اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway

مشاور حقوقی سرمایه گذاری
مشاور حقوقی سرمایه گذاری
نمایندگی و سرمایه گذاری در subway
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

به عقیده ما ، اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway یکی از روش های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی می باشد . اگر شما فرمول مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید ، این روش می تواند اولین گام به یک فرصت شغلی جدید و پرطرفدار باشد . موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی با کادری مجرب از کارشناسان و مشاورین برجسته ، در این راه به شما کمک خواهند کرد .

توجه داشته باشید که برای هر سرمایه گذاری خطراتی وجود دارد . زمانی که یک فرصت سرمایه گذاری و ثبت شرکت بیش از حد شناخته شده است ، معمولا دو حالت وجود دارد یا آن کسب و کار اشباع شده یا در حال سقوط است .

بررسی شرایط نمایندگی و سرمایه گذاری در subway

وقتی مردم کلمات ” امتیاز برای گشودن همبرگر فروشی ” یا “غذای سریع” را می شنوند ، معمولا فورا مک دونالد که استاندارد طلایی برای رستوران های با خدمات سریع است ، را پیش بینی می کنند .

یکی از دلایل اصلی این ذهنیت فوری ، این است که مک دونالد از لحاظ تاریخی بیشترین مکان های رستوران را در سراسر جهان داشته و به همین دلیل تا کنون بزرگترین و برجسته ترین بوده است .

اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای مهاجران می باشد و در سال های اخیر متقاضیان زیادی پیدا کرده است . subway یک فروشگاه زنجیره ای فعال در زمینه تبلیغات و اعطای نمایندگی با شرایط راحت می باشد و برای جذب سرمایه گذار تلاش زیادی می کند .

عزیزان علاقه مند به این سرمایه گذاری با مطالعه این مقاله از نکات کلیدی subway و همچنین چالش های موجود در این نوع سرمایه گذاری آگاهی پیدا خواهند کرد .

تاریخچه Subway

Subway یکی از شناخته شده ترین مارک های اراده دهنده حق نمایندگی فروش ساندویچ سرد در خارج از کشور است . این شرکت زنجیره ای غذا در سال 1965 توسط فرد دلوکا تاسیس شد و در سال 1974 حق نمایندگی آن به صورت رایگان ثبت شد .

یکی از انگیزه های اصلی موسس ساب وی ، برداشتن گامی موثر در جهت خلق یک برند غذایی سالم و سریع بوده است و می توان گفت در این راه بسیار موفق عمل کرده است . در حال حاضر subway در ایالات متحده 25،835 و در 98 کشور جهان 18،317 نمایندگی دارد !

ساب وی از همان ابتدا به عنوان رقیبی برای مک دونالد ، رشدش را آغاز کرد و بنیانگذاران آن هنگامی که اولین مکان خود را باز کردند ، تصور میکرند تا چندین فروشگاه ساندویچ زیردریایی داشته باشند ! در ادامه مقاله تفاوت های ساب وی و مک دونالد بررسی شده است .

تاریخچه Subway

سرمایه مورد نیاز برای اخذ نمایندگی subway

ساب وی یکی از ارزانترین رستورانهای بزرگ فست فود جهت اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری است . میزان سرمایه مورد نیاز جهت اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway ، در کشورهای مختلف با توجه به بازار ارز ، ملک و غیره متفاوت می باشد .

اما کمترین میزان سرمایه لازم پانزده هزار یورو است . یک سرمایه گذار ممکن است با اجاره یا خرید یک مکان بزرگ و ایده آل برای راه اندازی نمایندگی ساب وی ممکن است میلیون ها دلار هزینه کند .

هزینه های راه اندازی ، که شامل هزینه های ساخت و ساز و اجاره تجهیزات ، از 105،800 دلار تا 393،600 دلار، متغیر است . این شرکت هزینه 15،000 دلاری حق بیمه دارد .

این مبلغ در مقایسه با McDonald’s که هزینه حق بیمه 45،000 دلار هزینه می کند ، ارزانتر است . یکی از نکات قابل ذکر در سیستم فروشگاه های زنجیره ای ساب وی این است که تمامی نمایندگی های ساب وی باید در هزینه های تبلیغات جهانی ساب وی نیز شریک باشند . این مبلغ برای تمامی شعب در حدود ده درصد از سود ماهانه می باشد .

قوانین کاری subway

شرکت ساب وی با دقت و نظارت ریز بینانه بر تمامی اعمال نمایندگان خود در داخل و خارج از ایالت متحده نظارت دارد . مواد اولیه مورد نیاز حتما باید از دفتر مرکزی ساب وی تامین شود . تمامی مواد غذایی مطابق با استاندارد و به صورت کاملا تازه عرضه می شود .

قیمت گذاری غذاها ، میزان مواد مصرف شده ، دکوراسیون داخلی فروشگاه ، لباس فرم کارکنان ساب وی و حتی ظرف و ظروف مورد استفاده در فروشگاه ، همه و همه باید تحت نظارت دفتر مرکزی باشد .

بی شک رعایت و درک این قوانین برای افرادی که با قوانین آن آشنا نبوده و کار نکرده اند ، مقداری مشکل خواهد بود . یعنی زمانیکه شما در یک کشور اروپایی اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway را بر عهده دار باشید ، مدت زمان زیادی از هفته یا ماه را باید صرف پاسخگویی به بازرسان دفتر مرکزی ساب وی باشید و امتیاز دار ساب وی علاوه بر بازرسان ساب وی برای مامورین مالیاتی دولت نیز باید وقت داشته باشد و این مقداری خسته کننده خواهد بود .

شرایط اعطای نمایندگی subway

ساب وی سمینارهای منظم رایگان را ارائه می دهد که در آن افرادی که علاقه مند به اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway هستند ، می توانند نمایندگان این شرکت را ملاقات کنند . همچنین شرکت کنندگان رویدادهای تجاری ساب وی به طور منظم در این سمینارها حضور پیدا می کنند .

وب سایت نمایندگی فروش ساب وی ، اطلاعات دقیق در مورد چگونگی درخواست برای تبدیل شدن به یک متصدی فروش را فراهم می کند و همچنین تمامی لیست های حقوقی موجود برای فروش در نظر گرفته شده است .

دوره آموزشی ساب وی دو هفته طول می کشد و در این دوره کوتاه مفاهیم کسب و کار ، روش های عملیاتی و مهارت های مدیریت پایه آموزش داده می شود . زمان آموزش در یک کلاس درس و در محل در یک حق رای دادن مترو محلی برای تجربه ” دست ” است .

در پایان دو هفته ، هر یک از متقاضیان اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway ، باید امتحان آن را با موفقیت به پایان برسانند تا مجوز نمایندگی فروش برای آنها صادر شود . مجموعا 8 تا 12 کارمند هم برای اجرای کار لازم است .

منطقه فعالیت subway

همانطور که در پاراگراف های ذکر شد ساب وی در اصل در ایالات متحده راه اندازی شد ، اما به سرعت توانست خودش را به جهان معرفی کند و نمایندگی هایش را به اقصی نقاط جهان ارسال کند .

در حال حاضر این شرکت در استرالیا ، نیوزیلند ، عربستان سعودی ، انگلستان ، اسپانیا ، ایتالیا ، فرانسه ، آلمان ، پورتوریکو ، ژاپن ، بلژیک ، لوکزامبورگ و هلند قرار دارد . مدت زمان لازم برای اخذ نمایندگی ساب وی ، 2 تا 12 ماه است .

لازم به ذکر است که ساب وی در ایران شعبه و نمایندگی ندارد و اگر یک فرد ایرانی مایل به سرمایه گذاری در زمینه ساب وی باشد باید حتما در خارج از ایران سرمایه گذاری نماید . شرط اصلی این سرمایه گذاری حضور کامل برای کار و زندگی در آن کشور می باشد .

تفاوت subway با برند معروف McDonald

ساب وی صرفا به لحاظ ارائه غذاهای رژیمی ، سالم و تازه خودش را به عنوان رقیب سرسخت تمامی فست فودهای دنیا می داند . مک دونالد بزرگترین فروشگاه زنجیره ای غذای سریع در جهان است و سابقه تاسیس آن به چندین سال قبل از تاسیس ساب وی باز می گردد . مک دونالد در بین فروشگاه های زنجیره ای همچنان در صدر قرار دارد و افزایش روزافزون مشتریان نیز حاکی از رضایت آنان است .

همانطور که همه می دانیم این روزها سازمان بهداشت مواد غذایی در جهان بر سالم تر بودن غذاها تاکید ویژه دارد . ساب وی در زمینه ارائه ( Healthy Fast Food ) غذای سریع سالم ، نسبت به برند مشهور مک دونالد پیشی گرفته است .

این شرکت با تلاش زیاد توانسته است در کمترین زمان به سطح شهرت مک دونالد نزدیک شود اما ، میزان درآمد ساب وی هنوز به حد مک دونالد نرسیده است . یک نماینده فعال ساب وی می توانند به طور میانگین ، سود خالص 30000 تا 90000 در سال را پیش بینی کند .

نظر سنجی از امتیازداران subway

نظر سنجی از امتیازداران subway

عوامل متعددی ارزیابی و اظهار نظر درباره یک شغل و سرمایه گذاری در کسب و کار را تحت تاثیر قرار می دهد . تمام امتیاز داران Subway دارای شرایط و نظر یکسان نیستند .

سید می گوید : ” اگر کسی به دنبال باز کردن یک کسب و کار جدید باشد و سابقه شخصی در انجام این نوع کسب و کار را نداشته باشد ، سرمایه گذاری در این زمینه نسبتا امن است و می تواند تصمیم به سرمایه گذاری بسیار درست باشد .”

یکی دیگر از امتیاز داران subway می گوید : ” با توجه به رشد سرمایه گذاری ، حتی در طی رکود اقتصادی اخیر ، یک روش عالی و ایمن برای کسب درآمد است . ” در نهایت سعی کنید ، سؤالات زیادی بپرسید و برای تحقیقات بیشتر زمان بگذارید زیرا این یک تصمیم سرمایه گذاری بزرگ است .

در این مورد ، پیش از مهاجرت ، عوامل زیادی برای بررسی وجود دارد و کارآفرینان باید قبل از تصمیم گیری نگاه دقیق داشته باشند . مهم این است که تعیین کنیم آیا این روش کسب و کار برای شخصیت شما مناسب است یا خیر. بنابراین برای اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway حتما با مشاورین موسسه مهر آفرین رجبی در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید .

3/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه در “اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در subway

  1. علی اکبر گفت:

    سلام حداقل سرمایه برای خرید امتیاز و راه اندازی شعبه subway در اسپانیا چقدر است ؟

    1. مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      حداقل مبلغ 100000 یورو در نظر بگیرید.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
خانه