بازار کار رشته زبان در فرانسه

بازار کار رشته زبان در فرانسه برای کسانی که علاقه مند به کار و زندگی در این کشور هستند ، یکی از بهترین گزینه های ممکن است

کسانی که تحصیلات خود را به زبان های مختلف مانند انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی و غیره پشت سر می گذارند ، می توانند به فرصت های شغلی بسیار خوبی در این کشور رسیده و درآمد قابل توجهی نیز داشته باشند ، فرانسه به عنوان کشوری که زبان اول و رسمی خود را زبان فرانسوی اعلام نموده ، دارای بازار کار بسیار خوبی برای سایر زبان های بین المللی نیز می باشد.

شما عزیزان می توانید با داشتن سابقه کار و یا مدرک تحصیلی در هر یک از رشته های زبان خارجی به فرصت شغلی خوبی در کشور فرانسه برسید ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) کوشیده اند تا بازار کار رشته زبان در فرانسه را مطابق با آخرین شرایط برای شما عزیزان بررسی نموده و پاسخگوی تمامی سوالات شما در این رابطه باشند در همین راستا توصیه می کنیم مقاله کار در فرانسه را بخوانید و با شرایط و قوانین بازارهای کاری این کشور بخوبی آشنا شوید.

فهرست مطالب
بازار کار رشته زبان در فرانسه

بازار کار رشته زبان فرانسوی در کشور فرانسه

کشور فرانسه به عنوان مهد هنر و زیبایی سالانه افراد زیادی را در حوزه های مختلف برای کار و مهاجرت به خود جذب می نماید که یکی از آنها فارغ التحصیلان رشته های مختلف زبان است ؛  لازمه ورود به کشور فرانسه آشنایی و تسلط به زبان بومی مردم این کشور است و چنانچه علاقه مند به زندگی و کار در این کشور هستید باید دانش خوبی از این زبان داشته باشید ، اما علاوه بر کاربرد این زبان ، کسانی که به فارغ التحصیلی این زبان در دانشگاه رسیده اند ، می توانند فرصت های شغلی مرتبط با این زبان را در بازار کار این کشور به دست آورند.

بازار کار رشته زبان در فرانسه می تواند از کار در مهدکودک ها و مدارس تا دستیاری در روزنامه ها آغاز شده و به ویراستاری متن های ادبی و حتی تدریس در دانشگاه ها برسد ، دقت داشته باشید که گرچه شما به کشوری با مردمان فرانسوی زبان قدم می گذارید اما به عنوان فردی فارغ التحصیل دانش این زبان را به صورت آکادمیک فراگرفته اید که فراتر از صحبت کردن های روزمره می باشد.

شما به عنوان یک فارغ التحصیل می توانید این زبان را به صورت رسمی به کار برده و در شغل های اداری به کار مشغول شوید ، هر شغلی که بتوان از دانش فرانسوی در آن استفاده کرد می تواند برای شما درآمد خوبی در این کشور به همراه داشته باشد.

بازار کار رشته زبان فرانسوی در کشور فرانسه می تواند شما را به حوزه گردشگری نیز وارد سازد و یا برای سازمان های بین المللی به عنوان یک کارمند خارجی مسلط به زبان فرانسوی مشغول به کار شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اطلاع از بازار کار رشته و تخصص شما در مقصد با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سطح درآمد رشته های زبان فرانسه

سطح درآمد رشته های زبان فرانسه در این کشور کاملا به فرصت شغلی و البته سطح تسلط شما وابسته است ، به عنوان مثال شما می توانید از تدریس خصوصی به افراد خارجی در این کشور کار خود را آغاز کرده و به ویراستاری در یک روزنامه و یا مجله معتبر برسید ، امکان تبلیغ و بازاریابی برای برخی از شرکت ها در بازارهای بین المللی نیز برایتان وجود دارد.

بازار کار رشته زبان در فرانسه می تواند از ساعتی 10 یورو شروع شده و به درآمدی بیش از 4000 یورو در ماه برسد ، سطح تسلط شما ، نوع و ساعات کاری تماما از جمله عواملی هستند که در تعیین سطح درآمدتان موثر می باشند و خوب است که از همان ابتدای ورود به این کشور به دنبال یافتن فرصت شغلی ایده آل و یا درامد بالا نباشید و به عنوان کشوری که مقصد اصلی این زبان است به خود فرصت دهید.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در فرانسه

زبان انگلیسی به عنوان زبان اول بین المللی در تمامی کشورهای جهان خواهان داشته و همواره افراد به دنبال یادگیری این زبان بوده و فرصت های شغلی ایده آلی برای آن وجود دارد ، از این رو چنانچه در این رشته دارای تحصیات اکادمیک هستید و یا می توانید در سطوح تخصصی از آن استفاده  کنید ، به داشتن یک شغل خوب در کشور فرانسه امیدوار باشید.

اولین و بهترین فرصت شغلی برای رشته زبان انگلیسی در کشور فرانسه مدارس و کلیه مراکز آموزشی این کشور می باشد ، شما می توانید به عنوان یک معلم و یا آموزگار به آموزش این زبان بپردازید و از سن مهدکودک تا دانشگاه را از دانش خود بهره مند سازید.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در فرانسه برای معلمان بسیار ایده آل بوده و از همان ابتدا علاوه بر سهولت در روند دریافت ویزا می توانید برای فرصت های شغلی خوبی با سایر متقاضیان رقابت کنید ، علاوه بر این شرکت های چند ملیتی زیادی در اقتصاد آزاد این کشور به کار مشغول هستند که نیازمند افراد مسلط به زبان انگلیسی هستند.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در فرانسه

پس از تدریس که بهترین فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی در بازار کار رشته زبان در فرانسه می باشد ، کار در شرکت های تجاری که نیازمند نیروی مسلط به زبان انگلیسی برای بیزینس خود هستند ، گزینه ای مناسب است ، فرانسه کشوری توریستی است که سالانه تعداد قابل توجهی گردشگر از شهرهای مختلف آن بازدید می کنند.

حقوق معلمان زبان انگلیسی در فرانسه

معلمان مسلط به زبان انگلیسی در صورتی که در مدارس به کار مشغول شوند با توجه به ساعات کاری و طبق قرارداد  می توانند درآمد داشته باشند ، معمولا در مدارس دولتی این کشور معلمان بومی پذیرفته می شوند و معدود فرصت های شغلی برای متقاضیان خارجی وجود دارد.

اما در مدارس خصوصی می توانید شانس پذیرش بالایی داشته باشید و در صورتی که سابقه کاری خوبی را در رزومه خود ارائه دهید ، می توانید به سطوح بالای تدریس و درآمد برسید ، البته خوب است بدانید که تدریس زبان انگلیسی به مدارس محدود نشده و موسسات خصوصی زیادی وجود دارند که به فارغ التحصیلان ESL طیف گسترده ای از کلاس ها را برای تدریس ارائه می دهند.

حقوق معلمان زبان انگلیسی در فرانسه می تواند در حدود زیر باشد:

جذب مشتری برای کلاس های خصوصی در بازار کار رشته زبان در فرانسه یک تمرین بازاریابی است و همه راه هایی که به نظر می رسد مناسب شرایط شما هستند باید بررسی شوند و شهر محل تدریس نیز اهمیت ویژه ای دارد ، زیرا معلمان در شهرهای بزرگ‌تر مانند پاریس می‌توانند نسبت به بالاترین سطح دستمزد هزینه کنند.

حقوق معلمان زبان انگلیسی مبلغ حقوق
مدارس دولتی از 1500 تا 2500 یورو
مدارس خصوصی از 1000 تا 1600 یورو
دوره دانشگاه از 3000 یورو به بالا
مدارس بین المللی 1800 تا 2400 یورو
تدریس بزرگسالان حداقل ساعتی 15 یورو
سیستم استخدام رشته زبان در فرانسه

سیستم استخدام رشته زبان در فرانسه

در رابطه با سیستم استخدام رشته زبان در فرانسه باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین آنها قرار گرفتن کشور فرانسه در اتحادیه اروپا و همسایگی با کشورهای انگلیسی زبان متعدد است ، از این رو متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف برای تدریس این زبان و یا سایر زبان های خارجی در این کشور وجود دارد.

سیستم تحصیلی فرانسه از برنامه مشابه با انگلستان و آمریکا پیروی می کند و خوب است که در فصل شروع مدارس برای استخدام اقدام نمایید ، در ابتدای ماه سپتامبر و ژانویه زمان های خوبی برای دریافت فرصت های شغلی موجود در این کشور است.

در تعطیلات کریسمس معمولا فرصت های شغلی زیادی در بازار کار رشته زبان در فرانسه ایجاد می شود و در تابستان نیز می توانید برای تدریس های خصوصی در تمامی مقاطع اقدام کنید.

البته می توانید جهت راه اندازی یک آموزشگاه زبان انگلیسی نیز در شهر محل اقامتتان اقدام کنید که نیازمند کسب مجوزهای لازم است و باید روند اداری متعددی را پشت سر بگذارید ، کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تمامی جزئیات لازم را در این رابطه در اختیارتان قرار می دهند.

حال که به دنبال کار در کشور فرانسه در زمینه زبان هستید خوب است آزمون ها و دوره های این زبان را بهتر بشناسید.

کارفرمایان زبان انگلیسی در فرانسه

در بازار کار رشته زبان در فرانسه بهترین حقوق ها اغلب در مدارس دولتی و دانشگاه ها یافت می شود ، با این حال این موقعیت ها معمولا به سطح بالایی از مدارک و تجربه و همچنین تسلط به زبان فرانسه نیاز دارند ، محبوب‌ترین گزینه برای معلمانی که این معیارها را ندارند ، درخواست برای آموزشگاه ‌های زبان خصوصی است که به تعداد زیادی در سراسر کشور یافت می‌شوند.

پاریس به تنهایی دارای بیش از 500 آموزشگاه زبان است که برای طیف گسترده ای از دانش آموزان در تمام سنین فعالیت می کنند ، گرچه متوسط ​​حقوق ممکن است کمتر از سایر کارفرمایان باشد اما کارفرمایان زبان انگلیسی در فرانسه در آموزشگاه های زبان خصوصی فرصت خوبی را برای معلمان جدید فراهم می کنند تا در کلاس درس تجربه کسب کنند.

تدریس خصوصی نیز به عنوان وسیله ای برای تکمیل درآمد مناسب می باشد ، در حالی که برخی دیگر آن را به یک شغل تمام وقت تبدیل می کنند ، یافتن مشتریان کافی می تواند زمان بر باشد اما ساعات کاری انعطاف پذیری این گزینه را ایده آل می کند . مشتریان را می توان از طریق تبلیغات در روزنامه ها و مجلات محلی ، قرار دادن در تابلوهای اعلانات در مدارس و دانشگاه ها یا از طریق تبلیغات شفاهی ساده پیدا کرد.

English summer camps / France

کمپ های تابستانی انگلیسی در فرانسه

گزینه های دیگری که می توانند فرصت شغلی بسیار مناسبی برای فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی باشند ، عبارتند از کمپ های تابستانی انگلیسی در فرانسه که اغلب حقوق خوبی دارند و با قراردادهای کوتاه مدت آموزش انگلیسی تجاری به کارمندان شرکت های خصوصی را ممکن می سازند.

از آنجایی که تأمین ویزاهای بلند مدت برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا اغلب دشوار است ، این برنامه راهی عالی برای زندگی و کار فارغ التحصیلان اخیر کالج در فرانسه ارائه می دهد ، اگر در این برنامه پذیرفته شوید ، ماهانه 790 یورو کمک هزینه دریافت خواهید کرد.

کمپ های تابستانی انگلیسی در فرانسه​

سوالات پر تکرار بازار کار رشته زبان در فرانسه

بازار کار رشته زبان در فرانسه می تواند از ساعتی 10 یورو شروع شده و به درآمدی بیش از 4000 یورو در ماه برسد ، سطح تسلط شما ، نوع و ساعات کاری تماما از جمله عواملی هستند که در تعیین سطح درآمدتان موثر می باشند.

اولین و بهترین فرصت شغلی برای رشته زبان انگلیسی در کشور فرانسه مدارس و کلیه مراکز آموزشی این کشور می باشد ، شما می توانید به عنوان یک معلم و یا آموزگار به آموزش این زبان بپردازید و از سن مهدکودک تا دانشگاه را از دانش خود بهره مند سازید.

  • مدارس دولتی از 1500 تا 2500 یورو
  • مدارس خصوصی از 1000 تا 1600 یورو
  • دوره دانشگاه از 3000 یورو به بالا
  • مدارس بین المللی 1800 تا 2400 یورو
  • تدریس بزرگسالان حداقل ساعتی 15 یورو

بله ، پاریس به تنهایی دارای بیش از 500 آموزشگاه زبان است که برای طیف گسترده ای از دانش آموزان در تمام سنین فعالیت می کنند.

در این عنوان تلاش کردیم تا نگاهی به بازار کار رشته زبان در فرانسه داشته باشیم و فراموش نکنید که برای سایر زبان ها مانند آلمانی ، اسپانیایی و ایتالیایی و غیره نیز بازار کار مناسب وجود دارد و تنها پشتکار لازم را از شما می طلبد ، با دفاتر موسسه مهاجرتی رجبی در تهران و شیراز تماس بگیرید تا از تمامی جزئیات لازم در این رابطه مطلع شوید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به فرانسه با تمامی شیوه های امن و سریع مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

مشاغل برتر اروپا کدامند؟ چه تخصصی بیشترین درآمد را دارد؟ مقالات زیر را بخوانید و نتیجه گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (68 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه