تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند شروع یک ماجراجویی با شکوه است؛ که شما را با یک تجربه تازه و جدید از دنیای پیرامونتان آشنا می سازد و تجربه ای بسیار خوب و موفقیت آمیز را به همراه خود خواهد داشت.

نیوزلند یکی از کشورهای کمتر شناخته شده اما بسیار موفق و بسیار پر رفاه در جهان است که دانشگاه های آن نیز یکی از بهترین مقاصد تحصیلی جهان امروز ما به خصوص در حوزه های پزشکی و دندانپزشکی هستند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند به دلیل کیفیت بسیار بالا و چشم انداز بین المللی موفق و مطرحی که دارد، در سراسر جهان شناخته شده است و خود به تنهایی می تواند یکی از مهم ترین مزایا و عوامل جذب دانشجویان بین المللی از اقصی نقاط جهان باشد. نیوزلند یکی مقصد چند فرهنگی بسیار جذاب است که دانشجویان متفاوتی از سراسر جهان را به یکدیگر متصل می کند و علاوه بر آموزش علم باعث تبادل فرهنگ های مختلف نیز می گردد.

در ادامه این مطلب کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) جزئیات و شرایط چگونگی دستیابی و تحصیل پزشکی در نیوزلند و تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند را طبق آخرین تغییرات و اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. ضمنا علاوه بر این مطلب، حتما مقاله تحصیل در نیوزلند را نیز در سایت ما مطالعه نمایید، تا با کلیت آموزش و تحصیل در این کشور و دانشگاه های مطرح آن به بهترین نحو ممکن آشنایی پیدا کنید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند

دوره های پیش پزشکی در نیوزلند

شرکت در دوره های پیش پزشکی در نیوزلند یا همان پریمدیکال در نیوزلند یکی از شرایطی الزامی است که باید دانشجوان خارجی به خصوص متقاضیان ایرانی پیشت سر بگذارند، تا قادر به ورود و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند شوند. باید بدانید که باتوجه تفاوتی که در سیستم های آموزشی مدارس کشورهای مختلف وجود دارد، برای پذیرش در خارج از کشور باید مدرک دیپلم شما در کشور مقصد معادل سازی شود.

معمولا مدرک دیپلم ایران قابل معادلسازیدقیق در نیوزلند نیست و متقاضیان نیاز دارند تا با پشت سر گذاشتن دوره هایی با نام پیش پزشکی نیوزلند به نوعی مدرک دیپلم خود را به طور کامل معادل سازی نموده و همچنین برای شرکت در آزمون ورودی ( در صورت نیاز ) و تحصیل پزشکی در نیوزلند آماده شوند.

مدارک آموزشی از کشورهایی نظسر استرالیا، انگلستان، آمریکا و برخی کشورهای اتحادیه اروپا ممکن است که مستقیما مورد قبول واقع شوند و نیازی به دوره های آمادگی قبل از دانشگاه نداشته باشند، اما کدارک دیپلم اعطایی از سیستم آموزشی کشورمان به دلایل مختلف و تفاوت های بسیار قابل معادل سازی دقیق نیست و افراد باید برخی آموزش های لازم را پشت سر بگذارند تا واجد شرایط تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند  و به طور کلی هر زیر شاخه رشته پزشکی شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل پزشکی بدون آزمون هم میسر است ، در کدام کشور با چه شرایطی؟ از مشاوران رجبی بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

محتوای آموزشی دوره های پیش پزشکی در نیوزلند

محتوای آموزشی دوره های پیش پزشکی در نیوزلند شما را با دروس پایه و اصلی جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند آشنا خواهند ساخت و شما آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی و تحصیل در این رشته ها را در دانشگاه های این کشور سب خواهید نمود.

این دوره 1 سال زمان نیاز دارد و هر دانشگاه دوره پیش پزشکی یا پیش دندانپزشکی مرتبط با خود را برگزار می کند که در آن دروس زیست شناسی، شیمی، فیزی، ریاضی و زبان انگلیسی در تناسب با رشته مد نظرتان به شما آموزش داده می شود. ضمنا نمراتی که افراد در پایان سال در این دوره کسب می کنند در ورود آن ها به دانشگاه های نیوزلند تاثیرگذار است و در بعضی از دانشگاه ها امتیاز دارد، اما شرط دیگر تحصیل پزشکی در نیوزلند شرکت در آزمون ورودی پزشکی این کشور است.

علاوه بر آزمون نهایی در حین تحصیل در این دوره آزمون های کوچک و مرتبط با هر درس نیز از دانشجویان اخذ می شود تا آن ها با نوع سوالات آزمون ورودی دانشگاه ها نیز آشنا شده و به تدریج میزان تسلط و دانش آنان نیز سنجیده شود.

آزمون ورودی رشته های پزشکی نیوزلند

شاید مستحضر بوده باشید که سال های پیش و قبل از سال 2019 آزمون UMAT مبنای سنجش و پذیرش دانشجویان برای تحصیل پزشکی در نیوزلند و تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند بود. اما از سال 2019 به بعد آزمون های معتبر و بین المللی UCAT مبنایی برای پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند قرار داده شد.

آزمونUCAT  یک شرط ورود اجباری برای دانشگاه های کنسرسیوم استرالیا و نیوزلند است که معمولا هر ساله بین 3 جولای و 11 اوت برگزار می شود. باید دقت داشته باشید که نتایج آزمون را نمی توان از یک سال به سال دیگر منتقل کرد، یعنی از نتایج UCAT 2023 فقط می توان برای درخواست دوره هایی که در سال 2024 شروع می شود، استفاده کرد.

البته دقت داشته باشید که ممکن است برخی دانشگاه های آزمون متفاوت و یا آزمونی مختص به مرکز خود را جهت پذیرش در این دو رشته مدنظر قرار دهند، به همین خاطر باید حتما از طریق ارتباط با دانشگاه انتخابی خود از این موضوع اطلاع دقیق و به روزی کسب نمایید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی نیوزلند

اما آزمون ورودی رشته های پزشکی نیوزلند در اکثر مراکز دانشگاهی آزمون UCAT می باشد که در یک آزمون کتبی و در مدت 2 ساعت اخذ می شود که یکی از 3 مبنای پذیرش هستند. دو مبنای دیگر پذیرش در دانشگاه های این کشور رزومه و معدل و نمرات مقطع دبیرستان و دیپلم و همچنین مصاحبه نهایی می باشد که تعیین کننده پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان است.

شرایط تحصیل پزشکی در نیوزلند

شرایط پزشکی در نیوزلند یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین ها در جهان است. تحصیل پزشکی در نیوزلند به طور کلی به 6 سال زمان نیاز دارد که به دو بخش تئوریک و بخش بالینی یا عملی تقسیم می شود. 3 سال ابتدایی شما به آموزش دروس و مفاهیم پزشکی و آشنایی با فیزیولوژی و بدن انسان مشغول خواهید شد و در 3 سال دوم دوره های آموزش به صورت عملی در بیمارستان ها یا مراکز درمانی تحت نظارت دانشگاه به دانشجویان می باشد.

دوره های بالینی آشنایی با بخش هایی نظیر پزشکی عمومی، فوریت های پزشکی، جراحی عمومی، روان پزشکی، طب عمومی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. در این دوره شما با بیماران و مردم در تعامل بسیار بیش تری خواهید بود و این دوره به شما خواهد اموخت که با صبر و حوصله و ملاحظه بسیار بیش تری در ارتباط با بیماران باشید.

ضمن اینکه تحصیل پزشکی در نیوزلند در سال ششم به نوعی دوره کارآموزی دانشجو نیز می باشد که به آن سال کارآموزی ( TI ) نیز گفته می شود. البته در پایان سال پنجم، دانشگاه برای تعیین صلاحیت دانشجویان برای ورود به سال ششم و دوره های کارآموزی، آزمونی را برگزار کرده و میزان دانش وصلاحیت آنان را مورد سنجش قرار می دهد. در نهایت می توانید در سال ششم و پس از اتمام تحصیلات خود برای ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی و تخصص نیز اقدام نمایید.

شرایط دندانپزشکی در نیوزلند

شرایط دندانپزشکی در نیوزلند

باید بدانید که تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند در سال اول آن ها مشترک می باشد با نام دوره علوم پزشکی پایه (HSFY) شناخته می شود و به نوعی از سال دوم شما به تحصیل در گرایش خاص مورد نظر خود خواهید پرداخت. پس از گذراندن سال اول شما با انتخاب تحصیل کارشناسی دندانپزشکی (BDS) وارد دوره تحصیل دندانپزشکی در نیوزلندخواهید شد.

تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند به طور کامل 5 سال به طول خواهد انجامید. تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند به شما امکان می دهد در آناتومی سر و گردن، تکنیک های جراحی، ایمپلنت، دندانپزشکی پزشکی قانونی و مواد بیولوژیکی و ارگونومی در بیماری های دهان و دندان تخصص پیدا نمایید. صرف نظر از انتخاب شما، دندانپزشکی همیشه به مهارت دستی، مهارت حل مسئله و حافظه بصری نیاز دارد.

پس از گذراندن سال اول علوم پایه پزشکی (HSFY) و در سال دوم با مبانی علمی آناتومی، روانشناسی و زیست شناسی دندان آشَنایی پیدا می کنید. در سال سوم و چهارم شما طیف گسترده ای از رشته های بالینی دندانپزشکی را فراخواهید می گیرد، از جمله: پروتزهای دندانی و پوسیدگی بالینی، التهاب لثه، دندانپزشکی کودکان، ارتودنسی، بهداشت دهان و دندان، جراحی دهان و دندان و غیره.

در سال پنجم نیز شما وارد محیط درمانی بیمارستان و درمانگاه شده و دوره کارآموزی و بالینی خود را زیر نظر اساتید و در ارتباط واقعی با بیماران تکمیل می نمایید. پس از اتمام تحصیلات می توانید به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و یا ورود به بازار کار و حوزه درمان شوید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در نیوزلند

شاید مستحضر باشید که زبان تحصیل و آموزش در دانشگاه های نیوزلند به زبان انگلیسی است و این یک مزیت بسیار خوب و مورد علاقه متقاضیان خارجی به خصوص ایرانیان است. اما دانشجویان غیر انگلیسی زبان باید به نحوی ثابت کنند که قادر به درک و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند به زبان انگلیسی هستند.

اگر شما مدرک دانشگاهی به زبان انگلیسی کسب کرده باشید و یا 5 سال دوره متوسطه را در دبیرستانی انگلیسی زبان پشت سر گذاشته و مدرک دیپلم انگلیسی داشته باشید، نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید. اما در غیر این صورت باید مدرکی معتبر را جهت اثبات میزان تسلط به این زبان به دانشگاه ارائه کنید.

در ادامه مدارک معتبر و قابل قبول در دانشگاه های نیوزلند را مشاهده خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید، که ممکن است مدرک زبان رشته های پزشکی در نیوزلند در دانشگاه های مختلف با یکدیگر تفاوت هایی در حداقل سطوح مورد درخواست، یا نوع مدرک درخواستی داشته باشد. پس حتما حتما این موضوع را از دانشگاه استعلام کنید.

نوع مدرک مقطع کارشناسی مقطع کارشناسی ارشد
آیلتس آکادمیک حداقل 6 و هیچ بخشی مجزا کمتر 5.5 نباشد. حداقل 6.5 و هیچ بخشی مجزا کمتر 6 نباشد.
تافل حداقل 80 و بخش نوشتار 20 حداقل 90 و بخش نوشتار 21
PTE 50 و مهارت های ارتباطی کمتر 42 نباشد. 58 و مهارت های ارتباطی کمتر 50 نباشد.
CAE حداقل 169 و هیچ بخشی مجزا کمتر 162 نباشد. حداقل 176 و هیچ بخشی مجزا کمتر 169 نباشد.

مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در نیوزلند

پر واضح است که جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند باید بتوانید از یکی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها پذیرش گرفته و موفق به ثبت نام شوید. این امر نیاز به ارائه مدارک خاصی دارد که توسط هر دانشگاه طبق قوانین و شرایط خاص خود اعلام می شود.

با اینکه مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در نیوزلند در بسیاری از موارد مشترک و یکسان هستند، اما بازهم مشاهده شده که طبق شرایط فردی متقاضی و یا دانشگاه های مختلف مدارک خاص و یا اضافه ای نیز از افراد درخواست می شود. به همین خاطر حتما باید این مدارک را مستقیما از دانشگاه و یا از کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی استعلام کنید.

در ادامه مهم ترین مدارک مورد نیاز پذیرش پزشکی در نیوزلند که باید به تمامی دانشگاه ها ارائه نمایید، را خواهیم گفت:

  • مدارک شخصی نظیر پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی همراه با ترجمه رسمی
  • آخرین مدرک تحصیلی ( دیپلم یا غیره) به همراه ریز نمرات آخرین مقطع با ترجمه رسمی
  • مدرک قبولی در آزمون ورودی
  • مدرک زبان معتبر نظیر آیلتس، تاف و غیره که در بالا گفتیم.
  • هرگونه توصیه نامه، مقاله، پژوهش و افتخارات بین المللی در صورت وجود.

دقت داشته باشید که مدارک باید با زبان اصلی و همراه با ترجمه ارائه شوند و ترجمه ها باید توسط یک سرویس ترجمه در نیوزلند تهیه و تأیید شوند یا اینکه ترجمه خارج از این کشور باید به تایید رسمی مرکز یا سازمان صادر کننده آن مدرک رسیده باشد.

کشور مورد علاقه ایرانیان برای تحصیل رشته های علوم پزشکی کدام است؟

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی نیوزلند

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در انتخاب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند مربوطه به پاراممتر هزینه ها و مخارج است. به طور کلی هزینه های پزشکی و دندانپزشکی نیوزلند به دو بخش شهریه های دانشگاه و هزینه های اقامت و زندگی تقسیم بندی می شود.

باید توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در کشور نیوزلند در مقایسه با کیفیت و اعتبار آن بسیار مناسب و ایده آل است و علاوه بر این از کشورهای هم رتبه و تراز خود که کشورهای درجه اول جهان را در بر می گیرد، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. 

باید توجه داشته باشید که دانشجویان باید علاوه بر شهریه دانشگاه مبالغی را نیز سالانه جهت خرید کتاب، لوازم التحریر نیز هزینه کنند؛ اما تمامی تجهیزات و لوازم مربوطه به آموزش در دانشگاه و آزمایشگاه توسط دانشگاه تهیه شده و مبلغ آن روی شهریه به طور کل لحاظ شده است.

در ادامه بر آشنایی بیش تر شهریه تحصیل پزشکی در نیوزلند و تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند در چند دانشگاه مطرح این کشور را مشاهده می کنید.

شهریه دانشگاه های مختلف نیوزلند در رشته های پزشکی

پیش از مشاهده شهریه دانشگاه های مختلف نیوزلند در رشته های پزشکی پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مهاجرت به نیوزلند را نیز مطالعه فرمایید، تا با شرای، قوانین و هر آنچیزی که برای مهاجرت و نقل مکان به این کشور علاوه بر بعد پذیرش و قبولی در دانشگاه نیاز است، به طور کامل آشنا شده و خود را آماده نمایید.

دانشگاه رشته شهریه سالانه (دلار نیوزلند)
دانشگاه اوتاگو سال اول (HSFY) 39,609 دلار
دانشگاه اوتاگو لیسانس دندانپزشکی سال 2 تا 5 107,191 دلار
دانشگاه اوتاگو فوق لیسانس دندانپزشکی 112,753 دلار
دانشگاه اوتاگو لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی سال 2 و 3 88,582 دلار
دانشگاه اوتاگو لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی سال 4،5 و 6 101,236 دلار
دانشگاه اوکلند لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی 79,648 دلار
دانشگاه ویکتوریای ولینگتون کارشناسی ارشد پزشکی 25420 دلار
دانشگاه وایکاتو لیسانس پزشکی 31,950 دلار
دانشگاه وایکاتو فوق لیسانس پزشکی 28,025 دلار
دانشگاه فناوری اوکلند لیسانس پزشکی 38,146 دلار
دانشگاه فناوری اوکلند لیسانس بهداشت دهان و دندان 46,746 دلار

مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی نیوزلند

می توانیم به جرات ازعان کنیم که نیوزلند یکی از معدود کشورهای جهان است، که تحصیل در آن معایب بسیار محدود و کمی دارد که کاملا در مقایسه با مزایا و ویژگی های که به ارمغان خواهد آورد، قابل چشم پوشی می باشند. ضمن اینکه در کنار هم داشتن تمامی این مزایا در تمامی کشورها مقدور نیست و شاید معدود کشورهایی باشند که شما بتوانید این ها همه را باهم داشته باشید.

با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند شما قطعا یک آینده کاری و مالی بسیار خوب را برای خود رقم خواهید زد که می تواند نه تنها در این کشور بلکه در هرکجای جهان اتفاق افتد. در ادامه این بخش برخی از مهم ترین مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی نیوزلند را به شما خواهیم گفت تا مقصد تحصیلی مدنظرتان را بهتر بشناسید.

مزایا

  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • دسترسی به مراکز آموزشی و دانشگاه معتبر با رنکینگ بالای جهانی
  • مدارک آموزشی معتبر و قابل ارائه در تمام جهان
  • آزادی سیاسی و اعتقادی در ابعاد مختلف
  • شهریه های تحصیلی نه چندان گران و مقرون به صرف
  • امکان دستیابی به بورسیه تحصیلی در حین تحصیل
  • امکان استخدام و اشتغال پس از پایان تحصیلات
  • بازار کار فراهم و مناسب برای اشتغال
  • درآمد بالا و قابل قبول در رشته های پزشکی و دندانپزشکی
  • جایگاه اجتماعی مورد احترام و مقبول پزشکان در این کشور
  • امکان اشتغال در حین تحصیل به مدت 20 ساعت در هفته و ایام تعصیل به مدت 40 ساعت
  • عدم نژاد پرستی و خشونت نژادی در این کشور
  • امنیت بالای مالی و جانی در این کشور
نمایش ویدیو درباره پذیرش کشورهای مختلف

در راستای مهاجرت تحصیلی ، ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی موفقیت های بسیار ارزنده ای کسب کرده ایم که نتیجه تمام این موفقیت ها هموار تر شدن مسیر مهاجرت تحصیلی برای شماست.

در ویدئو ارائه شده پذیرش کشورهای مختلف را مشاهده می کنید که به دلیل محدودیت زمان این ویدئو به صورت انتخابی ارائه شده و تنها مربوط به بازه زمانی کوتاهی است. 

شما می توانید به بخش ما تا حالا چیکار کردیم از منو های بالای همین صفحه بروید و صحبت های مراجعین ما را نیز بشنوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

پزشکی را بی دردسر بخوانید و معتبرترین مدارک جهان را کسب کنید ؛ دریافت مشاوره فراموش نشود!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

معایب

البته همانطور که گفتیم ممکن است معابی نیز بر تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند وجود داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • با اینکه هزینه های تحصیل این کشور از کشورهای برتر جهان ارزان تر است، اما اعتبار دانشگاه های آن نیز کمی پائین تر از این کشورها است.
  • فاصله نیوزلند با سایر کشورهای جهان بسیار زیاد است و این رفت و آمد را برای دانشجویان خارجی مشکل می کند.
  • باتوجه به مشکل ارز در کشورمان، تحصیل در اینجا می تواند برای تمامی اقشار گران باشد.
  • از لحاظ شهریه میان خارجی و شهروندان تفاوت وجود دارد و شهریه افراد خارجی بسیار گران تر است.
اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل

می توان گفت اکثر دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را دارند، خواهان اقامت دائم و کار در این کشور هستند. باید بگوییم اقامت فارغ التحصیلان پزشکی بعد از تحصیل در نیوزلند امکان پذیر است که برای آن باید پس از پایان تحصیلات در شغلی معتبر در این کشور استخدام شوید و طبق آن و شرایط کاری ویزای 1 تا 3 ساله برای شما صادر خواهد شد.

معمولا پس از 2 سال کار و پرداخت مالیات در نیوزلند می توانید جهت اخذ اقامت دائم خود اقدام نمایید و پس از 5 سال اقامت، کار و پرداخت مالیات می توانید برای دریافت شهروندی و پاسپورت نیوزلند اقدام کنید. البته برخی شرایط دیگر نیز در این حین نیاز است که بهتر است با مشاورین ما در ارتباط بوده و جزئیات دقیق را به دست آورید.

فراموش نکنید که بازار کار پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند بهتر از استرالیا بوده، اما طی چند سال گذشته این حوزه از لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند خارج شده است. این یعنی اینکه نسبت به سالیان پیش شاید یافتن فرصت کاری کمی نیاز به تلاش داشته باشد. البته فراموش نکنید که شرایط یافتن شغل در نیوزلند هنوزم هم بسیار مناسب است.

تحصیل رشته پزشکی و دندانپزشکی در برخی کشورها را با هم مقایسه کنید ؛ انتخاب شما کدام است؟

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند

 باید بدانید که تحصیل پزشکی در نیوزلند 6 سال و تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند 5 سال به طول می انجامد.

 بله، در صورتی که زبان مادری شما غیر از انگلیسی باشد، شما باید مدارک زبانی معتبر همچون آیلتس، تافل، PTE و غیره را به دانشگاه مدنظرتان ارائه نمایید.

بله، دانشجویان بین المللی می توانند در ایام معمول حداکثر 20 ساعت در هفته و در فواصل تعطیل 40 ساع در هفته کار کنند.

بله، در نیوزلند نیز به مانند اکثر کشورهای جهان برای تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی باید در آزمون ورودی شرکت کرد.

 بله، متقاضی که قصد دارد بدون ارائه مدرک زبان در نیوزلند به تحصیل بپردازد باید مدرک دانشگاهی به زبان انگلیسی کسب کرده و یا 5 سال دوره متوسطه را در دبیرستانی انگلیسی زبان پشت سر گذاشته و مدرک دیپلم انگلیسی داشته باشد.

کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی در این مطلب تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند را به شما ارائه نمودند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید. ضمنا حتما مقاله کار در نیوزلند را نیز در سایت ما مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه