مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی

مشاور مهاجرت کاری
مشاور مهاجرت کاری
مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

شاید تصور برخی از آفریقای جنوبی کشوری با شرایط نامساعد کار و زندگی باشد . در صورتی که این کشور را می توان یکی از گزینه های مناسب مهاجرت و کار در حرفه های مختلف از جمله پرستاری دانست . در ادامه در رابطه با مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی صحبت خواهیم نمود و موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی با داشتن کارشناسان متخصص در حوزه مهاجرت و مشاوره های حقوقی نحوه دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی پاسخگوی شما در تمام امور مربوطه خواهند بود .

کشور آفریقای جنوبی در سال های اخیر پیشرفت های اقتصادی قابل توجهی را تجربه نموده که همواره نیز ادامه دارد . آفریقای جنوبی به دلیل حمایت های زیاد از سوی انگلیس و آمریکا توانسته وضعیت خود را در زمینه های مختلف اقتصادی ، فرهنگی بهبود بخشد .

شرایط مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی

فرصت های شغلی مناسبی برای افراد با مهارت و متخصص در این کشور موجود است که در صورت اقدام به روش صحیح میتوان یکی از بهترین آنها را به دست آورد . البته توجه به این امر ضروری ست که برای استخدام در یکی از این مشاغل باید رزومه و سابقه کار قوی داشته باشید .

نرخ بیکاری در کشور آفریقای جنوبی بالای بیست و پنج درصد است که آمار قابل توجهی ست اما اکثر افرادی که در این کشور در جستجوی کار هستند افرادی فاقد مهارت یا تحصیلات دانشگاهی هستند از این رو در کاریابی موفق نیستند . در صورتی که شما بتوانید با سابقه به بازار کار این کشور وارد شوید شانس یافتن شغل های خوبی را خواهید داشت .

البته در تمامی کشورهای دنیا برای استخدام نیروی کار خارجی محدودیت ها و قوانین خاصی وجود دارد که باید با اطلاع دقیق از آنها اقدام نمود . کار در آفریقای جنوبی یکی از روش های به اقامت رسیدن در این کشور است که می تواند فرد متقاضی را به شهروند این کشور تبدیل سازد .

پرستاری در آفریقای جنوبی

شغل پرستاری را می توان جزو آن دسته از مشاغل دانست که در تمامی کشورها متقاضیان زیادی جهت تحصیل در دانشگاه و کار در بیمارستان ها دارد .

خصوصا اگر با در نظر گرفتن شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی آفریقای جنوبی ، رشته پرستاری را در یکی از دانشگاه های این کشور فرا گرفته باشید کاریابی برایتان ساده تر خواهد بود .

کسانی که در این حرفه به کار مشغول می شوند باید با استفاده از تمامی مهارت های خود جهت سلامت فردی و اجتماعی بکوشند . مهاجرت و کار در حرفه پرستاری در کشور آفریقای جنوبی به روش های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه به بهترین آنها برای مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی اشاره می کنیم .

پرستاری در آفریقای جنوبی

تحصیل و مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی

شاید تحصیل در رشته پرستاری را بتوان یکی از روش های مهاجرت به آفریقای جنوبی دانست . بسیاری از دانشجویان محصل در دانشگاه های آفریقای جنوبی این شانس را دارند که پس از تحصیل با دریافت مدرک پرستاری خود در یکی از مراکز بهداشتی و درمانی به کار مشغول شوند . تحصیل رشته پرستاری در آفریقای جنوبی جزو رشته های پر متقاضی و آینده دار بحساب می آید .

تحصیل در رشته پرستاری نیازمند کسب امتیاز 36 از پذیرش است که کارشناسان موسسه جزئیات لازم را در اختیارتان قرار می دهند .

دارای بودن سلامت جسمانی برای تحصیل در این رشته یکی از الزامات اصلی دانشگاه ها است . تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی با آموزش های نظری و عملی همراه است که دانشجویان را کاملا آماده کار می سازد .

استخدام در رشته پرستاری آفریقای جنوبی

تمام کسانی که تمایل دارند مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی داشته باشند باید مدرک تحصیل مرتبط با این رشته را داشته و حداقل سه سال سابقه کار نیز داشته باشند . افرادی که دارای مدرک پرستاری هستند می توانند به عنوان پرستار در بخش های مختلف و مامایی فعالیت داشته و مهم ترین دستیار پزشکان باشند .

مکان هایی که پرستاران می توانند در آن به فعالیت مشغول شوند شامل بیمارستان ، کلینیک ، خانه نگهداری سالمندان ، مراکز توانبخشی ، نگهداری کودکان و در صنعت است .

پرستاران به صورت شیفت های روز و شب به کار مشغول شده و تمامی حقوق و مزایا مانند سایر شهروندان به آنها تعلق می گیرد . ارائه رزومه کاری قوی دریافت ویزا را برای متقاضی آسانتر می کند .

هرچه رزومه شما سوابق ، مهارت و تجربیات بیشتری را شامل شود این شانس را خواهید داشت تا کارفرما برای استخدام شما را انتخاب نماید .

دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی

در قدم اول دریافت ویزا وجود یک درخواست از سوی کارفرمای مقیم این کشور ضروری است . تمامی متقاضیان باید از طریق فهرستی که هر ساله توسط دولت این کشور منتشر می کند شغل مورد نظر خود مانند پرستاری را جستجو نموده و در صورت واجد شرایط بودن رزومه خود را ارسال کنند .

این ویزا که به ویزای دعوت نامه شناخته می شود طبق قرارداد و به مدت زمان مشخص صادر شده و امکان تمدید آن وجود دارد .

مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی را بررسی می کنیم . چنانچه در رشته پرستاری دارای مدرک جهت فعالیت در بخش خاصی از بیمارستان و یا مراقبت های ویژه هستید می توانید جهت دریافت ویزای تخصص اقدام کنید . این شغل باید مورد درخواست کشور آفریقای جنوبی باشد و تحت شرایط خاص قابل تمدید است .

دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی

ویزای جستجوی کار آفریقای جنوبی

یکی دیگر از روش های مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی ویزای جستجوی کار در این کشور است . با این ویزا می توانید به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته و به جستجوی کار بپردازید .

این نوع ویزا پردرخواست ترین ویزا جهت کار در آفریقای جنوبی است که امکان تمدید آن نیز وجود دارد . دریافت ویزای کار در آفریقای جنوبی به مدرک زبان احتیاجی ندارد که یکی از دلایل استقبال از ویزای این کشور است .

اما خوب است این نکته را مدنظر قرار دهید که اولین اصل لازم برای زندگی و کار در یک کشور دانستن زبان مردم است . در ابتدای کار در هنگام مصاحبه جهت استخدام در صورتی که مهارت زبانی کافی نداشته باشید شانسی برای استخدام ندارید . اگر شما به هیچ یک از زبان های انگلیسی و یا آفریقایی تسلط نداشته باشید در محیط کار با شکست مواجه شده و مجبور به ترک کار خود خواهید شد .

مدارک مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی

  • مدارک شناسایی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • گواهی عم سوء سابقه
  • مدارک تحصیلی
  • سوابق کاری
  • پرینت حساب با موجودی مشخص

زندگی در آفریقای جنوبی

یکی از دلایل اصلی استقبال از کشور آفریقای جنوبی هزینه پایین زندگی در این کشور است . در این کشور می توان با مخارج کم سطح رفاه خوبی را تجربه کرد .

چنانچه در رابطه با مهاجرت پرستاران به آفریقای جنوبی سوالی ذهن شما را مشغول نموده و یا می خواهید در رابطه با مهاجرت به این کشور اطلاعات بیشتری را به دست آورید به موسسه مهر آفرین رجبی مراجعه نموده و ضمن دریافت مشاوره تمامی اقدامات لازم را نیز انجام دهید .

آفریقا کشوری در جنوب آفریقا با سه پایتخت است . شهرهای پرتوریا ، کیپ تاون ، بلوم فونتین سه پایتخت اصلی هستند که نهادهای مهم کشوری در آن قرار گرفته اند اما شلوغ ترین شهر این کشور شهر ژوهانسبورگ است .

بسیاری آفریقای جنوبی را کشور رنگین کمان می نامند زیرا کشوری بسیار متنوع از نظر نژادی می باشد . 11 زبان رسمی توسط مردم بومی صحبت می شود که انگلیسی تنها یکی از آنها است .

کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت کاری و یا تحصیلی به آفریقای جنوبی هستند . بهترین شهر های آفریقای جنوبی برای پیدا کردن کار هم جزو سوالات جذاب مراجعه کنندگان است .

5/5 - (44 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه