مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین ، برگزیده ترین موسسه مهاجرتی به سوئد ، این بار قصد دارند شما را با حقایق دیگری درباره مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد آشنا کنند . کار ما تنها تبلیغات مثبت نیست ، بلکه این حق اخلاقی و قانونی شماست که با چند و چون و چگونگی راه های مهاجرت و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف آشنا شوید . آنچه در حیطه تخصص ما باشد ، بی شک شما را با تمامی جوانب آن آشنا خواهیم کرد . پس با اطمینان خاطر و خیالی آسوده با ما کار کنید .

بررسی مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد

اعمال ثبت شرکت در سوئد با تدبیر بالایی انجام می شود و در عین حال نیاز به آگاهی و بررسی دقیق جزییات در این فرایند احساس می شود . لذا افرادی که خواهان قدم گذاشتن در این مسیر هستند ، لازم است که تمامی جوانب را به خوبی ارزیابی کرده و بعد تصمیم بگیرند .

موضوع مهمی که یک سرمایه گذار باید با آن آشنایی داشته باشید ، بحث فرهنگ کاری مردم سوئد است . در ادامه ما شما را با تمامی مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد ، از جمله مشکلات سازگاری فرهنگی آشنا خواهیم کرد .

اگر شما یک شهروند خارجی هستید و می خواهید کسب و کار خود را در سوئد شروع کنید ، بسته به اینکه آیا شما یک شهروند اتحادیه اروپا / ایاالت متحده یا یک شهروند یک کشور غیر اتحادیه اروپا / EEA هستید ، قوانین متفاوتی برای شما اعمال می شود .

به صورت عادی هر فردی که نامش در ثبت نام جمعیت سوئد ، ثبت شده باشد ، یک شماره شناسه شخصی منحصر به فرد به شما داده می شود که نشان دهنده تاریخ تولد و سایر اطلاعات فرد است .

اگر شما به عنوان یک سرمایه گذار وارد سوئد شوید این شماره هماهنگی را ندارید ، بنابراین باید برای ثبت نام آماده شوید . در این صورت شما می توانید یک شماره هماهنگی را از اداره مالیات سوئدی دریافت کنید . اولین چالش در بررسی مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد ، برنامه اخذ شماره شناسه است که در پاراگراف بعدی توضیح بیشتری درباره آن داده شده است .

ثبت شرکت در سوئد

هنگام اخذ ویزای کار سوئد و برای شروع یک کسب و کار در سوئد باید تصمیم بگیرید که می خواهید به صورت واحد یا گروهی برای کسب و کار اقدام کنید یا نه .

اگر قصد دارید به عنوان یک معامله گر واحد عمل کنید ، در اصل نیازی نیست که شرکت خود را در دفاتر ثبت شرکت های سوئدی ثبت کنید . با این حال ، بهتر است که ثبت نام را در همان دفاتر انجام دهید .

اگر قصد دارید یک شرکت محدود ، یک مشارکت تجاری، مشارکت محدود یا یک سازمان اقتصادی ایجاد کنید ، باید حتما شرکت خود را در هماهنگی با اداره ثبت شرکت ها ثبت کنید . زیرا ثبت نام از نام شرکت شما محافظت می کند و اگر ثبت نام نکنید ، شخص دیگری ممکن است شرکتی با نام مشابه ثبت کند .

ثبت شرکت در سوئد

درخواست شماره شناسه در سوئد

در مطالعه مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد متوجه می شویم که ، چگونگی اخذ این شماره هماهنگی خود یک چالش بزرگ به حساب می آید . این شماره هماهنگی ، در واقع یک شماره شناسه موقت شخصی است که شما برای ثبت نام در پروسه ثبت شرکت در سوئد به آن نیاز دارید .

نکته قابل ذکر این است که دقیقا در زمانی که شما نیاز دارید در کمترین زمان این کار را انجام دهید ، متوجه می شوید که شما شخصا نمیتوانید شماره هماهنگی را سفارش دهید !

در واقع شما باید از طریق یک آژانس دولتی برای مهاجرت به سوئد اقدام نمایید . در ساده ترین حالت شما می توانید از آژانس دولتی که حال رسیدگی به امور ثبت شرکت شما در سوئد هست ، بخواهید که یک شماره هماهنگی از آژانس مالیاتی سوئد برای شما سفارش دهد . در ادامه چند مرحله حساس دیگر برای انجام یک کسب و کار در سوئد که شما باید از آن آگاهی داشته باشید ، را خدمت شما عنوان می کنیم .

بازار کار آزاد سوئد

بازار کار در سوئد برای خارجی ها بسیار رقابتی است . به این معنی که شرکت های کشوری مانند ایالات متحده با رقبای شدید از تامین کنندگان سوئد و کشورهای ثالث مواجه هستند .

ا سرمایه گذاران ایالات متحده از فناوریهای پیشرفته و همچنین قیمتهای رقابتی و شرایط دیگر برای فائق آمدن بر این چالش و ارائه کار و درآمد بهتر استفاده می کنند . برای سرمایه گذاران از کشوری مانند ایران رقابت در چنین بازاری ممکن است کار دشواری به نظر برسد .

البته این بدین معنا نیست که سرمایه گذاران کشور ما توانایی های لازم را نداشته باشند ، بلکه هم وطنان ما حتی با کمترین امکانات ، همواره لیاقت و شایستگی های خود را در جهان به اثبات رسانده اند . کار پیدا کردن ایرانیان در سوئد به طور مفصل در مقاله ای در همین سایت مورد تحلیل قرار گرفته است .

فرهنگ کسب و کار سوئدی ها از دیدگاه یک مهاجر

اخلاق سوئدی ها در بازار کسب و کار به گونه ای است که افکار خودشان را کاملا درست مطرح می کنند . آنها اغلب بی اطلاع هستند که شرکای تجاری بین المللی شان ممکن است نظر متفاوتی داشته باشند . علاوه بر این ، جلسات سوئدی ها کوتاه با تعداد فراوان است .

سوئدی ها ، جلسات را برگزار می کنند تا ببینند آیا همه افراد در جلسه حضور دارند یا نه . اگر همه اعضا حضور نداشته باشند جلسه به وقت دیگری موکول می شود .

آنها ممکن است موافقت کنند یا مخالف باشند ، اما آنچه که در مورد آن با هم توافق خواهند کرد ، زمان و تاریخ دقیق جلسه بعدی است . به دلیل این حساسیت و دقت کاری سوئدی ها ، تمامی جلسات شرکتی در سوئد کوتاه اما در تعداد زیاد برگزار می شود .

فلذا ، ما در مطالعه مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد ، لازم دانستیم که شما با روال کار و اخلاق سرمایه داران و کارآفرینان سوئدی در محیط کسب و کار و تجارت آشنا باشید تا با تناقض های کمتری مواجه شوید .

هزینه ها و مالیات در سوئد

قیمت و هزینه های بالای زندگی سوئد ، هزینه کارگران و نرخ مالیات فردی ، در میان بالاترین سطح جهان قرار دارد . نرخ مالیات بر ارزش افزوده ( VAT ) 25 درصد مربوط به واردات یا فروش اکثر محصولات است .

نمایندگی حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی سوئد ، خرید عمومی در همه سطوح بسیار بالاتر از میانگین 11 درصدی اتحادیه اروپا است . استفاده از محصولات و خدمات نوآورانه در فرآیند مناقصه عمومی یک چالش بزرگ سیستماتیک است که در بررسی مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد با آن مواجه می شوید .

هزینه ها و مالیات در سوئد

اخلاق اجتماعی سوئدی ها

سوئدی ها به ندرت می گویند بله یا نه. این به این معنی است که به جای گفتن قطعی کلمه بله یا نه ترجیح می دهند از کلمات غیر قطعی و نشان دهنده احتمالات استفاده می کنند .

شما در جریان هستید که گاهی اوقات گفتن « بله » یا « نه » می تواند منجر به درگیری شود ، بنابراین سوئدی ها از این کلمات اجتناب می کنند و آنها را با « بستن »، « شاید » و « من خواهم دید که می توانم انجام دهم » و کلمات مشابه تعویض می کنند .

خارجی ها ممکن است گرم شوند ، تحریک و یا حتی عصبانی شوند . در زندگی تجاری سوئدی این رفتار هیستریک نامیده می شود . هیستری غیرطبیعی و ناراحت کننده است و ترجیحا نباید در طول ساعات اداری رخ دهد . شما ممکن است تعجب کنید که چگونه سوئدی ها بر روی زمین تصمیم می گیرند .

بعضی از افراد کسب و کار سوئدی گاهی اوقات این نامفهوم را ” اضطراب تصمیم ” نامیده اند . برای یک فرد خارجی که با یک فرهنگ دیگر بزرگ شده است انطباق با این فرهنگ در محیط کار ، مقداری زمانبر خواهد بود .

کار کردن در سوئد

به رغم تمام موارد فوق ، کارآفرینی در سوئد به نظر می رسد بسیار شگفت آور و کار آمد باشد . واقعیت این است که سوئد یک کشور ابتکاری و خلاقانه محسوب می شود و کسی که موفق به ثبت شرکت در سوئد باشد ممکن است بر اساس قابلیت های این کشور در سطح بین الملل ، بتواند در بازار جهانی بسیار موفق ظاهر شود .

کارشناسان موسسه مهر آفرین رجبی در تهران و شیراز می توانند شما را با راهنمایی های خود ارشاد نمایند تا شما به راحتی راه های مواجه شدن با مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد را فرا بگیرید . یکی از مواردی که باید اطلاعات خود را در هنگام مهاجرت به سوئد بالا ببرید حداقل دستمزد در سوئد است . این گونه سوالات را از کارشناسان خبره موسسه بپرسید .

Rate this post

2 دیدگاه در “مشکلات و معایب ثبت شرکت در سوئد

  1. زرین پور گفت:

    درود 1- آدرس دفتر تهران را ندیدم 2- خوبه که مشکلات ثبت شرکت و کار در سوید را شمرده اید. 3- میتونم سوال هم داشته باشم . یا یک مشاوره تلفنی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه