قیمت خانه برای زندگی در مجارستان

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
قیمت خانه برای زندگی در مجارستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

مجارستان ، به ویژه بوداپست ، در طول چند سال گذشته به طور گسترده ای برای مهاجران محبوب شده است . پایتخت آن برای بسیاری از مهاجران تعادل خوبی از فرصت های کاری ، فرهنگی و هزینه های بسیار پایین تر زندگی را نسبت به پایتخت های اروپایی غربی ارائه می دهد . هزینه مهم و قابل توجه هنگام مهاجرت تحصیلی به مجارستان مسکن است . به طور طبیعی ، قیمت خانه برای زندگی در مجارستان بستگی به محل ، اندازه و شرایط اقامت دارد .

ساکنان بوداپست بیش از نیمی از حقوق ماهانه خود را در هزینه اجاره ، هزینه های اجباری تعمیر و نگهداری خانه صرف می کنند . برای کسب اطلاع از روش های مختلف مهاجرت به مجارستان می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در ارتباط باشید .

نگاهی به قیمت خانه برای زندگی در مجارستان

قیمت خانه برای زندگی در مجارستان از منطقه به منطقه و اندازه آپارتمان متفاوت است ، اما بدون شک در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است . اگر قصد دارید در مجارستان برای مدت کوتاهی اقامت داشته باشید ، اجاره یک خانه انتخاب منطقی تری است .

قیمت اجاره در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی نسبتا ارزان است ، اما در بین بخش های مختلف شهر بسیار متفاوت است و به طور پیوسته افزایش می یابد . با این حال ، مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی ، نسبت قیمت به کیفیت بهتر را در بازار اجاره ارائه می دهد .

به عنوان مثال : اجاره یک آپارتمان در مرکز بوداپست سه برابر ارزان تر از اجاره یک آپارتمان در مرکز مادرید است . متوسط قیمت خانه برای زندگی در مجارستان به صورت اجاره ای به شرح زیر می باشد :

  • اجاره آپارتمان ( 1 خوابه ) در مرکز شهر 125،238.32 فورینت
  • اجاره آپارتمان ( 1 اتاق خوابه ) خارج از مرکز شهر 91،877.00 فورینت
  • اجاره آپارتمان (3 اتاق خواب ) در مرکز شهر 222،501.44 فورینت
  • اجاره آپارتمان (3 اتاق خواب ) خارج از مرکز شهر 152،767.74 فورینت

متوسط قیمت خرید آپارتمان در مجارستان به صورت زیر است :

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 632،900.80 فورینت
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز شهر 370،247.64 فورینت

خانه دانشجویی در مجارستان

بسیاری از دانشجویان در آپارتمان های مشترک زندگی می کنند که نه تنها ارزانترین گزینه بلکه بهترین راه برای پیدا کردن دوست است .

شما می توانید یک اتاق یک نفره در یک آپارتمان مشترک در مرکز بوداپست را با قیمت 150 یورو پیدا کنید و ماهانه برای خدمات اولیه ( گاز ، برق ، آب ، زباله ) 130 یورو هزینه پرداخت کنید .

دقت کنید که این هزینه به هزینه های تحصیل در مجارستان اضافه می شود . به عنوان یک دانشجو شما احتمالا به دنبال یک خانه در نزدیکی دانشکده خود هستید ، اما نه خیلی دور از مرکز .

ما به شما توصیه می کنیم یک آپارتمان در نزدیکی یکی از ایستگاه های خط مترو اجاره کنید که به دانشکده خود و مرکز شهر به راحتی دسترسی داشته باشید .

خانه دانشجویی در مجارستان

اجاره آپارتمان ها و اتاق در بوداپست مجارستان

پایتخت مجارستان ، بوداپست یکی از زیباترین شهرهای قاره اروپا است . با تعداد زیادی از گنجینه های معماری ، یک فرهنگ جهانی و یک زندگی شبانه فوق العاده ، تعجب آور نیست که بوداپست سالانه 4 میلیون گردشگر را جذب می کند .

آپارتمان های اجاره ای در بوداپست را می توان در سراسر شهر متناسب با طیف وسیعی از بودجه ها و شیوه زندگی پیدا کرد . اکثر آپارتمان ها در سمت آفتاب شهر قرار دارند و به طور معمول در یک مجتمع آپارتمانی بزرگ قدیمی یا جدید قرار گرفته اند .

قیمت خانه برای زندگی در مجارستان را بررسی می کنیم . میانگین اجاره ماهانه یک اتاق خواب در بوداپست ، حدود 130،000 فورینت در مرکز شهر و حدود 95،000 فورینت در خارج از مرکز شهر است .

با این حال ، از ظاهر ارقام درشت پول مجارستان هراس نداشته باشید . این مبلغ به 420 و 300 یورو تبدیل می شود که به نظر نمی رسد خیلی بد باشد !

آپارتمان های خدماتی و مبله در بوداپست

بوداپست به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری در اروپای مرکزی ، سهم مناسبی از امکانات اقامتی لوکس دارد . اگر شما به دنبال یک آپارتمان کاملا مبله در بوداپست هستید ، باید در مرکز شهر به دنبال آپارتمان مورد نظر خود باشید .

آپارتمان های خدماتی مانند خدمات خشکشویی ، سرویس اتاق و وای فای رایگان ارائه می دهند و بسیاری از آنها دسترسی به بالکن و تراس خصوصی دارند .

از آنجا که که اکثریت درون ساختمان های قدیمی هستند ، می توانید یک طراحی درخشان و مدرن را انتظار داشته باشید .

آپارتمان های خدماتی در بوداپست می توانند یک راه عالی برای زندگی در یک شهر باشند ، هر آپارتمان به طور کامل مبله ، با خدمات اضافی مانند ورزشگاه ، استخر و خدمتکار می باشد .

آپارتمان های خدماتی در بوداپست نیز کمی گران تر از آپارتمان های معمولی برای اجاره هستند ، بنابراین آماده باشید کمی بیشتر پرداخت کنید .

آپارتمان های خدماتی در بوداپست در یک منطقه جغرافیایی وسیع تر یافت می شوند، اما اکثریت نیز در اطراف مرکز شهر جمع شده اند .

آپارتمان های خدمات بسیاری از امکانات رفاهی آپارتمان ها را به اشتراک می گذارند و دارای برچسب قیمت مناسب هستند . با داشتن یک اقتصاد قوی و بازار مسکن با ثبات بیشتر بالا بودن رنکینگ دانشگاه های مجارستان ، این کشور تبدیل به جایی برای سرمایه گذاران خارجی شده است .

موقعیت ممتاز آن درست در قلب اروپا مجارستان را به فرصت های تجاری باور نکردنی تبدیل کرده است و تجارت گردشگری کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است سالها است که دریاچه Balaton، Zala و پایتخت بوداپست تقاضای زیادی برای سرمایه گذاری در ملک دارند .

مهاجرت به مجارستان

اگر شما به دنبال راه امن و مقرون به صرفه برای به دست آوردن مجوز اقامت در اتحادیه اروپا هستید ، مجارستان با گزینه های مختلف برای متقاضیان از همه ملیت ها انتخاب خوبی است .

شما می توانید اجازه اقامت موقت یا دائمی را از طریق اشتغال ، شروع کسب و کار در مجارستان ، وضعیت دانشجویی و غیره دریافت کنید .

مهاجرت به مجارستان

برای پیدا کردن بهترین گزینه برای خو و خانواده خود ، می توانید با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی یک مشاوره رایگان را برنامه ریزی کنید !

در نهایت موسسه مهر آفرین رجبی مفتخر است که با برخی از بهترین متخصصان در امر مهاجرت کار می کند . در خط کسب و کار ما ، اصل مهم ایجاد یک رابطه کارآمد و جریان اطلاعات بین کارمندان ، مشتریان ، شرکا و مقامات است .

از زمان شروع به کار دفاتر موسسه حقوقی مهر آفرین رجبی در دو شهر تهران و شیراز ، پروژه هایی را به اشکال مختلف مدیریت کرده ایم .

گردش کار شرکت ما حداکثر انعطاف پذیری را حفظ می کند در حالی که به حفظ کیفیت و کارایی حرفه ای خود اهمیت ویژه ای می دهد .

راه های مختلفی برای اخذ اقامت در مجارستان وجود دارد . اجازه دهید به شما از طریق مالکیت کسب و کار ، ادغام خانواده ، ویزای تحصیلی مجارستان ، مجوز کار ، پرونده های مرتبط با اشتغال یا درخواست شهروندی کمک کنیم . چنانچه در خصوص قیمت خانه برای زندگی در مجارستان سوالی دارید ، مشاوران موسسه مهر آفرین رجبی در دفاتر تهران و شیراز همواره آماده پاسخگویی می باشند .

Rate this post

2 دیدگاه در “قیمت خانه برای زندگی در مجارستان

  1. مریم گفت:

    سلام خانمی 38 ساله هستم دارای کارشناسی ارشد زبان انگلیسی دارای سابقه کار 10سال تدریس در دانشگاه علمی کاربردی به صورت ساعتی و قراردادی و 15 سال تدریس آموزشگاههای زبان . سابقه بیمه 3 سال بصورت آزاد و یکسال سابقه کار امور دفتری و اداری. خواهان مهاجرت هستم از طریق کسب و کار

    1. Hamid گفت:

      با سلام

      براى مهاجرت كارى در كشورهاى كانادا استراليا نيوزيلند بايد امتياز لازم را در سيستم امتيازى اسكيل وركر كسب كنيد
      از ديگر راه هاى مهاجرتى براى شما عبارتند از شركت در دوره هاى زبان مجارستان
      ثبت شركت خريد ملك و مهاجرت از طريق تحصيل فرزند ميباشد

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه