تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مستلزم فداکاری و تعهد بسیار زیاد است اما می تواند منجر به کسب مدارک تحصیلی بسیار معتبر از بهترین دانشگاه های جهان شود.

کره جنوبی یکی از بهترین کشورها برای تحصیل و اشتغال در زمینه مراقبت های بهداشتی است و هر ساله دانشجویان بین المللی بسیار زیادی را به خود جذب می کند.

پزشکی یکی از مشاغلی است که در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته و همیشه در صدر مشاغل پر درآمد جهان می باشد. دانشجویان با انتخاب حرفه های مربوط به بهداشت و درمان می توانند پس از اخذ مدرک تحصیلی معتبر، در بیمارستان های سراسر جهان مشغول به کار شده و از امنیت شغلی، احترام و درآمدهای بالا بهرمند شوند. اگر به تحصیل پزشکی در کره جنوبی علاقه دارند توصیه می کنیم برای آشنایی با شرایط تحصیلی با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) تماس بگیرید.

روند تبدیل شدن به پزشک در کره جنوبی با یک دوره شش ساله لیسانس آغاز شده و پس از آن با چهار سال فوق لیسانس ادامه می یابد. پس از آن دانشجویان با توجه به نوع تخصص خود باید یک دوره رزیدنتی یک تا چهار ساله را پشت سر بگذارند. در نهایت می توانند مدرک تحصیلی معتبر به دست آورده و نه تنها در کره جنوبی، بلکه در سراسر جهان مشغول به کار شوند. اگر به فکر تحصیل در این کشور هستید توصیه می کنیم مطالعه مقاله تحصیل در کره جنوبی را از دست ندهید.

فهرست مطالب
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

دوره های پیش پزشکی در کره جنوبی

دوره های پیش پزشکی در کره جنوبی دوره های مقدماتی هستند که دانشجویان را برای ورود به دانشگاه های این کشور و تحصیل پزشکی در کره جنوبی آماده می کنند. دوره های آمادگی قبل از دانشگاه یک تا دو سال است که شامل علوم پایه، مقدمه پزشکی و مهارت های بالینی می شود.

پریمدیکال در کره جنوبی توسط چندین دانشگاه معتبر مانند دانشگاه ملی سئول، دانشگاه یونسی، دانشگاه کره، دانشگاه سونگ کیونکوان و… ارائه شده و دانشجویان بین المللی می توانند از بین گزینه های مختلف موسسه مورد نظر را انتخاب کنند. دانشجویان برای قبولی در دوره های پیش پزشکی نیاز به ریز نمرات دانشگاهی، آزمون ‌های مهارت زبان، ویزای دانشجویی و سایر مدارک دارند.

اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه برای دوره پیش پزشکی کره جنوبی کمی سخت است زیرا این بهترین دانشگاه ها دوره های باکیفیت تری را ارائه می دهند که دانشجویان را برای آزمون سراسری پذیرش و تحصیل پزشکی در کره جنوبی آماده می کند. بدین ترتیب هر چند شرکت در دوره پریمدیکال به معنای اخذ پذیرش از دانشگاه و ورود به رشته پزشکی نیست، اما می تواند شما را برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی آماده کند و روند اخذ پذیرش از دانشگاه را آسان تر کند.  

دوره های پیش پزشکی کره جنوبی با توجه به دانشگاه یا برنامه ی انتخابی، به زبان کره ای یا انگلیسی تدریس می شود و هزینه های تحصیل در این دوره برای دانشجویان بین المللی حدودا 6000 تا 12000 دلار در هر ترم می باشد.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان و حتی رایگان در دانشگاه های خارج از کشور با دریافت مشاوره های حرفه ای از کارشناسان رجبی!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آزمون ورودی رشته های پزشکی کره جنوبی

آزمون ورودی رشته های پزشکی کره جنوبی، آزمون توانایی تحصیلی نام دارد که با نام های CSAT یا Suneung نیز شناخته می شود. این آزمون یک آزمون استاندارد است که توسط دانشگاه های موجود در کره جنوبی به رسمیت شناخته و توسط موسسه برنامه درسی و ارزیابی کره جنوبی اجرا می شود.

آزمون CSAT بر اساس برنامه درسی دبیرستان کره جنوبی طراحی شده است و شامل شش بخش کره ای، ریاضیات، انگلیسی، تاریخ، مطالعات اجتماعی و زبان خارجی دوم یا حروف چینی و کلاسیک می باشد. این آزمون هر سال در نوامبر یا دسامبر برگزار شده، هشت ساعت به طول انجامیده و از نظر مهارت های مختلف دانشجویان را مورد بررسی قرار می دهد.

آزمون توانایی تحصیلی کره جنوبی به عنوان سخت ترین آزمون در جهان شناخته شده و به سطح بالایی از دانش، مهارت و استقامت نیاز دارد. این آزمون بسیار رقابتی و استرس زا است و در جامعه کره جنوبی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و بیانگر این است که دانشجویان می توانند در کدام دانشگاه به تحصیل بپردازند. آزمون CSAT تاثیر بسیار مهمی بر موقعیت اجتماعی و شغلی دانشجویان در آینده دارد و جای تعجب نیست که متقاضیان کره جنوبی مدت ها قبل خود را برای این آزمون آماده کنند.

آزمون ورودی رشته های پزشکی کره جنوبی

نتایج آزمون CSAT حدود یک ماه پس از روز آزمون اعلام شده و دانشجویان می توانند با نتایج این آزمون و معیارهای دیگر مانند نمرات دبیرستان، مقاله ‌ها، مصاحبه‌ ها یا نمونه کارها برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی و برای حداکثر شش دانشگاه درخواست دهند.

شرایط دندانپزشکی در کره جنوبی

طبق اطلاعات به دست آمده از شرایط دندانپزشکی در کره جنوبی برای تحصیل در این رشته باید در آزمون ملی دندانپزشکی قبول شده و در این آزمون عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهید. متقاضیان باید دیپلم دبیرستان خود را از کالجی معتبر به دست آوند و مدرکی دال بر مهارت های زبانی خود نشان دهند. چندین دانشگاه در کره جنوبی وجود دارند که برنامه های دندانپزشکی را ارائه می دهند و از مهم ترین این دانشگاه ها می توان به دانشگاه یونسی، دانشگاه ملی سئول، دانشگاه ملی کیونگ پوک و… اشاره کرد.

تحصیل دندانپزشکی کره در جنوبی حدودا چهار سال طول می کشد و دانشجویان حین تحصیل موضوعات مختلفی نظیر آناتومی دهان، فیزیولوژی، آسیب شناسی، میکروبیولوژی، فارماکولوژی، رادیولوژی، مواد دندانپزشکی، پروتزهای دندانی، پریودنتیکس، ریشه دندان، ارتودنسی، جراحی دهان و… فرا می گیرند. دانشجویان در مدت زمان تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی در کنار آموزش های عملی در دانشگاه، در کلینیک ها و بیمارستان ها نیز حضور یافته و زیر نظر اساتید خود دروس را به صورت عملی تمرین می کنند.

دانشجویان با تحصیل دندانپزشکی، نحوه تشخیص و درمان بیماری ها و شرایط مختلف دهان مانند پوسیدگی دندان، بیماری لثه، سرطان دهان و مال اکلوژن را فرا گرفته و در کنار آن مهارت هایی مانند پرکردن، کانال ریشه، تاج، ایمپلنت و بریس را تمرین می کنند. در نهایت با اتمام تحصیلات خود در این کشور متقاضیان باید در آزمون سراسری مجوز شرکت کرده و در این آزمون قبول شوند تا شرایط لازم برای کار به عنوان دندانپزشک را داشته باشند.

شرایط پزشکی در کره جنوبی

شرایط پزشکی در کره جنوبی

طبق شرایط پزشکی در کره جنوبی دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور باید مدرک دیپلم دبیرستان خود را با نمرات بالا از کالجی معتبر به دست آورده و در آزمون ورودی دانشگاه (CSAT) خود عملکرد خوبی را نشان دهند.

تحصیل پزشکی در کره جنوبی شش تا هشت سال به طول انجامیده و این سال ها به دوره های مختلف تقسیم می شوند. دو سال اول تحصیل پزشکی در این کشور بر علوم پایه، علوم انسانی و اجتماعی متمرکز است و دانشجویان در این دوره با پایه های اساسی رشته پزشکی آشنا می شوند.

دو سال دوم تحصیل پزشکی در کره جنوبی بر علوم پایه پیش بالینی نظیر آناتومی، فیزیولوژی، بیوشیمی، میکروبیولوژی، آسیب شناسی، فارماکولوژی و ایمونولوژی اختصاص دارد و دانشجویان در این دوره دانش خود را در زمینه های بالینی تقویت می کنند. در نهایت دو سال سوم قرار دارد که در آن دانشجویان با تخصص های مختلف پزشکی آشنا شده و مهارت های خود را در بیمارستان ها و کلینک ها بر روی بیماران تمرین می کنند.

در سال های آخر تحصیل پزشکی در کره جنوبی دانشجویان به صورت چرخشی در بهترین کلینیک های این کشور و زیر نظر اساتید خود به درمان بیماران پرداخته و خود را برای ورود به حرفه پزشکی آماده می کنند.  پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی در کره جنوبی دانشجویان می توانند برای سه تا پنج سال دیگر در این کشور مانده و در یکی از رشته های جراحی، اطفال، روانپزشکی یا رادیولوژی تخصص خود را دنبال کنند.

شاید یکی از بزرگ ترین چالش های شما برای مهاجرت تحصیلی اخذ مدارک بین المللی زبان باشد، تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در کنار شما هستند تا با ارائه راهنمایی های صحیح و به روز شما را با هر شرایطی که دارید به هدفتان برسانند.

راه هایی برای تحصیل بدون مدرک زبان هم وجود دارد که در وبینار ارائه شده در این بخش برایتان شرح می دهیم.

اگر می خواهید تجارب مراجعین ما را ببینید و بشنوید به بخش ” ما تا حالا چیکار کردیم” از منوهای بالای سایت بروید.

 

پخش ویدیو
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به اهداف مهاجرتی تان مشاوره صحیح بگیرید، کارشناسان به روز رجبی در کنار شما هستند!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

مدرک زبان رشته های پزشکی در کره جنوبی

در حال حاضر زبان اصلی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی، کره ای است و دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیلات در این کشور هستند باید در یک آزمون مهارت زبان کره ای شرکت کنند. همچنین دانشجویانی که هنوز به زبان کره ای تسلط ندارند، می توانند در دوره های زبان تکمیلی در دانشگاه های این کشور شرکت کنند.

امروزه تست مهارت زبان کره ای یا TOPIK پذیرفته ترین مدرک زبان رشته های پزشکی در کره جنوبی است و این مدرک در اکثر دانشگاه های این کشور به رسمیت شناخته می شود. حداقل سطح TOPIK مورد نیاز برای پذیرش در رشته های پزشکی یا دندانپزشکی کشور کره معمولا سطح 5 یا 6 می باشد. همچنین لازم به ذکر است که تنها ارائه مدرک زبان در برخی از دانشگاه ها کافی نیست و شما باید در صورت نیاز برای خود را برای مصاحبه آماده کنید و به صورت حضوری تسلط خود بر این زبان را به دانشگاه نشان دهید.

این نکته نیز حائز اهمیت است که امروزه برخی از دروس و دوره های ارائه شده حین تحصیل پزشکی در کره جنوبی به زبان انگلیسی تدریس می شوند و دانشجویان باید در کنار تسلط به زبان کره ای مهارت های خود در زبان انگلیسی را گسترش داده و این مهارت ها را با آزمون های معتبر مانند آیلتس یا تافل اثبات کنند. میزان تسلط و نمره زبان مورد نیاز با توجه به دانشگاه متفاوت می باشد.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی

کره جنوبی کشوری با استانداردهای آموزشی بالا است که به پیشرفته بودن و نوآوری در سراسر جهان شناخته می شود. این کشور مقر دانشگاه های پزشکی بسیار معتبری است که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی ارائه می دهند.

طبق اطلاعات به دست آمده امروزه بیش از 36 دانشگاه در کره جنوبی برنامه های مرتبط به رشته پزشکی را ارائه می دهند. از مهم ترین این دانشگاه ها می توان به دانشگاه ملی سئول، دانشگاه یونسی، دانشگاه سونگ کیونکوان، دانشگاه اولسان و دانشگاه کاتولیک کره و… اشاره کرد.

با توجه به تعداد بالای برنامه های پزشکی در این کشور گاهاً یافتن بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در کره جنوبی مشکل است. از همین رو ما در ادامه به برخی از مهم ترین و معتبر ترین دانشگاه های این کشور اشاره می کنیم که تحصیل در آن ها منجر به اخذ مدارک تحصیلی بسیار معتبر می شود.

دانشگاه ملی سئول کره جنوبی

دانشگاه ملی سئول کره جنوبی برترین دانشگاه این کشور و یکی از 100 دانشگاه برتر در جهان می باشد. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شده و دارای یک دانشکده پزشکی پیشرو می باشد. از زمان تاسیس تا به حال این دانشگاه برخی از بهترین پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی را تولید کرده است.

دانشکده پزشکی دانشگاه سئول برنامه های تحصیلی مختلفی را به دانشجویان داخلی و بین المللی ارائه می دهد و امروزه این دانشگاه بیش از 27000 دانشجو دارد که بیش از 200 نفر از این تعداد دانشجویان بین المللی می باشند. جالب است بدانید دانشگاه سئول دارای نرخ پذیرش 15 درصد است، که نشان دهنده سخت گیری زیاد در زمینه گزینش دانشجویان می باشد. لذا تنها دانشجویان با سطح علمی بسیار بالا می توانند به این دانشگاه وارد شوند و به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی بپردازند.

همچنین دانشگاه ملی سئول دارای مراکز تحقیقاتی و همکاری با بسیاری از شرکای بین المللی است که این موضوع باعث شده تا دانشجویان پس از تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی و اخذ مدرک تحصیلی از این دانشگاه بتوانند از فرصت های شغلی بسیار زیاد بهرمند شده و در کوتاه ترین مدت زمان شغل مورد نظرشان را به دست آورند.

دانشگاه یونسی کره جنوبی

یکی دیگر از دانشگاه های برتر برای تحصیل پزشکی، دانشگاه یونسی کره جنوبی می باشد. این دانشگاه دومین دانشگاه برتر در کره جنوبی و یکی از 150 دانشگاه برتر در جهان می باشد. تحصیل پزشکی در کره جنوبی و در دانشگاه یونسی می تواند به دریافت مدارک تحصیلی بسیار معتبر منجر شود.

دانشکده پزشکی دانشگاه یونسی برنامه های جامع و نوآورانه ای را در زمینه های مختلف پزشکی مانند علوم پایه، علوم بالینی، بهداشت عمومی، پرستاری، دندانپزشکی و داروسازی ارائه می دهند، از همین رو دانشجویان حین تحصیل در این دانشکده می توانند از بین گزینه ها و رشته های تحصیلی مختلف گزینه ی مد نظر خود را انتخاب کنند.

دانشکده پزشکی دانشگاه یونسی کره دارای چندین بیمارستان و موسسه وابسته است که امکانات آموزشی و تحقیقاتی بسیار باکیفیتی را برای دانشجویان فراهم می کند. 

از همین رو دانشجویان می توانند با انتخاب این دانشگاه برنامه های تحصیل پزشکی در کره جنوبی را بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیای پزشکی فرا بگیرند.

با شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در برخی کشورهای آسیایی آشنا شوید ، چهار کشور دیگر هم آخر همین مقاله !

دانشگاه سونگ کیونکوان کره جنوبی

آخرین مورد از لیست ما دانشگاه سونگ کیونکوان کره جنوبی است که سومین دانشگاه برتر کره و جزو 300 دانشگاه برتر جهان می باشد. این دانشگاه دارای یک دانشکده پزشکی بسیار باکیفیت است که در سال 1997 تاسیس شد.

دانشکده پزشکی دانشگاه کیونکوان برنامه های متنوع و بین رشته ای در زمینه های مختلف پزشکی مانند علوم زیست پزشکی، پزشکی بالینی، علوم انسانی پزشکی و پزشکی اجتماعی ارائه می دهد. همچنین این دانشکده پزشکی دارای چندین بیمارستان و مرکز وابسته است که فرصت های تحقیقاتی بسیار زیادی را برای دانشجویان به همراه دارد.

زبان اصلی تحصیل پزشکی در کره جنوبی و در این دانشگاه انگلیسی است اما نکته حائز اهمیت این است که این دانشگاه برنامه ها و دوره های تحصیلی زیادی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. در حال حاضر بیش از 23000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 4000 دانشجو از کشورهای خارجی می باشند.

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

هزینه های پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی نسبت به سایر دوره های ارائه شده در این کشور بسیار بیشتر می باشد. متوسط شهریه سالانه دانشجویان پزشکی در کره جنوبی حدود 2200-10000 دلار در هر ترم می باشد. 

این هزینه تا حد زیادی با توجه به نوع رشته تحصیلی و دانشگاهی که انتخاب می کنید، متفاوت است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شهریه تحصیل پزشکی در کره جنوبی و در هر دانشگاه را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

دانشگاه طول دوره هزینه ها (تقریبا)
دانشگاه ملی سئول 6 سال 60000 تا 70000 دلار
دانشگاه یونسی 6 سال 50000 تا 60000 دلار
دانشگاه کره 6 سال 45,000 - 55,000 دلار
دانشگاه ملی پوسان 6 سال 40,000 - 50,000 دلار
دانشگاه سونگ کیونکوان 6 سال 45,000 - 55,000 دلار
دانشگاه اینجه 6 سال 35,000 - 45,000 دلار
دانشگاه ملی چونام 6 سال 40000 – 50000 دلار
دانشگاه ملی کیونگ پوک 6 سال 35000 – 45000 دلار
دانشگاه ملی گیونگ سانگ 6 سال 40,000 - 50,000 دلار

متوسط شهریه دندانپزشکی در دانشگاه دولتی حدود 6700 دلار آمریکا در هر ترم است، در حالی که در دانشگاه خصوصی حدود 13000 دلار در هر ترم می باشد. 

علاوه بر شهریه هزینه های دیگری نیز در این کشور وجود دارد که مهم ترین آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

نوع هزینه هزینه به دلار
هزینه های تحصیل بین 5800 تا 6500
کتاب بین 200 تا 500
مواد آزمایشگاهی بین 100 تا 300
روپوش بین 50 تا 100
ثبت نام دانشگاه بین 50 تا 200

مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

یکی از مهم ترین مزایای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی امکان تحصیل در یکی دانشگاه های بسیار پیشرفته می باشد. دانشجویان حین تحصیل می توانند به امکانات آموزشی و تحقیقاتی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. دانشگاه های کره جنوبی به دلیل برتری علمی و نوآوری در بین بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته اند و شما با انتخاب این کشور مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه معتبر در سطح جهانی به دست می آورید.

دانشگاه های کره دارای آزمایشگاه ها، کتابخانه ها و کلاس های درس مجهز هستند و تجربه ای خاص از تحصیل پزشکی را به دانشجویان ارائه می دهند. شما می توانید زیر نظر بهترین اساتید دروس خود را فرا گرفته و حین تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی مهارت ها و دانش ارزشمندی کسب کنید.

تحصیل در این کشور می تواند موجب گسترش شبکه ارتباطات شما شود و دانش و بینش بسیار خاصی را به شما هدیه دهد. شما حین تحصیل پزشکی در کره جنوبی می توانید با افراد از کشورها و مناطق مختلف تعامل داشته باشید و دوستی ها و همکاری های پایداری ایجاد کنید که حین اشتغال می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

تحصیل رشته های علوم پزشکی در 4 کشور آسیایی رو با هم مقایسه کنید.

سوالات پر تکرار تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

متوسط ​​شهریه سالانه دانشجویان پزشکی در کره جنوبی حدود 2200-10000 دلار در هر ترم می باشد.

این آزمون، آزمون توانایی تحصیلی نام دارد که با نام های CSAT یا Suneung نیز شناخته می شود. این آزمون یک آزمون استاندارد است که توسط دانشگاه های موجود در کشور کره جنوبی به رسمیت شناخته و توسط موسسه برنامه درسی و ارزیابی کره جنوبی اجرا می شود.

امروزه تست مهارت زبان کره ای یا TOPIK پذیرفته ترین مدرک زبان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی است و این مدرک در اکثر دانشگاه های این کشور به رسمیت شناخته شده است. حداقل سطح TOPIK مورد نیاز برای پذیرش در رشته های پزشکی یا دندانپزشکی کشور کره معمولا سطح 5 یا 6 می باشد.

دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور باید مدرک دیپلم دبیرستان خود را با نمرات بالا از کالجی معتبر به دست آورده و در آزمون ورودی دانشگاه (CSAT) از خود عملکرد خوبی را نشان دهند.

متوسط ​​شهریه دندانپزشکی در دانشگاه دولتی حدود 6700 دلار آمریکا در هر ترم است، در حالی که در دانشگاه خصوصی حدود 13000 دلار در هر ترم می باشد.

با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی آَشنا شدید اما اگر میخواهید شرایط تحصیل پزشکی در یک کشور آسیایی را با کشورهای اروپایی قیاس کنید توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اروپا را مرور کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

26 دیدگاه در “تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

  1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مارینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدید
    اگه ما دوره علوم پایه (دوسال اول) در ایران خونده باشیم و در ازمونش قبول شده باشیم
    میتونیم برای ادامه ش مهاجرت کنیم به کره جنوبی؟ (و البته ازمون بدیم)
    یا حتما باید مدرک عمومی رو بگیریم و برای تخصص اقدام کنیم
    یا از اول باید در اونجا عمومی رو شروع کنیم

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      خیر امکان پذیر نیست و باید یا از ابتدا شروع به تحصیل کنید یا بعد از اخذ مدرک عمومی برای ادامه تحصیل تخصص اپلای کنید .
      با تشکر از سوال شما

  2. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مریم گفت:

    سلامن وقت بخیر برای ورود به رشته داروسازی در کره جنوبی باید تو چه آزمونی هایی شرکت کنیم؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      معمولا نیاز است در آزمون هایی چون SAT یا ACT شرکت کنید.
      با تشکر از سوال شما

  3. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی Parvaz گفت:

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم یک پزشک عمومی که به زبان کره ای هم تسلط داشته باشه میتونه برای تحصیل تخصص به کره بره و شرایط سنی تحصیل تخصص و پذیرش چیه؟
    خیلی ممنون از شما ♡

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      یکی از شرایط لازم دانش زبان کره ای است اما موارد دیگری هم بررسی می شود.
      توصیه میکنیم قبل از 40 سالگی اقدام کنید . ضمن اینکه هر چه سن تان پایین تر باشد بهتر است.

      با تشکر از سوال شما

  4. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی Hdhd گفت:

    سلام بورسیه فول فاند برای مقطع کارشناسی پزشکی در کره جنوبی احتمال قبولی کمتر از یک درصد هست؟؟
    شما برای تحصیل پزشکی به صورت فول فاند کدوم کشور هارو پیشنهاد میکنید!؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      معمولا بیشتر بورسیه ها برای رشته های غیر پزشکی ست .
      برای تحصیل پزشکی بورسیه فول فاند وجود ندارد.
      تحصیل رایگان در المان فرانسه اتریش و اسلواکی امکان پذیر است اما هزینه‌های زندگی به عهده خودتان است.
      همچنین در ایتالیا با شانس بالا می‌توان بورسیه دریافت کرد و با بورسیه‌ هزینه تحصیل و تا هفتاد درصد از هزینه‌های زندگی را پوشش داد.

      با تشکر از سوال شما

  5. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی دانشجوی سال اول پزشکی گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم که راجب دوره پیش پزشکی ما میتونیم این دوررو توی یک کالج انگلیسی زبان مثل حالا مجارستان یا دوره های پیش پزشکی که داخل ایران برگذار میشن تحت عنوان MFP و مدرکمون و از یه کالج معتبر اروپایی مثل کالج انگلیس بهمون میدن بگذرونیم؟و بعد برای ازمون meet اقدام کنیم؟کشور کره و دانشگاه سئول این مدرک پیش پزشکی و قبول دارن یا حتما باید تو خود کره دوره پیش پزشکی و گذروند؟و اینکه اگر در حال گذراندن علوم پایه پزشکی توی ایران باشیم به عنوان دانشجوی پزشکی چی میشه؟ممنون میشم پاسخ بدین سپاس

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله میتوانید کالج پریمدیکال را در جای دیگری شرکت کنید اما هنگام شرکت در ازمون باید مدرک یا تسلط به زبان لازم را داشته باشید.
      در صورتی که دانشجوی پزشکی باشید امکان دریافت انتقالی وجود ندارد و صرفا تاثیر مثبت در رزومه شما‌ خواهد داشت.

      با تشکر از سوال شما

      1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی دانشجوی سال اول پزشکی گفت:

        سلام مجدد
        ببخشید من الان قصد دارم که بعد از اینکه دوره ی علوم پایه رو گذراندم و ازمونش و هم دادم برای رشته پزشکی کره اقدام کنم
        دوره پری مدیکال رو میگذرونم زبان هم بلدم هم کره ای و هم انگلیسی و فقط برای اینکه پذیرش بگیرم باید به دانشگاه کره مدرک و معدل دیپلم و بدم؟یا مدرک علوم پایرو؟
        نمی‌خوام انتقالی بگیرم می‌خوام بعد از ازمون پزشکی کره وارد چهارسال تخصصی بشم این امکان هست ؟
        میشه وقتی خواستم اقدام کنم باهاتون مشاوره داشته باشم؟

        1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          با توجه به متفاوت بودن نظام های آموزشی احتمال اینکه بتوانید چنین کاری انجام دهید پایین است.
          خیر با عرض پوزش ما در این زمینه فعالیت نداریم.

          با تشکر از سوال شما

  6. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی Rouyahsnzdh گفت:

    چرا الکی آدمو امیدوار میکنین!
    با کُلی تحقیق و سردرد و اینور اونور گشتن فهمیدم همه ی اینا اشتباهه نمیشه توی کره پزشکی بخونی حتی اگه توی ایران کنکور داده باشی و دانشجوی پزشکی باشی حتی بدون بورسیه و با هزینه ی خود شخصم نمیشه
    اصلا ی سوال تا حالا ایرانی توی کره پزشکی خونده؟!

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      سایت ما یک سایت جامع است و در رابطه با تمامی کشورها مقاله قرار داده شده است و زمانی که افراد با قسمت مشاوره موسسه ما ارتباط بر قرار کنند توضیح داده می شود که چه کشورهایی برای ویزای تحصیلی برایشان مناسب است.

      با تشکر از سوال شما

    2. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی Alireza گفت:

      سلام ببخشید چندتا سوال داشتم خواهش میکنم لطفاً جواب بدین ممنون میشم
      ما برای پزشکی کره اول باید وارد دوره پری مدیکال بشیم بعد از این دوسال اونوقت ازمون meet و میگیرن درسته؟قبل از ورود به دوره پری مدیکال از دانش آموزان خارجی ازمون میگیرن بازم؟اگه نمیگیرند چجوری پذیرش میکنن؟
      و اینکه میتونم دوره پری مدیکال و جایی غیر از کره بگذرونم بعد ازمون meet و بدم محدودیت نداره؟
      نتایج ازمون های sat و act هم مورد قبولشون هست؟
      خواهش میکنم لطفاً جواب بدین خیلی مهمه

      1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        معمولا در اکثر موارد شرکت در دوره کالج پری مدیکال دانشگاه مورد نظر الزامی ست ، بعد از پایان کالج آزمون گرفته می شود.
        نتایج دیگر‌ازمون ها از جمله sat قابل قبول نیست .

        با تشکر از سوال شما

  7. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی roza گفت:

    سلام خسته نباشید 🌹
    میخواستم بدونم شرایط اپلای برای پریمدیکال چیه؟
    (ممنون میشم جواب بدین 🙏🏻🌹)

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      شرایط سنی تان باید مناسب باشد. معمولا تا سن 26 سالگی می‌توان اقدام کرد.
      همچنین دیپلم 12 ساله با معدل ترجیحا 14 به بالا مورد نیاز است.

      با تشکر از سوال شما

  8. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی roz گفت:

    سلام
    ببخشید برای دوره ی پریمدیکال پزشکی ازمون هست؟ و اینکه دانشگاه سئول این دوره رو ارائه میکنه؟؟ (ممنون میشم جواب بدین🌹)

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای ورود به دوره پریمدیکال آزمون ورودی ندارند. و دانشگاه سئول رشته پزشکی را دارد.

      با تشکر از سوال شما

  9. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی ندا گفت:

    سلام خوب هستید
    من میخواستم برای کره جنوبی بورسیه بگیرم و می خوام رشته مامایی انتخاب کنم آگه زبان تافل داشته باشم و کره‌ای هم بلد باشم میتونم بورسیه بگیرم؟
    (لطفاً جواب بدین)🙏

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای دریافت بورسیه علاوه بر مدرک زبان، معدل ،سن و موارد دیگر هم تاثیرگذارند و با توجه به محدود بودن تعداد بورسیه ها به صورت تضمینی نمی‌توان گفت که بورسیه به شما تعلق میگیرد یا خیر.

      با تشکر از سوال شما

  10. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی دنیا گفت:

    سلام اگه برای پزشکی دوره کارشناسی رو همین ایران بگذرونیم و با نمره خوب هر دو زبان و معدل خوب باید بازم آزمون ورودی دانشگاه رو برای مقطع کارشناسی ارشد بدیم؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      پزشکان برای ادامه تحصیل خارج از ایران معمولا به مستقیم نمی توانند اپلای کنند و شرایط هر کشوری متفاوت است. در صورتی که کشور مقصد آزمون در نظر گرفته باشد حتما باید در آزمون شرکت کنند و با واسطه معدل بالا، آزمون قابل حذف نخواهد بود.

      با تشکر از سوال شما

  11. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی Sara گفت:

    سلام خسته نباشین … ببخشید من چندتا سوال داشتم ازتون خواهش می کنم جواب بدین واقعا بهش احتیاج دارم … ممنون می شم
    اگه درخواست پذیرش برای تحصیل پزشکی به یکی از داشنگاه های کره بدم چقدر طول می کشه جواب بدم ؟ پذیرششون براساس چیه ؟ ممکنه اصلا نپذیرنت ؟ (مهم نیست چه دانشگاهی) … معدلم بالای 15 هست
    اگه یکی دانشجوی تحصیل پزشکی در واحد بین الملل ایران باشه می تونه انتقالی بگیره و برای ادمه بره کره ؟

    1. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      برای رشته های پزشکی دو تا آزمون جهت ورود به دانشگاه های کره جنوبی وجود دارد یکی از این ازمون ها به زبان کره ای است و دیگری به زبان انگلیسی و اگر شما زبان کره ای در سطح پیشرفته بلد باشید به شما بورسیه تحصیلی هم داده می شود . اما داشتن مدرک زبان و یا تسلط به زبان کره ای الزامی است .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.5/5 - (6 امتیاز)
منو
خانه