ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، اگر شما نیز به زندگی در کشور انگلستان فکر می کنید بهتر است تا پایان این مقاله با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید.

ما همچنین برای راحتی شما عزیزان تمامی راه های قانونی مهاجرت به این کشور را در مقاله ای با عنوان مهاجرت به انگلستان قرار داده ایم ، برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را حتما مطالعه کنید.

انگلستان به عنوان یکی از کشورهای عالی برای زندگی یا تحصیل شناخته می شود ، با این حال هزینه بالای زندگی در انگلستان یک عامل کاهش دهنده است ، همانطور که شنیده اید هزینه زندگی در انگلستان در بسیاری از موارد بیشتر از ایالات متحده است ، پیدا کردن نیز در این کشور بسیار سخت می باشد ، با این حال اگر قبل از مهاجرت به خوبی تحقیق کنید برخی از نقاط انگلستان کاملا مقرون به صرفه هستند.

در هنگام مهاجرت به یک کشور خارجی از هزینه های زندگی گرفته تا هزینه املاک و خانه ، موارد بسیار زیادی است که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید با توجه به شرایط و امکانات خود بهترین تصمیم را بگیرید.

در ادامه با ما در ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی همراه باشید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کار و زندگی در ارزان ترین شهرها و کشورهای اروپایی با دریافت مشاوره از کارشناسان با تجربه هلدینگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر دری یا لندندری

شهر دری یا لندندری دارای آب و هوای خنک و اقیانوسی است ، زمستان از دسامبر تا فوریه بسیار سرد است. هالیفاکس به مدت سه سال متوالی دری را به عنوان مقرون به صرفه ترین مکان در بریتانیا برای زندگی انتخاب کرده است ، این شهر دومین شهر بزرگ ایرلند شمالی نیز می باشد ، اجاره آپارتمان 1 خوابه حدود 464 پوند در شهر و 405 پوند در حومه است.

میانگین هزینه آب و برق برای یک نفر 87 پوند است ، هزینه های مواد غذایی و حمل و نقل حدود 20 درصد کمتر از لندن است.

همچنین می توانید از مراکز تناسب اندام و امکانات ورزشی با قیمت پایین استفاده کنید ، هزینه سفر ماهیانه 24 پوند است ، این شهر کوچکتر است و بنابراین جامعه ای صمیمی و امن دارد ، لندندری همچنین به خاطر خونگرمی و شوخ طبعی مردمی که در این شهر زندگی می کنند مشهور است. متوسط درآمد در این شهر حدود 33 هزار پوند می باشد و میانگین قیمت خانه حدود 155917 پوند است.

جاذبه های محلی لندندری:  دیوار های شهر ،  موزه آزاد دری و  پل صلح

نام شهر میزان درآمد
لندندری 33 هزار پوند
بلفارست 27 هزار پوند
لستر 26 هزار پوند
نیوکاسل 27 هزار پوند
کاونتری 30 هزار پوند
وارویک 30 هزار پوند
لینکن 27 هزار پوند
ناتینگهام 27 هزار پوند
لیورپول 26 هزار پوند
منچستر 29 هزار پوند
بیرمنگام 29 هزار پوند
نوریچ 26 هزار پوند

شهر بلفاست

آب و هوا در شهر بلافست معتدل است و فوریه سردترین ماه است ، این شهر همچنین مکانی مقرون به صرفه برای دانشجویان و دیگر مهاجرین و گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی می باشد ، اگر بخواهید در این شهر خانه ای برای خود اجاره کنید باید هزینه ای حدود 400 پوند در مرکز شهر و 280 پوند در خارج از شهر بپردازید که کم ترین قیمت در انگلستان می باشد.

این شهر زیبا مملو از مغازه های خواربار فروشی ارزان قیمت ، کلینیک های مختلف ، رستوران ها و کافی شاپ ها است. در این شهر می توانید با استفاده از اتوبوس و مترو کل شهر را سفر کنید ، همچنین می توانید از باجه های مختلف در شهر ماشین کرایه کنید.

اگر قصد کار در این شهر را دارید باید گفت درآمد در آن حدود 27 هزار پوند است ، همچنین برای عضویت در یک ماهه در باشگاه ورزشی باید حدود 12.50 پوند بپردازید.

جاذبه های محلی بلفاست:

  • تایتانیک بلفاست
  • تالار شهر بلفاست
  • قلعه بلفاست
  • موزه اولستر

اگر هنوز در انتخاب کشور مقصد برای تحصیل ، کار و زندگی تردید دارید ، مقالات زیر را بخوانید و از اطلاعات به روز آن ها بهره مند شوید.

شهر بیرمنگام

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی شهر بیرمنگام است ، شما باید برای اجاره خانه در داخل شهر بیرمنگام حدود 766 و برای حومه شهر 580 پوند هزینه بپردازید. ماهانه باید تقریبا 142 پوند هزینه قبوض مختلف مانند برق و گاز داشته باشید.

بیرمنگام مملو از باشگاه های ورزشی مختلف ، سینما ها ، و مدارس است ، شما می توانید با پرداخت ماهانه 65 پوند از حمل و نقل عمومی این شهر استفاده کنید و به گذار در شهر بپردازید.

اگر در بیرمنگام مشغول به انجام کار شوید می توانید انتظار داشته باشید که در ماه حدود 29 هزار پوند درآمد داشته باشید. این شهر حدود 2 ساعت و 42 دقیقه از پایتخت انگلستان فاصله دارد به این معنی که می توانید در مدت زمان کم خود را با یک ماشین به پایتخت برسانید.

جاذبه های محلی بیرمنگام:

  • موزه و گالری هنر بیرمنگام
  • موزه زندگی بلک کانتری
  • خیابان اصلی
  • باغ گیاه شناسی بیرمنگام
شهر ارزان لستر برای زندگی

شهر ارزان لستر برای زندگی

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی لستر است ، به صورت کلی هزیه اجاره یک آپارتمان در این شهر 730 پوند در شهر و 535 پوند در خارج از شهر است ، هزینه های قبوض مختلف مانند آب و برق برای یک نفر تقریباً 112 پوند است و اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی به این شهر مهاجرت می کنید می توانید با 83 پوند هفتگی یک خانه اجاره کنید.

شهر لستر به حمل و نقل ارزان معروف است ، به طور متوسط با نشان دادن کارت دانشجویی برای حمل و نقل باید  29 پوند هزینه کنید ، هزینه های غذا و سرگرمی نیز مقرون به صرفه است ، لستر یکی از امن ترین شهرهای بریتانیا برای زندگی است. با کار کردن در این شهر می توانید حدود 26 پوند درآمد داشته باشید.

جاذبه های محلی لستر:

  • مرکز ملی فضایی
  • پارک بردگیت
  • پارک ابی
  • کلیسای جامع لستر

شهر نیوکاسل

شهر نیوکاسل برای زندگی و کار شهری بسیار مقرون به صرفه است و مورد بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی است ، این شهر همچنین دارای مراقبت های بهداشتی بسیار خوبی می باشد ، جالب است بدانید برای اجاره یک آپارتمان در نیوکاسل باید هزینه ای حدود  650 پوند در شهر و 474 پوند در خارج از شهر بپردازید. هزینه های ماهانه قبوض مانند آب و برق به طور متوسط 130 پوند در ماه است.

نیوکاسل مملو از رستوران ‌ها ، کلوپ های سرگرمی و تناسب اندام با قیمت بسیار مقرون به صرفه است ؛ همچنین هزینه های حمل و نقل در نیوکاسل به صرفه و ارزان است ، برای گشت و گذار در داخل شهر ، می توانید از کارتی استفاده کنید که ماهانه حدود 60 پوند هزینه دارد ، اگر در این شهر کار کنید و شغلی داشته باشید در ماه حدود 27 هزار پوند درآمد خواهید داشت.

جاذبه های محلی نیوکاسل:

  • فرشته شمال
  • پل هزاره گیتسهد
  • بیمیش ، موزه زنده شمال
  • مرکز هنرهای معاصر بالتیک

همانطور که می دانید تحصیل در کشور انگلستان می تواند آینده ی کاری درخشان را برای شما تضمین کند ف اگر شما نیز مانند هزاران نفر در سراسر دنیا قصد تحصیل در این کشور را دارید همین حالا به مقاله ای که در مورد تحصیل در این کشور در سایت مهاجرتی رجبی نوشته شده است مراجعه کنید ؛ این مقاله را می توانید با عنوان تحصیل در انگلستان پیدا کنید.

هنگام مهاجرت چه چالش هایی پیش روی شماست؟ زبان ، کار ، هزینه های زندگی ، مسکن ، دوری از خانواده و وطن و بسیاری چالش ها و نگرانی های دیگر ! محسن مهدوی کارشناس ارشد مهاجرتی از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در این وبینار تمام این ابهامات و چالش ها را بررسی و برای شما تشریح می کند.

این وبینار دو ساعته را ببینید و سپس با درج نام و شماره تماس خود در باکس مشاوره رایگان ، در لیست تماس رایگان کارشناسان ما در موسسه رجبی قرار بگیرید ؛ خیلی زود با شما تماس میگیریم!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین مسیر و مقصد مهاجرت با کمک مشاوران ارشد هلدینگ بزرگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر کاونتری برای زندگی

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی ، شهر کاونتری است ، این شهر یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی دانشجویی است ، برای اجاره خانه در این شهر باید هزینه حدود 665 پوند برای خانه در شهر و 530 پوند برای خارج از شهر و حومه بپردازید ، هزینه های قبوض مختلف مانند آب و برق حدود 181 پوند در ماه می شود.

کاونتری دارای بازار و خواربار فروشی های بسیار ارزان است و حمل و نقل در شهر نیز بسیار به صرفه و ارزان می باشد. برای مثال هزینه رفت و آمد در شهر برای یک ماه حدود 51 پوند است.

این شهر همچنین یکی از امن ترین مکان ها برای زندگی در انگلستان است. اگر در این شهر مشغول به کار شوید حدود 30 هزار پوند در ماه درآمد خواهید داشت.

جاذبه های محلی در کاونتری:

  • کلیسای جامع کاونتری
  • گالری و موزه هنر هربرت
  • پارک یادبود جنگ
  • اعتماد ملی-بادسلی کلینتون
  • موزه حمل و نقل کاونتری
شهر کاونتری برای زندگی

شهر وارویک

شهر وارویک یکی دیگر از ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی است ، اگر بخواهید در این شهر یک خانه یک خوابه اجاره کنید ، برای اجاره در داخل شهر حدود 767 و برای خارج و حومه شهر باید 658 پوند هزینه کنید ، هزینه قبوص آب و برق در ماه حدود 134 پوند می شود.

همچنین وارونیک دارای مناطق تفریحی و باشگاه ها ورزشی و تناسب اندام بسیار ارزانی است. شما می توانید مواد غذایی مختلف را در بازار با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. از طرف دیگر هزینه های حمل و نقل در این شهر نیز ارزان است و برای یک ماه هزینه ای حدود 125 پوند لازم است.

با پیدا کردن شغل در این شهر می توانید حدود 30 پوند در ماه درآمد داشته باشید که درآمد قابل قبولی است.

جاذبه های محلی وارویک:

  • قلعه وارویک
  • خانه سنت جان
  • باغ جفسون
  • کلیسای مریم مقدس

از آنجایی که امروزه هزینه های مشاوره مهاجرت بسیار بالا رفته است ، ما تمامی اطلاعات مفید و به روز را در پیج اینستاگرام شرکت مهاجرتی رجبی قرار داده ایم ، لذا برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در اینستاگرام همراهی کنید.

هزینه های زندگی در انگلستان

No Data Found

شهر لینکلن

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی شهر لینکن است ، این شهر آب و هوایی گرم دارد و هزینه های زندگی در آن بسیار مناسب است.

برای اجاره یک خانه در خیابان فاستر باید هزینه ای حدود 616 پوند بپردزاید ، همچنین اگر بخواهید که در خارج از شهر زندگی کنید هزینه مورد نظر حدود 471 پوند است ، هزینه قبوض در این شهر حدود 135 پوند است ، درآمد در لینکن حدود 25 پوند در ماه است.

اگر با خانواده به لینکن مهاجرت می کنید باید بدانید هزینه های مهد کودک و نگهداری از بچه در این شهر سیار مناسب می باشد و می توانید با هزینه کم کودک خود را به مهد کودک یا پیش دبستانی بفرستید.

لینکن مملو از رستوران های زیبا ، بازارها و فروشگاه های مختلف با حداقل هزینه است ، حمل و نقل در داخل شهر نیز ارزان است و بلیط سفر برای یک ماه حدود به 52 پوند هزینه دارد.

جاذبه های محلی لینکن:

  • کلیسای جامع لینکلن
  • قلعه لینکلن
  • موزه زندگی لینکلن شایر
  • کاخ اسقف های قرون وسطی لینکلن
شهر ناتینگهام ، ارزان برای زندگی در انگلیس

شهر ناتینگهام ، ارزان برای زندگی در انگلیس

شهر ناتینگهام یکی از ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی است ، اگر به زندگی در شهرهای بزرگ علاقه دارید ، اما نمی‌ خواهید برای اجاره محل زندگی هزینه زیادی بپردازید این شهر بهترین گزینه برای شما می باشد.  

ناتینگهام خانه 2.5 میلیون نفر است ، میانگین هزینه زندگی در این شهر حدود 1050 پوند در ماه است ، این شامل هزینه اجاره و هر گونه خدمات آب و برق و سایر ملزومات زندگی می شود ، ناتینگهام شهری است که تمام امکانات مورد نیاز را ارائه می دهد ، اما فقط برای کسانی توصیه می‌ شود که از شلوغی یک شهر بزرگتر لذت می ‌برند.

شما می توانید با پرداخت 610 پوند در ناتینگهام خانه اجاره کنید و برای قبوض مختلف هزینه ای حدود 156 پوند بپردازید ، این شهر دارای باشگاه های مختلف ، سینما ، مهد کودک و دیگر موارد مقرون به صرفه است.

ناتینگهام دارای خانه های دانشجویی بسیار ارزانی است که دارای امکانات خوبی می باشند ، همچنین این شهر از نظر حمل و نقل ارزان است ، برای یک ماه گشت و گذار در شهر باید هزینه ای حدود 56 پوند در ماه بپردازيد. درآمد متوسط در ناتینگهام حدود 27 پوند در ماه می باشد.

جاذبه های محلی ناتینگهام:

  • قلعه ناتینگهام
  • موزه عدالت ملی

 

  • شهر غارها
  • موزه تاریخ ملی ناتینگهام

شهر لیورپول

گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی شهر لیورپول است که گزینه مقرون به صرفه برای زندگی در بریتانیا می باشد.

اگر قصد دارید در این شهر زندگی کنید باید هزینه ای حدود 655 پوند برای اجاره خانه در خیابان گریت نیوتن بپردزاید ، همچنین اگر به دنبال گزینه ای ارزان تر هستید اجاره خانه های خارج از شهر حدود 490 پوند است. شما باید ماهیانه 158 پوند برای قبوض مختلف مانند آب و برق هزینه کنید.

حمل و نقل در لیورپول بسیار ارزان است و برای یک ماه گشت و گذار در شهر باید حدود 65 پوند بپردازید ، شما می تواند مراکز تناسب اندام ، فروشگاه های لباس و موارد غذایی و هتل های بسیار ارزان را در این شهر پیدا کنید. همچنین با کار در این شهر می توانید ماهیانه تا 25 پوند درآمد داشته باشید.

جاذبه های محلی لیورپول:

  • رویال آلبرت داک لیورپول
  • داستان بیتلز
  • کلیسای جامع لیورپول
  • تیت لیورپول

شهر منچستر انگلستان

شهر منچسر با آب و هوای معتدل و دومین شهر بزرگ بریتانیا ، گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی می باشد ، برای زندگی در این شهر باید خانه اجاره کنید.

اجاره خانه در منچستر برای داخل شهر هزینه ای حدود 830 پوند و برای حومه شهر 548 پوند است ، هزینه های قبوض آب و برق در این شهر حدود 125 پوند است.

هزینه های زندگی و حمل و نقل در منچستر نیز بسیار ارزان و مقرون به صرفه است ، شما می توانید با نشان دادن کارت دانشجویی برای حمل و نقل ماهانه حدود 70 پوند هزینه کنید ، همچنین این شهر دارای  پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی مقرون به صرفه است. اگر در منسچتر شروع به کار کنید در هر ماه می توانید حدود 29 پوند درآمد داشته باشید.

جاذبه های محلی منچستر:

اولدترافورد ، لوری ، ویتورث و موزه منچستر

شهر منچستر انگلستان

شهر نوریچ

شهر نوریچ با وجود آب و هوای معتدل گزینه بعدی در لیست ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی می باشد.

این شهر بسیار مقرون به صرفه است به طوری که اجاره یک آپارتمان در این داخل این حدود 598 پوند و در حومه شهر حدود 500 پوند هزینه دارد. هزینه های قبوض در این شهر ماهانه حدود 140 پوند است . شما می توانید مواد غذایی مختلف را با کم ترین قیمت در بازار ها پیدا کنید.

نورویچ همچنین از نظر هزینه حمل و نقل نیز مقرون به صرفه است ، هزینه بلیط یک طرفه 2.43 پوند است و کارت سفر ماهیانه 87 پوند می باشد. با کار در این شهر می توانید انتظار داشته باشید که در ماه حدود 26 هزار پوند درآمد داشته باشید.

جاذبه های محلی نوریچ:

  • کلیسای جامع نورویچ
  • سالن فلبریگ
  • موزه و گالری هنر قلعه نورویچ
  • مرکز هنرهای تجسمی Sainsbury

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی

به مدت سه سال متوالی است که دری به عنوان مقرون به صرفه ترین مکان در بریتانیا برای زندگی انتخاب می شود ، این شهر دومین شهر بزرگ ایرلند شمالی است ، اجاره آپارتمان 1 خوابه حدود 464 پوند در شهر و 405 پوند در حومه است.

شهر بلفاست ، این شهر زیبا مملو از مغازه های خواربار فروشی ارزان قیمت ، کلینیک های مختلف ، رستوران ها و کافی شاپ ها است. در این شهر می توانید با استفاده از اتوبوس و مترو کل شهر را سفر کنید ، همچنین می توانید از باجه های مختلف در شهر ماشین کرایه کنید.

هزیه اجاره یک آپارتمان در این شهر 730 پوند در شهر و 535 پوند در خارج از شهر است ، هزینه های قبوض مختلف مانند آب و برق برای یک نفر تقریباً 112 پوند است و اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی به این شهر مهاجرت می کنید می توانید با 83 پوند هفتگی یک خانه اجاره کنید.

برای اجاره خانه در این شهر باید هزینه حدود 665 پوند برای خانه در شهر و 530 پوند برای خارج از شهر و حومه بپردازید ، هزینه های قبوض مختلف مانند آب و برق حدود 181 پوند در ماه می شود.

  • هزینه اجاره 41%
  • هزینه خدمات رفاهی 7%
  • هزینه خرید مواد غذایی 29%
  • هزینه ارتباطات 5%
  • هزینه خرید لباس 4%
  • هزینه سرگرمی 14%

در این مقاله با ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی همراه ما بودید ، اگر شما نیز به زندگی و کار در این کشور زیبا علاقه دارید و دوست دارید ادامه زندگیتان را در انگلستان بگذرانید کارشناسان حقوقی شرکت مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند ؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقتصاد انگلستان و نحوه پیدا کردن کار در این کشور به مقاله کار در انگلستان مراجعه کنید.

برای مقایسه هزینه های زندگی در ارزان ترین شهرهای برخی کشورهای مطرح اروپایی مقالات زیر را بخوانید.

2 دیدگاه در “ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی

  1. ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی ساناز کریمی گفت:

    من قصد دارم از طریق پناهندگی یا هر روشی ک بهتر باشه به انگلستان مهاجرت کنم

    1. ارزان ترین شهر های انگلستان برای کار و زندگی مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      در رابطه با پناهندگی مشاوره و خدمات نداریم .
      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه