مهاجرت به مجارستان

مهاجرت به مجارستان در طی دهه اخیر متقاضیان بسیاری داشته است؛ یکی از مقاصد اصلی مهاجران از سراسر جهان به خصوص اسیا در سال های اخیر ، مجارستان بوده است.

دلیل اصلی مهاجرت به مجارستان را نیز باید تورم پایین، نرخ بیکاری پایین، اقتصاد قوی و رو به پیشرفت و سطح زندگی بسیار بالا در این کشور دانست. در ادامه کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 ( موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451 ) مهاجرت به مجارستان را به طور کامل به شما ارائه خواهند کرد.

برای مهاجرت به مجارستان و اقامت و زندگی در آن روش های بسیاری وجود دارد از جمله: مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق پناهندگی و مواردی دیگر که تمامی این راه های مهاجرتی را تیم کارشناسی ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در مقاله های مهاجرت به مجارستان و دیگر مقاله های مربوط به هرکدام از این موارد به صورت کامل و مفید برای شما عزیزان جمع آوری و در اختیار شما قرار داده اند.

خوب است که ضمن مطالعه این عنوان تا انتها حتما عنوان هزینه زندگی در مجارستان را نیز مطالعه کنید تا به شناخت بیشتری به این کشور برسید.

فهرست مطالب
مهاجرت به مجارستان

مجارستان را بهتر بشناسیم

سرزمین مجارها ، اسمی که مردم کشور مجارستان غالبا کشور خود را به این اسم می شناسند و در اروپا هم بسیاری از مردم نیز این کشور را به این نام صدا می زنند ، آداب و رسوم و نحوه زندگی در این کشور با دیگر شهر ها و کشورها در اروپا بسیار متفاوت است و می توان گفت که فرهنگ مردم از دیگر نژاد ها و کشورهای اروپایی تاثیری زیادی نگرفته است و همینطور بر دیگر نقاط این قاره نیز تاثیر بسیاری نگذاشته است.

انزوایی که در طول تاریخ این کشور بدان مواجه بوده و روابط و مناسبات بسیاری کمی که با دیگر کشور ها و نژادها داشته را می توان دلیل این امر دانست. مجارستان دارای بناها ، شهرها ، مناظر و طبیعتی خاص خود است که در کنار آداب و رسوم ساکنین این سرزمین می تواند برای هرفردی که برای اولین بار به این کشور سفر می کند؛ تجربه ای بسیار جدید را رقم بزند به طوری که در ذهن آنان به عنوان یک نمونه کاملا متفاوت و مجزا از دیگر تجربه های آنان قرار بگیرد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کدام روش مهاجرت به مجارستان مناسب شماست؟ برای دانستن آن با ما تماس بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت به مجارستان

در این جا برای بسیاری از شهروندان ایرانی این سوال وجود دارد که روش های قانونی مهاجرت به مجارستان کدام روش ها هستند و هرکدام دارای چه ویژگی ها و مزیت هایی بوده و در ضمن نیازمند چه شرایط و قوانین می باشد. 

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت به مجارستان را دارید، حتما پیش از اقدام تمامی روش ها را به صورت کامل شناخته و بررسی نموده و درنهایت بهترین را با توجه به شرایط خود برگزینید.

در حال حاضر روش های قانونی مهاجرت به مجارستان بدین شرح می باشند:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

هرکدام از روش های مهاجرت به مجارستان ایده ال برای افراد و شرایطی خاص است، به طور مثال برای مهاجرت به مجارستان از طریق ازذدواج باید حتما با یک شهروند این کشور ازدواج کنید . فراهم نمودن شرایط هر روش راه رسیدن به مهاجرت به مجارستان است و هر فرد باید رزومه خود را به صورت دقیق بررسی نموده و به بهترین شیوه برسد.

مثلا روش تحصیلی معمولا برای دانشجویان و یا دانش آموزان به قصد ادامه تحصیل مناسب است. یا اگر فردی دارای تخصص یا دانشی بالا است و قصد کار و کسب درآمد دارد اقدام از طریق روش کاری ایده آل ترین روش برای رسیدن به این کشور می باشد.

جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در مجارستان

طبق آخرین آماری که سفیر مجارستان در کشورمان اعلام کرده است؛ دو هزار دانشجوی ایرانی در مجارستان تحصیل می‌کنند که در واقع دیپلمات های فردی محسوب می شوند و به ترویج و تبلیغ فرهنگ و آداب و رسوم مردم کشورمان در این کشور نقش به سزایی را ایفا کرده اند . همین امر موجب شده تا دانشگاه بوداپست به تازگی رشته تحصیلی ایران شناسی را به رشته های خود اضافه کند و دانشجویان متعددی هم خواهان تحصیل در این رشته باشند . در زمینه اقتصادی نیز به طور کلی بیشترین شرکت های ایرانی که در کشور مجارستان فعالیت می‌کنند؛ در زمینه خدماتی هستند.این بخش بیشتر از سایر بخش ها توانسته رتبه خوب و ایده آلی را در این کشور فراهم آورد؛ سرمایه گذاران کشورمان در مجارستان سعی می کنند هدف خود را با هدف دولت کشور مجارستان به طور دقیق تنظیم نمایند و در این مسیر بسیار موفق هستند.

جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در مجارستان

اختلاف ساعت و اطلاعات تماس مجارستان

تهران به عنوان پایتخت کشورمان با بوداپست به عنوان پایتخت مجارستان دو ساعت و نیم با یکدیگر تفاوت دارند ، بدین صورت که ساعت در این کشور 2 ساعت و نیم از کشورمان عقب تر است و اگر الان ساعت 10 صبح در ایران باشد در آن کشور ساعت 7 و نیم صبح است.

همچنین پیش شماره تلفن برای مجارستان +36 یا همان 0036 می باشد ، یعنی این که برای برقراری تماس تلفنی با این کشور در ابتدای شماره تلفن شخص مورد نظرتان باید ابتدا این شماره را شماره گیری نمایید . به طور مثال اگر شماره دوستتان در مجارستان 123456 می باشد باید بدین گونه 0036123456 شماره گیری کنید.

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

روش تحصیلی یکی از پر درخواست ترین روش های مهاجرت به مجارستان است که در اولین قدم نیاز به اخذ پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور در یکی از مقاطع لیسانس تا دکترا را دارد. برای این اقدام شما باید شرایط پذیرش در هر مقطع و مدارک مورد نیاز آن را بررسی نموده و ضمن تهیه نمودن آنها ، به دانشگاه ارسال نمایید . مطالعه عنوان تحصیل در مجارستان تمامی جزئیات در این باره را در اختیارتان قرار می دهد.

اما لازم است بدانید که پذیرش در دانشگاه، فقط یک ویزای موقت تحصیلی به مدت معلوم و محدود را برای دانشجویان به همراه می آورد که در این مدت شخص می تواند تحصیل نموده و مدرک خود را دریافت کند. به نوعی پذیرش تحصیلی به طور مستقیم اقامت دائم را به ارمغان نمی آورد. شما پس از اتمام تحصیلات خود 3 راه پیش روی خود دارید، یک به کشورتان بازگردید، دوم به ادامه تحصیل بپردازید و سوم شغلی یافته و در آن استخدام شوید.

مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل به طور غیر مستقیم و از طریق یافتن شغل پس از اتمام تحصیلات می تواند به اقامت دائم و تابعیت ختم شود. دولت این کشور پس از اتمام تحصیلات به شما 9 ماه مجوز تحصیل تا کار می دهد تا بتوانید بازهم در مجارستان بمانید و شغل مناسب خود را یافته و در آن شاغل شوید. پس از آن ویزای شما به ویزای کار تغییر داده خواهد شد.

با کلیک بر روی عناوین زیر نیز قطعا اطلاعاتی خواهید یافت که شما را به شناخت بهتری از کشور مجارستان می رساند:

مهاجرت کاری به مجارستان

کار در خارج از کشورمان همواره یکی از اهداف مهم و اصلی علاقه مندان به مهاجرت به خارج از ایران بوده است که در رابطه با مجارستان نیز وجود درخواست های فراوان گویای این مطلب است؛ با کار در مجارستان شما می توانید از مزایا و امتیازات اقامتی این کشور بهره مند شوید؛ که تمامی آن ها را در مقاله مربوطه توضیح داده ایم.

داشتن یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای مجاری شرط اصلی مهاجرت به مجارستان از طریق کار می باشد که با شرایط خاصی نیز همراه است که در مهم ترین آن ها کارفرمای مجارستانی باید این فرصت شغلی مد نظر شما را به مدت 3 ماه در کشور مجارستان و همچنین به مدت 3 ماه دیگر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی کند. اگر در طی این 6 ماه نیروی کاری مناسب برای این فرصت شغلی پیدا نشود ، کارفرمای مجاری می تواند با شخص خارجی قرارداد کاری امضا کند. درنهایت شما با 5 سال کار در این کشور می‌توانید اقامت دائم مجارستان را به دست آورید.

شما به عنوان یک فرد متقاضی مهاجرت کاری به مجارستان قادر هستید فرصت های شغلی موجود در این کشور را بررسی نموده و هم زمان برای چند کارفرما درخواست خود را ارسال نمایید؛ البته دقت داشته باشید که برای رسیدن به یک شغل مناسب در مجارستان باید نیروی کار منحصر بفرد به شمار برود؛ یعنی شغلی که به شما پیشنهاد داده می شود از رتبه و ارزش بالایی بهره ببرد.

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری یکی از روش های گران برای مهاجرت به مجارستان می باشد که نیاز به بودجه مالی بالایی خواهد داشت ، به نوعی نقش اصلی در اخذ ویزا و در نهایت اقامت دائم شما را سرمایه و پشتوانه مالی که شما به هر نحوی وارد سیستم مالی و اقتصاد این کشور خواهید نمود ، ایفا می نماید.

روش های سرمایه گذاری در این کشور متفاوت هستند که شما باید آن ها را بررسی کنید که کدامیک از این روش ها برای شرایط و اهداف شما مناسب بوده و هریک به چه مقدار بودجه و سرمایه نیاز خواهد داشت. به طور کل مهم ترین روش های سرمایه گذاری در مجارستان شامل: ثبت شرکت ، خرید ملک ، سرمایه گذاری در بازار بورس و سهام ، خرید اوراق مشارکت و  خود حمایتی مجارستان اشاره کرد.

یکی از بهترین روش ها در این مسیر ، سرمایه گذاری به ارزش 300 هزار یورو در اوراق قرضه مجارستان است که در نهایت پس از 5 سال وجه شما بدون هیچ سودی بازگشت داده می شود؛ اما اقامت دائم این کشور را به همراه دارد. 

در ابتدای امر فرد متقاضی کارت اقامت موقت 6 ماهه ارائه می‌گردد که او می‌تواند به صورت همزمان برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود اقامت همراه بگیرد و پس از 6 ماه این کارت تبدیل به اقامت دائم می‌گردد ، ضمن این که پس از 8 سال فرد می تواند برای دریافت پاسپورت کشور مجارستان نیز اقدام نماید و شهروند این کشور شود.

تمامی تلاش ما در موسسه حقوقی رجبی بر این اصل است که بتوانیم علاقه مندان به مهاجرت را با ارائه اطلاعات به صورت کاملا صادقانه در انتخاب مسیری مطمئن همراهی کنیم .

در این ویدیو نیز ضمن بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو شما را از هر آنچه که با مهاجرت به مجارستان و یا هر کشور دیگری تجربه خواهید کرد ، مطلع نموده ایم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

با درج شماره خود در باکس زیر به صورت رایگان مسیر مهاجرت خود به مجارستان را بشناسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به مجارستان با ثبت شرکت

همانطورکه در بالا اشاره کردیم مهاجرت به مجارستان با ثبت شرکت یک نوع سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود؛ که علاوه بر اعطای اقامت دائم مجارستان؛ یک شغل مناسب و درآمدی خوب را هم می تواند برای اشخاص به همراه داشته باشد که بتوانند بهترین بهره را از این فرصت ببرند.

این روش یکی از روش های خاص مهاجرت به مجارستان می باشد که بسیار مورد توجه افرادی قرار می گیرد که دارای یک طرح یا ایده اقتصادی برای راه اندازی یک شغل و کارآفرینی هستند و یا افرادی که در کشورمان شرکت و بیزنسی در حال فعالیت دارند و قصد تاسیس شعبه ای جدید و یا شاخه ای از آن را در مجارستان دارند.

ثبت شرکت و راه اندازی یک بیزنس در مجارستان به روش های مختلفی در دسترس است که هرکدام به طور مجزا دارای شرایط ، قوانین و الزامات خود می باشند و برای انواع سرمایه گذاری ها مناسب هستند. این موضوع باید حتما مورد بررسی و شناخت واقع شود که در عنوان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان  تمامی قوانین و نیازها برای این کار و انواع مختلف آن را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

در این روش نیز ابتدا یک مجوز اقامت یک ساله صادر می شود که قابل تمدید است و چنانچه شما به مدت 5 سال شرکت خود را فعال داشته و در این کشور حضور و زندگی کنید؛ قادر به دریافت اقامت دائم خواهید شد و 3 سال پس از اخذ اقامت دائم نیز می توانید برای تابعیت مجارستان اقدام کنید.

مهاجرت به مجارستان با ثبت شرکت

اقامت مجارستان با خرید ملک

یکی از روش های بسیار مورد علاقه هموطنان مان برای مهاجرت به خارج از ایران ، اقدام از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک و خرید ملک در خارج از کشور است. در این جا باید به شما عزیزان بگوییم که اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک امکان پذیر نیست و دولت این کشور هیچ امتیاز اقامتی و یا همان ویزایی طلایی را برای خریداران ملک در نظر نگرفته است.

اما این موضوع دلیلی بر نامناسب بودن این اقدام نیست ، بلکه بازار املاک مجارستان از پتانسیل و رشد بسیار مناسبی بهره مند است و سرمایه گذاران خارجی بسیاری سالانه سرمایه خود را وارد این بخش از اقتصاد مجارستان می نمایند و به سود دهی خوبی دست پیدا می کنند. 

ضمن اینکه شما به هر روشی که به این کشور مهاجرت نمایید؛ در نهایت نیازمند یک مسکن برای اسکان و زندگی در آن هستید؛ پس در صورت سعی کنید که اطلاعات لازم را در راستای اجاره و یا خرید ملک در شهرهای انتخابی خود و محله های مناسب آن ها به دست آورید تا در آن جا با مشکل مواجه نشوید و بتوانید بهترین ملک با قیمتی مناسب را به دست آورید.

اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

وکیل مهاجرت به مجارستان

در رابطه با وکیل مهاجرت به مجارستان باید در نظر داشته باشید که به طور کل عنوان و زمینه شغلی با نام وکیل مهاجرتی در رشته حقوق و در دانشگاه ها وجود ندارد و چنین شاخه ای در دانشگاه های کشورمان و جهان تدریس نمی شود؛ البته استثنایی در دو کشور کانادا و استرالیا وجود دارد و فقط در همان کشورها نیز مجاز و وکلا قادر به فعالیت در این زمینه هستند. ولی باز دقت داشته باشید که چنین تخصص و مدرک دانشگاهی و آکادمیکی در کشورمان وجود ندارد و چنین ادعایی قطعا کلاهبرداری و غیر قانونی می باشد.

معمولا در کشورمان منظور از این عنوان؛ همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی است که در این حیطه فعالیت دارند. توجه کنید که استفاده از مشاور مهاجرت به مجارستان از داخل این کشور با اوضاع ارز در ایران بسیار گران و غیر قابل صرفه است ، اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر و سوابقی درخشان تر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار ارزان تر شما را به هدفتان برسانند.

موسسات باتجربه مثل شرکت رجبی می توانند مهاجرت به مجارستان را باتوجه به شرایط شما برگزیده و از ابتدا تا انتهای اسکان در مجارستان در تمامی مراحل عهده دار امور بوده و همراه شما باشند. حتی در صورتی که علاقه به استخدام یک مشاور یا متخصص خارجی دارید؛ می توانید نیمی از امور داخلی را به مشاوران و موسسات داخلی سپرده تا هزینه کمتری را در نهایت بپردازید.

موسسه مهاجرتی به مجارستان

همانگونه که تا این قسمت از مقاله ما متوجه شدید دریافت مشاوره جهت مهاجرت به مجارستان یک امر بسیار مهم و تاثیر گذار در مهاجرت افراد به این کشور است که می تواند در هزینه ها و وقت اشخاص بسیار صرفه جویی به عمل آورد. در این بین انواع موسسات مهاجرتی در کشورمان در حال فعالیت هستند که تمامی آن ها از تجربه و سوابق قابل اعتماد و مناسبی بهره مند نیستند.

باید پیش از انتخاب موسسه مهاجرتی خود به عنوان مشاور و راهنمای قطعی؛ حتما از سوابق و کارنامه آن ها اطلاعات کافی را به دست آورید. چون موسسات با تجربه و سوابق موفقیت آمیز و درخشان؛ بسیار سریع تر ، راحت و کم هزینه تر می توانند شما را به هدفتان برسانند. شرکت مهاجرتی رجبی با سال ها تجربه موفق در امر مهاجرت به مجارستان در دفاتر تهران و شیراز آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

همچنین لازم به اشاره است که موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند و قادر به فعالیت در تمامی زمینه های مهاجرتی و روش های مختلف آن می باشند و هیچ گونه محدودیتی برخلاف موسسات اعزام دانشجو را بر سر راه خود حس نمی کنند. به همین دلیل انتخاب موسسات مهاجرتی جهت مشاوره مهاجرت به مجارستان بسیار عاقلانه و نتیجه بخش تر بوده و می تواند شما را با اطمینان خاطر بیش تری به مهاجرت به مجارستان برساند.

موسسه مهاجرتی به مجارستان

هزینه های مهاجرت به مجارستان

در انتها باید بگوییم که قطعا مستحضر هستید که امر مهاجرت به مجارستان با هزینه هایی مواجه می باشد ، که به دو بخش هزینه های شروع مهاجرت تا پیش از اسکان و حضور در این کشور و شروع اقامت و زندگی در این کشور تقسیم بندی می شود. برای اطلاع دقیق و بررسی جزئیات مبالغ پیش رو با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی تماس حاصل نمایید.

نوع هزینه موردنیاز مبلغ به یورو
هزینه دریافت ویزا 40 تا 99 یورو بر اساس نوع ویزا
هزینه بلیط هوایپما تا مجارستان یک طرفه 20 میلیون به بالا
هزینه ترجمه مدارک سه تا 10 میلیون
شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی ) سالانه حداکثر 7 هزار یورو
شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی ) سالانه حداکثر 20 هزار یورو
اجاره آپارتمان یک خوابه 408.26 یورو
اجاره آپارتمان سه خوابه 683.97 یورو
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل) 569.2 یورو
هزینه خوراک یک فرد مجرد 100 تا 150 یورو
مخارج یک خاتواده چهار نفره بدون اجاره منزل 1964.3 یورو

در این مطلب تیم کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تلاش نموده تا تمامی روش های قانونی مهاجرت به مجارستان را خلاصه و مفید به شما عزیزان ارائه نمایند . برای ارتباط بیشتر با ما می توانید با دفاتر ما در مرکز و غرب تهران یا خیابان میرداماد تهران و همچنین دفتر شهر شیراز تماس حاصل کرده و به صورت رایگان مشاوره های لازم را دریافت کنید . عنوان مقایسه هزینه زندگی در مجارستان و ایران نیز می توانید در انتخاب مقصدی مناسب برای سکونت نیز شما عزیزان را همراهی کند.

علاوه بر مجارستان کشورهای زیر نیز می توانند گزینه خوبی برای مهاجرت باشند ، پس مطالعه آنها را از دست ندهید:

سوالات پرتکرار مهاجرت به مجارستان

طبق آخرین آماری که سفیر مجارستان در کشورمان علام کرده است ، دو هزار دانشجوی ایرانی در مجارستان تحصیل می‌کنند.

بله، چنان چه شما بتوانید شغلی مناسب را در این کشور بیابید که از شرایط لازم جهت استخدام شهروندان خارجی بهره مند باشد و شما را به استخدام خود درآورد؛ می توانید به مجارستان مهاجرت کرده و حتی به اقامت دائم این کشور برسید.

تهران به عنوان پایتخت کشورمان با بوداپست به عنوان پایتخت مجارستان دو ساعت و نیم با یکدیگر تفاوت دارند ، ساعت در این کشور 2 ساعت و نیم از کشرمان عقب تر است به طور مثال اگر الان ساعت 10 صبح در ایران باشد در آن کشور ساعت 7 و نیم صبح می باشد.

خیر، متاسفانه مجارستان بر خلاف کشورهایی چون اسپانیا، پرتغال و برخی دیگر کشورهای جهان که با خرید ملک در خاک خود به سرمایه گذاران اقامت دائم اعطا می نمایند؛ هیچ گونه اقامتی اعطا نمی کند و هیچ امتیاز ویژه ای برای سرمایه گذاران این بخش در نظر نگرفته است.

در زمینه اقتصادی نیز به طور کلی بیشترین شرکت‌های ایرانی که در کشور مجارستان فعالیت می‌کنند ، در زمینه خدماتی هستند ، این بخش بیشتر از سایر بخش‌ها توانسته رتبه خوب و ایده‌آلی را در این کشور فراهم آورد ، سرمایه گذاران کشورمان در مجارستان سعی می‌کنند هدف خود را با هدف دولت کشور مجارستان به طور دقیق تنظیم نمایند و در این مسیر بسیار موفق هستند.

در پایان نیز می توانید ویدیو برخی از کلاینت های ما را که موفق به دریافت ویزای مجارستان شده اند را مشاهده نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه