ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی از انتخاب های هوشمندانه افرادی است که به هر دلیلی قصد مهاجرت به این کشور را دارند و به فکر هزینه ها و خرج و مخارج خود می باشند.

همواره عزیزانی که می خواهند زندگی جدیدی را نه تنها در مجارستان بلکه در هر کشور دیگری شروع کنند ، به دنبال یافتن شهری کم هزینه و بصرفه برای شروع هستند و مجارستان کشوری با اقتصاد در حال رشد و متنوع ، یک گزینه بسیار خوب است.

اما این بدان معنا نیست که گسترش تعداد کارگران خارجی به منظور کار  اقدامی هوشمندانه و آسان است و این مسیر سختی های خود را نیز دارد ، در این مقاله با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا از شرایط کار و زندگی در ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی مطلع شوید.

هزینه زندگی در مجارستان بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپایی بوده و برای کسانی که می خواهند زندگی ارزانی را در اروپا شروع کنند، گزینه ای ایده آل است ، بوداپست در سال 2021 در بررسی هزینه زندگی در رتبه 162 از بین 209 شهر قرار گرفت.

در این عنوان با ما همراه باشید تا پنج شهر ارزان این کشور را بشناسید و با مطالعه عنوان کار در مجارستان نیز می توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با زندگی و سطح درآمد در این کشور بیابید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

جزئیات هزینه های زندگی در مجارستان را از کارشناسان رجبی جویا شوید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ارزان ترین شهرهای مجارستان

در میان فهرست ارزان ترین شهر های مجارستان برای کار و زندگی شهرهای دیور یا گیور ، پچ ، سگد ، میشکولتس و نیردی هازا در صدر این فهرست قرار گرفته اند و افرادی که به دنبال شهر های کم هزینه برای زندگی و کار در این کشور هستند ، این پنج شهر با توجه به توضیحاتی که در ادامه راجع به آن ها می دهیم ، می تواند انتخاب روشنفکرانه ای باشد.

هزینه کلی زندگی و جمعیت موجود در ارزان ترین شهر های مجارستان بصورت زیر است :

شهر هزینه کلی در ماه جمعیت
پچ 534 دلار 140 هزار نفر
نیردی هازا 562 دلار 117 هزار نفر
میشکولتس 589 دلار 151 هزار نفر
سگد 615 دلار 159 هزار نفر
دیور 619 دلار 133 هزار نفر


همانگونه که در جدول بالا مشاهده می کنید ، ارزان ترین و بهترین شهر هم برای کار و هم برای زندگی و از لحاظ ارزان بودن در مجارستان ، شهر پچ است که در این مقاله به بررسی آن پرداخته و البته چند شهر دیگر را هم به عنوان گزینه های بعدی برای ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی بررسی می کنیم.

پچ ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی

شهر پچ پنجمین شهر بزرگ در مجارستان است که در دامنه‌ کوه‌ های مکسک در جنوب غربی کشور و نزدیک به مرز با کرواسی قرار دارد ، این شهر مرکز اداری و اقتصادی شهرستان بارانیا و همچنین مقر اسقف کاتولیک رومی پچ به شمار می رود و میزبانی قدیمی ترین دانشگاه کشور را نیز به عهده دارد.

در سال های اخیر این شهر به دلیل میراث فرهنگی خود بسیار شناخته شده و توانسته به عنوان یکی از شهر های پایتخت فرهنگی اروپا نیز نامگذاری شود ، میانگین هزینه زندگی در شهر پچ برای یک فرد مجرد 534 دلار در ماه و برای یک خانواده چهار نفره 1،371 دلار  است که در 14 درصد کمتر از آمار گران ترین شهرهای جهان می باشد و در رتبه بندی داخلی میان ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی در رتبه  32 از 33 جای می گیرد.

پچ ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی به شمار می رود و متوسط حقوق در این شهر پس از کسر مالیات 675 دلار در ماه است که برای پوشش هزینه های زندگی به مدت تقریبی 1 ماه و سه روز کافی است ، جزئیات هزینه زندگی در این شهر را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

هزینه های زندگی در شهر پچ یک نفر خانواده چهار نفره
هزینه بدون اجاره ماهیانه 301 دلار 934 دلار
اجاره با خدمات آب و برق 233 دلار 437 دلار
غذا 206 دلار 559 دلار
حمل و نقل 32.2 دلار 90.2 دلار

دانشجویانی که تحصیل در دانشگاه های مجارستان را بعنوان هدف خود قرار داده اند با توجه به به جدول بالا ، می توانند هزینه های زندگی در شهر را پچ برآورد و این شهر را بعنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند ، متقاضیان برای انجام روند اخذ پذیرش از دانشگاه پچ می توانند ابتدا مقاله تحصیل در مجارستان را مطالعه و سپس با مشاوران مهاجرتی رجبی همراه شوند تا فرایند پذیرششان را بصورت کامل انجام دهند. 

کیفیت زندگی در شهر پچ

از طرفی کیفیت زندگی در شهر پچ به دلیل آنکه ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی است ، اندکی پایین بوده و امتیاز 49 درصد را به خود اختصاص می دهد که البته سطح و وضعیت معیشت این شهرکاملا قابل قبول می باشد.

نزدیک ترین فرودگاه به شهر پچ ، فرودگاه پچ پوگانی است که در فاصله 9 کیلومتری این شهر قرار گرفته که یکی از مزایای اصلی شهر بشمار رفته و از طرفی دیگر پچ خانه ای برای کارخانه های بزرگ مانند کارخانه چینی معروف Zsolnay در سطح بین المللی ، کارخانه آبجو سازی Pécsi Sörfőzde ، شرکت حمل و نقل آلمانی Dachser و بسیاری دیگر از کارخانه های بزرگ است که  فرصت های کاری و صنعتی بسیار خوبی را در این شهر بوجود آورده اند.

کیفیت زندگی در این کشور برای شما عزیزانی که هر یک از شهرها را برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان انتخاب کرده اید ، بصورت اختصاصی توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در عنوانی با همین نام بررسی شده است تا بتوانید با دید بازتری راجع به انتخاب خود فکر کنید.

ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی

Hungary Second Cheapest City

نیردی هازا دومین شهر ارزان مجارستان

نیرگیهازا یا نیردی هازا ، شهری با حقوق شهرستانی در شمال شرقی مجارستان و مرکز شهرستان سابولچ ساتمار برگ است که هفتمین شهر بزرگ این کشور بشمار می رود ، توسعه این شهر از قرن 18 آغاز شده و توانسته تاکنون به یک مرکز اقتصادی و فرهنگی منطقه تبدیل شود و فرصت های شغلی زیادی را برای افراد بومی و حتی خارجی فراهم سازد.

میانگین هزینه زندگی در نیردی هازا 562 دلار برای یک فرد مجرد و 1.454 دلار برای یک خانواده چهار نفره در هر ماه است که 18 درصد ارزان تر از گران ترین شهر های جهان می باشد و آن را در رتبه 25 از 33 شهر های مجارستان در فهرست هزینه ها قرار داده است ، متوسط حقوق در نیردی هازا دومینگزینه از ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی پس از کسر مالیات 629 دلار می شود که برای پوشش هزینه های زندگی برای 1.1 ماه کافی است.

کیفیت زندگی در شهر نیردی هازا

کیفیت زندگی در شهر نیردی هازا 48 درصد بیان شده و این شهر از لحاظ کاری اندکی با چالش روبروست ، پس از سقوط کمونیسم چندین شرکت خارجی در شهر ظاهر شدند و تا اوایل دهه 2000  بزرگترین کارفرمایان دو شرکت Hübner Flextronics Ltd و Hirsch’s بودند ، اما در طول دوره رکود اقتصادی ، بسیاری از شرکت ها چندین هزار شغل را در این شهر حذف کردند.

امروزه بزرگترین شرکت های عمومی در این شهر Lego Manufacturing Kft و میشلین مجارستان هستند که برای حدود 3000 نفر در این شهر شغل ایجاد نموده اند ، از معایب این شهر می توان به فاصله بسیار زیاد آن با فرودگاه اشاره کرد که نزدیک به 52 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبرسن فاصله داشته و آلودگی هوا نیز 17.8 میکرو گرم بر متر مکعب می باشد ، البته گفتنی است که کالج شهر نیردی هازا به عنوان یک نقطه قوت می کوشد تا تحصیلات تکمیلی را به دانشجویان ارائه دهد.

هزینه های زندگی در شهر نیردی هازا

هزینه های زندگی در نیردی هازا در مقایسه با شهر پچ اندکی بیشتر است اما باز هم در میان ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی قرار می گیرد ، میانگین هزینه ماهانه زندگی در این شهر بصورت زیر است :

هزینه های زندگی در نیردی هازا یک نفر هانواده چهار نفره
هزینه بدون درنظر گرفتن اجاره 293 دلار 913 دلار
هزینه اجاره و خدمات آب و برق 263 دلار 542 دلار
غذا 208 دلار 559 دلار
حمل و نقل 24.9 دلار 68.4 دلار

بدون شک بررسی یک کشور از جنبه های مختلف بسیار راهگشا خواهد بود ، بنابراین عناوین زیر را فراموش نکنید.

میشکولتس سومین شهر ارزان برای کار و زندگی در مجارستان

میشکولتس چهارمین شهر بزرگ مجارستان ( پس از بوداپست ، دبرسن و سگد ) در شمال شرقی این کشور است که به وجود صنایع سنگین معروف بوده و مرکز شهرستان Borsod-Abauj-Zemplén نیز شناخته می شود ، از لحاظ هزینه زندگی نیز در رتبه 20 از 33 قرار دارد که معیاری برای ارزان بودن مخارج زندگی است ، متوسط حقوق در شهر میسکولتس یا میشکولتس نیز پس از کسر مالیات 646 دلار است که برای پوشش هزینه های زندگی برای 1.1 ماه کافی می باشد.

هزینه های ماهانه زندگی در میشکولتس سومین شهر ارازن مجارستان برای کار و زندگی در جدول زیر آورده شده است :

هزینه های زندگی در میشکولتس یک نفر خانواده چهار نفره
هزینه زندگی با درنظر گرفتن اجاره 589 دلار 1455 دلار
هزینه زندگی بدون درنظر گرفتن اجاره 306 دلار 915 دلار
اجاره و خدمات آب و برق 284 دلار 540 دلار
غذا 215 دلار 579 دلار
حمل و نقل 27.1 دلار 74.8 دلار

کیفیت زندگی در شهر میشکولتس

از معایب این شهر می توان به عدم دسترسی سریع به فرودگاه اشاره کرد ، نزدیک ترین فروگاه به شهر میشکولتس نییز فرودگاه بین المللی دبرسن است که 92 کیلومتر تا این شهر فاصله دارد ، آلودگی هوا در این شهر از دو شهر دیگر بیشتر بوده و کیفیت زندگی در آن تقریبا 62 درصد می باشد ، از دانشگاه های این شهر نیز می توان دانشگاه میسکولتس را نام برد.

میشکولتس عموماً به عنوان یک شهر صنعتی در نظر گرفته می شود و بزرگترین رشد اقتصادی آن در دوران سوسیالیست فراهم شد و صنعت ( از جمله متالورژی ) سابقه طولانی در این شهر دارد.

کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همواره تلاش نموده اند تا بهترین مسیر ممکن را با توجه به شرایط هر فرد پیشنهاد دهند ، در این وبینار نیز می توانید مشاوره حرفه ای کارشناسان مجموعه را در رابطه با روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف جهان از جمله مجارستان مشاهده کنید ، در صورتی که نیاز به دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با هر یک از روش های مهاجرت دارید از طریق تماس و یا گذاشتن نظر ما را آگاه سازید.

 

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی

در این شهر شما قادر خواهید بود تا با هزینه ای در حدود 534 دلار در ماه یک زندگی تک نفره خوب را سپری کنید.

در این شهر ارزان شما قادر هستید تا به فاصله 9 کیلومتر به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

شهر نیردی هازا از جمله شهرهای کشور مجارستان است که آمار بیکاری در آن نسبت ب سایر شهرها کمی بالاتر است.

شهر میشکولتس دارای فاصله 92 کیلومتری با نزدیک ترین فرودگاه به خود است.

این شهر به عنوان یک شهر صنعتی شناخته می شود که آن را از سایرین متمایز می سازد.

شرکت مهاجرتی رجبی بیشترین تلاش خود را در رابطه با ویژگی های ارزان ترین شهر مجارستان برای کار و زندگی جهت آگاهی هرچه بیشتر شما عزیزان بکار گرفته است ، در صورت وجود هرگونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناسان مجرب موسسه در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید یا سوالات خود را در باب مهاجرت به مجارستان از طریق صفحه اینستاگرام ما با مشاوران در میان گذاشته و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

عناوین زیر نیز به شما کمک می کند تا اطلاعات لازم در رابطه با ارزان ترین شهر سایر کشورها را نیز به دست آورید.

در انتها نیز می توانید تجربه دوستانی که برای ویزای کشور مجارستان اقدام کرده اند را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه