تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

سرمایه گذاران خارجی که به دنبال تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان هستند ، می توانند از یک محیط اقتصادی قوی و یک رویکرد مثبت برای سرمایه گذاری خارجی بهره مند شوند . روند سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان باید در رابطه با قانون شرکت های انگلستان 2006 باشد که قانون شرکت را تنظیم می کند .

اگر چه انگلستان به طور کلی از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند اما ممکن است محدودیت هایی برای کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا ( EEA ) وجود داشته باشد . مشاوران برجسته موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی آماده مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت کاری به انگلستان به متقاضیان عزیز می باشند .

اقدام برای تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان

تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان یک راه برای یک شرکت جهت راه اندازی کسب و کار در انگلستان است . دولت فعلی انگلستان بارها و بارها تأکید کرده است که از کسب و کارهای خارجی برای تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان استقبال می کند .

با وجود این تضمین ، مقررات بسیاری برای پیروی از آن وجود دارد . برای موسسات مالی ، به ویژه قوانین مربوط به باز کردن شعبه ، می تواند پیچیده باشد . مسائل مالیاتی و ورشکستگی حتی بیشتر است .

بنابراین بهتر است که از مشاوران حقوقی حرفه ای موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی کمک بگیرید تا به مدیریت برسید .

شرکت های خارجی با یک شعبه در انگلستان مجاز به ثبت نام در رجیستری شرکت های انگلستان (معروف به Companies House ) پس از یک ماه از تاسیس شعبه خود هستند .

ثبت نام به همراه تعهدات مربوط به ثبت نام ، شامل تعهد برای ثبت حساب های سالانه شرکت های خارج از کشور می باشد ( اگر چه معافیت های نسبتا گسترده ای به این اصل کلی وجود دارد ) .

این می تواند برای مشتریان خارج از کشور غیرقابل جذاب باشد ، که به طور عمومی حساب های خود را در داخل کشور ثبت نمی کنند و برای بسیاری از مشتریان ( به ویژه کسانی که از آمریکا می آیند) می تواند به این معنی باشد که مسیر فرعی ترجیح داده شود .

تاسیس شعبه یا شرکت تابعه در انگلستان

بسته به اندازه و مقیاس عملیات در نظر گرفته شده در انگلستان ، شما می خواهید یکی از این گزینه ها را برای وضعیت قانونی پایگاه خود در کشور انتخاب کنید .

یک شعبه ( در غیر این صورت به عنوان یک دفتر نمایندگی شناخته می شود ) نقطه ای از ارتباط بین مشتریان در یک کشور و دفتر مرکزی یک شرکت است که عمدتا در جای دیگر قرار دارد .

نقش یک شعبه عمدتا آموزنده است . به عنوان یک دفتر برای خدمات به مشتری ، آدرس برای پست ، محلی که در آن انواع مختلف جلسات می تواند برگزار شود .

یک شرکت تابعه یک نهاد قانونی جداگانه است که به عنوان دستیار شرکت شما عمل می کند . اگر شما انتظار دارید که کالاها را در انگلستان تولید یا عرضه کنید ، یا هیئت مدیره یا مدیران خود را در انگلیس مستقر کنید ، این انتخاب مناسب خواهد بود .

تاسیس شعبه یا شرکت تابعه در انگلستان

هم شرکت های تابعه و شعبه باید مالیات بر سود شرکت را پرداخت کنند و اگر مالیات بر ارزش افزوده آنها بالاتر از آستانه مالیات بر ارزش افزوده ( در حال حاضر 83000 پوند در سال ) باشد ، باید ثبت نام کنند .

شعبه ای از یک شرکت باید یک شخص ساکن یا یک شرکت را برای نمایندگی آن در ارتباطات خود با مقامات مالیاتی تعیین نماید . نمایندگان ممکن است به طور مشترک و جدی مسئول بدهی های مالیاتی را برعهده داشته باشند .

برای ثبت یک شعبه باید مدرکی از وجود شرکت مادر ارائه شود ، همچنین نسخه های تایید شده مقالات یا اساسنامه ، نام مدیران ، سرمایه ثابت ، دفتر ثبت و نام نمایندگان که برای شما کار می کنند .

ویژگی های لازم برای تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان

شعبه معمولا یک راه مناسب برای پروژه های کم هزینه است . با این حال ، انتخاب ایده آلی برای پروژه های بزرگ نیست ، زیرا بین فعالیت های شرکت مادر و دفاتر شعبه تمایز قائل نمی شود و شرکت مادر کاملا مسئولیت شعبه را بر عهده دارد .

از دیدگاه مالیاتی ، شعبه ها موسسات دائمی شرکت های غیرمستقیم هستند و یک شعبه در انگلستان یک شرکت حقوقی مجزا از شرکت مادرش نیست . 

شعبه می تواند همان نام شرکت مادر را داشته باشد و یا می تواند نام دیگری برای ایجاد آن در انگلستان انتخاب کرد . اگر نام دیگری انتخاب شود ، باید با قوانین نام های تجاری مندرج در بخش 41 شرکت ها 2006 مطابقت داشته باشد .

اسناد مختلفی که باید ترجمه شوند ، عبارتند از :

  • گواهی ثبت شرکت مادر شما
  • مقررات شرکت شما
  • نام مدیران و هیئت مدیره این شرکت

اقدامات مالیاتی ثبت شرکت در انگلستان

باید دید که آیا از دیدگاه مالیاتی تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان یا از طریق یک نهاد غیر قانونی اداره شود ، مناسب است یا خیر . این تصمیم با عوامل مختلفی از جمله محل شرکت مادر ، وجود معاهدات مربوط به مالیات و پیش بینی سود (یا ضرر ) و فعالیت های شعبه در انگلستان تحت تاثیر قرار می گیرد .

برای اهداف مالیاتی ، بررسی آنچه که مؤسسات مالیاتی را تشکیل می دهد ، کمی متفاوت با بررسی ثبت Companies House است ، اگرچه در بیشتر موارد آنها نتیجه مشابهی خواهند داشت .

در صورتی که در انگلستان دارای محل ثابت کسب و کار هستید که از طریق آن کسب و کار این شرکت به طور کامل یا عمدتا انجام می شود ، به طور گسترده ای، می توان یک ” مرکز دائمی ” مالیاتی را ایجاد کرد . بنگاه دائمی نیز می تواند در صورت وجود یک نماینده در انگلستان از طرف شرکت عمل کند و نماینده ( و به طور معمول ) دارای اختیار برای انجام کار از طرف شرکت در انگلستان است .

اگر یک موسسه دائمی ایجاد شود ، شرکت خارجی فعالیت مالیاتی خود در انگلستان را به شرکت مالی انگلیس ( در 20٪ ) واگذار خواهد کرد .

اگر فعالیت های انگلستان صرفا تهیه کننده یا کمکی باشد یا اگر یک نماینده مستقل در انگلستان باشد ممکن است از تعریف بنگاه دائمی خارج شود .

با این حال ، انگلستان مالیات جدیدی را تعریف ساخته که عبارتند از : مالیات بر درآمد تغییر یافته یا DPT که هدف آن اطمینان از این است که شرکت های بزرگ پرداخت مالیات بر سود را از عملیات انگلستان انجام می دهند .

وظایف حسابداری در شرکت های انگلستان

وظایف حسابداری در شرکت های انگلستان

  • اکثر شرکت های خارجی بایستی حساب های سالانه خود را در Companies House ، که از طریق آن در انگلستان کار می کنند ، ثبت کنند .
  • اگر لازم باشد یک شرکت خارجی خارج از EEA حساب های خود را تحت قوانین محلی ثبت کند ، باید یک نسخه از این حساب ها را به شرکت ها ارسال کند . حساب ها باید در مدت 3 ماه از زمان تعیین شده در کشور مبدا ثبت شود .
  • هر دو شرکت EEA و غیر EEA که حسابهای محلی را وارد می کنند باید فرم OS AA01 را به Companies House در کنار اسناد حسابداری خود ارائه دهند .

در پایان این مطلب از وب سایت موسسه مهر آفرین رجبی چنانچه در خصوص تاسیس شعبه یا نمایندگی در انگلستان سوالی دارید ، کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان حتی در زمینه ویزای کاری انگلستان می باشند .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه