دوره پادفک پزشکی در بلاروس چیست؟

دوره پادفک پزشکی در بلاروس یکی از اصلی ترین نیازهای ورود به رشته های علوم پزشکی این کشور است که به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید تمامی دروس لازم جهت آغاز علم پزشکی را یاد گرفته و با پیش زمینه ای قوی تحصیلات خود را آغاز کنید.

هدف اصلی دوره پادفک ، آموزش متقاضیان برای رسیدن به سطح علمی دانشگاه موردنظر است تا کمک نماید افراد با بهترین رزومه و سابقه تحصیلی به رشته های علوم پزشکی وارد شوند ، این کشور که به عنوان روسیه سفید شناخته می شود ، به زبان روسی و یا بلاروسی برگزار شده و شما به مهارت زبانی کافی نیز خواهید رسید.

چنانچه تمایل به شرکت در دوره پادفک پزشکی در بلاروس دارید تا انتهای این عنوان با ما همراه باشید تا به تمامی جزئیات لازم در این رابطه برسید ، کارشناسان و مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه هستند و آخرین اطلاعات را مطابق با شرایط دانشگاه در اختیارتان قرار می دهند ، همچنین توصیه می کنیم مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در بلاروس را بخوانید و با جزئیات تحصیل رشته های علوم پزشکی در این کشور آشنا شوید.

فهرست مطالب
دوره پادفک پزشکی در بلاروس چیست؟

اگر به تحصیل رشته های علوم پزشکی در بلاروس فکر میکنید قطعا باید با دوره های پادفک هم آشنا باشید ، روناک در  ویدئو و پادکست ارائه شده تلاش کرده مهمترین مطالب این مقاله را به صورت مختصر و مفید در اختیار شما قرار دهد ؛ این فایل ها را هلدینگ حقوقی مهاجریت رجبی به شما تقدیم کرده است.

پادکست دوره پادفک پزشکی در بلاروس

نمایش ویدیو درباره دوره پادفک پزشکی در بلاروس چیست؟

شرایط دوره پادفک بلاروس

شرایط دوره پادفک بلاروس چیست؟ دانشگاه های بلاروس سیستم آموزشی خود را بسیار شبیه به دانشگاه های کشور روسیه پیش می برند و دارای جنبه های مشترک زیادی با مراکز علمی این کشور هستند ، به عنوان مثال برای دریافت پذیرش در دانشگاه های علوم پزشکی باید به بتوانید به زبان بومی مردم یعنی زبان روسی مسلط شوید.

از این رو تحصیل در دوره های پادفک نیز به همین زبان انجام شده و شما باید مهارت زبان روسی خود را به طور قابل توجهی بالا ببرید ، دوره پادفک پزشکی در بلاروس برای تمامی داوطلبان علاقه مند به رشته های علوم پزشکی الزامی است و تنها با دریافت گواهینامه آن موفق به شرکت در آزمون ورودی و یا مصاحبه دانشگاه خواهید بود.

توجه داشته باشید که در اکثر دانشگاه های بلاروس دوره پادفک برگزار می شود اما هر دانشگاه معمولا نتایج تعداد محدودی از کالج ها را پذیرفته و سایرین را تایید نمی کند ، به عنوان مثال دانشگاه مینسک اغلب دوره های پادفک را مورد تایید خود قرار نمی دهد و بهتر است که در کالج مرتبط با خود دانشگاه این دوره را پشت سر بگذارید.

بنابراین قبل از هرگونه اقدام ابتدا مورد تایید بودن مدرک پادفک کالج موردنظرتان را با دانشگاه انتخابی بررسی کنید ، کارشناسان ما تمامی مراکز مورد تایید هر دانشگاه در بلاروس را در اختیارتان قرار می دهند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل آسان پزشکی در خارج از کشور با تکیه بر تجربه و تخصص مشاوران هلدینگ بزرگ مهاجرتی رجبی.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

دروس پادفک پزشکی بلاروس

یکی از ویژگی های دانشگاه بلاروس برگزاری دوره پادفک برای تمامی رشته های دانشگاهی می باشد و تصور نکنید که تنها برای ورود به علوم پزشکی باید این مرحله را سپری کنید ، از این رو برای ورود به هر رشته باید دروس مرتبط با آن را بگذارنید ، برای دروس پادفک پزشکی بلاروس کلاس ها معمولا 5 روز در هفته و در گروه های 8 تا 10 نفری تشکیل و توسط اساتید علم پزشکی آموزش داده می شوند.

یادگیری زبان روسی نقش مهمی در این دوره داشته و در حدود 200 ساعت کلاس آموزشی را شامل می شود و در صورتی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب کنید تمامی دروس به زبان انگلیسی خواهند بود و باید در کالج های مشخصی ثبت نام کنید ، این دوره در اغلب کالج های بلاروس طی ده ماه به صورت تمام وقت و یا شش ماه فشرده تدریس می شود و در نهایت با قبولی در هر یک از دروس مجوز لازم را جهت شرکت در آزمون ورودی و یا مصاحبه دانشگاه را به دست خواهید آورد.

هزینه دوره پادفک پزشکی در بلاروس می تواند از 1000تا 2500 دلار با توجه به کالج و تعداد شرکت کنندگان متغیر باشد ، دقت داشته باشید که شما در ابتدا یک آزمون تعیین سطح شرکت می کنید و ا توجه به دانش تان از زبان روسی در کلاس های مختلف گروه بندی می شوید ، البته در برخی از کالج ها دانشجویان بین المللی موظف به آغاز دوره از ابتدایی ترین سطح هستند.

دروس پادفک پزشکی بلاروس

جزئیات دروس پادفک پزشکی در بلاروس

کالج های ارائه دهنده دوره پادفک پزشکی در بلاروس دروسی را به دانشجویان ارائه می دهند که جزئیات دروس پادفک پزشکی در بلاروس به شرح زیر است :

  • زبان و ادبیات روسی به مدت 840 ساعت علاوه بر دانش زبانی شامل تاریخ و فرهنگ زبان روسی
  • ریاضی در حدود 152 ساعت
  • بیولوژی حدود 155 ساعت
  • آناتومی حدود 155 ساعت
  • شیمی حدود 154 ساعت
  • فیزیک 144 ساعت

البته ساعات دروس می تواند در هر کالج متفاوت باشد و هر درس در یک ترم به شما ارائه شود اما زبان روسی در هر دو ترم وجود داشته و تا پایان دوره با یادگیری آن ادامه خواهید داد.

مدارک موردنیاز دوره پادفک پزشکی بلاروس

  • مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات ترجمه شده به زبان روسی
  • شناسنامه و مدارک هویتی به صورت ترجمه شده به زبان روسی
  • گواهی پزشکی نشان دهنده عدم وجود اچ آی وی
  • گذرنامه

مقالات زیر حاوی اطلاعات به روز و دقیقی در زمینه تحصیل در دانشگاه های بلاروس و روسیه است ، مطالعه آن ها را از دست ندهید.

مزایای دوره پادفک پزشکی بلاروس

  • دست یابی به تسلط کافی در زبان روسی
  • یادگیری بسیار سریع زبان روسی در محیط واقعی
  • تقویت دروس ترم های نخست رشته های پزشکی
  • آشنایی با سیستم آموزشی بلاروس
  • آشنایی با زندگی در بلاروس قبل از آغاز تحصیلات آکادمیک
  • بالا بردن شانس قبولی در آزمون و یا مصاحبه دانشگاه

در دوره پادفک شما به نوعی دوره پیش دانشگاهی در کشورمان را سپری خواهید کرد تا با سیستم آموزشی و البته دروس موردنظر دانشگاه به خوبی آشنا شوید ، برخی از دانشگاه ها نمرات این دوره را ملاک شایستگی دانشجو برای ورود به علم پزشکی دانسته و تنها چند سوال را در مصاحبه شفاهی از فرد می پرسند.

اما در مقابل برخی دیگر نمرات را تنها شرط ورود به آزمون ورودی دانسته و شما باید به قبولی در آزمون دانشگاه برسید.

مزایای دوره پادفک پزشکی بلاروس​

سوالات پر تکرار دوره پادفک پزشکی در بلاروس

خیر ، دوره پادفک پزشکی در بلاروس برای تمامی داوطلبان علاقه مند به رشته های علوم پزشکی الزامی بوده و تنها با دریافت گواهینامه آن موفق به شرکت در آزمون ورودی و یا مصاحبه دانشگاه می شوید.

در گروه پزشکی کلاس ها معمولا 5 روز در هفته و در گروه های 8 تا 10 نفری تشکیل و توسط اساتید علم پزشکی تدریس خواهد شد.

یادگیری زبان روسی نقش مهمی در این دوره داشته و در حدود 200 ساعت کلاس آموزشی را در بر می گیرد اما در صورتی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب کرده باشید تمامی دروس به زبان انگلیسی است و باید در کالج های مشخصی ثبت نام نمایید.

  • زبان و ادبیات روسی به مدت 840 ساعت علاوه بر دانش زبانی شامل تاریخ و فرهنگ زبان روسی
  • ریاضی در حدود 152 ساعت
  • بیولوژی حدود 155 ساعت
  • آناتومی حدود 155 ساعت
  • شیمی حدود 154 ساعت
  • فیزیک 144 ساعت
  • مدرک دیپلم به همراه ریز نمرات ترجمه شده به زبان روسی
  • شناسنامه و مدارک هویتی به صورت ترجمه شده به زبان روسی
  • گواهی پزشکی نشان دهنده عدم وجود اچ آی وی
  • گذرنامه

با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی تماس بگیرید تا از تمامی جزویات دوره پادفک پزشکی در بلاروس مطلع شوید و بتوانید با توجه به دانشگاه دلخواهتان دوره موردنظر را سپری کنید ، کارشناسان موسسه در دفاتر تهران و شیراز همه روزه پاسخگوی سوالات شما در رابطه با مهاجرت به تمامی کشورهای جهان برای تحصیل می باشند ، برای آشنایی کلی با شرایط تحصیل رشته های پزشکی در کشور های اروپایی ، مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اروپا را بخوانید و با کم هزینه ترین کشور ها و چگونگی اخذ بورسیه های تحصیلی در این رشته ها آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (61 امتیاز)

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه