ورزش در اسپانیا

ورزش در اسپانیا بسیار شناخته شده است ، اگر قصد تحصیل در اسپانیا را دارید یا می خواهید در این کشور زندگی کنید و به ورزش علاقمند هستید حتما این مقاله را که توسط شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) نوشته شده است مطالعه کنید.

هنگام صحبت از ورزش در اسپانیا اولین چیزی که به ذهنمان می رسد ، فوتبال می باشد فوتبال اسپانیا در جهان شناخته شده است و دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به محبوبیت بین المللی رسیده اند ، تیم ملی فوتبال همچنین اولین تیمی است که در تورنمنت های بین المللی موفق به کسب سه پیت شده است ، آنها همچنین قهرمان اروپا در سال های 1964 ، 2008 و 2012 و برندگان جام جهانی فوتبال در سال 2010 هستند.

اسپانیا نه تنها در فوتبال بلکه در بیشتر رویدادهای ورزشی مهم به عنوان یکی از قدرت های جهان در نظر گرفته می شود ، سایر ورزش هایی که در اسپانیا موفقیت قابل توجهی داشته اند عبارتند از بسکتبال ، دوچرخه سواری ، فوتسال ، هندبال ، تنیس ، موتورسواری و حتی فرمول یک ، آنها همچنین میزبان رویدادهای بین المللی مختلفی بوده اند که مهم ترین آنها بازی های المپیک تابستانی 1992 در بارسلون است.

اگر به مادرید بروید ، خواهید دید که اسپانیایی ها ورزش خود را بسیار جدی می گیرند ، از فوتبال ، پادل ، دوچرخه‌سواری ، ورزشی برای هر ورزشکاری در اسپانیا وجود دارد ، در ادامه این مطلب هر اطلاعاتی که در مورد ورزش در اسپانیا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه شناخت کشور اسپانیا به مقاله اطلاعات کشور اسپانیا مراجعه کنید ، در آن مقاله از آب و هوا و غذا گرفته تا ساختار سیاسی اقتصادی اسپانیا را خواهید شناخت.

نکته : برای انتخاب ورزش های مورد علاقه تان می توانید از فهرست مطالب بر روی عنوان مربوطه کلیک کرده و مستقیما به همان مطلب بروید.

فهرست مطالب
ورزش در اسپانیا

محبوب ترین ورزش های اسپانیا

رویدادهای مهمی که در اسپانیا میزبانی شده اند شامل بازی های المپیک تابستانی 1992 بارسلونا و جام جهانی فوتبال 1982 است ، از دیگر نکات برجسته ورزش در اسپانیا ، تیم فوتبال است که جام های جهانی 2010 و یورو 2012 را به ارمغان آورد و اسکار پریرو، آلبرتو کونتادور و کارلوس ساستره در سال های 2006 ، 2007 ، 2008 و 2009 در تور دو فرانس قهرمان شدند.

ورزشگاه ها و استادیوم های زیادی در اسپانیا وجود دارد که از محبوب ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  ورزشگاه نوکمپ (بارسلونا)
  •  استادیوم سانتیاگو برنابئو (ورزشگاه برنابئو ، مادرید)
  •  ورزشگاه سن مامس
  • ورزشگاه د لا کارتوجا

هنگام کار در اسپانیا خوب است که در رشته ورزشی ای فعال باشید زیرا این کار باعث سلامتی می شود ، همچنین با توجه به اهمیت ورزش در اسپانیا می توانید بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید ، ما در اینجا به 7 مورد از محبوب ترین ورزش های اسپانیا اشاره می کنیم.

رتبه ورزش
1 فوتبال
2 بسکتبال
3 هندبال
4 دوچرخه سواری
5 تنیس
6 پادل
7 شنا
8 گلف
9 فرمول یک
10 گاوبازی
فوتبال محبوب‌ترین ورزش در اسپانیا

فوتبال محبوب‌ترین ورزش در اسپانیا

وقتی به ورزش های محبوب در اسپانیا فکر می کنید ، احتمالاً به فوتبال (فوتبال) اولین گزینه است که به ذهنتان می رسد و حق با شماست ، قطعاً فوتبال محبوب‌ترین ورزش در اسپانیا است و باشگاه‌ها و بازیکنان فوتبال اسپانیا در سراسر جهان شناخته شده هستند.

مانند بسیاری از کشورها، محبوب ترین ورزش در اسپانیا فوتبال است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید ، رئال مادرید و بارسلونا هر دو تیم اسپانیایی هستند که تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند (مثلاً بارسلونا لیونل مسی را در تیم خود دارد!) ، مادرید علاوه بر رئال مادرید ، تیم دیگری به نام اتلتیکو مادرید دارد که "تیم مردم" نامیده می شود ، این بدان معناست که شما همیشه می توانید یک بازی فوتبال را در مادرید تماشا کنید.

آب و هوای عالی و استادیوم‌های روباز آن را به یک ورزش تماشاگر عالی نیز تبدیل کرده است ، حتی در ماه‌های سردتر ، ورزشگاه دارای بخاری‌های بزرگ بالای سر است تا تماشاگران را گرم نگه دارد ، تیم ملی اسپانیا یکی از بهترین های جهان است و بازیکنانی مانند آندرس اینیستا ، سرخیو راموس و داوید دخیا را در اختیار دارد.

بسکتبال اسپانیا بهترین لیگ اروپا

بسکتبال دومین ورزش در اسپانیا که بسیار محبوب است ، مسابقات ملی بسیار مهم است و در اروپا بین بهترین تیم ها رقابت می کنند ، استادیوم بسکتبال برای یک بازی مهم کاملاً بسته است ، برادران پائو و مارک گاسول که هر دو در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا ، NBA بازی می‌کردند ، ممکن است مشهورترین بسکتبالیست‌های اسپانیایی و الگوی بسیاری از بازیکنان جوان اسپانیایی باشند.

لیگ برتر بسکتبال اسپانیا بهترین لیگ اروپا در نظر گرفته می شود و چندین تیم از لیگ در یورولیگ در برابر بهترین تیم های سایر کشورها بازی می کنند ، هر دو رئال مادرید و بارسلونا یک تیم بسکتبال دارند. اسپانیا در سطح بین المللی نیز موفق بوده است ، آنها در رده دوم بهترین بسکتبال در جهان قرار دارند.

 علاوه بر این ، آنها سه مدال نقره المپیک و یک برنز و همچنین برنده جام یورو بسکت ، بزرگترین جام بسکتبال اروپا ، سه برابر شده اند ، موفق ترین بازیکن اسپانیایی پائو گاسول در NBA در ایالات متحده بازی کرده است و دو بار با LA Lakers قهرمان NBA شده است.

بسکتبال اسپانیا بهترین لیگ اروپا
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آینده راه ورزش خود را در خارج از کشور میبینید؟ با مشاوران حرفه ای رجبی در ارتباط باشید تا راه صحیح را بشناسید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

تنیس ورزش قابل دسترس برای همه

در اسپانیا تنیس ورزش قابل دسترس برای همه است ؛ تنیس بسیار محبوب است و اسپانیا فوق ستاره تنیس خود رافائل نادال را دارد ، با توجه به آب و هوای مدیترانه ای زیبا ، آب و هوا برای بازی های تنیس بیشتر روزها مناسب است ، زمین در سراسر اسپانیا و چندین آکادمی تنیس نیز وجود دارد ، هر سال یک رویداد تنیس به نام “Mutua Open” در اوایل ماه مه در مادرید برگزار می شو د، بنابراین اگر تنیس را دوست دارید حتماً آن را بررسی کنید.

رافائل نادال اگرچه تنها قهرمان اسپانیایی نبود ، تنیس در اسپانیا را حتی بیش از گذشته محبوب کرد ، او با لبخند کاریزماتیک خود و عزم خود برای پیروزی ، قلب بسیاری از اسپانیایی ها را به عنوان پسر گمشده آنها به دست آورد ، از آنجایی که این ورزش هنوز هم بیشتر یک ورزش نخبه است ، در چند سال اخیر محبوبیت پیدا کرد و در چند سال اخیر به ورزش قابل دسترس برای همه تبدیل شد.

پادل با راکت و توپ تنیس​

Paddle / racket and tennis ball

پادل با راکت و توپ تنیس

Padel بازی دیگری است که به طور گسترده در سراسر اسپانیا انجام می شود ، این ورزش شبیه تنیس است که با راکت و توپ تنیس بازی می‌ شود ، اما در زمینی به اندازه یک زمین تنیس با دیوارهای شیشه‌ ای بازی می ‌شود.

این ورزش در دهه 1960 در مکزیک اختراع شد ، در اسپانیا ، اولین بارگاه در سال 1974 در ماربلا ساخته شد ، با گذشت سالها ، در اسپانیا بسیار محبوب شده است و در سراسر جهان در حال گسترش است ، به عنوان مثال ، تور جهانی پادل وجود دارد که در آن اکثر مسابقات در شهرهای مختلف در سراسر اسپانیا برگزار می شود.

دوچرخه سواري در اسپانیا

دوچرخه سواري در اسپانیا ورزشی  است که بسیار محبوب می باشد ، اسپانیا میزبان Vuelta a España ، مسابقه‌ای در سراسر اسپانیا و یکی از بزرگترین رویدادهای دوچرخه‌سواری است ، مناظر و آب و هوای اسپانیا دوچرخه سواری را بسیار محبوب کرده است و بسیاری در تپه ها و کوه ها دوچرخه سواری می کنند ، آلبرتو کونتادور اسپانیایی یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین دوچرخه سواران تمام دوران است.

La Vuelta بزرگترین مسابقه دوچرخه سواری حرفه ای اسپانیا است که سالانه مسیر را تغییر می دهد و به طور سنتی به مادرید ختم می شود، علاوه بر تبلیغ این ورزش، بهترین مناظر حومه و شهرهای زیبای اسپانیا را نیز به نمایش می گذارد.

در ادامه برخی از مقالات مربوط به ورزش در کشورهای دیگر اروپایی را می خوانید ، آیا اسپانیا بهترین کشور برای ادامه ورزش است؟

Handball / Spain

ورزش هندبال در اسپانیا

ورزش هندبال در اسپانیا بسیار دوست داشتنی است ، تیم ملی دو بار قهرمان جهان شده و قهرمان فعلی اروپا است ، هندبال ورزشی است که در آن یک تیم هفت نفره با یک تیم هفت نفره دیگر به رقابت می پردازند تا توپ را در دروازه تیم مقابل پرتاب کنند ؛ بازیکنان معمولاً هنگام پاس دادن به توپ از دستان خود استفاده می کنند ، هر بازی حدود یک ساعت طول می کشد ، در اسپانیا ، لیگ به بخش های مختلف تقسیم می شود ، آنها همچنین یک انجمن بین المللی هندبال است که در آن کشورهای اروپایی دارای تیم های هندبال مقابل یکدیگر بازی می کنند ، تیم هندبال اسپانیا در بازی های بین المللی زیادی پیروز شده است و پادل در سراسر اسپانیا بسیار محبوب شده است.

ورزش هندبال در اسپانیا​

گاوبازی اسپانیایی

اگرچه بسیاری از مردم اسپانیا مخالف گاوبازی هستند ، اما این هنوز بخش مهمی از سنت ها و ورزش اسپانیایی است ، مدارس گاوبازی وجود دارد و تقریباً همه شهرهای اسپانیا دارای حلقه گاوبازی هستند.

مشهورترین ورزشکاران اسپانیایی

در طول تاریخ ورزش در اسپانیا ، نام ‌های افسانه‌ای برای به یاد ماندن وجود داشته است ، اما با هر نسل جدید ، رکوردها شکسته می شوند و افسانه های جدیدی آشکار می شوند ، از آنجایی که تعداد بسیار زیادی نام وجود دارد که نمی‌توان در یک لیست جای داد ، ما پنج مورد از مشهورترین ورزشکاران اسپانیایی را که باید در مورد آنها بدانید گردآوری کرده‌ایم.

برای اطلاعات دقیق تر می توانید از طریق شبکه های مجازی با مشاورین و کارشناسان هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کامل و صحیحی در مورد مهاجرت کسب کنید.

رافائل نادال تنیس باز اسپانیایی

رافائل نادال تنیس باز اسپانیایی

نادال که در سال 1986 در ماناکور به دنیا آمد ، در حال حاضر در رتبه 1 انجمن حرفه ای تنیس (ATP) قرار دارد ، از زمانی که او کار حرفه ای خود را به عنوان یک تنیس باز آغاز کرد ، رکورد انفرادی 479 برد تا 103 باخت را در اختیار دارد.

رافائل نادال تنیس باز اسپانیایی همچنین رکورد باقی ماندن در رده دوم را دقیقاً پشت سر راجر فدرر به مدت 160 هفته دارد و سرانجام در سال 2008 مقام اول را به دست آورد ، او رتبه خود را به عنوان شماره 1 در جولای 2009 از دست داد اما به سرعت در ژوئن 2010 پس از کسب 5 پیروزی ، رتبه خود را دوباره به دست آورد.

او از آن زمان در رتبه اول قرار گرفت و دستاوردهای کلی او شامل 43 عنوان انفرادی ، یک مدال طلای المپیک ، 9 گرند اسلم ، هفت عنوان دونفره و سه جام دیویس است.

پائو گسول از بزرگترین بازیکنان بسکتبال

پائو گسول از بزرگترین بازیکنان بسکتبال که در سال 1980 در بارسلونا به دنیا آمد ، خود را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال و ورزشکاران اسپانیایی که از اسپانیا بیرون آمده است ، تثبیت کرده است ، گاسول پس از کنار گذاشتن حرفه پزشکی ، حرفه بسکتبال خود را با اف سی بارسلونا پس از یک فصل موفق با ABC – لیگ بسکتبال اسپانیا – توسعه داد که از زمانی که او سومین انتخاب کلی در NBA در سال 2001 بود ، نتیجه داد.

او ابتدا با آتلانتا هاکس قرارداد امضا کرد ، اما قبل از اینکه هر گونه اقدامی در زمین انجام دهد ، به ممفیس گریزلیز رفت ، او با گریزلیز ، پس از اولین فصل خود ، برنده جایزه تازه کار سال شد ، او در ادامه دو عنوان برای لس آنجلس لیکرز به دست آورد و در حال حاضر برای سن آنتونیو اسپرز بازی می کند.

او همچنین تیم ملی بسکتبال اسپانیا را به عنوان قهرمانی جام جهانی فیبا و مدال طلای المپیک هدایت کرده است ، او همچنین برنده نقره المپیک و چندین برنز شده است و به عنوان یکی از با استعدادترین بسکتبالیست های متولد خارج از ایالات متحده شناخته می شود.

رائول گونزالس فوتبالیست

رائول گونزالس بلانکو که در سال 1977 در مادرید به دنیا آمد ، معروف به رائول ، به عنوان بزرگترین فوتبالیست (بازیکن فوتبال) اسپانیا در نظر گرفته می شود ، رائول گونزالس فوتبالیست به خاطر 16 سال دوران حرفه ای خود در رئال مادرید که اولین بار در سال 1994 با آن قرارداد امضا کرد ، مشهور است.

او شروع به بازی برای تیم C آنها کرد ، اما پس از به ثمر رساندن 13 گل در هفت بازی ، به سرعت به تیم بزرگسالان آنها ارتقا یافت ، از آنجا او به یک اسطوره تبدیل شد و در 741 بازی خود 323 گل به ثمر رساند. در این دوران افسانه ای ، او شش قهرمانی لیگ اسپانیا و سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او در طول دوران حرفه ای خود کاپیتان تیم مادرید و تیم ملی اسپانیا بود ، او اکنون هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را بر عهده دارد.

رائول گونزالس فوتبالیست

فرناندو آلونسو اسپانیایی

فرناندو آلونسو اسپانیایی که در سال 1981 در اویدو متولد شد ، مشهورترین راننده فرمول 1 اسپانیا است ، از زمانی که او کار خود را با فرمول 1 در سال 2003 آغاز کرد ، هرگز از 10 نفر برتر خارج نشد.

او در کودکی قهرمان کارتینگ اسپانیا بود ، او در بزرگسالی رکورد جوانترین قهرمان دوگانه را در اختیار دارد و تنها دومین راننده ای است که برای سه فصل متوالی سد 100 امتیاز را شکست ، او تنها 23 سال داشت که اولین قهرمانی خود را به دست آورد و او را به جوان ترین قهرمان جهان تبدیل کرد.

آلونسو که به عنوان یکی از با استعدادترین رانندگان در این ورزش در نظر گرفته می شود ، برای برخی از مشهورترین تیم ها از جمله فراری ، رنو و مک لارن مسابقه داده است ، او همچنین تنها راننده اسپانیایی است که توانسته جایزه بزرگ را با مجموع 32 برد برنده شود.

میگل ایندوراین دوچرخه سوار اسپانیایی

میگل ایندوراین با نام مستعار “بیگ میگ” که در سال 1964 در ویلاوا متولد شد ، مسلماً بهترین دوچرخه سواری است که از اسپانیا آمده است ، میگل ایندوراین دوچرخه سوار اسپانیایی از اواخر دهه 80 و در سراسر دهه 90 بر این ورزش تسلط داشت ، و نه تنها پنج عنوان تور دو فرانس را به دست آورد ، بلکه اولین کسی بود که این تعداد را متوالی به دست آورد.

او همچنین دو عنوان ژیرو دیتالیا و همچنین یک مدال طلای المپیک را به دست آورد ، به اندازه کافی جالب است که او به طور کلی مورد علاقه جمعیت نبود ، اما همچنان به عنوان یکی از بزرگترین و قوی ترین دوچرخه سواران تمام دوران به حساب می آمد.

هزینه های ورزش در اسپانیا

هزینه های ورزش در اسپانیا

اگر قصد دارید که در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید و از هزینه های ورزش در اسپانیا اطلاعاتی ندارید ما در ادامه این مطلب به صورت کلی هر رشته و هزینه انجام آن ورزش در اسپانیا را بررسی می کنیم.

هزینه ثبت نام راگبی حدود 65 یورو است ، شما می توانید به باشگاه راگبی در اسپانیا بروید ، این گروه اجتماعی راگبی در سال 1997 تشکیل شد و همچنین بازیکنانی را در تمامی سطوح از تمامی ملیت ها می پذیرد.

هزینه ثبت نام در باشگاه ورزشی در رشته بدنسازی از 30 یورو تا 55 یورو در ماه متغیر است و در اصل هزینه بستگی به باشگاه و شهر مورد نظرتان دارد ، این هزینه برای یک ساعت بازی تنیس12 تا 15 یورو می باشد ، اگر قصد داشته باشید که در اسپانیا دوچرخه کرایه کنید باید سالانه مبلغی حدود 30 تا 45 یورو بپردازید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان با کارشناسان خبره رجبی می تواند شروع مسیر مهاجرت و تحقق رویای شما باشد.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار ورزش در اسپانیا

قهرمانی اروپا در سال های 1964 ، 2008 و 2012 و برنده جام جهانی فوتبال در سال 2010 .

اسپانیا میزبان بازی های المپیک تابستانی 1992 در بارسلون بوده است.

  •  ورزشگاه نوکمپ (بارسلونا)
  •  استادیوم سانتیاگو برنابئو (ورزشگاه برنابئو ، مادرید)
  •  ورزشگاه سن مامس
  •  ورزشگاه د لا کارتوجا

تنیس در اسپانیا بسیار محبوب است و اسپانیا فوق ستاره تنیس خود رافائل نادال را داشته ، آب و هوا و زمین های تنیس بسیار در اسپانیا همگان را به این ورزش تشویق می کند.

اگرچه بسیاری از مردم اسپانیا مخالف گاوبازی هستند ، اما این هنوز بخش مهمی از سنت ها و ورزش اسپانیایی است ، مدارس گاوبازی وجود دارد و تقریباً همه شهرهای اسپانیا دارای حلقه گاوبازی هستند.

هزینه ثبت نام راگبی حدود 65 یورو ، هزینه ثبت نام در باشگاه ورزشی در رشته بدنسازی  30 یورو تا 55 یورو در ماه ، هزینه برای یک ساعت بازی تنیس12 تا 15 یورو و کرایه دوچرخه سالانه مبلغی حدود 30 تا 45 یورو است.

در این مقاله که توسط مشاوران موسسه حقوقی رجبی ارائه شده است ورزش در اسپانیا را بررسی کردیم ، شما عزیزان می توانید در زمینه مهاجرت به اسپانیا با مشاورین ما مشورت کنید و سپس بهترین راه را برای گرفتن اقامت اسپانیا انتخاب کنید ، مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در دو شعبه تهران و شیراز از اولین مراحل تا پایان مهاجرت به این کشور همراه شما خواهد بود ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به اسپانیا را حتما بخوانید ، تمام راه و روش های مهاجرت قانونی به اسپانیا را در آن مقاله به طور مفصل شرح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه