بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان

بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد ، تحصیل در دانشگاه های ارمنستان گزینه خوبی برای علاقمندان به رشته پزشکی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های پزشکی این کشور با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید ؛ همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ارمنستان را بخوانید.

دانشگاه های پزشکی در ارمنستان گزینه های متعددی را به دانشجویان داخلی و خارجی که می خواهند پزشکی را به عنوان یک حرفه دنبال پیشنهاد می دهند ، بر خلاف سایر مقاصد خارج از کشور ، ارمنستان ارزان ترین آموزش پزشکی را ارائه می دهد. این امر باعث می شود که بیشتر دانشجویان بین المللی ارمنستان را برای تحصیلات عالی انتخاب کنند.

هزینه کم بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان در کنار آموزش پزشکی با کیفیت ، زیرساخت های مدرن ، آزمایشگاه های مجهز هزاران دانشجو را هر ساله به این کشور جذب می کند ، برای پذیرش در دانشگاه های برتر پزشکی در ارمنستان ، دانشجو مجبور به شرکت در آزمون ورودی نیست ، مراحل پذیرش در دانشگاه های ارمنستان بسیار آسان و ساده است.

فهرست مطالب
بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان

دانشگاه پزشکی دولتی ایروان

دانشگاه پزشکی دولتی ایروان با بیش از 31000 فارغ التحصیل تا به امروز ، پیشروترین دانشگاه پزشکی ارمنستان است ، این دانشگاه معتبر در ایروان ارمنستان واقع شده است ، دانشگاه دولتی پزشکی تقریباً 8000 دانشجو در شش دانشکده خود دارد.

در مجموع 1200 دانش آموز از کشورهای مختلف ثبت نام کرده اند ، این دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر ارمنستان برای مطالعات مختلف در نظر گرفته می شود ، بیش از 1100 استاد در این دانشگاه وجود دارد که 171 نفر از آنها دکترای علوم با تحصیلات عالی هستند.

به صورت کلی با تحصیل در این دانشگاه می توانید پزشکی را با روش مدرن زیر نظر بهترین اساتید آموزش ببینید ، مدرک ارائه شده توسط این دانشگاه بسیار معتبر می باشد و پس از پایان تحصیل و فارغ التحصیلی می توانید در ارمنستان و یا هر کشور دیگر مشغول به کار شوید.

دانشگاه پزشکی ایروان دارای سطح علمی بالایی است و با تحصیل در این دانشگاه پس از 6 سال می توانید به رویای پزشک بودن خود برسید و پزشکی دانا و کارآمد شوید.

محل ایروان ، ارمنستان
طول دوره 5 تا 6 سال
هزینه تحصیل لیسانس 5000 دلار

دانشگاه هایبوساک ایروان

دومین دانشگاه در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان ، دانشگاه هایبوساک ایروان یکی از برترین دانشگاه های پزشکی در کل اروپای شرقی محسوب می شود ، هر ساله تعداد بیشتری از دانشجویان خارج از کشور به دنبال پذیرش در دانشگاه هایبوساک ایروان هستند زیرا ارمنستان یکی از کشورهایی با ایمنی بالا و نرخ جرم پایین است ، در حال حاضر بیش از 7000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه هایبوساک در سال 1991 در ایروان تأسیس شد ، کارکنان دانشگاه هایبوساک ایروان تجربه زیادی دارند ، در این دانشگاه هیچ مانعی برای زبان وجود ندارد زیرا زبان انگلیسی رسانه آموزشی است.

محل ایروان ، ارمنستان
طول دوره 5 سال
دوره های ارائه شده پزشکی، روابط بین الملل
متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 3800 دلار در سال
آخرین مهلت پذیرش 1 اکتبر 2022

امنیت دانشجویان دختر و پسر در اولویت دانشگاه هایبوساک ایروان است ، زیرساخت دانشگاه هایبوساک ایروان برای کمک به دانشجویان در حفظ و زندگی در یک محیط سالم طراحی شده است ، دانشگاه برای دانش عملی و نظری به یک اندازه ارزش قائل است ، امکانات تحقیقاتی به خوبی مجهز است.

هایبوساک یکی از بهترین کالج های پزشکی در ارمنستان برای دانشجویان ایرانی با زیرساخت مدرن مجهز به تجهیزات پیشرفته است ، اساتید مجرب آموزش پزشکی با کیفیتی را به دانشجویان ارائه می دهند ، زبان تدریس در این دانشگاه زبان انگلیسی می باشد ، دانشگاه ایروان هایبوساک یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان است.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل ارزان رشته های علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر ارمنستان را با راهنمایی مشاوران ما تجربه کنید.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دانشگاه بین المللی ارمنی-روسی مخیتار گوش

سومین مورد در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان دانشگاه بین المللی ارمنی-روسی Mkhitar Gosh در سال 1996 در ایروان ، تأسیس شد ، کمیسیون ملی پزشکی به طور رسمی این دانشگاه را تأیید کرده است که استانداردهای NMC را برآورده می کند ، این مؤسسه به عنوان یکی از بهترین مؤسسات ارمنستان شناخته می شود که به دلیل ارائه آموزش با کیفیت بالا شهرت دارد.

این دانشگاه یکی از اعضای شناخته شده یونسکو برای به رسمیت شناختن بین المللی معادل دیپلم ها و مدارک دولتی است ، رشته پزشکی دانشگاه بین المللی ارمنی-روسی مخیتار گوش توسط وزارت آموزش و علوم ارمنستان تایید شده است ؛ دانشگاه مخیتار گوش که یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان است ، محیطی دوستانه را فراهم می کند که برای ترویج یادگیری در دانشگاه ایجاد شده است.

با تحصیل در دانشگاه مخیتار گوش می توانید در محیطی بین االمللی تحصیل کنید ، در طول تحصیل در این کشور می توانید دوستان زیادی از سراسر دنیا پیدا کنید و روابط عمومی خود را گسترش دهید.

محل ایروان ، ارمنستان
طول دوره 5 سال
دوره های ارائه شده دندانپزشکی ، پزشکی
متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 2900 دلار در سال
آخرین مهلت پذیرش 1 اکتبر 2022

دانشگاه طب سنتی

دانشگاه طب سنتی یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان است که در سال 1991 تاسیس شده است ، مراحل آموزشی در دانشگاه طب سنتی مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می شود ، دانشکده این دانشگاه دانشمندان بسیار ماهری را تربیت می کند که در درمان طب سنتی و مدرن تجربه کسب خواهند کرد ، این دانشگاه یکی از دانشگاه های پیشرو در جهان در طب سنتی ، مکمل و جایگزین است.

محل ایروان ، ارمنستان
طول دوره 5 سال
دوره های ارائه شده غدد عمومی ، عمل پزشکی فیزیوتراپی ، سوزن سوزی ، فیتوتراپی ، هومیوپاتی ، نورولوژی ، بازتاب درمانی
متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 21000 دلار
آخرین مهلت پذیرش 1 اکتبر 2022

دپارتمان های پزشکی عمومی و دندانپزشکی آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهند ، استفاده از فناوری مدرن ساده است و آزمایشگاه ها به خوبی مجهز هستند ، محیط مطالعه و زیرساخت عالی است ، در طول برنامه های کارآموزی ، دانشجویان این شانس را دارند که در بیمارستان های محلی کار کنند.

دانشگاه طب سنتی برای ارائه آموزش با کیفیت محبوب است و توسط شوراهای پزشکی مانند  WHO،  NMC، ECFMG و WFME تایید شده است ، دانشگاه طب سنتی یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه ‌های ارمنستان است و به دلیل ارائه آموزش عالی پزشکی برای داوطلبان پزشکی که مایل به پزشکی از ارمنستان هستند همراه با ساختار هزینه مقرون به صرفه شناخته شده است.

شرایط تحصیل رشته های پزشکی در ارمنستان بهتر است یا سایر کشورها؟ مقالات را بخوانید و به پاسخ خود برسید!

دانشگاه پزشکی سنت ترزا

دانشگاه پزشکی سنت ترزا یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان می باشد که به داشتن کتابخانه عالی ، آزمایشگاه کامپیوتر ، سالن نمایش ، بیمارستان ، کلاس های درس مجهز و … برای دانشجویان مفتخر است ، این دانشگاه با 145 دانشکده و مؤسسه ای کار می کند که متخصصان تحصیل کرده را برای اکثر بخش های اقتصاد ملی ارمنستان تربیت می کنند.

دانشگاه پزشکی سنت ترزا در سال 1992 تاسیس شد ، اولین دانشگاه پزشکی که برنامه پزشکی متوسط ​​انگلیسی را ارائه می دهد ، دانشگاه پزشکی سنت ترزا است ، دانشگاه سنت ترزابه طور مداوم در حال بهبود دفاتر و ماهیت آموزش خود است تا از نوآوری ها و پیشرفت های در حال تحول در زمینه آموزش پزشکی مطلع شود.

دپارتمان های پزشکی عمومی و دندانپزشکی آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهند ، استفاده از فناوری مدرن ساده است و آزمایشگاه ها به خوبی مجهز هستند ، محیط مطالعه و زیرساخت عالی است ، در طول برنامه های کارآموزی ، دانشجویان این شانس را دارند که در بیمارستان های محلی کار کنند.

دانشگاه طب سنتی برای ارائه آموزش با کیفیت محبوب است و توسط شوراهای پزشکی مانند  WHO،  NMC، ECFMG و WFME تایید شده است ، دانشگاه طب سنتی یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه ‌های ارمنستان است و به دلیل ارائه آموزش عالی پزشکی برای داوطلبان پزشکی که مایل به پزشکی از ارمنستان هستند همراه با ساختار هزینه مقرون به صرفه شناخته شده است.

محل ایروان ، ارمنستان
طول دوره 5 سال
دوره های ارائه شده دندانپزشکی درمانی ، جراحی دندان و دندانپزشکی ارتوپدی
متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 1800 دلار

موسسه پزشکی ارمنستان

موسسه پزشکی ارمنستان یک موسسه پزشکی خصوصی در ایروان ، ارمنستان است که در سال 1990 تاسیس شد و جزو بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان می باشد ، اساتید و معلمان مشهور از سراسر جهان برای ارائه آموزش با کیفیت بالا به دانشگاه می آیند. برای پذیرش پزشکی ، داوطلبان نیازی به شرکت در هیچ آزمون ورودی ندارند ؛ این دانشگاه مجهز به تکنولوژی روز دنیاست ، به غیر از هزینه تحصیل ، موسسه پزشکی ارمنستان به هیچ گونه کمک مالی یا هزینه سرانه نیاز ندارد ، در محوطه دانشگاه ، امکانات اقامتی با قیمت مناسب وجود دارد. برای دانشجویان بین المللی پزشکی است.

از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه تحصیل به زبان انگلیسی می باشد ، دانشجویان به هیچ عنوان نیاز به یادگیری زبان ارمنی ندارند ؛ یکی از بهترین راه ها برای کسب خود اشتغالی کشور ارمنستان سرمایه گذاری است ، جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله های سرمایه گذاری در ارمنستان و یا ثبت شرکت در ارمنستان را مطالعه کنید.

گروه مشاورین رجبی تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت به ارمنستان از راه ها مختلف را در سایت خود قرار داده اند ، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مشابه را مطالعه کنید و یا گروه مشاورین هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام دنبال کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در ارمنستان

منظور از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در ارمنستان دانشگاه هایی است از طریق وزارت ایران در ارمنستان تایید شده است.

وزارتخانه بهداشت ایران هر ساله لیستی از دانشگاه های مورد تایید را در اختیار علاقمندان قرار می دهد ، این وزارتخانه با استفاده از ویژگی های عمومی ، فناوری ، مالی ، رفاهی ، پژوهشی ، بررسی و با تصویب شورای ارزشیابی مدارک تحصیلی برخی از دانشگاه های جهان را مورد قبول واقع می کند.

مسئله تایید شدن یا نشدن دانشگاه مورد نظر برای کسانی بیشتر حائز اهمیت است که قصد دارند پس از ادامه تحصیل در کشور های خارجی به ایران برگردند و کار طبابت را در کشور عزیزمان ایران انجام دهند، مدرک پزشکی بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان در سطح بین المللی شناخته شده است ، دانشجویانی که مدرک پزشکی خود را در ارمنستان دریافت کرده‌اند ، اکنون در مکان ‌های مختلف به طبابت می‌پردازند.

همچنین این مورد برای افرادی که قصد دارند با تحصیل در خارج از کشور از سربازی معاف شوند نیز بسیار مهم است ؛ متاسفانه در کشور ارمنستان دانشگاهی که مورد تایید وزارت ایران باشد وجود ندارد ، اما این دانشگاه ها همچنان مورد تایید بسیاری دیگر از کشور ها هستند.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در ارمنستان

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان

متاسفانه در کشور ارمنستان دانشگاهی که مورد تایید وزارت ایران باشد وجود ندارد ، اما این دانشگاه ها همچنان مورد تایید بسیاری دیگر از کشور ها هستند.

دانشگاه پزشکی دولتی ایروان با بیش از 31000 فارغ التحصیل تا به امروز ، پیشروترین دانشگاه پزشکی ارمنستان است ، این دانشگاه معتبر در ایروان ارمنستان واقع شده است.

  • طول دوره 5 سال
  • دوره های ارائه شده پزشکی، روابط بین الملل
  • متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 3800 دلار در سال

بله دانشگاه طب سنتی برای ارائه آموزش با کیفیت محبوب است و توسط شوراهای پزشکی مانند  WHO،  NMC، ECFMG و WFME تایید شده است ، دانشگاه طب سنتی یکی از قدیمی‌ترین و ارزان ترین دانشگاه ‌های ارمنستان است.

اگر شما نیز به تحصیل پزشکی در بهترین دانشگاه های پزشکی ارمنستان علاقه دارید و می خواهید حین تحصیل در این کشور کار در ارمنستان را آغاز کنید ، می توانید از طریق دو شعبه تهران و شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج را نیز در همین سایت بخوانید.

به دنبال شناخت برترین دانشگاه های پزشکی در خارج هستید؟ مقالات زیر را هم بخوانید و اطلاعات خود را به روز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
منو
خانه