مهاجرت به اسلوونی

مهاجرت به اسلوونی یکی از گزینه های ارزان برای ورود به اروپا است؛ اسلوونی کشوری امن، تمیز و با محیط زیست زیباست که استاندارد زندگی بالایی دارد. این کشور دارای سیستم مراقبت های بهداشتی عالی، آموزش با کیفیت و زیرساخت های خوب است.

مهاجرت به اسلوونی

مشاور مهاجرتی

برای مهاجرت به اسلوونی از طریق کار بایستی ویزای کار داشته باشید که مهمترین بخش برای دریافت ویزای کار یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای از این کشور و مجوز کار در اسلوونی است.

حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسلوونی 50000 یورو است.

به صرف خرید ملک در این کشور مجوز اقامت دریافت نمی شود ، لازم به ذکر است که شهروندان ایرانی تنها در صورت داشتن یک تجارت ثبت شده در اسلوونی ، اخذ تابعیت اسلوونی از طریق ازدواج ، یا به دست آوردن اموال از طریق ارث می توانند در اسلوونی، مشروط بر رعایت شرایط متقابل ملک خریداری کنند.

 پس از درج شرکت در ثبت و شروع فعالیت ، موسس شرکت می تواند بسته ای از مدارک را برای احراز وضعیت ارائه دهد ، اعضای خانواده صاحب شرکت تنها پس از یک سال می توانند به کشور مهاجرت کنند.

مدت اقامت در کشور برای دانشجویان 50٪ محاسبه می شود ، یعنی اگر تحصیل در دانشگاهی چهار یا شش سال طول بکشد ، پس از اتمام دوره آموزشی ، مدت خدمت برای اخذ اقامت دائم کافی نخواهد بود ؛ اجازه اقامت دائم تنها پس از مدت معینی امکان پذیر خواهد بود که در طی آن متقاضی باید به طور قانونی در کشور زندگی و کار کند.

اسلوونی به اصول و ارزش های برابری ، آزادی و همکاری متقابل پایبند است. از آنجایی که شرایط شخصی مهاجران و اهداف آن ها متفاوت است، ما در طول این مقاله روش های قانونی مهاجرت به اسلوونی را بررسی و معرفی خواهیم کرد.

روش های قانونی مهاجرت به اسلوونی

روش های قانونی مهاجرت به اسلوونی کدامند؟ برای مهاجرت به اسلوونی در ابتدا بایستی با روش های قانونی ورود به خاک این کشور آشنا شویم ، توجه داشته باشید که روش های غیر قانونی و دریافت پناهندگی اصلا به نفع شما نیست و با توجه به خطرات در طول مسیر و مشکلات پس از ورود به خاک این کشور اصلا پیشنهاد نمی شود.

افراد علاقمند به مهاجرت به این کشور می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، خرید ملک و یا ازدواج با یکی از شهروندان این کشور را انتخاب کرده و برای دریافت ویزای اسلوونی اقدام کنند.

برای بهره مندی از روش های قانونی مهاجرت بایستی شرایط و الزامات هر یک از روش ها را دارا باشید؛ در ادامه با هر یک از روش های قانونی مهاجرت به اسلوونی آشنا خواهیم شد ، بهترین گزینه برای ورود قانونی به خاک اسلوونی از طریق سرمایه گذاری است که نیازمند حداقل سرمایه مشخص برای سرمایه گذاری است.

دعوت می کنیم مقاله روش های قانونی مهاجرت را بخوانید و با تمام شیوه های امن مهاجرت آشنا شوید.

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل چگونه امکان پذیر است؟ اسلوونی کشوری با سطح بالای کیفیت آموزشی در نظر گرفته می شود ، بنابراین فارغ التحصیلان دانشگاه های اسلوونی در کشور های اروپایی و فراتر از آن مورد تقاضا هستند.

تحصیلات عالی در دانشگاه های اسلوونی هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه امکان پذیر است ؛ بنابراین سالانه افراد زیادی تحصیل در اسلوونی را انتخاب می کنند ، برای کسب اطلاعات به روز در این زمینه مقاله لینک شده را بخوانید.

 برای دریافت مجوز اقامت بر اساس تحصیل در یک مؤسسه آموزشی ، لازم است ( علاوه بر بسته اصلی اسناد ) مدرکی در مورد تحصیلات موجود و همچنین نامه ای از یک مؤسسه آموزشی اسلوونی مبنی بر تأیید پذیرش تحصیلی متقاضی ارائه شود.

با این حال برای دریافت مجوز اقامت اسلوونی  شما باید به یک ویژگی خاص توجه کنید : مدت اقامت در کشور برای دانشجویان 50٪ محاسبه می شود ، یعنی اگر تحصیل در دانشگاهی چهار یا شش سال طول بکشد ، پس از اتمام دوره آموزشی ، مدت خدمت برای اخذ اقامت دائم کافی نخواهد بود ؛ اجازه اقامت دائم تنها پس از مدت معینی امکان پذیر خواهد بود که در طی آن متقاضی باید به طور قانونی در کشور زندگی و کار کند ، فارغ التحصیلان دانشگاه های اسلوونی می توانند به مدت 1 سال در این کشور مانده و کاری مناسب با رشته تحصیلی و علایق خود پیدا کنند و پس از آن برای تغییر ویزای تحصیلی به کار اقدام کنند.

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل

 اخذ اقامت اسلوونی از طریق کار

برای  اخذ اقامت اسلوونی از طریق کار بایستی  ویزای کار داشته باشید که مهمترین بخش برای دریافت ویزای کار یک پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرمای از این کشور و مجوز کار در کشور اسلوونی است ، مجوز اقامت و کار واحد که به عنوان ویزای کار اسلوونی یا مجوز کار شناخته می شود مجوزی است که به یک خارجی اجازه می دهد تا بر اساس شغل یا کار در اسلوونی اقامت کند.

 مجوز کار اسلوونی همچنین رایج ترین مجوز اقامت صادر شده و در نتیجه مبنای اصلی برای اقامت طولانی مدت خارجی ها در اسلوونی است ،مجوز کار اسلوونی با انعقاد یک قرارداد کاری مناسب با یک کارفرمای احتمالی به راحتی امکان پذیر است.

مجوز کار اسلوونی برای مدت زمان رابطه کاری است و مدت اعتبار آن یک ساله است که در صورت تمایل فرد و کارفرما به ادامه همکاری قابل تمدید است ، توجه داشته باشید که مجوز کار برای کار فعلی صادر شده و در صورت تغییر کار بایستی برای دریافت مجوز کار جدید اقدام کرد.

توجه داشته باشید که بیشترین تقاضا در بازار کار اسلوونی متخصصان فناوری اطلاعات ، کارکنان پزشکی و همچنین برنامه نویسان و روانشناسان هستند ، نرخ بیکاری در کشور بسیار بالاست.

پیشنهاد می کنیم مقاله کار در اسلوونی را نیز در کنار این محتوا بخوانید ؛ چراکه با هر هدفی به این کشور عزیمت کنید نیاز دارید برای امرار معاش کار کنید و باید قوانین کاری و مشاغل مورد نیاز این کشور را بشناسید. 

 اخذ اقامت اسلوونی از طریق کار

اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

فرآیند اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری همانند سایر کشور های اروپایی ساده نیست ، هدف اصلی سرمایه گذاران خارجی کسب حق اقامت در این کشور با درخواست اجازه اقامت است.

ساده ترین راه برای ورود به سیستم مهاجرت تجاری اسلوونی ، ثبت یک شخص حقوقی در این کشور است ؛ به عنوان یک خارجی، شما اجازه دارید به منظور شروع یک تجارت به اسلوونی نقل مکان کنید.

در این صورت می‌توانید به سادگی یک طرح کسب‌وکار تهیه کنید ، حداقل سرمایه مورد نیاز را سرمایه‌گذاری کنید و شرایط زیر را برآورده کنید.

حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری  در اسلوونی 50000 یورو است ، پردازش درخواست می تواند تقریباً 3 ماه طول بکشد ،  برای واجد شرایط بودن برای این برنامه ، سرمایه گذار خارجی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

در صورتی که سرمایه گذاران اقامت خود را به مدت 5 سال حفظ کنند ، مستحق اقامت دائم خواهند بود و  در 5 سال دیگر ، آنها حق شهروندی اسلوونی را دریافت خواهند کرد.

در مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی با جزئیات کامل این روش مهاجرتی آشنا می شود.

اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت اسلوونی با ثبت شرکت

دریافت اقامت اسلوونی با ثبت شرکت امکان پذیر است ، برای انجام این کار، باید اسناد اولیه را که شامل دریافت شماره مالیات ، نامگذاری ، تصمیم گیری در مورد فعالیت ها را تهیه کنید و  برای ثبت نام و افتتاح حساب در بانک اقدام کنید.

پس از ثبت شرکت و شروع فعالیت ، موسس شرکت می تواند بسته ای از مدارک را برای احراز وضعیت ارائه دهد ، اعضای خانواده صاحب شرکت تنها پس از یک سال می توانند به کشور مهاجرت کنند.

اولین مرحله مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسلوونی ، تعریف فرم / نوع شرکتی است که ثبت خواهید کرد ، سه راه ممکن برای تأسیس شرکت وجود دارد:

  •      LTD باز شده توسط یک شخص حقیقی ، نیاز به سرمایه مجاز در حداقل مبلغ 7500 یورو
  • شرکت زیرمجموعه ( گشایش شده توسط یک شخص حقوقی ، همچنین به سرمایه مجاز حداقل 7500 یورو نیاز دارد)
  • شعبه ( بازشده توسط یک شخص حقوقی ، سرمایه مجاز لازم نیست )

توجه داشته باشید که همه شرکت ها در اسلوونی مالیات بر درآمد را با نرخ 19 درصد پرداخت می کنند.

دریافت اقامت اسلوونی با ثبت شرکت

اقامت اسلوونی با خرید ملک

آیا اقامت اسلوونی با خرید ملک​ ممکن است؟ خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری در اسلوونی است اما توجه داشته باشید که به صرف خرید ملک در این کشور مجوز اقامت دریافت نمی شود.

لازم به ذکر است که شهروندان ایرانی تنها در صورت داشتن یک تجارت ثبت شده در اسلوونی ، اخذ تابعیت اسلوونی از طریق ازدواج ، یا به دست آوردن اموال از طریق ارث می توانند در اسلوونی، مشروط بر رعایت شرایط متقابل ملک خریداری کنند.

دعوت می کنیم مقاله کدام کشورها با خرید ملک اقامت می دهند؟ را بخوانید.

اقامت اسلوونی با خرید ملک

موسسه مهاجرتی به اسلوونی

یک موسسه مهاجرتی به اسلوونی قابل اعتماد معرفی کنید ! موسسه های مهاجرتی بهترین گزینه برای سپردن مسیر پر تلاطم مهاجرت هستند ، آن ها با تکیه بر تجربیات و دانش خود می توانند بهترین گزینه و ساده ترین مسیر را برای ورود به اسلوونی به شما معرفی کنند ، توجه داشته باشید که این موسسات نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزرات علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند.

یکی از با سابقه ترین موسسه های مهاجرتی در ایران موسسه مهاجرتی رجبی است که در طول چندین سال گذشته با بهره گیری از تجارب و دانش خود آرزوی بسیاری از افراد را برآورده کرده و آینده ای زیبا را برای آن ها رقم زدند ؛ این موسسه دارای دو شعبه در شهر های شیراز و تهران است که همه روزه پذیرای علاقمندان مهاجرت به تمام نقاط جهان می باشند.

مقاله موسسه مهاجرتی در تهران، پیشتر به شما تقدیم شده است.

وکیل مهاجرت به اسلوونی

بهترین وکیل مهاجرت به اسلوونی کیست؟ برای آن که مسیر مهاجرت خود را به آسانی و با بازده عالی  طی کنید لازم است با افراد مطلع به امور مهاجرت مشورت کنید ، البته توجه داشته باشید که هر فردی صلاحیت مشورت را ندارد  و عنوان وکیل مهاجرت عنوان کاربردی برای مهاجرت به کشور های اروپایی نیست  ، چرا  در شاخه های تحصیلی ارائه شده در رشته حقوق رشته ای با عنوان حقوق مهاجرت وجود ندارد ، اما در کشور هایی مانند کانادا و استرالیا اداره مهاجرت این کشور ها به افراد دارای صلاحیت مجوزی با عنوان وکیل مهاجرت اعطا می شود.

مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی امیدوارند با مطالعه این مقاله با کلیات مهاجرت به اسلوونی آشنا شده باشید ، برای آشنایی با جزئیات هر یک از روش های قانونی مهاجرت با دفاتر موسسه در شیراز و تهران تماس بگیرید ، همچنین می توانید مقاله مهاجرت به اروپا را نیز بخوانید و با کلیات مهاجرت به کشورهای اروپایی بیشتر آشنا شوید.

اگر می خواهید مهاجرت به اسلوونی را تحلیل کنید، باید اطلاعات زیادی درباره این کشور داشته باشید:

3 دیدگاه در “مهاجرت به اسلوونی

  1. مهاجرت به اسلوونی Fahime گفت:

    سلام سوال داشتم دو دختر دارم یکی فوق لیسانس روانشناسی بالینی ویکی امسال دیپلم کامپیوتر میگیره دختر اولم برای کار ودختر دوم برای ادامه تحصیل چطور میتونن به اسلوونی مهاجرت کنن دختر اولم چطور میتونه کار پیدا کنه و همسرش فوق دیپلم برق داره واینجا دفتر خدمات حمل ونقل داره ایا میتونه همین دفتر خدمات رو اونجا داشته باشه ممنون میشم از راهنماییتون

  2. مهاجرت به اسلوونی محسن گفت:

    کشوراسلوونی بزرگترین آرزوی ما هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه