دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین (CMU) که قبلا با عنوان کالج پزشکی دوم پکن شناخته می‌شده ، در سال 1960 تاسیس شده و در بین موسسات برتر پزشکی آکادمیک در چین قرار دارد و یکی از مهمترین دانشگاههای پکن است.

پروفسور وو جیپینگ (Wu Jieping) ، موسس دانشگاه ، از جمله مشهورترین اورولوژیتهای جهان و نیز عضو آکادمی علوم و مهندسی چین بوده است ؛ برای آشنایی با شرایط تحصیل رشته های علوم پزشکی در کشور چین می توانید مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین را مطالعه نمایید ؛ همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت مشاوره‌هایی تخصصی ، با کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در تماس باشید.

پکن خانه بسیاری از دانشکده ها و دانشگاه ها از جمله چندین دانشگاه بین المللی است و هر ساله دانشجویانی از سایر کشور ها از جمله ژاپن ، کره ، آمریکا شمالی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و دیگر کشورها برای تحصیل وارد این کشور می شوند.

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شامل 10 دانشکده فعال ، 14 بیمارستان وابسته و نیز 1 موسسه آموزشی است و توانسته 9000 دانشجو را جذب کند ؛ این دانشگاه همچنین ، طیف وسیعی از برنامه های آموزشی را در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی ارائه داده است.

علاوه بر این ، دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین به دلیل داشتن ظرفیت های قوی در زمینه تحقیقات علمی ، به عنوان یک موسسه آکادمیک بسیار قوی و فعال شناخته می شود و این دانشگاه میزبان بسیاری از رشته های کلیدی ، آزمایشگاه ها و ایستگاه های تبادل جهت تحقیقات پسا دکتری می باشد.

فهرست مطالب
دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

رشته های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

رشته های تحصیل دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین چیست؟ دانشگاه پزشکی کپیتال از جمله دانشگاه های برجسته در چین است و با برخی از بیمارستان های بزرگ شهر همکاری دارد تا بتواند استانداردهای آموزشی بالایی را برای دانشجویان فراهم آورد ؛ این دانشگاه برای دانشجویانی که قصد دارند حرفه پزشکی را ادامه دهند و نیز متخصصینی که به دنبال تکمیل یک مطالعه تحقیقاتی هستند ، می تواند ایده آل باشد.

همچنین ، موسسات تحقیفاتی و آموزشی بسیاری توسط دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین در سطح ملی تاسیس شده اند که طیف گسترده ای از برنامه ها را در رشته پزشکی از جمله آموزش پزشکی عمومی ، پزشکی بالینی ، پزشکی پایه ، علوم اعصاب ، چشم پزشکی ، سالمندان ، اورولوژی ، قلب و عروق ، درد ، سم شناسی ، طب سنتی ، مهندسی زیست پزشکی و … تحت پوشش قرار می دهد.

لذا ، دانشجویان دارای گزینه های زیادی برای انتخاب هستند و می توانند بر روی تخصص خاصی که می خواهند در آینده در آن فعالیت کنند ، مشغول شوند.

رشته های دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

همچنین ، این دانشگاه در بسیاری از زمینه ها از جمله نوروبیولوژی ، سیتوببیولوژی ، ایمونولوژی ، نمادشناسی پزشکی ، مغز و اعصاب ، جراحی مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، جراحی قلب و عروق ، پیوند کلیه ، بیماری های تنفسی ، پزشکی گوارش ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی چشم و … به رسمیت شناخته می شود.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل در یکی از صدها دانشگاه معتبر چین با راهنمایی مشاوران تخصصی رجبی در کمترین زمان و با حداقل هزینه.

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

زبان تحصیل رشته های پزشکی در کپیتال مدیکال پکن

زبان تحصیل رشته های پزشکی در کپیتال مدیکال پکن ، علاوه بر زبان چینی ، انگلیسی نیز می باشد ؛ لذا این دانشگاه توانسته طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی شامل مقطع دکترا ، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارائه دهد.

لذا می توان گفت که ، زبان مانعی برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین نخواهد بود ؛ اما ، دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را در دانشگاه پزشکی کپیتال دارند ، باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

  • حداقل نمره آیلتس 6 برای لیسانس
  • حداقل نمره تافل 80 برای لیسانس

در مقالات زیر با شرایط و چگونگی تحصیل در دانشگاه های چین بیشتر آشنا می شوید ، اطلاعاتی ارزشمند و به روز که به شما تقدیم شده.

ردیف دانشجویان واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی مدت زمان بورسیه تحصیلی
1 دانشجویان مایل به تحصیل و در حال تحصیل دانشجویان بین المللی با عملکرد خوب 4 سال تحصیلی
2 دانشجویان فعال در زمینه های مختلف از جمله ورزشی و دانشگاهی 1 سال تحصیلی

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

بورسیه های تحصیلی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شامل چه مواردی می شود؟ در دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال پکن چین ، بورسیه های مختلفی به دانشجویان واجد شرایط ارائه می شوند ؛ به طور کلی ، دانشجویانی که از عملکرد خوبی برخوردار باشند ، می توانند پس از پایان سال اول برای بورسیه تحصیلی دانشجویان خارجی پکن درخواست دهند.

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن

تحصیل رشته های پیراپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن از دیگر موارد قابل توجه است که از جمله آن ها می توان به رشته پرستاری اشاره کرد ؛ دانشگاه پزشکی پکن ، دارای دانشکده های تخصصی در شاخه های مختلف پزشکی که مطالعات پزشکی در آن ها انجام می شود ، می باشد.

لذا ، دانشکده های مختلف دانشگاه پزشکی کپیتال چین شامل موارد زیر هستند:

  • دانشکده ی علوم پایه پزشکی
  •  دانشکده علوم بیوشیمی و دارویی
  •  دانشکده مدیریت و آموزش بهداشت
  •  دانشکده بهداشت عمومی و پزشک خانواده
  • دانشکده مهندسی زیست پزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده طب سنتی چینی
  • کالج پزشکی Yan Jing
  •  کالج بین المللی CCMU
  • دانشکده آموزش حرفه ای

در رتبه بندی جهانی دانشگاه پزشکی پکن توانسته رتبه 433 را از آن خود کند.
برای اطلاعات بیش تر در خصوص تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین می توانید با متخصصین گروه مهاجرتی رجبی در تماس باشید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

امروزه چین را کشوری پیشرفته در تمامی زمینه ها می توان دانست ؛ لذا ، محیط های آکادمیک و آموزشی چین متناسب با همین روند در حال پیشروی هستند ؛ همچنین ، چین توانسته جایگاه دوم را در جذب دانشجویان بین المللی پس از انگلستان کسب نماید و تحصیل پزشکی از جمله پرطرفدارترین رشته ها جهت تحصیل در این کشور می باشد ؛ تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین می تواند بهترین گزینه برای دانشجویان بین المللی باشد.

دانشگاه پزشکی کپیتال در پکن از پیشرفته ترین تجهیزات و هیئت علمی بین المللی با 994 دانشیار و 548 استاد بهره می برد و رشته پزشکی و جراحی در مقطع کارشناسی (MBBS) در دانشگاه پزشکی کپیتال که دوره ای 6 ساله است ، طرفداران زیادی داشته و بر پرورش و آماده شدن دانشجو جهت حرفه پزشکی تمرکز دارد ؛ بدین صورت که در نخستین سال ، آموزش های مقدماتی به دانشجویان ارائه می شود.

دو سال بعدی مربوط به آموزش پزشکی پایه است و آموزش های بالینی در دانشگاه و نیز بیمارستان ها ، آموزش های مربوط به سال چهارم و پنجم می باشند ؛ همچنین ، به دوره کارآموزی در بیمارستان ها نیز در آخرین سال تحصیل پرداخته می شود ، مدرک دریافت شده از دوره MBBS ، معادل با M.D (دکتری پزشکی) در سیستم آموزش ایالات متحده می باشد.

تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن نیز امکان پذیر است و این دانشگاه در زمینه دندانپزشکی توانسته رتبه دوم در Beijing ، رتبه هفتم در چین و رتبه 59 را در آسیا کسب کند ؛ دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین که از بهترین دانشگاه های چین در زمینه درمان و سلامت است ، می تواند برای تحصیل دندانپزشکی نیز گزینه ای مناسب باشد.

جهت تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال ، لازم است تا به مدت شش سال در دومین شهر پرجمعیت دنیا ، پکن ، زندگی کرد.

سوالات بیش تر در خصوص دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین را می توانید از مشاوران هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی بپرسید.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین و به طور کلی کشور چین به دلایل مختلف جذابیت های خاص خود را دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقرون به صرفه بودن
  • امکان شرایط بورسیه
  • کیفیت آموزش بالا
  •  افزایش چشم انداز برای اشتغال

برنامه های آموزش داروسازی اغلب با مطالعه علوم پایه نظیر زیست شناسی و شیمی و سپس دوره های بالینی اصلی در آمار زیستی ، طب داخلی و مبانی تشخیص آغاز می شود که این برنامه ها مشابه با برنامه های ایالات متحده ، استرالیا ، انگلستان ، فرانسه و بسیاری از کشورهای توسعه یافته می باشد.

دانشگاه های این کشور از جمله دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین ، برنامه های مختلفی را برای دوره های لیسانس ، فوق لیسانس و دکترای داروسازی در نظر گرفته اند و با بهره از اساتیدی با تجربه ، آموزشی با کیفیت ، آینده شغلی روشن تری را پیش روی دانشجویان بین المللی خواهند گذاشت.

همچنین ، بیمارستان پکن که از بیمارستان های وابسته به دانشگاه کپیتال مدیکال می باشد ، تاسیس سال 1945 بوده و از جمله بزرگ ترین و مهم ترین بیمارستان های تخصصی دندانپزشکی در کشور چین است ؛ این بیمارستان در زمینه پیشگیری و درمان بیماری های مربوط به دهان از تخصص بالایی برخوردار می باشد.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین
نوع اتاق قیمت اتاق شرح
سه خوابه 7500 RMB 7500 – 11000 یوان / تخت / سالانه
دو خوابه 15000 RMB تخت / سالانه

خوابگاه های دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال پکن چین

خوابگاه های دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال پکن چین شامل چه هزینه هایی است؟ امکانات خوابگاهی برای دانشجویان در محوطه کالج پزشکی چین مناسب است ؛ لذا ، دانشجویان با خیال را حت می توانند در این اقامتگاه ها زندگی کنند.

به طور کلی ، پردیس های دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال پکن چین شامل امکاناتی چون کتابخانه ، رستوران های بین المللی و محلی ، سالن غذاخوری ، زمین تنیس ، زمین های فوتبال ، سالن بدنسازی ، زمین های بسکتبال فضای باز و استخر شنای سرپوشیده می باشند.

از آن جا که ، دانشجویان بین المللی عمدتا در آپارتمان های پردیس بین المللی CCMU ساکن می شوند ؛ لذا ، هزینه اقامت سالانه برای هر دانشجو می تواند بین 7000 تا 16000 یوان متغیر باشد ؛ به طور کلی هزینه های زندگی نیز می تواند از 1500 یوان تا 2000 یوان در ماه در کشور چین متغیر باشد.

شهریه رشته های مختلف دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

آیا شهریه رشته های مختلف دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین متفاوت است؟ هزینه تحصیل در دانشگاه های چین برای برنامه های مختلف متفاوت می باشد و معمولا رشته هایی نظیر داروسازی و پرستاری از شهریه کم تری نسبت به رشته های دندانپزشکی و پزشکی برخوردارند ؛ به طور مثال ، شهریه برنامه های پزشکی در دانشگاه های چین از 3080 دلار در سال تا 12310 دلار در سال می تواند متغیر باشد.

هزینه ثبت نام در دانشگاه کپیتال مدیکال چین ، 166 دلار آمریکا است و شهریه تحصیل در دوره لیسانس پزشکی از 42000 یوان تا 50000 یوان در هر سال متغیر می باشد ؛ دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین (CCMU) دارای 5 برنامه ویژه است:

نام دوره زبان تحصیل شهریه
پزشکی بالینی چینی 42000 RMB در هر سال
پزشکی بالینی انگلیسی 50000 RMB در هر سال
دندانپزشکی چینی 42000 RMB در هر سال
طب سنتی چینی 42000 RMB در هر سال
پرستاری چینی 42000 یوان در هر سال

دسترسی به دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دسترسی به دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین چگونه است؟ دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شامل شش پردیس در سراسر پایتخت است ؛ پردیس اصلی و پردیس بین المللی (CCMU) در منطقه Fengtai قرار گرفته اند ، اما پردیس Shunyi در منطقه Shunyi و پردیسWanshoulu در منطقه Haidian ، پردیس Hepingli در منطقه Dongcheng و پردیس Dongsishitiao در منطقه Dongcheng واقع شده است.

همان گونه که بیان شد ، دانشجویان بین المللی عمدتا در پردیس بین المللی CCMU تحصیل و زندگی می کنند ؛ اما ، می توان با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به تمام پردیس های دانشگاه دسترسی داشت ؛ همچنین ، بخشی از پردیس بین المللی CCMU ، در پردیس اصلی ، در جاده جنوبی Cai Hu Ying ، منطقه Feng Tai واقع شده است ؛ آن در نزدیکی Cai Hu Ying ، یک ایستگاه ترانسفر است که از آن جا می توان با اتوبوس به ایستگاه Bei Jing West منتقل شد.

بخش دیگر پردیس بین المللی CCMU در خیابان Wan Shou West قرار گرفته است.

دسترسی به دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

در ادامه توجه شما را به مرور تصاویر ویزای تحصیلی چین که با اعتماد به موسسه مهاجرتی رجبی بدست آمده جلب می کنیم ، چین دانشگاه های زیادی دارد که بسیاری از آن ها مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران هستند ، با مراجعه و دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه ای هلدینگ مهاجرتی رجبی ، می توانید بهترین رشته و دانشگاه را انتخاب کنید.

شماره تماس خود را در باکس زیر درج کنید ، تا ما با شما تماس بگیریم.

شاید بزودی عکس ویزای شما را هم در سایت داشته باشیم.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

به دنبال تحصیل رایگان هستید، مشاوره رایگان بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

سوالات پر تکرار دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین

دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین شامل 10 دانشکده فعال ، 14 بیمارستان وابسته و نیز 1 موسسه آموزشی است و 9000 دانشجو را جذب کرده است.

طیف گسترده ای از برنامه ها را در رشته پزشکی از جمله آموزش پزشکی عمومی ، پزشکی بالینی ، پزشکی پایه ، علوم اعصاب ، چشم پزشکی ، سالمندان ، اورولوژی ، قلب و عروق ، درد ، سم شناسی ، طب سنتی ، مهندسی زیست پزشکی و …

چینی و انگلیسی و حداقل نمره آیلتس 6 برای لیسانس و حداقل نمره تافل 80 برای لیسانس الزامی است.

دانشجویان بین المللی با عملکرد خوب 4 سال تحصیلی بورسیه می شوند اما ابتدا باید یک سال با بهترین نمرات قبول شوند.

 این دانشگاه رتبه هفتم در چین و رتبه 59 را در آسیا را در رشته دندانپزشکی دارد.

در نتیجه می توان گفت دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین  برای کسانی که به دنبال کیفیت آموزش بالا در کنا هزینه های مقرون به صرفه هستند ، گزینه ای مناسب خواهد بود ؛ چرا که دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال پکن چین شرایط مناسبی را برای تحصیل دانشجویان بین المللی در چین فراهم آورده است ؛ اگر قصد مهاجرت به کشور پر وسعت چین را دارید ؛ مقاله مهاجرت به چین دید خوبی را در این راستا به شما خواهد داد ؛ همچنین ، کارشناسان موسسه مهاجرتی رجبی در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه می باشند.

 

در انتها تجربه دونفر از کلاینت های موسسه رجبی که موفق به اخذ ویزای تحصیل در چین شده اند را میبینید.

نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی
نمایش ویدیو درباره فرحزاد کلاینت موسسه رجبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه