قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

اقامت در اسپانیا رویای بسیاری از مهاجرینی است که می خواهند به روش های مختلف خود را به این کشور رسانده و زندگی در آن را تجربه کنند . اسپانیا به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا و اروپا امکانات مختلفی را برای تمام مهاجرین فراهم می سازد که یکی از مهم ترین آنها بحث مسکن و داشتن خانه مناسب است . تمامی مهاجرین متناسب با شرایطشان می توانند اقدام به خرید و یا اجاره خانه در اسپانیا نمایند . اگر علاقه مند به اطلاع از قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا هستید مقاله ذیل را مطالعه کرده و برای هرگونه مشاوره و اقدام جهت مهاجرت به اسپانیا ، به موسسه حقوقی مهر آفرین رجبی مراجعه کرده و از راهنمایی کارشناسان ما در مورد روش های قانونی مهاجرت بهره مند شوید .

بررسی قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا می تواند یکی از هوشمندانه ترین اقدامات شما جهت مهاجرت باشد . البته اقدام به خرید و یا اجاره خانه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و شما به عنوان یک فرد مهاجر باید تمامی آنها را به دقت بررسی کرده و در نظر بگیرید . خرید خانه در اسپانیا زندگی آرام و رویایی را برایتان به ارمغان می آورد و این امکان را به شما می دهد که یک سرمایه برای خود و فرزندانتان در این کشور داشته باشید .

رشد اقتصادی اسپانیا از سال 2015 به بعد بسیار قابل توجه بوده و قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا ،‌ سرمایه گذاری پرسودی خواهد بود . سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا گزینه متفاوتی برای اخذ اقامت این کشور است اما با این حال بسیاری می خواهند تا با خرید ملک در اسپانیا به اقامت این کشور رسیده و به یکی از شهروندان مقیم اروپا تبدیل شوند . همانطور که می دانید اسپانیا یکی از اعضای اتحادیه اروپاست و اخذ اقامت این کشور کلید ورود به اروپا خواهد بود .

خرید خانه در اسپانیا یکی از مطمئن ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است که هرگز افول نمی کند و سرمایه شما همواره رو به افزایش خواهد بود . شما به عنوان یک خریدار می توانید مالک 100% تمام خانه خود باشید و از تمامی خدمات تحصیلی ، درمانی و غیره مانند بقیه شهروندان استفاده کنید . خرید ملک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک حساب بانکی را افتتاح کرده و کارت اعتباری نیز دریافت کنید .

عوامل موثر بر قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا

برای خرید خانه شما می توانید هر نقطه از این کشور زیبا را برای سکونت انتخاب کرده و یک زندگی زیبا و دلنشین را با بهترین امکانات سپری کنید . به منظور تعیین قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا نمی توان نرخ ثابتی را به طور کلی اعلام کرد . خرید و یا اجاره خانه در هر شهر اسپانیا تابع قوانین و شرایط مشخصی است و هر منطقه با توجه به امکانات نرخی متفاوت دارد .

شما به عنوان یک مهاجر باید ابتدا اولویت های خود را مشخص کرده و متناسب با آن تصمیم بگیرید . هر فرد از مهاجرت و سکونت خود هدف مشخصی دارد که باید مطابق با تمامی آنها تصمیم به سکونت در شهری مشخص را بگیرد . به عنوان مثال خانه های واقع در مرکز شهر به دلیل دسترسی آسانتر به حمل و نقل و مراکز خرید هزینه بیشتری خواهند داشت و یا شهری مانند پایتخت به دلیل صنعتی تر بودن و وجود فرصت های شغلی بیشتر خانه ها گران تر هستند .

قیمت خانه مسکونی به صورت مستقل با آپارتمان ها تفاوت دارند که در هر مورد نیز عامل های مختلفی تاثیر گذارند . خرید یک ملک در اسپانیا با ارزش بیش از 500،000 یورو برای خریدار و خانواده وی اقامت به همراه خواهد دارد و البته با مبلغی کمتر از این میزان نیز با توجه به تناسب اعضای خانواده و وسعت ملک همچنان می توان به اقامت رسید . پس خرید ملک در اسپانیا نه تنها یک سرمایه گذاری مناسب و سودآور خواهد بود بلکه برایتان تابعیت نیز به همراه دارد .

قیمت خرید خانه برای زندگی در اسپانیا

خرید آپارتمان در اسپانیا از 80،000 یورو تا 250،000 یورو را شامل می شود . قیمت ها با توجه به مساحت منزل ، تعداد اتاق خواب ها و محل قرار گرفتن در شهر بسیار بستگی دارد . البته قیمت منازل مسکونی و آپارتمان بر اساس مترمربع محاسبه می شوند و با توجه به مساحت های آپارتمان می توان میزان تقریبی آنها را محاسبه کرد . در شهرهای بزرگ و پایتخت هر مترمربع از 1400 یورو به بالا قیمت گذاری می شود و سایر شهرها و مناطق اطراف شهر با کاهش 3% تا 5% همراه هستند که البته در بهترین مناطق شهر قیمت ها می تواند تا 10% افزایش یابد .

در حال حاضر طی بررسی قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا ،‌ گرانترین خانه ها مربوط به شهر سن سباستین است که بالاترین نرخ ها را به خود اختصاص داده و صاحب یکی از معروفترین ساحل های اروپاست . البته میزان نرخ اعلام شده مناسب افراد با سرمایه های معمولی ست که می خواهند یک زندگی عادی را در این کشور آغاز کرده و به کار و حتی تحصیل مشغول شوند .

در تمامی نقاط اسپانیا منازل مسکونی با قیمت های بالا وجود دارد که مخصوص سرمایه گذاران با هزینه های هنگفت است و در مجموع می توان گفت که برای تمام سلیقه ها با هر بودجه مالی امکان خرید ملک وجود دارد .

خرید خانه در اسپانیا

شما می توانید از طریق یک ویزای توریستی به اسپانیا وارد شده و در طول اعتبار ویزا به بازدید از خانه و استخدام یک وکیل بپردازید . در قدم اول باید به همراه یک کارشناس از خانه های در حد انتظار خود دیدن کنید و پس از انتخاب یکی از آنها اقدام به انجام مراحل مربوط سازید .

اصولا شما باید پس از پسند خانه مبلغ 6000 یورو را به عنوان رزو پرداخت کرده و در یک فاصله 30 تا 50 روزه بقیه پول را واریز و کارهای انتقال سند را انجام دهید . در هنگام انتقال سند قرارداد به صورت رسمی به ثبت رسیده و با امضای خریدار و فروشنده نام مالک نیز تغییر خواهد کرد .

شما می توانید آپارتمان هایی که به صورت پیش فروش در اختیار مردم قرار می گیرد را نیز پیش خرید کرده و در شهرک های زیبا ساکن شوید . دقت کنید که علاوه بر مبلغ ملک باید مالیات انتقال ، حق الزحمه وکیل ، هزینه دفتر اسناد رسمی و هزینه ثبت زمین را نیز در نظر داشته باشید که با توجه به قیمت اصلی زمین گاهی می تواند مبلغ قابل توجهی را شامل شود . امکان دریافت وام برای خرید ملک وجود دارد که البته تا حد امکان توصیه نمی شود .

قوانین خرید ملک در اسپانیا

تمام کسانی که به دنبال اخذ اقامت کشور اسپانیا هستند می توانند شانس خود را از طریق خرید ملک در این کشور امتحان کنند . البته خرید ملک در اسپانیا نیازمند اقدامات مشخص مطابق با قوانین این کشور است و حضور یک وکیل آگاه به این قوانین در تمامی مراحل احساس می شود .

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هرگونه اقدام ابتدا از طریق یک مشاور تمامی جزئیات لازم در باب قیمت خانه برای زندگی در اسپانیا را بررسی نموده و در صورت مناسب بودن در تمامی جوانب اقدام کنید . موسسه مهر آفرین رجبی به عنوان موسسه مهاجرتی به اسپانیا با داشتن تجربه کافی در کلیه امور مهاجرت و وجود کارشناسان امور مهاجرت بهترین راهنمای شما جهت خرید هرگونه ملک در اسپانیا یا هر کشور دیگر خواهد بود .

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه