معرفی شهرهای کشور اسلوونی

معرفی شهرهای کشور اسلوونی ، برای افراد ماجراجو و دوست دار سفر از جذابیت زیادی برخوردار است ، ضمن اینکه این مقاله برای افرادی که قصد دارند به این کشور سفر کنند نیز مفید و کاربردی خواهد بود.

با معرفی شهرهای کشور اسلوونی و کسب اطلاعات از شهرهای این کشور ، راحت تر می توانید مقصد نهایی خود را با توجه به شرایط اقتصادی ، سطح زندگی و رفاه ، جاذبه های گردشگری ، آب و هوا و آداب و رسوم انتخاب کنید ، در این صورت رضایت خاطر بیش تر ی خواهید داشت و کمتر دچار چالش می شوید.

با توجه به اهمیت این قضیه ، ما در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) ، به معرفی شهرهای کشور اسلوونی پرداخته ایم که تا حد زیادی به شما در شناخت این کشور کمک می کند و با ذهنی بازتر و آگاه تر می توانید برای سفر و مهاجرت به این کشور اروپایی اقدام کنید.

از جمله شهرهای اسلوونی می توان به لیوبلینا ، کوپر ، ماریبور ، پیران ، بلد ، کرانی ، تسلیه ، بوک و ولنیه اشاره داشت.

ضمن اینکه اگر دوست دارید به این کشور سبز و پر جاذبه اروپایی سفر کنید ، به شما مطالعه مقاله مهاجرت به اسلوونی که توسط کارشناسان همین مجموعه تدوین گشته است را پیشنهاد می دهیم ، در این مقاله به بسیاری از سوال هایتان پاسخ داده شده و مطالب مفیدی در آن ارائه شده است که شما را با تمامی شیوه های مهاجرت امن و قانونی به این کشور آشنا می کند.

فهرست مطالب
معرفی شهرهای کشور اسلوونی

لیوبلیانا پایتخت اسلوونی

برای معرفی شهرهای کشور اسلوونی ، در ابتدا سراغ لیوبلیانا ؛ پایتخت اسلوونی می رویم ، باید بگویم که به این شهر می توان لقب شهر هنری اسلوونی را داد ، چراکه دارای ساختمان های رنگی است که چشم اندازی خیره کننده و وصف ناپذیر را رقم زده است ، اگر از عاشقان رنگ باشید ، حتی توصیف این شهر رنگی ، شما را به وجد خواهد آورد چه برسد به تماشای آن و راه رفتن در خیابان های شهر.

شهر لیوبلیانا ؛ پایتخت اسلوونی ، علاوه بر جاذبه های رنگین ساختمان های آن ، موفق به دریافت لقب شهر سبز نیز شده است ، بس که خیابان ها و پیاده رو هایش سرسبز هستند و با جایگزین کردن دوچرخه با وسایل حمل و نقل عمومی ، موجب تمیزی هوا و سبزی شهر شده اند.

در معرفی شهرهای کشور اسلوونی ، به هیچ عنوان نمی شود از لیوبلینا گذشت ، چرا که تمیزترین ، سبز ترین وبزرگ ترین شهر اروپایی است و نزدیک به 270 هزار نفر جمعیت دارد ، این شهر در قدیم به عنوان چهار راه برخورد فرهنگ جهان اسلاو با فرهنگ های ژرمنی و لاتین بوده است ، لازم به ذکر است که این شهر از سال 1220 میلادی به رسمیت به عنوان شهر اعلام شد.

با توجه به اینکه لیوبلینا از نظر اقتصادی ، شهریت ، رفاه و امکانات موقعیت مناسبی دارد ، می تواند گزینه مناسبی برای مهاجرت باشد ، یکی از راه های مهاجرت به این کشور ، از طریق پیدا کردن کار است ، با توجه به این ، مقاله کار در اسلوونی که توسط مجموعه رجبی گردآوری شده ، می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شناخت کشور های کمتر نام آشنا با مطالعه مقالات رجبی یا دریافت مشاوره رایگان.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

جاذبه های دیدنی لیوبلینا

لیوبلینا به عنوان یک شهر قدیمی اسلوونی ، مکان های دیدنی و تفریحی زیادی دارد که افراد زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند.

پیشتر در همین سایت به معرفی 10 جاذبه گردشگری و دیدنی اسلوونی پرداختیم توصیه می کنیم اگر قصد سفر یا عزیمت به این کشور را دارید مقاله لینک شده را بخوانید.

نمونه ای از جاذبه های دیدنی لیوبلینا عبارتند از:

  • قلعه ها و میادین قرون وسطی
  • قلعه لیوبلینا
  • قهوه خانه ها
  • پارک تیوولی
  • کلیساهای تاریخی
  • بازار مرکزی
  • میدان پریشرن
  • کلیسای فرانسیسکن

ماریبور دومین شهر بزرگ اسلوونی

ماریبور دومین شهر بزرگ اسلوونی را در لیست معرفی شهرهای کشور اسلوونی قرار داده ایم ، جمعیت این شهر حدود 95200 نفر است ، صنعت نوشیدنی این شهر از شهرت زیادی برخوردار است و سالانه باعث جذب گردشگران زیادی به خود شده است ، یکی از علت های مهاجرت افراد به این شهر ، بازدید از فضای صنعتی آن است ، ضمن اینکه طبیعت بکر و سرسبز آن ، یکی دیگر از علل مهاجرت افراد به آن است.

این شهر چشم انداز بسیار زیبا و چشم گیری دارد ، دریاچه ای که میان شهر می گذرد ، خانه های اروپایی جذاب ، درختان سبز و رنگ آمیزی ابرها ، همه و همه دست در دست هم گذاشته اند و این شهر را تبدیل به مکانی بکر و دیدنی کرده اند.

اگر به فکر این هستید که حتما به این کشور سفر کنید ، باید به شما بگوییم که می توانید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت نیز این کار را انجام دهید ، برای کسب اطلاعات بیش تر ، شما را به خواندن مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی که توسط موسسه مهاجرتی رجبی تهیه شده است ، دعوت می کنیم ، این مقاله می تواند راهگشای مسیر مهاجرتی شما باشد ، بنابراین آن را از دست ندهید.

ماریبور دومین شهر بزرگ اسلوونی

کوپر شهر ساحلی اسلوونی

در ادامه معرفی شهرهای کشور اسلوونی ، به کوپر شهر ساحلی اسلوونی می رسیم ، این شهر جمعیتی حدود 24996 نفر دارد ، کوپر این شهر ساحلی زیبا و منحصر به فرد ، با ایتالیا مرز مشترک دارد و از نظر زیبایی و شکل ظاهری ، با ونیز ایتالیا نیز دارای شباهت های زیادی است ، به دلیل این نزدیکی ، کوپر به میزان زیادی تحت تاثیر فرهنگ ایتالیا است.

جالب است بدانید که تابلوهای این شهر علاوه بر زبان اسلوانی ، به زبان ایتالیایی نیز نوشته شده اند ، این شهر که در رده قدیمی ترین شهرهای ساحلی اسلوونی قرار می گیرد ، جاذبه های دیدنی و تفریحی زیادی دارد به همین دلیل نیاز دیدیم در فهرست معرفی شهرهای کشور اسلوونی آن را بگنجانیم.

شاید برایتان سوال باشد که خط و زبان مردم اسلوونی چیست ؟ برای دریافت پاسخ این سوال مقاله لینک شده را بخوانید.

شهر بلد الماس پنهان اسلوونی

شهر بلد الماس پنهان اسلوونی

خوب نوبتی هم باشد نوبت شهر بلد الماس پنهان اسلوونی است که در مقاله معرفی شهرهای کشور اسلوونی به آن بپردازیم ، این شهر بکر با طبیعت دلنشین و آرامش بخش مقصد افراد زیادی برای زندگی است ، با وجود اینکه بلد (Bled) ، شهری کوچک در اسلوونی است اما طرفداران زیادی دارد چون از جذابیت منحصر به فردی برخوردار است ، این شهر مقصد مناسبی برای افرادی است که علاقمند به دوچرخه سواری و همچنین بازدید از بوتیک های متنوع می باشند ، بلد در کنار دامنه های آلپ جولیان ، در مجاورت رودخانه بلد قرار گرفته است ، تلفیق این طبیعت خاص ، چشم اندازی دیدنی و زیبا را خلق کرده و موجب جذب مهاجران به خود شده است ، از دیگر جاذبه های این شهر به دریاچه بلد ، قلعه بلد ، کلیسای جزیره بلد می توان نام برد.

شهر کرانی اسلوونی

جمعیت شهر کرانی اسلوونی 37129 نفر است ، این شهر را نیز باید در معرفی شهرهای کشور اسلوونی بگنجانیم چرا که از جمله شهرهای بزرگ و دیدنی اسلوونی است و مقصد مناسبی برای افراد دوستدار طبیعت است ، با حضور در این شهر دیدنی ، گذر زمان را فراموش خواهید کرد و غرق در لذت آب و هوای مطلوب و طبیعت سرسبز آن خواهید شد.

شهر ولنیه اسلوونی

جمعیت شهر ولنیه اسلوونی 25456 نفر است و از نظر جمعیت ، پنجمین شهر بزرگ اسلوونی به شمار می آید ، به همین دلیل آن را در فهرست معرفی شهرهای کشور اسلوونی قرار داده ایم ، برای سفر به این شهر جذاب لازم است تدارکات لازم را ببینید که با حضور در آن بتوانید به خوبی از آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر آن لذت ببرید.

PIRAN / Slovenia

شهر خیره کننده پیران

معرفی شهرهای کشور اسلوونی ، به شناخت شما از جاذبه های گردشگری و تفریحی این کشور کمک می کند ، شهر خیره کننده پیران ، از دیگر شهر های مهم و دیدنی اسلوونی است ، این شهر در کنار دریای مدیترانه واقع شده است ، تاریخ و فرهنگ غنی آن ، در کنار زیبایی و طبیعت بکر و دیدنی اش ، سبب جذب افراد به خود شده است.

شهر خیره کننده پیران

شهر بوک اسلوونی

جالب است بدانید شهر بوک (Bovek) ، اقامتگاه ارنست همینگوی بوده است و همین قضیه به جذابیت این شهر افزوده است ، بنابراین تصمیم گرفتیم از آن در مقاله معرفی شهرهای کشور اسلوونی یاد کنیم ، شهر بوک اسلوونی در دره سکا قرار گرفته است ، این شهر مسیرهای پیاده وری تاریخی زیادی دارد و موزه هایی که در آن واقع شده اند نشان از فرهنگ غنی این شهر دارند.

شهر تسلیه

در معرفی شهرهای کشور اسلوونی لازم است اشاره ای به شهر تسلیه اسلوونی نیز داشته باشیم ، جمعیت شهر تسلیه 50039 نفر است ، این شهر را در دسته شهرهای مهم و اصلی اسلوونی می توان قرار داد که موقعیت آب و هوایی مطلوبی دارد و مناطق تفریحی و گردشگری آن سبب مهاجرت افراد به آن شده اند.

نوو مستو اسلوونی

نوو مستر اسلوونی با جمعیت 23341 نفر در لیست معرفی شهرهای کشور اسلوونی قرار دارد ، این شهر یکی دیگر از شهرهای مهم اسلوونی است ، جاذبه های تفریحی و گردشگری نوو مستر علت اصلی مهاجرت افراد به این شهر دیدنی است ، در جدول شهرهای مهم اسلوونی به ترتیب جمعیت آن ها آورده شده اند:

رتبه جمعیت شهر
1 لیوبلینا
2 ماریبور
3 تسلیه
4 کرانی
5 ولنیه
6 کوپر

سوالات پر تکرار معرفی شهرهای کشور اسلوونی

  • لیوبلینا
  • ماریبور
  • تسلیه
  • کرانی
  • ولنیه
  • کوپر

به این شهر می توان لقب شهر هنری اسلوونی را داد ، چراکه دارای ساختمان های رنگی است که چشم اندازی خیره کننده و وصف ناپذیر را رقم زده است ، اگر از عاشقان رنگ باشید ، حتی توصیف این شهر رنگی ، شما را به وجد خواهد آورد چه برسد به تماشای آن و راه رفتن در خیابان های شهر.

صنعت نوشیدنی این شهر از شهرت زیادی برخوردار است و سالانه باعث جذب گردشگران زیادی به خود شده است ، یکی از علت های مهاجرت افراد به این شهر ، بازدید از فضای صنعتی آن است ، ضمن اینکه طبیعت بکر و سرسبز آن ، یکی دیگر از علل مهاجرت افراد به آن است.

کوپر این شهر ساحلی زیبا و منحصر به فرد ، با ایتالیا مرز مشترک دارد و از نظر زیبایی و شکل ظاهری ، با ونیز ایتالیا نیز دارای شباهت های زیادی است ، به دلیل این نزدیکی ، کوپر به میزان زیادی تحت تاثیر فرهنگ ایتالیا است ، جالب است بدانید که تابلوهای این شهر علاوه بر زبان اسلوانی ، به زبان ایتالیایی نیز نوشته شده اند

این شهر در کنار دریای مدیترانه واقع شده است ، تاریخ و فرهنگ غنی آن ، در کنار زیبایی و طبیعت بکر و دیدنی اش ، سبب جذب افراد به خود شده است.

در این مقاله به معرفی شهرهای کشور اسلوونی پرداختیم ، اگر تمایل دارید از نزدیک شاهد زیبایی های این شهر باشید ، تمامی راه های مهاجرت به این کشور را مورد بررسی قرار دهید و راه مناسب را انتخاب کنید ، یکی از راه های سفر به این کشور زیبا از طریق تحصیل است ، در این راستا ما در موسسه مهاجرتی رجبی ، مقاله ای با عنوان تحصیل در اسلوونی را آماده کردیم که می تواند برای شما بسیار جذاب و مفید باشد ، اطلاعات جامع و کاربردی این مقاله به شما کمک می کند بتوانید بهترین روش مهاجرت را انتخاب و اقدام نمایید  ، ضمن اینکه می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر و دریافت راهنمایی با دفاتر تهران و یا شیراز تماس حاصل نمایید ، کارشناسان ما در این موسسه آماده پاسخگویی به شما و ارائه راهنمایی های لازم هستند.

به هر کشوری که می خواهید مهاجرت کنید بهتر است با تمام شهر های مهم آن آشنا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه