مهاجرت به روسیه

مهاجرت به روسیه از گزینه های ردیف اول برای ایرانیان زیادی در سال های اخیر بوده است که این امر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله دلایل مهاجرت بسیاری از ایرانیان به روسیه می توان به واحد پولی آن اشاره کرد که ارزش آن در مقایسه با ریال چندان مشکل آفرین نیست.

همچنین افراد جوان ، این کشور را به دلیل موسسات آموزش عالی برجسته آن انتخاب می کنند و از سویی دیگر، به دلیل وجود شرکت های بزرگ تجاری ، کارآفرینان زیادی عازم روسیه می شوند.

همچنین عده بسیاری از دانشجویان ایرانی در سال های اخیر ، دانشگاه های روسیه را برای تحصیل انتخاب کرده اند.

شما نیز می توانید با مطالعه مقاله تحصیل در روسیه ، با برترین دانشگاه ها و رشته های این کشور آشنا شوید.

اما آیا می دانید که چگونه و از چه طریقی می توان وارد روسیه شد؟ مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) با توجه به درخواست های مکرر و مهاجرت چشمگیر ایرانیان ، به نگارش مقاله ذیل اقدام کرده اند تا بتوانند شما را با روشهای قانونی مختلف ورود به روسیه و زندگی در این کشور آشنا کنند.

فهرست مطالب
مهاجرت به روسیه

روش های قانونی مهاجرت به روسیه

شما با اندکی جستجو درمی یابید که پناهندگی بدترین شیوه مهاجرت است و کمتر کسی را می توان یافت که این روش از مهاجرت را به شما پیشنهاد دهد، توجه داشته باشید که پناهندگان از شرایط معیشتی مناسبی برخوردار نیستند و کمپ های اختصاص یافته به این دسته از افراد چندان جالب نیست و از همه مهم تر هیچ تضمینی بر قبول درخواست اقامت شما و اخذ تابعیت روسیه وجود ندارد. بنابراین تا حد ممکن از این روش دوری کنید تا سرمایه و وقت خود را هدر ندهید.

از روش های قانونی مهاجرت به روسیه که بسیار مورد توجه مهاجران قرار گرفته است ، تحصیل در روسیه است ، اما اگر قصد تحصیل در روسیه را ندارید و به دنبال راهی دیگر برای مهاجرت به روسیه هستید ، این امکان وجود دارد که از همان ابتدا برای کار ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت وارد روسیه شوید و کسب و کار خود را داشته باشید.

همچنین از روش های دیگر ، می توان از ازدواج با یک شهروند روس نام برد، کسانی که با شهروندان روسی ازدواج می کنند ، این امکان را دارند تا در عرض 3 سال شهروندی دریافت کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن شرایط و مدارک شما را بررسی کرده و نتیجه را اطلاع رسانی می کنند!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل

این سوال برای اکثریت به وجود می آید که آیا می توان پس از فارغ التحصیلی در روسیه ماند و شغل پیدا کرد؟ حائز اهمیت است که این کار آسانی نخواهد بود و اقامت قانونی یک تبعه خارجی در روسیه با ویزای دانشجویی آنها که در طول دوره تحصیل معتبر است تضمین می شود اما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه روسیه، اتباع خارجی نمی توانند در روسیه بمانند و اگر فردی بخواهد به اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل برسد ، باید ویزای کار یا همان مجوز کار دریافت کنند تا بتوانند اشتغال یابند.

شایان ذکر است هر فردی که به مدت 5 سال در روسیه کار کند و به زبان روسی تسلط داشته باشد -مشروط بر اینکه جرمی مرتکب نشده باشد- می تواند شهروند این کشور شود.

بنابراین اگر به دنبال اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل هستید و می خواهید پس از فارغ التحصیلی در این کشور اقامت داشته باشید و تابعیت بگیرید، ابتدا مقاله تحصیل در این کشور را مطالعه نمائید.

اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل

با مطالع مقاله تحصیل از مدارک مورد نیاز و موسسات آموزش عالی موجود در این کشور و همچنین رشته های ارائه شده آگاهی یابید و بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید، سپس برای اطلاعات بیشتر با مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

معمولا دانشجویان ایرانی برای تحصیل رشته های علوم پزشکی به روسیه می روند ؛ شما هم می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه ، اطلاعات جامعی در این خصوص به دست آورید.

اخذ اقامت روسیه از طریق کار

اخذ اقامت روسیه از طریق کار

اخذ اقامت روسیه از طریق کار ، شاید به اندازه کشورهایی مانند کانادا یا استرالیا برای متقاضیان آشنا و واضح نباشد، اما جای نگرانی نیست تا زمانیکه در صفحه رسمی مربوط به شرکت رجبی قرار دارید ، اطمینان داشته باشید که بدون اطلاعات و آگاهی از موضوعات بیرون نخواهید رفت.

ویزای کار روسیه به خارجی ها این حق را می دهد که در مدت اعتبار آن کار کنند ، حقوق بگیرند و در خاک روسیه زندگی کنند، لطفا توجه داشته باشید که ویزای کار بدون مجوز کار صادر نمی شود.

کشورهایی مانند آلمان ، اتریش یک راهکار خوب که برای مهاجران مایل به کار در این کشورها دارند، اعطای ویزای جستجوی کار است اما کشور روسیه این قانون را ندارد و این امر کار را برای جویندگان کار در این کشور کمی دشوار می کند.

توجه داشته باشید که همه مراحل کار اخذ اقامت روسیه از طریق کار به کارفرمای شما بستگی دارد؛ اگر کارفرما در یکی از مراحل استخدام اشتباه کرد ، اطلاعات نادرست ارائه یا قوانین مهاجرت نقض شد ، درخواست ویزای شما رد می شود.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در گرفتن ویزای کار در روسیه به شما کمک می کند ، اگر می خواهید از کاغذ بازی های اداری اجتناب کنید ، در زمان صرفه جویی کنید و از اشتباهات و شکست جلوگیری کنید ، با متخصصان ما تماس بگیرید ، همچنین مطالعه مقاله کار در روسیه می تواند شناخت خوبی در خصوص مشاغل مورد نیاز این کشور و همچنین پردرآمد ترین حرفه ها به شما بدهد.

اقامت روسیه با ثبت شرکت

راه های قانونی زیادی برای انجام یک تجارت در روسیه وجود دارد که قبل از آن باید برای تاسیس یک شرکت اقدام نمود، ثبت شرکت در روسیه یکی از راه های سرمایه گذاری در کشور روسیه است که ممکن است شما را در زمان سریع تر و با هزینه کمتر به اقامت این کشور برساند.

مدت زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در روسیه به مجوز فعالیت شما بستگی دارد؛ اگر شما مجوز یکساله درخواست کرده باشید روند ثبت شرکت 4 ماه به طول می انجامد و در صورت درخواست مجوز کار سه ساله روند کار در عرض دو ماه پیش می رود.

شما چه یک شهروند خارجی ، یک فرد بدون تابعیت و یا نماینده یک شرکت خارجی باشید ، می توانید شرکت شخص حقوقی خود را در روسیه ثبت کنید. برای این کار باید در مورد ساختار قانونی تجارت خود تصمیم بگیرید و اسناد و مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کنید.

افتتاح حساب بانکی از الزامات اقامت روسیه با ثبت شرکت است و حداقل سرمایه مورد نیاز 10000 RUR (روبل روسیه) است ، پرداخت ها می تواند به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد ، در زمان ثبت نام ، هر عضو باید حداقل 50% از مبلغ را پرداخت کرده باشد.

اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور روسیه یکی از ارزان ترین گزینه های موجود برای سرمایه گذاری و اقامت در خارج از کشور است.و در نوامبر 2020 ، دولت این کشور برنامه های خود را برای معرفی اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری اعلام کرد.

طبق قوانین وزارت اقتصاد روسیه ، سرمایه‌گذاران می‌توانند در ازای حداقل سرمایه‌گذاری 10 میلیون روبلی (تقریباً 130000 دلار) در یک شرکت روسی که حداقل 10 شغل ایجاد می‌کند ، از حقوق اقامت دائم روسیه برخوردار شوند.

چندین گزینه سرمایه گذاری دیگر برای انتخاب با نرخ بالاتر وجود دارد، از جمله گزینه املاک و مستغلات که نیاز به خرید ملک با حداقل 30 میلیون روبل (تقریباً 400000 دلار) دارد.

روسیه در مسیر پیوستن به انبوهی از کشورهایی که اقامت با سرمایه گذاری اعطا می کنند ، برنامه موسوم به “ویزای طلایی” را نیز در برنامه خود گنجانده است و تا اواسط سال 2022 به طور کامل اجرا شد.

اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

هدف اصلی آن ایجاد رشد پایدار جمعیت مهاجرت به روسیه و همچنین تمرکز بر جذب سرمایه انسانی با کیفیت بالا باشد.

ویزای طلایی در تعدادی از کشورهای جهان برای تسریع جریان سرمایه گذاری خارجی و تقویت توسعه اقتصادی محلی ایجاد شده است، تعدادی از کشورهای کوچکتر سال هاست که این طرح را با موفقیت اجرا می کنند و روسیه به دنبال راه هایی برای معرفی برنامه خود است. اگر می خواهید اطلاعات کامل تری از این روشهای سرمایه گذاری در روسیه داشته باشید ، حتما مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در روسیه را هم مطالعه کنید.

اقامت روسیه از طریق ازدواج

یکی از گزینه هایی که این روزها در بحث مهاجرت به روسیه بسیار مطرح و پیشنهاد می شود ، اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج است ، به همین دلیل مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی در این بخش توضیحاتی در این باب بیان کرده اند تا ابهامات و یا شنیده های کاذب برای این روش مهاجرت را برای علاقه مندان توضیح دهند.

برای واجد شرایط بودن برای ازدواج با یک شهروند روس ، متقاضیان باید گواهی دال بر تجرد خود را ارائه کنند. مدارک توسط وکیل و در دفتر اسناد رسمی روسیه مورد بررسی قرار می گیرد.

متقاضیان ازدواج در روسیه باید تمکن مالی یک زوج جوان را داشته باشند و برای این کار سند و مدرکی دال بر پشتیبانی تا 20000 دلار در سال را ارائه کنند و علاوه بر این ، تعهد زوجین به ایجاد یک زندگی مشترک پایدار باید برای دولت روسیه مشهود باشد زیرا برخی افراد تصور می کنند که با این روش اقامت روسیه را به دست آورده و سپس از هم جدا خواهند شد.

روسیه را می توانید با بررسی همه جانبه شرایط اقامت و زندگی در این کشور بشناسید

وکیل مهاجرت به روسیه

اگر شما قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و می خواهید از روشی مطمئن درخواست ویزا دهید که شانس قبولی و ورود به کشور مورد نظر را افزایش دهید ، باید با یک متخصص و کارشناسان مهاجرتی همراه شوید تا براساس شرایط شما ، بهترین شیوه مهاجرت و مناسب ترین کشور را به شما معرفی کند ، اما چه کسی صلاحیت برعهده گرفتن پروسه مهاجرت متقاضیان را دارد؟

وکیل مهاجرت به روسیه

امروزه بسیاری از ما شاهد افرادی هستیم که خود را به عنوان وکیل مهاجرت به روسیه می نامند و با این روش سعی در جلب اعتماد افراد و برعهده گرفتن امور مهاجرتی آنها دارند که بعضا با هزینه های زیاد همراه است!

باید توجه داشته باشید کسی که خود را وکیل مهاجرتی می خواند ابتدا باید دانش آموخته رشته حقوق باشد و سپس در آزمون وکالت شرکت کرده باشد و بعد از اتمام دوره کارآموزی است که پروانه وکالت دریافت می کند ، اما پس وکیل مهاجرتی کیست؟

شایان ذکر است که چنین سمتی در ایران وجود نداشته و ندارد، زیرا فرد برای اینکه خود را با این نام معرفی کند باید در مقطع ارشد ، گرایش مهاجرت را تحصیل کرده باشد که در دانشگاه های ایران چنین رشته و شاخه ای از حقوق وجود ندارد ، بنابراین طبعا وقتی چنین چیزی وجود نداشته باشد ، استفاده از لفظ وکیل مهاجرتی نیز درست نیست.

وبیناری که مشاهده می فرمایید نشان دهنده تجربه اثرگذار کارشناسان مهاجرت شرکت مهاجرتی رجبی در تمامی زمینه های مهاجرت  و پیش بینی و حل چالش های پیش روی مهاجران خواهد بود.

ما همواره در تلاشیم بهترین و ناب ترین اطلاعات عملی را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم تا با کمترین هزینه مالی و روانی بتوانند مسیر پر چالش مهاجرت را طی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، 2 راه وجود دارد؛ اول مطالعه مقالات مرتبط دیگر در همین وبسایت و یا راه دوم برقرار تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره تلفنی.

پخش ویدیو

موسسه مهاجرتی به روسیه

اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید یا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید ، پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان سراغ افراد متفرقه فعال در این عرصه نروید زیرا این افراد با یک نگاه تک بعدی برای اکثر متقاضیان یک نسخه می پیچند و امکان اینکه سرمایه و وقت خود را در این راه از دست بدهید بسیار زیاد است ، بنابراین بهترین راه حل ، مراجعه به موسسات و شرکت های مهاجرتی است.

شایان ذکر است که شرکت مهاجرتی رجبی با سال ها تجربه و فعالیت در این عرصه و اتمام موفقیت آمیز پرونده های مهاجرتی خود توانسته به نامی آشنا تبدیل گردد. کادر مجرب شرکت ما که شامل مشاوران ، کارشناسان مهاجرتی و مشاوران حاضر در ایران و خارج از کشور است می توانند به بهترین نحو ، پروسه مهاجرت شما را عهده دار شوند و نتیجه ای مطلوب برای شما عزیزان به ارمغان آورند.

همانطور که مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله تلاش کردند شما را با تمام راه های قانونی مهاجرت به روسیه آشنا کنند ، بخش دیدگاه در اختیار شماست تا پرسش های خود را از مشاوران ما بپرسید.

عناوین زیر را معمولا افراد متقاضی مهاجرت به روسیه بعنوان گزینه های دیگر بررسی کرده اند

سوالات پر تکرار مهاجرت به روسیه

متقاضیان ازدواج در روسیه باید تمکن مالی یک زوج جوان را داشته باشند و برای این کار سند و مدرکی دال بر پشتیبانی تا 20000 دلار در سال را ارائه کنند و علاوه بر این ، تعهد زوجین به ایجاد یک زندگی مشترک پایدار باید برای دولت روسیه مشهود باشد زیرا برخی افراد تصور می کنند که با این روش اقامت روسیه را به دست آورده و سپس از هم جدا خواهند شد.

مدت زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در روسیه به مجوز فعالیت شما بستگی دارد؛ اگر شما مجوز یکساله درخواست کرده باشید روند ثبت شرکت 4 ماه به طول می انجامد و در صورت درخواست مجوز کار سه ساله روند کار در عرض دو ماه پیش می رود.

طبق قوانین وزارت اقتصاد روسیه ، سرمایه‌گذاران می‌توانند در ازای حداقل سرمایه‌گذاری 10 میلیون روبلی (تقریباً 130000 دلار) در یک شرکت روسی که حداقل 10 شغل ایجاد می‌کند ، از حقوق اقامت دائم روسیه برخوردار شوند.

اقامت قانونی یک تبعه خارجی در روسیه با ویزای دانشجویی آنها که در طول دوره تحصیل معتبر است تضمین می شود اما پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه روسیه ، اتباع خارجی نمی توانند در روسیه بمانند و اگر فردی بخواهد به اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل برسد ، باید ویزای کار یا همان مجوز کار دریافت کنند تا بتوانند اشتغال یابند.

افتتاح حساب بانکی از الزامات است و حداقل سرمایه مورد نیاز 10000 RUR (روبل روسیه) است ، پرداخت ها می تواند به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد ، در زمان ثبت نام ، هر عضو باید حداقل 50% از مبلغ را پرداخت کرده باشد.

شایان ذکر است که شرکت های مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند و همین امر می تواند انتخاب های بسیاری را پیش روی شما بگذارد ، بنابراین وقت را از دست ندهید و با شرکت مهاجرتی رجبی در دفاتر مرکزی و غرب تهران یا دفتر شیراز تماس بگیرید تا از مشاوره ای جامع و کامل در خصوص مهاجرت به روسیه برخوردار شوید و اینکه همچنین می توانید مقاله ارزان ترین شهر روسیه برای کار و زندگی را هم مطالعه کرده و با این موضوع جذاب هم بیشتر آشنا شوید.

در این قسمت بیان دیدگاه متقاضیان مهاجرت شرکت رجبی را می شنوید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

2 دیدگاه در “مهاجرت به روسیه

  1. مهاجرت به روسیه بهزاد خرمشاهی محمد آباد گفت:

    با سلام تحصیل و مهاجرت در روسیه چگونه است ؟. با تشکر و مرسی و قدردانی.

    1. مهاجرت به روسیه مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای تمامی رشته ها میتوانید اپلای کنید.
      تحصیل به زبان روسی و انگلیسی امکان پذیر است و مدرک زبان لازم نیست
      هزینه تحصیل بسته به رشته و دانشگاه از 2000 تا 10000 دلار در سال است.

      با تشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه