سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان

سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان یکی از روش های قانونی مهاجرت برای افراد با تجربه به این کشور است ، شما می توانید با حداقل سرمایه گذاری 50000 پوند درخواست ویزای سرمایه گذاری در انگلستان را بدهید.

قوانین مهاجرت بریتانیا برای کارآفرینان با مشاغل بالقوه که برای ورود یا ماندن در انگلستان تحت دسته ویزای innovator درخواست دهند ، رشد بالایی را پیش بینی می کند ، البته ویزای Tier 1 مسیر اصلی برای دریافت شهروندی بریتانیا از طریق سرمایه گذاری است که با تماس با دفاتر شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با شماره ثبت 562051 می توانین از شرایط و الزامات این روش مطلع شوید.

روند درخواست ویزای نوآور به طور اساسی با مسیر قبلی ، ویزای کارآفرین سطح 1 متفاوت است و متقاضیان باید با قوانین و الزامات جدید آشنا شوند ، ویزای نوآور برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل “با تجربه” در نظر گرفته شده است ، برای متقاضیان بسیار مهم است ، در فرآیند جدید ، ارزیابی ایده کسب ‌وکار و اعتبار و قابلیت ‌های تجاری متقاضیان دیگر در اختیار وزارت کشور نیست.

این نهاد های تأییدکننده پیشنهادی دولت هستند که برای ارزیابی و « تایید » برنامه ‌ها منصوب می‌شوند ، این یک پیش نیاز اجباری برای درخواست ویزا به وزارت کشور است ؛ ویزای innovator به دارنده آن اجازه می دهد تا حداکثر سه سال و چهار ماه در بریتانیا زندگی ، کار و تحصیل کنند ؛ همسر متقاضی و هر فرزند زیر 18 سال نیز می توانند برای پیوستن به دارنده اصلی ویزا درخواست دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع سرمایه گذاری ها و مراحل دقیق آن ها به مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان مراجعه کنید.

فهرست مطالب
سرمایه گذاری ۵۰ هزار پوندی انگلستان

اگر قصد دارید در یکی از ابرقدرت های اروپا سرمایه گذاری کنید ، حتما ویدئوی ارائه شده در این بخش از مقاله را ببینید ، روناک همکار ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در این خصوص صحبت می کند.

پادکست سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان​

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری نوآور

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری نوآور  عبترتند از : 

  • بتوانید حداقل 50000 پوند برای استفاده در تجارت خود بدست آورید.
  •  حداقل سن 18 سال را دارا باشید.
  •  ایده کسب ‌وکار یا کسب‌ وکار باید توسط یک نهاد تأییدکننده ارزیابی و تأیید شود ، سازمانی که توسط وزارت کشور تأیید شده است تا متقاضیان در دسته مربوطه را تأیید کند.
  •  به یک طرح تجاری و شواهدی نیاز دارید که نشان دهد در این تجارت فعال هستید و همچنین به مدرکی مبنی بر صلاحیت و تجربه شما در اداره یک تجارت نیاز دارید.
  •  مدارکی ارائه دهید که نشان دهد بودجه لازم برای زندگی در بریتانیا را دارید.
  •  شما باید در طول سال اول کسب و کار خود ، دو تن از ساکنان انگلستان را به صورت تمام وقت استخدام کنید.
  •  به سطح متوسط (B2) زبان انگلیسی نیاز دارید.
شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری نوآور

اگر واجد شرایط باشید ، مسیر ویزای نوآور (innovator ) می تواند پس از 3 سال به استقرار در انگلستان منتهی شود ؛ در حالی که مبلغ سرمایه گذاری در ویزای نوآور به طور قابل توجهی کمتر از ویزای سرمایه گذار است باید نشان دهید که در هدایت کسب و کار فعال هستید.

رویه ها و چارچوب زمانی برنامه ویزای نوآوری انگلستان

درخواست تکمیل شده و مدارک پشتیبان باید به پست دیپلماتیک در کشور محل اقامت متقاضی ارسال شود ، بازه زمانی ارسال درخواست بستگی به سفارت دریافت کننده درخواست دارد و تایید ممکن است بین یک تا هشت هفته طول بکشد ؛ پس از انقضای دوره سه ساله اولیه، متقاضی اصلی باید برای «تمدید اقامت» از داخل انگلستان درخواست دهد ؛ در صورت رعایت تمامی رویه ها و چارچوب زمانی برنامه ویزای نوآوری انگلستان ، مقامات برای متقاضی تمدید سه ساله صادر می کنند ، پس از اخذ اقامت و گذراندن حداقل پنج سال در بریتانیا ( متقاضی باید در 12 ماه آخر آن دوره دارای ILR بوده باشد) ، می توان برای تابعیت بریتانیا درخواست داد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک با همراهی و همفکری  مشاوران ما در هلدینگ رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مزایای کلیدی ویزای نوآور ( سرمایه گذاری 50000 پوندی ) در انگلستان

مزایای کلیدی ویزای نوآور ( سرمایه گذاری 50000 پوندی ) در انگلستان به شرح زیر است:

  •  محیط کسب و کار بین المللی – لندن پایتخت مالی جهان است.
  •  رژیم مالیاتی جذاب برای افراد دارای ارزش خالص بالا که مقیم هستند اما مقیم نیستند.
  •  پروازهای بین المللی مستقیم به تقریبا تمام شهرهای بزرگ جهان
  • مدارس و دانشگاه های معتبر جهانی
شرایط اقامت در انگلستان با ویزای Innovator ​

Conditions stay UK Innovator visa

شرایط اقامت در انگلستان با ویزای Innovator

شرایط اقامت در انگلستان با ویزای Innovator ​:

  •  راه اندازی یک کسب و کار یا چندین کسب و کار ؛
  •  برای کسب و کار خود کار کند – این شامل استخدام به عنوان مدیر یا خوداشتغالی به عنوان عضوی از یک شراکت تجاری است.
  •  اعضای خانواده تحت تکفل خود را با خود به انگلستان بیاورد.
  • درخواست اقامت پس از 3 سال در انگلستان؛
  •  ویزای خود را چندین بار تمدید کند.

فرد دارای ویزای نوآور نمی تواند :

  •  هر کاری خارج از کسب و کار خود انجام دهد، به عنوان مثال در یک کسب و کار دیگر استخدام شود.
  • کار به عنوان پزشک یا دندانپزشک در دوره آموزشی
  • کار در انگلستان به عنوان یک ورزشکار حرفه ای
  •  دریافت وجوه عمومی

مقالاتی که هنگام سرمایه گذاری در انگلستان برای شما بسیار مفید هستند را در زیر به شما تقدیم می کنیم تا با دید باز تصمیم بگیرید.

ویزای نوآور برای چه کسانی مناسب است؟

ویزای نوآور برای چه کسانی مناسب است؟ ویزای Innovator برای تجار باتجربه ای است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در بریتانیا هستند که نوآورانه ، قابل دوام و مقیاس پذیر باشد.

به طور کلی، کسب و کار از قبل وجود نداشته باشد و در جایی که انجام می شود ، تجارت جدید نباید به طور کامل آغاز شده باشد ، نوآوران می توانند به تنهایی به عنوان یک بنیانگذار یا با هم به عنوان بخشی از یک تیم کارآفرینی کار کنند.

ایده کسب و کار ممکن است به هر بخش مربوط شود ، مشروط بر اینکه ایده به اندازه کافی نوآورانه ، قابل دوام و مقیاس پذیر باشد.

وجوه سرمایه گذاری مورد نیاز برای ویزای نوآور innovator

معمولاً باید حداقل 50000 پوند برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود در انگلستان در دسترس داشته باشید یا قبلاً 50000 پوند در تجارت خود در انگلستان سرمایه گذاری کرده باشید ، ، شما می توانید به پول خود یا بودجه ارائه شده توسط نهاد تأیید کننده خود تکیه کنید.

شرط داشتن یک ایده تجاری «قابل اجرا» و «مقیاس پذیر» به این معنی است که در عمل ، ممکن است برای سرمایه گذاری نیاز به داشتن بیش از 50000 پوند داشته باشید ، برخی از نهادهای تأییدکننده به عنوان شرط تأیید نیاز به سطح اضافی بودجه دارند.

شرط لازم برای وجوه سرمایه گذاری برای ویزای نوآور برای متقاضیانی که از دسته اول کارآفرین فارغ التحصیل یا استارت آپ برای دنبال کردن همان سرمایه گذاری تجاری خارج می شوند ، لغو می شود ؛ متقاضیان باید دستاورد های قابل توجهی را که بر اساس طرح تجاری آنها ارزیابی شده است ، نشان داده باشند.

وجوه سرمایه گذاری مورد نیاز برای ویزای نوآور innovator

معیار های تایید برای ویزای مبتکر انگلستان

برای اینکه پیشنهاد تجاری شما تایید شود ، یک نهاد تایید کننده تایید شده وزارت کشور باید متقاعد شود که ایده کسب و کار شما تمام معیار های تایید برای ویزای مبتکر انگلستان را دارد:

  • نوآوری : شما یک طرح تجاری واقعی و اصلی دارید که نیاز های جدید یا موجود بازار را برآورده می کند و/یا مزیت رقابتی ایجاد می کند.
  •  دوام : شما مهارت ها ، دانش ، تجربه و آگاهی از بازار لازم را برای اجرای موفقیت آمیز کسب و کار دارید.
  •  مقیاس پذیری : طرح کسب و کار شما شواهدی از برنامه ریزی ساختار یافته و پتانسیل ایجاد شغل و رشد در بازار های ملی و بین المللی را نشان می دهد.

نهاد تایید کننده همچنین باید متقاعد شود که شما کل زمان کاری خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه گذاری های تجاری می کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت برترین روش های سرومایه گذاری امن و پر سود در انگلستان هنگام مشورت با مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

هزینه درخواست ویزای نوآور

هزینه درخواست ویزای نوآور در دفتر خانه 1036 پوند در صورت درخواست از خارج از بریتانیا یا 1292 پوند در صورت درخواست تغییر به این دسته از داخل انگلستان است.

مراحل اخذ ویزای نوآور

مراحل اخذ ویزای نوآور

مراحل اخذ ویزای نوآور به قرار زیر است :

مرحله 1 – فرم درخواست ویزای نوآور را تکمیل کنید.

مرحله 2 – ارزیابی صلاحیت

همه نهادهای تایید کننده از متقاضیان می خواهند قبل از اینکه با آنها برای تایید تماس گرفته شود ، واجد شرایط بودن آنها برای ویزای نوآوری را بررسی کرده باشند.

مرحله 3 – ارزیابی مفهوم

همه نهادهای تایید کننده از متقاضیان می خواهند که نشان دهند که یک ایده تجاری نوآورانه ، قابل دوام و مقیاس پذیر دارند.

مرحله 4 – معرفی به نهاد های تایید کننده

پس از انجام موفقیت آمیز مراحل 1 و 2، به طور رسمی شما و طرح کسب و کار شما باید به 3 نهاد تایید کننده معرفی شود که این مراحل می تواند توسط دفاتر موسسه رجبی به سهولت انجام شود.

مرحله 5 – تصویب مفهوم و طرح کسب و کار

نهاد تایید کننده یک مشاوره اولیه خواهد داشت که در آن می توانید مفهوم و طرح تجاری خود را مطرح کنید.

مرحله 6 – KYC کامل و بررسی دقیق

نهاد تایید کننده باید همه چیز را در مورد شما و منبع سرمایه شما بداند ، این فرآیند معمولاً همزمان با مرحله 4 اجرا می شود.

مرحله 7 – درخواست ویزا

پس از گذراندن موفقیت آمیز مراحل 4 و 5 و تایید تاییدیه بایستی درخواست ویزای Innovator خود را آماده و به وزارت خانه ارائه دهید.

مرحله 8 – تایید و راهنمایی

هنگامی که درخواست ویزای مبتکر شما توسط وزارت خانه تایید شد، می توانید برای شروع به کارگیری وجوه سرمایه گذاری خود و توسعه مفهوم تجاری خود وارد بریتانیا شوید.

تفاوت ویزای Tier 1 Investor و Innovator

تفاوت ویزای Tier 1 Investor و Innovator این است که سرمایه گذاران می توانند سهام یا اوراق قرضه تقریباً هر شرکت انگلیسی را خریداری کنند ، نوآوران، به تنهایی یا با دیگر کارآفرینان، می توانند تنها در کسب و کار خود که قصد توسعه آن در بریتانیا را دارند ، سرمایه گذاری کنند. برای اطلاع شما، جدولی را برای مقایسه ویزای Tier 1 Investor و Innovator تهیه کرده ایم.

ویزای نوآور ویزای سرمایه گذار ردیف 1
ویزای نوآور باید حداقل 50000 پوند برای سرمایه گذاری در شرکت خود در بریتانیا داشته باشند. سرمایه گذاران باید حداقل 2000000 پوند در سهام یا اوراق قرضه شرکت های انگلیسی موجود سرمایه گذاری کنند.
نوآوران فقط می توانند در شرکتی کار کنند که در آن سرمایه گذاری کرده اند. سرمایه گذاران می توانند در بریتانیا کار کنند، تحصیل کنند یا کاری انجام ندهند.
نوآوران باید دانش، تحصیلات و تجربه انگلیسی کافی را اثبات کنند. سرمایه گذاران نیازی به قبولی در آزمون زبان و تایید تحصیلات و مهارت های حرفه ای خود ندارند.
نوآوران در صورتی که کسب و کارشان تا حد معینی توسعه یافته باشد، می توانند ظرف 3 سال برای اقامت دائم (ILR) درخواست دهند. بسته به میزان سرمایه گذاری، سرمایه گذاران می توانند اقامت دائم بریتانیا (ILR) را در 2، 3 یا 5 سال دریافت کنند.
قبل از اینکه نوآوران اقامت دائم (ILR) دریافت کنند، نمی توانند پول سرمایه گذاری شده را از شرکت خود برداشت کنند ، در غیر این صورت قادر به تمدید ویزای خود نخواهند بود. سرمایه گذاران کنترل کامل بر وجوه سرمایه گذاری شده خود دارند و می توانند سهام شرکت های انگلیسی را بفروشند و بخرند ، با توجه به اینکه مبلغ سرمایه گذاری اولیه تغییر نمی کند ، به عنوان ساکنان دائم، سرمایه گذاران می توانند بعداً کل سرمایه خود را بازیابی کنند.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان​

در سرمایه گذاری از روش تایر وان  باید حداقل 2000000 پوند در سهام یا اوراق قرضه شرکت های انگلیسی موجود سرمایه گذاری کنید اما در روش اینوویتور با 50000 پوند سرمایه گذاری انجام میشود.

هزینه درخواست فعلی دفتر خانه برای ویزای نوآور 1036 پوند در صورت درخواست از خارج از بریتانیا یا 1292 پوند در صورت درخواست تغییر به این دسته از داخل انگلستان است.

 برای تجار باتجربه ای که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در بریتانیا هستند که نوآورانه ، قابل دوام و مقیاس پذیر باشد.

فرد دارای ویزای نوآور نمی تواند  هر کاری خارج از کسب و کار خود انجام دهد، و در کار دیگر استخدام شود ، نمی تواند به عنوان ورزشکار حرفه ای فعالیت کند ، نمیتواند دوره آموزشی پزشکی یا دندانپزشکی ببیند و یا وجود عمومی را دریافت کند.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی با تکیه بر تجربیات خود یکی از روش های اخذ اقامت یعنی سرمایه گذاری 50 هزار پوندی انگلستان را بررسی و کلیات این روش مهاجرتی را بیان کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله کار در انگلستان را بخوانید و با برترین و پر درآمد ترین مشاغل در انگلستان هم آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه