دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین در واقع قدیمی ترین دانشگاه پزشکی اوکراین است و هر ساله طیف وسیعی از دانشجویان بین المللی و داخلی را به خود جذب کرده و به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های اوکراین شناخته می شود. اگر رویای ورود به حرفه پزشکی را دارید توصیه می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دانشگاه بوگامولتس در سال 1841 با هدف ارائه آموزش عالی به متقاضیان پزشکی، در شهر کی یف اوکراین تاسیس شد و از آن زمان تا به حال با ارائه برنامه های مختلف تحصیلی با آخرین استانداردهای روز دنیا دستاوردهای بی شماری را به دست آورده است. این دانشگاه پیشرو پزشکی در اوکراین توسط کمیسیون ملی پزشکی به رسمیت شناخته شده و مدارک بسیار معتبری را به دانشجویان اعطا می کند. برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی در ادامه این مقاله با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) همراه باشید.

دانشگاه بوگامولتس دوره های مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشگاه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف جهان را به خود جذب می کند و در زمینه تربیت متخصصان پزشکی و پرسنل بهداشت و درمان پیشگام می باشد.

 از بهترین اساتید این دانشگاه می توان به ویکتور شافرانسکی، سرهی دانیلکوف، آنا نووساد و… اشاره کرد. اگر به تحصیل در این کشور علاقه دارید توصیه می کنیم در کنار این عنوان مقاله جذاب و به روز تحصیل در اوکراین را مطالعه فرمایید.

فهرست مطالب
دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشکده های دانشگاه پزشکی بوگامولتس

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین حدودا دارای 10 دانشکده، 87 گروه آموزشی، 2 پژوهشکده است و برنامه های تحصیلی بسیار با کیفیتی را به دانشجویان ارائه می دهد. امروزه حدودا 4 دانشکده پزشکی در این دانشگاه وجود دارد که رشته های پزشکی مختلف را با آخرین استانداردهای روز دنیا در اختیار دانشجویان قرار می دهد. از دیگر دانشکده های دانشگاه پزشکی بوگامولتس می توان به دانشکده دندانپزشکی، داروسازی و دانشکده روانشناسی پزشکی اشاره کرد.

دانشکده پزشکی دانشگاه بوگامولتس

دانشکده پزشکی دانشگاه بوگامولتس در 9 سپتامبر 1841 توسط برخی از بهترین دانشمندان افتتاح شد. دستاوردهای دانشکده پزشکی این دانشگاه نه تنها در پیشرفت های علمی، بلکه در تربیت و آموزش پزشکان ماهر منعکس شده است.

این دانشکده از دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین در تخصص های جراحی، داخلی، زنان و زایمان آموزش های بسیار با کیفیتی را ارائه می دهد و در طی دوره های مختلف دانشجویان را با شرکت در کلاس های بالینی و عملی برای ورود به بازار کار آماده می کند. موضوعات و دوره های پزشکی در این دانشکده به ماژول های مختلفی تقسیم شده و آموزش دروس در آن بر سخنرانی و یادگیری مبتنی بر عمل متمرکز می باشد.

آموزش پزشکی در این دانشکده از دانشگاه بوگامولتس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام شده و اساتید و پزشکان ماهر دروس مختلف را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشجویان و علاقمندان می توانند با تحصیل در دانشکده پزشکی این دانشگاه برنامه های درسی را با استفاده از آخرین تجهیزات و امکانات روز آموزش ببینند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته های پزشکی در برترین دانشگاه های دنیا، بدون آزمون و مقرون به صرفه؛ مشاوره بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بوگامولتس

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بوگامولتس دوره های کارشناسی این رشته را ارائه داده و به عنوان یکی از بهترین دانشکده های دندانپزشکی اوکراینی و اروپایی شناخته می شود. هدف اصلی از ایجاد این دانشکده آگاهی دانشجویان از چالش های موجود در زمینه دندانپزشکی و آموزش راه حل هایی برای مقابله با این چالش ها می باشد.

دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته ای دارد و با استانداردهای آموزشی بالا به دانشجویان کمک کرده تا به دندانپزشکان بسیار ماهر تبدیل شوند. از طرفی این دانشکده با برخی از موسسات و دانشگاه های پیشرو در جهان همکاری کرده و برنامه درسی خود را بر اساس برنامه بولونیا پیش می برد. 

دانشکده داروسازی دانشگاه بوگامولتس

دانشکده داروسازی دانشگاه بوگامولتس محیطی بین المللی را به دانشجویان ارائه داده و متقاضیان می توانند با تحصیل در این دانشکده در کنار دانشجویان از سراسر جهان به تحصیل بپردازند. این دانشکده در سال 1841 و با آغاز تاسیس دانشگاه بوگامولتس در شهر کی یف اوکراین ایجاد شد.

دانشکده داروسازی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین بر اساس استانداردهای جهانی، برنامه های آموزشی خود را به دانشجویان ارائه می دهد و دوره های داروسازی ارائه شده در آن در سطح جهانی شناخته شده هستند. امروزه دانشجویان می توانند با تحصیل در این دانشکده داروسازی پس از اتمام تحصیلات مدرک بسیار معتبری به دست آورند.

زبان تحصیل در دانشگاه پزشکی بوگامولتس

زبان تحصیل در دانشگاه پزشکی بوگامولتس زبان اوکراینی و انگلیسی است و دانشجویان می توانند با تسلط به هر یک از این زبان ها تحصیلات خود را در این کشور انجام دهند. شما باید در قسمت های مختلف مانند صحبت کردن، خواندن و نوشتن به صورت کامل به یکی از این دو زبان تسلط داشته باشید.

از طرفی این دانشگاه پیش از پذیرش دانشجویان از آن ها مصاحبه ای گرفته و دانشجو باید در آن مصاحبه تسلط کتبی و شفاهی تسلط خود را به زبان مورد نظر نشان دهد. در نهایت باید گفت اگر به تحصیل در دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین علاقه داشته اما به هیچ کدام از زبان های نام برده مهارت ندارید می توانید با شرکت در دوره های زبان خارجه این دانشگاه مهارت های خود را افزایش دهید.

در حال حاضر دانشگاه بوگامولتس اوکراین برخی از دوره های زبان انگلیسی و اوکراینی را ارائه می دهد و مدت زمان این دوره ها حدودا 60 ساعت در هر ترم تحصیلی می باشد. دانشجویان و متقاضیان با شرکت در این دوره ها می توانند حین زندگی در اوکراین با شرایط جوی و همچنین تحصیلی در این کشور آشنا شوند و با آگاهی و دانش بیشتر، تحصیل در رشته مورد علاقیشان را آغاز کنند.

زبان تحصیل در دانشگاه پزشکی بوگامولتس

تحصیل پزشکی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین

تحصیل پزشکی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین در دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی و اوکراینی ارائه می شود. در حال حاضر تحصیل پزشکی در مقطع کارشناسی این دانشگاه حدودا 6 سال به طول انجامیده و در طی این دوره دانشجویان می توانند موضوعات مختلفی از رشته پزشکی را فرا بگیرند.

برای ورود به بوگامولتس نیازی به گذراندن هیچ گونه آزمون ورودی ای ندارید و تنها با ارائه ریز نمرات دبیرستان می توانید از این دانشگاه پذیرش بگیرید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه بوگامولتس باید در دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی دبیرستان نمره خوبی به دست آورده باشید. میزان هزینه های تحصیلی در این دانشگاه 8500 دلار برای سال اول و 4300 دلار برای سال های بعدی می باشد.

نحوه یادگیری دروس در دانشگاه بوگامولتس تلفیقی از روش های تئوری و عملی است و دانشجویان از سال سوم به بعد در مطالعات بالینی شرکت کرده تا نحوه مراقبت از بیمار را یاد بگیرند. امتحانات نهایی در دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین طی دو مرحله زیر انجام می شود.

  • تست مهارت عملی دانشجویان سال آخر
  • تست مهارت علمی نظری

دانشجویانی که موفق شوند دوره شش ساله این دانشگاه را به پایان برسانند، می توانند با شرکت در آزمون های دولتی مدرک پزشکی خود را به دست آورند و پس از آن به بازار کار وارد شده یا برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد درخواست دهند. از مهم ترین تخصص ها برای انتخاب در دوره کارشناسی ارشد می توان به ارتوپدی و تروماتولوژی، زنان و زایمان  و… اشاره کرد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه بوگامولتس

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه بوگامولتس

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه بوگامولتس پنج سال به طول می انجامد. جالب است بدانید این دانشگاه به داشتن بهترین بخش دندانپزشکی در اوکراین و یکی از بهترین ها در اروپای شرقی با زیرساخت های پیشرفته شناخته شده و برخی از بهترین دوره های دندانپزشکی را ارائه می دهد. هزینه های تحصیل این رشته در دانشگاه بوگامولتس حدودا 4700 دلار برای هر سال می باشد.

دانشگاه بوگامولتس برنامه دندانپزشکی خود را طبق قوانین اتحادیه اروپا طراحی کرده است. دو سال اول این دوره بر موضوعات پیش بالینی تمرکز داشته و سه آخر آن نیز بر موضوعات بالینی اختصاص دارد. دانشجویان می توانند با شرکت در این دوره از طریق سخنرانی، یادگیری مبتنی بر کلاس، آزمایشگاه، کارگاه، سمینار و مشاوره دروس مختلف را آموزش ببینند.

از مهم ترین دروس برنامه داروسازی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین می توان به علوم فیزیولوژیکی، مبانی عمل دندانپزشکی، بیوشیمی دندان، آناتومی و بافت شناسی دهان، موضوعات دندانپزشکی بالینی، دندانپزشکی (آندودنتتیک، پروتز و جراحی) و موضوعات پیشرفته در دندانپزشکی بالینی، جراحی دندانپزشکی، پزشکی بالینی اشاره کرد.

دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه بوگامولتس باید مدارک مانند سوابق تحصیلی ریز نمرات دبیرستان، مدارکی از کشور خود مبنی بر اینکه مجاز به تحصیل در اوکراین هستند، دو عکس کوچک 4-5 سانتی متری و مدارک شناسایی را برای دانشگاه ارسال کنند. نکته حائز اهمیت این است که شما باید تمامی مدارک ارسال شده را به زبان اوکراینی ترجمه و سپس برای دانشگاه ارسال کنید.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین

مدت زمان تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین 5 سال است و دانشجویان حین تحصیل در این رشته نحوه استفاده موثر از داروها را فرا می گیرند. مطالعات داروسازی در این دانشگاه شامل مطالعه علوم شیمی و علوم بهداشتی است و دانشجویان با تحصیل در این رشته با نقش داروها در مراقبت های بهداشتی و خدمات بالینی آشنا می شوند.

از مهم ترین موضوعات ارائه در رشته داروسازی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین می توان به شیمی ارگانیک، تغذیه، فارماکولوژی، صنعت داروسازی، علوم فیزیولوژیکی، میکروبیولوژی، عوامل پزشکی و… اشاره کرد.

مهم ترین اطلاعات در مورد تحصیل داروسازی در دانشگاه بوگامولتس
زبان برنامه تحصیلی انگلیسی
مدت زمان تحصیل 5 سال
بورسیه های تحصیلی موجود بر اساس شایستگی
هزینه 34722 گریونا اوکراین

تحصیل در رشته داروسازی شامل شرکت در کلاس های درس علمی و بالینی است و دانشجویان در ترم های آخر با اشتغال در آزمایشگاه به صورت عملی با این رشته و نحوه استفاده از دانش خود در بازار کار آشنا می شوند. از مهم ترین مدارکی که باید حین درخواست پذیرش از دانشگاه بوگامولتس ارسال کنید، می توان به مدارک زیر اشاره کرد.

  • سند مربوط به پرداخت هزینه درخواست
  • عکس ها
  • گواهی پزشکی
  • ویزای دانشجویی
  • نامه تشویق
  • گذرنامه
  • اثبات پرداخت هزینه
  • گواهی آزمایش HIV
  • نامه پذیرش
  • جزئیات خانواده
  • بیمه سلامت و زندگی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • شناسنامه و مدارک شناسایی

اطلاعات خود درباره کشور اوکراین را با مطالعه مقالات زیر به روز کنید.

خوابگاه های دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

خوابگاه های دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین بین دانشجویان این دانشگاه بسیار محبوب هستند و دانشجویان زیادی این خوابگاه ها را برای اقامت حین تحصیل انتخاب می کنند. کیفیت اتاق های این خوابگاه بسیار خوب است و در تمامی آن ها مبلمان و تجهیزات کامل قرار دارند.

امروزه هر دانشجوی ثبت نام شده در این دانشگاه می تواند برای اسکان از خوابگاه های دانشگاه استفاده کند. این خوابگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که نیاز دانشجویان در بخش های مختلف را بر طرف کنند و اصولا با توجه به میزان بودجه دانشجویان دارای اتاق های مختلفی می باشند.

اتاق های خوابگاه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین به اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره تقسیم می شوند و در تمامی اتاق ها امکانات مختلف نظیر تخت، تشک، ملحفه، بالش و روبالشی قرار دارد. از طرفی ساختمان های این خوابگاه ها نیز به صورت کامل به امکاناتی مانند سیستم گرمایش متمرکز، آشپزخانه و... مجهز هستند.

خوابگاه های دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

در محوطه این خوابگاه ها نیز امکاناتی مانند استخر، باشگاه تندرستی، مراکز ورزشی، استادیوم فوتبال، زمین ورزشی هندبال، زمین تنیس و زمین والیبال و... وجود دارد که دانشجویان را به سوی داشتن زندگی ای با سبک زندگی سالم سوق می دهد. دانشجویان با زندگی در خوابگاه ها می توانند در محیطی دانشجویی غرق شوند و با شرکت در رویدادهای اجتماعی مختلف دوره تحصیلی بسیار خوبی را تجربه کنند. امروزه هزینه اجاره یک اتاق تک خوابه در این خوابگاه ها حدودا 4500 دلار می باشد.

تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی همیشه در تلاشند با ارائه اطلاعات صحیح و به روز و اقدامات عملی مناسب شما را در مسیر امن و قانونی مهاجرت همراهی کنند.

در ویدئو تصاویر برخی از ویزاهای اخذ شده برای تحصیل در کشور اوکراین را میبینید که برای کلاینت های عزیز ما اخذ شده است.

شما هم می توانید در اسرع وقت ویزای تحصیلی از برترین دانشگاه های این کشور را دریافت کنید.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

برای رسیدن به هدف مهاجرتی متناسب با شرایط خود، مشاوره دریافت کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

موقعیت مکانی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

موقعیت مکانی دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین بسیار خوب است و این دانشگاه در واقع شهر کی یف اوکراین، در بلوار تاراس شوچنکو 13 واقع شده است. بلوار تاراس شوچنکو که این دانشگاه در آن واقع شده است از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهرمند است و شما می توانید با تحصیل در این دانشگاه به انواع موزه ها، منطقه دیپلماتیک و… دسترسی داشته باشید. امروزه از مهم ترین راه های ارتباطی با کارکنان این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تلفن های تماس: +380 (44) 234 9276
  • فکس: +380 (44) 234 9276
  • صفحه وب: http://nmuofficial.com
  • پست الکترونیک: [email protected]
  • کد پستی: 01601

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه بوگامولتس

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه بوگامولتس بسیار عالی است و امروزه مسیر  های دسترسی مختلفی برای رسیدن به این دانشگاه وجود دارد. شما می توانید برای دسترسی به دانشگاه  بوگامولتس از وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی استفاده کنید و در کوتاه ترین مدت زمان خود را به دانشگاه برسانید.

دانشجویانی که علاقه دارند که روش های حمل و نقل مقرون به صرفه را امتحان کنند می توانند برای دسترسی به دانشگاه بوگامولتس از اتوبوس استفاده کنند.

 امروزه خط های 114، 118، 18TP، 20 و 69 اتوبوس شما را به این دانشگاه می رساند. از طرفی علاوه بر اتوبوس، مترو نیز یکی از راه های عالی برای دسترسی به دانشگاه پزشکی بوگامولتس است و دانشجویان باید از خط ME استفاده کنند. در نهایت خط های M2 و M3 اتوبوس برقی نیز از روش های رسیدن به این دانشگاه می باشد.

با برترین دانشگاه های پزشکی در برخی کشورهای جهان آشنا شوید.

سوالات پر تکرار دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین حدودا دارای 10 دانشکده، 87 گروه آموزشی، 2 پژوهشکده است و برنامه های تحصیلی بسیار با کیفیتی را به دانشجویان ارائه می دهد.

زبان تحصیل اوکراینی و انگلیسی است و دانشجویان می توانند با تسلط به هر یک از این زبان ها تحصیلات خود را در این کشور انجام دهند.

برای ورود به بوگامولتس نیازی به گذراندن هیچ گونه آزمون ورودی ای ندارید و تنها با ارائه ریز نمرات دبیرستان می توانید از این دانشگاه پذیرش بگیرید. برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید در دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی دبیرستان نمره خوبی به دست آورده باشید.

این خوابگاه ها بسیار با کیفیت هستند و به گونه ای طراحی شده اند که نیاز دانشجویان در بخش های مختلف را بر طرف کنند و اصولا با توجه به میزان بودجه دانشجویان دارای اتاق های مختلفی می باشند. اتاق های خوابگاه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین به اتاق های یک نفره، دو نفره، سه نفره و چهار نفره تقسیم می شوند.

هزینه تحصیل حدود 34722 گریونا اوکراین می باشد.

اگر شما نیز قصد تحصیل پزشکی یا دیگر رشته های مرتبط به مراقبت های بهداشتی را در دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین دارید، همین حالا از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید. شما همچنین می توانید برای داشتن چشم اندازی بهتر از کلیه روش های مهاجرتی به این کشور به مقاله جذاب مهاجرت به اوکراین مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه