بورسیه های تحصیلی در گرجستان

بورسیه های تحصیلی در گرجستان می توانند گزینه خوبی برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کشور گرجستان باشند ، هر چند هزینه های تحصیل در کشور گرجستان بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما بهره مندی از بورسیه و اخذ کمک هزینه تحصیلی نیز می تواند بسیار خوشایند باشد.

اگر به اخذ بورسیه های تحصیلی در گرجستان علاقه دارد تا انتهای ای مطلب با شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در گرجستان را مطالعه کنید.

دانشگاه گرجستان در رشته های مختلف دانشگاهی مدارک تحصیلی ارائه می دهد و هزاران دلار برای تامین مالی در دانشگاه های این کشور موجود است ، در کنار اخذ بورسیه یک کار پاره وقت نیز می تواند به شما در تامین هزینه هایتان کمک کند.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد کار در این کشور می توانید به مقاله کار در گرجستان مراجعه کنید.

نگران شرایط آیلتس نباشید ، لیست دانشگاه هایی که نیازی به آیلتس ندارند را بررسی کنید ، در کشور گرجستان  بورسیه های تحصیلی متعددی وجود دارد و شما چند گزینه برای مطالعه دارید ، در زیر لیست کامل بورسیه های دولتی گرجستان را برای شما آورده ایم پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
بورسیه های تحصیلی در گرجستان

انواع بورسیه ها در گرجستان

بورسیه های تحصیلی در گرجستان انواع مختلفی دارند ؛ برخی از دانشگاه های بورسیه های خاصی را برای هر گروه از دانشجویان در نظر می گیرند.

برخی از بورسیه های تمامی و برخی دیگر مقداری از هزینه های تحصیل را پوشش می دهند ، همچنین بورسیه های وجود دارند که به هزینه های تحصیل و زندگی در کنار هم می پردازند.

اگر می خواهید به صورت رایگان به اطلاعات مختلف در مورد کشور گرجستان و نحوه کسب اقامت این کشور دست پیدا کنید گروه مشاورین موسسه رجبی را در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دنبال کنید.

ما در ادامه به برخی از مهم ترین انواع بورسیه ها در گرجستان اشاره می کنیم.

بورسیه اتحادیه اروپا

اولین مورد در بورسیه های تحصیلی در گرجستان بورسیه اتحادیه اروپا است ، این بورسیه توسط اتحادیه اروپا با مشارکت کشورهای اروپای شرقی شهروندان کشورهایی مانند اوکراین ، مولداوی ، بلاروس ، آذربایجان ، ارمنستان و گرجستان حمایت می شود.

این اولین بورسیه ای است که اتحادیه اروپا برای این کشورها ارائه می دهد و دانشجویان خارجی که این بورسیه را به دست می آوردند می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های گرجستان تحصیل کنند ، این بورسیه همچنین هزینه های زندگی و سفر را برای کل مدت تحصیل پوشش می دهد.

روش درخواست رقابتی است زیرا دانش آموزان باید در چندین رقابت برنده شوند تا در نهایت انتخاب شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رایگان در گرجستان با دریافت بورسیه تحصیلی کامل! مشاوره رایگان بگیرید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

Fulbright scholarship / Georgia

بورسیه تحصیلی فولبرایت در گرجستان

بورسیه تحصیلی فولبرایت در گرجستان​ یک برنامه شناخته شده و بسیار مورد توجه است در بورسیه های تحصیلی در گرجستان است که تنها به بهترین ها در زمینه های مربوطه می رسد ، برای واجد شرایط بودن برای بورسیه تحصیلی Fullbright شما باید استعدادهای زبانی داشته باشید.

به طور معمول ، تامین مالی برای یک Fullbright طیف وسیعی از معیارها را در بر می گیرد ، اما اساسا شما می توانید انتظار کمک های مالی برای شهریه ، هزینه های سفر و زندگی و کمک هزینه ماهانه برای سفر کامل داشته باشید.

بورسیه تحصیلی فولبرایت در گرجستان​

جوایز دیوید ال. بورن

دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس می توانند برای این بورسیه در برنامه های اداری که توسط آژانس امنیت ملی تامین مالی می شود ، درخواست دهند ، دانشجویان علاقه مند به دروس سیاست خارجی ، روابط بین الملل و امنیت جهانی در خط مقدم دریافت بورسیه بورن هستند ، این بورس تحصیلی 25000 دلار است .

بورسیه تحصیلی بنجامین آ. گیلمن

برنامه بورسیه تحصیلی گیلمن جوایزی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی در خارج از کشور ارائه می دهد، این برنامه برای همه رشته ها آزاد است ، یک بورسیه متوسط ​​حدود 20000 دلار در هر سال تحصیل است ، این بورسیه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است.

دانش پژوهان بنیاد معدن گرجستان

برای کمک به دانشجویان شایسته در گرجستان با شهریه کالج ، بنیاد معدن گرجستان با کمک هزینه تحصیلی 40000 دلاری تأسیس شد تا به عنوان بورسیه تحصیلی 500 دلاری به صورت فردی توزیع شود.

با شرایط تحصیل در برخی از محبوب ترین رشته های ارائه شده در دانشگاه های گرجستان آشنا شوید.

شرایط دریافت بورسیه های دانشجویی گرجستان

همانطور که می دانید هر ساله بسیاری از افراد بورسیه های تحصیلی در گرجستان را دریافت می کنند و به راحتی در خارج از کشور تحصیل می کنند اما این افراد چه ویژگی هایی دارند و شرایط دریافت بورسیه ای دانشجویی گرجستان چیست؟

  • برای دریافت بورسیه های تحصیلی در گرجستان باید حتما از مهارت زبان خوبی برخوردار باشید ، این مسئله بسیار مهم است زیرا دانشجویانی که در زبان انگلیسی و یا گرجی مهاجرت بالاتری دارند شانس بیشتری برای دریافت بورسیه دارند.
  • گزینه بعدی سطح علمی می باشد ، شما باید بتوانید شایستگی خود را از طریق مقاله های مختلف ، نمرات بالا و همچنین سطح علمی بالا نشان دهید.
  • سن نیز گزینه مهمی برای کسب بورسیه های تحصیلی در گرجستان است ، برای هر دوره تحصیلی و هر مقطع باید شرایط سنی را داشته باشید.
بورسیه های لیسانس در گرجستان ​

بورسیه های لیسانس در گرجستان

لیست مفصلی از بورسیه های لیسانس در گرجستان وجود دارد ، که رشته های مختلف را در بر می گیرد ، شما می توانید از بین تعداد زیادی بورسیه تحصیلی کالج برای تحصیل در مدیریت بازرگانی ، مهندسی ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، حقوق ، پزشکی ، شیمی ، علوم اجتماعی و غیره انتخاب کنید.

برای قبولی در بورسیه های مقطع لیسانس باید حتما نمرات خوبی در دبیرستان داشته باشید ، همچنین داشتن مدرک زبان معتبر مانند آیلتس و یا تافل می تواند کمک کننده باشد ، شما می توانید در ابتدا در یکی از دانشگاه های گرجستان مشغول به تحصیل شوید و سپس بورسیه تحصیلی را به دست آورید.

بورسیه های مقطع ارشد گرجستان

 می توانید برای بورسیه های مقطع ارشد گرجستان در دانشکده های بازرگانی ، دانشکده های حقوق ، دانشکده های مهندسی ، دانشکده های پزشکی و موارد دیگر درخواست دهید.

حتما بررسی کنید که چه رشته ها ، موضوعات و تخصص هایی تحت پوشش بورسیه های کارشناسی ارشد موجود در گرجستان هستند ، از بین تعداد زیادی بورسیه تحصیلی کالج برای تحصیل در مدیریت بازرگانی ، مهندسی ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، حقوق ، پزشکی ، شیمی ، علوم اجتماعی و غیره را می توانید انتخاب کنید.

 قبولی بورسیه های تحصیلی در مقطع ارشد از کارشناسی آسان تر است ، امام هزینه های تحصیل این مقطع هم بالا تر است ، حداکثر شرایط سنی این مقطع 35 سال می باشد.

بورسیه های دکترا در گرجستان

از بین رشته ها و برنامه های مختلفی یک برنامه تحصیلی برای خود انتخاب کنید و برای بورسیه های دکترا در گرجستان و پوشش بخشی یا کامل هزینه های تحصیل خود برای دانشگاه ها ، دانشکده های بازرگانی ، دانشکده های حقوق ، دانشکده های پزشکی ، موسسات تحقیقاتی و موارد دیگر درخواست دهید ، بررسی کنید که چه رشته ها ، موضوعات و تخصص هایی تحت پوشش بورسیه های مقطع دکترا در گرجستان قرار می گیرند ، از بین تعداد زیادی بورسیه تحصیلی کالج برای تحصیل در مدیریت بازرگانی ، مهندسی ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، حقوق ، پزشکی ، شیمی، علوم اجتماعی و غیره انتخاب کنید.

معمولا تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های گرجستان شامل بورسیه کامل می شود ، حداقل سطح زبان برای این مقطع تحصیلی آیتلس 7 است.

بورسیه های دکترا در گرجستان ​

دریافت ویزای تحصیلی از برترین دانشگاه های دنیا در رزومه کاری ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی قرار دارد ؛ تصاویر ارائه شده تنها بخشی از موفقیت تیم ما در اخذ ویزای تحصیلی از کشورهای مختلف است که مربوط به بازه زمانی کوتاهی است.

شما هم با درج نام و شماره تماس تان در بخش مشاوره رایگان می توانید از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید ؛ این فرصت را از دست ندهید!

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحقق رویای تحصیل رایگان با دریافت بورسیه تحصیلی با کمک مشاوران آگاه رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

پوشش دهی بورسیه های تحصیلی گرجستان در هزینه ها

هزینه تحصیل در دانشگاه گرجستان برای دانشجویان بین المللی در دوره های کارشناسی سالانه حدود 30000 دلار است ، بسته به برنامه و سطح تحصیلی انتخابی شما ، هزینه های تحصیلی شما ممکن است متفاوت باشد ، لطفاً به خاطر داشته باشید که هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی در مقایسه با شهریه دانشجویان گرجستانی کمی بالاتر است.

همچنین هزینه های زندگی در گرجستان نیز بین مبلغ 700 تا 1000 دلار است.

میانگین مبلغ بورسیه ها در گرجستان 20000 دلار می باشد ، پوشش دهی بورسیه های تحصیلی گرجستان در هزینه ها بسیار خوب است و شما می توانید با بهره مندی از این بورسیه های به راحتی در کشور گرجستان زندگی کنید و از تحصیل در رشته مورد علاقه خود  لذت ببرید.

سوالات پر تکرار بورسیه های تحصیلی در گرجستان

همچنین هزینه های زندگی در گرجستان نیز بین مبلغ 700 تا 1000 دلار است.
میانگین مبلغ بورسیه ها در گرجستان 20000 دلار می باشد ، پوشش دهی بورسیه های تحصیلی گرجستان در هزینه ها بسیار خوب است و شما می توانید با بهره مندی از این بورسیه های به راحتی در کشور گرجستان زندگی کنید و از تحصیل در رشته مورد علاقه خود لذت ببرید.

معمولا تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های گرجستان شامل بورسیه کامل می شود ، حداقل سطح زبان برای این مقطع تحصیلی آیتلس 7 است.

 می توانید برای بورسیه های مقطع ارشد گرجستان در دانشکده های بازرگانی ، دانشکده های حقوق ، دانشکده های مهندسی ، دانشکده های پزشکی و موارد دیگر درخواست دهید.

برای قبولی در بورسیه های مقطع لیسانس باید حتما نمرات خوبی در دبیرستان داشته باشید ، همچنین داشتن مدرک زبان معتبر مانند آیلتس و یا تافل می تواند کمک کننده باشد.

دانشجویان علاقه مند به دروس سیاست خارجی ، روابط بین الملل و امنیت جهانی در خط مقدم دریافت بورسیه بورن هستند ، این بورس تحصیلی 25000 دلار است برای شهریه و سایر هزینه های زندگی اعطا می شود.

در این مقاله که توسط گروه مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی نگارش شده بود بورسیه های تحصیلی در گرجستان را بررسی کردیم ، اگر شما نیز به تحصیل در این کشور علاقه دارد می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین مجرب ما در تماس باشید ، همچنین اگر می خواهید راه های مختلف کسب اقامت کشور گرجستان را بدانید همین حالا مقاله مهاجرت به گرجستان را مطالعه کنید.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در گرجستان ساده تر است یا سایر کشورها؟ مقالات زیر را بخوانید و پاسخ این سوال را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه