تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند

تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند در واقع کلید دستیابی به مدرک تحصیلی بسیار معتبر و یادگیری اصول پرستاری زیر نظر برخی از بهترین اساتید می باشد. شما با انتخاب این کشور امکان تحصیل در برخی از بهترین دانشگاه ها را دارید و علاوه بر آن می توانید از فرهنگ خاص و طبیعت این کشور حین تحصیل لذت ببرید.

دوره های پرستاری نیوزلند دانشجویان را با مهارت های علمی و عملی در تمامی موضوعات مانند سلامت روان، اطفال، یا سرطان شناسی و… آشنا کرده و دانشجویان حین تحصیل دوره های پرستاری در این کشور دروس خود را طبق استانداردهای آموزشی جهان دنبال می کنند. 

همچنین این دوره ها نسبت به بسیاری از کشور های پیشرفته دنیا مقرون به صرفه تر می باشد. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با شرایط ارسال درخواست برای دانشگاه های این کشور از طریق راه های ارتباطی با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت 562051 (موسسه حقوقی رجبی ثبت 40451) در تماس باشید.

در نهایت باید گفت پرستاری جزو مشاغل بسیار پر تقاضا و پردرآمد در نیوزلند است و دانشجویان می توانند با اخذ مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه های این کشور و اشتغال در آن، از درآمدهای بالا به همراه امنیت شغلی بهرمند شوند. همچنین متقاضیان می توانند با استفاده از این مدارک معتبر در دیگر کشورهای دنیا به اشتغال بپردازند. 

توصیه می کنیم برای آشنایی با بازار کار کشور نیوزلند و همچنین اطلاع از قوانین کاری و الزامات ورود به بازار کار این کشور به مقاله کار در نیوزلند مراجعه فرمایید.

فهرست مطالب
تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند

دوره های کالج پرستاری نیوزلند

دوره های کالج پرستاری نیوزلند که به عنوان دوره پیش پرستاری نیز شناخته می شود یکی از بهترین دوره ها برای ایجاد آمادگی جهت ورود به دانشگاه های این کشور می باشد. این دوره به صورت تخصصی دروس پایه پرستاری مانند زیست شناسی و شیمی را به دانشجویان آموزش داده و افراد را برای تحصیل پرستاری در دانشگاه آماده می کند.

دانشجویان با انتخاب دوره های پیش از دانشگاه پرستاری نیوزلند درک بهتری از سیستم مراقبت های بهداشتی به دست آورده و طی این دره مهارت ها و اعتماد به نفس خود برای تحصیل پرستاری در این کشور، افزایش می دهند. دانشجویان حین تحصیل در دوره پیش پرستاری این کشور با نحوه عملکرد بدن آشنا شده و در مورد مشاغل مرتبط با بهداشت و درمان آشنا می شوند.

متقاضیان و علاقمندان به تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند دروس را زیر نظر برخی از مجرب ترین و بهترین استانید نیوزلندی فرا گرفته و پس از اتمام تحصیل در این دوره می توانند با دانش و علم کسب شده برای بهترین دانشگاه های پرستاری نیوزلند درخواست دهند. دوره های آمادگی قبل از دانشگاه نیوزلند حدودا 20 هفته به طول انجامیده و تمامی افراد علاقمند بین 16 تا 24 سال می توانند در این دوره شرکت کنند.

منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

تحصیل رشته پر طرفدار پرستاری در دانشگاه های برتر جهان ؛ مشاوره رایگان بگیرید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آزمون ورودی رشته پرستاری نیوزلند

امروزه آزمون واحدی برای تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند وجود ندارد و دانشگاه های این کشور برای پذیرش دانشجویان مقررات و قوانین مخصوص به خود را دارند. برخی از دانشگاه ها دانشجویان را بر اساس نمرات به دست آمده در مقطع قبلی می سنجند، در حال که برخی از دانشگاه برای قبولی دانشجویان آزمون ورودی و مصاحبه برگزار می کنند.

UMAT یک آزمون ورودی رشته پرستاری نیوزلند است که توسط برخی دانشگاه های این کشور پذیرفته می شود. این آزمون برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد استفاده شده و آزمونی بین المللی است که توسط شورای تحقیقات آموزشی استرالیا گرفته شده و در نیوزلند نیز به رسمیت شناخته می شود.

دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه خود را به پایان رسانده اند می توانند در این آزمون شرکت کنند. آزمون  UMAT در اواخر جولای یا اوایل آگوست برگزار شده و آزمونی 3 ساعته است که مجموعا 134 سوال دارد. از مهم ترین بخش های موجود در این آزمون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

آزمون ورودی رشته پرستاری نیوزلند
  • استدلال منطقی و حل مسئله: این بخش توانایی داوطلب را در درک اطلاعات، استنتاج منطقی، نحوه رسیدن به راه حل و دیگر مهارت های استدلالی ارزیابی می کند.
  • ادراک: این بخش مهارت های متقاضیان در زمینه شناسایی، درک افکار، نظرات یا مقاصد افراد را مورد بررسی قرار می دهد.
  • استدلال غیر کلامی: در این بخش داوطلبان از نظر تفسیر و بررسی اطلاعات داده شده، شناسایی شباهت ها یا تفاوت های بین اشکال مورد بررسی قرار می گیرند.

شرایط پرستاری در نیوزلند

لیسانس پرستاری در نیوزلند یک برنامه سه ساله در این کشور است که طی آن دانشجویان با اصول اساسی رشته پرستاری آشنا می شوند. این برنامه شامل ترکیبی از دانش نظری و یادگیری عملی در محیط های مراقبت های بهداشتی واقعی است و دانشجویان حین تحصیل در این رشته فرصت این را دارند که تحت نظارت بهترین اساتید به ارائه مراقبت های بهداشتی به بیماران بپردازند و روش های تبدیل شدن به یک پرستار حرفه ای را فرا بگیرند.

سال اول تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند به عنوان پایه تحصیل در این کشور شناخته شده و دانشجویان در این سال به بررسی علوم زیستی، فیزیکی و اجتماعی می پردازند. سال دوم تحصیل پرستاری در این کشور به دو بخش اصلی پاتوفیزیولوژیک و پرستاری در سلامت روان، اعتیاد و ناتوانی تقسیم می شود.

در نهایت در سال سوم دانشجویان به پرستاری بهداشت کودک و خانواده و تمرین حرفه ای پرستاری پرداخته و از طریق کارورزی ها و حضور در کلینیک و بیمارستان ها نحوه ارائه مراقبت های بهداشتی اولیه، ثانویه و ثالثه را فرا می گیرند. طبق شرایط پرستاری در نیوزلند دانشجویان برای تحصیل در این رشته باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • گذراندن دبیرستان و اخذ مدرک دیپلم
  • کسب حداقل 75% نمرات در شیمی، زیست شناسی و فیزیک
  • ارائه ریز نمرات مربوطه
  • قبولی در آزمون زبان (آیلتس 6.5 و تافل 90)

دوره های تحصیل پرستاری در نیوزلند

دانشجویان بین المللی می توانند حین تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند از بین دوره ها و گزینه های تحصیلی متنوع در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما می توانید برخی از مهم ترین دوره های تحصیل پرستاری در نیوزلند را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

کارشناسی پرستاری در نیوزلند کارشناسی ارشد پرستاری در نیوزلند
لیسانس پرستاری یا لیسانس علوم مشترک کارشناسی ارشد علوم پرستاری
پرستاری دامپزشکی کارشناسی ارشد در بهداشت یا پرستاری
لیسانس علوم بهداشت پرستاری پیشرفته

شما می توانید برای آشنایی با دوره های موجود، هزینه ها و نحوه اخذ پذیرش در  رشته های پزشکی و دندانپزشکی در این کشور به مقاله جذاب و به روز تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند مراجعه فرمایید و با مطالعه این مقاله شرایط تحصیل در این رشته ها را به صورت کامل مقاله کنید.

بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند

طبق گزارش ‌های به دست آمده از رتبه بندی های دانشگاه های جهانی، کشور نیوزلند برخی از بهترین دانشگاه با رتبه های بالا را در خود جای داده است و از همین رو به عنوان گزینه ای عالی برای تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند به شمار می رود. شما می توانید در ادامه برخی از بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند بر اساس رتبه بندی QS در سال 2023 را مشاهده فرمایید.

دانشگاه رتبهQS دانشگاه زمان پذیرش دانشگاه
دانشگاه اوکلند 87 سپتامبر
دانشگاه اوتاگو 217 ژوئیه
دانشگاه ماسی 292 ژوئیه
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون 275 می
دانشگاه کانتربری 284 می
دانشگاه وایکاتو 331 می
دانشگاه لینکلن 368 ژوئن

تحصیل پرستاری در دانشگاه اوکلند نیوزلند

تحصیل پرستاری در دانشگاه اوکلند نیوزلند انتخاب بسیار خوبی است این دانشگاه در سال 1883 تاسیس شده و از آن زمان تا به حال به تربیت و آموزش پرستاران زیادی پرداخته است. در حال حاضر این دانشگاه در رتبه بندی QS رتبه 87 را به دست آورده است و همچنین در رتبه بندی های داخلی به عنوان بهترین دانشگاه نیوزلند شناخته می شود.

دانشگاه اوکلند یک دانشگاه دولتی است که بیش از 120 برنامه کارشناسی و 130 برنامه کارشناسی ارشد را در 8 دانشکده ارائه می دهد و دارای 7 پردیس می باشد. هزینه های تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند در این دانشگاه مقرون به صرفه است و دوره های تحصیلی متنوع می باشند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه اوتاگو نیوزلند

تحصیل پرستاری در دانشگاه اوتاگو نیوزلند

دانشگاه اوتاگو نیولند در سال 1869 تاسیس شده و در بین 1% دانشگاه های برتر در سراسر جهان رده بندی شده است. تحصیل پرستاری در دانشگاه اوتاگو نیوزلند طیف وسیعی از فرصت های تحصیلی را برای شما به همراه دارد زیرا این دانشگاه بیش از 195 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در 5 دانشکده به دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه اوتاگا نیوزلند علاوه بر رشته پرستاری در دانشکده های خود رشته های دیگری مانند پزشکی و داروسازی را هم آموزش می دهد. 

از طرفی دانشگاه دانشگاه اوتاگو دارای 5 پردیس و 15 کالج مسکونی است که برای بیش از 3500 دانشجو محل اقامت فراهم می کند. شما می توانید در این دانشگاه در یکی از دوره های ارشد علوم بهداشت، دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم بهداشت و تحصیلات تکمیلی در علوم بهداشت به تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند بپردازید.

تحصیل پرستاری در دانشگاه ماسی نیوزلند

دانشگاه مسی یک دانشگاه دولتی است و از سال 1927 تاسیس شده است. امروزه نرخ اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه ماسی حدودا 91% است و اکثر دانشجویان این دانشگاه پس از اتمام تحصیلات در مشاغل بسیار خوب مشغول به کار می شوند.

دانشجویان حین تحصیل پرستاری در دانشگاه ماسی نیوزلند می توانند از یکی از 55 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یک مورد را انتخاب کنند. هزینه های تحصیلی در این دانشگاه اصولا بالاست اما دانشجویان می توانند از بورسیه های تحصیلی این دانشگاه بهرمند شوند.

شرایط تحصیل پرستاری در کشورهای مختلف را بررسی و مقایسه کنید.

مدارک مورد نیاز پذیرش پرستاری در نیوزلند

پس از این که درخواست تحصیل را در سایت دانشگاه مورد نظرتان آپلود کردید  در صورت قبولی درخواست دانشگاه از شما می خواهد که برخی مدارک مورد نیاز پذیرش پرستاری در نیوزلند را جهت شروع فرآیند درخواست، ارسال کنید. با توجه به اینکه ارسال صحیح و به موقع مدارک در روند تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند تاثیر بسیار زیادی دارد، ما در زیر برخی از مدارک مشترک که در اکثر دانشگاه لازم است را لیست کرده ایم.

  • ارائه بیانیه هدف برای نشان دادن دلیل درخواست پرستاری در این کشور
  • نامه های مرجع یا توصیه نامه (حداقل 2 مورد)
  • نامه پذیرش یا پیشنهاد از دانشگاه در نیوزلند
  • گواهی پرداخت شهریه دوره مورد نظر در دانشگاه
  • گذرنامه معتبر فعلی برای سفر به نیوزلند
  • اثبات بودجه کافی برای حمایت از کل مدت اقامت شما در کشور
  • گزارش پزشکی
  • گذرنامه
  • نمرات آزمون مهارت زبان انگلیسی

شهریه های پرستاری در نیوزلند

شهریه های پرستاری در نیوزلند با توجه به مقطع تحصیلی و همچنین دانشگاهی که برای آن درخواست می دهید متفاوت است. به صورت متوسط هزینه های تحصیل پرستاری در این کشور برای دانشجویان بین الملی بین 35000 تا 38000 دلار نیوزلند در سطح کارشناسی و 3200 تا 50000 در سطح کارشناسی ارشد می باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شهریه در هر دانشگاه را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

نام دانشگاه دوره تحصیلی شهریه (دلار نیوزلند)
دانشگاه اوکلند کارشناسی ارشد و کارشناسی پرستاری 48,386
دانشگاه اوتا کارشناسی پرستاری 44,852
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون کارشناسی ارشد پرستاری 32750
دانشگاه ماسی کارشناسی پرستاری 35,840
دانشگاه فناوری اوکلند کارشناسی ارشد پرستاری 40900

در نهایت لازم به ذکر است که تحصیل تنها راه ورود به این کشور نیست و شما می توانید از طریق راه های دیگر مانند اشتغال، اقامت این کشور را به دست آورید و با کسب درآمدهای بالا به مرور زمان هزینه لازم برای تحصیل در دانشگاه های این کشور را به دست آورید. توصیه ما این است که برای آشنایی بیشتر با دیگر روش های مهاجرتی مطالعه مقاله مهاجرت به نیوزلند را از دست ندهید.

بورسیه های تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند

اگر به تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند علاقه دارید اما از پس هزینه های تحصیل در این کشور بر نمی آیید می توانید از بورسیه های دانشگاه های نیوزلند استفاده کنید. اخذ این بورسیه ها به شما کمک کرده تا بتوانید تحصیلات عالی خود را بدون استرس و همچنین دغدغه در مورد مسائل مالی به پایان برسانید. امروزه از مهم ترین بورسیه های تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بورسیه پرستاری آنا اسمیت برای دانشجویان بین المللی به مبلغ 1500 دلار
  • بنیاد آموزش و تحقیقات پرستاری NERF مبلغ با توجه به شرایط دانشجو متفاوت
  • بورسیه های سلامت اقیانوس آرام 2023 مبلغ بورسیه تا 5000 دلار برای هر سال
  • بورسیه های ویتماتا DHB تا 5000 دلار برای هر سال
مزایای تحصیل رشته پرستاری نیوزلند

مزایای تحصیل رشته پرستاری نیوزلند

مزایای تحصیل رشته پرستاری نیوزلند بسیار فراوان است و دانشجویان حین تحصیل در این کشور می توانند از مزایای بسیار زیادی بهرمند شوند. تحصیل پزشکی جزو محبوب ترین دوره های تحصیلی در نیوزلند است و فارغ التحصیلان این رشته اصولا چشم انداز شغلی بسیار خوبی دارند.

اکثر دانشگاه های موجود در این کشور شرایط ورود کمی دارند و برای اخذ پذیرش از این دانشگاه ها نیاز به قبولی در آزمون های بسیار سخت و دشوار ندارید. برخی از دانشگاه های نیوزلندی حتی دانشجویان با نمرات متوسط را هم قبول می کنند. از دیگر مزیت های تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند می توان به عدم وجود محدودتی های سنی اشاره کرد و بدین ترتیب شما می توانید حتی در سنین بالا در بهترین دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید.

همچنین دروس پرستاری ارائه شده در دانشگاه های نیوزلندی بر اساس آخرین تغییرات و استانداردهای روز دنیا تدریس شده و از همین رو شما می توانید در درس را به بهترین روش آموزش ببینید. در نهایت هزینه ای که برای تحصیل در نیوزلند صرف می کنید کاملا به صرفه است زیرا شما می توانید با اخذ مدرک از این دانشگاه ها، در کشورهای پیشرفته دنیا مشغول به کار شوید و آینده حرفه ای خود را تضمین کنید.

 تیم مشاوره هلدینگ حقوقی مهاجرتی رجبی سال هاست با دراختیار داشتن مجوزها لازم و با تکیه بر دانش و تجربه مدیران و کارشناسان حرفه ای خود پروژه های مهاجرتی بسیاری را با موفقیت به نتیجه رسانده است. 

تیم ما در کنار شما هستند تا با بررسی دقیق شرایط و اهداف شما برترین مقاصد مهاجرتی و مناسب ترین شیوه ها را به شما پیشنهاد داده و سپس اجرا کنند.

ویدئوی ارائه شده ویزای کشورهای مختلف است که برای مراجعین عزیز ما در کمترین زمان ممکن اخذ شده است.

نمایش ویدیو درباره ویزای کشورهای مختلف
منتظر شما هستیم!

مشاوره رایگان

سنجش شرایط اولیه شما برای مهاجرت در موسسه رجبی رایگان است ؛ فرم زیر را تکمیل کنید!

کارشناسان مهاجرتی رجبی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

اقامت فارغ التحصیلان پرستاری بعد از تحصیل

اقامت فارغ التحصیلان پرستاری بعد از تحصیل موضوعی بسیار مهم است. امروزه دانشجویان می توانند از طریق شرکت در آزمون ارزیابی شایستگی شورای پرستاری مهارت های خود را در این رشته ثابت کنند. پس از آن دانشجویان باید برای یک ویزای دو ساله در این کشور درخواست دهند و در این دو سال به دنبال یک شغل با شرایط لازم باشند.

امروزه پرستاران آموزش دیده در نیوزلند می توانند در انواع زمینه های مراقبت های بهداشتی اولیه و جامعه، مراقبت های بیمارستانی و… مشغول به کار شوند. در نهایت متقاضيان برای زندگی در نیوزلند باید با یافتن شغل مورد نظرشان و تغییر اقامت تحصیلی به کاری اقامت این کشور را به دست آورند.

سوالات پر تکرار تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند

دوره پیش پرستاری بهترین دوره ها برای ایجاد آمادگی جهت ورود به دانشگاه های این کشور می باشد. این دوره به صورت تخصصی دروس پایه پرستاری مانند زیست شناسی و شیمی را به دانشجویان آموزش داده و افراد را برای تحصیل پرستاری در دانشگاه آماده می کند.

به صورت متوسط هزینه های تحصیل پرستاری در این کشور برای دانشجویان بین الملی بین 35000 تا 38000 دلار نیوزلند در سطح کارشناسی و 3200 تا 50000 در سطح کارشناسی ارشد می باشد.

از بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل پرستاری می توان به دانشگاه اوکلند، اوتاگو و ماسی اشاره کرد.

دروس پرستاری ارائه شده در دانشگاه های نیوزلندی بر اساس آخرین تغییرات و استانداردهای روز دنیا تدریس شده و از همین رو شما می توانید درس ها را به بهترین روش آموزش ببینید.

بله، بورسیه های تحصیلی زیادی مانند بورسیه پرستاری آنا اسمیت، بورسیه بنیاد آموزش و تحقیقات پرستاری  NERF و… در این کشور وجود دارد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه دریافت اقامت پس از تحصیل رشته پرستاری در نیوزلند از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین شرکت مهاجرتی رجبی در تماس باشید و اولین گام را به سوی زندگی و تحصیل در این کشور بردارید. ما همچنین به علاقمندان توصیه می کنیم برای کسب چشم انداز گسترده تر از تحصیل در این کشور، مطالعه مقاله تحصیل در نیوزلند را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
منو
خانه