تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور سالانه دانشجویان زیادی را راهی مقصدهای مختلف در سراسر جهان می کند که با هدف ساختن آینده ای روشن انجام می شود.

تحصیل پزشکی در خارج از کشور

مشاور مهاجرتی

در میان 500 دانشگاه برتر علم پزشکی بیش از 39 مورد از آنها در انگلستان قرار دارد.

  • دانشگاه لودویگ ماسیمیلیان مونیخ
  • دانشگاه سوربن
  • دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا
  • دانشگاه چینی هنگ کنگ
  • دانشگاه مک مستر کانادا
  • دانشگاه کپنهاگ دانمارک
  • دانشگاه ملی تایوان
  • دانشگاه پزشکی وینا اتریش
  • دانشگاه نانجینگ چین
  • دانشگاه سملوایز مجارستان
  • دانشگاه چارلز در چک

خیر ، گرچه زبان انگلیسی به عنوان نخستین زبان بین المللی در اغلب مراکز آموزش علمی جهان معرفی شده اما  ابتدا برای یادگیری زبان کشور مقصد تلاش کنید.

هزینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور به رتبه و رنکینگ دانشگاه مرتبط است اما برای مثال در برترین دانشگاه های آلمان میتوانید تحصیل رایگان را نیز تجربه کنید پس حتما با کارشناسان حرفه ای مشورت کنید.

تحصیل پزشکی در خارج از کشور می تواند شامل گرایش های مختلف این رشته مانند دندانپزشکی ، داروسازی ، پرستاری ، دامپزشکی و غیره باشد که هر یک شرایط خاص خود را دارند.

فهرست مطالب

دلایل انتخاب تحصیل پزشکی در خارج از کشور

همانگونه که اطلاع دارید رقابت برای ورود به رشته پزشکی در کشورمان بسیار زیاد شده و دانشگاه ها نیز در پذیرش دانشجویان پزشکی نسبت به سایر رشته ها حساسیت بیشتری به خرج داده و با ظرفیت های محدود و کنکوری دشوار امکان دسترسی به این رشته را برای بسیاری از علاقه مندان غیر ممکن نموده اند، از این رو تحصیل پزشکی در خارج کشور می تواند گزینه ای منطقی و قابل دسترس تر برای داوطلبان به شمار برود.

اصلی ترین دلیلی که بسیاری از دانش آموزان تحصیل پزشکی در خارج از کشور را انتخاب می کنند ، از دست دادن انگیزه پس از شرکت در کنکور کشورمان است که فرد را به رغم تلاش زیاد از رسیدن به هدف خود باز می دارد ، به همین دلیل فرد تصمیم می گیرد تا رویای خود را در خارج از کشور و دانشگاه های دیگر دنبال کند.

علاوه بر این رنکینگ دانشگاه ها به همراه امکانات آموزشی که در بسیاری از کشورها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، انگیزه فرد را برای رسیدن به هدفش دوچندان می کند ، فرصت های شغلی و میزان درآمد را نیز نباید نادیده گرفت که در برخی از کشورها به طوری منحصر بفرد است که حتی برخی از پزشکان داخل کشور را پس از اتمام تحصیل و چند سال کار ترغیب به مهاجرت می کند.

از دیگر دلایل انتخاب تحصیل پزشکی در خارج از کشور می تواند چشم انداز روشن شغلی باشد که فرد به واسطه مدرک خود می تواند در کشورهای مختلف به کار مشغول شده و در نهایت به زندگی و ثبات در مقصد دلخواه خود برسد البته دانشگاه انتخابی نقش بسیار مهمی در رسیدن به این هدف دارند که می توانند تضمین کننده آینده کاری تان باشد.

 چنانچه از علاقه مندان به تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستید، توصیه می کنیم مقاله تحصیل در خارج از کشور را نیز بخوانید و با بهترین کشورها برای تحصیل و برترین رشته های ارائه شده در آن ها آشنا شوید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل آسان و ارزان پزشکی خارج از کشور با کمک کارشناسان خبره هلدینگ بزرگ رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی تحصیل پزشکی در خارج از کشور

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور

تحصیل پزشکی در خارج از کشور نیازمند فراهم نمودن مقدمات مشخصی است که لازمه پذیرش به شمار می روند ، شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور چیست ؟ شما عزیزان در قدم اول باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را با نمرات قابل قبول کسب کنید تا ابتدایی ترین شرط در تمامی دانشگاه ها را فراهم کرده باشید.

برخی از دانشگاه ها تنها مدرک دیپلم در رشته های ریاضی و یا تجربی را قبول دارند در حالی که برخی دیگر سایر رشته ها را پذیرفته و به برگزاری دوره های پیش نیاز اکتفا می کنند ، البته دوره پیش پزشکی در اغلب کشورهای جهان وجود داشته و به شما توصیه می کنیم تا جهت تقویت علوم پایه خود تا حد ممکن در این دوره ها شرکت کنید.

شرط دیگر را می توان قبولی در آزمون ورودی دانشگاه موردنظر دانست که در برخی از موارد تنها راه پذیرش در رشته های پزشکی به شمار می رود و فرد متقاضی باید نمره قبولی را در آن کسب کند.

از موارد مهم دیگر می توان به زبان تحصیل اشاره کرد که در سرتا سر جهان در اولویت اول به زبان رسمی آن کشور برگزار می شود و از داوطلبان درخواست می شود تا قبل از ورود به رشته پزشکی به تسلط نسبی در آن برسند ، البته زبان انگلیسی به عنوان نخستین زبان بین المللی در اغلب مراکز آموزش علمی جهان در دسترس می باشد اما خوب است ابتدا نسبت به یادگیری زبان کشور مقصد اقدام کنید تا از مزایای متعدد آن بهره مند شوید.

کشورهایی برای پزشکی در خارج

کشورهایی برای پزشکی در خارج

کشورهای زیادی در سراسر جهان دانشجویان بین المللی را در گرایش های مختلف پزشکی پذیرش می کنند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند و شما باید با توجه به شرایط خود بهترین مقصد تحصیلی را انتخاب کنید.

توصیه ما به شما این است که حتما در زمینه انتخاب مقصد تحصیلی خود با کارشناسان و متخصصین این حوزه مشورت داشته باشید تا بتوانید از جنبه های مختلف تحصیل پزشکی در خارج از کشور مطلع شوید.

اما در میان تمامی مقاصد پیش روی شما عزیزان برخی از کشورها را می توان گزینه ایده آلی خواند که شرایط پذیرش مناسبی داشته و در میان رتبه های نخست رنکینگ جهانی قرار می گیرند ، به عنوان مثال کشورهای روسیه ، ترکیه ، آلمان و فرانسه را می توان از مقصدهای بسیار مناسب علم پزشکی دانست.

در کشور روسیه می توانید پزشکی و دندانپزشکی را با هزین های کم بخوانید و در کشور فرانسه می توانید تحصیل رایگان رشته های پزشکی را تجربه کنید ؛ همچنین آلمان ، انتخاب بسیار مطلوبی برای تحصیل رشته پزشکی و دندانپزشکی است ، در مقاله برترین دانشگاه های پزشکی آلمان میتوانید با شرایط هر دانشگاه ، هزینه ها و آزمون های آنها بخوبی آشنا شده و اطلاعات بسیار خوبی بدست آورید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

اگر از کنکور ایران نا امید شده اید و تلاشتان برای تحصیل پزشکی بی نتیجه مانده شماره خود را درج کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

مشاوره تلفنی مهاجرت تحصیلی

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه های تراز اول تحصیل پزشکی در خارج از کشور

شاید اهمیت رتبه و شرایط دانشگاه در تحصیل پزشکی در خارج از کشور را بتوان مهم از کشور دانست ، زیرا برخی از کشورها که شاید برای بسیاری شناخته شده نباشند ، میزبانی برخی از برجسته ترین مراکز آموزش عالی در حوزه علم پزشکی را بر عهده دارند.

در میان 500 دانشگاه برتر علم پزشکی بیش از 39 مورد از آنها در کشور انگلستان قرار گرفته اند که آمار قابل توجهی است و ورود به برخی از آنها برای دانشجویان بین المللی دشوار است اما در اروپا و سایر کشورها مقصدهای زیادی وجود دارند که در میان دانشگاه های تراز اول تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله:

  • دانشگاه لودویگ ماسیمیلیان مونیخ
  • دانشگاه سوربن
  • دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا
  • دانشگاه چینی هنگ کنگ
  • دانشگاه مک مستر کانادا
  • دانشگاه کپنهاگ دانمارک
  • دانشگاه ملی تایوان
  • دانشگاه پزشکی وینا اتریش
  • دانشگاه نانجینگ چین
  • دانشگاه سملوایز مجارستان
  • دانشگاه چارلز در چک

اگر به دنبال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی با هزینه های ارزان یا حتی رایگان هستید مقالات زیر را بخوانید.

هزینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل پزشکی در خارج از کشور شهریه دانشگاه است که می تواند از حداقل شهریه تا مبالغ قابل توجهی را شامل شود ، هزینه تحصیل پزشکی در خارج از کشور با توجه به رتبه و رنکینگ دانشگاه متفاوت است و گاها حتی این فرصت را دارید که در کشوری همچون آلمان به تحصیل رایگان برسید.

اما در عین حال در برخی از کشورها با رتبه های پایین تر باید شهریه تحصیلی پرداخت کنید ، از این رو تنها شهریه دانشگاه را ملاک قرار ندهید و پرداخت هزینه گزاف را ملاک برتری دانشگاه و یا مقصد انتخابی تان ندانید ، مشاورین موسسه آماده اند تا دانشگاه های معتبر پزشکی را با شهریه مناسب به شما معرفی کنند.

تحصیل پزشکی در خارج از کشور را می توان وابسته به فاکتورهای متعددی دانست که شاید در ذهن شما به عنوان یک معیار جدی وجود نداشته باشد ، از این رو توصیه می کنیم تا ضمن مشورت با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی از فاکتورهای اصلی پذیرش در دانشگاه های مطرح به خوبی مطلع شوید ، مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود ، برای اینکه بدانید ارائه خدمات ما چگونه است و چه فرایندی دارد مقاله موسسه مهاجرتی در تهران را بخوانید.

شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور
با چند نفر از مراجعین ما که برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور اقدام کرده و موفق به اخذ ویزا شده اند آشنا شوید.​
نمایش ویدیو درباره آقای مختاری فرانسه
نمایش ویدیو درباره امیر امیری آلمان
نمایش ویدیو درباره فائزه گل محمدی آلمان

2 دیدگاه در “تحصیل پزشکی در خارج از کشور

  1. تحصیل پزشکی در خارج از کشور z گفت:

    رتبه زیر 100 کشوری ایا بورسیه تحصیلی تعلق نمی گیره؟ در کشورهای اروپایی . بدون مدرک زبان

    1. تحصیل پزشکی در خارج از کشور مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      شما برای هر کشوری که بخواهیدد اقدام کنید نیاز به داشتن مدرک زبان برای ورود به دانشگاه می باشید . می توانید کشورهای دارای تحصیل رایگان را انتخاب کنید .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (82 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه