تحصیل رشته داروسازی در کرواسی

در این مطلب با ما در شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) همراه باشید تا شرایط پذیرش و تحصیل رشته داروسازی در کرواسی را شرح داده و دانشگاه های برتر این کشور را نیز به شما معرفی نماییم و با مزایای تحصیل در این کشور به طور کامل اشنا شوید ، در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

تحصیل رشته داروسازی در کرواسی می تواند شما را به یک مدرک معتبر از دانشگاه هایی معتبر در اروپا برساند و به عنوان سکوی پرتابی به سمت دانشگاه های برتر جهان برای ادامه تحصیل در دوره های عالی عمل نماید ، کرواسی کشوری کوچک در اروپا و عضو اتحادیه اروپاست که با این که عضو شنگن و منطقه ارزی یورو نیست باز هم دانشجویان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می نماید ، که مهم ترین دلیل آن اعتبار مراکز آموزشی آن در سراسر اروپا می باشد.

مدت زمان کوتاه تحصیل رشته داروسازی در کرواسی که با حداکثر 5 سال می توان به مدرک کارشناسی ارشد آن رسید ، درکنار دیگر مزایایی نظیر از جمله هزینه های ارزان تحصیل و زندگی در این کشور همه باهم باعث شده که تحصیل رشته داروسازی در این کشور به یک فرصت عالی و کم نظیر برای دانشجویان تبدیل شود.

همچنین در کنار این مقاله می توانید با مطالعه مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کرواسی اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص تحصیل رشته های علوم پزشکی کرواسی بدست آورید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته داروسازی در کرواسی

دوره پریمدیکال برای داروسازی کرواسی

به طور کلی برای تحصیل رشته داروسازی در کرواسی می توان به دو روش اقدام کرد ، یکی از طریق شرکت در ازمون ورودی می باشد که در ادامه با آن خواهیم پرداخت و روش دوم از طریق شرکت در دوره های پری مدیکال یا دوره های پیش دانشگاهی دوره داروسازی می باشد ، متقاضیان می توانند با شرکت در این دوره از اجبار برای ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه خود را آزاد سازند.

تحصیل رشته داروسازی در کرواسی نیاز به مدرک دیپلم مقطع 12 ساله متقاضیان دارد و در کنار آن نمرات تمام دوره های تحصیل را هم مد نظر قرار می دهد که دروس اصلی مانند زیست شناسی ، ریاضی ، فیزیک و شیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، دانشجویان برای اینکه نیاز به شرکت در ازمون ورودی نداشته باشند و هم این که با سیستم آموزشی در این کشور بهتر و بیشتر اشنا شوند و بتوانند اطلاعات پایه و دانش پیش نیاز خود را تقویت نمایند می توانند در دوره پریمدیکال برای داروسازی کرواسی ثبت نام و به آموزش مشغول شوند.

در این دوره پریمدیکال دروس اصلی که نام بردیم و مقداری از دروس پایه پزشکی و علم داروسازی در کنار زبان کرواسی به دانشجویان آموزش داده می شود و در انتها از آنان آزمونی گرفته می شود که باید بتوانند نمره مورد نیاز و مورد درخواست دانشگاه را به دست آورند ، در آن صورت مدرک MCAT به انان تعلق گرفته و بدون آزمون وارد دانشگاه شده و به تحصیل این رشته خواهند پرداخت.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

شما می توانید ویزای تحصیلی کرواسی را با راهنمایی گام به گام مشاورین به راحتی بدست آورید، تنها کافی است با ما در ارتباط باشید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

بهترین دانشگاه های داروسازی کرواسی

هر دانشگاهی در کرواسی که رشته داروسازی را تدریس می کند دارای شرایط و قوانین خاص خود برای جذب دانشجو می باشد ، که امری ضروری و لازم است که حتما قبل از هر اقدامی با این مراکز مکاتبات لازم را به عمل آورید و از شرایط و مدارک مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه ها اطلاعات لازم را به دست آورید.

حضور یک متخصص و وکیل حرفه ای که با ثبت نام به سریع ترین و کم هزینه ترین روش ها آشنایی کامل داشته باشد ، یک امر واجب می باشد که نداشتن تخصص کافی در این زمینه امکان دارد در هر مرحله از روند پذیرش شما را با شکست مواجه نماید.

در این قسمت مهم ترین ، معتبرترین  و بهترین دانشگاه های داروسازی کرواسی برای پذیرش و تحصیل رشته داروسازی در کرواسی را به طور خلاصه به شما معرفی خواهیم نمود تا آشنایی مختصری را با آنان به دست آوردید ، شما می توانید با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی رجبی تماس حاصل کرده و با ارائه شرایط خود و کسب اطلاعات کافی بهترین مرکز را برای تحصیل انتخاب نمایید.

بهترین دانشگاه های داروسازی کرواسی

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه زاگرب

دانشگاه زاگرب بزرگ‌ترین دانشگاه کرواسی و قدیمی‌ترین دانشگاه مستمر در منطقه است که اروپای مرکزی در جنوب وین و کل اروپای جنوب شرقی را پوشش می‌دهد ، تاریخچه دانشگاه در 23 سپتامبر 1669 زمانی آغاز شد که امپراتور روم مقدس لئوپولد اول فرمانی مبنی بر ایجاد آکادمی در شهر آزاد سلطنتی زاگرب صادر کرد.

این دانشگاه دارای 29 دانشکده ، 3 آکادمی هنر و 1 مرکز دانشگاهی با بیش از 70000 دانشجو است که ا کنون توانسته به رتبه 551 در میان برترین دانشگاه های جهان از نظر موسسه QS در سال 2015 دست یابد.

دانشکده پزشکی در زاگرب قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده پزشکی در کرواسی است ، کیفیت مطالعات پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه زاگرب دهه‌هاست که دانشجویان را از سراسر جهان جذب کرده است ، از دوره بین دو جنگ جهانی ، زمانی که اولین دانشجویان خارجی تحصیلات خود را در دانشکده پزشکی آغاز کردند ، بیش از 700 نفر مدرک پزشکی خود را از این دانشگاه دریافت کرده اند.

این دانشگاه معتبرترین مرکز ارائه دهنده رشته داروسازی در کرواسی است که در دوره های کارشناسی تا دکتری تخصصی تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه زاگرب را به دانشجویان ارائه می دهد و از اعتبار بسیار بالایی در اروپا و جهان برخوردار است ، باید توجه داشته باشید که این مرکز برای پذیرش دانشجویان خود وسواس خاصی دارد و سعی در پذیرش افراد با استعداد و با سابقه دارد.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه اسپلیت

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه اسپلیت

دانشگاه اسپلیت یکی از دانشگاه های برتر کرواسی در ارائه رشته داروسازی در این کشور است که در سال 1974 شروع به فعالیت نموده و اکنون پذیرای نزدیک به 30 هزار دانشجوی خارجی و داخلی می باشد.

دانشکده پزشکی این دانشگاه از سال 1997 شروع به کار کرده است و رشته داروسازی را با همکاری و اشتراک دانشکده مهندسی شیمی به دانشجویان ارائه می کند ، زبان تدریس تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه اسپلیت زبان انگلیسی می باشد که از سال 2012 به مجموعه آموزش آن اضافه گردیده است.

دانشکده پزشکی اسپلیت سالانه 60 دانشجو را به پذیرش خود در می آورد ، اما رشته داروسازی به دلیل اشتراکی که با دانشکده شیمی این دانشگاه دارد خوشبختانه از ظرفیت بالاتری برخوردار شده و هر ترم تا 90 دانشجو را هم می تواند به پذیرش در آورد ، برای پذیرش در این دانشگاه نیز علاوه بر تافل یا آیلتس باید در ازمون ورودی شرکت کرده یا دوره پری مدیکال را با موفقیت پشت سر بگذارید.

رشته داروسازی در دانشگاه ریجکا

دانشکده پزشکی دانشگاه ریجکا بیش از 60 سال سابقه پربار در آموزش پزشکی و داروسازی دارد که در سال 1955 افتتاح شد و به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های آموزشی و پژوهشی در کرواسی و در اروپا معرفی کرد ، این دانشگاه بنیاد مطالعات پزشکی به زبان انگلیسی را در سال 2016 آغاز کرد و هم اکنون رشته داروسازی به دو زبان کرواتی و انگلیسی در این مرکز به دانشجویان تدریس می شود.

رشته داروسازی در دانشگاه ریجکا هر ساله در یک برنامه 3 ساله و 6 ساله در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود ، هر ترم تعداد 30 دانشجو بر اساس ارزشیابی آموزشی و آزمون کتبی از دروس زیست شناسی ، ریاضی ، فیزیک و شیمی مورد ارزیابی و پذیرش قرار می گیرند و مشغول به تحصیل در این دانشگاه می شوند.

البته این مرکز این برای دارندگان مدرک MCAT استثنا قائل شده و آنان را بدون آزمون مورد پذیرش قرار می دهد ، البته توجه داشته باشید که باید در دوره پری مدیکال مورد نظر و مورد تایید همین موسسه شرکت نمایید و موفق به کسب نمره قبولی شوید.

در بین دانشگاه های کشور ارمنستان هم چند دانشگاه وجود دارد که جزو برترین دانشگاه های جهان برای تحصیل رشته داروسازی طبقه بندی می شوند ، شاید بخواهید سری بزنید به مقاله تحصیل رشته داروسازی در ارمنستان و با برترین دانشگاه های آن آشنا شوید.

هزینه تحصیل داروسازی در کرواسی

هزینه تحصیل داروسازی در کرواسی یکی از مزایای بزرگ این کشور محسوب می شود که یکی از دلایل مهم جذب دانشجویان خارجی می باشد ، به طور کلی شهریه دانشگاه ها برای دانشجویان عضو اتحادیه اروپا و کرواسی بسیار ارزان تر از کشورهای دیگر است که دانشجویان ایرانی عضو دسته دوم بوده و تحصیل آنان هزینه بیش تری را شامل می شود ، اما با این شرایط باز هم کراوسی جز کشورهای مقرون به صرفه و ارزان برای تحصیل رشته داروسازی محسوب می گردد ، هزینه شهریه برخی دانشگلاه های این کشور در این رشته به شرح زیر است:

هزینه تحصیل داروسازی در کرواسی
  • دانشگاه زاگرب تحصیل رشته داروسازی به زبان انگلیسی سالانه 12 هزار یورو
  • دانشگاه اسپلیت تحصیل در رشته داروسازی 8 هزار یورو در سال برای دوره کارشناسی و 10 هزار یورو در سال برای دوره کارشناسی ارشد
  • دانشگاه ریجکا تحصیل رشته داروسازی به زبان انگلیسی 7 هزار یورو تا 10 هزار یورو سالانه

مورد قابل توجه دیگر این است که باید هزینه های اقامت و زندگی از جمله مسکن ، خوراک ، پوشاک ، اینترنت و غیره را هم مد نظر قرار دهید که باز هم کرواسی از هزینه های زندگی مناسبی برخوردار است به طوری که هر دانشجو ماهانه از 300 تا 600 یورو هزینه زندگی در این کشور دارد ، البته این مقدار بسته به شهر محل تحصیل و نوع زندگی افراد با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد.

مقالات زیر را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل و اقامت در کشور کرواسی پیشنهاد می کنیم که حتما مطالعه کنید

چارت درسی داروسازی در دانشگاه های کرواسی

طبق چارت درسی داروسازی در دانشگاه های کرواسی برای تبدیل شدن به یک داروساز ، دانشجویان باید در مورد نقش های درمانی داروها ، فارماکودینامیک ، عوارض جانبی ، تداخلات بالقوه بین داروها ، استانداردهای تولید و توزیع دارو اطلاعات کسب کند و علاوه بر این، یک داروساز باید بتواند این دانش را به طور قابل دسترس برای بیماران تفسیر کند ، تمامی این موارد نیازمند گذراندن دوره های لازم در دانشگاه و کسب اطلاعات و دانش کافی در این رشته می باشد.

اکثر دانشگاه های ارائه دهنده این رشته در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد نسبت به پدیرش دانشجو اقدام می نمایند که مدت زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک دردوره کارشناسی حداقل 3 سال و دوره کارشناسی ارشد حداقل 5 سال می باشد که دانشجویان در این دوره ها به یک متخصص در زمینه های داروسازی و داروشناسی تبدیل می شوند و همچنین بر روی پیشرفت بسیاری از موارد داروی جدید فعالی کرده و مسمر ثمر واقع می گردند.

در این دوره ها دانشجویان با دروس پایه ، علوم دارویی و زیست پزشکی و علوم بیوشیمی پزشکی آشنا می شوند ، از جمله دروس مهم و اساسی که در دانشگاه های کرواسی ارائه می شوند می توان به : بیوشیمی ، فیزیولوژی ، میکروب شناسی ، انگل شناسی ، فیزیک و داروسازی ، فیزیکال فارماسی ، داروشناسی ، سم شناسی ، آسیب شناسی عمومی و آناتومی پاتولوژیک ، عصب شناسی ، علوم انسانی و اجتماعی در پزشکی ، فناوری و کنترل مواد غذایی ، طب توانبخشی و غیره اشاره کرد.

آزمون های ورودی داروسازی در کرواسی

آزمون های ورودی داروسازی در کرواسی

همانطور که در بالا هم اشاره ای کرده ایم ، شما برای تحصیل رشته داروسازی در کرواسی باید در آزمون های ورودی این رشته شرکت نمایید و موفق به قبولی شوید ، البته تصور نکنید که این موضوع به مانند آزمون کنکور در کشورمان است.

با این که بسیاری از رشته ها در این کشور نیازی به شرکت در آزمون ندارند و می توان مستقیما در دانشگاه ثبت نام کرد و به تحصیل مشغول شد ، اما بعضی از رشته های پر طرفدار و پر تقاضا مانند رشته های پزشکی و داروسازی دانشگاه های این کشور را مجبور به برگزاری آزمون می نمایند.

آزمون های ورودی داروسازی در کرواسی به زبان انگلیسی برگزار می شود و از دروس دوره های تحصیلی قبل و از دروس زیست شناسی ، شیمی ، ریاضی ، فیزیک و زبان از متقاضیان آزمون به عمل می اید و دانشجویان به ترتیب نمره مجاز به پر کردن ظرفیت دانشگاه تا تعداد مجاز می شوند.

توصیه می کنیم که اگر دارای دانش مناسب تحصیلی در این رشته ها با زبانی قوی هستید مستقیما برای ازمون اقدام نمایید ، در غیر این صورت دوره های پیش دانشگاهی داروسازی بهترین روش برای ورود به موسسات آموزشی کرواسی هستند.

کارشناسان ما در هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی با چندین سال تجربه در زمینه پیشبرد پرونده های مهاجرتی بصورت همه جانبه تلاش می کنند تا شما به نتیجه مطلوبتان برسید و در کمترین زمان و با کمترین هزینه مسیر مهاجرتتان به نتیجه برسد.

کیفیت خدمات دریافتی در شرکت مهاجرتی رجبی در کنار تجربه کارشناسان منجر به موفقیت تضمینی پرونده مهاجرتی شما خواهد شد. ویدیو را ببینید و نمونه هایی از پذیرش های موفق از دانشگاه های مختلف را مشاهده فرمایید. متوجه خواهید شد که ما به تعهدمان، حرفه ای عمل می کنیم.

پخش ویدیو

بورسیه رشته داروسازی در کرواسی

دانشگاه های ارائه دهنده رشته داروسازی در کرواسی بورسیه های متنوعی را برای دانشجویان داخلی و بین المللی علاقمند به این رشته در نظر گرفته اند که می تواند کمک به سزایی در مخارج تحصیل به دانشجویان انجام دهد ، بورسیه رشته داروسازی در کرواسی می تواند از ساپورت مقداری از هزینه شهریه تا تمام هزینه های شهریه و مخارج زندگی را شامل شود ، که البته بستگی به شرایط دانشجویان دارد.

برای اینکه بتوانید بورسیه های تحصیلی این رشته را به دست اورید باید دارای سابقه تحصیلی خوبی باشید ، به طور مثال نمره مدرک زبان ، سابقه مقاله های بین المللی و پژوهش های پزشکی یا نمرات درخشان تحصیلی سال های قبل و مدال های المپیاد های جهانی بسیار بر احتمال تخصیص بورسیه و نوع ان تاثیر به سزایی دارند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر موسسات و مراکز آموزشی برای تحصیل رشته داروسازی در کرواسی و دیگر رشته ها بورسیه تحصیلی به سختی تخصیص می دهند ، یعنی باید از شرایط بسیار خاصی برخوردار باشید تا این مراکز ترقیب به پوشش کمک مالی به شما شوند.

زبان تحصیل داروسازی در کرواسی

زبان تحصیل داروسازی در کرواسی

زبان رسمی کشور کرواسی زبان کروات است و مردم به این زبان با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، تمامی رشته های تحصیلی نیز به این زبان در مراکز آموزشی مورد تدریس قرار می گیرند ، اما بعضی از رشته علاوه بر این زبان به زبان انگلیسی نیز برای دانشجویان خارجی ارائه می شوند که یکی از این رشته ها رشته داروسازی می باشد ، اکثر مراکز آموزشی برای زبان تحصیل داروسازی در کرواسی به هر دو زبان مجهز هستند.

برای پذیرش و تحصیل رشته داروسازی در کرواسی به زبان انگلیسی باید مدرکی معتبر از مراکزی مانند آیلتس یا تافل به دانشگاه های کرواسی ارائه کنید و معمولا حداقل نمره قابل قبول جهت مدرک تافل 60 و جهت مدرک آیلتس نمره 6 می باشد ، اما چنان چه هنوز هم از تسلط کافی به این زبان برای درک و فهم مطالب درسی در این رشته برخوردار نیستید با شرکت در دوره پری مدیکال می توانید زبان خارجه خود را نیز به مقدار بسیار زیادی تقویت نمایید.

حتی دانشجویانی که خواستار ادامه تحصیل به زبان کرواتی باشند می توانند با شرکت در دوره های پری مدیکال زبان کروات را انتخاب نموده و به آموزش ان مشغول شوند و پس از آموختن کافی آن به تحصیل در دانشگاه به این زبان مشغول شوند.

مقالات زیر را جهت بررسی تحصیل رشته داروسازی در دیگر کشورهای مطرح ، مطالعه کنید

مزایا و معایب تحصیل داروسازی در کرواسی

این قسمت از مقاله شما را با مزایا و معایب تحصیل داروسازی در کرواسی که با آن رو به رو هستید آشنا ساخته و بسیاری از مسائل و موارد را برای شما روشن می سازد و از مواردی که امکان دارد از آن ها بی اطلاع باشید نیز مطلع می گرداند ، با مطالعه این قسمت خواهید توانست با قرار دادن شرایط خاص خود در کنار هم به یک انتخاب مناسب و جامع برسید ، همچنین خواهید توانست یک آمار کلی و دقیق از شرایط حاکم بر این کشور به طور خلاصه در ذهن خود داشته باشید ، پس با ما باشد تا لیستی دقیق و به روز را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم.

مزایا

  • دانشگاه های معتبر و خوش نام در ارائه رشته داروسازی
  • مدارک قابل قبول و پر اعتبار در این رشته در سراسر اروپا و جهان
  • هزینه های تحصیل مقرون به صرفه و مناسب نسبت به برخی کشورهای اروپایی
  • هزینه زندگی ارزان و کم نسبت به کشورهای دیگر اروپایی
  • قادر بودن به اشتغال درحین تحصیل برای کسب درآمد و کمک خرج
  • اعطای بورسیه تحصیلی در این رشته به دانشجویان خارجی هر چند سخت
  • بازار کار مناسب و فراهم پس از پایان تحصیلات
  • جایگاه اجتماعی بالا و محترم برای دکتران داروساز در کرواسی
  • روابط دیپلماتیک مناسب این کشور با کشورمان
  • مورد قبول بودن و معتبر بودن برخی دانشگاه های این کشور نزد وزارت بهداشت کشورمان
  • مدت زمان تحصیل کمتر نسبت به برخی دیگر کشورهای اروپایی
  • در آمد بالا و کافی متخصصان این رشته در کرواسی
  • قادر به دسترسی به شغل پس از پایان تحصیلات و اقامت دائم این کشور

معایب

  • اعطای سخت بورسیه به دانشجویان خارجی
  • نیاز به یادگیری زبان کروات برای برقراری ارتباط با مردم و زندگی در این کشور
  • یادگیری و آموزش سخت زبان کرواتی
  • امکان تحصیل در کشورهایی بهتر اروپایی با هزینه کرد کمی بیش تر

اگر قصد مهاجرت و اقامت در کرواسی را دارید ، حتما سری به مقاله مهاجرت به کرواسی بزنید تا با تمام روش های سریع و قانونی مهاجرت به این کشور بخوبی آشنا شوید.

بازار کار و درآمد داروسازی در کرواسی

کرواسی یکی از کشورهای اروپایی است که اقتصاد شکوفای چندانی ندارد و نرخ بیکاری در آن نسبت به دیگر کشورهای این قاره بالاتر است ، اما این موضوع در کنار نیاز بالای این کشور به متخصصان علم پزشکی باعث شده که فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان این رشته به مقدار مناسبی فراهم باشد و پس از پایان تحصیلات برای به دست آوردن شغل نیاز به زحمت و سختی خاصی نباشد ، اما توجه داشته باشید که با دریافت مدرک از دانشگاه های این کشور می توانید در دیگر کشورهای اروپایی که بازار کار بسیار مناسب تری دارند نیز به کار مشغول شوید و درآمد و زندگی بهتر و بالاتری را تجربه نمایید.

به طور معمول طبق شرایط بازار کار و درآمد داروسازی در کرواسی پس از پایان تحصیلات در این رشته در کرواسی قادر خواهید بود تا در بیمارستان ها ، لابرتوارهای داروسازی ، داروخانه ها ، مراکز مشاوره دارویی و غیره مشغول به کار شوید ، طبق آخرین آمار در سال 2020 یک کارشناس داروسازی می تواند ماهانه از 1300 دلار تا 4500 دلار درآمد به دست آورد که به میزان تجربه ، مدرک بستگی فراوانی دارد و می تواند در شرایط بیشتر از این مقادیر نیز بشود، ما پیش تر در مقاله کار در کرواسی ، حرفه های مورد نیاز این کشور و قونین حاکم بر بازار کار آن را توضیح داده ایم که از شما دعوت می کنیم ، مقاله لینک شده را هم مطالعه نمایید.

مشاوران شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) در این مقاله تلاش کردند شما را با شرایط تحصیل رشته داروسازی در کرواسی آشنا کنند ، اگر در این زمینه پرسشی در ذهن دارید ، با ما از طریق باکس دیدگاه در ارتباط باشید ، مشاوران ما در همان روز پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته داروسازی در کرواسی

به طور کلی برای تحصیل رشته داروسازی در کرواسی می توان به دو روش اقدام کرد ، یکی از طریق شرکت در ازمون ورودی و  دوم از طریق شرکت در دوره های پری مدیکال یا دوره های پیش دانشگاهی.

دانشگاه زاگرب بزرگ‌ترین دانشگاه کرواسی و قدیمی‌ترین دانشگاه مستمر در منطقه است که اروپای مرکزی در جنوب وین و کل اروپای جنوب شرقی را پوشش می‌دهد.

  1. دانشگاه زاگرب تحصیل رشته داروسازی به زبان انگلیسی سالانه 12 هزار یورو
  2. دانشگاه اسپلیت تحصیل در رشته داروسازی 8 هزار یورو در سال برای دوره کارشناسی و 10 هزار یورو در سال برای دوره کارشناسی ارشد
  3. دانشگاه ریجکا تحصیل رشته داروسازی به زبان انگلیسی 7 هزار یورو تا 10 هزار یورو سالانه

کرواسی کشوری کوچک در اروپا و عضو اتحادیه اروپاست که با این که عضو شنگن و منطقه ارزی یورو نیست .

آزمون ورودی برای این رشته به زبان انگلیسی برگزار می شود و از دروس دوره های تحصیلی قبل و از دروس زیست شناسی ، شیمی ، ریاضی ، فیزیک و زبان از متقاضیان آزمون به عمل می اید و دانشجویان به ترتیب نمره مجاز به پر کردن ظرفیت دانشگاه تا تعداد مجاز می شوند.

این مطلب با کمک تیم ترجمه و کارشناسی تحصیلی در شرکت مهاجرتی رجبی تهیه و تنظیم شده و به شما تقدیم شده است ، چنانچه پس از مطالعه این مطلب هنوز هم سوال یا ابهامی درباره تحصیل رشته داروسازی در کرواسی دارید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی آنان بهره مند شوید ، همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در کرواسی را مرور کنید تا با شرایط اخذ پذیرش و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کرواسی هم آشنا شوید.

بررسی دیدگاه مشتریان شرکت مهاجرتی رجبی به شما کمک میکند تا با دانش قبلی، اعتماد کنید

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه