبان المانی در سطح b2ارائه دهید و ابتدا یکسال دوره معادل سازی مدرک را در کشور المان بگذرانید و پس از گذارندن این دوره اجازه کار پیدا خواهید کرد و با انعقاد قرارداد کاری میتوانید برای اقامت اقدام نمائید. با توجه به شرایط شما کشورهای انگلیسی زبان مانند کانادا ، استرالیا ، سوئد و… نیز گزینه مناسبی میباشد.

      با تشکر از سوال شما

  5. ارزو گفت:

    باسلام
    شرایط سنی پرستاران خارجی که قصد کار انگلیس را دارند به چه شکل هست وایا سقف دارد
    ممنونم

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      حداکثر تا سن ۳۵ میتوانند برای کار در این رشته اقدام کنند.

      با تشکر از سوال شما

  6. پوريا گفت:

    سلام. من ليسانس پرستاري با دو سال سابقه كار دارم. ٢٨سالمه. ميتونم براي انگليس يا هر كشور انگليسي زبان ديگه از اتحاديه اروپا براي ويزاي كار اقدام كنم؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      براى مهاجرت كارى به اين كشورها نيازمند داشتن دعوتنامه كارى از اين كشورها مي باشيد.
      بدون داشتن دعوتنامه به كشور هاى سوئد دانمارك و المان و كانادا ميتوانيد مهاجرت كنيد.
      امكان مهاجرت تحصيلى را نيز داريد.

      با تشکر از سوال شما

  7. Negin Shastvari گفت:

    سلام خانم هستم مجرد پ۲۹ سال دارم ۵ سال سابقه کار و مدرک cgfns ک‌ لیسانی امریکا است هم دارم ودر حال خوندن زبان هستم ایا امکان کار در انگلستان در شغل پرستاری نه کمک بهیاری ! با شرایط من میشه

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      براى كار پرستارى در انگلستان شما نيازمند دعوتنامه كارى از اين كشور هستيد
      براى مهاجرت كارى پرستاران
      كشور هاى المان و سوئد مناسب هستند .

      با تشکر از سوال شما

  8. jouzani گفت:

    باسلام. من ماماهستم و ۸ سال سابقه ی کار دارم و اکنون هم مشغول ب کار هستم و استخدام سازمان تامین اجتماعی. میخوام با همسرم ک شغلش آزاده و فرزند ۲ ساله ام به انگلستان مهاجرت کنم و اونجا کار کنم.میدونم ک باید آیلتس داشته باشم.ولی چطور میتونم بقیه ی اقدامات رو انجام بدم. لطفا راهنماییم کنید. ممنون.

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      اگر بخواهید از طریق ویزای کاری وارد کشور انگلستان بشوید باید یک تقاضای شغلی از انگلستان داشته باشید ، نکته دوم این است که رشته های پیراپزشکی باید تطبیق داده بشوند و ارزشیابی شوند ارزشیابی در حدود یک سال طول می کشد ، در مورد ویزای تحصیلی نیز در مقطع ارشد باید کمتر از ۳۰ سال باشد ، شما باید از طریق سرمایه گذاری وارد کشور انگلستان شوید ، سرمایه‌گذاری ۲۰۰ هزار پوندی می تواند برای شما مسیر خوبی باشد .

      با تشکر از سوال شما

  9. شیرین گفت:

    سلام.من پرستار هستم 24ساله و2سال سابقه کار دارم.به نظر شما انگلستان گزینه بهتری هست یا المان؟و اینکه هزینه حدود چقدر میشه؟و ایا این واقعیت داره که پرستار ما در خارج از کشور بصورت بهیار کار میکنه؟

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      انگلستان ویزای کاری به پرستاران نمی دهد و شما باید جاب آفر داشته باشید ، اما آلمان و سوئد و دانمارک شرایطی را برای تطبیق و ارزشیابی مدارک تحصیلی شما برقرار کرده اند ، شما باید در آلمان دوره ای را برای ارزشیابی مدرک طی کنید که حدود 3 تا 4 هزار یورو می باشد ، اگر در مرحله ی ارزشیابی و آزمون های تائیید شدن مدرک ، نمرات کامل را نیاورید شما یک سطح پائین تر از تحصیلات خود می توانید مشغول به کار شوید .

      با تشکر از سوال شما

  10. عفت عظیمی گفت:

    سلام
    من پرستار هستم ۴۱ ساله با ۱۵ سال سابقه کار و دارای دو فرزند برای مهاجرت به انگلیس از طریق پرستاری میتوانم اقدام کنم

    1. معظمی گفت:

      سلام من پرستار هستم با 39 سال سن و 18 سال سابقه کار، مجرد، جهت مهاجرت برای کدام کشور اقدام کنم؟

      1. Hamid گفت:

        با سلام

        كشورهاى المان ، سوئد و دانمارك مقاصد مناسبى براى پرستاران ميباشند

        با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه