ورزش در آلمان

ورزش در آلمان توسط مشاوران متخصص شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این محتوا ، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت ؛ آلمان یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی در میان ایرانیان است و ایرانیان زیادی مایلند به آلمان مهاجرت کنند. ورزش حرفه ای هم همیشه یکی از راه های ورود به کشورهای خارجی بوده است با ما همراه باشید تا اهمیت این موضوع و شرایط آن در آلمان را بررسی کنیم.

ورزش در آلمان

اگر شما نیز جز علاقمندان به این کشور پیشرفته اروپایی هستید ، پیشنهاد می کنیم مقاله مهاجرت به آلمان را از دست ندهید چراکه در آن مقاله تمامی راه هایی که می توانید سریع ، امن و قانونی به آلمان مهاجرت کنید را شرح داده ایم.

قبل از رفتن به آلمان بهتر است با عادات و رفتارهای مردم این کشور بیشتر آشنا شوید ؛ به عنوان مثال ، ورزش یکی از عادات و علاقه مندی های بسیار خوب آلمانی ها است و در فرهنگ مردم آلمان از جایگاه والایی برخوردار می باشد ؛ در واقع ورزش جزئی مهم و جدانشدنی از زندگی مردم آلمان است و آلمانی ها در عرصه ورزش بسیار موفق هستند.

جالب است بدانید که حدود ۲۷ میلیون نفر از آلمانی ها ، حداقل در یکی از 91000 باشگاه ورزشی در آلمان ، عضو هستند ؛ از این تعداد حدود 7 میلیون نفر آنها مهاجر هستند ؛ از جمله ورزش‌هایی که مردم آلمان به آن علاقمند هستند ، می‌توان به هندبال ، ژیمناستیک ، تنیس ، شنا ، سوارکاری ، والیبال ، بسکتبال ، فوتبال و… اشاره نمود.

البته در میان این ورزش ها ، فوتبال از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است و به عنوان پرطرفدارترین ورزش در آلمان به شمار می رود ؛ هم اکنون ، انجمن فدراسیون فوتبال آلمان بیش از ۶ میلیون عضو رسمی دارد و بزرگ‌ترین سازمان ورزشی در دنیا محسوب می شود.

 
فهرست مطالب

فدراسیون ورزش المپیک آلمان

ورزش در آلمان را بررسی می کنیم ؛ فدراسیون ورزش المپیک آلمان را می توان ناظر بر تمامی ورزشهای موجود در آلمان دانست ؛ این فدراسیون از ورزش‌های گروهی و قهرمانی استقبال می کند ؛ فدراسیون ورزش المپیک آلمان حدود 98 عضو دارد که فدراسیون فوتبال آلمان یکی از اعضای آن است ؛ در حال حاضر ، فدراسیون فوتبال آلمان حدود ۲۵ هزار باشگاه دارد و یکی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های ورزشی دنیا به شمار می رود ؛ هدف فدراسیون ورزش المپیک آلمان این است که با همکاری فدراسیون فوتبال آلمان و بنیاد بوندس لیگا ، از مهاجران بیشتری در امر ورزش استفاده کند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر ورزشکارید یا به ورزش در آلمان علاقه دارید ، با درج شماره تماس خود ، از ما مشاوره رایگان بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

جایگاه ورزشکاران در آلمان

جایگاه ورزشکاران در آلمان کجاست؟ آلمانی ها بسیار ورزش دوست هستند و همواره در رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص در ورزش‌های همگانی درخشیده اند ؛ نام کشور آلمان با کسب حدود 1700 مدال ، در میان کشورهایی که بیشترین مدال را کسب نموده اند ، پس از آمریکا و روسیه در جایگاه سوم قرار دارد ؛ دولت آلمان برای ورزشکاران سرتاسر دنیا اهمیت زیادی قائل است و قصد دارد با حمایت بین‌المللی از ورزش به همبستگی و تفاهم هرچه بیشتر با سایر ملل دنیا برسد.همانطور که اشاره شد ، ورزش در آلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است ؛ بنابراین آلمان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق ورزش به شمار می رود ؛ دولت آلمان برنامه‌های بسیار زیادی را برای ورزشکارران در رشته‌های مختلف ورزشی در نظر گرفته است و ورزشکارانی که دارای مقام بوده و حرفه ای هستند ، می توانند در کمترین زمان و با بهترین قیمت به آلمان مهاجرت کنند.

جایگاه ورزشکاران در آلمان

ژیمناستیک در آلمان

از دیگر ورزشهای پرطرفدار  ، ژیمناستیک در آلمان است ؛ فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک آلمان در سال 1881 میلادی تاسیس شد ؛ این ورزش در آلمان بسیار حرفه ای آموزش داده می شود ؛ بطوری که در المپیک سال ۱۸۹۶، پنج کشور در مسابقات ژیمناستیک شرکت نمودند و آلمان تقریباً تمامی مدال‌های المپیک آن سال را کسب نمود ؛ کشور آلمان میزبان رقابت‌های بین‌المللی ژیمناستیک نیز بوده است ؛ از مسابقات بین المللی ژیمناستیک به میزبانی آلمان عبارتند از :

ژیمناستیک در آلمان
  1. مسابقات ژیمناستیک هنری مردان اروپا در سال ۱۹۵۵ : در این مسابقات کشور آلمان با کسب 2 مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه دوم پس از کشور شوروی قرار گرفت.
  2.  مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری در سال ۱۹۶۶ : در این مسابقات آلمان با کسب دو مدال نقره و برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.
  3. مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری در سال ۱۹۹۴ : در این مسابقات نیز ژیمناستیک کاران مرد و زن آلمان امتیازاتی بدست آوردند.
  4. مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری در سال ۲۰۰۷ : در این مسابقات آلمان با اخذ 3 مدال طلا ، نقره و برنز در جایگاه سوم پس از چین و آمریکا قرار گرفت.
  5.  مسابقات ژیمناستیک هنری اروپا در سال ۲۰۱۱ : آلمان با کسب 2 طلا ، 3 نقره و 2 برنز ، مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.
  6.  مسابقات جهانی ژیمناستیک ریتمیک در سال ۲۰۱۵ : در این مسابقه آلمان نتواست مدالی کسب کند.

ژیمناست های معروف اهل آلمان

از ژیمناست های معروف ورزش در آلمان می توان به مارسل نگوین اشاره نمود ؛ مارسل در بازیهای المپیک ، مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری و مسابقات ژیمناستیک هنری مردان اروپا ، مدال های زیادی بدست آورده است ؛ همچنین ژیمناست های دیگری مانند آندریاس توبا ، ارنست وینتر ، سباستیان کریمر ، کیم بویی ، فریدریش لودویگ یان ، یانین برگر ، برای کشور آلمان مدال کسب کرده اند.

ورزش هندبال در آلمان

ورزش هندبال در آلمان طرفداران بسیاری دارد ؛ آلمان یکی از کشورهای بنام در ورزش هندبال است که دارای تیم ملی هندبال می باشد، برخی ورزش در آلمان را با هندبال مشناسند ؛ تیم ملی هندبال توسط فدراسیون هندبال آلمان نظارت و اداره می شود ؛ از افتخارات تیم هندبال آلمان می توان به یک بار قهرمانی در المپیک ، سه بار قهرمانی در جهان و یک بار قهرمانی در اروپا اشاره نمود.

تیم ملی هندبال آلمان در مسابقات جهانی المپیک ۱۹۳۶ و مسابقات قهرمانی جهان در سال 1938میلادی ، مقام قهرمانی را کسب کرد و به عنوان اولین تیم قهرمان در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک ، به جهانیان معرفی شد ؛ این قهرمانی در سال ۱۹۷۸ میلادی نیز بدست آمد ؛ همچنین تیم ملی هندبال آلمان در سال 1984 میلادی ، موفق به کسب مدال نقره بازیهای المپیک شد.

این تیم در سال 2003 ، مقام نایب قهرمانی را در مسابقات قهرمانی جهان بدست آورد ؛ سپس ، در فاصله ای نه چندان دور یعنی در سال 2004 ، در بازی‌های المپیک مقام نائب قهرمانی را کسب کرد و در سال 2007 اوج قدرت خود را با مقام قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان به نمایش گذاشت. از جمله بازیکنان هندبال آلمانی می توان از اشتفان کرتشمار ، فریتس اشپنلر ، یوخن فراتس ، فرانک فون بهرن ، فریتز فروم ، رودولف اشتال ، دانیل اشتفان ، پترا اوهلیک ، گابریله بادورک ، ماریون تیتز و… نام برد.

ورزش هندبال در آلمان

شنا در آلمان

شنا یکی از ورزشهای محبوب در تمامی کشورها است ؛ شنا در آلمان نیز بسیار پرطرفدار است و آلمان شناگران مشهوری دارد که مدال کسب نموده اند ؛ از جمله مشهورترین این افراد می توان به پل بیدرمن اشاره نمود ؛ بیدرمن در مسابقات جهانی و مسابقات اروپا چندین بار عنوان قهرمانی را بدست آورده است ؛ همچنین کریستین اتو ، گیزلا آرنت ، آن پولسکا ، آنتیه بوشچولته ، بریتا اشتفن ، جرکا لتزین ، جنی منسینگ ، دنیلا گوتز و … از شناگرانی بودند که برای آلمان افتخار آفرینی کرده اند.

اقبال ورزش تنیس در آلمان ​

اقبال ورزش تنیس در آلمان

تنیس یک ورزش در آلمان است که طرفداران خاص خود را دارد ؛ آلمان در این ورزش نیز درخشیده است و تنیسورهای معروفی دارد که در جهان مطرح هستند ؛ از جمله این تنیسورها می توان به بوریس فرانس بکر اشاره نمود ؛ این تنیسور سابق آلمان ، قهرمانی های زیادی را کسب نموده و یکی از برترین تنیسورهای دنیا بوده است ؛ بکر ، قهرمانی ۶ گرنداسلم در بخش انفرادی و مدال طلای المپیک ۱۹۹۲ بارسلون را از آن خود نمود.

همچنین در سن ۱۷ سالگی ، به عنوان جوان‌ترین قهرمان بخش انفرادی ویمبلدون در طول تاریخ درخشید. از دیگر تنیسورهای آلمانی می توان به الکساندر زورف اشاره نمود ؛ او تنیس حرفه‌ای را از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع نمود و در سال ۲۰۱۶ برای اولین‌بار به فینال ATP صعود کرد.

همچنین او عنوان قهرمانی مسابقات فینال تور جهانی لندن ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه خود دارد ؛ از دیگر تنیسورهای معروف آلمان می توان از اشتفی گراف با کسب 25 قهرمانی نام برد.

از دیگر تنیسورهای ورزش در آلمان می توان به الکساندر زورف اشاره نمود ؛ او تنیس حرفه‌ای را از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع نمود و در سال ۲۰۱۶ برای اولین‌بار به فینال ATP صعود کرد ؛ همچنین او عنوان قهرمانی مسابقات فینال تور جهانی لندن ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در کارنامه خود دارد ؛ از دیگر تنیسورهای معروف آلمان می توان از اشتفی گراف با کسب 25 قهرمانی نام برد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا راهی برای مهاجرت ورزشکاران حرفه ای به آلمان وجود دارد؟ مشاوران ما پاسخگوی شما هستند.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوارکاری در آلمان

ورزش در آلمان با سوار کاری گره خورده ، سوارکاری در آلمان هم بصورت مبتدی و هم بصورت حرفه ای آموزش داده می شود ؛ در آلمان مدارس سوارکاری زیادی وجود دارند که مورد تایید دولت می باشند و با توجه به استانداردهای اتحادیه سوارکاری آلمان ، دوره های آموزش سوارکاری را به علاقمندان ارائه می دهند.

این مدراس محیطی بسیار آرام ، دلپذیر و بدون استرس را برای سوارکاران مبتدی فراهم می کنند ؛ مدارس سوارکاری معمولا دارای انواع مکان های تفریحی دیگر مانند استخر ، ماهیگیری ، تنیس و … نیز می باشند ؛ کریستیان آلمان ، آنابل بالکنهول ، فرانک اسلوتاک ، مارکوس انین ، فرانک اوستولت ، ارنست دلوخ ، دانیل دیوسر ، زیگیسموند فرایر و.. از جمله سوارکاران معروف آلمانی می باشند.

والیبال کشور آلمان

والیبال کشور آلمان هم دارای تیم ملی می باشد ؛ تیم ملی والیبال مردان آلمان ، در سال ۱۹۷۰ میلادی توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند ؛ همچنین در سال ۲۰۱۴ به مقام سوم جهان دست یافت ؛ آنجلینا گرون ، مارکوس اشتوروالد ، بیون آندره ، هانکا پاخاله ، فرانک دهنه ، سیمون تیشر ، رابرت کروم ، کریستین پامپل ، مارکوس پاپ ، ماکس گونتور و… از جمله بازیکنان والیبال آلمان هستند.

آلمان دارای دو ورزشگاه والیبال است که نام یکی از آنها ورزشگاه فراپورت آرنا می باشد ؛ این ورزشگاه در سال ۱۹۸۷در فرانکفورت تأسیس شد و هم اکنون برای بازیهای بسکتبال و والیبال استفاده می شود ؛ همچنین یک ورزشگاه دیگر به نام ماکس اشملینگ هاله در برلین آلمان وجود دارد که یکی از بزرگترین ورزشگاه های سرپوشیده آلمان به شمار می رود ؛ این ورزشگاه محل بازیهای والیبال ، بستکبال و هندبال است.

آلمان سیستم آموزشی بسیار قدرتمندی در تمامی زمینه های ورزشی و تحصیلی دارد ؛ تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا آرزوی بسیاری از جوانان است ؛ اگر شما نیز قصد تحصیل در آلمان را دارید ، مقاله تنظیم شده در این رابطه را مطالعه نموده و برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از وکلای موسسه مهاجرتی رجبی راهنمایی بگیرید.

والیبال کشور آلمان

بسکتبال در آلمان

از دیگر ورزشهای بسیار مهم  ، بسکتبال در آلمان می باشد ؛ آلمانی ها به این ورزش اهمیت زیادی می دهند و تیم ملی بسکتبال آلمان به عنوان یکی از تیمهای برتر بسکتبال جهان محسوب می شود ؛ این تیم عضو فدراسیون بین المللی فیبا است ؛ تیم بسکتبال آلمان در بازی‌های المپیک ، جام جهانی فیبا و فیبا یوروبسکت شرکت نموده و مدال بدست آورده است.

از جمله بسکتبالیست های ورزش در آلمان می توان به دیرک نویتسکی ، کریس کامان ، شودوره اشاره نمود ؛ موسسه مهاجرتی رجبی در پیچ اینستاگرام نیز به موضوعات مختلفی مانند ورزش در آلمان پرداخته است ؛ توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بروزتر و بیشتر از پیچ اینستاگرام مجموعه رجبی نیز دیدن نمایید.

فوتبال در آلمان

همانطور که ذکر شد ، فوتبال در آلمان محبوبترین ورزش در آلمان است ؛ تیم ملی فوتبال آلمان توانسته 4 بار در سالهای (۱۹۵۴ ، ۱۹۷۴ ، ۱۹۹۰ ، ۲۰۱۴) عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال را بدست آورد ؛ این تیم همچنین از موفق‌ترین تیم های جام ملت‌های اروپا می باشد و برنده جام کنفدراسیون‌ها در سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است.

به علاوه ، تیم ملی فوتبال زنان در ورزش در آلمان نیز از تیم های موفق جهان است که دو جام جهانی و یک مدال طلا در بازی‌های المپیک تابستانی سال ۲۰۱۶ کسب نموده است.

در  واقع ، آلمان تنها کشوری است که هر دو تیم فوتبال مردان و زنان آن موفق هستند ؛ از معروفترین فوتبالیست های آلمانی می توان از بکن‌باوئر ، گرد مولر ، سپ مایر ، رومنیگه ، کلینزمن ، لوتار ماتئوس ، توماس هسلر ، الیور کان ، میروسلاو کلوزه ، بالاک نام برد.

در جدول زیر قهرمانی ها و مدال های بدست آمده کشور آلمان را در جام جهانی فوتبال در طی سالهای مختلف مشاهده می کنید :

سال کشور میزبان مدال
1954 سوئیس طلا
1974 آلمان طلا
1990 ایتالیا طلا
2014 برزیل طلا
1966 انگلیس نقره
1982 اسپانیا نقره
1986 مکزیک نقره
2002 کره جنوبی _ ژاپن نقره
1934 ایتالیا برنز
1970 مکزیک برنز
2006 آلمان برنز
2010 آفریقای جنوبی برنز

بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ آلمان

آلمان ورزشکاران معروف بسیاری به خود دیده است ؛ نام بسیاری از این ورزشکاران در دنیا زبانزد خاص و عام است ؛ از جمله بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ آلمان می توان به مایکل شوماخر ، فرانتس بکن باوئر ، اشتفانی ماریا گراف ، میشائل گروس ، بوریس بکر ، اولریکه میوفارت ، فرانتسیسکا فان آلمسیک ، اسون هاناوالد ، گرد مولر ، تونی کروس ، فیلیپ لام و… اشاره نمود.

گرد مولر

ورزش در آلمان را برخی با نام مولر می شناسند! مولر از بهترین فوتیالیست های آلمان بود که با لقب بمب افکن شناخته می شد ؛ از افتخارات این مهاجم بزرگ عبارتند از : 1- چهار قهرمانی آلمان 2- سه قهرمانی اروپا 3- هفت بار بهترین گلزن بوندس لیگا 4- بهترین بازیکن اروپا 5- دو بار آقای گل اروپا 6- آقای گل جام جهانی 7- آقای گل جام ملت های اروپا 8- مرد سال فوتبال اروپا.

بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ آلمان

مایکل شوماخر

ورزش در آلمان با نام شوماخر اعتبار دیگری دارد ! قطعا همه ما مایکل شوماخر را به عنوان بزرگ‌ترین راننده فرمول یک دنیا می شناسیم ؛ این اسطوره آلمانی دنیا عضو تیمهای جردن گرند پریکس ، بِنِتون ، فراری و مرسدس بوده است ؛ شوماخر راننده قهرمان 7 فصل جهان شد ؛ مایکل شوماخر با دستمزد 100 میلیون یورو در سال به عنوان اولین ورزشکار میلیاردر جهان به دنیا معرفی شد.

آلمان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری است و افراد بسیاری این روش پرسود را برای اخذ اقامت آلمان انتخاب می کنند ؛ البته تمامی روش های سرمایه گذاری منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شوند ؛ پس اگر می خواهید از انواع روشهای سرمایه گذاری که سبب اخذ اقامت و تابعیت پرتغال می شوند مطلع شوید ، مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان را بخوانید.

فرانتس بکن باوئر

فرانتس بکن باوئر یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال دنیا است که در نیمه ‌نهایی جام جهانی ۱۹۷۰ با کتف شکسته به بازی تیم ملی آلمان ادامه داد و برای همیشه در یادها ماند ؛ بکن باوئر موفق به کسب چندین قهرمانی در بوندس لیگا ، قهرمانی جام باشگاه‌ها اروپا ، قهرمانی جام جهانی ، توپ طلا و… شده است.

اشتفانی ماریا گراف

اشتفانی ماریا گراف یکی از تنیسورهای حرفه‌ای ورزش در آلمان می باشد که به‌عنوان بهترین تنیسور زن دنیا شناخته شده است ؛ وی موفق به کسب قهرمانی در ۲۲ گرند اسلم شد ؛ همچنین در سال 1988 ، 4 گرند اسلم پیاپی را کسب نمود ؛ هیچ تنیسوری مانند ماریا گراف ، همیشه در اوج نبوده است.

آشنایی با بهترین ورزشگاه‌‌های آلمان

آشنایی با بهترین ورزشگاه‌‌های آلمان

اهمیت ورزش در آلمان بسیار بالاست ؛ آلمان دارای ورزشگاه های زیادی است که هرساله افراد زیادی برای تماشای مسابقات مختلف بخصوص فوتبال به این ورزشگاه‌‌ها می آیند.

در این قسمت از مقاله ورزش در آلمان ، می خواهیم به شرح مختصر برخی از معروفترین و برترین ورزشگاه‌های فوتبال در کشور آلمان بپردازیم ، پس برای آشنایی با بهترین ورزشگاه‌‌های آلمان با همراه باشید.

ورزشگاه Signal Iduna Park

ورزش در آلمان در این ورزشگاه محبوب است ، این ورزشگاه ملقب به «خانه اپرای فوتبال آلمان» است و به عنوان بزرگ‌ترین ورزشگاه آلمان و پنجمین استادیوم بزرگ اروپا به شمار می رود ؛ ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک ، ورزشگاه اختصاصی و خانگی تیم بوروسیا دورتموند می باشد ؛ این ورزشگاه حدود ۷۰ هزار نفر ظرفیت دارد که در زمان بازی تیم دورتموند ، پر از جمعیت می شود و حتی گاهی تعداد تماشاگران بیشتر از گنجایش این ورزشگاه است.

ورزشگاه Allianz Arena

بوندس لیگای آلمان یک تیم محبوب دیگر به نام تیم بایرن‌مونیخ دارد که ورزشگاه آلیانز آرنا ، به عنوان ورزشگاه خانگی این تیم محسوب می شود ؛ این ورزشگاه حدود 67 هزار نفر گنجایش دارد و از پرهزینه‌ترین ورزشگاه‌های دنیا به شمار می رود ؛ ورزشگاه آلیانز آرنا محل تمرین بازیکنان بسیار بزرگی بوده است.

از دیگر ورزشگاه‌های معروف آلمان می توان به ورزشگاه زنترال اشتادیون در شهر لاپیزیک ، ورزشگاه Gottlieb Daimler Stadion در شهر اشتوتگارت ، ورزشگاه Olympiastadion در شهر برلین ، ورزشگاه Commerzbank Arena در شهر فرانکفورت ، ورزشگاه Rhein Energie Stadion در کلن و… اشاره نمود.

هزینه ورزش های مختلف در آلمان

هزینه ورزش های مختلف در آلمان چقدر است؟ اهمیت ورزش در آلمان فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید ؛ به همین دلیل این کشور پر از باشگاه ها و ورزشگاه‌های بزرگ و مدرن ورزشی است ؛ هزینه ورزش های مختلف در آلمان متفاوت است ؛ به عنوان مثال ، هزینه ماهانه باشگاه ورزشی برای یک فرد بزرگسال حدود 20 تا 32 یورو می باشد ؛ هزینه اجاره زمین تنیس برای یک ساعت حدود 18.50 یورو است ؛ بلیط استخر برای یکساعت و نیم از 2 تا 5 یورو متغیر است ؛ هزینه اسکیت روی یخ نیز حدود 6 تا 8 یورو خواهد بود.

به ورزش کدام کشور علاقه مندید ؟ مقالات زیر را مطالعه و مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار ورزش در آلمان

آلمان با کسب حدود 1700 مدال ، در میان کشورهایی که بیشترین مدال را کسب نموده اند ، پس از آمریکا و روسیه در جایگاه سوم است.

والیبال در آلمان دارای تیم ملی است ؛ تیم ملی والیبال مردان آلمان ، در سال ۱۹۷۰ میلادی عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد ؛ همچنین در سال ۲۰۱۴ به مقام سوم جهان دست یافت.

تیم ملی فوتبال آلمان توانسته 4 بار در سالهای (۱۹۵۴ ، ۱۹۷۴ ، ۱۹۹۰ ، ۲۰۱۴) عنوان قهرمانی جام جهانی فوتبال را بدست آورد.

مایکل شوماخر ، فرانتس بکن باوئر ، اشتفانی ماریا گراف ، میشائل گروس ، بوریس بکر ، اولریکه میوفارت ، فرانتسیسکا فان آلمسیک ، اسون هاناوالد ، گرد مولر ، تونی کروس ، فیلیپ لام و…

در این مقاله از سایت شرکت مهاجرتی رجبی به موضوع ورزش در آلمان پرداختیم ؛ وکلای زبده ما در انواع روشهای مهاجرت از جمله کار در آلمان تخصص و تجربه کافی دارند ؛ اگر پس از خواندن مقالات این سایت ، سوالی برایتان پیش آمد ، تنها کافی ست با دفاتر مرکز و غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل نمایید تا امکان مشاوره اصولی چه به صورت حضوری و چه بصورت غیرحضوری برای شما عزیزان فراهم شود ، همچنین مقاله کار در آلمان را با شرایط مهاجرت کاری به این کشور هم آشنا شوید ، بهترین روش های کاریابی در آلمان را در مقاله لینک شده خواهید شناخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه