ویزای درمان در انگلستان

ویزای درمان در انگلستان مناسب اشخاصی است که معمولا در کشور خود از تجهیزات پزشکی پیشرفته و مدرن و همچنین پزشکان حاذق بهره نمی برند و یا برای درمان بیماری خود ترجیح می دهند که به کشورهای سطح اول جهان سفر کرده و خود را به دستان علم پزشکی آن کشورها بسپارند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 ( موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451 ) در این مطلب اطلاعات کاملی را در رابطه با ویزای درمان در انگلستان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد ، توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به انگلستان را نیز بخوانید تا با انواع روش های قانونی مهاجرت به این کشور نیز آشنا شوید.

دریافت ویزای درمان در انگلستان نیازمند رعایت قوانینی خاص و ارائه مدارک و شرایطی مشخص را دارد و باید بدانید که تمامی بیماری ها و افراد قادر به دریافت ویزای درمان در انگلستان نمی باشند و فقط بیماری هایی که از طرف انگلستان مجاز شناخته شده اند این اجازه و ویزای درمان را دریافت خواهند کرد که در ادامه این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

انگلستان به پشتوانه علم پزشکی بسیار قوی که صدها سال در دانشگاه ها و مراکز درمانی آن مورد تحقیق ، پژوهش و آموزش قرار گرفته است در حال حاضر یکی از برترین کشورهای جهان در درمان بیماری های عمومی و خاص و برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرو در جهان است به گونه ای که هرساله هزاران بیمار از سراسر آسیا ، اروپا و آمریکا برای درمان بیماری های خود مراکز درمانی این کشور را انتخاب می نمایند.

ویزای درمان در انگلستان

ویزای درمانی انگلستان چیست؟

ویزای درمان در انگلستان یکی از انواع ویزاهای اقامتی در این کشور است که فقط برای بیماران خارجی صادر می شود که برای درمان خود نیاز به تجهیزات پزشکی ، متخصصین و مراکز درمانی انگلستان دارند و احتمال درمان و بهبودی در کشورشان بسیار کم و یا خطرناک است ، لازم به ذکر است که برای دریافت این نوع ویزا بیمار باید صلاحیت لازم را داشته باشد که تشخیص این موضوع بر عهده ارگان های مربوطه و پزشکان انگلیسی است.

پس لازم است بدانید که با دریافت ویزای درمان در انگلستان شخص قادر به کار ، تحصیل و یا هر اقدام دیگری نیست و ویزای وی بر اساس مدت زمانی که درمان بیماری آن به طول خواهد انجامید صادر می شود که البته در صورت نیاز به حضور بیش تر در این کشور برای ادامه درمان این ویزا قادر به تمدید نیز می باشد.

کشور انگلستان برای ورود بیماران خارجی و صدور ویزای درمانی برای آنان شرایط و قوانین خاصی را در نظر گرفته است که در صورت ارائه تمامی آن ها بدون هیچ نقص و ایرادی ، شخص می تواند به ویزای درمان در انگلستان دست پیدا کرده و بیماری خود را در بیمارستان های این کشور و زیر نظر پزشکان انگلیسی ادامه داده و درمان کند که در ادامه این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره های تخصصی مهاجرت و اخذ انواع ویزاها با درج تماس در باکس مشاوره رایگان! 

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط ویزای پزشکی انگلستان

همانطور که گفتیم برای دست یابی به ویزای درمان در انگلستان و استفاده از مراکز درمانی و خدمات پزشکی این کشور باید شرایطی را داشته باشید تا صلاحیت حضور و درمان در انگلستان را به دست آورید که این شرایط به شرح زیر می باشند:

  • بیمار باید شرایط و قوانین کلی مهاجرت به انگلستان را داشته و با هیچگونه منع و یا ممنوعیت ورود به این کشور مواجه نباشد.
  • بیماری شخص نباید واگیردار یا مسری باشد و سلامت مردم انگلستان را به خطر اندازد.
  • بیمار باید متعهد گردد که پس از اتمام درمان خود به کشورش باز می گردد.
  • درمان بیماری فرد نباید بلند مدت باشد و نیاز به زمان حضور بالایی در این کشور داشته باشد.
  • شخص بیمار باید مدارکی که کاملا نوع بیماری ، شیوه درمان ، هزینه درمان و مدت درمان را شرح می دهد را ارائه نمایند.
  • شخص باید قادر به پرداخت هزینه های اقامت و درمان خود در این کشور باشد و هزینه ای برای دولت انگلستان به بار نیاورد.
  • شخص باید تاییدیه از پزشک و مرکز درمانی مد نظرش را در این کشور به دست آورد.
شرایط ویزای پزشکی انگلستان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای درمانی انگلستان

یقینا بیماران متقاضی دریافت ویزای درمان در انگلستان برای اثبات شرایط مورد درخواست این کشور باید مدارکی را که کاملا نشان دهنده شرایط بیمار و موارد مورد درخواست می باشد را ارائه نمایند که مهم ترین  مدارک لازم جهت اخذ ویزای درمانی انگلستان به شرح زیر می باشند:

  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه گردش حساب بانکی در 6 ماه گذشته و مدارک لازم جهت اثبات تملک مالی برای اقامت و درمان
  • ارائه مدارک لازم مانند سند ، قولنامه ، رزرو هتل و غیره که نشان دهنده وجود محلی برای اقامت شخص در طول حضور در این کشور است.
  • ارائه مدارک و تاییدیه های لازم از سوی پزشک متخصص و معالج و مرکز درمانی در انگلستان که نشان دهنده وجود هماهنگی برای ادامه درمان در این کشور می باشد.
  • ارائه فرم تقاضای ویزای درمان در انگلستان و فرم اطلاعات فردی بیمار

مدت اعتبار ویزای درمانی انگلستان

یکی از سوالات مهم افراد در رابطه با ویزای درمان در انگلستان این است که مدت اعتبار ویزای درمانی انگلستان چه مقدار است و آیا قابل تمدید می باشد ؟ در جواب باید بگوییم که مدت ویزای درمان در انگلستان بستگی به مدت درمان شخص دارد و به میزان مورد نیاز برای درمان وی صادر می شود ، اما در صورت نیاز این امکان وجود دارد که شخص بتواند تا انتهای زمان مورد نیاز ویزای خود را تمدید نماید.

باید توجه کنید که این ویزا مختص اشخاص بیمار بوده و برای اثبات آن نیاز به ارائه مدارک معتبری جهت بیمار بودن شخص و نیاز به درمان در این کشور وجود دارد ، پس با این ویزا نمی توان مهاجرت کرد و به کار و تحصیل مشغول شد لذا اینکه پس از اتمام دوره درمان شخص باید انگلستان را به مقصد کشور خود ترک نماید.

همچنین حداکثر زمانی که به طور معمول برای ویزای درمان در انگلستان در نظر گرفته می شود و یا ویزای بیمار قابل تمدید است ، 11 ماه بوده که شاید در برخی موارد و شرایط خاص توان آن را بیشتر تمدید نموده و یا نسبت به دریافت ویزا از روش های دیگر اقدام کرده و در ادامه به درمان در این کشور پرداخت.

مدت اعتبار ویزای درمانی انگلستان

با مطالعه مقالات زیر انگلستان و قوانین مهاجرتی به آن را بیشتر بشناسید.

نقش افسر پزشکی و داور پزشکی در انگلستان

باید بگوییم که نقش اصلی و تعیین کننده در اعطای ویزای درمان در انگلستان به بیماران خارجی بر عهد افسر پزشکی و داور پزشکی می باشد که وظیفه انجام معاینات پزشکی در مورد بیماران به طور دقیق و کامل و تایید و یا عدم تایید آن را بر عهده دارند و تعیین کننده صلاحیت بیمار برای دریافت ویزای درمان در انگلستان می باشند.

افسر پزشکی مسئول انجام معاینات و آزمایشات بر روی شخص بیمار می باشد و باید نتیجه معاینات و آزمایشات خود را به طور کامل به داور تحویل نماید و در ادامه این داور پزشکی است که با توجه به این نتایج تصمیم گرفته که ویزای درمان در انگلستان به شخص داده شود یا خیر.

به طور کلی داور پزشکی کسی است که صلاحیت فرد متقاضی ویزای درمانی انگلیس را تایید و یا رد می کند ، اما در برخی موارد افسر و داور پزشکی با همدیگر به معاینه شخص بیمار پرداخته و نظر نهایی خود را صادر می کنند که تمامی این موارد بستگی به بیماری و سایر شرایط شخص خواهد داشت.

سوالات پر تکرار ویزای درمان در انگلستان

خیر ،  تمامی بیماری ها و افراد قادر به دریافت ویزای درمان در انگلستان نمی باشند و فقط بیماری هایی که از طرف انگلستان مجاز شناخته شده اند این اجازه و ویزای درمان را دریافت خواهند کرد.

خیر ، با دریافت ویزای درمان در انگلستان شخص قادر به کار ، تحصیل و یا هر اقدام دیگری نیست و ویزای وی بر اساس مدت زمانی که درمان بیماری آن به طول خواهد انجامید صادر می شود که البته در صورت نیاز به حضور بیش تر در این کشور برای ادامه درمان این ویزا قادر به تمدید نیز می باشد.

مدت ویزای درمان در انگلستان بستگی به مدت درمان شخص دارد و به میزان مورد نیاز برای درمان وی صادر می شود ، همچنین حداکثر زمانی که به طور معمول برای ویزای درمان در انگلستان در نظر گرفته می شود و یا ویزای بیمار قابل تمدید است ، 11 ماه است.

• ارائه پاسپورت معتبر
• ارائه گردش حساب بانکی در 6 ماه گذشته و مدارک لازم جهت اثبات تملک مالی برای اقامت و درمان
• ارائه مدارک لازم مانند سند ، قولنامه ، رزرو هتل و غیره که نشان دهنده وجود محلی برای اقامت شخص در طول حضور در این کشور است.
• ارائه مدارک و تاییدیه های لازم از سوی پزشک متخصص و معالج و مرکز درمانی در انگلستان که نشان دهنده وجود هماهنگی برای ادامه درمان در این کشور می باشد.
• ارائه فرم تقاضای ویزای درمان در انگلستان و فرم اطلاعات فردی بیمار

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از سایر شرایط و امکانات درمانی و همچنین ویزای درمان در انگلستان با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر تهران و شیراز از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما بهره لازم و کافی را ببرید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین کشورها برای زندگی به شناخت بیشتری در خصوص کشورهای مناسب برای مهاجرت برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه