قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند

مشاوران مهاجرت
مشاوران مهاجرت
قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

در این مقاله که به همت مشاورین مجرب موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین گردآوری و نگارش شده است قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند مورد بررسی قرار گرفته ، قیمت خرید و اجاره آپارتمان در این کشور بیان خواهد شد . باید توجه داشت که هزینه زندگی در این کشور نسبتا بالا است . 

افراد زیادی سالانه برای مهاجرت کاری و یا مهاجرت تحصیلی به نیوزلند به این کشور میروند . یکی از فاکتور های مهم در هنگام انتخاب مکان مهاجرت و زندگی قیمت خانه برای خرید و اجاره در آن کشور است . نیوزیلند یکی از کشور های توسعه یافته جهان است که در طول سال های گذشته در بین علاقه مندان مهاجرت محبوبیت ویژه ای یافته است .

بررسی قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند

پیش از این خرید مسکن یکی از روش های سرمایه گذاری در نیوزیلند به شمار می رفت که با صدور قوانین جدید افرادی که خارج از نیوزلند زندگی می کنند نمی توانند با خرید و یا ساخت و ساز خانه در این کشور سرمایه گذاری کنند .

به طور کلی تنها ساکنین و شهروندان این کشور می توانند خانه هایی برای زندگی خود خریداری کنند ، اما فرصت های دیگری برای سرمایه گذاری در این کشور در دسترس است .

مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل پروسه خرید خانه در نیوزیلند بعد از یافتن خانه مورد نظر سه تا چهار هفته است . قیمت های نیوزیلند در سال گذشته پس از افزایش تورم ، به طور واقعی افزایش نیافته است .

در عوض ، در طول سال تا سپتامبر 2017 حدود 0.73 درصد کاهش یافته است . هرچند در شرایط موجود متوسط قیمت خانه در سراسر کشور 1.2 درصد افزایش یافته است .

قیمت خانه در نیوزیلند

قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند را بررسی می کنیم . قیمت در نیوزیلند در سال گذشته بعد از افزایش در قیمت واقعی اجناس ، افزایش نداشته است .

البته قیمت در این کشور تا ماه سپتامبر 2017 حدود 0.73 درصد کاهش داشته است . البته قیمت خانه در سراسر کشور 1.2 درصد افزایش داشته و تا 525،000 دلار نیوزیلند یعنی 362،932 دلار آمریکا رسیده است . در طی چهار ماه اخیر قیمت خانه در این کشور حدود 0.76 درصد کاهش یافته است .

قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند در شهر های مختلف این کشور متفاوت است به گونه ای که اوکلند به عنوان بزرگترین شهر این کشور دارای گرانترین قیمت خانه می باشد .

قیمت خانه در اوکلند 845000 دلار نیوزیلند است ، قیمت خانه در دیگر شهر های این کشور یعنی خلیج پلنتی و ولینگتون به ترتیب 547500 دلار نیوزیلند و 531000 دلار نیوزیلند می باشد .

ارزان ترین مسکن در نیوزیلند را می توان در ساحل غرب با متوسط قیمت 208500 دلار نیوزیلند ، ساوتلند 220000 دلار نیوزیلند ، گیسبورن 270،000 دلار نیوزیلند و ماناواتو با 271000 دلار نیوزیلند یافت .

قیمت اجاره مسکن در نیوزیلند

بازار اجاره مسکن در نیوزیلند با طیف وسیعی از صاحبخانه های از اپراتور های “مادر و پدر” تا سرمایه گذاران حرفه ای و مدیران بسیار متفاوت است .

قراردادهای اجاره ای مسکونی با مدت ثابت اغلب کوتاه مدت تا متوسط هستند . قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند با قرارداد های طولانی مدت بالا است .

برخی از صاحبخانه ها موافقت نامه های اجاره ای دوره ای را ارائه میدهند که تا زمانی که مستاجر یا صاحبخانه خواهان پایان قرارداد نباشند ، ادامه می یابند . قیمت ها در سراسر کشور متفاوت هستند و قیمت اجاره مسکن در شهر های اصلی گران تر است .

قیمت اجاره مسکن در نیوزیلند

همانند هر کشوری اجاره بها به کیفیت ، محل مسکونی ، تعداد اتاق خواب و متراژ خانه بستگی دارد . میانگین اجاره ماهانه در ماه آگوست 2018 برای یک خانه کوچک با یک یا دو اتاق خواب 390 دلار نیوزیلند در هفته و 525 دلار نیوزیلند در هفته برای یک خانه با دو تا چهار اتاق خواب است .

البته اجاره بها در اوکلند برای خانه با 3 تا 4 اتاق خواب 600 دلار نیوزیلند و برای خانه های بزرگ تر تا 850 دلار نیوزیلند می باشد . مزایا و معایب مهاجرت به نیوزلند در مقاله ای در همین وب سایت مورد بحث قرار گرفته است که شما را به خواندن آن مقاله نیز دعوت می کنیم .

قیمت اجاره آپارتمان برای هر ماه در نیوزیلند

  • اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 1458.61 دلار نیوزیلند
  • اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در حومه شهر 1.202.00 دلار نیوزیلند
  • اجاره بهای یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 2399.53 دلار نیوزیلند
  • اجاره بهای یک آپارتمان سه خوابه در حومه شهر 1984.55 دلار نیوزیلند
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 6.739.90 دلار نیوزیلند
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در حومه شهر 5088.77 دلار نیوزیلند

روند خرید خانه در نیوزیلند

هنگام پیدا کردن یک خانه در نیوزیلند بهترین مکان برای آغاز جستجو وب سایت های تبلیغاتی است که فهرستی از املاک موجود برای اجاره یا فروش و ویژگی های خانه ها را بیان می کنند .

علاوه بر وب سایت های تبلیغاتی آژانس های املاک و مستغلات میتوانند بهترین و مناسب ترین گزینه ها را با توجه به شرایط مالی فرد به او معرفی کنند .

روش دیگری برای یافتن خانه در نیوزیلند وجود دارد که یافتن خانه و املاک در نیوزیلند با استفاده از تبلیغات در صفحات نیازمندی های روزنامه ها و مجلات این کشور است .

البته اکثر فروش خانه ها و مستغلات در نیوزیلند با استفاده از یک عامل املاک و مستغلات انجام می شود و تنها تعداد کمی از خرید و فروش ها در این کشور به صورت خصوصی انجام می شوند و قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند دستخوش این بازار هاست .

در هر صورت ، پیش از ارائه یک پیشنهاد ، مشاوره با یک عامل املاک با تجربه در خرید خانه لازم است . افرادی که برای مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند می روند دارای مجوز کار پاره وقت هستند که آنها نیز باید از مشاوره کاری برای تصمیم بهتر بهره بگیرند .

روند خرید خانه در نیوزیلند

هزینه زندگی در نیوزیلند

هزینه زندگی در نیوزیلند بسیار بالا است و مانند دیگر کشور های جهان ، بسته به سبک و شیوه خرج کردن و شهر یا روستا محل سکونت و زندگی متغیر است .

به این دلیل که هزینه زندگی در جزایر جنوبی نیوزیلند به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه زندگی در جزایر شمالی این کشور است . به طور کلی نیوزیلند یک کشور گران برای زندگی مهاجرین محسوب می شود .

هر فرد برای گذران زندگی خود در این کشور به 3000 دلار نیوزیلند نیاز دارد . هزینه زندگی در این کشور حدود 116 درصد بیشتر از ایران است . هزینه اجاره مسکن در این کشور که به صورت جدا محاسبه شده حدود 89 درصد بیشتر از ایران می باشد .

مشاورین ارشد موسسه مهر آفرین رجبی تمرکز خود را بررسی قیمت خانه برای زندگی در نیوزیلند قرار داده و نحوه خرید آپارتمان در این کشور را بیان کردند . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر تهران و شیراز موسسه تماس حاصل نمایید تا با لیست مشاغل مورد نیاز در نیوزلند هم آشنا شوید .

1.2/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه