ویزای کار پرستاری در آلمان

ویزای کار پرستاری در آلمان از آن جهت حائز اهمیت است که این کشور تاکنون هرگز به اندازه الان به دنبال جذب پرسنل بخش بهداشت نبوده و هرگز متقاضیان خارجی چنین شانس خوبی برای زندگی و کار قانونی در آلمان به عنوان یک پرستار و ایجاد چشم اندازهای طولانی مدت در یک شغل با درآمد خوب را نداشته اند.

در این مقاله که به کوشش مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به تحریر درآمده است ، جدیدترین اطلاعات در زمینه ویزای کار پرستاری در آلمان را با هم مرور می کنیم.

با توجه به تغییرات جمعیتی کشور آلمان ، تقاضا برای پرستاران متخصص در حوزه های مختلف از جمله سالمندان به سرعت در حال افزایش است و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۵۰ بیش از دو برابر آمار موجود در این سال ها نیاز به مراقبت داشته باشند که بدان معناست که تأمین تعداد کافی پرسنل ماهر پرستار یک چالش مهم برای این کشور است.

از این رو برای مقابله با این چالش استراتژی های مختلفی طراحی شده است که از جمله آنها می توان به استخدام متخصصان پرستاری از خارج از کشور اشاره کرد . اما چگونه می توان در آلمان پرستار شد؟

 پیشنهاد می کنیم تا حتما مقاله ما در رابطه با تحصیل رشته پرستاری در آلمان را نیز  مطالعه کنید تا به درک خوبی از این رشته در آلمان برسید.

 

 

فهرست مطالب
ویزای کار پرستاری در آلمان

شروع پرستاری در آلمان

آلمان با نرخ زاد و ولد فقط ۱٫۳ در هر خانواده ، در حال حاضر جامعه ای است که اغلب جمعیت آن رو به پیری می رود و تقاضا برای متخصصان پرستاری و مراقبت های بهداشتی رو به افزایش است ، پس راه حل چیست؟ در این راستا دولت این کشور می کوشد تا نسبت به جذب پرستاران متخصص از سایر کشورهای جهان اقدام نماید و درخواست های مرتبط با ویزای کار پرستاری در آلمان را با سرعت بیشتری بررسی نماید.

برای این امر فرد متقاضی باید صلاحیت های آکادمیک و حرفه ای لازم را داشته باشد و در مقابل از مزایا و خدمات ویژه کار در حوزه درمان آلمان نیز بهره مند شود . از جمله این صلاحیت ها باید به حداقل سه سال اموزش حرفه ای یا آکادمیک و حداقل ۲ سال سابقه کار اشاره کرد.

شما با شروع پرستاری در آلمان ابتدا کار خود را به عنوان پرستار واجد شرایط با حقوق کامل آغاز و پس از ۳ سال برای اقامت دائم در آلمان اقدام می کنید . تابعیت آلمان پس از ۷ سال به شما اعطا می شود و از حقوق و مزایای کامل برای بیمه و بازنشستگی برخوردار خواهید شد.

 

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با ما در ارتباط باشید تا به آسانی به ویزای کاری کشور آلمان برسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فرصت های شغلی پرستاران مهاجر در آلمان

در تمام مناطق آلمان پرستاران در بیمارستان ها ، خانه های تخصصی سالمندان ، خدمات سیار مراقبت از افراد بیمار و مسن ، کلینیک های خصوصی و عمومی ، یا مطب های پزشکان و یا موسسات خصوصی به کار مشغولند . پس ازدریافت ویزای کار پرستاری در آلمان اگر بتوانید به عنوان کارآموز کار کنیدنیز در دوره کارآموزی ۲-۳ ساله خود به عنوان پرستار در آلمان حقوق ماهیانه دریافت می کنید . دریافتی شما می تواند به کارفرما ، منطقه کار و موفقیت شما در مذاکرات در مورد حقوق وابسته باشد.فرصت های شغلی پرستاران مهاجر در آلمان در حوزه سالمندان ، قلب و عروق ، ارتوپدی و روانپزشکی بسیار ایده آل است.



فرصت های شغلی پرستاران مهاجر در آلمان

چنانچه بخواهیم در رابطه با میزان حقوق نیز صحبت کنیم می توان میانگین درآمد پرستاری در آلمان را در میزان زیر دانست:

دقت داشته باشید که ساعات کار برابر با ۴۰ ساعت در هفته با قابلیت انعطاف پذیر ( افزایش یا کاهش ساعات کاری ) و ۲۴ روز تعطیلات پرداخت شده در سال است و تمامی درآمدها پس از اخذ مجوز مشمول مالیات می باشد.

شرایط میزان حقوق
قبل از اخذ مجوز ۱۶۳۱ -۱۷۰۳ یورو
پس از اخذ مجوز ۲۱۴۲-۲۳۰۱ یورو
سال اول کارآموزی ۷۵۰-۸۰۰ یورو
سال دوم کارآموزی ۸۰۰-۹۰۰ یورو
سال سوم کارآموزی ۹۳۰-۱۰۳۰ یورو

اگر تصمیم به کار در کشور آلمان دارید ، خوب است که محتوای مقالات زیر را نیز از دست ندهید:

تقاضای کار پرستار بالای ۴۰ سال در آلمان

شرایط ورود به بازار کار آلمان

خبر خوب این است که برای تقاضای ویزای کار پرستاری در آلمان محدودیت سنی وجود ندارد و افراد علاقه مند از خارج از این کشور می توانند در هر سنی اقدام کنند ، به شرط آنکه مهم ترین شرایط ورود به بازار کار آلمان که صحبت به زبان آلمانی را در سطح B1 یا B2 برآورده سازند.

همچنین در آلمان برای شروع کارآموزی و یا شروع به کار به عنوان یک پرستار باتجربه هیچ تبعیضینژادی ، دینی و یا جنسیتی وجود نداشته و تنها باید در این رشته مدرک دانشگاهی کسب کرده باشید . همچنین اگر کسی در رشته پرستاری تحصیل نکرده باشد ، می تواند در آلمان تحصیل در این رشته را آغاز کند و سپس به کار مشغول شود . 

پیشنهاد می کنیم تا پس از اتمام مطالعه این مقاله حتما بر روی عنوان کار در آلمان در سایت ما نیز کلیک کرده و از حقوق و شرایط کاری در مشاغل مختلف این کشور مطلع شوید.

نکته قابل ذکر برای متقاضیان بالای ۴۰ سال این است که فقط افرادی می توانند از مزایای بازنشستگی پرستاری در آلمان استفاده کنند که از سن زیر ۴۵ سال کار در آلمان را شروع کرده باشند ، در غیر اینصورت باید هزینه های بازنشستگی را خودشان پرداخت کنند.

 

هم چنین باید از لحاظ سلامتی نیز در وضعیت خوبی قرار گرفته باشید و از طریق صدور گواهینامه توسط یک پزشک آلمان آن را تایید کنید . این امکان نیز وجود دارد که از شما سو، پیشینه کیفری درخواست شود که تضمین نماید در محیط کار خوش رفتار خواهید بود.

در همه کشورها کالج و آموزشگاه های مختلفی وجود دارد که دوره های زبان مختلف را ارائه می دهند ، شرکت مهاجرتی رجبی نیز با آموزشگاهای متنوع زبان در سراسر جهان همکاری می کند و می تواند ضمن ارائه مشاوره ، شما را در کالج های معتبر این کشور ثبت نام نماید.

نحوه دریافت ویزای پرستاری در آلمان

متقاضیان از همه کشورها می توانند برای ویزای کار پرستاری در آلمان درخواست دهند که ممکن است به دلیل برخی قوانین ، محدودیت هایی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود داشته باشد . اما نگران نباشید چرا که ما در طول مراحل درخواست قدم به قدم با شما خواهیم بود.

شهروندان اتحادیه اروپا نیازی به ویزا ندارند اما سایر متقاضیان باید درخواست ویزا را به سفارت ارائه دهند .این درخواست می تواند برای گذراندن دوره آموزشی و یا تکمیلی انجام شود که نسبت به یافتن یک کارفرما در حوزه درمانی آسانتر می باشد . از الزامات مهم در نحوه دریافت ویزای پرستاری در آلمان ، داشتن یکسال سابقه کار است ، در عین حال که در سایر مراحل سطح زبان آلمانی B مورد نیاز است اما سفارت برای اعطای ویزای کار پرستاری ممکن است سطح زبان پیشرفته یعنی در حد C1 را نیز از شما بخواهد.

راهنمایی های مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در بررسی درخواست ویزای کار پرستاری در آلمان را مد نظر داشته باشید که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

نحوه دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مشاورین رجبی به شما کمک می کنند تا به آسان ترین شیوه ممکن به ویزای کشور آلمان برسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

معادل سازی مدارک پرستاری در آلمان

برای اینکه بتوانید معادل سازی مدارک پرستاری در آلمان را انجام دهید ، باید در رشته پرستاری تحصیل کرده یا دوره کارآموزی پرستاری را در آلمان گذرانده باشید . در این حالت معادل سازی به این معنی است که صلاحیت حرفه ای خارجی از نظر قانونی معادل صلاحیت حرفه ای در آلمان قرار گیرد و به نوعی مدارک پرستاری اخذ شده در کشور مبدا در آلمان نیز شناخته شود ، برای این منظور ، مقام مسئول پرونده شما بررسی خواهد کرد که آیا صلاحیت حرفه ای تان با مدارک تحصیلی آلمان برابر است یا خیر و اگر اینگونه نیست ، می توانید در یک آزمون سنجش یا دوره معادل شرکت نموده تا به سطح کافی برسید . 

ویزای کار پرستاری در آلمان

هزینه های معادل سازی مدرک پرستاران در آلمان

هزینه معادل سازی مدرک پرستاران در آلمان بخش های مختلفی را شامل می شود که شما باید از همان ابتدا از تمامی آنها مطلع شوید . از آنجایی که شما به عنوان یک نیروی خارجی قصد ورود به این کشور را دارید ف باید هزینه های خود را به صورت کامل متقبل شده و یا در صورت داشتن قرارداد با کارفرما برخی هزینه ها را از او دریافت کنید.

اصلی ترین بخش هزینه دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان شامل هزینه های اسناد ، ترجمه و گواهینامه ها ، هزینه های سفر و هزینه دوره های آموزش مجدد است . اگر کافرمای شما حامی مالی باشد نیز برخی از هزینه ها را پرداخت نموده و برخی از بخش ها به عهده خودتان می باشد. هزینه معادل سازی مدرارک می تواند در موارد خاص بیش از 600 یورو باشد.

 

ویزای کار پرستاری در آلمان

نکات مهم معادل سازی پرستاران در آلمان

زمانی که شما مدارک خود را برای معادل سازی به دانشگاه جهت دوره کارآموزی و یا کار در یک مرکز درمانی ارسال می کنید ، باید حتما مطابق با سیستم آموزش و کار کشور آلمان معادل سازی شود . این مرحله می تواند سه تا چهار ماه زمان ببرد . در صورتی که تفاوتی در هنگام دریافت ویزای کار پرستاری در آلمان وجود داشته باشد می توانید با گذراندن دوره های لازم به سطح کافی برسید.

از جمله نکات مهم معادل سازی پرستاران در آلمان این است که شما می توانید با تحصیل این رشته در دانشگاه های آلمان از همان ابتدا به راحتی به سیستم آموزشی این کشور قدم بگذارید . عنوان تحصیل در آلمان ما در این زمینه راهنمای خوبی برای شما علاقه مندان می باشد.

در صورتی که در روند معادل سازی به مدارک بیشتری نیاز باشد حتما به شما اعلام می شود و خوب است که از همان ابتدا از طریق مشاوره با کارشناسان شرکت رجبی از همان ابتدا تمامی مدارک خود را به صورت کامل ارائه دهید تا با کسری مواجه نشوید.

 

در این عنوان تلاش نمودیم تا شما علاقه مندان را با چگونگی شرایط ویزای کار پرستاری در آلمان آشنا سازیم و اگر شما هم پرستار هستید و یا دوست دارید در رشته پرستاری کار و یا تحصیل کنید می توانید با شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز بصورت حضوری و غیر حضوری تماس بگیرید. مشاورین ما همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند . در ضمن توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان مهاجرت به آلمان از مسیرهای رسیدن به اقامت این کشور به خوبی مطلع شوید.

سوالات پر تکرار ویزای کار پرستاری در آلمان

حقوق ناخالص 1631 -1703 یورو در ماه قبل از اخذ مجوز و حقوق ناخالص 2142-2301 یورو در ماه پس از اخذ مجوز که می تواند با تخصص بیشتر پرستاری افزایش یابد.

در حال حاضر ، به کارآموزان پرستار در سال اول کارآموزی ماهانه حدود 750-800 یورو پرداخت می شود ، در سال دوم پرداخت حدود 800-900 یورو در ماه است و در سال سوم دوره آموزش ، ماهیانه به پرستاران 930-1030 یورو حقوق می دهند ، همه مبالغ ناخالص مشمول مالیات در آلمان است.

فقط افرادی می توانند از مزایای بازنشستگی پرستاری استفاده کنند که از سن زیر 45 سال کار در آلمان را شروع کرده باشند در غیر اینصورت باید هزینه های بازنشستگی را خودشان پرداخت کنند.

بله ، برای تقاضای ویزای کار در آلمان محدودیت سنی وجود ندارد ، افراد علاقه مند از خارج از کشور می توانند در هر سنی اقدام کنند ، به شرط آنکه شرط اصلی صحبت به زبان آلمانی را در سطح B1 یا B2 برآورده کنند.

به طور میانگین می توان گفت که باید 600 یورو و یا حتی بیشتر را به این مرحله اختصاص دهید.

پیشنهاد میکنیم تا علاوه بر رشته پرستاری از شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی نیز در آلمان مطلع شوید:

در این قسمت می توانید به موفقیت های ما در حوزه ویزای کشور آلمان بیشتر پی ببرید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

73 دیدگاه در “ویزای کار پرستاری در آلمان

  1. ویزای کار پرستاری در آلمان بهار گفت:

    سلام ببخشید من الان ۱۶ سال و ۷ ماهه ام.اگر مادرم از الان تا مثلا ۱۰ ماه دیگه بتونه مدرک b2 برای پرستاری بگیره می‌تونه در این حین بدون مدرک زبان اقدام به پیدا کردن کارفرما کنه و قرارداد کاری با طرف آلمانی کنه؟و اگر مثلا من تا زمانی که ایشون برن ۴ ماه به ۱۸ سالگی ام مونده باشه،ویزای همراه در مدت ۴ ماه آماده میشه و اگر در اون حین دریافت ویزای همراه ۱۸ ساله شدم بازم نمیتونم برم؟و اینکه اگر بخوان برای سفارت وقت بگیرند چقدر طول می‌کشه تا وقت بگیرند؟مادرم پرستار با ۱۰ سال سابقه است و میخواد از طریق جاب آفر و کاری مهاجرت کنه.

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      بدون مدرک زبان آلمانی مادرتان نمیتوانند جاب افر و ویزای کاری بگیرند .
      ضمنا فرزندان بالای 16 سال برای پیوست به والدین باید مدرک c1 زبان آلمانی ارائه دهند .
      بنابراین بهترین مسیر برای مهاجرت شما این است که در سن 18 سالگی با مدرک زبان b1 آلمانی برای ویزای تحصیلی آلمان اقدام نمایید.
      با تشکر از سوال شما

  2. ویزای کار پرستاری در آلمان tala گفت:

    سلام.
    ممکنه لطفا راهنمایی بفرمایید:
    آیا درحین گذراندن دوره زبان ، میتوانم کارهای مربوط به تایید مدارک پرستاری را جهت معادل سازی انجام بدهم تا زمان تاییدشان ،معطل نشوم؟

    آیا در مدت زمان زبان خواندن، میتوانم در سایت سفارت ، وقت بگیرم تا برای نوبت داشتن متحمل زمان نشوم و معطل نشوم؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      دریافت وقت سفارت زمان زیادی از شما نمیگیرد.
      همچنین برای شروع پروسه مهاجرت تان به آلمان نیاز به مدرک b2 زبان آلمانی می باشد.
      و کارهای مربوط به معادل سازی مدرک در کشور آلمان انجام می‌شود.

      با تشکر از سوال شما

  3. ویزای کار پرستاری در آلمان Amaneh گفت:

    با سلام من تبعه افغانستان هستم و لیسانس پرستاری دارم مدرک خود را از دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی در ایران گرفتم ساکن ایران هستم اگر بخواهم مهاجرت کاری به المان انجام دهم متاسفانه نمیتوانم نظام پرستاری دریافت کنم با این وجود می‌توانم مراحل پروسه مهاجرت را به صورت عادی طی کنم ؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله امکان پذیر است. با ارائه لیسانس و ریز نمرات میتوانید اپلای کنید

      با تشکر از سوال شما

  4. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

    با سلام

    شما مي توانيد با داشتن سابقه كاري حداقل ٣ الي ٥ سال براي ويزاي كاري آلمان اقدام كنيد ولي چون در رشته پرستاري فارغ التحصيل شديد بايد در آلمان دوره معادل سازي بگذرانيد و بعد از آن وارد بازار كاري شويد و امكان بردن همراه را داريد ولي همراه شما مي تواند همسر يا فرزندتان باشد و بعد از ورود مي توانيد در رشته پزشكي تحصيل كنيد ولي براي ورود به بدانشگاه بايد يا در آزمون ورودي شركت كنيد و يا با پذيرفتن مدرك پرستاريتون و سطح زبان بيشتر از b2 وارد دانشگاه شويد.

    با تشکر از سوال شما

  5. ویزای کار پرستاری در آلمان نسرین گفت:

    سلام من ۲۸سالمه ه‍شت ماه سابقه کار دارم می دونم که حداقل باید ۳سال باشه برای معادل سازی حتما باید مدرک b2رو گرفته باشم ؟ یا میشه اول اقدام به معادل سازی کنم تو یه سالی که طول میکشه b2 م رو بگیرم سوال بعدی م اینه که همسرمم هم از همون اول میتونه باهام بیاد و تحصیل برای ایشون هم رایگان حساب میشه؟؟؟؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      در ابتدا باید مدرک ب۲ داشته باشید تا بتونین وارد پروسه معادلسازی مدرک بشین.
      همسرتون بعداز فرایند معادلسازی مدرک و پیدا کردن کار میتونه بعنوان همراه بشما ملحق بشه

      با تشکر از سوال شما

  6. ویزای کار پرستاری در آلمان زهرا اسفندی گفت:

    سلام ، من پرستار هستم سه سال سابقه دارم،برای اقامت کاری در المان حتما باید یک سال دوره کاراموزی بگذرونم؟ و این دوره کجا تشکیل میشه مدرسه پرستاری؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      بله ، این دوره ها در کشور آلمان تشکیل می شود.

      با تشکر از سوال شما

  7. ویزای کار پرستاری در آلمان عاطفه گفت:

    سلام ميخواستم بدونم گرفتن مدرك آر ان تاثيري براي كوتاه كردن دوره ي اموزشي در المانو داره يا نه و اينكه اين مدت اموزشي كه بايد بگذرونيم تو آلمان هزينه اش با خودمون هستش ؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      بله هزینه ها با خود شما هست. گذراندن این دوره هم تاثیری در پروسه معادلسازی مدرک در المان ندارد

      با تشکر از سوال شما

  8. ویزای کار پرستاری در آلمان خسروی گفت:

    با سلام خانم ۴۰ساله لیسانس پرستاری شاغل ۱۳سابقه و بیمه تامین اجتماعی ۲فرزند ۱۳و۸ساله ایا شرایط اخذ ویزا کار را دارم و در دوره معادل سازی اجازه بردن یک همراه را دارم

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      بله مشکلی نیست. اگر هدف شما گرفتن ویزای کاری المان باشد شما باید مدرک زبان المانی در سطح b2ارائه دهید و ابتدا یکسال دوره معادل سازی مدرک را در کشور المان بگذرانید و پس از گذارندن این دوره اجازه کار پیدا خواهید کرد و با انعقاد قرارداد کاری میتوانید برای اقامت اقدام نمائید. به لحاظ اجازه بردن همراه اجازه بردن

      با تشکر از سوال شما

  9. ویزای کار پرستاری در آلمان سعید گفت:

    با سلام…من هشت سال سابقه کمک بهیار با دیپلم دارم و لیسانس پرستاری رو تازه گرفت 33 ساله.آیا شرایطم برای مهاجرت مناسبه؟؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      شما می توانید با تسلط به زبان آلمانی مهاجرت کاری به آلمان داشته باشید چون این کشور به نیروی کار پرستار احتیاج دارد هم چنین می توانید بدون ارائه مدرک زبان مهاجرت کاری به سوئد داشته باشید و بعد از تکمیل زبان وارد بازار کاری شوید .

      با تشکر از سوال شما

  10. ویزای کار پرستاری در آلمان عبید گفت:

    سلام ممنون از توضیحات مفیدتون، سوالی که داشتم اینه که ما چجوری این کارفرما روپیدا کنیم در آلمان؟ منظورم اینه که سایتی یا باید بریم سفارت چجوریه؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      با توجه به اینکه رشته شما جز مشاغل گروه درمان میباشد شما ابتدا باید یکسال دوره کالج جهت معادل سازی مدرکتان را در کشور المان بگذرانید بعد از اتمام کالج با پیدا کردن کارفرما در کشور المان میتوانید وارد بازار کاری شوید.

      با تشکر از سوال شما

  11. ویزای کار پرستاری در آلمان عرفان گفت:

    باسلام
    هزینه دوره‌ی زبان آلمانی و rn،چقدره؟

    _اگر مدرک rn رو در کشورای همسایه بگیریم،دوباره نیازه تو آلمان،دوره‌شو بگذرونیم و امتخانشو بدیم؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      Rn مدرك
      براى كشور كانادا ميباشد
      امكان يادگيرى زبان المانى در كشورهاى همسايه مانند تركيه و ارمنستان فراهم است
      كشور مجارستان نيز يكى از كشورهايى است كه دوره اموزش زبان المانى دارد
      و مدرك دريافتى در المان مورد قبول است نياز به شركت در ازمون زبان در المان نيست
      شما پس از ورود به المان بايد
      در دوره هاى معادل سازى مدرك پرستاريتان شركت كرده و پس از معادل سازى مدركتان مشغول به كار شويد

      با تشکر از سوال شما

  12. ویزای کار پرستاری در آلمان Moti گفت:

    سلام وقت بخیر،من لیسانس پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دارم،سوال اولم اینکه آیا دانشگاه مورد تایید هست و مدرک من از این دانشگاه تایید و معادل سازی در آلمان میشه؟من۲۹ سالمه و ۶سال سابقه کار در بیمارستان فوق تخصصی بخش ای سی یو و اورژانس دارم،میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم؟ و پذیرش کاری بگیرم؟ و اگر بخوام ویزای تحصیلی برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری واسه ارشد و دکتری در آلمان بگیرم امکانش هست؟ و شرایطش چجوریه؟ ممنونم از راهنماییتون.

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان Hamid گفت:

      با سلام

      .بله ، برای مهاجرت به المان با توجه به شرایط شما هر دو روش مهاجرت تحصیلی و کاری امکان پذیر میباشد. اگر هدف شما گرفتن ویزای کاری المان باشد شما باید مدرک زبان المانی در سطح b2ارائه دهید و ابتدا یکسال دوره معادل سازی مدرک را در کشور المان بگذرانید و پس از گذارندن این دوره اجازه کار پیدا خواهید کرد و با انعقاد قرارداد کاری میتوانید برای اقامت اقدام نمائید. جهت اقدام برای ویزای تحصیلی این کشور شما میتوانید با ارائه مدرک زبان المانی در سطح b2در مقطع فوق لیسانس به زبان المانی و بصورت رایگان پذیرش تحصیلی داشته باشید و همچنین اجازه کار پارتایم در حین تحصیل را نیز دارید و پس از اتمام تحصیل نیز میتوانید وارد بازار کار شوید و از خدمات پس از تحصیل استفاده نمائید.

      با تشکر از سوال شما

  13. ویزای کار پرستاری در آلمان فرانك گفت:

    سلااام
    من پرستارم و ٢٥ سال سابقه كار دارم ٤٥ سالمه، كارداني هوشبري، كارشناسي پرستاري و فوق روانشناسي عمومي دارم سابقا ٥ سال كار مديريتي دارم به نظر شما ميتونم براي كار در آلمان اقدام كنم و آيا موفق ميشم؟

  14. ویزای کار پرستاری در آلمان حسن گفت:

    سلام
    من مردک کارشناسی مدیریت دولتی دارم چگونه میتونم برم المان و شرایط کاری چجوریه یعنی به چه کاری میتونم مشغول بشم ؟>

  15. ویزای کار پرستاری در آلمان فرزانه عبدلی گفت:

    سلام.برای سن بالای چهل سال امکان مهاجرت هست؟یک جا نوشته شده تا چهل و نه سال.یک جا نوشته شده زیر چهل سال!

  16. ویزای کار پرستاری در آلمان سمیرا گفت:

    سلام من لیسانس پرستاری دارم و ۵ سال سابقه کار. اما برای زبان آلمانی دارم اقدام میکنم شرایط این وجود داره که قبل از گرفتن زبان مدارکم معادل سازی بشه ؟ این معادل سازی چقدر طول می کشه؟ دوست دارم روند کار سریع تر بشه

  17. ویزای کار پرستاری در آلمان amyr گفت:

    سلام.من ۴۵سالم است و مدرک کارشناسی پرستاری دارم همچنین ۱۹ سال سابقه دارم.
    می خواستم بدونم می توانم برای درخواست ویزا اقدام کنم.

  18. ویزای کار پرستاری در آلمان آنا گفت:

    سلام من خانمی هستم 40 ساله ومجرد حدود 13 سال سابقه کار پرستاری دارم میتونم برای ویزای کاری کشور آلمان اقدام کنم
    ممنون از پاسختون

  19. ویزای کار پرستاری در آلمان amyr گفت:

    سلام من ۴۵ سالم است و۱۹سال سابقه پرستاری در اورژانس دارم.دارای مدرک کارشناسی پرستاری هستم ویک همسر و۳ فرزند ۲.۱۲.۱۶ساله دارم می خواستم بدونم میتونم به آلمان مهاجرت کنم

  20. ویزای کار پرستاری در آلمان مهدی گفت:

    با سلام من کارشناس پرستاری هستم میخواستم بپرسم بعد اینکه کلیه مدارک رو اماده کردیم در المان با کار پرستاری شروع ب کار میکنیم؟؟؟ بعصی ها میگم اول کمک پرستار بعد پرستار انجام میدید

  21. ویزای کار پرستاری در آلمان زهرا گفت:

    سلام من ۴۳ سال دارم و یک سال سابقه پرستاری آیا میتوانم برای کار و اقامت اقدام کنم

  22. ویزای کار پرستاری در آلمان رامین گفت:

    باعرض سلام بنده چهارتا تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین.1-آیا درمدتی که ما یک سال دوره میگذرانیم هزینه زندگی با خود طرف هست؟2-آیا وقتی ما مشغول به کارشدیم درآلمان میتونیم به ایران بیاییم مثلا سالی یکی دوبار جهت دیدن خانواده یا نه دیگه نمیشه به ایران آمد؟3-آیا از آلمان میشه به ایران پول فرستاد وبالعکس؟4-آیا پرستاری که درالمان مشغول کارهست میتونه درخواست تحصیل دررشته ایی مثل پزشکی و…روبده؟

  23. ویزای کار پرستاری در آلمان کامران گفت:

    سلام خستە نباشید.
    برای رشتە پرستاری ویزای کار گرفتن المان اسونتر هستش یا کانادا یا استرالیا؟و اینکە مزیت المان نسبت ب استرالیا و کانادا چی هسشتش؟؟

  24. ویزای کار پرستاری در آلمان kamran گفت:

    سلام وقت بخیر.ویزای کار المان با؟کشورای دیگە فرق دارە ؟مثلا کانادا یا استرالیا؟گرفتن کدوومشوون اسونترە؟

  25. ویزای کار پرستاری در آلمان نازی گفت:

    با سلام و خسته نباشید. سوالم اینه شخصی که پرستاره در زمانی که با ویزای کاری ب آلمان رفته و مشغول گذراندن دوره های کارآموزیشه میتونه اون زمان هم خانوادشو با خودش ببره؟ ممنون میشم کمک کنید

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور مهاجرت کاری گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      تا زمانی که شخص وارد بازار کار نشده است نمی تواند ویزای همراه بگیرد . بنابراین حداقل یک سال طول می کشد که بتوان ویزای همراه گرفت.

      باتشکر از سوال شما

  26. ویزای کار پرستاری در آلمان پونه گفت:

    با سلام. چنانچه کسی مدرک پرستاری اصلا نداشته باشه ، آیا میتونه در موسسسات آزاد دوره بگذرونه و مدرک بگیره . بعد با مدرک اونجا برای اقامت اقدام کنه ؟ یا حتما باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشیم ؟؟؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور مهاجرت کاری گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای وورود به بازار کار در رشته پرستاری در کشور آلمان پس از ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه کار مرتبط با آن یک دوره کالج حدودا یکساله در کشور المان گذرانده و پس از شرکت در ازمون معادل سازی امکان ورود به پروسه کار در این کشور را خواهید داشت . بنابراین شما باید حتماً مدرک دانشگاهی داشته باشید.

      باتشکر از سوال شما

  27. ویزای کار پرستاری در آلمان ياسمن گفت:

    سلام وقت بخير،ببخشيد براي گرفتن ويزاي كار بهتره كه ليسانس باشيم يا فوق ليسانس؟كدوم بهتره؟؟؟از لحاظ درآمد و …

  28. ویزای کار پرستاری در آلمان الی گفت:

    سلام خسته نباشید اگه دوره ی کارشناسی دانشگاه آزاد باشه و مسلط به زبان آلمانی باشم احتمال این هست که بتونم برم؟

  29. ویزای کار پرستاری در آلمان علی مهدوی امین گفت:

    سلام وقتتون بخیر،سابقه کار رو چه چیزی میدونن؟سابقه بیمه یا گواهی از بیمارستان مربوطه؟!یعنی اگه چندسال کارکرده باشی ولی بیمه ردنشده باشه اونم جز سابقه محسوب میه؟

  30. ویزای کار پرستاری در آلمان الهام گفت:

    با سلام
    من خانمی سی ساله و متاهل هستم بدون فرزند. مدرک کارشناسی پرستاری دارم با ۷ سال سابقه کار عمدتا در بخش دیالیز علاوه بر آن مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی و مدرک ب یک گوته رو هم دارم. میخاستم بپرسم با این شرایط امکان مهاجرت تا چه حد برای من مهیاست.
    ممنون میشم اگر جواب بدید

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور مهاجرت کاری گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      بله میتوانید اقدام کنید برای ویزای جاب سیکر المان شما باید زیر 40 سال حداقل مدرک لیسانس و 3 سال سابقه کار مرتبط و زبان المانی که شما شرایط اولیه دارید و باید در ابتدا مدرک تحصیلتون معادل سازی کنید یک دوره و بعد اجازه پیدا کردن کار دارید.

      باتشکر از سوال شما

  31. ویزای کار پرستاری در آلمان ترانه گفت:

    سلام من کارشناس ارشد پرستاری طب سالمندی ام 28 سالمه مدرک زبان C1 المانی دارم به مدرک بالای زبان المانی اماده میشم ایلتس ندارم. 2 سال طرح گذروندم بعد اینکه مدرکم ارزیابی شد امتهان ورودی میدم بعد 2 سال کااموزی میرم درسته ؟خب ازمن مصاحبه هم میکنن؟ ودرحال جمع کردن رزمه هستم میخواستم بدونم 2 سال سابقه کار کافیه ؟خب چه راه حلی هست که من این امتهان هارو ندم ؟البته همسرم المان تخصص چشم پزشکی خونده این برای من کمکی میکنه که امتهان ندم کااموزی نرم و..>>ازمون ورودی المانی سخته ؟ یا اینکه من توالمان دکترا بگیرم خوبه برای کار هم اجازه ورود میگیرم به نظزتون مدوم ؟ینی لازمه که دکترا بخونم ؟

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان زهرا گفت:

      با عرض سلام
      بنده کارشناس پرستاری هستم و با سابقه کار لازم و سن ۴۲ سال.
      امکان اخذ ویزای کار برای من وجود داره؟

  32. ویزای کار پرستاری در آلمان اعتماد گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    ممنون مطالب خوبتون
    سوالی که دارم اینه که من و همسرم هردو پرستار هستیم
    اگر تنها من برای ویزای کاری اقدام کنم هسمرم هم میتواند با من به آلمان مهاجرت کند یا اینکه اون هم باید درخواست ویزا کار کنه ؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

  33. ویزای کار پرستاری در آلمان Ela گفت:

    سلام
    من در تركيه زندگي ميكنم
    اگر بخوام اقدام براي ويزاي كار پرستاري به چه صورت بايد اقدام كنم
    و چه مدت زمان ميبره ؟
    بعد از گرفتن مدرك زبان بايد اقدام كرد ؟

  34. ویزای کار پرستاری در آلمان محسن گفت:

    با سلام، ببخشید از کجا میشه فهمید که دانشگاه مورد تایید می باشد یا خیر?

  35. ویزای کار پرستاری در آلمان مرجان گفت:

    سلام من لیسانس پرستاری دانشگاه آزاد دارم میخام برای فوق لیسانس در آلمان اقدام کنم اما مدرک زبان ندارم. میتونم برم آلمان اول زبان آلمانی بخونم بعد فوق لیسانس بگیرم؟

  36. ویزای کار پرستاری در آلمان دریا گفت:

    با سلام.ممنپن از زحماتتپن.سابقه کار چند سال الزامی هست؟من دو سال طرحمو گذروندم فقط،سابقه حساب میشه؟چون بعد اتمام طرحم بچه دار شدم و فقط یکساله که بچه بزرگ میکنم و نتونستم برم

    1. ویزای کار پرستاری در آلمان مشاور مهاجرت کاری گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      دوره طرح هم جزو سابقه کار حساب می شود . اما به طور کلی شما حداقل باید سه سال سابقه کار داشته باشید . به اضافه سطح زبان B2 آلمانی

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه