شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند

شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند به گونه ای است که توجه بسیاری از این قشر افراد جامعه ما را طی سال های گذشته بسیار به خود جلب کرده و پزشکان فراوانی به این کشور مهاجرت کرده اند.

نیوزلند مزایا و اکانات بسیار خوبی برای جامعه پزشکی فرهم آورده که در کنار رفاه و آسایش حاکم بر کشور این چنین آن ها را جذب می نماید. تیم مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در ادامه شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند به شما شرح خواهند داد.

بالا بودن حقوق و درآمد پزشکان، برخورداری از خدمات اجتماعی در سطح بالا، مناسب بودن استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم با کار و فعالیت در نیوزلند را می توان از دلایل مهاجرت پزشکان به کشور نیوزلند ذکر کرد. یکی دیگر از دلایل جذب پزشکان به این کشور تکلم به زبان انگلیسی می باشد که مهاجرین را از یادگیری زبان سوم خلاص می کند. البته ارائه و داشتن یک مدرک زبان انگلیسی در سطح بالا نیز یکی از موارد مهمی است که باید در کنار مدار پزشکی ارائه شود.

در ادامه شما را با چگونگی ثبت نام در سیستم پزشکی این کشور، معدل سازی مدرک پزشکی و اخذ مجوز طبابت و کسب درآمد در نیوزلند آشنا می کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم که مقاله مهاجرت به نیوزیلند را نیز در سایت موسسه مطالعه کرده و از شرایط لازم برای نقل مکان به این کشور بهتر و بیش تر آشنا شوید.

فهرست مطالب
شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند

ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند

پزشکان و دندانپزشکانی که قصد مهاجرت و طبابت در نیوزیلند را دارند؛ باید اول ابتدا در در شورای پزشکی نیوزلند ثبت نام کنند. برای انجام این کار، متقاضیان باید به شورای پزشکی این کشور نشان دهند که واجد شرایط بوده و صلاحیت لازم و مناسب برای ثبت نام را دارا می باشند. علاوه بر این متقاضیان باید دارای مدرک آیلتس 7.5 و یا آزمون انگلیسی حرفه ای پزشکی (OET) سطح A یا B باشند.

ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند روش ارزیابی مدارک تحصیلی و صلاحیت پزشکان خارجی برای کار و طبابت در این کشور می باشد. درخواست پزشکان بر اساس اهداف مهاجرت و مدت زمان اقامت در نیوزلند مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پزشکان باید برای ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند سوابق کاری و حرفه ای و مدرک تحصیلی پزشکی خود را ارائه نمایند.

انجمن پزشکی بر اساس اهداف مهاجرت پزشک و سوابق کاری و حرفه ای و سطح سواد علمی درخواست وی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. مدت زمان بررسی مدارک و سوابق حرفه ای پزشکان در انجمن پزشکی نیوزلند می تواند از 1 تا 4 ماه به طول بیانجامد.

دقت داشته باشید که تمام فارغ التحصیلان پزشکی خارجی که برای اولین بار به نیوزیلند آمده و قصد کار در این کشور را دارند؛ باید در یک مصاحبه شرکت کرده و بتوانند اطلاعات کامل و درستی را ارائه دهند، تا انجمن قانع و راضی به اعطای مجوز به پزشک شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کسب به روز ترین اطلاعات مهاجرتی با مشاوره های هلدینگ رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی

همانطور که گفتیم یکی از شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند اخذ مجوز از انجمن پزشکان نیوزلند می باشد. مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی و اخذ مجوز لازم به شرح زیر است:

  • تعیین اهداف مهاجرت و نوع ثبت نام
  • ارائه مدارک پزشکی و زبان
  • پرداخت هزینه های مربوطه
  • شرکت در مصاحبه حضوری و سنجش دانش و صلاحیت متقاضی
  • در نهایت بررسی صلاحیت و در صورت تایید صدور گواهی لازم برای تایید

در کنار این مطلب می توانید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را هم بخوانید چراکه شاید بخواهید شرایط دریافت اقامت افرادی که در نیوزلند در رشته های پزشکی تحصیل کرده اند را نیز بدانید.

شرایط کار پزشکان در نیوزلند

پزشکان در نیوزلند قادر به طبابت و فعالیت در مراکز و بیمارستان های دولتی و خصوصی می باشند. همانطور که می دانید در ابتدا شما باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در نیوزلند را داشته باشید؛ تا بتوانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. زمانی که کارفرما دعوت نامه شما را ارسال کند یک ویزای حداکثر 4 ماهه برای شما صادر می شود تا بتوانید مراحل معادل سازی مدرک را انجام دهید.

شما با ارائه مدارک و مصاحبه با انجمن پزشکی نیوزلند مورد سنجش و تایید قرار خواهید گرفت که در صورت تایید نهایی می توانید به اشتغال در بیمارستان های این کشور مشغول شوید. خوشبختانه با اخذ مجوز و ویزای کار این کشور می توانید همسر و فرزندان خود را نیز برای زندگی به نیوزلند آورده و در کنار هم زندگی کنید.

همچنین این کشور برای کار و طبابت پزشکان دارای محدودیت یا شرایط سنی نمی باشد و دانشگاه پزشکی کشور تمامی تخصص های پزشکی را برای ادامه تحصیل در اختیار مهاجران می گذارند. از دیگر شرایط کار پزشکان در نیوزلند باید به ساعت کاری آنان اشاره کرد که طبق گزارش ها به 55 تا 60 ساعت در هفته می رسد. البته مدت 36 ساعت در هفته مدت قانونی بوده و مابقی اضافه کار محاسبه می شود که مزد بسیار خوبی نیز بابت آن به پزشکان پرداخت می گردد.

شرایط کار پزشکان در نیوزلند

درآمد و دستمزد پزشکان در نیوزلند

باید بگوییم یکی از دلایل تقاضای بالایی که برای مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزلند وجود دارد؛ درآمد بالا و زندگی راحت و پر آسایشی است که در این کشور می توانند برای خود فراهم آورند.به طور کل پزشکان و دندانپزشکان از قشر پر درآمد در این کشور شناخته می شوند که تخصص، زمینه فعالیت و تجربه آن ها نیز تاثیر زیادی بر میزان درآمد آنان خواهد گذاشت.

طبق آخرین آماری که از درآمد و دستمزد پزشکان در نیوزلند به دست آوردیم به طور متوسط آن ها سالانه قادر به کسب 229 هزار دلارنیوزلند می باشند. حال باتوجه به تجربه و سایر عوامل این مقدار قطعا افزایش یا کاهش پیدا خواهد کرد که حداقل مقدار آن 84 هزار دلار نیوزلند بوده و حداکثر مقدار آن نیز می تواند به 386 هزار نیوزلند برسد.

البته پزشکان سالانه 30 روز مرخصی با حقوق دارند که در صورت استفاده نکردن از هر مقدار از آن می توانند معادل اضافه  کار را برای همان مقدار کار دریافت کنند. اما در ادامه همانطور که گفتیم میزان تجربه پزشکان تاثیر زیادی بر میزان درآمد آنان خواهد داشت. طبق آمار تجربی میزان سوابق سالانه فعالیت و کار پزشکان در نیوزلند به شرح زیر می تواند بر درآمد آنان تاثیر بگذارد:

میزان تجربه درصد رشد
2 تا 5 سال 32 درصد
5 تا 10 سال 36 درصد
10 تا 15 سال 21 درصد
15 تا 20 سال 14 درصد
20 سال به بالا 9 درصد

مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند

شاید برای شما سوال باشد که دلیل این همه اصرار که برخی پزشکان خواهان مهاجرت به این کشور و زندگی در آن هستند؛ چه می باشد.در ادامه به برخی از مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند اشاره ای خواهیم کرد تا شما بهتر این مطلب را درک کنید که چرا نزدیک به 1500 پزشک سالانه درخواست مهاجرت به این کشور را به ثبت می رسانند. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • دسترسی به بالاترین رفاه و آسایش در کشورهای جهان
  • وجود امنیت بسیار بالای مال، جانی و اجتماعی
  • آمار نزدیک به صفر جرم و جنایت در این کشور
  • وجود مراکز درمانی بسیار پیشرفته و با امکانات مدرن
  • فرصت های شغلی متنوع و گوناگون
  • میزان درآمد و دستمزد بسیار خوب و بالا
  • امکان تحصیل و پیشرفت در دانشگاه های برتر جهانی
  • تحصیل و تکلم به زبان انگلیسی
  • امکان اخذ اقمت دائم و برخورداری از خدمات اجتماعی رایگان
  • وجود بیماری درمانی عالی و هزینه های پزشکی رایگان
  • دسترسی فرزندانتان به تحصیل رایگان در سیستم آموزشی بسیار نمونه
  • بالا بودن سطح امکانات رفاهی و دوری از هرگونه مداخله های جهانی

به عنوان یک پزشک ماهر کدام کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنید؟ مقالات زیر را برای افزایش آگاهی بخوانید.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ اقامت

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ اقامت این کشور یکی از اصلی ترین اهداف آنان پس از دست یابی به مجوز کار و شروع طبابت در این کشور است. دریافت اقامت دائم می تواند برای آنان امنیت شغلی و اجتماعی بالایی را به ارمغان آورد و از لحاظ روحی کمک بسیاری برای مهاجرین باشد. خوشبختانه یکی از شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند همین امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور است.

اما در صورتی که پزشک مهاجر بتواند به مدت حداقل 5 سال در نیوزلند حضور داشته و در این کشور کار کند و همچنین تمامی مالیات خود را نیز بدون کم و کاست پرداخت کرده باشد؛ قادر به دریافت اقامت دائم تیوزلند خواهد بود. البته یکی دیگر از شرایط لازم این است که باید با قوانین و مقررات کشور نیوزلند آشنا باشد و از همه این قوانین و مقررات تبعیت کند.

شرایط اخذ تابعیت این کشور نیز بستگی به شرایط متقاضیان دارد که باید بر اساس آن مورد بررسی قرار بگیرد که شما می توانید از مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی اطلاعات لازم در این زمینه را به دست بیاورید.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ اقامت

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند

 بله، پزشکان و دندانپزشکان ایرانی نیز می توانند برای مهاجرت به این کشور و کار در آن اقدام نمایند و در صورت دریافت مجوز اقامت دائم را نیز به دست آورند.

به طور قطع این مطلب با توجه به تجارب، تخصص و سابقه فعالیت پزشکان متغیر بوده و تعیین می شود؛ اما می تواند حداقل  آن را 84 هزار دلار نیوزلند و حداکثر آن را 386 هزار دلار نیوزلند در نظر گرفت. به طور متوسط نیز سالانه 229 هزار دلار نیوزلند حقوق به انان پرداخت می شود.

بله، چنانچه آن ها بتوانند 5 سال در این کشور اقامت داشته و کار و زندگی کرده و مالیات خود را کامل بپردازد امکان دریافت اقامت دائم برای آن ها وجود دارد.

بله، پزشکانی که برای کار و طبابت به کشور نیوزلند مهاجرت کرده اند، می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز ویزای همراه اخذ نمایند.

خیر، دولت این کشور هیچ محدودیت سنی برای جذب پزشکان مهاجر خارجی را در نظر نگرفته است.

در این مطلب تلاش کردیم تا شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند را به طور خلاصه به شما عزیزان ارائه کنیم، برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه یا اخذ اطلاعات مهاجرتی درباره دیگر روش های مهاجرت به این کشور و یا مهاجرت به دیگر کشورها با کارشناسان شرکت مهاجرت رجبی در دفاتر غرب یا مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید ، همنین می توانید با مطالعه مقاله کار در نیوزلند با کلیات شرایط کاری و نحوه پرداخت حقوق و دستمزد مشاغل مختلف در این کشور آشنا شوید.

برای مقایسه درآمد پزشکان در کشور های مختلف مقالات زیر را مرور کنید.

2 دیدگاه در “شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند

  1. شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند علی پرند گفت:

    پزشک جهت مهاجرت و کار در نیوزلند

    1. شرایط مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان به نیوزیلند مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      لطفا سوال تان را دقیق تر مطرح بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه