ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج

ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج موضوعی است که افراد علاقه مند به تحصیل رشته های پزشکی در خارج از کشور همیشه به دنبال آن هستند ، با ما در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا پاسخ را دریافت نمایید.

پزشکی یکی از بهترین رشته های تحصیلی در دنیا است که می تواند اهمیت آن را در روند زندگی انسان به خوبی مشاهده کرد ، البته انتخاب مقصد تحصیل پزشکی ، نگرانی زیادی برای علاقمندان تحصیل در این رشته در سراسر جهان ایجاد کرده است ، زیرا هرساله استاندارد های دانشگاه های پزشکی به طور فزاینده ای افزایش می یابد.

تحصیل پزشکی در اروپا در مقایسه با تحصیل پزشکی در ایالات متحده ، کانادا و سایر نقاط جهان دارای مزایای مختلفی است اما بدون شک ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان و کانادا مقاصد استثنایی برای پزشکی با اعتبار جهانی هستند ، در ادامه با ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور آشنا می شویم.

چیزی که دانشجویان پزشکی همیشه مانعی برای تحصیل خود می دانند ، گران بودن شهریه تحصیل است ، دانشکده های پزشکی به دلیل مقرون به صرفه بودن در سراسر جهان شناخته نشده اند ؛ دانشکده های پزشکی ارزان قیمت نادر هستند و دانشجویان ورود به دانشگاه های دولتی را بر اساس میزان قبولی و رقابت برای ورود به کالج های معتبر دشوار می دانند ؛ با این حال از میان کشور های جهان می توان چندین کشور را به عنوان ارزان ترین مقصد تحصیل رشته پزشکی در خارج برای دانشجویان بین الملی معرفی کرد.

همچنین شما عزیزان می توانید برای آگاهی از چگونگی تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشور های اروپایی وبه عنوان یک نمونه مقاله به روز و کامل که آگاهی شما را در زمینه شرایط پذیرش و هزینه های تحصیل ، آزمون های ورودی و بسیاری موارد کاربردی این رشته ها افزایش می دهد ، مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آلمان را بخوانید.

فهرست مطالب
ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج

ایتالیا و بورسیه های تحصیلی

این کشور شینگن افتخار هزینه تحصیل مقرون به صرفه در دوره های پزشکی را داراست که کمتر از دوره های انگلیس و ایالات متحده است اما در مقایسه با آلمان یا سوئد لزوما ارزان نیست ، علاوه بر این هزینه نسبتا پایین زندگی در ایتالیا (بسته به جایی که در آن کشور هستید) می تواند سبب محبوبیت برای تحصیل در رشته های پزشکی باشد.

برای پذیرش در بیشتر دوره ها یک آزمون پذیرش وجود دارد اما این سیستم به سختی سایر کشورها در اروپای غربی نیست ؛ چند موسسه پزشکی در ایتالیا شامل دانشگاه پارما ، دانشگاه رم لا ساپینزا ، دانشگاه سیه نا ، دانشگاه تریست ، دانشگاه اودین و دانشگاه ورونا است.

هزینه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه هاب ایتالیا بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰یورو برای هر سال تحصیلی است به همین دلیل در لیست ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج جای می گیرد ، شهر های میلان ، بولونیت ، رک ، تورین و غیره بهترین شهر های این کشور برای تحصیل پزشکی هستند.

در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا ، شرایط ورود و بورسیه های تحصیلی را به طور مفصل توضیح داده ایم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

گذشتن از سد کنکور ایران در رشته های پزشکی و انتخاب مسیر صحیح مهاجرت با تکیه بر دانش و تجربه مشاوران رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

روسیه از مقاصد ارزان تحصیل پزشکی

این ممکن است برای شما تعجب آور باشد ، اما آیا می دانید تحصیل در روسیه ارزان تر از آن است که فکر می کنید؟ روسیه نه تنها مقرون به صرفه است ، بلکه آموزش با کیفیتی قابل مقایسه با تحصیل در اروپا را ارائه می دهد ، دولت روسیه همچنین ۱۵۰۰۰ فرصت بورسیه برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آنجا را دارند اختصاص داده است.

تحصیل در رشته پزشکی در روسیه می تواند از ۲۰۰۰ دلار در سال به ۶۰۰۰ دلار در سال برسد ، ارزان ترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل پزشکی شامل دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک ، دانشگاه پزشکی دولتی استاوروپول ، آکادمی پزشکی ایوانووو ، آکادمی پزشکی دولتی ولگاگراد و آکادمی پزشکی دولتی اشتراخان می باشد ؛ برای تحصیل پزشکی در روسیه شما این امکان را دارید که در شهر های مسکو ، سن پترزبورگ ، نووسیبیرسک ، کازان ، ولگاگردا و غیره تحصیل کنید.

تحصیل پزشکی در روسیه همچنین به این معنی است که شما توسط بهترین اساتید پزشکی در این کشور آموزش خواهید دید ، علاوه بر این می توانید بهترین امکانات و بیمارستان ها را در روسیه تجربه کنید ، جایی که بسیاری از فارغ التحصیلان آن اکنون در بیمارستان های پیشرو در سراسر جهان کار می کنند.

روسیه از مقاصد ارزان تحصیل پزشکی

اوکراین ، تحصیل و زندگی ارزان

طی دهه گذشته ، اوکراین بیشتر دانشجویان بین المللی را در کشور خود جذب کرده است ، در سال ۲۰۱۱ ، ۵۳،۶۶۴ دانشجوی بین المللی در اوکراین وجود داشت اما تعداد آنها در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۷۵،۰۰۰ نفر رسید.

تحصیل MBBS در اوکراین نیز به دلیل این که بسیاری از دانشگاه های پزشکی دولتی کلاس جهانی با قیمت مقرون به صرفه وجود دارد ، به گزینه محبوب دانشجویان خارجی تبدیل شده است ؛ عامل دیگر می تواند روند ثبت نام بدون دردسر باشد که در آن قبولی در کنکور شرط نیست.

در ادامه چند موسسه مقرون به صرفه برای ادامه تحصیل در پزشکی در اوکراین آورده شده است که از ۴۰۰۰ دلار در سال تا ۶۰۰۰ دلار در سال متغیر است که شامل دانشگاه پزشکی کیف ، آکادمی پزشکی دولتی Dnepropetrovsk ، دانشگاه ملی پزشکی وینیتسا ، دانشگاه ملی پزشکی اودسا ، دانشگاه ملی پزشکی دونتسک ، دانشگاه پزشکی کیف ، پردیس کیف می باشد.

خبر خوشحال کننده این که مدرک دانشگاه های پزشکی اوکراین در سراسر جهان معتبر است پس نگران صحت مدرک دانشگاه های آن نباشید ، شما می توانید در یکی از دانشگاه های پزشکی این کشور در شهر های کیف ، اودسا ، خارکیف و غیره با هزینه کم تحصیل کنید.

چین بدون آزمون پزشکی و کم هزینه

چین بدون آزمون پزشکی و کم هزینه

نام چین هم در فهرست ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج قرار دارد ، همانطور که می دانیم چین دارای یکی از سریعترین رشد اقتصادی در جهان است ، موسسات آموزشی چین علاوه بر توانایی های اقتصادی خود در حال کسب رتبه و صعود به رتبه بندی های جهانی هستند.

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education (THE) در آسیا ، ۷۲ موسسه از چین با موفقیت به لیست راه یافته اند ؛ اگر می خواهید تحصیلات خود را در رشته پزشکی ادامه دهید ، چین قطعاً باید در بالای لیست شما برای انتخاب باشد زیرا نه تنها مقرون به صرفه بلکه با سایر دانشگاه های غربی هم تراز است.

شهریه تحصیل پزشکی در چین می تواند به ۲۶۰۰ دلار در سال می رسد ، برخی از دانشگاه های پزشکی در چین وجود دارد که مدرک پزشکی را با شهریه کم ارائه می دهند این دانشگاه ها شامل دانشگاه پزشکی لوژو ، کالج پزشکی سیچوان شمالی ، دانشگاه پزشکی آنهویی ، دانشگاه یانگژو ، دانشگاه پزشکی نینگشیا می باشند ، علاقمندان تحصیل در رشته پزشکی در چین می توانند در دانشگاه های شهر های هنگ کنگ ، چنگ دو ، هانگژو ، پکن ، شانگهای و غیره به عنوان بهترین شهر های چین برای دانشجویان بین المللی تحصیل کنند.

یک چیز منحصر به فرد در مورد تحصیل پزشکی در چین ، فرصت یادگیری طب سنتی و فنون پزشکی باستان است ، این یک فرصت عالی برای شماست که دانش خود را گسترش دهید و شاید در آینده از آن استفاده کنید ، در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین ، انواع بورسیه های تحصیلی و راه های کم کردن هزینه های دانشجویی را به شما عزیزان معرفی کرده ایم ، لینک مقاله در باکس زیر به شما تقدیم شده است.

با تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی در برخی از کشور های پیشرو در جهان آشنا شوید ؛ اطلاعات مقالات ، کاملاً به روز است.

آلمان ، کشوری قوی در زمینه پزشکی

در بررسی ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج به آلمان می رسیم ، برنامه های پزشکی آلمان رایگان است .

اگر به دنبال تحصیل پزشکی با بودجه کمتری هستید و توانایی پرداخت چک های بزرگ برای هر ترم مانند سایر مدارس خارج از اروپا را ندارید ، آلمان با توجه به اقدامات پزشکی یکی از بهترین مکانها برای تحصیل پزشکی است ، البته توجه داشته باشید در برخی دانشگاه ها دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت شهریه ۳۰۰۰ یورو برای هر سال تحصیلی هستند.

می توانید با خوشحالی دانشی را کسب کنید که در کلاس جهانی از یکی از سخت گیرترین کشور های کره زمین است ؛ با داشتن دانش بسیار خوب در زبان آلمانی ، احتمالا از شما خواسته خواهد شد یک سری آزمایشات مقدماتی را بگذرانید تا در دوره ای شرکت کنید که این توانایی های زبانی شما را در جایگاه خوبی نگه می دارد.

برخی از موسسات ارزان پزشکی در آلمان شامل دانشکده فنی Westfälische ، دانشگاه بوخوم ، دانشگاه بن و دانشگاه دوسلدورف می باشد ؛ شما می توانید در شهر های برلین ، مونیخ ، هامبورگ ، هانوور و غیره در دانشگاه های پزشکی تحصیل کنید.

آلمان ، کشوری قوی در زمینه پزشکی

ترکیه ، پزشکی ارزان و نزدیک

آیا تا به حال فکر کرده اید کدام کشور بیشترین دانشگاه های پزشکی را داراست ، خوب ترکیه مطمئنا یکی از مدعیان این امر است ، حدود ۹۰ دانشگاه پزشکی در این کشور وجود دارد و بیش از ۱۰ دانشگاه آن در حال آموزش پزشکی به زبان انگلیسی هستند ؛ روز به روز ، ترکیه در حال تبدیل شدن به یکی از کشورهای جذاب برای دانشجویانی است که مایل به تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستند ؛ این کشور با درمان های پزشکی پیشرفته بسیار محبوب است و بهترین پزشکان جهان در اینجا کار می کند.

تحصیلات آنها در طول سالها به خوبی پیشرفت کرده است و مهم نیست که کدام دانشکده پزشکی را انتخاب کنید ، برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی ترکیه قبولی در آزمون ورودی الزامی است.

از میان دانشگاه های برتر پزشکی این کشور می توان به یدی تپه ، کوچ ، استانبول ، میدپول ، اوکان و کاربوک اشاره کرد ؛ هزینه تحصیل در رشته پزشکی در ترکیه در دانشگاه های دولتی بین ۲۴۰ تا ۱۵۰۰ دلار و در دانشگاه خصوصی بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار برای هر سال است.

توصیه می کنیم مقاله دانشگاه مدیپول استانبول را مطالعه کنید تا با جزییات بیشتری در این زمینه آشنا شوید.

به دنبال تحصیل ارزان در خارج از کشور هستید ؟ مقالات زیر را بخوانید و با هزینه های مقرون به صرفه دانشگاه ها آشنا شوید.

فرانسه تحصیل مجانی پزشکی و دندانپزشکی

فرانسه تحصیل مجانی پزشکی و دندانپزشکی

فرانسه یکی از معدود کشورهایی است که دارای سابقه طولانی در تعالی پزشکی است ؛ حدود ۸۰ موفقیت پزشکی / موفقیت در این کشور انجام شد ، که منجر به آوردن ۱۳ جایزه نوبل برای شهروندان فرانسوی شده است ؛ برای فرانسه ، ۹ سال طول می کشد تا متخصصان پزشکی در پزشکی عمومی تحصیل کنند ؛ از طرف دیگر ، ۱۰ تا ۱۲ سال طول می کشد تا سایر تخصص ها مانند جراحی یا تخصص اطفال پایان یابد.

بهترین دانشگاه های پزشکی این کشور شامل دانشگاه پاریس دسکارت ، دانشگاه سوربن ، دانشگاه وسترن بریتانی ، دانشگاه پزشکی استرازبورگ و دانشکده پزشکس مارسیل می باشد ، هزینه تحصیل در رشته پزشکی در فرانسه ۵۰۰۰ یورو برای سال اول و ۴۰۰۰ یورو برای دانشجویان سال های دوم به بعد می باشد.

گرجستان ، نزدیک و کم هزینه

گرجستان درسال های اخیر به موفقیت ۱۰۰ درصد در سواد رسیده است و بهترین مکان برای تحصیل پزشکی در جهان تبدیل شده است ، دانشگاه های پزشکی گرجستان حق بیمه و بهترین گزینه برای هر دانشجویانی است که می خواهد MBBS را در خارج از کشور تحصیل کنند.

مراحل پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی در گرجستان بسیار ساده و بدون دردسر است ، دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند و پذیرش بر اساس نمرات کسب شده در کلاس ۱۲ انجام می شود ، دانشگاه های علوم پزشکی گرجستان به رسمیت شناخته شده در سراسر جهان هستند و زیر ساخت ها و آموزش های استاندارد بالایی را ارائه می دهند.

دانشگاه های پزشکی گرجستان توسط MCI و WHO شناخته شده اند ، دانشجویانی که MBBS را از گرجستان دریافت می کنند واجد شرایط کار در هر نقطه از جهان هستند ؛ هزینه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه های گرجستان بین ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار برای هر سال تحصیلی است.

ویدئو کوتاه ارائه ، تصاویر برخی ویزاهای اخذ شده برای مراجعین ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی در بازه زمانی کوتاهی است ، شما هم می توانید با تحقیق کامل و سپس اعتماد به ما قدم در راه مهاجرت امن  ، سریع و قانونی بگذارید.

برای اولین قدم ، شماره خود را در باکس زیر درج کنید و سوالات خود را از مشاوران خبره ما به رایگان بپرسید ، این فرصت را از دست ندهید.

ضمناً سوالات درج شده در بخش دیدگاه ، روزانه توسط مشاوران مهاجرتی ما پاسخ داده می شوند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

آیا امکان تحصیل کاملا رایگان پزشکی در خارج از کشور وجود دارد؟ شماره خود را درج کنید و همین سوال را بپرسید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

ارمنستان ، پذیرش ساده و کم هزینه

کمترین شهریه در دانشگاه های علوم پزشکی ارمنستان دلیل اصلی جذب هزاران دانشجو از سراسر جهان است ، دانشجویان با توجه به امکاناتی که در برترین دانشگاه های پزشکی دولتی ارمنستان دارند ، MBBS را در ارمنستان انتخاب می کنند ، هزینه تحصیل پزشکی در دانشگاه های ارمنستان بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار در هر سال تحصیلی است.

این می تواند یک تصمیم کاملا عاقلانه باشد که دانشجو تحصیلات MBBS را در ارمنستان انجام دهد و آرزوی خود را برای پزشک شدن محقق کند ؛ استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان تحصیل دلیل اصلی دیگری است که دانشجویان تحصیل در رشته پزشکی در ارمنستان را ترجیح می دهند ، دانشگاه های برتر این کشور شامل دانشگاه ایروان و دانشگاه سنتی ارمنستان می باشد.

ارمنستان ، پذیرش ساده و کم هزینه

لهستان ، کشوری پیشرو در پزشکی

لهستان دوره های پزشکی بسیار متفاوتی را برگزار می کند ، با این واقعیت ثابت می شود که هر ساله ، دانشکده های پزشکی در لهستان شاهد جذب دانشجو از ایالات متحده آمریکا ، کشور های اسکاندیناوی و عربستان سعودی و بسیاری دیگر از کشور های جهان هستند.

دانشجویان در دانشگاه های لهستان از آموزش پزشکی بسیار جامع و کاملا مطلوبی بهره مند می شوند ، اما توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در این کشور بسیار پایین نیست اما در مقایسه با تحصیل رشته های پزشکی در اغلب کشور های اروپایی ، استرالیا یا آمریکای شمالی هزینه کمتری دریافت می کنند.

مدارک ارائه شده توسط دانشگاه های لهستان در سراسر جهان شناخته شده است و موسسات اغلب با دیگران در سراسر جهان کار می کنند ، یک مکان خوب برای شروع دانشگاه علوم پزشکی پوزنان است ، از دیگر دانشگاه های پزشکی این کشور می توان به دانشگاه های گدانسک ، ورشو ، دانشگاه پزشکی وروسلاو ، دانشگاه پزشکی لودز و دانشگاه پزشکی یاگلونیان اشاره کرد ؛ هزینه تحصیل پزشکی در این کشور به طور متوسط از ۹٫۰۰۰ تا ۱۳٫۰۰۰ یورو برای هر سال است.

مجارستان و شانس زیاد در پریمدیکال

مجارستان با وجود شهر های تاریخی ، چشم اندازهای زیبا و نقاط جذاب کار های زیادی برای انجام دادن دارد ، این کشور همچنین در حال تبدیل شدن به یک نقطه داغ برای تحصیل در رشته پزشکی است ؛ در حال حاضر از ۱۲۰۰۰ دانشجوی بین المللی که در مجارستان تحصیل می کنند ، بیشتر آنها برای پزشک بودن آموزش می بینند.

علاوه بر این مجارستان دارای چهار دانشگاه در ۳۵۰ رتبه برتر در رتبه بندی جهانی QS بر اساس موضوع پزشکی است که شامل دانشگاه سملویس ، دانشگاه دبرسن ، دانشکده پزشکی دانشگاه پچ و دانشگاه سگد می باشد ، هزینه تحصیل برای مقاطع تحصیلی در مجارستان کمی بیشتر از سایر کشورهای موجود در این لیست است (بسته به منطقه تحصیل و دانشگاه قیمت ها از ۴۹۰۰ تا ۱۰۵۰۰ یورو است) اما هزینه زندگی در مجارستان کاملا مقرون به صرفه است ، ظاهرا بیشتر دانشجویان در پایتخت بوداپست حدود ۶۰۰ یورو در ماه هزینه می کنند از دیگر شهر های برتر این کشور برای تحصیل پزشکی می توان به دبرسن ، پچ و سگد اشاره کرد.

اسلواکی و آزمون های آنلاین پزشکی

برنامه مطالعه پزشکی عمومی یکی از محبوب ترین برنامه های مطالعاتی برای دانشجویان بین المللی در اسلواکی است ، مدت تحصیل در این رشته ۶ سال طول می کشد و در ۱۲ ترم سازمان یافته است ؛ به فارغ التحصیلان درجه “دکتر پزشکی عمومی” اعطا می شود که نه تنها در اتحادیه اروپا ، بلکه تقریبا در سراسر جهان شناخته شده است ، دانش آموخته دانش نظری کافی در مورد موضوعات پیش بالینی و رشته های بالینی دارد ؛ هدف از آموزش عملی تسلط بر روشهای اساسی پیشگیری ، تشخیصی و درمانی است.

آموزش به زبان انگلیسی ارائه می شود و هزینه های تحصیل ۹۰۰۰ -۱۱۰۰۰ یورو در سال است ، که هزینه تحصیل پایینی نیست اما به واسطه بالا بودن سطح اعتبار مدرک دانشگاه های پزشکی اسلواکی ارزش آن را دارد ؛ دانشگاه های پزشکی برتر این کشور شامل دانشگاه یاوول جوزفسافاریک ،دانشگاه کمینوس و دانشگاه پزشکی اسلواک می باشد.

رشته مورد علاقه شما برای تحصیل در خارج از کشور چیست ؟ در بخش دیدگاه برای ما بنویسید تا بهترین دانشگاه را به شما معرفی کنیم.

سوالات پر تکرار ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج

هزینه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه هاب ایتالیا بین 600 تا 1200یورو برای هر سال تحصیلی می باشد.

تحصیل در رشته پزشکی در روسیه  از 2000 دلار در سال تا 6000 دلار در سال است، ارزان ترین دانشگاه های روسیه برای تحصیل پزشکی شامل دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک ، دانشگاه پزشکی دولتی استاوروپول ، آکادمی پزشکی ایوانووو ، آکادمی پزشکی دولتی ولگاگراد و آکادمی پزشکی دولتی اشتراخان است.

بله ، هزینه تحصیل در آلمان رایگان است در برخی دانشگاه ها دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت شهریه 3000 یورو برای هر سال تحصیلی خواهند بود.

حدود 90 دانشگاه پزشکی در این کشور وجود دارد و بیش از 10 دانشگاه آن در حال آموزش پزشکی به زبان انگلیسی هستند.

در دانشگاه های دولتی بین 240 تا 1500 دلار و در دانشگاه خصوصی بین 10000 تا 25000 دلار برای هر سال

مراحل پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی در گرجستان بسیار ساده و بدون دردسر می باشد ، دانشجویان نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارند و پذیرش بر اساس نمرات کسب شده در کلاس 12 انجام خواهد شد.

با توجه به استقبال از تحصیل در رشته پزشکی در خارج از کشور مشاوران موسسه مهاجرتی رجبی در مقاله فوق ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج را معرفی کردند ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه در شیراز  و تهران تماس بگیرید ، همچنین مطالعه سایر مقالات سایت هم به شما عزیزان توصیه می شود برای مثال اگر به رشته دندانپزشکی علاقه مندید حتما مقاله بهترین تخصص های دندانپزشکی را بخوانید.

 

با سه نفر از کلاینت های موسسه رجبی که برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور اقدام کرده و موفق شده اند آشنا شوید.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره فائزه محمدی کلاینت موسسه رجبی

192 دیدگاه در “ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج

  1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محمد گفت:

    باسلام و وقت بخیر. میخواستم بدونم بارشته های هنرستان هم میتوان رشته دندانپزشکی در روسیه را انتخاب کرد؟؟ از وقتی که میگذارید ممنونم.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود بله با دیپلم 12 ساله امکان پذیر است
      با تشکر از سوال شما

  2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محمد گفت:

    با سلام. در مورد سوالم که دانشجوی دامپزشکی هستم و… آیا امکان اخذ بورسیه برای تحصیل پزشکی وجود داره؟ آیا با کار پاره وقت امکان فراهم کردن هزینه های دانشگاه و زندگی وجود داره؟
    نمیشه کار دامپزشکی به صورت پاره وقت انجام بدم و درس هم بخونم؟ بیشتر کشور های آمریکا و انگلستان مد نظرمه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با کار پارت تایم در کنار تحصیل صرفا کل یا بخشی از هزینه های زندگی تان قابل جبران است و براری پرداخت هزینه های تحصیل در کشورهایی چون انگلیس یا امریکا باید پشتوانه مالی داشته باشید .
      در کشور ایتالیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد همچنین تحصیل در کشورهایی چون آلمان و فرانسه هم تقریبا رایگان است .
      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج علی گفت:

        سلام من ۲۵ سالمه در حال گذراندن سربازی هستم اگه بخوام ایست از خدمت بزنم و برای تحصیل رشته پزشکی مهاجرت کنم کدوم کشور بهترین گزینه برای من هست ؟و اینکه بیشتر از ۷ سال پزشکی عمومیش طول نکشه. من دیپلم ریاضی فیزیک معدل ۱۸ دارم و مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه دولتی هم دارم

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

          با سلام و درود
          کشورهای مجارستان ، لهستان ، آلمان ، رومانی ، روسیه ، قبرس گزینه های مناسبی اند . برای انتخاب گزینه نهایی نیاز به بررسی ها بیشتر می باشد .
          با تشکر از سوال شما

    2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نیما گفت:

      سلام
      در کدام کشور های اروپایی برای پزشکی رقابت کمتری هستش؟(قبولی راحت تر هست)

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

        با سلام و درود
        رومانی ، لهستان ، مجارستان
        با تشکر از سوال شما

  3. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محمد گفت:

    با سلام. دانشجوی رشته دامپزشکی هستم و 24 سالم هست و دو سال تا انمام درسم باقی است. با احتساب دو سال سربازی احتمالا زمانی که بخوام اقدام کنم 28 سالم میشه. و قصد تحصیل در رشته پزشکی دارم بعد اتمام درسم. خواستم بدونم از جایی که دامپزشکی خوندم امکان تطبیق بعضی درس ها وجود داره؟
    میتونم مهاجرت کاری کنم از راه دامپزشکی و بعد ادامه تحصیل هم بدم که هم هزینه های دانشگاهم رو پوشش بده هم هزینه های زندگی؟ بیشتر آمریکا و انگلستان مد نظرمه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      بعد از ورود به دانشگاه میتوانید مدرک تحصیلی تان را ارائه دهید و در صورت موافقت دانشگاه ممکن است برخی از واحد های درسی تان را تطبیق دهند اما ممکن هم است که نپذیرند ؛ در کل از ایران مشخص نیست .
      برای مهاجرت کاری باید مدرک تان در کشور مقصد معادل سازی شود که این خود نیازمند پروسه چند ماه یا حتی چند ساله است و وقتی شما به صورت فول تایم در کشوری کار میکنید امکان شرکت در یک برنامه تمام وقت تحصیلی برایتان وجود ندارد .
      نهایتا میتوانید در کنار تحصیل به صورت پارت تایم کار کنید و با کار پارت تایم صرفا کل یا بخشی از هزینه های زندگی تان قابل جبران است .
      با تشکر از سوال شما

  4. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محدثه مسلمی گفت:

    سلام وقت بخیر من28سالمه مامایی دانشگاه دولتی خواندم پدر حال حاضر استخدام رسمی بیمارستان می‌باشم میخواستم ببینم میتونم در آلمان برای رشته داروسازی تحصیل کنم هزینه چقدر میشه متاهل هستم و بچه دارم شرایط خانواده ام چه جوریه بخواهیم باهم بریم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درد
      در صورت داشتن مدرک زبان ، تمکن مالی و معدل مناسب میتوانید اپلای کنید .
      تحصیل در رشته داروسازی در آلمان به زبان آلمانی و رایگان است و فقط سالانه در حدود 500 یورو هزینه ثبت نام باید بپردازید .
      ویزای همراه نیز به صورت همزمان میتوانید بگیرید.
      با تشکر از سوال شما

  5. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Rrr گفت:

    سلام وقت به خیر ، من الان دوره‌ی pre med psych که ۱۴ ماهه هست رو دارم به صورت آنلاین تو فیلیپین میگذرونم تا بعدش وارد دوره ی پزشکی بدون آزمون در دانشگاه یوپی بشم ،به من گفتن که هزینه ماهانه حداکثر ۳۵ میلیون میشه،با هزینه دانشگاه و هزینه زندگی.
    معدل دیپلمم 18.50
    مدرک ایلتس هم ندارم
    با این هزینه و با گذراندن premed psych من تو کدوم دانشگاه بدون آزمون پزشکی میتونم تحصیل کنم ؟به جای تحصیل پزشکی تو فیلیپین با این همه شرایطی که بهتون گفتم کدوم دانشگاه بهتره ؟
    این دوره ی پریمدیکال که میکذرونم تو رزومه تحصیلیم تاثیر مثبت میزاره و دوره ی پزشکی ام ۴ ساله میشه؟
    میتونم تو المان یا فرانسه با این شرایطم بدون آزمون پزشکی و با این هزینه ها تحصیل کنم ؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام و درود
      برای تحصیل در آلمان و فرانسه باید مدرک زبان بومی داشته باشید . البته در فرانسه امکان شرکت در کالج زبان قبل از ورود به دانشگاه وجود دارد .
      آلمان نیز آزمون ورودی دارید .
      با تشکر از سوال شما

  6. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج آتنا گفت:

    سلام.من ۳۰ سال دارم و فارغ تحصیل کارشناسی رشته کامپیوتر با معدل ۱۷/۹۹ هستم.دیپلم تجربی با معدل ۱۱ .میخواستم بدونم تو کدوم کشورها میتونم پزشکی بخونم که هزینش هم کم باشه و بعد یکی دو سال بتونم بیام ایران ادامه درسمو بخونم؟؟
    (ترجیحا کشور روسیه ،ایتالیا و ترکیه مد نظرم هست ،هر کدوم که به شرایطم میخوره و هزینش کمتره)ممنون میشم کشوری که معرفی میکنید دانشگاه و شهرشم معرفی کنید.
    و اینکه مدرک زبان هم ندارم ،آیا میتونم به جای یه سال کالج رفتن توی اون کشور هینجا توی ایران مدرک زبان بگیرم بعد اقدام کنم؟
    با تشکر از شما

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      روسیه گزینه مناسب تری است برای شما . بهترین دانشگاه ها در شهرهای مسکو ، سنت پترزبورگ و کازان هستند و با بررسی های بیشتر میتوان دانشگاه انتخاب کرد .
      در کورس انگلیسی نیازی به مدرک زبان نیست و صرفا تسلط به زبان کافی است و در کورس روسی الزاما باید در دوره پاتفک دانشگاه شرکت کنید و زبان و دروس پایه را آموزش ببینید .
      ضمنا قانون انتقالی به ایران چند سالی است که لغو شده .
      با تشکر از سوال شما

  7. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فائزه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناس بهداشت عمومی هستم23 سالمه قصد تحصیل در یکی از کشورهای با هزینه مناسب حدود 150 م در سال رو دارم میخوام ببینم میخواستم ببینم حدودا چه رشته های علوم پزشکی تحصیل ارزان تری دارن و حدود هزینه سالانه ام در این کشور ها چقدره ؟میخوام در کشور مورد تحصیلم اقامت بگیرم. قصد گرفتن بورسیه تحصیلی را دارم میخوام ببینم چه کشورهایی این رشته هارو بهتر بورسیه می کنند؟شرایط کاری برای این رشته در کجا اماده تر هست؟ مدرک زبان ندارم و میخوام بپرسم با دوره های فشرده زبان میتونم نمره لازم رو بگیرم؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      در کشورهای آلمان و فرانسه میتوانید تحصیل رایگان داشته باشید در همه رشته ها و بازار کار نیز مناسب است . البته هزینه زندگی به عهده خودتان است .
      هزینه تحصیل در رشته های پیراپزشکی در کشورهای ترکیه روسیه ارمنستان چین اذربایجان و گرجستان نیز زیر 4000 دلار در سال است .
      با تشکر از سوال شما

  8. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Asal گفت:

    سلام
    من کل دیپلمم 13 هست می خواستم بدونم کدوم کشور میتونم
    ادامه تحصیل کنم..

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      اگر منظورتان معدل کل دیپلم است ، کشورهای ترکیه ، روسیه ، ارمنستان ، گرجستان ، مجارستان ، لهستان ، ایتالیا و برخی گزینه های دیگر را میتوانید اقدام کنید.
      با تشکر از سوال شما

  9. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج هلیا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۸ سالمه و میخام دندون پزشکی ارمنستان بخونم
    مدرکش انقدر معتبر هست که با معادل سازی برگردم ایران
    یا
    ادامه تحصیل بدم یا مشغول به کار بشم داخل کشور هایی مثل آلمان . کانادا و…
    از نظر اعتبار مدرک لطفا راهنماییم کنید ممنونم🤍

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

      با سلام
      دانشگاه های پزشکی ارمنستان مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیستند و مدرک شان به طور مستقیم برای ایران قابل قبول نیست . اما به واسطه برخی راهکار ها شاید بتوانید مدرک تان را در ایران معادل سازی کنید . مثلا گذراندن دوره تخصص در یک دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران .
      برای مهاجرت کاری به اروپا و آمریکا نیز نیاز به معادل سازی است . معادل سازی مدرک ارمنستان در اروپا نسبتا راحت است اما در امریکا شرایط سخت و زمان بری را دارد.
      با تشکر از سوال شما

  10. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج حسین گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من ۲۸ سالمه، پزشک عمومی هستم و فعلا دارم سربازیمو میگذرونم (فارغ التحصیل از دانشگاه گیلان)
    میخواستم ببینم اقتصادی ترین کشور واسه مهاجرت کدومان؟ آیا هیچکدوم از این کشورها مدرک دکترای عمومی اینجا رو قبول دارن؟؟
    دستتون درد نکنه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای کار در هر کشوری جز ایران بله باید مدرک تان را معادل سازی کنید و شیوه ی این کار در هر کشوری متفاوت است .
      از لحاظ هزینه مهاجرت ، بین گزینه هایی که به پزشک نیاز دارند ، کشورهای المان و عمان مقرون به صرفه ترین ها هستند .

      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج هلیا گفت:

        و اینکه بین ارمنستان و اذربایجان کدوم مدرک تحصیلی بهتره دارن

        اگه روسی و ترکیه درس بخونم هزینش خیلی بیشتر از ارمنستان و… میشه؟
        منظورم ورود با ازمون ورودی بدون سخت گیری یا بدون ازمون هست که بیشتر دانشگاه های خصوصی هستن داخل ترکیه

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

          با سلام
          بله هزینه دانشگاه های خصوصی ترکیه حداقل سه برابر هزینه دانشگاه های ارمنستان است. ( در رشته های پزشکی و دندانپزشکی )
          اما در روسیه هزینه تحصیل تقریبا یکسان است . البته که هزینه زندگی در روسیه به نسبت ارمنستان بالاتر است .
          شرایط اعتبار مدرک ارمنستان و آذربایجان تفاوت زیادی ندارد .
          با تشکر از سوال شما

  11. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من متولد سال 83 هستم و هنوز نه کنکور دادم نه فارغ التحصیل شدم میخواستم ببینم میتونم قبل از کنکور بورسیه بشم ؟ نمره هامم تا الان خیلی خوب بوده
    میخواستم تو دانشگاه رشته پزشکی بخونم مدرک زبان هم ندارم اما میتونم به صورت فشرده بگیرم میتونم با این شرایط مهاجرت کنم ؟ هزینه ش چقد برام درمیاد حداکثر

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در این مقطع و رشته تحصیلی معمولا کشورها بورسیه ندارند. اما در برخی کشورها از جمله فرانسه آلمان اتریش اسلواکی میتوانید به زبان بومی تحصیل رایگان داشته باشید و برای جبران هزینه های زندگی کار کنید.
      همچنین در ایتالیا در صورت قبولی در آزمون های تخصصی ای مت یا الفا تست میتوانید بورسیه تحصیلی دریافت کنید . دیگر گزینه هایی که هزینه های مناسبی دارند : روسیه ترکیه قبرس چین گرجستان ارمنستان آذربایجان . هزینه‌های تحصیل در گزینه های مذکور تقریبا بین ۴ تا ۶ هزار دلار در سال و هزینه زندگی بین ٣٠٠ تا ۵٠٠ دلار در ماه خواهد بود.

      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نیکا گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        ۲۳ سالمه معدل دیپلمم ۱۷/۹۱هست
        با هزینه تقریبا هر سال ۱۰۰ میلیون و زبان هم صفر هستم کدوم کشور برا رشته پزشکی میتونم اقدام کنم…
        ببخشید میشه هزینه مثلا ۶ سال عمومی پزشکی رو کامل بهم بگین تقریبی؟

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          طبق بودجه تان ایتالیا را به شما پیشنهاد میدهیم . مدرک زبان لازم است و باید در ازمون ورودی شرکت کنید.
          در ایتالیا تقریبا سالانه 5000 یورو بابت شهریه و 8000 یورو بایت هزینه های زندگی باید در نظر بگیرید . اما امکان دریافت بورسیه 6000 یورویی برای هر سال وجود دارد.

          با تشکر از سوال شما

  12. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج حمید گفت:

    با سلام و احترام
    مدرک تحصیلیم کارشناسی ارشد هست، قصد تحصیل در رشته های پزشکی(دندانپزشکی، داروسازی یا پزشکی) رو دارم، ۳۷ سالمه .. کدوم کشورها رو میتونم اپلای کنم با توجه به شرایط سنیم، مقرون به صرفه بودن، امکان کار در کنار تحصیل، بدون آزمون ورودی یا عدم سختگیری در آزمون ورودی، بدون مدرک زبان و …

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      روسیه ، قبرس ، ارمنستان ، آذربایجان و گرجستان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

      با تشکر از سوال شما

  13. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Negin گفت:

    سلام
    من در حال تحصیل پزشکی در دانشگاه رودن به زبان اینگلیسی در روسیه هستم و ۲۱سالمه میخواستم بدونم امکان ادامه تحصیل واسه چه کشورایی میتونم اقدام کنم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر کشورهای آلمان سوئد دانمارک نروژ گزینه های مناسبی اند و درخواست نیروی کادر درمان دارند.

      با تشکر از سوال شما

  14. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج بابک گفت:

    سلام من کارشناسی میکروبیولوژی دارم میخوام پزشکی بخونم سنم ۳۰ سالمه حالا کدوم کشور از نظر هزینه مناسبتره چون وضعیت مالیم در حد نرماله البته دانشگاهی که مدرکشو ایران قبول کنه حالا از بین این همه کدوم مناسب منه؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشور های ترکیه ،چین،روسیه رومانی، فرانسه و المان جزو کم هزینه ترین گزینه ها هستند.

      با تشکر از سوال شما

    2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Zeynab گفت:

      سلام وقت بخیر من رشتم تجربی بوده و رشته بهداشت در دانشگاه دولتی در ایران می‌خونم و میخواستم بپرسم کدوم کشور هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی و داروسازیش همراه با هزینه های زندگیش پایینتره و هم امنیتش برای خانم ها بهتره و مدرک دانشگاه هم معتبر تره و راحت تر پذیرش می‌کنه و بین روسیه و گرجستان و ارمنستان و ترکیه کدومش مخصوصا روسیه کدوم دانشگاه و شهر ارزونتره هزینه ها در اون و مدرکش توسط ایران معتبر تره

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        بین چهار کشور انتخابی شما کشورهای روسیه و ترکیه دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت ایران دارند.
        در روسیه شهرهای سنتپترزبورگ، کازان و نوسیبریسک هزینه های تحصیل و زندگی کمتری دارند و در ترکیه شهرهای ازمیر و آنکارا.
        تمامی گزینه های مذکور جزو کم هزینه ترین گزینه ها می باشند، در کنار اینها قبرس، آذربایجان، آلمان، فرانسه و اسلواکی نیز جزو گزینه های کم هزینه می باشند.

        با تشکر از سوال شما

  15. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج گلی گفت:

    سلام من کارشناسی زیست خوندم اما دوست دارم برای ادامە ایمونولوژی پزشکی یا یکی از رشتەهای علوم آزمایشگاهی در یک کشور خارجی بخونم برای هزینە باید مقرون بە صرفە باشە ولی برام مهمە مدرکش هم معتبر باشە کە بتونم هم ایران هم خارج ازایران کار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید خودم دوست دارم برم کانادا اما میگن خیلی هزینە میبرە

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      اگر هزینه تحصیل براتون مهم است می توانید در کشور ایتالیا،آلمان،فرانسه،اسپانیا ادامه تحصیل دهید که ازمزیت تحصیل رایگان بواسطه بورسیه استانی ایتالیا یا تحصیل رایگان به زبان بومی در کشورهای نامبرده داشته باشید.

      با تشکر از سوال شما

  16. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج امیرمحمد گفت:

    سلام. من ۱۶سالم هست و رشته‌ی تجربی هستم و معدلم ۱۹.۹۳ هست. قصد تحصیل در رشته‌ی پزشکی رو دارم و از نظر هزینه هم مشکلی ندارم. بین کشور‌های آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا کدومش برای ورود به دانشگاه امکان پذیرتر هست؟ممنونم.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشور انگلستان و کانادا گزینه های مناسب تری است.

      با تشکر از سوال شما

  17. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Mahdi گفت:

    سلام وقت بخیر بنده دیپلم تجربی با معدل ۱۷.۷۵ و لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه دولتی سمنان بامعدل۱۹.۳۳ هستم قصد دارم برای المان اپلای کنم .سوالم اینه ایا میتونم منی ک لیسانس ی چیز خوندم رشتمو تو المان تغییر بدم پزشکی بخونم؟ راهی وجود داره؟؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله با ارائه مدرک دیپلم تان پذیرش گرفته می‌شود و ارتباطی به رشته تحصیلی لیسانس تان ندارد.

      با تشکر از سوال شما

  18. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Mahdi گفت:

    سلام وقت بخیر بنده لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه دولتی سمنان با معدل۱۹.۳۳هستم قصد دارم برای المان اپلای کنم .سوالم اینه ایا میتونم منی ک لیسانس ی چیز خوندم رشتمو تو المان تغییر بدم پزشکی بخونم؟ راهی وجود داره؟؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بله با ارائه مدرک دیپلم تان پذیرش گرفته می‌شود و ارتباطی به رشته تحصیلی لیسانس تان ندارد.

      با تشکر از سوال شما

  19. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج امیر گفت:

    سلام. قصد تحصیل در رشته پزشکی رو دارم. معدلم ۲۰ هست. کلاس دهم رشته تجربی هستم و در مدرسه نمونه دولتی تحصیل می کنم. از نظر هزینه هم مشکلی ندارم. چه کشوری رو برای تحصیل پزشکی پیشنهاد می کنید که مورد تایید باشه و از نظر علمی هم عالی باشه(کشوری که ورود به رشته پزشکی امکان پذیر تر باشه)؟ خیلی ممنونم.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشورهای ترکیه ،چین ،روسیه ، مجارستان و لهستان جزو بهترین گزینه ها می باشند.

      با تشکر از سوال شما

  20. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محمد علی گفت:

    با سلام و وقت بخیر چه قدر طول میکشه که یک کسی پزیرش بگیره و کالج چیه یه مختصرتوضیح میدهید …کسی که کلاس خصوصی میره و مدرک معتبر زبان نداره می‌تونه پذیرش بگیره ؟ ممنون از راهنماییتون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      بسته به نوع دوره و کشور مقصد مدت زمان انجام پروسه می‌تواند متفاوت باشد. ولی معمولا روند اکثر کشورها بین 1 تا 6 ماه قابل انجام است.
      معمولا به دوره های کوتاه مدت اصطلاحا کالج گفته می شود. کالج آموزش زبان، کالج فنی ، کالج پری مدیکال و غیره
      برای برخی از کشورها بدون مدرک زبان می‌توان اپلای کرد.

      با تشکر از سوال شما

  21. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ممد گفت:

    سلام خسته نباشید چه کشوری کم ترین هزینه دانشگاه و کم ترین هزینه زندگی جمعا در کل این لیست را داراست و اینکه تحصیل رایگان چطور هست یعنی هزینه زندگی هم را پوشش میدهد آلمان و فرانسه ترکیه و ایتالیا هزینه سالانه دانشگاه و زندگی آنها چقدر است و در چه صورت هزینه تحصیل کاملا رایگان است . در چه کشوری هایی با معدل حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۸ میتوان با هزینه کم تحصیل کرد و اینکه یک کلاس دهمی و یا یازدهمی هم میتواند در این کشور ها تحصیل کند کسانی که کنکور در ایران افتادند هم میتوانند در کشور های این لیست بدون کنکور به تحصیل بپردازند و چه کشور هایی میتوان با نمره ۱۷ فارغ‌التحصیل شد در چه کشورهایی میتوان زبان انگلیسی را در همان کشور فرا گرفت برای مهاجران مقیم ایران شرایط چطوره فرقی میکنه؟مهاجران مقیم ایران شرایط پذیرششون بهتره یا بدتره …
    با تشکر فراوان از پاسخگویی تون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در صورت قبولی در آزمون ورودی ایتالیا میتوانید بورسیه استانی دریافت کنید و با این بورسیه می‌توان بیشتر هزینه ها را کاور کرد. بنابراین در این لیست ایتالیا کم هزینه ترین گزینه می باشد.
      تحصیل در کشورهای آلمان، فرانسه ،اسلواکی به زبان بومی رایگان است و فقط سالانه هزینه های جزیی مربوط به ریجستری دانشگاه باید پرداخت شود. هزینه زندگی ماهانه تقریبا 750 یورو می باشد و با کار دانشجویی می‌توان بخشی از این هزینه را جبران کرد. تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه بین 4 تا 6 هزار دلار در سال و دانشگاه های خصوصی بین 9 تا 27 هزار دلار در سال هزینه دارد. هزینه زندگی در ترکیه ماهانه بین 300 تا 500 دلار می باشد.
      در همه این کشور ها به جز آلمان و فرانسه با معدل 12 می‌توان تحصیل کرد. برای مدارس، همه این گزینه ها را نمی‌توان اقدام کرد و در کشور مجارستان و ترکیه می توان پذیرش مدرسه گرفت.
      در همه این کشورها قبل از ورود به دانشگاه میتوانید زبان یاد بگیرید به جز کشورهای آلمان و ایتالیا و گرجستان

      با تشکر از سوال شما

  22. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hanieh گفت:

    سلام
    ببخشید من ۱۷ سالمه رشتمم تجربیه
    خواستم ببینم آیا کشوری وجود داره که بتونم با هزینه ی خیلی کمی که از ایران میبرم حدود ۱۰۰۰۰ یورو توی رشته ی دندون پزشکی تحصیل کنم یعنی هزینه دانشگاه و خرج زندگی و … رو خودم در بیارم
    در واقع ممکنه کسی کلا بتونه با ۴۰۰ ۵۰۰ میلیون مهاجرت کنه چون نهایت هزینه ایه که میتونم بکنم دیگه بیشتر اون نمیتونم از ایران ببرم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در کشورهایی که تحصیل رایگان دارند از جمله آلمان، فرانسه ،اسلواکی با 500 میلیون تومان تقریبا میتوانید هزینه زندگی 20 ماه تان را جبران کنید. ولی در نظر داشته باشید که در کنار تحصیل میتوانید کار کنید و با کار دانشجویی حداقل نیمی از هزینه های زندگی شما قابل جبران است. بنابراین می‌توان این بودجه را حداقل برای 3 سال در نظر گرفت.

      با تشکر از سوال شما

    2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج سوران گفت:

      سلام من ۲۸ سالمه مدرک فوق دیپلم معماری معدل بالای ۱۵ دارم میخواستم بدونم تورشته دندانپزشکی تو کدام کشور میتونم تحصیل کنم در ضمن مدرک زبان ندارم. و اینکه آزمون ورودی شون به چه شکل است.

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

        با سلام و درود
        برای کشورهای مختلف از جمله روسیه چین قبرس مجارستان لهستان رومانی میتوانید اقدام کنید . برخی آزمون ورودی دارند و برخی بدون آزمون و در کل قبل از شرکت در دانشگاه و آزمون میتوانید در دوره آمادگی شرکت کرده و زبان و دروس آزمون را آموزش ببینید .
        با تشکر از سوال شما

  23. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فاطمه گفت:

    سلام
    من ۲۳ سالمه لیسانس حقوق و دیپلم انسانی داریم میخواستم بدونم برای تحصیل پزشکی در کدوم کشور میتونم اقدام کنم که گران قیمت نباشه و دانشگاهش برای ایران معتبر باشه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      با توجه به نوع دیپلم تان
      کشورهای روسیه و ترکیه برای شما مناسب اند.

      با تشکر از سوال شما

  24. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج mina گفت:

    سلام به صورت مجازی وجود داره دانشگاهی که اینجا بخونیم پزشکیرو

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در حال حاضر ( نوامبر 2021) تحصیل در کشورهای روسیه، چین، آذربایجان و گرجستان به صورت آنلاین می باشد. ولی به محض باز شدن مرزها می بایست به صورت حضوری در دانشگاه و کشور مقصد در کلاس ها شرکت کنید.

      با تشکر از سوال شما

  25. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Bahar گفت:

    سلام من 18سالمه
    معدل کل 19.93.
    میخواستم بپرسم که برای تحصیل پزشکی در ایتالیا سالانه چقدر پول لازم است؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      هزینه تحصیل در دانشگاه به طور تقریبی حدود سه چهار هزار یورو در سال و هزینه زندگی حدودا 600 تا 700 یورو در ماه است . در صورتی که بتوانید بورسیه dsu بگیرید سالانه 4200 تا 5200 یورو به شما پرداخت خواهد شد ضمن اینکه تا حدودی هم کمک هزینه زندگی به شما تعلق میگیرد. در کل با احتساب بورسیه سالانه حدود 2 تا 3 هزار یورو باید بودجه داشته باشید

      با تشکر از سوال شما

  26. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج fati گفت:

    با هزینه ی 250 میلیون در سال و بدون ازمون ورودی ، در کدام کشورها میشه در رشته ی پرستاری تحصیل کرد؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      چین، ترکیه، روسیه

      با تشکر از سوال شما

  27. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فاطمه گفت:

    با سلام
    من ۱۹ سالمه
    دیپلم تجربی دارم
    معدل دیپلمم بالای ۱۵
    با هزینه ۱۰۰ میلیون در سال در کدوم کشور ها میتونم پزشکی بخونم؟
    و اینکه آزمون ورودی هم ندم
    زبان انگلیسی هم تا حدودی بلدم
    و چطوری باید اقدام کنم؟؟
    میشه لطفا راهنمایی کنید
    ممنون میشم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      کشور ایتالیا را به شما پیشنهاد میکنیم.
      در صورت قبولی در آزمون ورودی می‌توانید با استفاده از بورسیه تحصیلی بخش زیادی از هزینه ها را پوشش دهید.

      با تشکر از سوال شما

  28. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Elena گفت:

    سلام برای تحصیل تو فرانسه و آلمان بابد معدل دبیرستانم چقدر باشه؟ و اینکه میشه توی دانشگاه های به زبان انگلیسیشون درس خوند یا حتما باید به زبان اون کشور درس بخونم؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      برای پذيرش رشته پزشکی در کشور آلمان معدل کل دیپلم ترجیحا بالای 18 و در کشور فرانسه بالای 15 باشد.
      رشته های پزشکی در این دو کشور به زبان بومی ارائه می شود. امکان یادگیری زبان فرانسوی در خود کشور فرانسه وجود دارد.

      با تشکر از سوال شما

  29. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فرید گفت:

    سلام . 36 سالمه، فوق لیسانس مهندسی آب هستم که 10 سال پیش گرفتم. آیلتس 7 آکادمیک دارم. با توجه به شرایط سنی کجا میتونم ارزونترین پزشکی رو بخونم؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      ترکیه ، روسیه، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، بلاروس، رومانی گزینه های مناسبی برای شما هستند. انتخاب گزینه نهایی با توجه به بررسی دقیق تر شرايط شما امکان پذیر است.

      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مینا گفت:

        سلام ممکنه دانشگاه های بدون ازمون ورود ی بدون محدودیت سنی و ارزانی که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستن رو هم نام ببرید

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          برای روسیه حتی تا سن 40 سالگی میتوانید اپلای کنید.
          اکثر کشورها محدویت سنی دارند
          گزینه هایی که سختگیری کمتری دارند : رومانی، چین، مجارستان

          با تشکر از سوال شما

  30. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ثنا گفت:

    من 22 سالمه و معدل دیپلمم هم 18 شده میخواستم بدونم با هزینه سالیانه 100 میلیون تا 110 میلیون تومان تو کدوم کشور ها میتونم تحصیل کنم البته بجز ترکیه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

      با سلام

      در کشور های آسیایی کشور ارمنستان را به شما پیشنهاد میکنیم که هزینه های تحصیل و زندگی بسیار مناسب است ولی باز هم باید بودجه سالانه تان را افزایش دهید.
      در کشورهای اروپایی نیز فرانسه و ایتالیا گزینه های مناسبی اند.
      در فرانسه تحصیل تقریبا رایگان است و هزینه های زندگی به صورت سالانه بیش از 110 میلیون تومان باید در نظر بگیرید ولی با توجه به اینکه بعد از چند ماه امکان پیدا کردن کار دانشجویی برای تان وجود دارد، میتواند برای گزینه نسبتا مناسبی برای شما باشد. در ایتالیا نیز در صورت قبولی در آزمون ورودی پزشکی می‌توانید درخواست بورسیه dsu برای جبران هزینه های تحصیل و زندگی بدهید.

      با تشکر از سوال شما

  31. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج zry گفت:

    سلام من دانشجوی ترم اول اتاق عمل هستم .۱۹سالمه و معدل کل دیپلمم ۱۹/۸۷ است.میخواستم بدونم اگه بخوام برای رشته ی پزشکی بورسیه آلمان یا فرانسه شم چقدر باید هزینه کنم؟؟و کلا چقدر پول میخواد؟؟؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      تحصیل در فرانسه و آلمان تقریبا رایگان است و نهایتا سالانه 500، 600 یورو هزینه های جاری دانشگاه را باید بپردازید و هزینه زندگی ماهانه هم حداقل 700 یورو باید در نظر گرفته شود. البته با کار دانشجویی بخشی از این هزینه قابل جبران است. طبق قانون سفارت کشور آلمان شما می بایست هزینه زندگی یک سال تان را ( حدود 10000 یورو ) با خودتان به آلمان ببرید که البته امکان برداشت ماهانه برای جبران هزینه های زندگی تان وجود دارد. در رابطه با فرانسه چنین قانونی وجود ندارد و شما میتوانید به صورت ماهانه هزینه ها را جبران کنید.
      در نظر داشته باشید که دریافت بورسیه در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس معمولا امکان پذير نیست اما با توجه به شرایط سنی و معدل مناسبی که دارید می‌توانید از تحصیل رایگان این کشورها استفاده کنید.

      با تشکر از سوال شما

    2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فاطمه گفت:

      سلام من دیپلم تجربی ام مدرک زبان ندارم معدل دیپلمم 18 وسنمم 18 هست برای تحصیل رایگان پزشکی تو چه کشورهایی میتونم اقدام کنم واینکه مدرک زبان ندارم قبول میکنن؟

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        در کشورهای آلمان، فرانسه و اسلواکی امکان تحصیل رایگان به زبان بومی امکان پذیر است.
        شما می‌توانید بدون مدرک زبان به فرانسه و اسلواکی مهاجرت کرده و در ابتدا زبان بومی را آموزش ببینید و در نهایت از تحصیل رایگان استفاده کنید.
        برای ورود به دانشگاه های آلمان نیز مدرک زبان آلمانی از خارج از آلمان باید ارائه بدهید.

        با تشکر از سوال شما

  32. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Sina گفت:

    سلام و خسته نباشی ب شما…من 25سالمه و مدرک دیپلم تجربی با معدل کل15/87دارم..میخاستم بدونم ایا میتونم با چهارصد ملیون کلا پولی ک دارم پزشکی بخونم…راسش خ هم واسم مهم نیست ک بعدش ب ایران بیام ولی دوست دارم مدرکم واس سایر کشورهای اروپایی نطرح باشه و اینکه ایا کشور اتریش مث کشور المان محدودیت سنی دارع???ممنون از زحماتتون…واقعا خسته نباشید

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      گزینه های زیادی قابل انتخاب هستند.کشورهای کم هزینه حوزه آسیا مثل روسیه، ترکیه،ارمنستان ،چین که شرط سنی ندارند برای شما مناسب تر هستند. بابت تحصیل در اتریش باید قبولی پزشکی دانشگاه از ایران داشته باشید،ولی در کشور ایتالیا میتوانید از بورسیه استانی ایتالیا استفاده نمایید.با بررسی شرایط دقیق تر شما توسط کارشناس متخصص بهترین گزینه برای شما قابل انتخاب است.

      با تشکر از سوال شما

  33. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Sina گفت:

    عرض سلام و خسته نباشی….من ۲۴سالمه و دیپلم تجربی دارم با معدل کتبی 15/87…میخاستم بدونم با کل بودجه ای ک دارم یعنی کلا پول من چهارصد میلیونه میتونم در کشوری مورد تایید ایران پزشکی بخونم یا ن….ممنونم اگ جواب بدید..بعد ی سوالی ک داشتم اینه ک ارز دانشجویی شامل حال کسی ک ویزای تحصیلی میگیرع مگ نمیشع…ممنونم از زحماتتون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله شما درکشورهای ترکیه-روسیه-چین-فرانسه-االمان-ایتالیا- ارمنستان امکان تحصیل با هزینه مناسب دارید.درحال حاضر ارز دانشجویی به ویزای تحصیلی تعلق نمی گیرد.-ارزان ترین کشور برای تحصیل ترکیه- چین-فرانسه-المان- ایتالیا می باشد.

      با تشکر از سوال شما

  34. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج بهنام گفت:

    با سلام من دیبلم تجربی دارم و 19 سالمه میخواستم بدونم کدوم دانشگته ها میتونم بدون در نظر گرفتن معدل بورسیه شد و کدوم دانشگاه هزینش حدود سالی 3000 هزار دلار میشه لطفا جوابمو بدین و بگید از کجا میتونم اقدام کنم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشورهای مثل ترکیه ارمنستان آذربایجان

      با تشکر از سوال شما

  35. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Mahmoud گفت:

    سلام
    هرینه کالج برای زبان المانی در کشور هایی مثل مجارستان و ارمنستان و ترکیه و … چقدره؟ و اینکه چه مدت طول میکشه ؟ اگر دوره های این کالج هارو بگذرونیم بازم برای پذیرش دانشگاه المان لازمه B2 ارائه بدیم یا همون گواهی کالج کفایت میکنه؟
    امکانش هست که از کالج های المان پذیرش گرفت و ازین طریق ویزا صادر میکنن؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      هزينه دوره زبان در مجارستان
      ٦٠٠٠ يورو
      در ارمنستان ١٥٠٠ دلار و در تركيه ٤٠٠٠ دلار ميباشد
      طول مدت زمان اين دوره ها يك سال تحصيلى ميباشد
      امكان گرفتن پذيرش با گواهى كالج ميباشد
      اما بهتر است ازمون داده و مدرك زبان داشته باشيد و پس از ان اقدام به گرفتن پذيرش كنيد
      بله براى گذراندن دوره هاى كالج قبل از دانشگاه ويزا براى ورود فرد صادر ميشود

      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج احمد گفت:

        با سلام
        خواستم بدونم تو کدوم کشور با هزینه 100میلیون در سال میتونم دندانپزشکی بخونم؟
        یعنی کشوری وجود داره بشه با هزینه 100میلیون تحصیل دندانپزشکی کرد؟

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          کشورهایی نظیر ترکیه و ارمنستان را به شما پیشنهاد میکنیم.
          در این کشورها با حدود هزینه 3000 دلار در سال که کمتر از صد میلیون تومان است می‌توانید در رشته دندانپزشکی تحصیل نمایید.
          برای جبران هزینه های زندگی نیز بهتر است در کنار تحصیل کار دانشجویی انجام دهید.
          همچنین در صورت قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های کشور ایتالیا می‌توانید با دریافت بورسیه dsu از پس هزینه های تحصیل و زندگی تان بر آیید.

          با تشکر از سوال شما

        2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج سعید گفت:

          درود من ۴۳ ساله با مدرک لیسانس مترجمی انگلیسی و کاملا مسلط به زبان هستم با ۲۰ سال سابقه تدریس آموزشگاهی ، دیپلم تجربی دارم با معدل ۱۳:۷۰ آیا با توجه به سن بالا و معدل پایین دیپلم شانش پذیرش در رشته پزشکی یا سایر رشته ها حتی پیراپزشکی رو دارم؟

          1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

            با سلام

            در برخی از کشور ها از جمله روسیه شانس پذیرش رشته پزشکی را دارید.

            با تشکر از سوال شما

  36. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج سارا گفت:

    با سلام من ارشد مامایی 31 ساله دارای 4 مقاله و یه کتاب جهت تحصیل در رشته پزشکی برای چه کشورهایی با هزینه تحصیل پایین میتونم اقدام کنم .لطفا ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کم هزینه ترین کشورهایی که می توانید اقدام کنید کشور هایی مانند ترکیه ، روسیه ، چین ، ارمنستان ، گرجستان ، اوکراین ، بلاروس ، فرانسه هستند. ضمنا باید شرایط شما دقیق تر بررسی شود تا بتوان بهترین گزینه را برای شما انتخاب کرد .

      با تشکر از سوال شما

  37. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Abdollahi گفت:

    سلام من 25 سالمه و دیپلم تجربی دارم با معدل 18 میخواستم بدونم که براي تحصیل در کشور آلمان در رشته پزشکی چیکار میتونم بکنم آیا سنم مشکل بوجود نمیاره؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      شما به علت داشتن گپ تحصیلی نمی‌توانید رشته پزشکی را در آلمان بخوانید و شاید پذیرش بگیرید اما ویزا نمی شوید.

      با تشکر از سوال شما

  38. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج negar گفت:

    سلام دیپلم تجربی دارم و برای رشته ی پزشکی کدوم کشور با توجه به وضعیت افتضاح ارز ,هزینه اش از همه کمتره؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      المان، فرانسه، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان

      با تشکر از سوال شما

  39. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Gh گفت:

    سلام من دیپلم تجربی با معدل 18.22 دارم و قصد تحصیل پزشکی در خارج از ایران دارم و سالی 10000 دلار هم میتونم هزینه کنم پیشنهاد شما چه کشوری است.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      كشور هاى ارمنستان اذربايجان تركيه روسيه گرجستان اوكراين كشور هاى مناسبى ميباشند
      در كشور هاى المان و فرانسه ميتوانيد تحصيل رايگان به زبان بومى داشته باشيد
      در كشور ايتاليا ميتوانيد از بورسيه استفاده كنيد

      با تشکر از سوال شما

  40. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Setayesh گفت:

    سلام
    من 18 سالم هست و نمره ی دیپلمم 18 و نیم است (دیپلم تجربی)و مدرک تافل هم دارم میخاستم و میخاهم در خارج ادامه تحصیل بدهم کدام کشور با هزینه ی کم مناسب است ؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      تحصيل به زبان انگليسى در كشور هاى ارمنستان اذربايجان تركيه گرجستان هزينه مناسبى دارد
      در كشور ايتاليا ميتوانيد از بورسيه استفاده كنيد
      و تحصيل در كشورهاى المان و فرانسه به زبان بومى رايگان است

      با تشکر از سوال شما

  41. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ر گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    دیپلم علوم تجربی با معدل 19.28 دارم.
    تافل یا ایلس ندارم اما میتونم در مدت زمان چند ماه بخونم و مدرک بگیرم.
    ایا میشه صرفا با کار در کشوری، هزینه دانشگاه (رشته پزشکی)و خوابگاه رو داد؟
    من شنیدم که المان،فقط پول شهریه ثابت(ترمی 250€) میگیره. درسته؟ میشه با این شرایط اونجا پزشکی خوند؟
    (فقط برای تحصیل میخوام برم نه زندگی، میخوام بعد از اتمام دانشگاه به ایران برگردم)

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      اگر هدف شما تحصیل بصورت رایگان میباشد کشورهایی مانند المان فرانسه اتریش و..گزینه هایی مناسبی میباشند. درصورت ارائه مدرک زبان المانی در سطح b2میتوانید بصورت رایگان در کشور رایگان تحصیل نمائید.در فرانسه بدون مدرک زبان و با پذیرش کالج های زبان میتوانید ابتدا دوره ی زبان فرانسه را بگذرانید و پس از اتمام کالج وارد دوره اصلی پزشکی شوید و تحصیل شما به زبان فرانسوی رایگان میباشد. شما در این کشورها اجازه کار حین تحصیل را نیز دارید و به ازای هر یک ساعت حدودا 7 یورو میتوانید درامد داشته باشید . اینکه با کار پارتایم حین تحصیل بتوانید کاملا هزینه های خود را پوشش دهید امکان پذیر نیست و باید ساپورت مالی نیز داشته باشید.

      با تشکر از سوال شما

  42. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج sara saberi گفت:

    سلام میخواستم بدونم تحصیل رایگان چطوریه برای رشته دندان پزشکی در کشورهای اروپایی و اینک برای هر یک سال ب صرفه ترین کشور از نظر شهریه کدومه و هزینه زندگی چقد میشه ب پول خودمون😅

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      در كشور هاى المان و فرانسه ميتوانيد تحصيل رايگان داشته باشيد
      در كشور ايتاليا از بورسيه ميتوانيد استفاده كنيد
      تحصيل ارزان قيمت در كشورهاى ارمنستان اذزبايجان و تركيه نيز امكان پذير است

      با تشکر از سوال شما

  43. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Reza گفت:

    سلام خسته نباشید
    می خاستم بدونم با هزینه ۱۰۰تا ۱۵۰ میلیون در سال شما چه کشوری پیشنهاد میکنید که آزمون نداشته باشه و تحصیل به زبان انگلیسی باشه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      كشور هاى اوكراين و گرجستان ميتوانند مقصد خوبى براى شما باشند.

      با تشکر از سوال شما

  44. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Saraaa گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲۳سال دارم کارشناسی میکروبیولوژی. معدل دیپلم ۱۸.۵. با این شرایط میتوتم بورس کشور ایتالیا بشم؟به زبان انگلیسی هم تسلط دارم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله با ارائه ايلتس ٦.٥ ميتوانيد در ازمون اى مت شركت كنيد
      و پس از قبولى در ازمون و شروع تحصيل در اين كشور از بورسيه استفاده كنيد

      با تشکر از سوال شما

  45. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مهدی گفت:

    سلام-من 36 سالمه-لیسانس میکروبیولوژِی دارم-معدل 16.70-سابقه ی کار و بیمه-میخوام در رشته ی پزشکی تحصیل کنم-لطفا راهنمایی بفرمایید-ارزانترین کشورانگلیسی زبان؟ اجازه ی کار داریم؟و اینکه کل هزینه های سالانه{شامل مسکن-خوراک-دانشگاه و ….}در کشور مذکور چقدر میباشد-سپاس بابت جوابدهی و تعهد کاریتون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      طبا سلام

      با گذراندن دوره های کالج در کشورهای ترکیه روسیه ارمنستان اذربایجان میتوانید در ازمون شرکت کنید و با هزینه حدودی سالیانه 3000تا 5000دلار به تحصیل در رشته مورد نظرتان بپردازید.همچنین در کشورهایی مانند گرجستان و اوکراین بدون گذراندن کالج و ازمون نیز میتوانید با هزینه سالیانه 5000تا 7000دلار به تحصیل بپردازید.هزینه زندگی در کشورهای مختلف با توجه به سبک زندگی شخص کاملا متفاوت میباشد اما در این کشورها بطور میانگین ماهیانه 400-500دلار هزینه زندگی (شامل مسکن و خوراک )میباشد.

      با تشکر از سوال شما

  46. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نیلوفر گفت:

    با سلام ،۲۸ سالمه ،کارشناسی دامپزشکی دارم و میخوام پزشکی در یکی از کشورهای باقیمت ارزان بخونم که مورد قبول وزارت بهداشت باشه،برای رفتن چه چیزهایی لازم هس؟زبان رو درایران باید خوند یا کشور مقصد؟هزینه هاشو به تومان میشه بگین

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      كشور هاى مورد تاييد وزارت بهداشت با هزينه مناسب ، كشور هاى تركيه و روسيه هستند ، در هر دو اين كشورها دوره كالج را گذرانده و در ازمون شركت ميكنيد و پس از ان وارد دانشگاه ميشويد.
      احتياج به مدرك زبان از مبدأ نيست ، مدارك مورد نياز ترجمه مدارك تحصيلى و … ميباشد.
      با توجه به تغييرات نرخ ارز مبالغ به دلار گفته ميشود هزينه تحصيل در دانشگاه هاى دولتى تركيه ١٠٠٠ تا ٣٠٠٠ دلار و هزينه تحصيل در دانشگاه هاى روسيه سالانه حداقل ٣٠٠٠ دلار ميباشد ، هزينه زندگى با توجه به شهر محل تحصيل و زندگى از ٣٠٠ تا ٧٠٠ دلار متفاوت ميباشد.

      با تشکر از سوال شما

  47. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج mohsen salehi گفت:

    سلام وقت بخیر آیا اگر مدرک تست داف زبان آلمانی را داشته باشیم و در کشوری مثل اکراین یا روسیه یا ایتالیا یا ارمنستان یا مثلا مجارستان سال اول رشته پزشکی یا دارئسازی و گذرانذه باشیم امکانش هست که به دانشگاه های آلمان انتقال بدیم؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله . البته حتما باید در ازمون ورودی شرکت کنین

      با تشکر از سوال شما

  48. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم با این شرایط من امکانش هست پزشکی بخونم با درنظر گرفتن هزینه هم ۲۰سالمه معدلم خیلی کمه بزور دیپلم گرفتم مدرن زبان هم ندارم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله خوشبختانه یسری از کشورها بدون در نظر گرفتن معدل و بدون داشتن مدرک زبان به شما اجازه تحصیل در این رشته رو میدهند.

      با تشکر از سوال شما

  49. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ارشیا گفت:

    سلام.
    بنده قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی یا پزشکی در خارج از کشور را دارم. با سقف بودجه حداکثر ۱۰۰هزار دلار برای کل مدت تحصیل(هزینه دانشگاه+هزینه اقامت) کدام کشور ها میتونم اقدام کنم؟؟؟ بعد از اتمام تحصیل قصد بازگشت به ایران را ندارم و میخوام در کشوری غیر از ایران مشغول به کار شوم بنابراین باید کشوری باشد که مدرک قابل قبول بدهد.
    زبان اینگلیسی هم زیاد قوی نیستم.
    معدل کل دیپلم۱۹/۵۱ وپیش دانشگاهی۱۸/۲۰ و ۲۱سال دارم.
    و اینکه اطرافیان همش میگن خیلی سخته و … ایا واقعیت داره؟؟؟
    با تشکر

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشورهایی نظیر مجارستان لهستان چک فرانسه اسپانیا ترکیه ارمنستان آذربایجان و …

      با تشکر از سوال شما

  50. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Parham گفت:

    سلام خسته نباشید
    من قصد تحصیل دندانپزشکی در کشور ارمنستان رو دارم میخواستم ببینم در کشور های اروپایی مدرک این کشور مورد تایید هست؟؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله مدارک دانشگاههای کشور ارمنستان علاوه بر اینکه در اروپا تایید هست در امریکا و کانادا هم مورد تایید میباشد

      با تشکر از سوال شما

  51. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Armit گفت:

    سلام
    میخواستم بدونم معدل دیپلم چقدر باید باشه تا بدون بورسیه شدن در خارج از کشور در رشته پزشکی تحصیل کنم
    اصلا شرط معدل داره یا نه

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      در كشور هاى المان و فرانسه با معدل بالاى ١٨ ميتوانيد به زبان بومى رايگان تحصيل كنيد
      و بدون شرط معدل تحصيل ارزان در كشور هاى تركيه روسيه و ارمنستان و اذزبايجان ممكن است

      با تشکر از سوال شما

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مهدیه گفت:

        سلام ببخشید من با معدل ۱۸دیپلم و یاد گرفتن زبان بومی با ۲۳سال سن چطور میتونم تحصیل رایگان در المان یا فرانسه داشته باشم و ایا میتونم همچنان کارهم بکنم در رشته هوشبری که تدریس کرده ام؟!هزینه رایگان تحصیل یعنی چه مقدار باید هزینه کنم در کل؟!ازمون هم برگزار میشه؟؟

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

          با سلام

          تحصیل در آلمان و فرانسه به زبان بومی تقریبا رایگان است و نهایتا سالی 500 600 یورو هزینه های جاری دانشگاه را باید بپردازید.
          هزینه زندگی نیز ماهانه بین 700 تا 1300 یورو در نظر بگیرید.
          اجازه کار در کنار تحصیل به شما داده می شود. ولی اگر در زمینه رشته هوشبری بخواهید در این کشورها کار کنید، می بایست مدرک تان معادل سازی شود.
          برای ورود به دانشگاه های آلمان در ابتدا باید در دوره کالج ام کورس شرکت کنید و بعد از آن از شما آزمون پایان کالج گرفته می‌شود.
          برای ورود به دانشگاه های فرانسه، با شرکت در آزمون زبان فرانسوی و دریافت مدرک زبان فرانسوی می‌توانید وارد دانشگاه شوید. ( دانشگاه آزمون ورودی ندارد)

          با تشکر از سوال شما

  52. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج A گفت:

    سلام .دانشجوی ادبیات عربی دانشگاه تهران هستم. هم راهنمایی و هم دبیرستان نمونه دولتی قبول شدم و دیپلم انسانی و آیلتس 7 دارم. برای تحصیل تو مقطع کارشناسی پزشکی چه پیشنهادی دارید؟آیا شانس قبولی با بورسیه رو دارم؟یه موسسه دیگه گفت میشه ولی باید دوره کالج رو تو المان بگذرونید(چون درباره آلمان پرسیدم).بعد از قبولی تو آزمون میتونم وارد دانشگاه تو رشته پزشکی بشم. لطفا شما هم نظرتونو بگید. من دیپلم تجربی ندارم!

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      برای تحصیل پزشکی در آلمان نیاز به دیپلم تجربی و یا ریاضی دارید ، پزشکی مقطع کارشناسی ندارد و حداقل کارشناسی ارشد است ، فرانسه هم می تواند برای شما خوب باشد ، چرا که دیپلم انسانی را نیز می پذیرند ، تحصیل در فرانسه به زبان فرانسوی رایگان است که باید سطح زبان شما به C1 فرانسوی برسد .

      با تشکر از سوال شما

  53. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج آرام گفت:

    سلام.من 31 سالمه ولیسانس دارم ایا تحصیل در رشته پزشکی در کشورهای دیگر مثل فرانسه برای خارجیها محدودیت سنی داره؟
    وایا امتحان ورودی ب رشته پزشکی در فرانسه سخت است؟و قبل از ورود ب دانشگاه باید دوره خاصی رو گذروند؟
    ممنون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بستگی به رزومه شما دارد در برخی از کشورها برای ورود به دانشگاه محدودیت سن وجود دارد در برخی از کشورها خیر. با توجه به شرایط سنی شما چون مدرک لیسانس دارید تحصیل در رشته پزشکی در کشور فرانسه برای شما امکانپذیر مییباشد. شما میتوانید با پذیرش کالج زبان فرانسه جهت اخذ ویزای تحصیلی در این کشور اقدام نمائید و پس از اتمام کالج زبان تحصیل شما در هر رشته و هر مقطع به زبان فرانسوی رایگان میباشد. ازمون های ورودی برای رشته های پزشکی قطعا ازمون های راحتی نیستند اما با تلاش و پشتکار و ارائه سطح زبان مناسب قبولی شما میسر خواهد شد.

      با تشکر از سوال شما

  54. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مجتبی گفت:

    سلام خسته نباشید.من لیسانس عمران دارم.فنی حرفه ای بودم و ناپیوسته بوده مدرکم.بعد حالا کار گیر نمیاد با این رشته و واقعا پشیمونم.میخوام در رشته پزشکی یا دندون پزشکی یک کشور بهم معرفی کنید که گرون نباشه و اگر میشه شرایطش رو کامل بم بگید تا جهت اقدام بیام خدمتتون.
    اگر مقدور بود براتون به ایمیلم بفرستید

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      با گذراندن دوره هاى كالج در كشورهاى تركيه روسيه ارمنستان اذربايجان ميتوانيد در ازمون شركت كنيد و با هزينه حدودى سالانه ٣٠٠٠ تا ٥٠٠٠ دلار به تحصيل در رشته مورد نظرتان بپردازيد
      در كشور هاى گرجستان و اوكراين بدون گذراندن كالج و ازمون نيز ميتوانيد با هزينه سالانه ٥٠٠٠ تا ٧٠٠٠ دلار به تحصيل بپردازيد.

      با تشکر از سوال شما

  55. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Par گفت:

    سلام خسته نباشین، برا رشته های پزشکی و دندان پزشکی کشور فرانسه و آلمان رو گفتین مسلط به زبان بومیشون باشیم یعنی نیاز به آزمون خاصی هست برا ورود به دانشگاه یا خیر؟ وگفتین تحصیل رایگان، یعنی فقط به واسطه مسلط بودن به زبانشون هیچ هزینه تحصیلی دریافت نمیکنن در کل دوره تحصیل؟؟؟؟؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      بله كشور هاى المان و فرانسه ازمون دارند
      بله هزينه تحصيل دانشگاهى در تمامى مقاطع و رشته ها به زبان بومى در اين دو كشور رايگان است

      با تشکر از سوال شما

  56. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نسیم گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده پزشک عمومی و متولد سال 67 هستم جهت مهاجرت و معادل سازی مدرک کدام کشور گزینه مناسبی از لحاظ اقتصادی می باشد

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشور دانمارک در حال حاضر درخواست نیروی کاری در حوزه کادر درمان دارد و شما بدون مدرک زبان می توانید به دانمارک رفته ، سال اول را به یادگیری زبان دانمارکی با هزینه 800 یورو می پردازید و بعد از اخذ مدرک زبان دانمارکی و شرکت در آزمون های مربوط به رشته خودتان وارد بازار کار شوید .

      با تشکر از سوال شما

  57. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج یاس گفت:

    باسلام…
    آخه میگن ترکیه خیلی گرونه هزینه های تحصیل
    قبولی در آزمون یوس و دانشگاه های دولتی هم میگن سخته
    ی چیزی توو مایه های پزشکی خودمون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      تعداد شرکت کننده های بین المللی در کشور ترکیه حدود 3 هزار نفر می باشد که از این تعداد حدود 300 الی 400 نفر در آزمون پذیرفته می شود ، این در حالی است که در آزمون ایران حدود 1 میلیون نفر شرکت می کنند و حدود 3 هزار نفر در رشته های پزشکی و دندان پزشکی و دارو پذیرفته می شوند یعنی از هر 300 نفر یک نفر و در ترکیه از هر 10 نفر یک نفر پذیرفته می شوند.

      با تشکر از سوال شما

  58. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج بیتا فروغی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم انسانی با معدل ۱۷/۵ و لیسانس مدیریت دارم
    برای تحصیل در دندانپزشکی کدام دانشگاه به زبان انگلیسی که از لحاظ هزینه هم پایین باشد میتونم شرکت کنم ؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشور های ترکیه و ارمنستان ، آذربایجان ، اکراین ، قبرس و فیلیپین کشورهایی هستند که هزینه ی تحصیل دندان پزشکی در این کشور ها به نسبت کشور های دیگر پائین تر می باشد .

      با تشکر از سوال شما

  59. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج زهرا گفت:

    سلام ببخشید زهرا ۳۰ ارشد الکترونیک هستم اما میخوام رشته پزشکی رو شروع کنم برای مهاجرت از لحاظ هزینه پایین راهنمایی بهم بکنید ممنون

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      در كشور فرانسه تحصيل رايگان است
      و كشورهاى ارمنستان اذربايجان تركيه هزينه هاى پايينى دارند

      با تشکر از سوال شما

  60. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج باران گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من کارشناس پرستاری هستم، خواستم بپرسم برای تحصیل رشته دندانپزشکی در خارج از کشور، کدوم کشور ارزان ترین هزینه ها رو داره و مدرکش معتبر هست؟
    باید چند ترم گذروند که با درخواست انتقالی به کشور خودمون موافقت بشه؟
    آیا تطبیق واحدی برای من صورت میگیره؟
    و به نظر شما تحصیل با زبان بومی کشورهایی مثل آلمان و فرانسه و ایتالیا و….. ارزان تر و راحت تر
    و بهتر هست یا تحصیل در کشورهای نزدیک مثل ارمنستان و گرجستان و روسیه و…..؟
    چون من قصد انتقالی به کشور خودمون رو دارم.

    ممنون میشم که جواب بدین.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشور ترکیه از نظر هزینه زندگی و تحصیل بسیار مناسب هست هم چنین امکان تحصیل به زبان آلمانی بصورت رایگان هم در کشور آلمان دارید ودر کشور فرانسه هم می توانید تحصیل رایگان داشته باشید. در حال حاضر امکان انتقالی به ایران وجود ندارد مگر اینکه در سال 2021 مجدد قانون انتقالی برقرار شود و برای تطبیق واحد ها بستگی به دانشگاه و نمرات شما دارد و اینکه دانشگاه مقصد چه تصمیمی بگیرد. هزینه زندگی در کشورهای اروپایی بیشتر از روسیه و ترکیه و … است ولی کیفیت زندگی اروپا هم بیشتر است .

      با تشکر از سوال شما

  61. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج mahtab گفت:

    سلام با معدل کل16/25 میتونم در آلمان یا تاجیکستان پزشکی بخونم؟ در ضمن دانشگاه های تاجیکستان مورد تایید وزارت علوم هست؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      معدل شما برای آلمان کم است ولی برای تاجیکستان مناسب می باشد ، دانشگاه های تاجیکستان مورد تایید وزارت علوم هستند ، اما برای رشته های پزشکی باید مورد تائید وزارت بهداشت باشند ، که در لیست دانشگاه های تائید وزارت بهداشت نمی باشند ، ارزان ترین کشور ها برای تحصیل آلمان ، فرانسه ، اتریش ، ایتالیا می باشد ، البته ترکیه و فیلیپین نیز جز کشور های ارزان قیمت در این رشته می باشند .

      با تشکر از سوال شما

  62. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج الناز گفت:

    برای ورود به آلمان و فرانسه باید آزمون ورودی داد؟ یا دوره ای در آن کشور گذراند؟؟ چون تو اینترنت همش نوشته دانشگاه های المان پولیه.تعجب میکنم شما می گید رایگان.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      برای ورود به کشور آلمان و فرانسه نیازی به دادن آزمون ورودی نیست ، می توانید دوره ی زبان در فرانسه و تحصیلی را در هر دو کشور بگذرانید ، تحصیل به زبان آلمانی و فرانسوی در این کشور ها بسیار ارزان بوده و ترمی 200 الی 300 یورو می باشد که در مقایسه به کشور های دیگر بسیار ارزان می باشد ، ارزان ترین کشور ها برای تحصیل آلمان ، فرانسه ، اتریش ، ایتالیا می باشد ، البته ترکیه و فیلیپین نیز جز کشور های ارزان قیمت در این رشته می باشند .

      با تشکر از سوال شما

  63. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ماهان گفت:

    سلام وقت بخیر، ببخشید من نوزده سالمه دیپلم ریاضی با معدل ۱۵.۷۷ کل و سه ساله ۱۷.۲۰
    میخوام در رشته دندانپزشکی ادامه تحصیل بدم
    آیا ممکن هست ، پیشنهاد شما کجاست
    نظرتان در مورد اوکراین چی هست ممنونم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      کشورهای زیادی هستن که شما میتونید دندانپزشکی بخونید مثل روسیه اوکراین، چین، گرجستان، ترکیه و … . اوکراین و گرجستان گزینه های خیلی خوبی هستن که شما میتوانید به زبان انگلیسی براحتی وارد دانشگاه بشید. اوکراین ازمون بسیار راحت و گرجستان ازمون ندارد.

      با تشکر از سوال شما

  64. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج رادا گفت:

    سلام لیسانس برق دارم اما از هنرستان وارد دانشگا شدم
    در چه کشوری میتونم با هزینه مناسب و زبان انگلیسی پزشکی بخونم؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      روسیه اوکراین ارمنستان گرجستان ترکیه قبرس

      با تشکر از سوال شما

  65. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Me❤️ گفت:

    سلام ببخشيد ميشه درباره تحصيل پزشكي تو كانادا هم توضيح بديد
    هزينه كلا چقدر ميشه؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      براى تحصيل پزشكى در كانادا بايد فارغ التحصيل مقطع ليسانس يكى از رشته هاى علوم پايه و يا سلامت باشيد و در ازمون ورودى رشته پزشكى شركت كنيد هزينه تحصيل رشته پزشكى در كانادا ١٥٠٠٠ تا ٢٠٠٠٠ دلار كانادا ميباشد

      با تشکر از سوال شما

  66. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج نوید گفت:

    سلام من 29 سالمه لیسانس دارم می خواستم ببینم کم هزینه ترین کشور برای دندان پزشکی که مدرک مورد تایید باشه کجاست و چطوری باید اقدام کنم

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      با توجه به شرایط شما بهترین کشور ترکیه هست ، دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت دارد ، برای ورود به دانشگاه های دولتی آزمون ورودی نیاز هست اگه امتحان خوبی بدید با هزینه ای حدود ۳ تا ۵ هزار دلار در سال میتوانید درس بخوانید .

      با تشکر از سوال شما

  67. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Soren گفت:

    سلام
    برای تحصیل در کدوم کشور ها نیاز به زبان بومی نیست و میشه با زبان انگلیسی ……..
    آیا بورسیه تحصیلی وجود داره هنوز؟

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      ترکیه ، ایتالیا ، چین ، ارمنستان ، روسیه ، آذربایجان ، مجارستان ، لهستان ، کرواسی ، چک ، اسلوواکی و فیلیپین و اکثریت کشور ها تحصیل پزشکی به انگلیسی هم وجود دارد اما فقط ایتالیا بورس قابل پیش بینی دارد و بقیه کشورها بسته به نمره ی آزمون ورودی شما و اینکه در طول تحصیل آیا دانشجوی تاپ می توانید باشید یا خیر ، تعیین می گردد .

      با تشکر از سوال شما

  68. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Marzieh گفت:

    سلام
    برای تحصیل در المان در دانشگاه دولتی در رشته پزشکی هزینه کلی چقدر میشه و همینطور در کشور های روسیه و ترکیه
    ممنون میشم جواب بدید

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Hamid گفت:

      با سلام

      هزینه تحصیل پزشکی در کشور المان کاملا رایگان میباشد.شما با داشتن شرایط سنی مناسب ، مدرک زبان المانی ، معدل بالاو… میتوانید از تحصیلات رایگان در این کشور استفاده نمایید. هزینه تحصیل در روسیه با توجه به دانشگاه های مختلف متفاوت میباشد اما به طور کلی هزینه تحصیل در روسیه سالیانه تقریبا 12-5هزار دلار میباشد.در کشور ترکیه نیز هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی بسیار پایین و سالیانه حدودا بین3000-1000دلار و در دانشگاه های خصوصی سالیانه بین 25-10هزار دلار میباشد.

      با تشکر از سوال شما

  69. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج pouya گفت:

    سوالی که داشتم این بود که با سالی 20 تا 30 میلیون تومان هم میشه در خارج از کشور پزشکی خوند؟

  70. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج شبنم گفت:

    سلام خسته نباشید دیپلم رشته انسانی دارم خاستم بدونم میتونم در کدوم کشوررشته دندون پزشکی و داروسازی و پزشکی و یا فیزیوتراپی با هزینه پایین میشه خوند که ازمون ورودی هم نداشته و هیچ نوع مدرک زبانی هم ندارم

  71. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید، من 24 سالمه و ارشد مهندسی پرتوپزشکی هستم
    خواستم بدونم بین کشورهای ایتالیا ، دانمارک و سوئد کدومشون از لحاظ هزینه مقرون به صرفه هستن و مدرک ایلتس 6 رو دارم
    ممنونم جواب بدین

  72. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج پریسا گفت:

    سلام من دانش آموز رشته تجربی هستم و هدفم دندان پزشکی و یا رشته های پیرا پزشکی است.
    برای تحصیل در دانشگاه های دولتی یا تخصصی ترکیه باید مسلط به چه زبانی باشم انگلیسی یا ترکی(باید بگم که یادگیری زبان ترکی رو ترجیح میدم)و اینکه توضیحی برای گرفتن بورسیه و مدارک لازم و همچنین یه راهنمایی کلی درباره ی تحصیل بدون بورسیه در دانشگاه های دولتی و تخصصی ترکیه و شهریه آنها بدین .
    ممنون از سایت خوبتون

  73. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج -_- گفت:

    سلام من دانش آموز رشته تجربی هستم و هدفم دندان پزشکی یا رشته های پیرا پزشکی است.
    برای تحصیل در دانشگاه های دولتی یا تخصصی ترکیه باید مسلط به چه زبانی باشم انگلیسی یا ترکی (باید بگم که یادگیری زبان ترکی رو ترجیح میدم) و اینکه توضیحی برای گرفتن بورسیه و مدارک لازم و همچنین یه راهنمایی کلی درباره ی تحصیل بدون بورسیه در دانشگاه های دولتی و تخصصی ترکیه و شهریه آنها بدین.
    ممنون از سایت خوبتون

  74. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مهرداد پارسه گفت:

    با سلام
    دختر بنده امسال دیپلم گرفته است و در صد هستم تا برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی یا دندان پزشکی دخترم را به خارج ببرم . میخواستم بدونم آیا امکان این هست که من خودم هم با دخترم برم و اونجا همزمان با تحصیل دخترم خودم هم کار کم ؟ ممنونم

  75. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مهدی گفت:

    سلام.لطفا یه شماره تماس بدین.ضروری هست .با تشکر

  76. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Maedeh گفت:

    باسلام
    من ۲۱سالم هست .دانشگاه نرفتم
    معدل دیپلمم ۱۹/۴۵ هست
    قصد تحصیل پزشکی در خارج از ایران رو دارم .ولی به شدت با مشکل هزینه روبه رو هستم
    از همه ی کشور هایی که در مقاله گفتید مقرون به صرفه ترین کدوم یک هست ؟
    ممنون از پاسخ گویی

  77. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج فرناز گفت:

    سلام من هجده سال دارم من میخوام ترکیه درس بخونم (پزشکی) البته از طریق ازمون اس ای تی و به زبان ترکی تسلط دارم چه کاری گزینه خوبی هست ؟ و درامد خوبی داره ؟؟!

  78. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Msb گفت:

    سلام
    من 18 سالمه
    با معدل دیپلم 17/5 تجربی
    درباره تحصیل در رشته پزشکی
    در ارزانترین و مناسب ترین کشور
    اروپایی راهنمایی کنید.

  79. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Mahtab گفت:

    سلام دانشگاه هند که همه هرینه رو یکجا دریافت میکنه؟؟هزینش چقده وخوابگاه هم دا ه؟هزینه خوابگام یکدفعه باید پرداخت شه اگه ممکنه هزینش رو به تومن هم بگید

  80. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج ارزو گفت:

    سلام.
    دکتری کشاورزی گرایش ژنتیک مولکولی دارم.
    فارغ التحصیل سمپاد با معدل 18.78 بوده
    ایلتس 7 دارم
    جهت تحصیل در رشته پزشکی راهنمایی بفرمایید.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج Fahimeh گفت:

      سلام
      من کارشناسی علوم ورزشی دارم و دیپلم ریاضی دارم و 22 سالمه. میخواستم برای پزشکی برای ترکیه اقدام کنم. میخواستم بدونم هزینه تحصیل و زندگی اونجا چقدره و سالیانه چقدر میشه و امکان بورسیه گرفتن هست و من چون دیپلم ریاضی دارم مشکلی نیست؟

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        با دیپلم ریاضی می‌توانید در ترکیه و خیلی از کشورهای دیگر در شاخه پزشکی تحصیل کنید.
        هزینه تحصیل روانشناسی در دانشگاه های دولتی بین 2500 تا 5000 دلار در سال و هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی بین 10000 تا 27000 دلار در سال است.
        هزینه زندگی ماهانه حدود 400 دلار می باشد.
        امکان دريافت تخفيف شهریه در برخی دانشگاه های خصوصی وجود دارد. همچنین برای دانشگاه های دولتی می‌توانید در بورسیه بدهید که البته ظرفیت محدود و رقابتی می باشد.

        با تشکر از سوال شما

      2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج سوران گفت:

        باسلام و درود میخواستم بپرسم بارشته های هنرستان هم میشه رشته دندانپزشکی در کشورهایی مانند روسیه رو انتخاب کرد یا فقط مدرک تجربی نیاز داره؟

        1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور مهاجرت تحصیلی گفت:

          با سلام و درود بله با دیپلم 12 ساله امکان پذیر است
          با تشکر از سوال شما

  81. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مریم گفت:

    سلام خسته نباشین
    میخواستم برای تحصیل دندانپزشکی اقدام کنم، در حال حاضر شما کجا رو پیشنهاد میکنین که هم مدرک مورد تایید ایران باشد و هم هزینه ها پایین باشد

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور امور مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      امکان تحصیل در رشته دندان پزشکی در کشورهای مختلفی وجود دارد که به صورت کلی برای ورود به این رشته باید در آزمون ورودی هر کشور شرکت نمایید . از تحصیلات رایگان می توان به تحصیل در کشورهای آلمان ، فرانسه و ایتالیا اشاره نمود . اما به زبان بومی کشور ، یا تحصیل در کشورهایی که به نسبت هزینه های مناسبی دارند مانند روسیه ، ترکیه بلغارستان ، چین و غیره با میانگین هزینه های 5 تا 8 هزاردلار یا یورو

      باتشکر از سوال شما

    2. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج محمد گفت:

      باسلام
      ارشدبرق دارم بدون مدرک زبان برای مقطع دکتری برق کدوم کشوراروپایی شنگن هم ازلحاظ دانشگاه رایگان وهزینه ارزان ومناسب هست که بشه رفت
      لطفا راهنمایی کنید

      1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور روش های مهاجرتی گفت:

        با سلام

        بدون مدرک زبان میتوانید برای کالج زبان کشورهایی چون مجارستان لهستان اسلواکی و فرانسه اپلای کرده و بعد از دریافت مدرک زبان وارد دانشگاه شوید.

        با تشکر از سوال شما

  82. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج علی گفت:

    سلام. فارغ التحصیل مقطع ارشد مهندسی از دانشگاه امیرکبیر هستم. 30 سال سن دارم. دانش آموخته مدارس سمپاد (تیزهوشان) هستم. معدل دیپلم و پیش دانشگاهی 19.5 است. آیلتس 7 دارم. جهت تحصیل در رشته دندانپزشکی در خارج از کشور لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. ارزان ترین کشور برای تحصیل پزشکی در خارج مشاور تحصیلی مهاجرت گفت:

      باسلام خدمت شما دوست عزیز

      شما چون مدرک فوق لیسانس دارید و اگر گپ تحصیلی کمی داشته باشید اکثر کشورها میتونیم اقدام کنید با این رزومه و کشورهای اروپایی چون المان فرانسه اتریش هزینه تحصیلی به زبان خود کشور رایگانه و کشورهایی چون روسیه چین ترکیه و غیره می توانید اقدام کنید .

      باتشکر از سوال شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.9/5 - (60 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه