ازدواج با دختر روسی +18 هر دختر 400 میلیون

ازدواج با دختر روسی یکی از روش های دستیابی به اقامت کشور روسیه می باشد که بسیاری از افراد آن را به عنوان یک روش مهاجرتی در نظر می گیرند. اما این امر یک روش مهاجرتی تلقی نمی شود بلکه فرصتی است برای افرادی که با دختران شهروند روس ازدواج کرده اند تا به اقامت دائم روسیه نیز دست پیدا کنند.

ازدواج با دختر روسی +18 هر دختر 400 میلیون

مشاور مهاجرتی

 خیر، دولت روسیه واقعی و سالم بودن ازدواج را بسیار دقیق و طولانی مدت بررسی می نماید و در صورت فاش شدن جریمه های سنگین و ممنوعیت ورود به روسیه را درپی دارد.

چنان چه شما با یک دختر روسی ازدواج کرده باشید، پس از 3 سال زندگی درکنار هم در روسیه و واقعی بودن ازدواجتان میتوانید برای دریافت تابعیت روسیه اقدام کنید.

شاید شنیده باشید که دولت کشور روسیه اعلام کرده به افرادی که با دختران روسی ازدواج می کنند مبلغی در حدود 400 میلیون تومان را نیز به عنوان هدیه اعطا می نماید. باید بگوییم که این یک شایعه بزرگ بود که بسیار در تمام جهان انتشار پیدا کرد و حتی بسیاری از خبرگزاری های رسمی نیز آن را اعلام نمودند.

فهرست مطالب

با اینکه چنین چیزی به هیچ عنوان صحت نداشته و دولت این کشور فقط برای افرادی که با دختران روسی ازدواج می نمایند، امتیازات اقامتی را تحت شرایط مشخص و لازم در نظر گرفته است. ازدواج با دختر روسی یکی از روش های نقل مکان و زندگی در روسیه است که دارای پیچیدگی خاصی نیز نیست، اما اگر شما شرایط آن را ندارید و خواهان مهاجرت نیز هستید می توانید از طریق روش های دیگر مهاجرتی نیز اقدام کنید.

عنوان مهاجرت به روسیه را نیز مطالعه نمایید تا سایر روش های قانونی مهاجرت به این کشور را بشناسید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ارائه اطلاعات به روز و صحیح مهاجرتی به دور از مقاصد تبلیغاتی در موسسه بزرگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی جهت رفع ابهامات مهاجرتی

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آمار ازواج در روسیه

در سال 2022، تعداد ازدواج های ثبت شده در روسیه بیش از 130 هزار مورد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به حدود 1.05 میلیون در سراسر کشور رسیده است. تعداد طلاق نیز افزایش یافته و تقریبا به 682.9 هزار مورد رسیده است. جالب این که تعداد ازدواج ها در این کشور در سال 2011 با بیش از 1.3 میلیون مورد به اوج خود رسیده است.

همچنین برای شناخت بیش تر و کسب اطلاعات کامل تر در ادامه بازه سنی افرادی که در سال 2022 در روسیه ازدواج کرده اند را نیز بر اساس مرد و زن برای شما تهیه کرده ایم:

آمار ازدواج و طلاق در روسیه به ازای هر 1000 نفر

No Data Found

همچنین برای شناخت بیش تر و کسب اطلاعات کامل تر در ادامه بازه سنی افرادی که در سال 2022 در روسیه ازدواج کرده اند را نیز بر اساس مرد و زن برای شما تهیه کرده ایم:

بازه سنی افراد ازدواج کرده در روسیه به ازای هر نفر

No Data Found

ازدواج صوری با دختران روسی

از آنجا که قانون از طریق ازدواج با دختر روسی امکان دستیابی به اقامت دائم کشور روسیه را فراهم آورده است، مشاهده شده که افرادی برای رسیدن به این هدف اقدام به انجام ازدواج صوری با دختران روسی می نمایند که برای شخص خارجی تابعیت روسیه و برای شهروند روسی نیز منافع مالی را به همراه داشته باشد.

باید بگوییم که دولت روسیه جهت صدور اقامت دائم و تابعیت از این طریق بسیار حساس بوده و با دقت و سخت گیری بسیاری شرایط و مدارک موجود را بررسی می نماید. در وهله اول منظور داشته که ازدواج با رسما و قانونا ثبت شود و در وهله دوم طرفین باید حداقل مدت 3 سال در کنار هم زندگی نمایند.

با داشتن این شرایط نیز باز دولت تمام تحقیقات کاملی را به عمل می آورد و واقعی و غیر صوری بودن ازدواج طرفین را بررسی می کند. این نظارت و بررسی فقط برای قبل از اخذ اقامت نیست، بلکه پس از دریافت اقامت نیز دولت این کار را انجام خواهد داد و به همین خاطر احتمال لو رفتن ازدواج صوری بسیار وجود دارد و چنین چیزی اصلا توصیه نمی شود.

در صورت فاش شدن صوری بوده ازدواج، حتی اگر شخص پاسپورت نیز دریافت کرده باشد، باطل شده و اقامت وی سلب می شود و جریمه های سنگینی نیز برای او در نظر می گیرند.

پیشنهاد می کنیم از طریق دیگر روش ها نظیر کار در روسیه اقدام شود که ما در مقاله مربوطه تمام جزئیات و شرایط لازم آن را شرح داده ایم.

ازدواج صوری با دختران روسی

بررسی صحت ازدواج در روسیه

همان طور که گفتیم بررسی صحت ازدواج در روسیه یکی از مراحل اصلی رسیدگی به درخواست اعطای تابعیت به شخص مهاجر می باشد. دقت داشته باشید که حتی اگر شما در خارج از روسیه ازدواج کرده باشید و مدت 3 سال بیش تر نیز از آن گذشته باشد، بازهم پس از نقل مکان به روسیه تا مدتی صحت ازدواج شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در هر صورت در طی این مدت بازرسان مربوط به این امر در روسیه می توانند در هر زمانی به صورت اتفاقی به منزل شما آمده و شرایط و چگونگی ازدواج و روابط زناشویی شما را مورد بررسی قرار دهند تا از واقعی بودن آن اطمینان حاصل نمایند. در صورتی که مشاهده شود حتی بدون طلاق زوجین جدای از یکدیگر زندگی می کنند و یا به هر نحوی ازدواج آنان واقعی نیست، فورا اقامت شخص باطل می شود.

مدرک زبان مورد نیاز جهت دریافت اقامت از طریق ازدواج با دختران روسی

خب یقینا اگر شما در صدد ازدواج با دختر روسی هستید، باید بتوانید با وی از طریق زبان روسی یا فارسی و یا انگلیسی ارتباط برقرار کنید. اما اگر قصد بر این باشد که به روسیه مهاجرت و نقل مکان نمایید پس به نوعی شما باید زبان روسی را فرا گرفته تا بتوانید با همسر خود ارتباط برقرار نموده و علاوه بر آن در این کشور زندگی کرده و با مردم در تماس باشید.

باید بگوییم که اگر فقط قصد اتکا کردن به زبان انگلیسی را داشته باشید، برای زندگی در روسیه با مشکل مواجه خواهید شد، چون تمامی مردم این کشور قادر به صحبت به زبان انگلیسی نیستند. پس حتما یادگیری زبان روسی را یکی از اهداف اصلی خود قرار دهید تا زندگی راحت و خوبی را در این کشور تجربه نمایید.

همچنین باید توجه داشته باشید که جهت دریافت تابعیت روسیه از این طریق شما باید مدرک زبان روسی حداقل در سطح B1 را نیز به سفارت این کشور ارائه نمایید و در کنار آن نشان دهید که با فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه اخت و سازگاری پیدا کرده اید. حال اگر قصد تحصیل و یا کار در این کشور دارید نیز نیاز به تسلط بیش تری به زبان روسی می باشد و باید مدرکی در سطوح بالاتری را کسب نمایید.

مدارک لازم جهت ازدواج با دختر روسی در روسیه

به طور قطع برای ازدواج با دختر روسی در  این کشور شما باید مدارکی را تهیه و ارائه نمایید. در وهله اول لازم است بدانید که در روسیه داشتن بیش از 1 همسر قانونی غیر قابل قبول، غیر قانونی و غیر ممکن است. 

به همین خاطر ارائه مدرکی هویتی جهت اثبات تجرد و عدم تاهل یکی از الزامات است. ارائه پاسپورت معتبر با حداقل 1 سال اعتبار برای این امر مورد نیاز است.

همچنین لازم است که اصل شناسنامه خود را نیز به همراه ترجمه به همراه داشته باشید که عدم تاهل شما در کشورمان نیز بررسی و اثبات شود. 

حال برای دریافت اقامت دائم روسیه نیز علاوه بر این مدارک و سند ازدواج خود با اثبات کنید که رابطه شما به همسرتان واقعی و طولانی مدت بوده است.

برای اثبات این امر شما می توانید از عکس های مشترک خود استفاده کنید و یا صفحه هات گفتگوی خود را در برنامه های چت ارائه دهید. همچنین اگر دارای عکسی مشترک در صفحات مجازی هستید می توانید از آن ها استفاده کنید. 

هرچه عکس های قدیمی و جدید دارید را ارائه دهید که نشان دهد در طول مدت رابطه شما برقرار بوده است.

مدارک لازم جهت ازدواج با دختر روسی در روسیه
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

ما پاسخگوی تمام سوالات و ابهامات مهاجرتی شما هستیم.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت قانونی

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار ازدواج با دختر روسی

 خیر، این امر را نمی توان یک روش مهاجرتی معرفی کرد. چون نیاز به یک ازدواج واقعی و زندگی به مدت زیادی در کنار یکدیگر دارد، فقط فرصت مناسبی است برای افرادی که با دختران روسی ازدواج کرده اند تا اقامت روسیه را به دست آورند.

سن قانونی ازدواج در روسیه حداقل 18 سال است.

بله، حتی اگر شخص پس از 3 سال موفق به دریافت اقامت و پاسپورت روسیه شود، اما پس از صوری و غیر واقعی بودن ازدواج آنان مشخص شود، اقامت و پاسپورت شخص باطل شده و دیگر اجازه ورود به روسیه را کسب نمی کند.

مقالات زیر می تواند حاویِ پاسخهای بسیاری از ابهامات و سوالات مهاجرتی شما خصوصاً در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه