اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

نیوزیلند در حدود 1500 کیلومتری شرق استرالیا و حدود 1000 کیلومتری از جزایر اقیانوس آرام واقع شده است . با توجه به دور و نزدیک بودن نسبی و داشتن جریان آب های بسته ، نیوزیلند یکی از آخرین کشورهایی بود که در آن منطقه پیدا شد . این کشور از برخی از منظره های دیدنی جهان ، از رشته کوه های وسیع ، آتشفشان های فعال و خطوط ساحلی ساخته شده است . بسیاری از دانشجویان پس از به پایان رساندن تحصیلاتشان جذب بازار کار می شوند و اقدام به اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل می کنند . اگر شما نیز قصد مهاجرت تحصیلی به نیوزلند را دارید ، با مشاورین موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی تماس بگیرید تا از روش های قانونی مهاجرت بسته به شرایط خود آگاه شوید .

نیوزلند به طور طبیعی از چشم انداز های جذاب ، زیر ساخت های مدرن ، نرخ بیکاری پایین و اقتصاد مناسب برخوردار است و قطعا گزینه مناسبی برای رشد و شکوفایی زندگی است و به همین دلیل به عنوان یک مرکز محبوب برای دانشجویان از سراسر جهان است .

روند اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل

همانطور که همه ما می دانیم برای افرادی که به نیوزیلند سفر می کنند ، داشتن ویزای دانشجویی برای ادامه دوره ، آموزش ، برنامه یا حتی رفتن به دانشگاه که طول آن بیش از سه ماه است ، اجباری است . رایج ترین روادید هایی که افراد 18 سال به بالا درخواست می کنند عبارت است از ویزای دانشجویی نیوزلند .

برای متقاضیانی که دو سال در کشور نیوزلند بوده اند و مایل به دریافت ویزای اقامت دائم هستند ، تعیین دوره زمانی اعتبار ویزا بسیار دشوار است . لطفا توجه داشته باشید که بین شرایط ویزای دانشجویی و ویزای اقامت دائم تفاوت وجود دارد .

پس از اتمام موفقیت آمیز یک دوره تحصیلی در هر یک از دانشگاه های مورد تایید نیوزلند و اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل ، گام بعدی این است که درخواست ویزای صحیح را با توجه به فرصت شغلی در دست داشته باشید .

انواع ویزای اقامت در نیوزلند

ویزا بعد از تحصیل ( باز ) : این ویزا دارای گزینه های انعطاف پذیر برای دانشجویانی است که دوره خود را به پایان رسانده اند اما هنوز هم به دنبال کار هستند . این ویزا اقامت شما در کشور را برای یک سال تضمین می کند تا فرصتی برای پیدا کردن کار مربوط به حوزه تحصیل یا تحقیق خود پیدا کنید . در عین حال ، شما مجاز به کار در هر زمینه هستید تا بتوانید معیشت خود را در نیوزیلند تامین کنید .

ویزای کار ( با کمک کارفرما ) : این ویزا فرصتی برای پیدا کردن یک نقش شغلی خاص با یک کارفرمای خاص در مشاغل مورد نیاز در نیوزلند را به شما می دهد . لطفا در نظر داشته باشید که برای این ویزا در مدت سه ماه قبل از تاریخ انقضا ویزای دانشجویی خود درخواست کنید .

مزایای ویزا اقامت دائم نیوزلند

  • شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در نیوزیلند زندگی ، کار ، مسافرت و تحصیل داشته باشید . شما می توانید از خدمات پزشکی در نرخ های یارانه ای بهره مند شوید و همچنین از مزایای تامین اجتماعی استفاده کنید .
  • کودکان شما واجد شرایط تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه های دولتی می باشند .
  • شما می توانید اسپانسر خویشاوندان خود برای درخواست ویزای اقامت دائم شوید ( اگر آنها اقامت و تضمین الزامات حمایتی را برآورده کنند ) .
  • پس از چندین سال اقامت در کشور می توانید برای شهروندی نیوزیلند درخواست کنید ، البته بدین منظور باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید ، مهارت های ارتباطی ، شخصیت خوب و قصد واضحی برای ادامه زندگی در کشور داشته باشید .
  • کودکانی که در نیوزیلند به دنیا می آیند به طور خودکار شهروندی کشور را از طریق تولد دریافت می کنند .

شرایط اخذ ویزای نیوزلند

  • داشتن سن کمتر از 55 سال ؛
  • تسلط خوب بر زبان انگلیسی ؛
  • برخورداری از سلامت و ویژگی شخصیتی خوب ؛
  • داشتن پیشنهاد شغلی ( در صورتی که شما برای مهاجرت کاری تحت حمایت کارفرما درخواست کرده باشید ) ؛
  • توانایی اثبات قصد خود برای اقامت در کشور .

سیستم امتیاز دهی اخذ اقامت دائم نیوزلند

شما می توانید درخواست ویزای نیوزلند را مستقیما به دولت نیوزلند اعطا کنید . این گزینه نسبتا ارزان تر از تماس با نمایندگان یا دفاتر ویزا است . به منظور قضاوت در مورد واجد شرایط بودن خود ، دولت یک سیستم امتیاز دهی را تشکیل داده است که در آن موارد امتیاز دهی به صورت زیر اختصاص داده می شود :

فرصت شغلی : 60 امتیاز برای نیرو های تخصصی که در حال حاضر برای بیش از یک سال در نیوزلند مشغول به کار هستند و 50 امتیاز برای افرادی که به دنبال یک شغل هستند و تجربه کاری کمتر از یک سال دارند .

تجربه کاری : 10 امتیاز برای 2 سال و 30 امتیاز برای 10 سال ، به علاوه امتیاز اضافی برای مزایا و ارزیابی های رشد در تجربه کاری شما .

مدارک تحصیلی : 50 امتیاز برای مدرک لیسانس یا هر مدرک دیگری که معادل آن باشد و 55 امتیاز برای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری .

 روابط خانوادگی : 10 امتیاز برای اعضای خانواده نزدیک در نیوزلند .

سن : حداکثر 30 امتیاز برای سنین بین 20 – 29 سال تا حداقل 5 امتیاز برای سنین 50 – 55 سال .

تحصیل در نیوزلند و اخذ اقامت دائم

تحصیل در نیوزیلند در یک موسسه دانشگاهی یک راه عالی برای مهاجرت به نیوزلند است . بسته به دوره تحصیل ، شما همچنین می توانید در حین تحصیل در نیوزلند کار کنید و بنابراین پس از آن شما می توانید به طور فعال در نیوزیلند به کار تمام وقت مشغول شوید .

با ویزا کاری پس از تحصیل ( با کمک کارفرما ) شما می توانید برای اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل تحت شرایط مهاجرین متخصص واجد شرایط شوید . اگر کار شما در یک حرفه ای است که دارای کمبود مهارت است ، این گزینه شانس شما را برای داشتن اقامت با ویزای کار افزایش می دهد .

موسسه مهر آفرین رجبی یک شرکت متخصص و مشاوره ای جهت مهاجرت به نیوزلند است . تیم ما متشکل از مشاوران مهاجرتی است که خدمات مشتری محور و پاسخگویانه را به هموطنان عزیز ارائه می دهد و مشتریان از خدمات مشاوره مهاجرتی روشن ، دقیق و بی طرفانه بهره می برند .

ما درک می کنیم که روند مهاجرت به آرامی انجام می شود ، اما برای مهاجرت به نیوزلند نکات زیادی را باید در نظر داشت . ما مهمترین نکات برای مهاجرت که اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل را نیز شامل می شود ، در اختیارتان قرار می دهیم .

تمام جنبه های خدمات مهاجرت به نیوزیلند توسط مشاوران مهاجرت با مجوز و با تجربه انجام می شود . علاوه بر داشتن تجربه سالیانه در زمینه فعالیت های خصوصی ، ما تجربه ای برای ادارات مهاجرت دولتی داریم و به همین دلیل کاملا قوانین و مقرراتی که برای اقامت فرد در نیوزیلند در نظر گرفته می شود را درک می کنیم . در خصوص اخذ اقامت دائم نیوزلند از طریق تحصیل یا مهاجرت کاری به نیوزلند با مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی نیز بهره مند گردید .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه