ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی

ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی موضوع مورد تحقیق بسیاری از مهاجران است ، اگر قصد مهاجرت به سوی کشور هلند را دارید ، بدانید که هلند در نگاه کلی کشور ارزانی نیست.

مانند بسیاری از کشورهای اروپای شمالی و اروپای مرکزی ، استاندارد زندگی در هلند بالاست و همچنین قیمت هایی که باید برای اجاره ، بیرون رفتن ، بیمه و غیره بپردازید ، بالاست.

با این شرایط احتمالا این سوال در ذهن بسیاری از متقاضیان مهاجرت به این کشور پیش می آید که آیا منطقه یا شهر ارزان تری در داخل هلند وجود دارد که ارزش زندگی در آن برای یک مهاجر وجود داشته باشد؟ 

با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا از اطلاعات کلیدی برای کار و زندگی در ارزان ترین شهر هلند آگاهی پیدا کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به هلند را بخوانید و با تمامی روش های مهاجرت قانونی به این کشور آشنا شوید.

نکته : تمام عناوین ارائه شده در بخش فهرست مطالب به صورت لینک شده هستند ، با انتخاب و کلیک بر روی هر عنوان مستقیما مطلب مربوط به همان عنوان را خواهید خواند ؛ در پایان مقاله هم می توانید در بخش دیدگاه ها سوالات و نظرات خود را درج کنید.

فهرست مطالب
ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی

ارزان ترین منطقه هلند برای زندگی

هلند یکی از پرجمعیت ترین کشورهای اروپاست ، تراکم جمعیت در هلند 507 در هر کیلومتر مربع است که یکی از بالاترین تراکم های اروپا است ، عامل اصلی تعیین کننده ارزان ترین منطقه هلند برای زندگی جمعیت آن منطقه است ، هر چه یک منطقه جمعیت کمتری داشته باشد ، زندگی در آنجا ارزان تر است ، منطقه روستایی ارزان تر از شهرهای بزرگ آمستردام ، اوترخت یا روتردام است.

آمستردام ، روتردام ، لاهه و بزرگترین شهرهای هلند بسیار محبوب هستند و فضای بسیار کمی برای زندگی مردم وجود دارد ، این بدان معناست که قیمت ها نسبت به سایر شهرها بیشتر است ، گردشگری یکی دیگر از دلایل اصلی گران تر بودن زندگی در اینجا شهرها است ، بنابراین ، زندگی در کجا ارزان تر است؟

اکثر مردم مایلند در آمستردام زندگی کنند ، این یک شهر بسیار توریستی هست و بنابراین گران ترین شهر این کشور خواهد بود ، با این حال ، افراد بسیار کمی مایل به زندگی در آسپرن ، شهر کوچکی در استان گلدرلند هستند ، بدون شک زندگی در اینجا بسیار ارزان تر خواهد بود.

استان‌های گرونینگن ، زیلند و لیمبورگ ارزان‌ترین استان‌ها در هلند هستند ، اما زندگی در هارلم ، آمستلوین و هیلورسوم در حال حاضر ارزان‌تر از زندگی در آمستردام است ، اینها عمدتاً استانهای بزرگتر و کم جمعیت هستند ، به عنوان مثال ، مناطق لیمبورگ ، زیلند یا گرونینگن در لیست ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی قرار دارند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

زندگی ارزان با کیفیت بالا در اروپا با راهنمایی مشاوران و متخصصان آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روتردام ، ارزان ترین شهر هلند

اگر بخواهیم یک انتخاب دقیق از ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی داشته باشیم ، با توجه به جدیدترین اطلاعات به دست آمده ، در میان بزرگترین شهرهای هلند شهر روتردام اولین گزینه خواهد بود و پس از آن شهرهای دن هاگ و گرونینگن قرار دارند.

روتردام ، ارزان ترین شهر هلند از نظر گردشگری بین‌المللی به شدت تحت الشعاع آمستردام قرار گرفته است ، اما این شهر بندری بزرگ به سرعت در حال تبدیل شدن به بهترین گزینه برای مهاجران است ، روتردام با داشتن بزرگترین بندر دریایی اروپا ، همیشه مردم را از دور و نزدیک جذب کرده است و با حدود 180 ملیت ساکن در این شهر ، واقعاً چیزی شبیه به یک دیگ ذوب فرهنگی است !

این خبر خوبی برای هر کسی است که به دنبال یک شهر بین‌المللی به‌عنوان پایگاه است و روتردام تا حد زیادی به شهرت خود به عنوان «دروازه اروپا» عمل می‌کند ، اگر به زندگی در شهرهای بزرگ و هزینه های زندگی نسبتاً پایین در مقایسه با برخی از بهترین مکان های دیگر در هلند امیدوار هستید ، روتردام گزینه خوبی است.

روتردام دارای زندگی شبانه خوبی است و مرکز آن مقرون به صرفه تر از آمستردام است و همچنین خانه بسیاری از فضاهای کار مشترک است ، هزینه های تخمینی زندگی در روتردام 1200-1850 یورو در ماه است.

روتردام ، ارزان ترین شهر هلند

دن هاگ دومین شهر ارزان هلند

هلند تنها یک کشور کوچک است و هر جایی را که انتخاب کنید ، می‌توانید به هر جایی برسید و در عرض یک روز برگردید ، دن هاگ دومین شهر ارزان هلند ، تنها در 25 کیلومتری شمال غربی روتردام واقع شده است و یکی دیگر از مهم ترین شهرهای هلند است.

این مرکز به عنوان مقر دولت هلند عمل می کند و یک مرکز حقوقی مهم جهانی به عنوان محل استقرار دیوان بین المللی دادگستری و دادگاه بین المللی کیفری است ، همچنین یک گزینه محبوب برای افرادی است که از خارج از کشور به هلند مهاجرت می کنند و به طور کلی به عنوان یکی از دوستانه ترین شهرهای هلند برای زندگی در نظر گرفته می شود .

اگرچه این شهر سومین شهر بزرگ کشور و بخشی از یک منطقه شهری بزرگ است ، اما دن هاگ (با نام مستعار لاهه) توانسته است احساس یک شهر کوچک را حفظ کند ، به طور کلی ، این مکان امن و دلپذیری است که از برخی ناملایمات زندگی در شهرهای بزرگ کشور را ندارد.

هزینه های تخمینی زندگی در دن هاگ – 1100-1750 یورو در ماه است ، کمی کمتر از روتردام بوده و این به شما بستگی دارد که کدامیک را ترجیح بدهید ، روتردام شهر بزرگتری است و ممکن است گزینه های تفریحی دن هاگ به اندازه روتردام جذاب نباشد ، اما نگران نباشید اگر احساس می کنید گزینه های تفریحی آن کافی نیست ، می توانید به راحتی به روتردام رفت و آمد کنید .

شناخت هلند از جنبه های مختلف از طریق مطالعه دقیق مقالات زیر ؛ ارائه شده توسط کارشناسان مجرب رجبی

گرونینگن ، سومین شهر ارزان هلند

گرونینگن ، سومین شهر ارزان هلند

مانند دن هاگ ، گرونینگن نیز به عنوان یکی از گزینه های ارزان ترین شهر برای زندگی و کار در هلند رتبه بندی می شود و اگر به دنبال شهر کوچکی هستید ، یک گزینه عالی برای کار از راه دور است.

این شهر ساده و پر از دوچرخه سوار در شمال هلند قرار دارد و مرکز استانی به همین نام است ، گرونینگن یک شهر دانشگاهی با تقریباً 1000 سال تاریخ است که آن را به یکی از جالب ترین مکان ها برای بازدید در کشور تبدیل می کند ، اگر به لینک مقاله تحصیل در کشور هلند وارد شوید ،  اطلاعات خوبی از بهترین دانشگاه های هلند و شهرهای دانشجویی این کشور نیز کسب خواهید کرد.

دانش‌آموزان حدود 25 درصد از جمعیت آن را تشکیل می‌دهند و این به نوبه خود تضمین می‌کند که گزینه‌های زیادی برای کار و زندگی برای هر کسی که تلاش می‌کند با بودجه محدود زندگی کند ، وجود دارد البته اگر هنوز به دنبال مکان های مقرون به صرفه تر در هلند هستید ، باید به حومه شهرها و مناطق روستایی فکر کنید که انتخاب آنها هم مزایا و معایب خاص خود را دارد ، کارشناسان موسسه رجبی در ادامه مقاله به توضیحاتی پیرامون اختلاف قیمت مناطق روستایی و شهری هلند و همچنین مزایا و معایب زندگی در این مناطق نیز اشاره کرده اند.

جدول مقایسه ای هزینه ها در مناطق مختلف هلند

در اینجا جدول مقایسه ای هزینه ها در مناطق مختلف هلند وجود دارد که می توانید در آن میانگین قیمت اجاره اتاق دانشجویی ، استودیو و آپارتمان در سه نقطه بسیار متفاوت از کشور هلند را مشاهده کنید ، در این جدول می توانید به وضوح ببینید که در کجا می توانید ارزان تر زندگی کنید.

در بررسی ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی ، معمولا اجاره را به عنوان معیاری برای گرانی زندگی در یک مکان در نظر می‌گیرند ، زیرا این بزرگترین هزینه‌ای است که در هلند خواهید داشت ، حدود 50 تا 60 درصد حقوق شما صرف نظر از محل زندگی شما صرفاً برای اجاره خواهد بود.

قیمت غذا در همه جا کاملاً استاندارد است ، اما غذا خوردن در خارج از خانه در مناطق بسیار توریستی بسیار گرانتر از مناطق روستایی است ، اگر همان مقدار پول را برای یک قهوه ، یک کافه ، مقداری ناهار یا یک دسته گل پرداخت می کنید ، انتظار داشته باشید که ارزش بیشتری برای پول داشته باشید.

اجاره انواع مسکن آمستردام گرونینگن مناطق روستایی و حومه
اجاره اتاق دانشجویی 500-600 یورو 300-400 یورو 200-300 یورو
اجاره استودیو 1000 یورو 700 یورو 700 یورو
اجاره آپارتمان 2000 یورو 1000 یورو 800 یورو
شهر هزینه شهر هزینه
آمستردام 1400-2300 بردا 1150-1800
هارلم 1350-2100 ماستریخت 1150-1750
اوترخت 1300-2000 گرونینگن 1100-1750
آلکمار 1250-1900 دن هاگ 1100-1750
آیندهون 1200-1850 نایمخن 1100-1750
روتردام 1200-1850 آلمر 1100-1750
لیدن 1200-1850 تیلبورگ 1050-1650

هزینه تخمینی زندگی در شهرهای مختلف هلند

هزینه تخمینی زندگی در شهرهای مختلف هلند در جدول زیر میبینید ، این جدول برای آگاهی کامل تر علاقه مندان رسم شده است و هزینه های ماهانه به یورو آورده شده است .

حتی می‌توانید شهرهای ارزان‌تری نسبت به گرونینگن و دن هاگ در هلند پیدا کنید ، اما هیچ‌کدام از ارزش‌های قابل توجهی بهتری برخوردار نیستند ، به هر حال این کشور بسیار کوچکی است و در مناطق دیگر آن تفاوت زیادی با منطقه آمستردام وجود ندارد.

هارلم ، که بخشی از منطقه شهری آمستردام را تشکیل می دهد ، نیز گران است ، اما به طور کلی چیزی در محدوده 1200-1700 یورو در ماه یک رقم پایه واقعی برای زندگی و اجاره در هلند است.

شهر های خوابگاهی در هلند

شما که به دنبال اطلاعات برای ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی هستید ، بهتر است با اصطلاح شهرهای خوابگاهی در هلند هم آشنا شوید ، این اصطلاح به شهرهایی گفته می‌شود که به شهرهای بزرگ‌تر نزدیک هستند و منحصراً به عنوان خانه و محل خواب افرادی است که تمام روز را در شهر می‌گذرانند و فقط شب‌ها به مکان‌های خود باز می‌گردند .

این امر در سرتاسر جهان بسیار رایج است ، زیرا همه نمی توانند در مرکز شهر زندگی کنند و هزینه آن را بپردازند یا از هرج و مرج زندگی در آنجا لذت ببرند ، با انتخاب چنین گزینه ای شما می توانید با صرف هزینه کمتر ، اوقاتی آرام در خانه داشته باشید و هرج و مرج را پشت سر بگذارید ، یا استاندارد زندگی بالاتر ، فضای بیشتر و غیره داشته باشید.

در اینجا تعدادی از این شهرک های خوابگاهی برای شهرهای بزرگتر هلند معرفی شده است :

  1. شهرک های خوابگاهی آمستردام شهرهای زیبای هارلم ، آمستلوین ، بروکله ، هیلورسوم و هوفدورپ هستند.
  2. شهرهای خوابگاهی برای کسانی که در اوترخت کار یا تحصیل می کنند عبارتند از: Hilversum ، De Bilt ، Zeist ، Nieuwegein ، Vianen ، Harmelen و Zuilen .
  3. شهرهای خوابگاهی لاهه عبارتند از : دلفت ، شونینگن ، گاهی اوقات لیدن ، زوترمیر و نالدویک .
  4. و شهرهای خوابگاهی روتردام عمدتاً دلفت ، شیدام ، گودا ، دوردرخت و اسپیکنیس هستند.

قبل از نقل مکان به روستا چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اگر مایل هستید زندگی در روستا و مناطق حومه شهرها را انتخاب کنید باید بدانید که قبل از نقل مکان به روستا چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ معمولا مطابق تجربیات مهاجران در هلند گفته می شود که حمل ‌و نقل عمومی در هلند یکی از بهترین وسایل نقلیه‌ دنیا است ، اما قطعاً گران‌ترین وسایلی است که شاید تا به حال دیده‌اید .

به طور کلی در هلند ، علاوه بر پرداخت کرایه و غذا (که ممکن است در برخی شهرهای کوچک کمی ارزان‌تر باشد) ، باید بیمه درمانی و سایر هزینه‌های اضافی مانند ماشین ، بیمه ماشین ، خرید دوچرخه و غیره را نیز بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنید ، در نظر بگیرید.

داشتن ماشین در هلند گران است ، اگر اهل ورزش نیستید ، زندگی در حومه شهر به این معنی است که شما و یکی از اعضای خانواده تان باید روی ماشین حساب کنید تا به همه جا بروید یا یاد بگیرید که چگونه دوچرخه سواری بیش از 20 کیلومتر در روز را یاد بگیرید .

سوالات پر تکرار ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی

در میان بزرگترین شهرهای هلند شهر روتردام اولین گزینه ارزان و پس از آن شهرهای دن هاگ و گرونینگن جزو ارزان ترین شهر ها هستند.

هزینه های تخمینی زندگی در دن هاگ – 1100-1750 یورو در ماه است ، کمی کمتر از روتردام  ، روتردام شهر بزرگتری است و گزینه های تفریحی دن هاگ به اندازه روتردام جذاب نیست، اما می توانید به راحتی به روتردام رفت و آمد کنید.

شهری ساده و پر از دوچرخه سوار در شمال هلند است و مرکز استانی به همین نام می باشد ، گرونینگن یک شهر دانشگاهی با تقریباً 1000 سال تاریخ است که آن را به یکی از جالب ترین مکان ها برای بازدید در کشور تبدیل کرده است.

اجاره آپارتمان در آمستردام  2000 یورو ، در گرونینگن 1000 یورو و در مناطق روستایی 800 یورو است.

ارائه دهندگان اطلاعات این محتوا پیرامون ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی ، مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی هستند که دارای تجربه و تخصص حقوقی بالا با سوابق کاری معتبر هستند ، فعالیت های موسسه در دهه گذشته تضمینی برای اعتماد شما عزیزان است ، شما می توانید با کارشناسان مهاجرتی ما در دفاتر موسسه در شهرهای شیراز و تهران و یا از طریق اپلیکیشن های واتس آپ و اینستاگرام ارتباط برقرار کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله بسیار جذاب کار در هلند را نیز بخوانید تا بدانید شرایط کاری در شهر های مختلف این کشور چیست و چه مشاغلی مورد نیاز جامعه هلند است.

هزینه های زندگی در ارزان ترین کشورها و شهر های جهان چقدر با هم اختلاف دارد؟ مقالات زیر پاسخ بسیاری از سوالات شما است.

8 دیدگاه در “ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی

  1. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی محمد شمسابادی گفت:

    54 ساله ودارای پروانه کسب کانال سازی کولر با سی سال سابقه ودارای کارت فنی وحرفه ای جوشکاری ب چه کشوری میتوانم مهاجرت کنم

    1. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      با توجه به شرایط سنی تان باید از طریق روش هایی مهاجرت کنید که محدودیت سنی ندارند از جمله ثبت شرکت و سرمایه گذاری .
      با تشکر از سوال شما

  2. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی مهسا گفت:

    سلام وقت بخیر ، ببخشید دانشگاه تیلبورگ و پیشنهاد میکنید؟ و کلا شهر تیلبورگ من شنیدم ، شهر دانشجویی هست . برای تحصیل دانشجویی و یا زندگی از لحاظ مخارج تیلبورگ مناسب هست؟
    از لحاظ امکانات چی ؟

    1. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      این دانشگاه به خصوص در حوزه علوم انسانی بسیار قوی و معروف است و هزینه زندگی در این شهر بسیار مقرون به صرفه است و به نسبت شهرهای گران چون آمستردام هزینه های زندگی پایین تر می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  3. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی بهار موسوی گفت:

    درود.پسرم یازده سالشه و به شدت در حوزه ی تکنولوژی و های تک علاقه مند و موفق هست.مدرک برنامه نویسی پایتون و چند زبان دیگه رو داره.زبان انگلیسیش هم در حد قابل قبولی هست البته دو ترم دیگه وارد دوره ی پیشرفته میشه.برای کالج چه کشوری رو پیشنهاد می کنید.

    1. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر بهترین گزینه ها برای پذیرش مدارس، ترکیه مجارستان انگلیس سوییس کانادا و استرالیا می باشند.

      با تشکر از سوال شما

  4. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی سیده فاطمه میرتقی گفت:

    واتسآپ جهت مشاوره

    1. ارزان ترین شهر هلند برای کار و زندگی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      از طریق آیکن واتس اپ که در صفحه سایت قرار دارد میتوانید به کارشناسان مجموعه وصل شوید و سوالا تتان را از طریق واتس اپ مطرح کنید

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1.6/5 - (35 امتیاز)
منو
خانه