بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین

بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین کدامند ؟ این سوالی است که بسیاری از مراجعین و متقاضیان مهاجرت از کارشناسانما سوال می کنند ، بنابراین در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ما به این پرسش پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشید.

با اقتصاد قوی و بازار کار عالی ، تعجبی ندارد که مهاجرت به آلمان برای افرادی که به دنبال کار در خارج از کشور هستند یک انتخاب محبوب است ، براساس گزارش صندوق بین المللی پول آلمان دارای چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است ، اما با وجود شهرهای زیادی که برای انتخاب وجود دارد ، تصمیم گیری دقیق برای انتخاب مقصد مورد نظر در آلمان می تواند سخت و چالش برانگیز باشد.

اگر نمی دانید که کدام شهر را برای زندگی در آلمان انتخاب کنید ، حداقل باید بدانید که کیفیت زندگی در کدام شهر های آلمان بیشتر است ، شهرهای آلمان از نظر زیرساخت ، مدارس و دانشگاه ها و حتی پیدا کردن کار رتبه های خوبی دارند.

پیش تر در همین سایت ۹ تا از بهترین شهر های اروپا برای تحصیل را معرفی کردیم بنابراین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به اروپا را دارید ، مقاله لینک شده را بخوانید و اگر هم انتخاب شما آلمان است ، پس بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین را در همین مقاله مطالعه کنید.

فهرست مطالب
بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین

برلین پایتخت و بزرگترین شهر آلمان

در لیست بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین نام برلین در صدر است ، برلین به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر آلمان ، دارای فرهنگ پر جنب و جوش و جمعیت رو به رشد بیش از 3.7 میلیون نفر است و محل بزرگترین جمعیت مهاجران از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده ، ایتالیا و ترکیه است.

در برلین پایتخت و بزرگترین شهر آلمان شرکت های جهانی مانند فولکس واگن ، فایزر و SAP قرار دارند و با فرصت هایی از این قبیل ، برلین برای مهاجران در جستجوی شغل در علم و فناوری مناسب است. در برلین متوسط درآمد به طور معمول ماهانه حدود 4،340 یورو است و حقوق بین 1100 یورو ( کمترین میانگین ) تا 19400 یورو ( بیشترین ) می باشد.

شرایط زندگی در برلین

این شهر بسیار سرسبز است و پارک ها ، جنگل ها ، دریاچه ها و رودخانه ها یک سوم قسمت شگفت انگیز آن را پوشانده اند و مناطق داخل آن متنوع و هر کدام دارای فضای متمایز خود هستند از سوی دیگر این شهر همه چیز را از گالری ها و کافه های هنری بوهمی گرفته تا جشنواره های بیرونی و کلوب های شبانه ارائه می دهد و کار های زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد و مهاجران هر چیزی را که می خواهند تجربه می کنند.

اما مردم برلین رفتار غیر دوستانه ای دارند و به طور کلی باید گفت تعامل با مردم محلی آلمان ممکن است با پاسخ های سرد مختصر همراه باشد و این رفتار معمولا بی ادبی نیست ، بلکه فقط نتیجه این است که آلمانی ها از لحاظ اجتماعی محفوظ تر هستند و درک فرهنگ می تواند بر موانع دوست یابی غلبه کند.

شهر برلین دارای حمل و نقل عمومی ، گسترده ای است و یکی از سریع ترین راه های رفت و آمد در شهر سیستم مترو برلین است. برلین دارای طیف وسیعی از گزینه های اقامتی است که بیشتر آنها دارای استاندارد بالا هستند و به خوبی نگهداری شده اند یا به تازگی مدرن و بازسازی شده اند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شهر مناسب با اقامت خود در آلمان را با مشاورین رجبی بشناسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان

فرانکفورت به عنوان پنجمین شهر در بین بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین قرار دارد ، مرکز جهانی تجارت و آموزش است ، در فرانکفورت دفتر مرکزی بانک مرکزی اروپا ، بانک فدرال آلمان ، بورس فرانکفورت را خواهید یافت.

این مرکز اقتصادی گزینه مناسبی برای مهاجران جویای کار در امور بانکی و مالی است و با حدود ۷۳۵،۰۰۰ ساکن ، این گزینه ایده آل برای کسانی است که شهر کوچکتر را ترجیح می دهند.

فرانکفورت ، قطب مالی آلمان ، از نظر امنیت شغلی و حقوق بالا در رتبه دوم بین المللی برای مهاجران قرار دارد و از نظر درآمد افراد ماهانه حدود ۴۰۵۰ یورو درآمد دارند.

پایتخت مالی آلمان ، فرانکفورت ، ممکن است با مناظر آسمان خراش کمی شبیه منهتن باشد ، فرانکفورت از نظر کیفیت زندگی در رتبه ۷ جهان و از نظر زیرساخت در رتبه دوم مشترک با مونیخ قرار دارد.

فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان

شرایط زندگی در فرانکفورت آلمان

در فرانکفورت ، بیشتر احتمال دارد که انگلیسی ، اسپانیایی ، هندی یا ترکی بشنوید تا آلمانی و تقریبا ۳۰ درصد از ساکنان تابعیت خارجی دارند و پیدا کردن دوستان بین المللی و آشنایی با شیوه های دیگر زندگی در این شهر راحت تر از هر جای دیگری در آلمان است.

فرانکفورت در حال حاضر دومین شهر گران آلمان برای اجاره آپارتمان است و به همین دلیل ، بازار اجاره در فرانکفورت می تواند فوق العاده رقابتی باشد و بر شرایط زندگی در فرانکفورت آلمان تاثیر گذار واقع شود.

هوای فرانکفورت نسبتا دلپذیر است و معمولا در تابستان گرم و در زمستان سرد است ، فرانکفورت دارای سومین فرودگاه بزرگ اروپا است که در مرکز اروپا واقع شده و تنها ۱۰ دقیقه با ایستگاه اصلی فرانکفورت فاصله دارد و پروازهای منظم به گوشه و کنار جهان دارد.

مونیخ مرکز فرهنگی با جمعیت ۱٫۵ میلیون نفر

مونیخ مرکز فرهنگی با جمعیت ۱٫۵ میلیون نفر است و سومین شهر بزرگ آلمان است و محل شرکت های بزرگ جهانی از جمله BMS ، زیمنس و MunichRE است و حدود ۳۷٫۷ درصد از جمعیت مونیخ را افرادی از کشورهای دیگر تشکیل می دهند.

متوسط حقوق در مونیخ ۶۸،۲۸۹ یورو در سال و معمولی ترین درآمد ۵۵،۱۷۶ یورو است و پردرآمدترین مشاغل مربوط به بخش دولتی با درآمد متوسط ۱۰۶،۷۴۵ یورو و مدیریت و تجارت با درآمد ۱۰۳،۹۹۵ یورو می باشد.

این شهر از نظر بین المللی در بخش صنعتی ، به ویژه در مهندسی ، فناوری نوآورانه و صنایع بهداشت بسیار قوی است ، مونیخ از نظر کیفیت زندگی سوم و از نظر زیرساخت دوم است و گران ترین شهر آلمان و ۴۹ مین شهر گران اروپا است.

کیفیت و شرایط زندگی در مونیخ

کیفیت و شرایط زندگی در مونیخ برای چنین شهر بزرگی فوق العاده و بسیار تمیز ، ایمن و مناسب کودکان است و با مشاغل بسیار خوب و مختلفی که ارائه می دهد ، زندگی در مونیخ بسیار لذت بخش خواهد بود اما قیمت خانه برای خرید یا اجاره در این شهر بسیار بالا است.

مونیخ از دیرباز مرکز پیشرو آموزش به ویژه برای تحقیقات علمی بوده است و دارای موسسات آموزشی در همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه های درجه یک از جمله دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان ، دانشگاه بوندس وهر مونیخ ، دانشکده فلسفه مونیخ و دانشگاه فنی مونیخ می باشد.

مونیخ دارای یکی از گسترده ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان از جمله راه آهن زیرزمینی ( U-Bahn ) ، تراموا ، اتوبوس و سیستم راه آهن سریع السیر (S-Bahn ) است.

عوامل دیگری که بر کیفیت زندگی در مونیخ تأثیر مثبت می گذارد دریاچه های کوچک و بزرگ نزدیک شهر و کوه های آلپ هستند که می توانید آنها را از مونیخ مشاهده کنید ، حتی می توانید با قطار به کوه های آلپ بروید و از بلندترین کوه آلمان ، Zugspitze لذت ببرید.

از نظر آب و هوایی مونیخ در تابستان ممکن است هفته ها بدون باران گرم شود ، در حالی که در زمستان برف و روزهای سرد آفتابی زیادی خواهید داشت ، در طول زمستان جریان گرم هوا از کوه های آلپ می تواند هوای دلپذیری را برای مونیخ به ارمغان بیاورد ، در حالی که بقیه آلمان از سرمای شدید رنج می برند.

به منظور مهاجرت به آلمان و اقامت در شهر های این کشور، یا هر کشور خارجی دیگر پیشنهاد می کنیم حتما از منابع معتبر اطلاعات کاملی کسب کنید و پس از تصمیم گیری با یک شرکت مهاجرتی در ارتباط باشید، همانطور که در ویدیو روبرو نمونه های ویزای کشور های مختلف را میبینید، ما نیز در خصوص امور پرونده های مهاجرتی ، به وعده هایمان متعهدیم.

تمام تلاش ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی این است تا بتوانیم شما را به بهترین نتیجه برسانیم و تاکنون نیز در این مسیر موفق بوده ایم.

 

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان به عنوان مرکز تجارت ملی ارزش گذاری شده است و بخش خدمات ، از جمله تجارت ، گردشگری ، آموزش و بهداشت ، قوی ترین بخش های اقتصاد در هامبورگ هستند ، در حالی که بخش کشاورزی درآمد کمتری را ایجاد می کند.

میزان دستمزد در هامبورگ بالاتر از میانگین کشوری است ، متوسط حقوق در هامبورگ ۶۲،۲۱۴ یورو در سال و معمولی ترین درآمد ۴۶،۹۴۱ یورو است. و پردرآمدترین مشاغل در این شهر مربوط به امور مالی و بانکداری با متوسط درآمد ۹۷،۷۵۴ یورو و آموزش و دانشگاه با درآمد ۸۱،۷۸۴ یورو می باشد.

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان

شرایط زندگی در هامبورگ آلمان

از نظر شرایط زندگی در هامبورگ آلمان در این شهر باران زیاد و مکرر می بارد ، با این حال هامبورگ به عنوان مکانی جذاب برای کار با حمل و نقل محلی خوب و کیفیت بالای محیط زیست امتیازات خوبی دارد.

آلمانی ها در این شهر معمولا در محیط های تجاری و اجتماعی رسمی هستند و مهاجران خارجی باید افراد را با نام خانوادگی مورد خطاب قرار دهند تا زمانی که خود فرد بخواهد او را با نام کوچکش صدا بزنند.

در این شهر امکانات مراقبت های بهداشتی خوب است ، اما هزینه درمان برای مهاجران خارج از اتحادیه اروپا می تواند زیاد باشد.

هامبورگ دارای یک مدرسه بزرگ بین المللی است که به کودکان ۳ تا ۱۸ ساله آموزش ارائه می دهد و اولین مدرسه بین المللی در کشور است ، هامبورگ دارای هفده دانشگاه است که ۶ مورد از آنها دولتی هستند و دانشگاه هامبورگ بسیار معتبر است ، اما با توجه به ماهیت هنری و رسانه ای شهر ، دانشگاه موسیقی و تئاتر آن نیز شهرت زیادی دارد.

مطالعه مطالب زیر به شما کمک میکند در کنار شناخت شهرهای آلمان، از شرایط زندگی در این کشور نیز اطلاعات بیشتری داشته باشید

خدمات موسسه مهاجرتی رجبی

در پایان عزیزانی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند ، می توانند با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشند تا با توجه به حرفه و دیگر شرایط خود مورد ارزیابی قرار بگیرند و بهترین مقصد را برای کار و زندگی خود برگزینند ، تیم مشاوره و با تجربه شرکت رجبی به تمام سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهد داد و برای رسیدن به هدفتان در کنارتان خواهد بود ، برای افزایش اگاهی و دریافت اطلاعات به روز در خصوص روش های قانونی مهاجرت به کشور آلمان ، مروری بر مقاله مهاجرت به آلمان داشته باشید.

کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) پاسخگوی سوالات شما در خصوص انواع روش های قانونی مهاجرت هستند ، برای اطلاع از شرایط هر شهر و یا کشور می توانید با ما از طریق باکس دیدگاه در پایین همین صفحه در تماس باشید.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای آلمان برای مهاجرین

در برلین متوسط درآمد به طور معمول ماهانه حدود 4،340 یورو است و حقوق بین 1100 یورو ( کمترین میانگین ) تا 19400 یورو ( بیشترین ) می باشد.

فرانکفورت ، قطب مالی آلمان ، از نظر امنیت شغلی و حقوق بالا در رتبه دوم بین المللی برای مهاجران قرار دارد و از نظر درآمد افراد ماهانه حدود 4050 یورو درآمد دارند.

متوسط حقوق در مونیخ 68،289 یورو در سال و معمولی ترین درآمد 55،176 یورو است و پردرآمدترین مشاغل مربوط به بخش دولتی با درآمد متوسط 106،745 یورو و مدیریت و تجارت با درآمد 103،995 یورو می باشد.

میزان دستمزد در هامبورگ بالاتر از میانگین کشوری است ، متوسط حقوق در هامبورگ 62،214 یورو در سال و معمولی ترین درآمد 46،941 یورو است. و پردرآمدترین مشاغل در این شهر مربوط به امور مالی و بانکداری با متوسط درآمد 97،754 یورو و آموزش و دانشگاه با درآمد 81،784 یورو می باشد.

در پایان این مطلب چنانچه در رابطه با یافتن شغل و کار و یا در خصوص تحصیل در آلمان سوالی در ذهن دارید ، کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی آماده اند تا جوابگوی سوالات شما باشند ، پس با مشاوران ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید ، ضمناً مقالات دیگر سایت به شما کمک می کند تا راه خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید ، پیشنهاد ما مطالعه مقاله کار در ترکیه است ، ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و قرابت فرهنگی ، گزینه انتخابی بسیاری از کارجویان ایرانی است.

در این قسمت دیدگاه مشتریان عزیزمان را در مورد نتیجه گیری از پرونده مهاجرتشان با کارشناسان شرکت رجبی می شنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه