مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا راهی خوب برای کسانی است که مایل به شروع زندگی جدید در کشوری جدید هستند مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در کنار شما هستند تا به راحتی اقامت قانونی این کشور زیبا را به دست آورید.

چرا باید به عنوان یک مهاجر به اسپانیا مهاجرت کنید تا زندگی جدید خود را شروع کنید؟ ما قصد داریم چند دلیل را برای شما بیان کنیم ، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید ، ضمناً توصیه می کنیم در کنار این محتوا ، مقاله مهاجرت به اروپا را نیز بخوانید تا با کلیات روش های قانونی مهاجرت به کشورهای اروپایی بیشتر آشنا شوید.

اسپانیا یکی از مهم ترین مقاصد مهاجرتی در دنیا می باشد ، شروع زندگی جدید در کشور اسپانیا بسیار آسان خواهد بود ، زیرا با گروه وسیعی از افراد همفکری مواجه خواهید شد که در موقعیتی مشابه شما قرار دارند ، افرادی که کشور خود را نیز رها کردند تا آینده جدیدی در اسپانیا بسازند.

اسپانیا به عنوان سومین کشور جهان از نظر مکان های میراث جهانی شناخته می شود این بدان معناست که اگر عاشق کاوش و کشف مکان ‌های شگفت ‌انگیز جدید هستید ، اسپانیا و فرهنگ وسیع آن برای شما مناسب است.

یکی دیگر از دلایل مهاجرت به اسپانیا چشم اندازهای طبیعی زیبا است از یک طرف شمال ، پر از کوه و منظره سبزتر را دارید ، گزینه های شما برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در کوهستان بسیار زیاد است اما اگر به جنوب بروید خط ساحلی مدیترانه شما را با سواحل خود به وجد خواهد آورد.

فهرست مطالب
مهاجرت به اسپانیا

در این بخش از مقاله مدیر محترم هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با شما در خصوص مهاجرت به اسپانیا صحبت میکند ؛ اگر وقت کافی برای مطالعه تمام مقاله را ندارید می توانید با دیدن این ویدئو و یا شنیدن و دانلود پادکست ارائه شده مهمترین مسایل در خصوص مهاجرت به اسپانیا را دریافت کنید.

 

پادکست مهاجرت به اسپانیا ​

مراحل مهاجرت به اسپانیا

راه های زیادی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد که باید در بین این موارد یک مورد را انتخاب کنید پس از انتخاب روش کسب اقامت مراحل مهاجرت به اسپانیا باید طی شود.     

  1. شما درخواست ویزای خود را شخصاً در سفارت اسپانیا در کشور محل اقامت خود تحویل دهید.
  2. سفارت درخواست را به مقامات اسپانیا ارسال می کند.
  3. اگر درخواست شما تایید شود ، سفارت با شما تماس می گیرد تا ویزا شما را تحویل بگیرد ، شما 30 روز فرصت دارید تا ویزا خود را دریافت کنید.
  4. با ویزا به اسپانیا سفر می کنید ، شما باید در مدت زمان تعیین شده در ویزای خود (به طور معمول 90 روز) وارد اسپانیا شوید ؛ در فرودگاه ، مطمئن شوید که پلیس پاسپورت شما را مهر می کند.
  5. ظرف 30 روز پس از ورود خود به اسپانیا، باید برای اجازه اقامت خود با شماره NIE)) در استانی که قصد دارید در آن زندگی کنید ، درخواست دهید.
  6. شما باید مجوز خود را به صورت دوره ای تمدید کنید ، اجازه اقامت اولیه به شما اجازه می دهد تا یک سال در اسپانیا بمانید ، تا زمانی که شرایط اجازه اقامت شما حفظ شود ، اقامت اسپانیا ممکن است به طور نامحدود تمدید شود.
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

انتخاب برترین شیوه مهاجرت به اسپانیا با توجه به شرایط و اهداف شما توسط مشاوران خبره رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا برای بسیاری می تواند کار دشواری باشد ، ما در گروه مهاجرتی رجبی تمام اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به اسپانیا را در اختیار شما می گذاریم.

هنگام نقل مکان به اسپانیا می توانید از طریق دو راه مهاجرت و پناهندگی وارد این کشور شوید ، هر چند پیشنهاد ما این است که از طریق موسسه رجبی و به صورت کاملا قانونی ویزای اسپانیا را به دست آورید.

روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا بسیار متنوع است ، اما به صورت کلی شامل موارد زیر می شود.

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
روش های قانونی مهاجرت به اسپانیا

ویزای مهاجرت و اجازه اقامت اسپانیا

کارشناسان مهاجرت ما در موسسه مهاجرتی رجبی اطمینان حاصل می کنند که ویزای مناسب برای پرونده واقعی خود را دریافت کنید ، ما در ویزاهای زیر تخصص داریم:

  1. ویزای طلایی: اجازه اقامت برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در کشور اسپانیا هستند اعطا می شود.
  2. ویزای تمکن مالی: اگر می خواهید در اسپانیا زندگی کنید ، اما کارفرمایی ندارید که شما را استخدام کند ، هنوز هم می توانید ویزای تمکن مالی دریافت کنید ، مشاوران مهاجرت ما به شما کمک می کنند تا تمام کارهای کاغذی مورد نیاز برای دریافت ویزای خود را انجام دهید.
  3. ویزای سرمایه گذاری : آیا در حال راه اندازی کسب و کار در کشور اسپانیا هستید؟ خوب ، اینجا جایی است که مشاوران مهاجرت ما می توانند کمک کنند ، با مطالعه پرونده شما ، ما می‌توانیم راه‌حل مناسبی را به شما ارائه دهیم که از نوع کسب ‌و کار مورد نظر شما گرفته تا تمام کارهای کاغذی مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب ‌و کار جدید شما را شامل می ‌شود.
  4. مجوزهای کاری و ویزای کار با صلاحیت بالا: برای اینکه بتوانید در اسپانیا کار کنید ، می توانید برای ویزای کار با صلاحیت بالا درخواست دهید که به شما اجازه می دهد اجازه اقامت دریافت کنید و بتوانید در این کشور زندگی و کار کنید.

با هر شیوه ای که قصد دارید به اسپانیا مهاجرت کنید ، نیاز به اطلاعات دقیق مقالات زیر در خصوص این کشور و مردمانش دارید.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

این نوع اقامت برای کسانی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه های اسپانیا یا انجام تحقیقات هستند ایجاد شده است ، با این روش شما می توانید برای ویزای دانشجویی برای دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری و سایر دوره های کوتاه مدت (به شرطی که در موسسات معتبر برگزار شود) درخواست دهید.

اولین چیزی که هنگام درخواست برای این مجوز باید در نظر بگیرید این است که مراحل درخواست را از کجا شروع کنید ؛ در حال حاضر دو گزینه مختلف وجود دارد:

  • شما می توانید درخواست اقامت خود را در کنسولگری اسپانیا واقع در کشور خود انجام دهید (ویزای خود را دریافت کنید و سپس بتوانید به اسپانیا سفر کنید).
  • اما همچنین می توانید این کار را در 60 روز اول پس از ورود به کشور به عنوان توریست انجام دهید.

در طول این روند درخواست ، شما عمدتاً باید سوابق جنایی خود ، یک صورت حساب بانکی با حداقل 10000 یورو و مدرکی مبنی بر ثبت نام در دوره ای که حداقل 20 ساعت در هفته به مدت یک سال طول می کشد ، ارائه دهید.

پس از ارسال تمام آن مدارک ، می توانید اخد اقامت اسپانیا از طریق تحصیل را به دست آورید ؛ باید در نظر داشته باشید که مدت زمان این ویزای اقامتی بستگی به مدت تحصیل شما دارد که بسته به مقطع تحصیلی و دانشگاه می تواند از 3 تا 9 ماه و یا حتی 2 تا 4 سال متغیر باشد و این نوع ویزا قابل تمدید است.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

برای مهاجرت باید بررسی و تحلیل کرد که بهترین راه و روشی که فرد را در امنیت و آرامش کامل و به دور از هر ریسک جانی و مالی به مقصد میرساند کدام است ؛ در این میان زمان و هزینه هم فاکتور های بسیار مهمی هستند ، سن ، جنسیت ، اهداف و خواسته های فرد هم قطعا اهمیت دارند  و صد البته شرایط و قوانین هر کشور برای مهاجرت!

پس این تصمیم ، ساده نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد ؛ ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با سالها تجربه در کنار شماییم تا این راه پر فراز و نشیب را برایتان هموار سازیم ؛ کافیست بعد از تحقیق و بررسی به ما اعتماد کنید.

در وبینار ارائه شده توسط هانیه عابدی از همکاران ما در موسسه رجبی به بسیاری از چالش های ذهنی شما در خصوص مهاجرت پرداخته ایم ، مشاهده وبینار را از دست ندهید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

دریافت مشاوره رایگان با ثبت شماره تماس ، مشاوران ما حتما با شما تماس خواهند گرفت.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار

برای مهاجرت به اسپاینا از طریق کار باید حتما شغلی پیدا کنید و در یک شرکت اسپانیایی معتبر کار کنید  این روش یکی از بهترین راه های کسب اقامت اسپانیا است زیرا می توانید در حین زندگی در کشور اسپانیا در این کشور کار کنید و درآمد مناسبی کسب کنید ، اما شما می توانید کار در اسپانیا را در دو مسیر مختلف انجام دهید:

  1. قانون 14/2013 بیان می ‌کند که کسانی که پیشنهاد شغلی در یک موقعیت با شرایط عالی دریافت می‌ کنند ، می ‌توانند ویزای کارگری با شرایط عالی دریافت کنند ، داشتن یک پیشنهاد شغلی به عنوان یک حرفه ای بسیار ماهر به چه معناست؟ عمدتاً اینکه این موقعیت یک موقعیت مدیریتی یا مشابه است و حقوق بالاتر از 40000 یورو در سال است ، در این صورت می توانید مراحل درخواست را در حالی که در اسپانیا هستید شروع کنید.
  2. کسانی که پیشنهاد شغلی معمولی دریافت می کنند باید در کشور خود برای مجوز کار معمولی درخواست دهند ، اما در اینجا یک هشدار مهم باید انجام شود ، تکمیل این گزینه واقعاً دشوار است ، زیرا موقعیت شغلی خاصی که برای آن درخواست می دهید باید در لیست کمبودهایی باشد که به وضعیت ملی بیکاری در کشور احترام می گذارد ، بنابراین همه مشاغل معتبر نخواهند بود!

همانطور که می بینید ، شرط اصلی این است که ابتدا شرکتی را پیدا کنید که مایل به استخدام شما باشد و در واقع این کارفرمای جدید شما خواهد بود که تمام کارهای اداری را شروع می کند.

در همین راستا می توانید مقاله کار در اسپانیا را بخوانید و با مشاغل مورد نیاز این کشور آشنا شوید.

مهاجرت به اسپانیا با سرمایه گذاری

برای کسانی که مایل به مهاجرت به اسپانیا هستند ، برنامه اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری کارآمدترین راه است ، دولت اسپانیا تعداد قابل توجهی ویزا را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری قابل توجه و واجد شرایط در این کشور هستند اجازه داده است تا از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی اقتصاد را تقویت کند.

تحت برنامه اقامت با سرمایه گذاری در اسپانیا ، افراد و اعضای نزدیک خانواده آنها می توانند در کمتر از یک ماه (از طریق مجوز اقامت موقت) ساکن اسپانیا شوند ، با توجه به قوانین و الزامات عمومی مهاجرت ، ساکنان از طریق سرمایه گذاری می توانند پس از پنج سال اقامت مداوم در اسپانیا ، اقامت دائم دریافت کنند و پس از آن می توانند تابعیت اسپانیا را کسب کنند.

برنامه اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری در شاخص برنامه اقامت جهانی 2022 از بین 26 برنامه در رتبه هشتم قرار دارد ، در همین راستا مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا را بخوانید تا با حداقل سرمایه در شیوه های مختلف سرمایه گذاری و مراحل ثبت شرکت آشنا شوید.

مهاجرت به اسپانیا با سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری اجازه اقامتی است که ممکن است به یک شهروند خارجی اعطا شود که می تواند وجوه موجود را به مقدار معینی و همچنین طرح تجاری ارائه دهد ، یک سرمایه گذار ممکن است کسب و کاری را در اسپانیا راه اندازی کند و در صورت داشتن معیارهای قانونی ، ویزای سرمایه گذار را بر اساس این دلایل قانونی دریافت کند ، صاحبان مشاغل موجود نیز ممکن است تحت شرایط خاصی درخواست دهند.

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اگر مایل به راه اندازی کسب و کار در کشور و اقامت اسپانیا با ثبت شرکت هستید ، دو گزینه متفاوت دارید:

  • در صورتی که ایده کسب و کار شما نوآورانه باشد و دارای یک جزء تکنولوژیکی بالا در عملیات آن باشد ، می توانید برای ویزای کارآفرینی اقدام کنید ، در نظر داشته باشید که برای دریافت مجوز تحت این ویزا نیاز به تاییدیه قبلی از وزارت اقتصاد دارید و آنها واقعاً در مورد پروژه های انتخابی سختگیرانه و گزینشی عمل می کنند ؛ به همین دلیل است که کار با دقت بر روی طرح کسب و کار شما ضروری خواهد بود.
  • اگر پروژه شما آنقدرها هم نوآورانه نیست ، می توانید برای یک مجوز کار خوداشتغالی معمولی ، این بار در کشور مبدا (در سفارت اسپانیا) درخواست دهید ، اگرچه در این گزینه ارائه یک طرح تجاری نیز الزامی است ، اما مؤسسه ای که مسئول تأیید آن است به اندازه مورد قبلی سفت و سخت نیست.

با این وجود ، به خاطر داشته باشید که به طور کلی ویزای ثبت شرکت در اسپانیا در واقع به نوعی از ویزای توریستی اطلاق می ‌شود که به آن دسته از خارجی‌هایی که قصد دارند از اسپانیا (برای مدتی نه بیشتر از 90 روز) به منظور ملاقات با مشتریان احتمالی یا شرکت در نمایشگاه تجاری هر کارتی که بیشتر از آن دوام داشته باشد مجوز کار خواهد بود.

اقامت اسپانیا با ثبت شرکت

اقامت اسپانیا با خرید ملک

از سال 2013 شهروندان غیر اتحادیه اروپا که ملکی را در قلمرو اسپانیا خریداری می کنند اگر این خرید و اجاره ملک در اسپانیا با دیگر سرمایه گذاری ها همراه باشید می تواننذ مجوز اقامت را دریافت کنند ، این افراد می توانند مجوز اقامت 2 ساله (که قابل تمدید است) تا زمانی که سرمایه گذاری ملک حداقل 500000 یورو باشد ، دریافت کنند.

برخی از حقایق مهم در مورد روش کسب اقامت اسپانیا با خرید ملک  به شرح زیر است :

  1. شما نمی توانید از وام مسکن برای تامین مالی خرید استفاده کنید (یا حداقل برای 500.000 یورو اول)
  2. از سوی دیگر ، این 500 هزار نیازی نیست که از یک منبع جداگانه تهیه شوند ، شما می توانید یک ملک و یک گاراژ بخرید (به عنوان مثال) و تا زمانی که مجموع هر دو مبلغ بالاتر از 500.000 یورو باشد ، اقامت مال شما خواهد بود.

بنابراین ، پس از سرمایه گذاری حداقل مبلغ در کشور، می توانید فرآیند درخواست اقامت قانونی خود را آغاز کنید ، کاری که پس از ورود به کشور به عنوان توریست می توانید مستقیماً از اسپانیا انجام دهید (در مجموع 3 ماه فرصت دارید تا خرید خانه و درخواست برای این اقامت).

مزایای اصلی خرید ملک در اسپانیا

این نوع ویژه مجوز با هدف اصلی جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور ایجاد شده است ؛ از این رو ، در مقایسه با بقیه مجوزهای اسپانیایی ، طیف گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد:

  • از آنجایی که شما می توانید در طول 3 ماه توریستی خود مستقیماً از اسپانیا برای این ویزا درخواست دهید ، روند درخواست کاملاً ساده است و می توانید در کمتر از 25 تا 30 روز پاسخ مثبت دریافت کنید.
  • این اقامت به شما امکان زندگی و کار قانونی در کشور را می دهد ، زیرا به طور ضمنی دارای مجوز کار است.
  • برخلاف اکثریت قریب به اتفاق مجوزهای موجود در کشور که به مدت 1 سال اعطا می شوند ، اقامت برای خریداران ملکی برای 2 سال اعطا می شود (و پس از اتمام آن مدت ، تا زمانی که سرمایه گذاری خود را در کشور حفظ کنید می توانید آن را تمدید کنید).
  • سالهای تحت این ویزا برای اقامت دائم (که می توان پس از 5 سال اقامت در کشور به دست آورد) و برای شهروندی اسپانیا (بعد از 10) محاسبه می شود.
  • برای تمدید ویزای طلایی ، فقط باید سالی یک بار به این کشور سفر کنید نیازی به اقامت طولانی مدت یا مقیم شدن نیست (چیزی که برای سایر مجوزها لازم است)
  • در نهایت ، شما اجازه خواهید داشت آزادانه در منطقه شینگن سفر کنید.
مزایای اصلی خرید ملک در اسپانیا

وکیل مهاجرت به اسپانیا

وکیل مهاجرت به اسپانیا شخصی است که می تواند در هنگام مهاجرت به این کشور از تمام جنبه های قانونی مراقبت کند ، یک مشاور خوب مهاجرت ، باید پرونده شما را درک کند و بر اساس آن به شما مشاوره حقوقی بدهد ، ما می دانیم که گاهی اوقات در هنگام مهاجرت به اسپانیا موانع و ابهامات قانونی زیادی وجود دارد که می تواند هر فرآیند قانونی را دشوار و خسته کننده کند.

اینجا جایی است که کارشناسان مهاجرت ما در موسسه رجبی می توانند کمک کنند ، به لطف تخصص و دانش ما در مورد مهاجرت به اسپانیا ، می‌توانیم راه ‌حل ‌های مناسبی را به شما ارائه دهیم.

مشاوران مهاجرتی ما در موسسه مهاجرتی رجبی ، می توانند در مورد هر موضوع حقوقی مرتبط به شما کمک کنند.

جالب است بدانید در کشور ایران شاخه ای به نام وکالت مهاجرت وجود ندارد اما مشاورین ما با داشتن تجربه طولانی و همچنین اطلاعات به روز بهترین گزینه می باشند.

با تشکر از تجربه و تخصص ما در سیستم حقوقی مهاجرت اسپانیا ، ما شما را با تیمی از مشاورین حرفه در تماس قرار خواهیم داد که در هر زمینه حقوقی به شما کمک خواهند کرد.

کادر مهاجرتی ما در شرکت رجبی از تمام جنبه های حقوقی مربوط به روزمره شما در اسپانیا مراقبت می کنند ، ما می‌ خواهیم مطمئن شویم که شما یک فرآیند مهاجرت بدون استرس دارید ، بنابراین ما در تمام مراحل مهاجرت همراه شما خواهیم بود.

موسسه مهاجرتی به اسپانیا

امروزه در سراسر دنیا به صورت حضوری و آنلاین موسسه های زیادی دست به کار شده اند و به افراد جهت مهاجرت قانونی به کشور های مختلف کمک می کنند ، شرکت مهاجرتی رجبی یکی از بهترین گزینه ها است و با داشتن مشاوران حرفه ای می تواند به راحتی هر نوع اقامتی را برای شما  کسب کند.

این شرکت معتبر از ابتدای کار مهاجرت به کشور اسپانیا همراه شما خواهد بود و تا زمان کسب اقامت به شما مشاوره می دهد.

یک وکیل خوب مهاجرت در اسپانیا در واقع به مقامات اسپانیایی که درخواست شما را بررسی می کنند دسترسی دارد ، کار بازبین را ساده می کند تا بتواند با وکیل تماس بگیرد و توضیحاتی در مورد درخواست دریافت کند ؛ مشاوره مهاجرت به شما تمامی مراحل اقامت و مدارک لازم را توضیح می دهد و شما را از سردرگمی در می آورد.

جالب است بدانید موسسه مهاجرتی به اسپانیا نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجزو کاریابی ندارد زیرا تنها کار این موسسه راهنمایی در زمینه مهاجرت می باشد.

موسسه مهاجرتی به اسپانیا

سوالات پر تکرار مهاجرت به اسپانیا

  1. شما درخواست ویزای خود را شخصاً در سفارت اسپانیا در کشور محل اقامت خود تحویل دهید.
  2. سفارت درخواست را به مقامات اسپانیا ارسال می کند.
  3. اگر درخواست شما تایید شود ، سفارت با شما تماس می گیرد تا ویزا شما را تحویل بگیرد ، شما 30 روز فرصت دارید تا ویزا خود را دریافت کنید.
  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • شما می توانید درخواست اقامت خود را در کنسولگری اسپانیا واقع در کشور خود انجام دهید (ویزای خود را دریافت کنید و سپس بتوانید به اسپانیا سفر کنید).
  • اما همچنین می توانید این کار را در 60 روز اول پس از ورود به کشور به عنوان توریست انجام دهید.

از سال 2013 شهروندان غیر اتحادیه اروپا که ملکی را در قلمرو اسپانیا خریداری می کنند اگر این خرید و اجاره ملک در اسپانیا با دیگر سرمایه گذاری ها همراه باشید می تواننذ مجوز اقامت را دریافت کنند ، این افراد می توانند مجوز اقامت 2 ساله (که قابل تمدید است) تا زمانی که سرمایه گذاری ملک حداقل 500000 یورو باشد ، دریافت کنند.

ویزای سرمایه گذاری اجازه اقامتی است که ممکن است به یک شهروند خارجی اعطا شود که می تواند وجوه موجود را به مقدار معینی و همچنین طرح تجاری ارائه دهد ، یک سرمایه گذار ممکن است کسب و کاری را در اسپانیا راه اندازی کند و در صورت داشتن معیارهای قانونی ، ویزای سرمایه گذار را بر اساس این دلایل قانونی دریافت کند.

شرکت مهاجرتی رجبی ( موسسه حقوقی رجبی ) با داشتن دو شعبه معتبر در تهران و شیراز بهترین گزینه برای شما می باشد ، اگر شما نیز قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید می توانید همین حالا از طریق تلفن های تماس با مشاورین ما در تماس باشید و یا به صورت حضوری به شعبه ها مراجعه کنید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل در اسپانیا را بخوانید تا با امن ترین و سریع ترین راه مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

اگر میخواهید شرایط مهاجرت به اسپانیا را باسایر کشور های اروپایی مقایسه کنید ، مقالات زیر را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه