معرفی شهرهای کشور نیوزلند

معرفی شهرهای کشور نیوزلند موضوع این مقاله بوده که در آن تمامی مواردی را که یک فرد مهاجر باید از آن اطلاع داشته باشد را بیان کرده ایم. زندگی در نیوزلند آرزوی اول کسانی بوده که قصد مهاجرت دارند، اما باید در ابتدا مقصد را با توجه به نیاز و علاقه شخصی مشخص کرد، این تصمیم می تواند به شما در برنامه ریزی برای اقامت کمک بسیار کند.

کشور نیوزلند به علت داشتن مکان های بسیار و متنوع متناسب با هر نوع خواسته و سلیقه، نام بهشت مهاجران را برای خود کسب کرده است. زیبایی های این کشور بسیار شگفت انگیز بوده و به همین دلیل فیلم هایی که قصد به تصویر کشیدن بهشت را داشته باشند به این کشور روی می آورند. مقاله مهاجرت به نیوزلند را برای اطلاع دقیق از نقل مکان به این کشور مطالعه نمایید.

معیارهای را باید برای انتخاب مقصد مهاجرتی در نظر گرفت که شامل هزینه های زندگی، بازار کار، دانشگاه ها، مکان های تفریحی و غیره می شوند. با معرفی شهرهای کشور نیوزلند متوجه خواهید شد که تمامی آن ها دارای بهترین شرایط برای اقامت و زندگی بوده و انتخاب از میان آن ها بسیار دشوار است. در ادامه این مقاله با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی با شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی 40451) همراه شده تا با بهترین شهرهای این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور نیوزلند

اوکلند بزرگترین شهر نیوزلند

اوکلند بزرگترین شهر نیوزلند چیزهای زیادی را برای ارائه به مهاجرین دارد تا بتوانند در فضایی پر جنب و جوش کارهای زیادی را انجام دهند. این شهر پایتخت اقتصادی نیوزلند شناخته شده و مکانی عالی برای افرادی است که به دنبال اشتغال در بازار کار مناسب و امکان پیشرفت در آن هستند.

برای معرفی شهرهای کشور نیوزلند با هزینه های بالا، اوکلند در صدر این لیست قرار دارد اما از طرفی دیگر بیشترین مشاغل را با درآمدی بسیار مناسب در گسترده ترین صنایع ارائه می کند. اگر زندگی در مرکز شهر را دوست دارید آپارتمان های این شهر به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه می باشند.

بهترین دانشگاه های کشور نیوزلند در این شهر قرار داشه و تعداد جمعیت دانشجویان بین المللی در آن بسیار چشم گیر است. با وجود امکانات تفریحی فراوان مانند پارک ها، سواحل، رستوران های فوق العاده و غیره می توان یک زندگی پر از لحظات خوب را در این کشور برای خود مهیا کرد. این شهر می تواند یک مقصد کاری، تحصیلی، استراحت و تمامی موارد دیگر باشد. جدول زیر خلاصه ای از موارد گفته شده درباره این شهر می باشد:

مزایا معایب
فرصت شغلی بسیار زیاد هزینه زندگی گران
قیمت ارزان ملک افزایش قیمت ملک در آینده
وجود بهترین مدارس نیوزلند ترافیک بسیار زیاد
امکانات تفریحی فراوان هوای غیر قابل پیشبینی
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای طلایی را با راهنمایی گام به گام مشاورین به راحتی بدست آورید، پس با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ولینگتون پایتخت کشور نیوزلند

شهر ولینگتون پایتخت کشور نیوزلند بوده توسط مجلات و نشریه های بین المللی به عنوان جالب ترین پایتخت کوچک جهان شناخته می شود. جالب است بدانید که ولینگتون یکی از محدود مکان هایی بوده که در آن فضای شهری وجود دارد. نه تنها خود شهر، بلکه مردم ساکن آن نیز با تمام دنیا متفاوت هستند، بهتر لباس می پوشند، زمان تفریح بیشتری دارند و در رویدادهای بسیاری شرکت می کنند زیرا این شهر پایتخت فرهنگی نیوزلند بوده و تعداد زیادی از این رویدادها در طول سال برگزار می شود.

ولینگتون بهترین مکان برای افرادی است که به دنبال اقامت در شهری هستند که به هنر و سرگرمی ارزش زیادی می دهد. با معرفی شهرهای کشور نیوزلند متوجه خواهید شد که پایتخت این کشور برخلاف سایر کشورهای جهان هزینه های بسیار معتدل تری را نسبت به سایر شهرهای خود داشته و به عنوان مکانی به صرفه برای مهاجرت شناخته می شود.

بازار کار ولینگتون از مهاجران استقبال فراوانی را به جای آورده و به عنوان پایتخت مکانی عالی برای جست و جو شغل های دولتی است زیرا 20% از مشاغل را شامل می شود. سایر بخش های برتر این شهر عبارت اند از مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و ساخت و ساز. به همین علت است که این شهر برای مهاجران محبوبیت بسیاری دارد.

ولینگتون پایتخت کشور نیوزلند

کرایست چرچ بزرگ ترین شهر در جزیره جنوبی نیوزلند

کرایست چرچ بزرگترین شهر در جزیره جنوبی نیوزلند بوده که به فضای انگلیسی خود در میان مردم بریتانیا و اروپا شهرت بسیاری برای مهاجرت دارد.  این شهر تمام چیزهایی را که برای انتخاب یک شهر برای مهاجرت نیاز است را دارد: محیر شهری راحت، تاریخ و معماری چشم گیر، طبیعت زیبای اطراف، بازار کار و چندین موارد دیگر.

اگر کرایست چرچ را با سایر اسامی در لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که مقدار درآمدها نسبت به مخارج بسیار متناسب است، به این معنی که حقوق های دریافتی بسیار خوب بوده و از طرفی دیگر مقدار هزینه های زندگی بسیار به صرفه هستند. به همین دلیل بوده که این شهر یکی از مقصدهای اصلی مهاجران و حتی خانواده های نیوزلندی است.

پس از زلزله بزرگی که در سال 2011 رخ داد، این شهر همچنان در حال بازسازی بوده و پیشبینی می شود که اگر این سرعت پیشرفت خود را حفظ کند در آینده تبدیل به یکی از مدرن ترین شهرهای کشور برای زندگی خواهد شد. صنعت ساخت و ساز اکنون در این شهر بسیار پر رونق و بهترین موقعیت برای افرادی است که دارای حرفه در این زمینه می باشند.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، این شهر دارای دومین دانشگاه بزرگ نیوزلند بوده که کانتربری نام دارد و افراد مهاجر می توانند در آن به تحصیل هر رشته ای که علاقه دارند بپردازند. معمولا هنرمندان بین المللی برای شرکت در جشنواره های هنری جهانی به این شهر سفر می کنند.

همیلتون شهری به صرفه در نیوزلند

همیلتون شهری به صرفه در نیوزلند

شهر همیلتون چهارمین نام در لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند بوده و به مرور زمان در حال صعود به رتبه های بالاتر است. برای کسانی که می خواهند یک سبک زندگی آرام را در پیش بگیرند، همیلتون با کرانههای رودخامه وایکاتو می تواند بهترین گزینه برای آن ها باشد. موقعیت همیلتون به این معنی است که شما در مکان مناسبی برای کاوش در نزدیکی راگلان، پایتخت موج‌سواری نیوزلند، تاوپوو و روتوروا هستید.

همیلتون شهری به صرفه در نیوزلند در نیوزلند بوده که بسیار ارزانتر از شهرهای بزرگتر از خود می باشد، قیمت های اجاره و خرید خانه در این شهر حدود 25% ارزانتر از اوکلند بوده و اجاره ماهانه برای یک نفر در حومه شهر حدود هزار دلار در ماه می باشد، یکی از دلایل تفاوت هزینه های این شهر با سایر شهرها، موقعیت مکانی بسیار مرکزی آن است که برخلاف انتظار می باشد.

همیلتون تنها یک ساعت با اوکلند فاصله داشته و به راحتی می توان به بزرگترین شهر نیوزلند که کمی قبل تر به معرفی آن پرداختیم دسترسی داشت. هیچ کمبودی در صنایع این شهر وجود نداشته و نرخ بیکاری در آن به مقدار بسیار کم و رو به کاهش است. چیزهای زیادی در همیلتون برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که می توان به باغ همیلتون اشاره کرد.

کویینزتاون پایتخت ورزش نیوزلند

کویینزتاون علیرغم این که یک شهر کوچک است و 50 هزار نفر جمعیت دارد، از نظر زیبایی هیچ شهری قابل مقایسه با آن نیست. در تابستان رویدادهای بسیاری در آن برگزار شده و در زمستان تبدیل به یک پیست اسکی پر جنب و جوش برای علاقه مندان به تفریحات زمستانی می شود و سالانه میلیون ها گردشگر را به سمت خود جذب می کند.

کویینترتاون پایتخت ورزش نیوزلند نام گذاری شده و تنها شهر در کشور است که تفاوتی در آن با روزهای تعطیل مشاهده نمی شود. در تمامی فصول سال این شهر دارای جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی مختلف بوده و باید همیشه انتظار دیدن توریست ها را داشه باشید. از طرفی دیگر نرخ پایین جرم و جنایت و امنیت بسیار بالا می تواند اقامتی مطمئن را برای شما فراهم نماید.

بخشی از معرفی شهرهای کشور نیوزلند شامل کارهایی است که می توان در طول اقامت خد انجام داد، لیست زیر شامل این کارها در شهر کویینرتاون می شود:

  • به محله هایی که فیلم ارباب حلقه ها در آن فیلمبرداری شده است سفر کنید.
  • غذاهای مختلف و جدید را امتحان کنید.
  • به گشت و گذار در طبیع بپردازید.
  • در کوه ها به اسکی پرداخته و شجاعت خود را امتحان نمایید.
  • در دریاچه های تمیز شنا کنید.

کشور نیوزلند را از طریق مرور مقالات زیر بهتر خواهید شناخت.

دندین زیباترین شهر از نظر معماری در نیوزلند

شهر دندین اسکاتلندی ترین شهر در خارج از اسکاتلند است که در جزیره جنوبی منطقه اوتاگو واقع شده و طبیعت فوق العاده ای آن را احاطه کرده است. طبیعتی که شامل دره ها، جنگل ها و مزارع و سواحل باورنکردنی می باشد. این زیبایی ها فقط شامل طبیع نبوده و در حال حاضر دندین زیباترین شهر از نظر معماری در نیوزلند است. اگ بخواهیم در لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند، مواردی را نام ببریم که دارای هیچگونه عیبی نباشند، دندین اولین نام را از آن خود کرده است، این شهر به قدری بزرگ است که تمام چیزهایی را که برای داشتن یک زندگی راحت نیاز است را فراهم کند اما به قدری بزر نیست که افراد را تحت فشار قرار دهد. وقتی صحبت از مقدار هزینه های زندگی در نیوزلند به میان می آید، مقدار هزینه اکثر شهرها نزدیک به هم بوده و تفاوت زیادی میان آن ها مشاهده نمی شود، اما این قانون برای مقدار هزینه اجاره ملک صدق نکرده و قیمت های این شهر بسیار کمتر از شهرهای دیگری که تا کنون معرفی کرده ایم می باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله سرمایه گذاری در نیوزلند را از دست ندهید. با وجو این که جمعیت دندین فقط 126 هزار نفر بوده اما بزرگترین شهر در منطقه اوتاکو است که می توان نتیجه گرفت فرصت های شغلی بیشتری را نسبت به اکثر شهرهای جنوب برای ارائه به مهاجرین دارد، در حقیقت این شهر دویمن بازار کار بزرگ پس از کرایست چرچ را دارد.
دندین زیباترین شهر از نظر معماری در نیوزلند

تاورانگا یک شهر رو به رشد در نیوزلند

شهر تاورانگا یک شهر رو به رشد در نیوزلند بوده که پنجمین شهر بزرگ این کشور با 15 هزار نفر جمعیت بوده و در زمینه های توریستی و مهاجرتی به شکل موفقی خود را شکوفا کرده است. زندگی در این شهر به این معنی بوده که قرار اس همیشه چیزهای زیادی را برای تجربه کردن و دیدن داشته باشید و فاصله همه آن ها به قدری نزدیک است که می توان با کمترین زمان به آن ها دست یافت.

در معرفی شهرهای کشور نیوزلند برای زندگی خانوادگی، شهر تاورانگا بهترین بوده و حتی خانواده های نیوزلندی برای استفاده از فضاهای زیاد و مدارس عالی به این شهر نقل مکان می کنند. اما برای زندگی در هر کدام از شهرهای دنیا، به یک شغل نیاز دارید، خوشبختانه این شهر در صنایع زیادی مانند کشاورزی، ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی و غیره دارای قدرت بسیاری بوده و موقعیت های شغلی فراوانی را برای ارائه دارد.

تعادل میان کار و زندگی در این شهر بسیار چشم گیر بوده و شما به هیچ عنوان با کمبود شغل مواجه نخواهید شد، مقاله کار در نیوزلند را در صورتی که قصد اقدام دارید مطالعه نمایید. جدول زیر شامل اطلاعات بیشتر درمورد سبک زندگی این شهر است:

مزایا معایب
هزینه زندگی نسبتا پایین نبود گزینه در سطح دانشگاه
زندگی در نزدیکی ساحل زیبا حمل و نقل عمومی نامناسب
غنی از فرهنگ و تاریخ کالاهای گران
کیفیت زندگی بالا قیمت خانه بالا

روتورا با متنوع ترین اقتصاد نیوزلند

مردمی که در شهر روتورا زندگی می کنند، فعالیت های فراوانی در فضای باز شامل شبکه ای گسترده از جنگل و دریاچه لذت می برند و می توانند دسترسی آسان به خط های ساحلی داشته باشند. این شهر سرشار از خلاقیت و استعداد بوده که به همراه آن سبک زندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد، مردم روتورا دارای فرهنگی بسیار قوی بوده که تمامی مهاجرین را متعجب می کند.

از جهتی دیگر روتورا با متنوع ترین اقتصاد نیوزلند بوده که در نتیجه کسب و کارهای رو به رشد حول محور صنایع ایجاد می شوند و بازارهای ویژه نوآورانه را ایجاد می کنند. زمینه های شغلی پر رونق در این شهر شامل جنگل داری، تجارت کشاورزی، گردشگری، آموزش و موارد دیگر بوده که نتیجه آن ها نرخ بیکاری بسیار پایین است.

در لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند، نام روتورا به عنوان بهترین گزینه برای سرعت اینترنت بوده که امکان اتصال آسان و دسترسی جهانی به آن باعث شده یکی از مقاصد کسب و کارهای آنلاین باشد. از طرفی دیگر قیمت ارزان املاک تجاری سبب افزایش درخواست ها  در نتیجه افزایش ساخت و ساز های این شهر شود. پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت شرکت در نیوزلند را که توسط کارشناسان ماهر هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی تهیه شده است را نیز مطالعه نمایید.

نلسون آفتابی ترین شهر نیوزلند

شهر نلسون آفتابی ترین شهر نیوزلند بوده که دارای آب و هوای فوق العاده و نزدیک به مدیترانه است. این شهر در میان بازنشستگان و خانواده ها محبوبیت بسیاری داشته و به عنوان مقصد اول آن ها انتخاب می شود، احتمالا اکنون این تفکر را داشه باشید که نمی توان متخصصان و نیروی کار جوان را در آن یافت در صورتی که این گونه نیست.

در صورتی که نمی دانید کدام شهر را برای حرفه خود انتخاب نمایید، جدول زیر شامل آماری از شغل های منطقه نلسون می باشد:

نام شغل درصد
مدیران 14.7%
متخصصان 22.8%
تکنسین ها و کارگران تجارت 12.5%
کارگران خدمات اجتماعی و شخصی 10.3%
کارگران دفتری و اداری 9.6%
کاگران فروش 9.9%
اپراتورها 5.6%
کارگران 14.6%

جالب است بدانید که میانگین سنی این شهر 43 سال بوده و حدود 50 درصد از آن ها متاهل هستند. به طور خلاصه در معرفی شهرهای کشور نیوزلند، نلسن یک شهر بیار جمع و جور است، به این معنی که همه چیز مورد نیاز بسیار نزدیک است . با یک پیاده روی و یا رانندگی کوتاه می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

این مکان زادگاه سفال در نیوزلند بود که با استفاده از خاک رس و مواد معدنی خوب که از محیط اطراف به کار گرفته شده بودند بسیاری از سفالگران، صنعتگران و هنرمندان محلی عالی و موسسه ای را به سمت خود جذب می کند. این شهر در سبک زندگی عالی رتبه بسیار موقی داشته و مکانی عالی برای استراحت به شمار می رود.

با شهر های برخی کشورهای محبوب دنیا آشنا شوید.

نیو پلیموث جواهرپنهان نیوزلند

شهر نیو پلیموث جواهرپنهان نیوزلند نام گذاری شده که در ساحل غربی جزیره شمالی و دور از سایر شهرهای بزر واقع شده است. است شهر توانست به عوان بهترین شهر در اندازه خود در جهان رتبه بندی شود و به دلیل دوچرخه سواری ساحلی و پایداری آن توسط جوایز بین المللی نیز برای زندگی بسیار مورد تحسین قرار گرفته و برای مهاجرین مقصد جدیدی می باشد.

نیو پلیموث شهر اصلی تاراناکی است، منطقه ای که به خاطر تولید نفت و گاز، مزارع لبنیات، پادوگ های نورد از کوه تا دریا مشهور می باشد. این شهر به صحنه های هنری پر رونق خود و همچنین تولیدا صنایع دستی بسیار شناخته شده اما دوری آن می تواند باعث کاهش دیده شده آن شود.

تعداد کمی از شهروندانی که تا کنون به معرفی شهرهای کشور نیوزلند پرداختیم این شهر را می شناسند و ما به همین دلیل این مکان را به شما معرفی کردیم.

نیو پلیموث جواهرپنهان نیوزلند

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور نیوزلند

 شهر اوکلند اولین نام در میان لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند با بیشترین قدرت اقتصادی می باشد.

به طور کلی تمامی نام ها در لیست معرفی شهرهای کشور نیوزلند دارای بازار کار مناسب هستند اما فرصت های شغلی در شهرای بزرگ مانند اوکلند، ولینتگتون و همیلتون بسیار بیشتر است.

 خیر، برعلاق سایر کشورای هزینه های زندگی در پایتخت نیوزلند یعنی ولینگتون بسیار به صرفه می باشد.

 شهرهایی مانند ولینگتون، روتورا، همیلتون و بسیاری دیگر دارای صنعت های متنوعی هستند.

 شهر اوکلند با 1.7 میلیون جمعیت در حال حاضر بزرگترین شهر نیوزلند و مرکز اقتصادی آن است.

در این مقاله کارشناسان با تجربه شرکت مهاجرتی رجبی به معرفی شهرهای کشور نیوزلند پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین مقاله تحصیل در نیوزلند را برای آشنایی با یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه