معرفی شهرهای کشور فنلاند

معرفی شهرهای کشور فنلاند به شما ثابت می کند که این کشور به دلایل مختلفی می تواند جزو برترین مقصدهای جهان برای مهاجرت تلقی شود.

فنلاند که با داشتن جنگل های مختلف یکی از زیباترین کشورهای جهان شناخته می شود ، میزبانی برخی از بهترین شهرهای جهان را بر عهده دارد که هر یک برای رسیدن به هدفی مشخص در قاره اروپا ممتاز می باشند.

در این عنوان با ما همراه باشید تا برخی از بهترین شهرهای این کشور را بیشتر بشناسیم و بدانیم که در صورت تمایل به مهاجرت به کشور فنلاند هر شهر مناسب کدام هدف است.

البته وجود تحصیل رایگان به همراه رفاه اجتماعی بسیار بالا ، انتخاب میان شهرهای این کشور را سخت نموده اما دانشجویان می توانند شرایط و هزینه ها را در برخی از شهرها بیشتر از سایرین بررسی نمایند.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با داشتن سابقه درخشان در امر مهاجرت و اطلاعات به روز آماده راهنمایی شما علاقه مندان به دریافت ویزا و اقامت کشورهای مختلف از جمله فنلاند می باشند.

جهت هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل نمایید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به فنلاند را نیز بخوانید تا از روش های مختلف مهاجرت قانونی به این کشور مطلع شوید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور فنلاند

در این بخش از مقاله معرفی شهر های کشور فنلاند ، روناک از همکاران ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما صحبت می کند و اطلاعات جالبی را در کمتر از دو دقیقه در اختیار شما قرار می دهد ، ویدئو را ببینید و پادکست را دانلود کنید تا در زمان های دیگری هم بتوانید از آن بهره مند شوید.

پادکست معرفی شهرهای کشور فنلاند​

نمایش ویدیو درباره معرفی شهرهای کشور فنلاند

شهر مهاجر پذیر هلینسکی

پایتخت و بزرگترین شهر کشور فنلاند شهر مهاجر پذیر هلینسکی می باشد که پس از استکهلم و اسلو ، سومین پایتخت شمالی قاره اروپا شناخته می شود . هلینسکی به عنوان پرجمعیت ترین شهر این کشور یکی از شلوغ ترین بنادر اروپاست که حمل و نقل خارجی در آن بسیار جریان دارد.

با زندگی در این شهر شما بارندگی زیادی را تجربه خواهید کرد و از بهترین زیر ساخت های آموزش بهره مند می شوید . دو دانشگاه برتر فنلاند (  دانشگاه هلینسکی و دانشگاه آلتو ) نیز در این شهر قرار گرفته اند که با دریافت پذیرش می توانید در یکی از برترین دانشگاه های اروپا به تحصیل مشغول شوید.

برای زندگی در این شهر باید به زبان فنلاندی و یا سوئدی آشنایی داشته باشید و در صورتی که به تنهایی به آن سفر می کنید ف ماهانه حدود 870 یورو را بدون اجاره بابت هزینه های زندگی حود مدنظر داشته باشید . معماری های جذاب تا جشنواره های رنگارنگ به همراه بازارهای معروف در مرکز شهر به خوبی اوقات فراغت شما را پر خواهد کرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت شهر های مختلف جهان با توجه به اهداف مهاجرتی شما با دریافت مشاوره از کارشناسان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تورکو قدیمی ترین شهر فنلاند

قبل از آنکه هلینسکی به عنوان پایتخت کشور فنلاند انتخاب شود ، شهر تورکو به مدت چندین قرن پایتخت این کشور بوده و طبق باور بسیاری این شهر از قرن سسیزده میلادی وجود داشته است . تورکو قدیمی ترین شهر فنلاند ، یکی از شهرهای رنگارنگ فنلاند است که با قایق های تفریحی بی شمار از توریست و مسافران پذیرایی می کند.

این شهر یکی از مهم ترین نقاط فنلاند به شمار می رفت تا اینکه در سال 1809 به روسیه ملحق شد و پس از استقلال نتوانست مجددا به عنوان پایتخت معرفی شود ، دانشگاه تورکو یکی از دلایل اصلی مهاجرت دانشجویان و تحصیل در دانشگاه های فنلاند به شمار می رود و یک شهر رسما دو زبانه است.

این شهر به مرکزیت استان فنلاند غربی ، شهری بسیار فرهنگی می باشد که درصد قابل توجهی از جمعیت آن به زبان های غیر از زبان مادری خود صحبت می کنند و شما در این شهر چالش برقراری ارتباط نداشته و می توانید در ابتدای ورود به راحتی نیازهایتان را برطرف کنید . همچنین ملیت های مختلفی در این شهر زندگی می کنند و شما فرصت یافتن دوستان و همسایگانی از اغلب کشورهای آسیا و اروپا را خواهید داشت.

معرفی شهرهای کشور فنلاند

شهر سیاسی لاپرنتا

یکی دیگر از شهرهای مهم کشور فنلاند شهر لاپرنتا است که در در میان دو شهر هلینسکی و سن پترزبورگ قرار گرفته و از این رو موقعیت سیاسی مهمی را به دست اورده است . این شهر گرچه به بزرگی و جمعیت تورکو یا شهر پایتخت نیست ، اما یکی از مهم ترین شهرهای فنلاند به شمار می رود که سالانه گردشگران زیادی از آن در فصل تابستان دیدن می کنند.

البته شهر سیاسی لاپرنتا که مانند پل میان دو کشور فنلاند و روسیه عمل می کند ، یکی از سردترین نقاط این کشور نیز شناخته می شود که در کنار دریاچه سایمان سومین دریاچه بزرگ اروپا قرار گرفته است . این شهر اغلب بناهای تاریخی خود را در اثر آتش سوزی از دست داده اما طبیعت آن به حدی زیبا است که اغلب گردشگران برای دیدن مناظر مختلف به آن سفر می کنند.

شهر جزیره ای اولو فنلاند

 Oulu, Finland

شهر جزیره ای اولو فنلاند

شهر جزیره ای اولو فنلاند یکی از شهرها استان استروبوسنیای شمالی ، پرجمعیت ترین شهر شمال این کشور است که ششمین شهر بزرگ فنلاند نیز شناخته می شود . پل های عابر پیاده جزیره های مختلف این شهر را به هم متصل می کنند که مسیرهای بسیار مناسبی برای دوچرخه سواری هستند.

سبک های متنوع موسیقی و مسابقات گیتار این شهر را به شهرت جهانی رسانده و سالانه هنرمندان زیادی برای شرکت در جشنواره ها به آن سفر می کنند . علاوه بر این شهر اولو به عنوان مرکز تکنولوژی ، افراد متخصص و حرفه ای زیادی را در شرکت های تحقیقاتی خود به کار مشغول نموده است.

شهر دانشجویی تامپره

در معرفی شهرهای کشور فنلاند باید حتما به سراغ شهر دانشجویی تامپره نیز برویم . این شهر جنوبی که در میان دو دریاچه قرار گرفته ، از مقصدهای اصلی دانشجویی در فنلاند است که اماکن فرهنگی زیادی برای فعالیت آنها دارد . شهر تامپره سومین شهر پرجمعیت این کشور ، محیط بسیار جذابی برای دانشجویان و محصلین دارد که در هر خیابان آن می توان مکان دنجی را برای مطالعه و یا تفریح یافت.

لقب منچستر شمال نیز در طی سالیان به این شهر داده شده و در بسیاری از این زمینه ها می توان پس از هلینسکی آن را مرکز صنعت نیز دانست . البته خوب است درنظر داشته باشید که تامپره یکی از سردترین شهرهای فنلاند است اما با مناظر زیبا در منطقه پیرکانما جاذبه های فراوانی را ایجاد نموده است.

 Savulina ، Finland

شهر تاریخی ساوولینا در فنلاند

بخش قابل توجهی از بناهای تاریخی کشور فنلاند در شهر ساوولینا که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می گردد ، قرار گرفته اند . بناهای شهر تاریخی ساوولینا در فنلاند مانند سازه های قدیمی از جمله قلعه اولاوینلینا و کلیسای کریماکی ( بزرگترین کلیسای چوبی جهان ) نیز از همان زمان باقی مانده اند.

این شهر به یک منطقه خوب برای زندگی شهرت دارد که در محیطی امن و تمیز یک جامعه تجاری را مدیریت می کند . مقرون به صرفه بودن ، کیفیت زندگی و طیف وسیعی از خدمات این منطقه را به مکانی جذاب برای مشاغل جدید تبدیل نموده و شما می توانید علاوه بر کار اوقت فراغت خوبی را در آن سپری کنید.

شهر تاریخی ساوولینا در فنلاند​

شهرهای مهم برخی از کشورهای اروپایی را در مقالات زیر بررسی کردیم.

شهر سرد کمی

در معرفی شهرهای کشور فنلاند یکی دیگر از شهرهای مطرح این کشور شهر سرد کمی است که همانگونه که از نام آن مشخص می باشد ، هوای بسیار سردی داشته و در رتبه ششمین شهر سرد جهان قرار گرفته است . شهرت عمده این شهر به دلیل سازه های یخی و پیست های اسکی است که سالانه تعداد قابل توجهی گردشگر را  به سمت خود می کشاند.

هنرمندان زیادی نیز در فصل سرد سال با سفر به این شهر هنر خود را با سازه های یخی به نمایش می گذارند . جاذبه اصلی شهر نیز قلعه ساخته شده از برف می باشد که قلعه برفی نام گرفته و هر سال به شکل متفاوتی ساخته می شود . به شما توصیه می کنیم تا در صورت علاقه به برف و پیست های اسکی به این شهر به صورت جدی فکر کنید.

شهرمدرن ماریهام

شهر مدرن ماریهام پایتخت آلاند بندرگاهی تازه تاسیس است که تمامی ساکنین آن به زبان سوئدی صحبت می کنند . تابستان در این شهر بسیار پر جنب و جوش بوده و طیف گسترده ای از باشگاه های ورزشی و انجمن های فرهنگی در آن فعال هستند . ماریهام شهری فعال و پرجنب‌وجوش است که فرهنگ ‌ها ، مذاهب و زبان ‌های بسیاری در آن تلاقی می‌کنند . آلاند یک جامعه جزیره ای خلاق با ریشه های عمیق در کارآفرینی است که نرخ بیکاری در آن پایین بوده و تنوع مشاغل بسیار زیاد می باشد.

در این شهر همه چیز وجود دارد ، از شرکت های چند ملیتی و کوچک گرفته تا مشاغل با فناوری پیشرفته و ارائه دهندگان خدمات . از این رو چنانچه دارای بیزنس فعالی هستید ، از طریق ثبت شرکت در فنلاند در شهر ماریهام کار خود را تا اروپا گسترش دهید.

در ماریهام شما طبیعت را به عنوان نزدیک ترین همسایه خود دارید ، مهم نیست در کجا زندگی می کنید . همچنین شانس خوبی برای داشتن خانه ای با منظره دریا وجود دارد . مهدکودک کودکان ، مدرسه و مشاغل هرگز بیش از 10 دقیقه از خانه شما فاصله ندارند.

شهرمدرن ماریهام

ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی 

در این وبینار از هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی در کشورهای اروپایی اشنا می شوید ، هزینه های زندگی در کشورهای محبوب ایرانیان در اروپا و روش های اقامت دائم را بررسی کرده ایم ، وبینار را ببینید و بشنوید و سپس با ثبت شماره تماس در باکس زیر ، از مشاوران ما اطلاعات به روز دریافت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان با ثبت شماره تماس در فرم دریافت مشاوره!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شهر سوئدی زبان رازبورگ

یکی از شهرهای جنوبی کشور فنلاند شهر سوئدی زبان رازبورگ است که اغلب ساکنین آن زبان سوئدی را در روزمره خود استفاده می کنند . خانه های چوبی از جاذبه های اصلی این شهر شناخته می شوند و شما با زندگی در این شهر ا می توانید آرامش ، زندگی آسان و جذابیت شهر کوچک را تجربه کنید.

این شهر که در میانه شهرهای هلینسکی و تورکو واقع شده دنیایی متفاوت از زندگی در فنلاند را برایتان رقم می زند و اگر از عاشقان طبیعت هستید ، می توانید در مناظر زیبا دوچرخه سواری کنید، در جنگل قدم بزنید و هوای تازه دریا را در ساحلی در مجمع الجزایر تنفس کنید یا به سفر قایق رانی بروید.

شهر قطبی روانیمی

نزدیک ترین شهر مسکونی به مدار جنوبی قطب شمال ، شهر روانیمی است که زیباترین منظره را از شفق قطبی به شما ارائه می دهد . شهر قطبی روانیمی به عنوان یکی از مناطق دیدنی شهر فنلاند ، جاذبه های تفریحی زمستانی مانند اسکی و غیره را به علاقه مندان ارائه داده و دوستداران علم ستاره شناسی نیز بسیار به آن سفر می کنند.

این شهر در طول جنگ جهانی دوم مورد حمله های زیادی قرار گرفت و اکثر جاذبه های تاریخی آن از بین رفت . از این رو اکثر ساختمان های آن جدید و مدرن هستند . دیدن خانه های اسکیموها به همراه سبک زندگی متفاوت می تواند خاطرات فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند.

فنلاند یکی از مطرح ترین کشورهای جهان است که در میان ده کشور برتر برای زندگی معرفی می شود . دریافت اقامت هر یک از شهرهای این کشور می تواند اولین قدم برای رسیدن به زندگی موفق و ایده آل باشد . همچنین فراموش نکنید که تولید و سرمایه گذاری در فنلاند بسیار موفق بوده و می توانید در کم ترین زمان ممکن به نتیجه ای مطلوب برسید.

شهر قطبی روانیمی

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور فنلاند

ماهانه حدود 870 یورو را بدون اجاره بابت هزینه های زندگی حود مدنظر داشته باشید.

البته شهر سیاسی لاپرنتا که مانند پل میان دو کشور فنلاند و روسیه عمل می کند ، یکی از سردترین نقاط این کشور نیز شناخته می شود که در کنار دریاچه سایمان سومین دریاچه بزرگ اروپا قرار گرفته است.

سبک های متنوع موسیقی و مسابقات گیتار این شهر را به شهرت جهانی رسانده و سالانه هنرمندان زیادی برای شرکت در جشنواره ها به آن سفر می کنند.

 شهر تامپره سومین شهر پرجمعیت این کشور ، محیط بسیار جذابی برای دانشجویان و محصلین دارد که در هر خیابان آن می توان مکان دنجی را برای مطالعه و یا تفریح یافت.

نزدیک ترین شهر مسکونی به مدار جنوبی قطب شمال ، شهر روانیمی است که زیباترین منظره را از شفق قطبی به شما ارائه می دهد.

با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و یا شیراز تماس بگیرید تا بتوانید از جزئیات لازم در رابطه با هر یک از شهرهایی که در معرفی شهرهای کشور فنلاند به آن پرداختیم مطلع شده و به بهترین گزینه متناسب با شرایط خودتان برسید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در فنلاند را بخوانید تا با شرایط تحصیل در معتبرترین دانشگاه های فنلاند آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه