دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

مشاور مهاجرت تحصیلی
مشاور مهاجرت تحصیلی
دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه
فهرست مطلب

مشاور مهاجرتی

همه ساله هزاران دانشجو فرصت دارند به خارج از کشور بروند و مدتی را در یک کشور دیگر بگذرانند و تحصیل و زندگی کنند . به همین دلیل دانشگاه ها و دانشکده های فنی روسیه سعی می کنند مکان های دانشگاه کافی را برای دانشجویان بین المللی فراهم کنند و همچنین در بسیاری از موارد دیگر سعی می کنند تا از آنها پشتیبانی کنند . اما یکی از دانشگاه های معروف برای تحصیل در روسیه در رشته پزشکی و دندانپزشکی ، دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه است و برای متقاضیان این رشته در ادامه مشاوران موسسه حقوقی وکلای مهر آفرین رجبی در خصوص این دانشگاه اطلاعاتی را تقدیم داشته اند .

تحصیلات عالی روسی به دلیل برتری آن در حوزه های علوم و تحقیقات مشهور است . گفته می شود که بیش از یک چهارم ادبیات علمی جهان به روسی منتشر شده است . همچنین زبان آن یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل است .

روسیه از هر کشور دیگری در اروپا فارغ التحصیلان دانشگاهی بیشتری دارد . این امر عمدتا به دلیل تأمین بودجه دولت در آموزش و پرورش و آموزش عالی است . حدود 519 موسسه آموزش عالی و 48 دانشگاه در روسیه وجود دارد . 

درباره دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

دانشگاه های روسیه با دانشگاه های سراسر جهان دارای شبکه کاملا خوبی هستند . دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی مسکو با نام AI AI Evokokov یک دانشگاه 90 ساله پزشکی و دندانپزشکی فدراسیون روسیه ، اولین دانشگاه دندانپزشکی در روسیه است .

دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه یکی از دانشگاه های اصلی و پیشرو در روسیه است که آموزش هایی را در زمینه دندانپزشکی و پزشکی ارائه می دهد . کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی ایالتی مسکو بی نظیر و متخصص و دارای مهارت تدریس استثنایی هستند .

دانشجو می تواند هزینه های سال اول را قبل یا بعد از گرفتن ویزا از طریق نقل و انتقال بانکی اتحادیه غربی یا هنگام ورود به روسیه ، به جز هزینه دعوت نامه ، نامه تأیید ویزا و هزینه پیک واریز کند . هزینه دعوت نامه و نامه تأیید ویزا 400 دلار آمریکا و هزینه پیک 100 دلار آمریکا است . پس از دریافت نامه تأیید پذیرش یا پذیرش از طرف RECAS ، باید هزینه دعوت نامه و پیک 500 دلار آمریکا ارسال شود .

دانشکده پزشکی عمومی روسیه

روسیه از نظر تاریخی تأکید زیادی بر علوم و فنون در آموزش ها داشته است و بیشتر مؤسسات اداره دولتی در این زمینه تخصص دارند . مدت تحصیل در این دانشکده برای کسب مدرک پزشکی عمومی به صورت تمام وقت 6 سال است .

سالانه متوسط تعداد فارغ التحصیلان تمام وقت و پاره وقت در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه 700 نفر است . بخش های کلینیکی در 25 بیمارستان بزرگ در مسکو مستقر هستند .

دانشکده دندانپزشکی روسیه

دانشکده دندانپزشکی روسیه 

  • مدت تحصیل به صورت تمام وقت در این دانشکده برای کسب مدرک دندانپزشکی 5 سال است .
  • سالانه میانگین تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه 600 نفر است .
  • 62 بخش آموزش مدرن را برای دانشجویان دندانپزشکی طبق سیستم آموزشی در اروپا ارائه می دهند .
  • این آموزش در کلینیک های دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه و در بیمارستان ها و موسسات ایالتی مسکو برگزار می شود .
  • MSUMD تنها دانشکده دندانپزشکی است که عضو انجمن آموزش دندانپزشکی در اروپا است .

دانشکده روانشناسی بالینی روسیه 

  • مدت تحصیل دوره تمام وقت در این دانشکده 5،5 سال است .
  • سالانه میانگین تعداد فارغ التحصیلان آن در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه 30 – 40 نفر است .
  • برنامه درسی این دوره توسط پرسنل آکادمیک مجرب در 21 گروه دانشگاه انجام می شود . تمرین دانشجویان در کلینیکهای دانشگاهی ( روانشناختی ) و در بیمارستانهای با محوریت روانپزشکی ، اعصاب ، روانشناسی و اختلالات جسمی ، مؤسسات آموزش و خدمات اجتماعی برگزار می شود .

دانشکده اقتصاد روسیه

  • مدت تحصیل به صورت دوره تمام وقت در این دانشکده 4 سال است .
  • تخصص « اقتصاد و مدیریت در شرکت » ( لیسانس ) .
  • برنامه درسی دوره کارشناسی تأکید بر این نکته مهم دارد که این برنامه جنبه های بسیاری از بهداشت عمومی را در بر می گیرد . دانشجویان در 15 بخش دانشکده های مختلف به صورت حرفه ای آموزش می بینند . آنها در وزارت بهداشت و درمان ، شرکتهای بیمه و داروسازی ، اداره امور مالیاتی ، بیمارستان اصلی وزارت دفاع فعالیت دارند .
  • فارغ التحصیلان در موسسات پزشکی و موسسات روانپزشکی ، روانشناسی ، شرکتهای مشاوره فعالیت می کنند .

دانشکده خدمات اجتماعی روسیه 

  • مدت تحصیل به صورت تمام وقت در این دانشکده 4 سال است .
  • تخصص « خدمات اجتماعی » ( مدرک تحصیلی « کارشناسی » ) ، « کمکهای پزشکی و اجتماعی با جمعیت » .
  •  برنامه درسی این دوره شامل 64 رشته در هفده بخش دانشکده های مختلف است . در طول مطالعه دانشجویان در زمینه های جامعه شناسی ، روانشناسی ، تعلیم و تربیت ، انسان شناسی ، علم پیری شناسی ، بوم شناسی اجتماعی ، خدمات حل تعارض ، نظریه و روش های خدمات اجتماعی ، مراقبت تسکینی ، اصول حقوق و سیاست های اجتماعی دانش های لازم را کسب می کنند .

شهریه دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه

دانشجویانی که می خواهند به انگلیسی تحصیل کنند ، در صورت برآورده شدن شرایط لازم برای رشته های منتخب ، می توانند مستقیما از سال اول به دوره خود بپیوندند . در غیر این صورت آنها باید به بخش مقدماتی بپیوندند . آن دسته از دانشجویانی که می خواهند به زبان روسی تحصیل کنند باید قبل از شروع دوره اصلی تخصص خود ، بخش مقدماتی 1 ساله را تکمیل کنند .

درباره کشور روسیه

در فدراسیون روسیه میزان شهریه و سایر هزینه های زندگی در مسکو و سن پترزبورگ بیشتر از سایر شهرهای فدراسیون روسیه است . اما هزینه تحصیل دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه به قرار زیر است :

پزشکی عمومی و دندانپزشکی :

  •  به زبان انگلیسی : سال اول : 5000 دلار آمریکا ؛ 2 – 6 سال : 4000 دلار آمریکا
  • به زبان روسی : سال 1 – 6 : 4000 دلار آمریکا
  • بخش مقدماتی / پزشکی : 3000 دلار آمریکا
  • هزینه اقامت / هزینه خوابگاه در هر سال : 400 دلار در سال
  • هزینه های دیگر ( بیمه درمانی ، معاینه پزشکی ، تمدید ویزا ) : 300 دلار آمریکا هر سال
  • تساوی اسناد آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش فدراسیون روسیه : 400 دلار آمریکا یک بار پس از ورود
  • سایر هزینه های سال اول : 1800 دلار آمریکا یک بار پس از ورود

در پایان چنانچه قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه در دانشگاه A.I Evdokimov مسکو روسیه را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل پزشکی در روسیه می توانید با مشاوران ما در دفاتر شیراز و تهران موسسه مهر آفرین رجبی در ارتباط باشید و از خدمات مهاجرتی و تحصیل و اعزام دانشجو به خارج از کشور بهره مند گردید .

4.9/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک تخفیف ویژه داریم! 
به مناسبت سال جدید میلادی!

تا آخر دی، می‌تونی با 30درصد تخفیف ، مشاوره تخصصی بگیری و 
با 10 الی 30 درصد تخفیف، قرارداد ببندی!

برای هماهنگی با شماره‌های زیر تماس بگیر:
021-91002525
071-91002525

منو
خانه