فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا

فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا از گذشته های دور وجود داشته است ، فرهنگ هر ملت باعث نزدیکی مردم و حس مشترک می شود ، اگر شما نیز دوست دارید در کشور ایتالیا زندگی کنید و دوست دارید با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوید با کاشناسان موسسه مهاجرتی رجبی تا انتهای این مطلب همراه باشید.

جالب است بدانید مهاجرت به کشور ایتالیا از طریق تحصیل بسیار آسان است و مزایای بسیار زیادی دارد ، اگر دوست دارید با نحوه درس خواندن در بهترین دانشگاه های کشور ایتالیا آشنا شوید در مقاله مربوطه با عنوان تحصیل در ایتالیا با ما همراه باشید.

کشور ایتالیا مبدا تمدن غرب و یک ابرقدرت فرهنگی در دنیا محسوب می شود ، فرهنگ ایتالیایی بسیار غنی است و جالب است بدانید ایتالیا نقطه شروع پدیده های مانند جمهوری روم ، امپراتوری روم ، کلیسای کاتولیک روم ، جمهوری های دریایی ، هنر رومی ، اسکولاستیک ، رنسانس ، عصر اکتشاف ، شیوه گرایی ، انقلاب علمی و… بوده است.

از آنجایی که فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا بسیار طولانی و غنی است ، امروزه نیز این کشور دارای فرهنگ بسیار خاصی است.

ما در ادامه بخش های مختلف فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا را بررسی می کینم پس حتما برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ )با ما همراه باشید.

همچنین می توانید در پایان مقاله در بخش دیدگاه نظرات و سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ مشاوران ما را دریافت نمایید.

فهرست مطالب
فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا

ارزش های خانوادگی در ایتالیا

در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا خانواده مهم ترین مرکز ساختار اجتماعی می باشد و باعث حفظ ثبات جامعه می شود ، در شمال ایتالیا ، فقط خانواده هسته ای با هم زندگی می کنند ، در حالی که در جنوب ، خانواده گسترده اعضای یک فامیل) اغلب با هم در یک خانه زندگی می کنند.

در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا مانند دیگر کشور های دنیا خانواده از اعضای خود حمایت عاطفی و مالی می کند ، ارزش های خانوادگی در ایتالیا بسیار مهم است.

جالب است بدانید ایتالیایی ها جلسات خانوادگی مکرر دارند و از گذراندن وقت با اعضای خانواده خود لذت می برند ، در ایتالیا کودکان طوری تربیت می شوند که در بزرگسالی به خانواده نزدیک بمانند و پیوند نزدیکی با خانواده خود داشته باشند.

ساختار خانواده در طول 60 سال گذشته تا حدودی تغییر کرده است ؛ امروزه میانگین سن ازدواج در ایتالیا برای زنان 31 و برای مردان 34 سال است در حالی که این عدد در گذشته 7 سال پایین تر بود.

تعطیلات در ایتالیا

بیشتر تعطیلات در ایتالیا مربوط به دین مسیحیت است ، جشن مسیح ، که در 6 ژانویه برگزار می شود ، بسیار شبیه کریسمس است ، طبق افسانه های ایتالیایی، بلفانا ، بانوی پیری است که روی چوب جاروش پرواز می کند ، هدایا و چیزهای خوبی را به بچه های خوب تحویل می دهد.

پاسکوئتا جشنی است که در دوشنبه پس از عید پاک برگزار می شود و معمولا شامل پیک نیک های خانوادگی به نشانه شروع بهار است.

همچنین در اول نوامبر ایتالیایی ها یک تعطیلات مذهبی دارند که در طی آن معمولا قبر بستگان متوفی را با گل تزئین می‌کنند ، بسیاری از شهرها و روستاهای ایتالیا روز قدیس حامی خود را جشن می گیرند. به عنوان مثال، 19 سپتامبر، جشن سان جنارو، قدیس حامی ناپولی است.

25 آوریل در ایتالیا روز آزادی است که در سال 1945 به پایان جنگ جهانی دوم در ایتالیا در سال 1945 پایان داد ، مردم ایتالیا این روز را جشن می گیرند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای مهاجرت به کشور کهن و زیبای ایتالیا با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

فرهنگ لباس مردم ایتالیا

جالب است بدانید ظاهر در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا از اهمیت بالایی برخوردار است ، مانند دیگر کشور های دنیا نحوه انتخاب لباس در ایتالیا نیز می تواند موقعیت اجتماعی ، پیشینه خانواده و سطح تحصیلات شما را نشان دهد ، به همین دلیل بسیار مهم است که چه لباسی را انتخاب می کنید.

نحوه انتخاب لباس جزو اولین چیزاهایی است که دیگران در مورد شما می بینند و معمولا اولین برداشت دیگران از ما موضوع بسیار مهمی است در فرهنگ لباس مردم ایتالیا مفهوم “بلا فیگورات” یا تصویر خوب بسیار مهم است.

این مفهوم به این معنی است که مردم به صورت ناخودآگاه سن و موقعیت اجتماعی فرد دیگری را در چند ثانیه اول ملاقات با او ، اغلب قبل از رد و بدل شدن هر کلمه ای ارزیابی می کنند.

مردم ایتالیایی به شدت به مد و لباس علاقمند هستند و معمولا افراد را بر اساس ظاهرشان قضاوت می کنند ، در این کشور شما از روی لباس ، کفش ، اکسسوری و نحوه استایل خود قضاوت خواهید شد.

فرهنگ لباس مردم ایتالیا

بلا فیگورات فراتر از لباس پوشیدن خوب است ، این موضوع به اعتماد به نفس ، سبک ، رفتار و… نیز تاثیر می گذارد.

  • خوب لباس پوشیدن در ایتالیا اولویت دارد.
  • مردان باید کت و شلوارهای رسمی رنگ تیره بپوشند.
  • زنان باید یا کت و شلوارهای تجاری یا لباس های رسمی بپوشند.
  • اکسسوری های ظریف برای مردان و زنان به یک اندازه مهم هستند.

آداب احوالپرسی در ایتالیا

آداب احوالپرسی در ایتالیا بسیار پرشور و در عین حال رسمی است ، هنگام ملاقات با افراد غریبه دست دادن معمولی با تماس مستقیم چشمی و لبخند زدن کفایت می کند اما هنگامی که به افراد نزدیک تر می شود و صمیمیتی بین شما و یک فرد ایتالیایی شکل می گیرد بوسیدن بر روی هر دو گونه ، شروع از سمت چپ و همچنین یک ضربه زدن به پشت بین مردان رسم است.

سعی کنید در ابتدا ایتالیایی ها را با نام خانوادگی صدا بزنید مگر اینکه پس از صمیمی شدن خود فرد ایتالیایی به شما اجازه دهد از نام کوچکش استفاده کنید ، همانطور که گفتیم ایتالیایی ها اولین برداشت برایشان اهمیت زیادی دارد بنابراین مهم است که هنگام احوالپرسی با مردم ، به ویژه هنگامی که برای اولین بار با آن‌ ها ملاقات می‌ کنید ، ادب و احترام خود را نشان دهید.

ایتالیایی ها به جای کارت ویزیت سنتی از کارتی مانند کارت تماس استفاده می کنند که در آن نام ، آدرس ، عنوان یا افتخارات علمی و شماره تلفن شخصی را ذکر می کنند ، اگر شما نیز قصد دارید که برای مدت طولانی در ایتالیا بمانید ، تهیه کارت ‌های تماس ایده خوبی است ، هرگز در شرایط اجتماعی کارت ویزیت خود را به جای کارت تلفن ندهید.

آداب هدیه دادن در ایتالیا

آداب هدیه دادن در ایتالیا

هنگام زندگی در یک کشور خوب است آداب مختلف را یاد بگیرید ، در این قسمت با آداب هدیه دادن در ایتالیا با ما همراه باشید ، هنگام هدیه دادن در این کشور گل داوودی هدیه ندهید زیرا ایتالیایی ها از این گل در مراسم تدفین استفاده می کنند ، گل های قرمز در این کشور نشان دهنده پنهان کاری است ، پس بهتر است به سمت این رنگ گل نیز نروید ، همچنین گل های زرد رنگ در ایتالیا نشان دهنده حسادت است.

طبق فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا از کاغذ کادوی سیاه رنگ استفاده نکنید زیرا این رنگ مانند دیگر کشور ها در مراسم عزاداری استفاده می شود ، در ایتالیا هدیه ها معمولا هنگام دریافت باز می شوند.

اگر دوست دارید راه های مختلف مهاجرت به کشور ایتالیا را به صورت کاملا رایگان و حرفه ای یاد بگیرید و از این راه ها استفاده کنید ما در مقاله مهاجرت به ایتالیا تمامی اطلاعات را به زبان ساده قرار داده ایم ، پس همین حالا این مقاله را در سایت شرکت مهاجرتی رجبی مطالعه کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و به روزتر ما را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام همراهی کنید.

آداب مهمانی رفتن در ایتالیا

هنگامی که مدتی در کشور ایتالیا زندگی کنید ممکن است دوستان زیادی پیدا کنید و برای مهمانی های مختلف دعوت شوید ، به همین منظور ما مهم ترین آداب مهمانی رفتن در ایتالیا را در ادامه بررسی می کنیم.

اگر برای مهمانی به شما دعوتنامه داده اند و در آن ذکر شده که که لباس غیررسمی بپوشید ، لباس های شیکی بپوشید که هنوز رسمی هستند ، برای مثال کت و کراوات برای مردان و لباس شیک برای زنان مناسب است.

در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا وقت شناسی خیلی اجباری نیست ، در صورت دعوت به شام ، ممکن است بین 15 دقیقه تاخیر و در صورت دعوت به مهمانی تا 30 دقیقه تاخیر طبیعی است ، اگر به یک وعده غذا مانند ناهار و یا شام دعوت شده اید ، باید حتما هدیه ای مانند گل یا شکلات به همراه داشته باشید.

برای سفر یا مهاجرت به کشور ایتالیا خوب است با جنبه های مختلف این کشور بیشتر آشنا شوید ؛ مقالات زیر را بخوانید.

آداب غذا خوردن در ایتالیا

هنگامی که برای شام و یا ناهار به خانه یک ایتالیایی دعوت می شود حتما تا زمانی که برای نشستن دعوت نشده اید ، ایستاده بمانید ، ممکن است به شما یک صندلی خاص نشان داده شود.

آداب غذا خوردن در ایتالیا در مورد سفره قاره ای است بدین معنی که چنگال در دست چپ و چاقو در سمت راست نگه داشته می شود ،  در خانه فرد ایتالیایی از مهماندار پیروی کنید ، یعنی او اول پشت میز می نشیند ، اول شروع به خوردن می کند و اولین کسی است که در پایان غذا از جایش بلند می شود.

هنگام غذا خوردن دستان خود را در دامان خود نگه ندارید ، با این حال ، آرنج خود را نیز روی میز قرار ندهید ، گذاشتن مقدار کمی غذا در بشقاب قابل قبول است  برای برداشتن پنیر آن را با چاقو بردارید.

آداب تجارت در ایتالیا

آداب تجارت در ایتالیا چیست؟ ایتالیایی ها ترجیح می دهند با افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت کنند ، از مهم ترین آداب تجارت در ایتالیا این است که ایتالیایی ها تماس رو در رو را ترجیح می ‌دهند ، بنابراین مهم است که برای توسعه روابط در ایتالیا وقت بگذارید.

همکاران تجاری شما مشتاق خواهند بود که قبل از انجام تجارت با شما ، چیزی در مورد شما به عنوان یک شخص بدانند ، رفتار مهم است زیرا ایتالیایی ها افراد را بر اساس ظاهر قضاوت می کنند و اولین تاثیری که می گذارید ماندگار خواهد بود.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اقامت و ایتالیا و مهاجرت به این کشور از طریق کار می باشد ، ما در دو مقاله مخصوص روش های ایجاد یک کسب و کار موفق در ایتالیا و نحوه کسب اقامت از این طریق را به صورت رایگان توضیح داده ایم پس اگر شما نیز به ایجاد یک شرکت و یا سرمایه گذاری در این کشور علاقه دارید همین حالا مقاله های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایتالیا را مطالعه کنید.

آداب تجارت در ایتالیا

آداب جلسات کاری در ایتالیا

از آداب جلسات کاری در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا می توان به دعوتنامه اشاره کرد ، قرار ملاقات کاری در ایتالیا اجباری است و باید به صورت کتبی (به زبان ایتالیایی) 2 تا 3 هفته قبل نوشته شود ، جلسه را مجدداً از طریق تلفن یا فکس (دوباره به زبان ایتالیایی) به افراد یادآوری کنید. 

بسیاری از شرکت ‌ها در ماه آگوست تعطیل می ‌شوند و اگر باز هستند ، بسیاری از ایتالیایی ‌ها در این زمان به تعطیلات می ‌روند ، بنابراین بهتر است سعی نکنید جلسات را در آن زمان برنامه ‌ریزی کنید.

در شمال ، وقت شناسی به عنوان یک فضیلت در نظر گرفته می شود و همکاران تجاری شما به احتمال زیاد به موقع در جلسات حاضر می شوند ، هدف از جلسه اولیه ایجاد حس احترام و اعتماد با همکاران تجاری ایتالیایی شماست ، تمام مطالب چاپی خود را به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی در دسترس داشته باشید ، اگر به زبان ایتالیایی تسلط ندارید مترجم استخدام کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله کار در ایتالیا را هم بخوانید و با قوانین و مقررات بازارهای کاری ایتالیا و مشاغل پردرآمد درآن بیشتر آشنا شوید.

مذاکره تجاری در ایتالیا

مذاکره تجاری در ایتالیا

در مورد مذاکره تجاری در ایتالیا باید گفت که در شمال این کشور ، مردم بسیار صریح هستند ، زمان را به عنوان پول می بینند و تنها پس از یک دوره کوتاه گفتگوی اجتماعی ، به تجارت می پردازند ، هر چند در جنوب ، مردم رویکردی آرام تر به زندگی دارند و می خواهند با افرادی که با آنها تجارت می کنند آشنا شوند ، به همکاران تجاری ایتالیایی خود اجازه دهید تا سرعت مذاکرات شما را تنظیم کنند ، در مورد اینکه چه زمانی مناسب است که از بحث های اجتماعی به بحث های تجاری بروید ، از دستور آنها پیروی کنید.

در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا در جلسات کاری کارت ویزیت پس از معرفی رسمی مبادله می شود، برای نشان دادن احترام مناسب به طرف مقابل ، قبل از گذاشتن کارت ویزیت او در کیف و یا جیب خود ، به دقت به آن نگاه کنید ؛ ایده خوبی است که یک طرف کارت ویزیت خود را به ایتالیایی ترجمه کنید ، اگر مدرک تحصیلات تکمیلی دارید ، آن را در کارت ویزیت خود درج کنید ، اطمینان حاصل کنید که عنوان شما در کارت شما وجود دارد ، ایتالیایی ها دوست دارند بدانند که چه جایگاهی در سازمان خود دارید.

اگر قصد کار و زندگی در ایتالیا را دارید حتما مقاله بسیار مفید 10 شرکت و بانک مهم در ایتالیا را نیز مرور کنید.

رسوم عجیب ایتالیایی ها

همانطور که می دانید هر کشور دارای رسوم خود است ، برخی از رسم ها با خرافات پیوند خورده اند و برخی دیگر خیر ، اگر شما نیز به فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا علاقه دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایتالیایی ها بعد از صبحانه شیر یا کاپوچینو نمی خورند

در راس کارهای عجیبی که ایتالیایی ها انجام می دهند این است: ایتالیایی ها معمولاً بعد از ظهر و در هر وعده غذایی که صبحانه نیست کاپوچینو نمی خورند! این احتمالاً به این واقعیت مربوط می شود که بسیاری از ایتالیایی ها کاپوچینو یا به طور کلی شیر را برای صبحانه می خورند که اغلب با غذاهای شیرین (و نه خوش طعم) مانند بیسکویت ، شیرینی ، کروسانت یا غلات (آنها به ندرت تخم مرغ و بیکن می خورند).

معمولاً بعد از ساعت 11 صبح ایتالیایی ها هیچ نوشیدنی مربوط به شیر سفارش نمی دهند ، با این حال ، خوردن اسپرسو ، ماکیاتو (قهوه با چند قطره شیر) یا کورتو (قهوه با کمی گراپا یا مشروب دیگر) بعد از ناهار یا حتی بعد از شام مجاز است.

ایتالیایی ها فقط در هنگام بیماری چای بابونه می نوشند

اگرچه چای مطمئنا محبوب ترین نوشیدنی در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا نیست ، اما برخی از ایتالیایی ها دوست دارند آن را در صبح یا بعد از ظهر با شیرینی یا یک تکه کیک ، به خصوص در روزهای سرد میل کنند ، در روزهای گرمتر ، ممکن است یک فنجان چای داغ با یک نوشیدنی با طراوت تر مانند (چای سرد لیمو) یا )چای سرد هلو) ، با یا بدون یخ جایگزین شود.

با این حال چیزی وجود دارد که ایتالیایی ها فقط در هنگام بیماری می نوشند ، یعنی چای بابونه ، بسیاری از ایتالیایی ‌ها بوی چای بابونه را با احساس خوب نبودن مرتبط می ‌دانند ، تا جایی که از نوشیدن آن امتناع می‌ کنند ، مگر اینکه دچار درد معده شوند یا احساس سرگیجه داشته باشند.

ایتالیایی ها هرگز بعد از غذا به شنا نمی روند

هر ایتالیایی این خاطره فراموش نشدنی دوران کودکی را دارد: یک بزرگسال به آنها هشدار می دهد که حداقل دو ساعت بعد از غذا خوردن قبل از رفتن برای شنا صبر کنند! ایتالیایی‌ ها بر این باورند که آب دریا یا استخر ، به‌ ویژه زمانی که هوا سرد است ، می‌ تواند بر هضم شما تأثیر منفی بگذارد.

این باور در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا کاملاً جدی گرفته می ‌شود و در دوران کودکی چیز زیادی نمی ‌توانست بگوید تا والدین خود را متقاعد کنید ، به همین دلیل است که بسیاری از ایتالیایی ‌ها بعدازظهر را در ساحل با ورق بازی ، چرت زدن یا پیاده ‌روی پیش از شنا می‌ گذرانند.

ایتالیایی ها هرگز بعد از غذا به شنا نمی روند​

هرگز اسپاگتی را نشکنید

یکی از موارد مهم در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا این است: هرگز (هرگز) اسپاگتی را قبل از ریختن آن در آب جوش نشکنید (اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است بشنوید قلب یک ایتالیایی که جایی در دوردست می شکند)!

در عوض فقط چند ثانیه صبر کنید تا هر تکه کمی نرم شود و سپس با کمک قاشق چوبی آنها را در قابلمه فشار دهید ، به هر حال ، این درست بعد از قانون نریختن سس گوجه فرنگی روی ماکارونی یا اسپاگتی ، یا نزاشتن آناناس روی پیتزا می آید ، بله ، موارد زیادی وجود دارد که ایتالیایی ها دوست دارند در مورد غذا به آن پایبند باشند.

ایتالیایی ها هرگز با موهای خیس بیرون نمی روند

گرفتن colpo d’aria همچنین مسئول بسیاری از بیماری های زمستانی از جمله “سروییکال” است (بیماری که باعث سردرد شدید می شود و مهره های گردن شما را که استخوان های کوچک پشت گردن شما هستند ، مبتلا می کند). 

اگر می خواهید از آن اجتناب کنید ، بهتر است قبل از بیرون رفتن موهای خود را خشک کنید! موهای خیس به اضافه colpo d’aria ترکیب خطرناکی است که ممکن است بخواهید از آن دوری کنید.

ایتالیایی ها پول در دست شما نمی گذارند

در ایتالیا ، قرار دادن مستقیم پول در دست کسی ، چه برای صندوقدار هنگام دادن پول خرد و چه برای مشتری هنگام پرداخت ، بی ادبی تلقی می شود ، در عوض ، هر دو طرف باید پول را در سینی کوچک کنار صندوق پول بگذارند.

نکته جانبی: علیرغم این واقعیت که در سراسر جهان پرداخت با کارت  محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، در ایتالیا هنوز پرداخت نقدی کاملاً رایج است ، نه تنها این بلکه بسیاری از مکان ‌ها اگر مبلغ کمتر از مقدار معینی (معمولاً 5 یا 10 یورو) باشد ، کارت را نمی ‌پذیرند ، بنابراین مطمئن شوید که همیشه مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید!

علاوه بر این ، در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا نیز معمولا فرهنگ انعام دادن ندارد ، اگر برای پیشخدمت یا پیشخدمت انعام نگذارید ، هیچکس شما را قضاوت نخواهد کرد ، هرچند در مناطق بسیار توریستی این امر به نوعی عادی شده است و ممکن است کسی انتظار آن را داشته باشد.

سوالات پر تکرار فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا

فرهنگ ایتالیایی بسیار غنی است و جالب است بدانید ایتالیا نقطه شروع پدیده های مانند جمهوری روم ، امپراتوری روم ، کلیسای کاتولیک روم ، جمهوری های دریایی ، هنر رومی ، اسکولاستیک ، رنسانس ، عصر اکتشاف ، شیوه گرایی ، انقلاب علمی و… بوده است.

در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا خانواده مهم ترین مرکز ساختار اجتماعی می باشد و باعث حفظ ثبات جامعه می شود ، در شمال ایتالیا ، فقط خانواده هسته ای با هم زندگی می کنند ، در حالی که در جنوب ، خانواده گسترده اعضای یک فامیل) اغلب با هم در یک خانه زندگی می کنند.
در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا مانند دیگر کشور های دنیا خانواده از اعضای خود حمایت عاطفی و مالی می کند ، ارزش های خانوادگی در ایتالیا بسیار مهم است.

آداب احوالپرسی در ایتالیا بسیار پرشور و در عین حال رسمی است ، هنگام ملاقات با افراد غریبه دست دادن معمولی با تماس مستقیم چشمی و لبخند زدن کفایت می کند.
اما هنگامی که به افراد نزدیک تر می شود و صمیمیتی بین شما و یک فرد ایتالیایی شکل می گیرد بوسیدن بر روی هر دو گونه ، شروع از سمت چپ و همچنین یک ضربه زدن به پشت بین مردان رسم است.

ایتالیایی ها ترجیح می دهند با افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت کنند ، از مهم ترین آداب تجارت در ایتالیا این است که ایتالیایی ها تماس رو در رو را ترجیح می ‌دهند ، بنابراین مهم است که برای توسعه روابط در ایتالیا وقت بگذارید.

یکی از موارد مهم در فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا این است: هرگز (هرگز) اسپاگتی را قبل از ریختن آن در آب جوش نشکنید (اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است بشنوید قلب یک ایتالیایی که جایی در دوردست می شکند)!

در این مقاله فرهنگ ، آداب و رسوم مردم ایتالیا را بررسی کردیم ، اگر شما نیز با خواندن این مطلب به زندگی در فرهنگ و کشور ایتالیا علاقمند شده اید می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین موسسه مهاجرتی رجبی همراه باشید ، همچنین اگر دوست دارید در هنگام زندگی در ایتالیا در این کشور کار کنید و بخشی از هزینه های زندگی خود و خانواده‌تان را بپردازید ، حتما باید ابتدا با جزئیات هزینه های زندگی در ایتالیا آشنا باشید ؛ مقاله لینک شده را بخوانید.

فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایتالیا را با برخی از دیگر از کشورهای اروپایی قیاس کنید ؛ مطالعه مقالات زیر بسیار جذاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (11 امتیاز)
منو
خانه