دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

همه ساله هزاران دانشجو فرصت دارند به خارج از کشور بروند و مدتی را در یک کشور دیگر بگذرانند و تحصیل و زندگی کنند . به همین دلیل دانشگاه ها و دانشکده های فنی روسیه سعی می کنند مکان های دانشگاه کافی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کنند و همچنین در بسیاری از موارد دیگر سعی می کنند تا از آنها پشتیبانی کنند . اما یکی از دانشگاه های معروف برای تحصیل در روسیه در رشته پزشکی و دندانپزشکی ، دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه است و برای متقاضیان این رشته در ادامه مشاوران موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در خصوص این دانشگاه اطلاعاتی را تقدیم داشته اند .

تحصیلات عالی روسی به دلیل برتری آن در حوزه های علوم و تحقیقات مشهور است . گفته می شود که بیش از یک چهارم ادبیات علمی جهان به روسی منتشر شده است . همچنین زبان آن یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل است .

روسیه از هر کشور دیگری در اروپا فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتری دارد . این امر عمدتا به دلیل تأمین بودجه دولت در آموزش و پرورش و آموزش عالی است . حدود 519 موسسه آموزش عالی و 48 دانشگاه در روسیه وجود دارد . 

درباره دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

دانشگاه های روسیه با دانشگاه های سراسر جهان دارای شبکه کاملا خوبی هستند . دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی مسکو با نام AI AI Evokokov یک دانشگاه 90 ساله پزشکی و دندانپزشکی فدراسیون روسیه ، اولین دانشگاه دندانپزشکی در روسیه است .

دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه یکی از دانشگاه های اصلی و پیشرو در روسیه است که آموزش هایی را در زمینه دندانپزشکی و پزشکی ارائه می دهد . کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی ایالتی مسکو بی نظیر و متخصص و دارای مهارت تدریس استثنایی هستند .

دانشجو می تواند هزینه های سال اول را قبل یا بعد از گرفتن ویزا از طریق نقل و انتقال بانکی اتحادیه غربی یا هنگام ورود به روسیه ، به جز هزینه دعوت نامه ، نامه تأیید ویزا و هزینه پیک واریز کند . هزینه دعوت نامه و نامه تأیید ویزا 400 دلار آمریکا و هزینه پیک 100 دلار آمریکا است . پس از دریافت نامه تأیید پذیرش یا پذیرش از طرف RECAS ، باید هزینه دعوت نامه و پیک 500 دلار آمریکا ارسال شود .

دانشکده پزشکی عمومی روسیه

روسیه از نظر تاریخی تأکید زیادی بر علوم و فنون در آموزش ها داشته است و بیشتر مؤسسات اداره دولتی در این زمینه تخصص دارند . مدت تحصیل در این دانشکده برای کسب مدرک پزشکی عمومی به صورت تمام وقت 6 سال است .

سالانه متوسط تعداد فارغ التحصیلان تمام وقت و پاره وقت در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه 700 نفر است . بخش های کلینیکی در 25 بیمارستان بزرگ در مسکو مستقر هستند .

دانشکده دندانپزشکی روسیه

دانشکده دندانپزشکی روسیه 

  • مدت تحصیل به صورت تمام وقت در این دانشکده برای کسب مدرک دندانپزشکی 5 سال است .
  • سالانه میانگین تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه 600 نفر است .
  • 62 بخش آموزش مدرن را برای دانشجویان دندانپزشکی طبق سیستم آموزشی در اروپا ارائه می دهند .
  • این آموزش در کلینیک های دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه و در بیمارستان ها و موسسات ایالتی مسکو برگزار می شود .
  • MSUMD تنها دانشکده دندانپزشکی است که عضو انجمن آموزش دندانپزشکی در اروپا است .

دانشکده روانشناسی بالینی روسیه 

  • مدت تحصیل دوره تمام وقت در این دانشکده 5،5 سال است .
  • سالانه میانگین تعداد فارغ التحصیلان آن در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه 30 – 40 نفر است .
  • برنامه درسی این دوره توسط پرسنل آکادمیک مجرب در 21 گروه دانشگاه انجام می شود . تمرین دانشجویان در کلینیکهای دانشگاهی ( روانشناختی ) و در بیمارستانهای با محوریت روانپزشکی ، اعصاب ، روانشناسی و اختلالات جسمی ، مؤسسات آموزش و خدمات اجتماعی برگزار می شود .

دانشکده اقتصاد روسیه

  • مدت تحصیل به صورت دوره تمام وقت در این دانشکده 4 سال است .
  • تخصص « اقتصاد و مدیریت در شرکت » ( لیسانس ) .
  • برنامه درسی دوره کارشناسی تأکید بر این نکته مهم دارد که این برنامه جنبه های بسیاری از بهداشت عمومی را در بر می گیرد . دانشجویان در 15 بخش دانشکده های مختلف به صورت حرفه ای آموزش می بینند . آنها در وزارت بهداشت و درمان ، شرکتهای بیمه و داروسازی ، اداره امور مالیاتی ، بیمارستان اصلی وزارت دفاع فعالیت دارند .
  • فارغ التحصیلان در موسسات پزشکی و موسسات روانپزشکی ، روانشناسی ، شرکتهای مشاوره فعالیت می کنند .

دانشکده خدمات اجتماعی روسیه 

  • مدت تحصیل به صورت تمام وقت در این دانشکده 4 سال است .
  • تخصص « خدمات اجتماعی » ( مدرک تحصیلی « کارشناسی » ) ، « کمکهای پزشکی و اجتماعی با جمعیت » .
  •  برنامه درسی این دوره شامل 64 رشته در هفده بخش دانشکده های مختلف است . در طول مطالعه دانشجویان در زمینه های جامعه شناسی ، روانشناسی ، تعلیم و تربیت ، انسان شناسی ، علم پیری شناسی ، بوم شناسی اجتماعی ، خدمات حل تعارض ، نظریه و روش های خدمات اجتماعی ، مراقبت تسکینی ، اصول حقوق و سیاست های اجتماعی دانش های لازم را کسب می کنند .

شهریه دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

دانشجویانی که می خواهند به انگلیسی تحصیل کنند ، در صورت برآورده شدن شرایط لازم برای رشته های منتخب ، می توانند مستقیما از سال اول به دوره خود بپیوندند . در غیر این صورت آنها باید به بخش مقدماتی بپیوندند . آن دسته از دانشجویانی که می خواهند به زبان روسی تحصیل کنند باید قبل از شروع دوره اصلی تخصص خود ، بخش مقدماتی 1 ساله را تکمیل کنند .

درباره کشور روسیه

در فدراسیون روسیه میزان شهریه و سایر هزینه های زندگی در مسکو و سن پترزبورگ بیشتر از سایر شهرهای فدراسیون روسیه است . اما هزینه تحصیل دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه به قرار زیر است :

پزشکی عمومی و دندانپزشکی :

  •  به زبان انگلیسی : سال اول : 5000 دلار آمریکا ؛ 2 – 6 سال : 4000 دلار آمریکا
  • به زبان روسی : سال 1 – 6 : 4000 دلار آمریکا
  • بخش مقدماتی / پزشکی : 3000 دلار آمریکا
  • هزینه اقامت / هزینه خوابگاه در هر سال : 400 دلار در سال
  • هزینه های دیگر ( بیمه درمانی ، معاینه پزشکی ، تمدید ویزا ) : 300 دلار آمریکا هر سال
  • تساوی اسناد آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش فدراسیون روسیه : 400 دلار آمریکا یک بار پس از ورود
  • سایر هزینه های سال اول : 1800 دلار آمریکا یک بار پس از ورود

در پایان چنانچه قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل پزشکی در روسیه می توانید با مشاوران ما در دفاتر شیراز و تهران موسسه مهر آفرین رجبی در ارتباط باشید و از خدمات مهاجرتی و تحصیل و اعزام دانشجو به خارج از کشور بهره مند گردید .

4.9/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *